Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser |
Postad 05 October 2010 - 15:50
Sen är ju lixom FIFA o NHL inte spel man köper för att spela i 3 veckor utan snarare fram till nästa del släpps.
exakt, skillnad på det och rena singelplayerspel, men inte ens där är det en bra deal. uselt gamestop...
Postad 05 October 2010 - 20:07
TOrslanda. Det var kanske lokaltVar hittade du detta erbjudande? Var inne i Västerås idag och hittade ingenting, enda som fanns var nya för 2k.
Postad 06 October 2010 - 02:21
http://www.elgigante...-mikrofoner-ps3
Postad 07 October 2010 - 18:10
(Modell 2504B))
Postad 07 October 2010 - 19:50
ICA Maxi i Birsta/Sundsvall säljer PS3 320GB för 2.500:-.
(Modell 2504B))
Mitt gamla ps3 har gått sönder så jag har beställt ett nytt, ps3 320gb. Vet ej modell, men är det någon som helst skillnad mot dom andra slim versionerna?
Mitt gamla va det första versionen med 60gb, så ska bli skoj å se om den nya är tystare...
Postad 07 October 2010 - 20:06
Den nya bör vara tystare samt dra mindre energi, spelar inte PS2-spel och ej heller Super Audio CD (vem som nu använder det formatet) samt kan styras av en TV via HDMI. Kör du blu-ray kan du få ut bitstream Dolby True HD och DTS Master Audio. Och i ditt fall uppenbarligen kunna lagra mer skrot på disken.Mitt gamla ps3 har gått sönder så jag har beställt ett nytt, ps3 320gb. Vet ej modell, men är det någon som helst skillnad mot dom andra slim versionerna?
Mitt gamla va det första versionen med 60gb, så ska bli skoj å se om den nya är tystare...
Postad 07 October 2010 - 21:33
TOrslanda. Det var kanske lokalt
Verkar så, kollat ett par nu och finns ingenting :/ du råkar inte ha lust att skicka?
Postad 08 October 2010 - 12:37
Postad 08 October 2010 - 13:29
Var förbi Elgiganten på lunchen. Ps3 120GB 2222kr. Dock oklart vilken modell det handlade om. Trots det är det hyfsat billigt.
Vilken stad?
Postad 08 October 2010 - 14:28
Postad 08 October 2010 - 14:45
Sorry...lite efterbliven ibland. Jag såg det i stockholm. Ska tydligen vara i både Länna, Kungens kurva samt Barkaby.
Jag var precis inne på MediaMarkt i Nacka forum och där kostade också ps3 (slim 120gb, 1 kontroll, ingen hdmi) 2222:-
Postad 08 October 2010 - 14:58
Tack!! Köpte precis i bäckebol.Var förbi Elgiganten på lunchen. Ps3 120GB 2222kr. Dock oklart vilken modell det handlade om. Trots det är det hyfsat billigt.
Postad 08 October 2010 - 15:06
Redigerat av Unregistered1232, 08 October 2010 - 15:07.
Postad 11 October 2010 - 00:47
http://www.walkers.co.uk/
man registrerar sig och svarar på en fråga. då får man 2poäng som sedan används till att få en rabatt kod på Zavvi eller the hut.
Postad 11 October 2010 - 11:21
Altså, no offense. Är de dumma i huvet?
Va är de för super deal med att hyra ett spel för 395kr i en månad??
Är det någon här som har konfronterat Gamestop ang. detta? Det känns ju så ###### dumt att det måste vara en felbeskrivning av något annat..att dom missat något i själv "superdealen".
Postad 11 October 2010 - 13:59
Är det någon här som har konfronterat Gamestop ang. detta? Det känns ju så ###### dumt att det måste vara en felbeskrivning av något annat..att dom missat något i själv "superdealen".
Jag frågade en på GS i GBG och han fattade inte varför denna "superdeal" existerar. Han tyckte den var mycket korkad. Men å andra sidan så är det ju inte butikerna som kommer med dom olika erbjudande som finns. Han skrattade iaf åt denna.
Postad 11 October 2010 - 14:15
Jag frågade en på GS i GBG och han fattade inte varför denna "superdeal" existerar. Han tyckte den var mycket korkad. Men å andra sidan så är det ju inte butikerna som kommer med dom olika erbjudande som finns. Han skrattade iaf åt denna.
Okej, tack för svaret. Med andra ord är det nån mycket begåvad person bakom detta. Många måste ha nappat..
Postad 11 October 2010 - 15:27
Jag undrar varför dom kör den här dealen på spel som Fifa och NHL, det är spel man inte kan spela ut och spel man gärna vill ha liggande tills nästa års utgåva. Varför inte köra det med singelplayerspel som Enslaved, Dead Rising eller något annat spel som tar kanske ett par veckor innan man tröttnat på det.
Postad 11 October 2010 - 16:28
Den här typen av spel (fifa 11, nhl..) behåller man gärna under en längre period än singeplayer spelen som blir mer eller mindre onödiga att ha kvar om man redan spelat igenom den 1 gång.
Tror desutom att dessa butiker säljer mer spel på beg och inbyte än rent nya spel. Så det här kan vara ett knep för att öka den försäljningen.
Så nog finns det en taktik bakom det hela.
Redigerat av Unregistered1232, 11 October 2010 - 16:31.
Postad 12 October 2010 - 15:58
149 kr
Call of duty world at war
Call of duty 4
Killzone 2
Rainbow Vegas 1 & 2
199 kr
Modnation Racer
Sonic & Sega all-stars Racing
Need For speed shift
Dirt
Midnight club LA
Pacific Rift
och En massa sportspel för 399 kr som Nhl 11 , fifa 11 , tiger woods 11, pes 2011 och skate 3
Inhandlade modnation racer precis, efter viss beslutsångest, men har förstått att Modnations enda nackdel är laddningstiderna medan att det i övrigt vinner de flesta övriga ronderna mot All-stars racing.
Postad 12 October 2010 - 17:37
Jag har ingen intention att starta en diskussion om vilket spel som är bäst i den här tråden, men jag skulle säga att du valde fel racingspelInhandlade modnation racer precis, efter viss beslutsångest, men har förstått att Modnations enda nackdel är laddningstiderna medan att det i övrigt vinner de flesta övriga ronderna mot All-stars racing.
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 12 October 2010 - 17:37.
Postad 12 October 2010 - 17:42
Jag har ingen intention att starta en diskussion om vilket spel som är bäst i den här tråden, men jag skulle säga att du valde fel racingspel
All-stars är oväntat bra.
med tanke på priset tycker jag det var rätt val då man kan få all-stars för bra mycket mindre än 199kr
Edit: my bad Zavvi hade det för 10£ i sin megamonday men 199kr är ett bra pris i dagsläget
Redigerat av kerren, 12 October 2010 - 17:47.
Postad 12 October 2010 - 20:54
När det gäller spelet läste jag både här och överallt innan köpet och visst Sonic har ju enligt recensioner tightare kontroll och inga långa laddningstider och enklare att lira än modnation. får väl se hur man gör med det, om inte annat kan man använda det som inbytesspel och istället köpa All-stars hos zavvi senare.
Postad 16 October 2010 - 16:29
Postad 19 October 2010 - 07:39
lite för sent nu men medimarkt i Kalmar hade FIFA11 för 199kr.
Det är ju grymt, någon som sett detta i Stockholm?
Postad 19 October 2010 - 12:00
Jag plockade va ja kunde se sista BandHero och RB1.
De fanns drösvis med RB 1 & 2 kvar iaf.
De fanns även till 360 o PC, GH Aerosmith till PC t ex kosta 19kr.
Postad 19 October 2010 - 18:28
http://www.shopto.ne.....0Storm 2.html
Shopto.net
Var lite sugen på nya Naruto Storm spelet, kunde få det för 370 kr inklusive frakt, vet något ett billigare pris så säg gärna till
Postad 19 October 2010 - 22:09
Någon som har handlat av denna sidan?
http://www.shopto.ne.....0Storm 2.html
Shopto.net
Var lite sugen på nya Naruto Storm spelet, kunde få det för 370 kr inklusive frakt, vet något ett billigare pris så säg gärna till
De har bra priser, och är ingen bluffsida. Däremot är det ganska många som rapporterat att de fått mystiska debiteringar på sina kreditkort efter att ha beställt där. Verkar ha läckt kortuppgifter från dem. Vet inte om de fixat det problemet...
