KILLZONE 2
4458 svar till detta ämne
Postad 09 March 2009 - 15:32
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Det där va ju bara så ###### lame, lär ju inte spela så mycket mer föräns dom patchat bort det.
Hmm, jag har för mig att det redan är "bortpatchat" men jag kan ha fel...någon som är hemma och kan testa? Men länken funkar inte Nasty!
Redigerat av BrittBastard, 09 March 2009 - 15:33.
Postad 09 March 2009 - 15:34
Numb4Fun
-
Numb4Fun
-
Amatör
-
-
67 inlägg
Kolla den här videon:
Den videon var ju helt insane! Går det göra så nu, efter patchen?
Postad 09 March 2009 - 15:40
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Spela där jag spelar, är alltid tactitian 
Kul att nån är det.  Jag brukar faktiskt skifta till tactician om nån inte har gjort det på nån minut och servern är full.
Postad 09 March 2009 - 15:41
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Springa långt får man ju göra om inte nån är tactician, och det är sällan folk är det på public tycker jag.
Och när det gäller spawnpunkter är det inte dumt att fundera på hur man kastar dem, så att man slipper starta genom att göra en 180 eller mot en vägg. Man verkar spawna i motsatt riktning motför hur man kastade rökgranaten.
Postad 09 March 2009 - 15:46
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
Den videon var ju helt insane! Går det göra så nu, efter patchen?
Jag testade, lättare att spela ordentligt än att hålla på och tramsa sådär. Och när det gäller spawnpunkter är det inte dumt att fundera på hur man kastar dem, så att man slipper starta genom att göra en 180 eller mot en vägg. Man verkar spawna i motsatt riktning motför hur man kastade rökgranaten.
Jaså, då får man ha det i bakhuvudet då.
Postad 09 March 2009 - 15:51
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Jag testade, lättare att spela ordentligt än att hålla på och tramsa sådär.
Jaså, då får man ha det i bakhuvudet då.
Kollade på videon nu och håller med dig Einhaerjar, det är nog fan lättare att spela på riktigt. Känns som om det bara är loosers som inte kan aima som håller på med det där. Angående Tactician och spawnpunkter så håller jag helt klart med er; grymt viktigt att MINST 1 i laget är tactician och lägger ut spawnpunkter. Sen kan det ju vara mer eller mindre viktigt beroende på spelsätt och karta. Morlock; intressant och mycket bra att veta!
Postad 09 March 2009 - 15:56
kei009
-
kei009
-
Lärjunge
-
-
379 inlägg
Och när det gäller spawnpunkter är det inte dumt att fundera på hur man kastar dem, så att man slipper starta genom att göra en 180 eller mot en vägg. Man verkar spawna i motsatt riktning motför hur man kastade rökgranaten.
Ahh är det så det ligger till. Har suttit och svurit över att man alltid spawnar med ryggen mot striden
Postad 09 March 2009 - 16:38
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Jag slutade spela tactician när jag kom fram till att det var jag som gjorde att matchen urartade i en köttfest! Får börja slänga ut spawns i kartans hörn istället  Radec Acedemy blir ju helt tokig om man slänger ut en spawn i närheten av motståndarnas "bo". På de stora kartorna blir det inte samma problem och där känns det fortfarande roligt/vettigt att spela tactician.
Postad 09 March 2009 - 17:14
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag slutade spela tactician när jag kom fram till att det var jag som gjorde att matchen urartade i en köttfest! Får börja slänga ut spawns i kartans hörn istället Radec Acedemy blir ju helt tokig om man slänger ut en spawn i närheten av motståndarnas "bo". På de stora kartorna blir det inte samma problem och där känns det fortfarande roligt/vettigt att spela tactician.
Hehe, blir lätt så. Blev hyffsad less på mitt lag på Radec Academy, nån randomserver. Mitt lag var helghast och alla mina medspelare kampade utanför ISA-basen med rökgranater och miljarder turrets. ISA hade inte vett att använda den tredje utgången. Men mina "lagkamrater" var alldeles för korkade och självmordsbenägda så de stod hela tiden vid en öppning och väntade med en shotgun eller rusade in i basen och hoppades på en kill, de tyckte väl att de var duktiga som lyckades "pinna ner" motståndarna i basen... Problemet var bara att mitt lag förlorade på grund av detta.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 09 March 2009 - 17:25.
Postad 09 March 2009 - 17:23
Unregistered64ab0350
-
Unregistered64ab0350
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Hur dåliga är folk på detta spelet egentligen? Har spelat ganska lite denna veckan plus att det har gått sämre än någonsin då jag bara försökt låsa upp saker. Ändå så får jag 10% medaljen... Jag vill inte ha den, känns inte som man förtjänar att vara top 10%
PSN: jstahl
Redigerat av Unregistered64ab0350, 09 March 2009 - 17:28.
Postad 09 March 2009 - 17:36
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Hur dåliga är folk på detta spelet egentligen? Har spelat ganska lite denna veckan plus att det har gått sämre än någonsin då jag bara försökt låsa upp saker. Ändå så får jag 10% medaljen... Jag vill inte ha den, känns inte som man förtjänar att vara top 10% 
PSN: jstahl
Är ju ganska många som spelar också. Jag skrapade ihop ~5500 poäng den gångna veckan, och det räckte till 1%.
Postad 09 March 2009 - 19:25
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Det är bara för att du kommer sist hela tiden...... 
Har jag ju aldrig brytt mig om i CoD4 så, näääääää.... Hade jag brytt mig om sånt så hade jag hållt mig borta från MHB-servrar, som vissa andra gjort/gör...
Postad 09 March 2009 - 19:41
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Äh, 65 är väl inte så mycket? Jag har haft 105 kills en gång. 
Jag måste vara värre än morlock! 
Det kan vara farligt att säga sånt om/till morlock, kan gå så illa att du måste bevisa det...  Och morlock har knäckt uppstickare förr, vill minnas en CoD4herre som specialicerat sig cagematch och körde i princip ENBART det, och MASSOR av det!  Sen kom en MHB-turre , cagematch, och det var inget vidare för självförtroendet, eller vad säger du u_wish?
Postad 09 March 2009 - 20:12
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Det kan vara farligt att säga sånt om/till morlock, kan gå så illa att du måste bevisa det...  Och morlock har knäckt uppstickare förr, vill minnas en CoD4herre som specialicerat sig cagematch och körde i princip ENBART det, och MASSOR av det!  Sen kom en MHB-turre , cagematch, och det var inget vidare för självförtroendet, eller vad säger du u_wish? 
Haha, har inte varit inne här på ett bra tag nu, å detta e det första man får se  -det var ju sant dock... Men morlock är välkommen att möta mig nu i en Cagematch så ska jag visa vem som numera är bäst på det(om du vågar morlock) Sen att tänka på(MKT VIKTIGT  )så var jag prestige lvl 3 då och var inte över lvl 44 på det varvet, medans morlock var Guldgosse lvl 55, som sagt, NU skulle jag krossa dig i Cage morlock!!
Postad 09 March 2009 - 20:19
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Det borde gå att söka efter spelnamn tycker jag. Vet inte hur jag ska hitta MHB servern annars. Visst kan man lägga till lit MHB folk på friends men det är ju inte alltid just dom är inne heller. Favoriter borde finnas också
Postad 09 March 2009 - 20:21
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Haha, har inte varit inne här på ett bra tag nu, å detta e det första man får se -det var ju sant dock...
Men morlock är välkommen att möta mig nu i en Cagematch så ska jag visa vem som numera är bäst på det(om du vågar morlock)
Sen att tänka på(MKT VIKTIGT )så var jag prestige lvl 3 då och var inte över lvl 44 på det varvet, medans morlock var Guldgosse lvl 55, som sagt, NU skulle jag krossa dig i Cage morlock!!
Vi vet ju hur det går när grabbarna från Swed kaxar......
Postad 09 March 2009 - 20:24
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
I know, jag bara retas med honom. Han är duktig som fan, och jag får garanterat stryk av honom om han får ha sin sniperbössa eller single shot bössa. Annars har jag faktiskt en chans mot honom, iaf i KZ. COD är inte ens lönt att spela mot honom för det har han g33kat sönder.
Postad 09 March 2009 - 20:29
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Vi vet ju hur det går när grabbarna från Swed kaxar...... 
LOL, jag lovar, skulle vi spela en cage nu, så vinner jag!  Vann mot jtxvo i fredags(skit stolt)
Redigerat av dallan1981, 09 March 2009 - 20:31.
Postad 09 March 2009 - 23:07
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
LOL, jag lovar, skulle vi spela en cage nu, så vinner jag! 
Vann mot jtxvo i fredags(skit stolt)
hehe, jag vet at du är sjukt bra, men morlock verkar ha en förmåga att VÄGRA förlora när det väl gäller... skulle gärna vilja se en rematch, men frågan är om det kommer att hända nu när KZ2 släppts?
Postad 10 March 2009 - 00:13
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Är det bara jag som tycker det är tråkigt med assaultklassen? Totalt tråkfegfisksoppeklass är vad den är. Visst boosten kan vara bra (även om det ser sååå oerhört fult ut när man springer) men att ha dubbel hälsa på det med. Nej bort med skiten. Tillochmed mhbare börjar använda den. Trodde det bara var fega fransmän och snuskiga tyskar som fulade sig med assault
Postad 10 March 2009 - 00:19
Unregistered64ab0350
-
Unregistered64ab0350
-
Amatör
-
-
63 inlägg
Är det bara jag som tycker det är tråkigt med assaultklassen? Totalt tråkfegfisksoppeklass är vad den är. Visst boosten kan vara bra (även om det ser sååå oerhört fult ut när man springer) men att ha dubbel hälsa på det med. Nej bort med skiten. Tillochmed mhbare börjar använda den. Trodde det bara var fega fransmän och snuskiga tyskar som fulade sig med assault
Självmordsbombare är vad dom är, iallafall på public servrar. Hagelbössan måste dom också fixa räckvidden på, fan inte klokt när man blir dödad av en hagelsvärm på 30-40m. På riktigt hade man iofs kanske blivit det men i kz2 så blir det obalanserat. PSN: jstahl
Redigerat av Unregistered64ab0350, 10 March 2009 - 00:28.
Postad 10 March 2009 - 00:33
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Vad sitter ni inne med för kill/death ratio och hur många procent headshoot?
Postad 10 March 2009 - 00:51
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Håller med att den är trist. Men vill man ha alla troféer så måste man ju använda alla egenskaper... Har alla troféer på SP. Saknar nu bara troféerna på MP. Fick dock en idag. Ni som vet: Hur ska man använda "Air support"? Har använt den jättemånga gånger, men de verkar inte döda någon... Ska man sikta mot någon? Och ni som använder "disguise". Hur länge varar den egentligen? Ligger på 10,7% just nu. Grrr... Finns ju en massa medaljer och märken som känns helt omöjliga att ta. Sköt ner dig ett par gånger ikväll. hehe psn:matrixen
Postad 10 March 2009 - 01:03
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Nu jäklar börjar de släppa för mej med i killzone=)! Har bara spelat 12 timmar typ varav 4 igår. Gick sisådär i början men på slutet kom ja iaf top 3 hela tiden. Kanske var för ja hade matrixen i andra laget . Haha var rätt roligt,den enda man sköt nästan var dej . Kasta en granat på måfå och vem får man:P. Spelade ett tag med Morlock the invisible oxå. Dog juh knappt 3 gånger per runda. Jaja var riktigt kul iaf,men denna vecka blire lite spel pga ett drygt jobb och sen ska man till Romme och åka skidor i helgen 
Jaså. Så sött att du nämner mig  Men visst var jag duktigare ikväll? Eftersom jag bara kört klart Elite på SP så har jag inte haft tid att spela MP. Tror det tog närmare 20 timmar. Så jag hänger väl efter med det. Tyckte dock det var skönt att ta alla troféerna på SP. Dessutom så ligger jag inte så högt i grad. Allt är inte upplåst heller. Jag saknar sista klassen, vilket jag antar är prickskytt. Gullig dialekt du har förresten. psn:matrixen
Postad 10 March 2009 - 01:22
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Eftersom jag bara kört klart Elite på SP så har jag inte haft tid att spela MP.
Shit, det är respekt.
Postad 10 March 2009 - 01:28
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Håller med att den är trist. Men vill man ha alla troféer så måste man ju använda alla egenskaper... Har alla troféer på SP. Saknar nu bara troféerna på MP. Fick dock en idag. Ni som vet: Hur ska man använda "Air support"? Har använt den jättemånga gånger, men de verkar inte döda någon... Ska man sikta mot någon? Och ni som använder "disguise". Hur länge varar den egentligen? Ligger på 10,7% just nu. Grrr...
Finns ju en massa medaljer och märken som känns helt omöjliga att ta.
Sköt ner dig ett par gånger ikväll. hehe
psn:matrixen
Air supporten är kass, ger nästan igen skada. Prova kasta fram den där det också finnes turrets så det är många grejjer som pangar. Förklädnaden håller i sig tills dessa att du tar skada alt dödar någon/ger skada. Jag har en hs % på ca 18% och en k/d på 1.37.. tappade lite idag när jag bara körde med pistol i 7 rundor. Varför kan man inte få fler ribbon av samma klass i en match... körde bara med pistol på helghan industries... skrapade ihop ca 60 kills, tycker jag skulle ha fått 6 ribbon av det men icke. Dock var det skönt att panga hippo å döden med pistolen ett par ggr. Roligt att se hur folk siktar när man kommer med assulten å trycker in boosten, brukar zickzacka lite å väldigt många träffar inte ett enda skott alt de har aptur å får ett hs. Sen pangar man dem med pickadollen. Har låst upp den lite större pickadollen nu, lite bättre kraft i den.
Redigerat av frass3, 10 March 2009 - 01:30.
Postad 10 March 2009 - 01:48
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Shit, det är respekt. 
Tackar. Klarar jag det så klarar andra det. Men jag har ju inget liv. hehe. Jag tror jag spelade konstant från måndags förra veckan till i lördags. Hade enorma problem vid Visari torget, gruv-tåget och Visari-palatset. Under helgen tog jag resten av troféerna, såsom överlevnadstroféen. Den troféen jag hade mest bekymmer med efter Elite var den som man skulle få in 3 headshots med pistolen med samma magasin.
Postad 10 March 2009 - 01:50
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Tackar. Klarar jag det så klarar andra det. Men jag har ju inget liv. hehe. Jag tror jag spelade konstant från måndags förra veckan till i lördags. Hade enorma problem vid Visari torget, gruv-tåget och Visari-palatset. Under helgen tog jag resten av troféerna, såsom överlevnadstroféen. Den troféen jag hade mest bekymmer med efter Elite var den som man skulle få in 3 headshots med pistolen med samma magasin.
Okej, jag har funderat på det men jag vet inte om jag orkar  3 headshots med samma magasin, den är knepig. Jag har inte lyckats än med den
Redigerat av Unregistered28641812, 10 March 2009 - 01:51.
Postad 10 March 2009 - 01:55
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Air supporten är kass, ger nästan igen skada. Prova kasta fram den där det också finnes turrets så det är många grejjer som pangar. Förklädnaden håller i sig tills dessa att du tar skada alt dödar någon/ger skada.
Jag har en hs % på ca 18% och en k/d på 1.37.. tappade lite idag när jag bara körde med pistol i 7 rundor.
Varför kan man inte få fler ribbon av samma klass i en match... körde bara med pistol på helghan industries... skrapade ihop ca 60 kills, tycker jag skulle ha fått 6 ribbon av det men icke. Dock var det skönt att panga hippo å döden med pistolen ett par ggr. Roligt att se hur folk siktar när man kommer med assulten å trycker in boosten, brukar zickzacka lite å väldigt många träffar inte ett enda skott alt de har aptur å får ett hs. Sen pangar man dem med pickadollen. Har låst upp den lite större pickadollen nu, lite bättre kraft i den.
Känns som man borde samarbeta mellan varandra. Köra en bana när man använder sig av "Air support" och turas om av att bli dödad av dem... Första gången jag såg någon i förklädnad trodde jag det var en bugg. Hehe. När får man "multiplier"? Jag har 1,5. Minns inte när jag fick den, men antar att det finns fler. Orkar inte kolla bland de upplåsta grejorna. Fick du något ribbon alls? Har också kört en del pistol-banor, men inte en fått 1 ribbon för det.
Postad 10 March 2009 - 01:59
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
Okej, jag har funderat på det men jag vet inte om jag orkar 3 headshots med samma magasin, den är knepig. Jag har inte lyckats än med den 
Ett bra tips: Blood Meridian Verudan Alley varför? De har inga hjälmar. De soldater som har hjälmar missar man nästan alltid headshots och skjuter av hjälmarna istället. Detta stället tog mig många försök. Dödade mig själv om och om igen tills jag fick troféen.
Postad 10 March 2009 - 02:43
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
hehe, jag vet at du är sjukt bra, men morlock verkar ha en förmåga att VÄGRA förlora när det väl gäller...
skulle gärna vilja se en rematch, men frågan är om det kommer att hända nu när KZ2 släppts?

Hehe jo det e ju sant, han e lite konstig morlock  , eller som vi säger i SweD, "Han e ju fan helt sinnes"... Men vid 4 tiden en vacker vårmorgon, när jag är i mitt esse, å fåglarna kvittrar, min hund sover, å allt är tyst, jah då tar jag morlock....
Postad 10 March 2009 - 03:39
latsius
-
latsius
-
Användare
-
-
159 inlägg
Spenderat en hel del tid i MP idag/ikväll, och faktiskt, första dagen jag kört som onlinedelen inte la ner helt, hoppas det fortsätter så! (ta i trä).
Tycker förövrigt det är fascinerande hur man ändrar åsikt om banorna nu när man börjar bli van vid dom. Ogillade skarpt Helgan Industries och Pyrrhus Rise de försa timmarna jag körde online, men nu hör de båda till favoriterna, på sitt sätt. Helgan Industries är riktigt kul om det är mycket folk och om man vågar spela lite mer aggresivt än vad man först tror fungerar. Pyrrus Rise är riktigt rolig när ena sidan avancerar, (helst ISA), och andra koncentrerar sig på att försvara. Skräckscenenariot här är ifall båda lagen lyckas gå över på "den andra planhalvan", utan att möta varandra i någon större usträckning på vägen. Kan gå minuter utan att man ser en fiende då, mindre kul.
Visari Hammer gillade jag i början, men som nog alla vet vid det här laget så blir det alltid bomber och granatfest utan dess like vid en eller två punkter på denna karta, riktigt tråkigt. Synd, då resterande 90% av banan i princip står outnyttjad, och det är nog en bra bana, egentligen. Radec Academy är ändå värst, helt utan tvekan. Gillade denna skarpt de första gångerna jag körde den, men nu... Antingen blir det ett skyttegravskrig mellan husen, eller så blir ena laget totalt överlägset det andra, och kontroller hela innegården vilket resulterar i så gott som total kontroll över husen med. Inte kul alls. (Men visst, att jag ännu inte hittat en bra taktik som tycks fungera för denna bana gör nog också sitt till, det ska erkännas).
Någon som förresten vet ifall det kommer komma något kartpaket över PSS inom hyffsat snar framtid? - Nog för att spelet nyss blivit släppt, men jag ser gärna att de inte dröjer alltför många veckor innan man kan spela på något nytt själv.
Postad 10 March 2009 - 04:13
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Vi får ta rematch sen på MW2 dallan, om du inte tänker börja spela KZ2.
latsius: Många banor, t.ex Visari Hammer blir mer utspridd och hela banan används när man spelar Warzone istället för bara BC.
klarinettmeister: Nu när man blivit GENERAL OF THE ARMY BITHCES!!! (  ), vilket borde vara den svåraste trofén på MP (Valor Grand Cross) så får jag ta tag i Elite på SP, har spelat halvvägs och ser verkligen inte fram emot sista partiet på Elite. Borde väl lyckas ta platinum på det här spelet till nästa vecka i varje fall.
Postad 10 March 2009 - 04:40
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Ah det gör vi!
Nån mer som har problem med att komma in online på PSN?, eller, det är väl typ bara jag som e vaken nu?
Angående KZ2 så har jag funderat väldigt mkt på om jag ska köpa spelet eller inte, men jag har kommit fram till, att jag inte tror att det är min kopp av te... Operation Flashpiont2, och MWII tror och väntar jag på....
Mummlar*..."fan om jag inte kommer in på PSN nu asså!!!"
Edit : jag startade om routern, modemet, ps3:an, dammsög ps3:an, skällde ut min hund-att han antagligen trampat eller bitit på mina sladdar, och gjorde en panpizza(ni vet dom där nya/långa)......å nu funkar det igen, gött!!!
Redigerat av dallan1981, 10 March 2009 - 04:55.
Postad 10 March 2009 - 06:06
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Hehe jo det e ju sant, han e lite konstig morlock , eller som vi säger i SweD, "Han e ju fan helt sinnes"...
Men vid 4 tiden en vacker vårmorgon, när jag är i mitt esse, å fåglarna kvittrar, min hund sover, å allt är tyst, jah då tar jag morlock.... 
problemet med det är ju att det är då morlock är i sitt esse med minns några klanmatcher vi spelade vid 22 tiden då morlock utbrister att han precis stigit upp så det kan ta ett tag innan han kommer igång
Postad 10 March 2009 - 06:11
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Vad sitter ni inne med för kill/death ratio och hur många procent headshoot?
k/d på 1,08 käss headshot 17,8%
Postad 10 March 2009 - 06:38
Unregistered0b87209e
-
Unregistered0b87209e
-
Beroende
-
-
1141 inlägg
K/D 1.41.
Var ser ni % på headshots? Räknar ni ut det själva eller?
Postad 10 March 2009 - 07:05
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
var inne för första gången nu och kollade statestik,, förstår inte riktigt.
statestik för pistolvapnet: 28,38% antal 564
konstigt då jag aldrig använt pistolen
och statestiken på hagelbössan 78,95% låter mycket för att va mig
de där med pistolen,, räknas det som träff när man skjuter sina medspelare när frendly fire är avstängt? i så fall kan ja gå med på 564 träffar
Postad 10 March 2009 - 07:56
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Min statistik är helt mysko oxå. Har oxå typ 80% på hagelbössan å den har jag undvikit så mycket jag kunnat å defenitivt inte träffat då jag använt den....
Postad 10 March 2009 - 08:25
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Känns som man borde samarbeta mellan varandra. Köra en bana när man använder sig av "Air support" och turas om av att bli dödad av dem... Första gången jag såg någon i förklädnad trodde jag det var en bugg. Hehe. När får man "multiplier"? Jag har 1,5. Minns inte när jag fick den, men antar att det finns fler. Orkar inte kolla bland de upplåsta grejorna.
Fick du något ribbon alls? Har också kört en del pistol-banor, men inte en fått 1 ribbon för det.
Vadå?!? "Turas om att bli dödad av dom" ?? Airsupporten? Du menar att när vi MHB:are lirar mot varandra så ska man i bägge lagen lägga ut Air Support och sen ska man i respektive motståndarlag turas om att bli dödad av dom?!? Då har du nog kommit till fel ställe, när vi lirar och samlar ribbons m m så gör vi det på ärligt vis. Som Frass3 skriver så KAN dom ( airsupporten ) döda ett par snubbar under en match om man kombinerar airsupporten med något annat. Helt ensamma suger dom. Särskilt om man lägger den för nära "fi's" turrets, då blir den nedskjuten på 10 sek av raketerna.
Redigerat av BrittBastard, 10 March 2009 - 08:26.
Postad 10 March 2009 - 08:43
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
...om man kombinerar airsupporten med något annat.
Det där annat, vad kan det vara? Körde med sånna flygmojänger för första gången igår, inte särskilt effektiva.
Postad 10 March 2009 - 09:00
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Jag brukar iaf lyckas få in 3-4 kills/match med airsupporten. Alltså 3-10 poäng beroende på vilken speltyp.
Jag gillar den gubben eftersom man oxå kan lägga ut spawnpunkter.
Turrets har jag nog inte lyckats döda någon med, man måste ju typ lyckas med HS annars hinner ju folk undan dem.
Annars är ju Medic ett bra sätt att samla poäng med.
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 10 March 2009 - 09:00.
Postad 10 March 2009 - 09:01
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Det där annat, vad kan det vara? Körde med sånna flygmojänger för första gången igår, inte särskilt effektiva.
Om du låser upp repair som enginner, kan du kombinera dem med flyggrejjer. Så då skulle du teoretiskt kunna ha 4 turrets och 2 flygisar på samma ställe å bara hoppas på att flygisarna sätter kill skottet. einhaerjar --> hs % får man räkna ut själv... (Antal HS / Total antal kills) * 100
Postad 10 March 2009 - 09:19
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
K/D 1.41.
Var ser ni % på headshots? Räknar ni ut det själva eller? Japp räknar ut det själva, iaf jag gör det, har ej sett något stats om det någonstans. K/D 1.42 HS 30% Det där annat, vad kan det vara? Körde med sånna flygmojänger för första gången igår, inte särskilt effektiva.
Deras prio uppgift är som jag förstått det att hitta fienden och markera upp dem på radarn.
Postad 10 March 2009 - 10:35
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1058 inlägg
klarinettmeister: Nu när man blivit GENERAL OF THE ARMY BITHCES!!! ( ), vilket borde vara den svåraste trofén på MP (Valor Grand Cross) så får jag ta tag i Elite på SP, har spelat halvvägs och ser verkligen inte fram emot sista partiet på Elite. Borde väl lyckas ta platinum på det här spelet till nästa vecka i varje fall. 
Helt plötsligt känner jag mig utmanad. Jag var iaf. klar först med Elite här iaf. Jag skulle ju kunna ge litet tips om hur man klarar det... Sedan har du ju kvar alla Professional och de roliga (inte). Du har Untouchable kvar också och alla Helghast-symboler och intel. Mycket kvar. Hehe. Du menar väl Valor Citation? Det är den du har som jag ser. Valor Grand Cross är ju nummer 4. Men många fler på min lista har den redan. Hur funkar de förresten? Är det så att på söndag kväll klockan 0.00 så får de som ska ha troféen? Hur funkar det sedan om man ska komma ner i procent-talet. Då måste man ju sluta spela och kolla sin statistik för att inte vara kvar i toppskiktet när man ska ha de andra troféerna. De som är på min lista har Valor citation, men de har inte fått de andra. Hur hade du tänkt att du skulle ta platinum nästa vecka? Saknar du 3 vecko-troféer kommer det ta 3 veckor till innan du kan få platinum. Urgh... gick ner med 0.5 % bara för att jag sov!! Har addat dig som vän. Jag brukar iaf lyckas få in 3-4 kills/match med airsupporten. Alltså 3-10 poäng beroende på vilken speltyp. Jag gillar den gubben eftersom man oxå kan lägga ut spawnpunkter.
Turrets har jag nog inte lyckats döda någon med, man måste ju typ lyckas med HS annars hinner ju folk undan dem.
Annars är ju Medic ett bra sätt att samla poäng med.
Turrets har jag fått in många döda med. Bara placera dem nära en av fiendernas spawn-punkt. Men Airsupport får jag inte några döda med. Tycker de är ganska enkla att skjuta ner.
Redigerat av klarinettmeister, 10 March 2009 - 12:36.
Postad 10 March 2009 - 10:46
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Föresten vem kontaktar jag om jag vill gå med i MHB klanen?
StatusX6
Postad 10 March 2009 - 10:48
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
k/d = 1.48
hs/k = 0.18
Redigerat av BennySlyden, 10 March 2009 - 10:48.
Postad 10 March 2009 - 10:50
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Föresten vem kontaktar jag om jag vill gå med i MHB klanen?
StatusX6
Var det dig jag lirade med/mot nyss? psn: fraztheman
Postad 10 March 2009 - 11:03
BennySlyden
-
BennySlyden
-
Forumräv
-
-
981 inlägg
Brukar ni sikta på huvudet eller bröstet när ni pangar? Själv har jag alltid siktat mot bröstet även när jag snipar.
Redigerat av BennySlyden, 10 March 2009 - 11:04.
Postad 10 March 2009 - 11:09
chromorifhia
-
chromorifhia
-
Forumräv
-
-
522 inlägg
Var det dig jag lirade med/mot nyss?
psn: fraztheman
Japp det var det, gick grymt dåligt det sista där så jag loggade av. PSN:StatusX6 Brukar ni sikta på huvudet eller bröstet när ni pangar? Själv har jag alltid siktat mot bröstet även när jag snipar.
Jag siktar mer lr mindre alltid på huvudet. 30% HS säger nog det mesta. Går alltid runt med siktet i huvudhöjd.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|