Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 12 May 2008 - 15:17
Postad 12 May 2008 - 15:29
Ser fram emot det
Postad 12 May 2008 - 15:34
PSN: pinheadgbg
Ska bara se om jag kan slita mig från GTA.
Postad 12 May 2008 - 18:35
Jag skulle gärna också vara med men vet inte om jag orkar. I lördags spelade jag till 0330 å gick upp 0800 å igår till 0100 å gick upp 0610. Saknar sömn och det har ingen god effekt på jobbet. Så fort jag skall öppna en bok för att läsa lite så håller jag på å somnar. Så tror det blir en extremt tidig kväll så är jag tillbaka på imorgon. Måste bli av med den där fula potatis medaljen
Låter som en helt vanlig dag........
Postad 12 May 2008 - 19:32
Spelar ikväll efter ca 22:30 om det inte är nå vm-hockey(på mina kanaler dårå)
Fasen, spelar alla MHB´are bara Search & Destroy.
Postad 12 May 2008 - 21:07
Tänkte jag skulle slippa köpa en ny
Postad 12 May 2008 - 22:01
Postad 12 May 2008 - 22:39
Tyvärr lyckas jag inte med timingen å få lira med MHB...
Postad 12 May 2008 - 23:54
om någon har plats i eran vännerlista får ni gärna bjuda in mig . vore kul at få spela mer med er.. just nu har jag bara dr death i min lista.
Postad 13 May 2008 - 06:46
Nejdå, jag lirar gärna TDM eller andra spelformer med...Något efter, men typ 28 barre här=)
Spelar ikväll efter ca 22:30 om det inte är nå vm-hockey(på mina kanaler dårå)
Fasen, spelar alla MHB´are bara Search & Destroy.
Jag gjorde med så i går!Jag skulle gärna också vara med men vet inte om jag orkar. I lördags spelade jag till 0330 å gick upp 0800 å igår till 0100 å gick upp 0610. Saknar sömn och det har ingen god effekt på jobbet. Så fort jag skall öppna en bok för att läsa lite så håller jag på å somnar. Så tror det blir en extremt tidig kväll så är jag tillbaka på imorgon. Måste bli av med den där fula potatis medaljen
Gick ock la mig tidigt istället för att sätta på PS3an...
Redigerat av Numero1, 13 May 2008 - 06:47.
Postad 13 May 2008 - 07:27
Det låter skumt. Kan du koppla den till PS3an borde det ju funka...En snabb fråga som säkert tagits upp förut. Jag hittade idag blue tooth till en Ericsson-telefon jag hade för ca 1 år sedan. Registrerat den på min PS3:a med framgång. Men funkar inte med COD4. Bara vissa blå tänder som fungerar eller har jag missat nått?
Tänkte jag skulle slippa köpa en ny
Postad 13 May 2008 - 08:21
Ikväll måste jag tjuvstarta och köra igång en del tdm innan jag börjar spela s & d med clanen....så illa som det gick igår har det inte gått sen jag började spela.....det tär på självförtroendet att bli dödad a drdeath fyra omgångar på raken........
Jag har konstaterat att jag fixar inte mp5:an längre.....har spelat in mig på p90:n alldeles för mycket.....
Postad 13 May 2008 - 08:58
Postad 13 May 2008 - 09:30
Är kännetecknet en orange slips runt huvudet eller några andra förslag?
Postad 13 May 2008 - 09:35
Ska vi köra en pilsner på onsdag eller.....jag tror att jag o Kajoh är på åtminstone.......inzane var lite krasslig så jag vet inte om han dyker upp.....rickard kanske är intresserad .....o noseone kanske.....
Ikväll måste jag tjuvstarta och köra igång en del tdm innan jag börjar spela s & d med clanen....så illa som det gick igår har det inte gått sen jag började spela.....det tär på självförtroendet att bli dödad a drdeath fyra omgångar på raken........![]()
Jag har konstaterat att jag fixar inte mp5:an längre.....har spelat in mig på p90:n alldeles för mycket.....
Haha, ja det kan inte kännas bra att dö 4 gånger i rad av drdeath:) jag klarade mig med en.. men lyckades inte döda han nån gång heller
gick riktigt dåligt för mig med igår, därför jag stängde av tidigt.. kändes som att det laggade mycket fastän jag hade 3 ploppar.. men kom in i matcherna sent varje gång.. alla hade hunnit springa iväg innan jag fick komma in å välja "class", så det gick inte att spela.. hoppas att det går bättre ikväll !
Postad 13 May 2008 - 09:46
kul att få spela med 4 av er härifrån.. vilken slump
jag gjorde ju inte så mycke för laget men de va kul o spela i alla fall.
om någon har plats i eran vännerlista får ni gärna bjuda in mig . vore kul at få spela mer med er.. just nu har jag bara dr death i min lista.
Du kan alltid lägga till mig, har hyffsat med platser kvar. PSN: fraztheman
Nejdå, jag lirar gärna TDM eller andra spelformer med...
Jag gjorde med så i går!
Gick ock la mig tidigt istället för att sätta på PS3an...
Nu vart det ju självklart så att jag slog på ps3an å det var så många online så jag var tvungen till att spela
Ska vi köra en pilsner på onsdag eller.....jag tror att jag o Kajoh är på åtminstone.......inzane var lite krasslig så jag vet inte om han dyker upp.....rickard kanske är intresserad .....o noseone kanske.....
Ikväll måste jag tjuvstarta och köra igång en del tdm innan jag börjar spela s & d med clanen....så illa som det gick igår har det inte gått sen jag började spela.....det tär på självförtroendet att bli dödad a drdeath fyra omgångar på raken........![]()
Jag kan faktiskt komma på onsdag, jag kan komma till 17 men kan nog inte stanna längre än 19 då jag pendlar till Uppsala.
Postad 13 May 2008 - 11:07
Hahaha!
Jag gillade den när du stod i fönstret, du "stunnade" mig när jag lagt mig ner, jag sköt och sköt (hade ju trots allt hunnit ställa in siktet hyffsat innan du stunnade mig) och till slut fick jag dig!
När jag tog dig i trappen (sista killen) så hade jag precis skjutit morlock på ovanvåningen, synd bara att jag inte fick Jenslu? som var bakom dig... Jag hade några riktigt bra rundor igår som jag fick in ett skönt "flow" på!
Spelade TT med Morlock och l2ickard senare på natten, lyckades komma etta i en TDM, kändes helt overkligt!
Men en av de skönaste TTrundorna måste måste varit S&D på wetwork, vi försvarade, jag sprang, kastade en granat till vänster och en till höger (lite på måfå), en dog till vänster en dog till höger...., fortsätter rakt fram med min extreme condition och vi konstaterar att den siste är sniper och sitter sitter i "tornet" givetvis, nästa sekund är jag där och hivar upp min sista granat ihop med min stungranat och vips, även han död!
En kill per granat = hela laget.. Avlossade inte ett skott, tror inte l2ickard eller Morlock heller gjorde det? (kanske mot snipern?)
Det är sånt som gör att man fortsätter spela!
Redigerat av Dr. Death, 13 May 2008 - 11:08.
Postad 13 May 2008 - 11:26
Skönaste TT-rundan var nog ändå på S&D shipment där sista rundan varade ~1 sekund. Vi tog var sin väg, jag i mitten, du till höger och l2ickard till vänster och klippte var sin gubbe exakt samtidigt!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 May 2008 - 11:30.
Postad 13 May 2008 - 11:39
går det att spela S&D på shipment? haha kan inte bli många bomber plantade då..Gick rätt bra för dig igår döden, det börjar gå bra för dig ofta nu för tiden så det kanske inte är tillfälligheter längre.
Skönaste TT-rundan var nog ändå på S&D shipment där sista rundan varade ~1 sekund. Vi tog var sin väg, jag i mitten, du till höger och l2ickard till vänster och klippte var sin gubbe exakt samtidigt!
Postad 13 May 2008 - 11:48
Postad 13 May 2008 - 11:52
Gick rätt bra för dig igår döden, det börjar gå bra för dig ofta nu för tiden så det kanske inte är tillfälligheter längre.
Visst ja, hur kunde jag glömma den!
Vilken utklassning det var på shipment, vinnande taktik!
Var förövrigt väldigt roligt att spela TT med er två, synd bara att min mick hade gått och lagt sig...
Postad 13 May 2008 - 11:57
Då tycker jag vi försöker köra en öl någon gång strax efter 17 så kan väl folk dyka upp så fort de kan. Jag har en riktigt bild här på forumprofilen så mig lär ni väl känna igen......hur övriga väljer att identifiera sig får väl vara upp till var och en.....
Bara kolla efter snubbar som knallar omkring med en MP5:a alt. AK47:a i högsta hugg, ev. med en tatuering i pannan där det står "COD FOR LIFE"..
Iofs. de som springer omkring med AK47:a kan även vara från annat håll, tex. MellanÖstern, så vidta försiktighet...
Postad 13 May 2008 - 11:58
Då tycker jag vi försöker köra en öl någon gång strax efter 17 så kan väl folk dyka upp så fort de kan. Jag har en riktigt bild här på forumprofilen så mig lär ni väl känna igen......hur övriga väljer att identifiera sig får väl vara upp till var och en.....
Vart skulle vi träffas då? Bifoga gärna en adress så jag kan skriva ut en vägbeskrivning, hittar inte speciellt bra i den stora staden ännu.
Själv kommer jag vara iförd en svart jeans jacka och släpa på en svart datorväska.
Postad 13 May 2008 - 12:08
Ps. Kan inte någon av er rävar ta över Ballybompas PSN Nametag lista? Han är inte så snabb på att uppdatera den...
Redigerat av jarre008, 13 May 2008 - 12:12.
Postad 13 May 2008 - 12:40
Postad 13 May 2008 - 12:54
Med tanke på att vädret inte längre inbjuder till att sitta utomhus om kvällen samt att flera stycken kommer med och ska med tåg så skulle jag föreslå att vi låter Sture vila denna gången och istället siktar på Bishops arms på Vasagatan nere vid Centralstationen.........skulle det kunna vara något??
Då jag ej residerar i hufvudstaden utbringar jag en virtuell skål i denna tråd i stället
Postad 13 May 2008 - 12:55
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 13 May 2008 - 12:56.
Postad 13 May 2008 - 13:08
kul att få spela med 4 av er härifrån.. vilken slump
jag gjorde ju inte så mycke för laget men de va kul o spela i alla fall.
bara att lägga till folk från första sidan av tråden.
mig addar du som Hyvonen iaf.
Postad 13 May 2008 - 13:12
Vilken stad är der? umeå, sundvall eller luleå?Drick en öl åt mig med då jag bor i den andra huvudstaden (norrlands) och kan ej medverka.
Postad 13 May 2008 - 13:15
Postad 13 May 2008 - 13:21
Ja ni får ha det så trevligt, tycker ni kan memorera stunden med ett kort o slänga upp här i tråden sen
Själv har man 30mil till fjollträsk så jag får tyvärr passa
Där ser man....jag trodde bestämt att du bodde i Stockholm.....
Postad 13 May 2008 - 13:29
bara att lägga till folk från första sidan av tråden.
mig addar du som Hyvonen iaf.
gött o hör.. DÅ LÄGGER JAG TILL DIG BLAND ANNAT
Postad 13 May 2008 - 13:38
Med tanke på att vädret inte längre inbjuder till att sitta utomhus om kvällen samt att flera stycken kommer med och ska med tåg så skulle jag föreslå att vi låter Sture vila denna gången och istället siktar på Bishops arms på Vasagatan nere vid Centralstationen.........skulle det kunna vara något??
Tycker jag låter som en bra ide, verkar vara ett schysst ställe.
Postad 13 May 2008 - 14:20
Ja, då lär vi alla hinna med en extra ölTycker jag låter som en bra ide, verkar vara ett schysst ställe.
Jag kan agera fotograf som I2ickard efterfrågar...
Postad 13 May 2008 - 14:29
Men ölen är imorrn va? Spel ikväll? ^^
Är grisigt sugen.
Postad 13 May 2008 - 14:39
Postad 13 May 2008 - 14:40
nej, gör som jag träna efterpilsnern ....Tränar jag så kan jag tidigast 18.30.
Är kännetecknet en orange slips runt huvudet eller några andra förslag?
iofs jag kan med träna innan om det blir sen pilsner....
jag är på i alla fall oavsett tid!
Ses i morgon!
Postad 13 May 2008 - 14:40
Exact, ikväll blir det spelaJag drar också fram ett virtuellt glas precis som kongomannen.
Men ölen är imorrn va? Spel ikväll? ^^
Är grisigt sugen.
tror nog det blir spel imorgon kväll med, för ölen är väl på eftermiddagen typ.. dom lär väl hinna hem till 22~ antar jag..
hur många blir ni imorgon då?
Postad 13 May 2008 - 14:42
I morgon blir det strålande sol och hör sen!Tycker jag låter som en bra ide, verkar vara ett schysst ställe.
Stureplan är klart närmast till både jobbet och hemmet, så kom nu till uteserveringen, det finns ju tak för 17
Jag föreslog plats först
jag trro vi blir 4.
Jag går hem nu och slår på PS3an...
ses om en stund i uniform och klara
Redigerat av Numero1, 13 May 2008 - 14:43.
Postad 13 May 2008 - 14:42
Sundsvall ligger ju knappt i Norrland för bövelen!Drick en öl åt mig med då jag bor i den andra huvudstaden (norrlands) och kan ej medverka.
Sänk ett par åt mig med.
Jag och Morlock får väl ta tag i en Norrlandsträff
Redigerat av Unregistereda1381774, 13 May 2008 - 14:45.
Postad 13 May 2008 - 15:00
I morgon blir det strålande sol och hör sen!
Stureplan är klart närmast till både jobbet och hemmet, så kom nu till uteserveringen, det finns ju tak för 17
Jag föreslog plats först
jag trro vi blir 4.
Jag går hem nu och slår på PS3an...
ses om en stund i uniform och klara
SMHI säger att det skall bli 6 grader och gråa moln imorgon. Är det inte krav på backslick, rosa skjorta å pappas visakort på stureplan?
Postad 13 May 2008 - 15:43
Tror jag bor längst norrut härifrån, eller var är du ifrån?Sundsvall ligger ju knappt i Norrland för bövelen!
Sänk ett par åt mig med.
Jag och Morlock får väl ta tag i en Norrlandsträff
Postad 13 May 2008 - 18:16
Postad 13 May 2008 - 18:17
Han får väl ta ett senare tåg, eller hyra in sig hos dig.Problemet med sture blir väl att om frasse ska komma förbi lite efter 17 och åka tillbaka till Uppsala vid 19 och ta sig mellan stureplan o centralen så blir det inte så mycket öldrickande.....
......
Postad 13 May 2008 - 18:29
Problemet med sture blir väl att om frasse ska komma förbi lite efter 17 och åka tillbaka till Uppsala vid 19 och ta sig mellan stureplan o centralen så blir det inte så mycket öldrickande.....
......
Det är inga problem för mig vilket som, bara jag slipper sitta ute å frysa och dricka öl. Sen om jag åker 19 alt 21 spelar kanske inte så stor roll. Är iaf top model på tv mellan 21-22 å då är tv upptagen iaf så kan inte spela i vilket fall.
Postad 13 May 2008 - 20:03
Det var riktigt skoj!
Särskilt min sista runda på Wet work
Som Merger skrev så går jag numera på riktigt stora tabletter doktorn gav mig efter att jag slickat på en död fågel...?
Men jag tar gärna en öl eller 2 eller något annat vid ett annat tillfälle.
Ha det gött!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
185 filmer
10 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?