Postad 20 October 2010 - 16:48
Postad 21 October 2010 - 14:32
Postad 21 October 2010 - 15:59
1990:- för Ps3 konsol med 160gb hdd på Elgiganten väla imorgon
(invigninspris)
är det någon megastore grej eller?
För annars har elgiganten.se 10 års grej imorrn också... kanske blir några erbjudanden där också.
Postad 21 October 2010 - 22:14
är det någon megastore grej eller?
För annars har elgiganten.se 10 års grej imorrn också... kanske blir några erbjudanden där också.
Ja, en liten elgiganten som nu blir megastore efter ombyggnad... Ok, får hålla ögonen öppna
Postad 23 October 2010 - 16:58
Jag undrar lite - vilken av alla modeller ska man egentligen sikta på?
Finns ju en uppsjö känns det som, och på Blocket blir man bara ännu mer förrvirrad,
och dessutom allt för många gånger lurad.
Så - vilken modell ska man sikta på? Och något speciellt man ska akta sig för?
Postad 23 October 2010 - 17:04
Hejsan ...
Finns ju en uppsjö känns det som, och på Blocket blir man bara ännu mer förrvirrad,
Heidi Klum föreslår jag
du måste nog precisera vad för slags "modell" du är ute efter
Postad 23 October 2010 - 17:45
Vill kunna spela PS2-spel så är det en bakåtkompatibel PS3 (60 gb fet) du letar efter. De är de enda svensksålda som klarar av det, är du inte intresserad av bakåtkompabilitet eller fet-utseendet, köp en slim. De gamla går sönder en efter en...Hejsan ...
Postad 23 October 2010 - 17:56
Heidi Klum föreslår jag
![]()
du måste nog precisera vad för slags "modell" du är ute efter
Vill kunna spela PS2-spel så är det en bakåtkompatibel PS3 (60 gb fet) du letar efter. De är de enda svensksålda som klarar av det, är du inte intresserad av bakåtkompabilitet eller fet-utseendet, köp en slim. De gamla går sönder en efter en...
Eller så kanske du ska läsa vilken tråd du är i najksorn så kanske det blir klarare vilken modell jag undrar över
Hmm.. okej .. jo va tusan, har ju en hel hög med PS2-spel ( eller ja ,tanten har ) så vore juh bra att köpa en sån isåfall ... Okej .. då får jag leta efter en sån då
Tack
Postad 23 October 2010 - 19:11
Eller så kanske du ska läsa vilken tråd du är i najksorn så kanske det blir klarare vilken modell jag undrar över
Hmm.. okej .. jo va tusan, har ju en hel hög med PS2-spel ( eller ja ,tanten har ) så vore juh bra att köpa en sån isåfall ... Okej .. då får jag leta efter en sån då
Tack
jo men med tanke på att du skriver i "köptips" så borde det väl snarare vara att du har ett tips?
skulle inte föreslå 60gb iaf.. de är sjukt överskattade och det syns på priserna på nätet
varför inte köpa en ny 80-160gb för runt 2000-3000kr, och sedan hitta en beg. ps2 för runt 500kr?
Postad 23 October 2010 - 22:20
Postad 25 October 2010 - 12:55
God of War 3 Platinum för £14,95 hos Zavvi
Blev en beställning på båda...
Postad 25 October 2010 - 13:02
Resident Evil 5: Gold Edition för £12,95 hos Zavvi
God of War 3 Platinum för £14,95 hos Zavvi
Blev en beställning på båda...
GOW 3 släpps ju inte fören i mars och då lär standard edition vara nere på samma pris
Postad 25 October 2010 - 14:00
Postad 25 October 2010 - 14:13
Men det är ju inget man gärna samlar på
Postad 25 October 2010 - 18:00
Ang. Platinum så gör det inte mig något.
Spelen ligger i alla fall i en låda, vem fan vill ha spel framme i en hylla
Postad 26 October 2010 - 20:24
Nej o återigen, vem fan vill ha en ful Platinum utgåva i hyllan`
Mars, ojdå. Tittade inte på releasedatumet. Då bör jag hinna lessna på RE5 innan GOW3 dyker upp.
Ang. Platinum så gör det inte mig något.
Spelen ligger i alla fall i en låda, vem fan vill ha spel framme i en hylla
Vad är skillnaden på vanlig å platinum, förutom omslaget?
Vem FÅR ha spelen framme i en hylla?
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Playstation 4
46 filmer
13 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?