http://ogres-crypt.c...ng-Genres2.html. Lite enklare kanske att filtrera fram vad man gillar.
Edit,verkar inte funka längre.
Funkar inte via app men webbläsare.
Redigerat av Askungen, 17 June 2017 - 22:08.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 17 June 2017 - 21:25
Jag har kanske skickat den här länken förr men här är den igen
http://ogres-crypt.c...ng-Genres2.html. Lite enklare kanske att filtrera fram vad man gillar. Edit,verkar inte funka längre. Funkar inte via app men webbläsare. Redigerat av Askungen, 17 June 2017 - 22:08. Postad 19 June 2017 - 10:23 Går det att få en serie bli "unwatched" på nåt sätt? Så om man sett en halv serie, men vill att det ska synas som om den inte är sedd alls? Är halvvägs in i en serie, men en annan familjemedlem vill börja om från början, och alla andra användare är upptagna, och har åldersgräns... Edit: Hittade
https://www.reddit.c...x_so_it_doesnt/ Redigerat av Garrett, 19 June 2017 - 10:47. Postad 29 June 2017 - 06:49
Om man har tur att ha någon av dessa: "Dolby Atmos streaming is supported on Microsoft’s Xbox One, One S and 2017 LG OLED TVs" Postad 29 June 2017 - 07:18
Det är ett steg i rätt riktning iallafall. Ska inte Chromecast Ultra ha stöd för Atmos throughput, eller har jag fel för mig? I så fall kanske det kommer även där i framtiden. Postad 29 June 2017 - 07:36
Ja, det är ju ett jätteplus för LG när det blir dags att tänka på ny TV. Postad 29 June 2017 - 12:53
Tycker det inledande "Today, " som inte hade kommit med i ditt citat är ganska viktigt för innebörden av vad där står, samt då även ett par meningar senare där de står att de planerar att lägga till stöd för fler enheter. Är alltid någon som måste vara först, och någon sist.. men man kan nu hoppas att chromecast kommer snart. Postad 29 June 2017 - 12:57
Jo, men jag skrev "Om man har tur att ha någon av dessa". Inte "kommer att köpa idag okänd enhet som vi ännu inte vet ett skvatt om". Postad 29 June 2017 - 13:14 Tur att jag inte sålde min Xbox One nu då
Hade velat ha både DA och DV i samma källa. Postad 29 June 2017 - 18:20
Såklart, ville bara för de som inte läser originalet utan bara går på citatet att det skulle framgå att det finns tydliga planer på att utöka stödet, vilket det avhugna citatet ger intrycket av inte är fallet. Postad 29 June 2017 - 23:41
Kollade snabbt på min xbox, stod bara 5.1 i alla val man kunde välja. Testade inte köra igång så vet inte vad det var för ljud egentligen, för sent för tester.
Postad 30 June 2017 - 05:14
Glöm inte att kolla inställningarna för ljud i Xboxen.. Bitstream och sedan i valet ang kanaler så väljer du Dolby atmos läget. Starta om Xboxen. Postad 30 June 2017 - 07:05
Har för mig att man under Inställningar > Blu-ray kan aktivera Bitstream för att få ut det okomprimerat ljudet till förstärkaren. Postad 30 June 2017 - 09:17
Det har jag gjort sen tidigare. Som sagt det kanske är atmos fast de bara skriver 5.1, testade aldrig så mycket pga tiden. Redigerat av vilse, 30 June 2017 - 09:31. Postad 30 June 2017 - 11:42 I min Xbox one S står där klart och tydligt ATMOS,härligt med bra ljud nu också på netflix bara att hoppas att fler enheter får stödet. Postad 30 June 2017 - 11:59
Fast bara om du ser den enda film som finns med Dolby Atmos. En egenproduktion av Netflix och jag gissar att det endast kommer på deras egna produktioner. Postad 30 June 2017 - 18:16
Jo men precis,1 film just nu,kommer säkert mer sen. Postad 01 July 2017 - 07:48 Okej,den installera jag ibörjan av veckan så det var därför det funkade för mig direkt då. Postad 01 July 2017 - 09:43
Stämmer bra det😊 Redigerat av mcmike, 01 July 2017 - 09:43. Postad 29 July 2017 - 23:13 Går det att få engelsk text på svenska NetFlix? Så att man bara får text när det talas annat språk än just engelska i filmerna? Och gärna då inte sån där CC engelska Postad 31 July 2017 - 07:46
Ja, på Netflix originaltitlar. Postad 13 August 2017 - 19:27 Då får de nog förbättra innehållet en hel del. Vi ligger långt efter vad som bjuds i USA och vi betalar ungefär lika mycket. De får även gärna göra lite mindre eget material, det mesta suger, och köpa in lite bra serier igen. Postad 13 August 2017 - 21:53
Det gör det säkert, och betala samma kostnad som för Netflix abbonemanget.. Vill dom höja priset så måste dom ju också ge ett mervärde till konsumenterna. Utöka utbudet utan att behöva DNS eller VPN tjänster. Postad 14 August 2017 - 00:12
image.jpeg 59.59K
3 Antal nerladdningarhttps://www.netflix....this-is-netflix Redigerat av Dr. Zaius, 14 August 2017 - 00:13. Postad 15 August 2017 - 18:24
Hur skapar man ett konto? Har sneglat i 15 min nu men hittar inget Postad 15 August 2017 - 22:02
Betalade med Paypal och fick omedelbart email med user o password. Otroligt enkel att kunna skifta DNS och välja Swe eller USA Netflix. Lite komist att år 2 av Shooter INTE finns på Amerikanska Netflix utan bara på Svenska:-) Skall bara finna ut vad som den Amerikanska Netflix latalogen har att erbjuda utav värde som den Swe inte har :-)
Postad 16 August 2017 - 08:14 Jag betalar 119 kr/mån för Premium och har inte fått någon info om att det skulle höjas för befintliga kunder. Sist de höjde gällde detta bara nya kunder.
Då har du diametralt motsatta tankar som Netflix. Det du föreslår kommer helt enkelt inte att ske. Postad 16 August 2017 - 13:35
Det är för att Netflix köpt rättigheterna att visa den utanför USA. I USA är går den på tv så då vill inte bolaget att den skall finnas på Netflix. Postad 16 August 2017 - 15:36
Hur växlar du mellan SE och US? Jag har skrivit in dns i Oppo och på alla andra tjänster jag haft så har man fått växla land i ett program eller när man loggat in på deras sida. Men jag hittar inget utav det Postad 16 August 2017 - 15:53
Det fungerar med US iaf. Laddar väldigt snabbt också.
AntR att jag bara kan ställa in dns till det vanliga i Oppo så får jag Sverige igen men det borde väl finnas ett smidigare vis Postad 16 August 2017 - 16:12
OpenVPN appen fungerar på mobil o paddor om du streamar till tex Chromecast. Där kan du välja av o på för att enkelt byta land. Själv har jag bara loggat in i min router och valt automatisk DNS av eller på för att välja land. Jag har även provat i min Panasonic 700:a att välja DNS enligt USA ip adress men det är lite bökigare eftersom du måste slå in ip adressen varje gång, hade varit otroligt enkelt om det fanns samma möjlighet i våra BD-spelare som i routrar att välja automatisk DNS av/på!
Lycka till o tipsa gärna om någon film som finns på USA Netflix som är värd att se! Postad 18 August 2017 - 06:17
Hej!
Avgiften för ditt Netflix-abonnemang kommer att höjas till 139 kr från och med måndag 18 september 2017. Varför? För att vi ska kunna lägga till fler titlar som du gillar, till exempel Limitless och Legenden om Tarzan. Vi ger dig personligt anpassad underhållning som är perfekt för dig. Vi har även förbättrat våra funktioner så att du nu kan ladda ner dina favoriter och titta utan Wi-Fi. Titta på vad du vill, när du vill – på vilken enhet som helst. Vi hjälper dig gärna om du behöver det. Besök vårt hjälpcenter för mer information eller kontakta oss. – Netflix Postad 18 August 2017 - 07:37 Tycker det är är en struntsumma då vi är 4st familjemedlemmar som nyttjar netflix ofta... Postad 18 August 2017 - 09:05
Precis, för min del handlar det om 5 barn, jag själv samt mina föräldrar (som "lånar" mitt konto). 8 pers som kan streama från samma konto. Om det sen kostar 119 eller 139 gör varken till eller från. Postad 18 August 2017 - 10:37
Jag önskar att de tar lite av de pengarna och förbättrar sina algoritmer de är så stolta över, kanske göra något så enkelt som att lägga in ett filter som inte rekommenderar sånt man redan sett...
Även informera bättre om när nya säsonger av serier kommer att komma, eller om de inte kommer att köpas in längre. Postad 18 August 2017 - 12:38
Det enda ställe i appen som rekommenderar det man redan sett är under "Titta igen", eller hur menar du? Nya serier informerar de allt om långt i förväg, gällande sina egna produktioner. Inköpta produktioner är de varken bättre eller sämre än andra tjänster att informera om. Postad 18 August 2017 - 12:59
Nej, jag får t.ex. upp Bojack Horseman (som jag redan sett) under "Eftersom du tittade på Rick and Morty". Det borde finnas en funktion att dölja redan sedda eller betygsatta serier och filmer. Postad 18 August 2017 - 14:48
Ja, det verkar stämma nu när jag kollar vad "Eftersom du tittade på xxx" egentligen visar. Jag brukar dock ignorera den kategorin då den är i princip helt oanvändbar. Att jag har tittat på en dokumentär från 2a världskriget, betyder det inte att jag är sugen på att titta på 10 till... Redigerat av agpath, 18 August 2017 - 14:49. Postad 18 August 2017 - 23:23
Precis, och det är rad efter rad med samma rekommendationer på sånt man sett (och betygsatt).
Eftersom du tittade på Suits så vill du kanske se White collar, Blacklist, Elementary... Eftersom du tittade på White collar så vill du kanske se Suits, Blacklist, Elementary... O.s.v. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |