Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 February 2013 - 15:19

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Så jobbig som Overeem var innan fighten så knöt jag näven när han slocknade. Det var underbart att se! Gillar Overeem normalt sett iofs men ska du snacka sådär så får du ha Hendo-haka.

Härligt att poängfightern Edgar förlorade igen också! Nu ska han visst ner i 135 och möta Cruz? Hah, snacka om garanterad snooze fest. Sätt en krona på att den fighten inte går tiden ut så är du miljardär sen. :mellow:

Postad 04 February 2013 - 15:40

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Nej usch och fy. Fast bilderna som börjar poppa upp är pure gold.

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad 06 February 2013 - 16:36

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Blev rätt läskigt i senaste TUF.

Postad 07 February 2013 - 11:03

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Den satt som en smäck, utdelaren såg rätt skärrad ut själv...

Postad 07 February 2013 - 11:05

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Den satt som en smäck, utdelaren såg rätt skärrad ut själv...

Jotack. Enligt Dana White så vaknade han inte förrän efter 4 minuter.

Postad 07 February 2013 - 19:37

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
ouch....

Postad 07 February 2013 - 19:55

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Biljetter till UFC Sweden 2 släpps imorgon grabbs!

Postad 08 February 2013 - 19:31

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
Lyckades kirra 3 biljetter! Satsade på bättre platser än förra gången, hoppas det är värt det :)

Postad 08 February 2013 - 19:38

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Fixade också.

Sektion A28 Rad 10

Lite sämre än förra året men det skall nog bli bra ändå.

Redigerat av Birkanoff, 08 February 2013 - 19:44.

Postad 08 February 2013 - 19:49

Unregisteredec19889e
  • Unregisteredec19889e
  • Mästare

• 2891 inlägg
  • 0
Fick A19, rad 14. Förra året hade vi B eller C, var ganska sämst iaf...

Postad 08 February 2013 - 20:00

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ja kan tänka mig det.

Satt på A7 förra året. Bra skit. Längtar tills "Slå han på käften!" skanderar i Globen igen.

Postad bild

Postad 08 February 2013 - 20:09

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
"Han"... Herregud!

Postad 08 February 2013 - 20:10

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

"Han"... Herregud!

Ja ska det funka i ramsan så... Fast hade fjollträskarna fått bestämma så hade det nog blivit "Slå'na!"

Postad 12 February 2013 - 12:52

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Halvt MMA-relaterat: Brottning verkar tas bort från OS 2020. Som föredetta utövare är jag förbannad idag. Dom har kvar "sporter" som hästhoppning och lerduveskytte men tar bort en sport med anor sedan Big Bang och som verkligen är ett mandomsprov? <_<

Postad 12 February 2013 - 13:29

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Halvt MMA-relaterat: Brottning verkar tas bort från OS 2020. Som föredetta utövare är jag förbannad idag. Dom har kvar "sporter" som hästhoppning och lerduveskytte men tar bort en sport med anor sedan Big Bang och som verkligen är ett mandomsprov? <_<

Seriöst? Det var något av det dummaste jag hört på länge. Det blir ju inte mer OS än så!

Postad 12 February 2013 - 13:32

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
http://espn.go.com/o...g-2020-olympics

:(

Postad 12 February 2013 - 13:39

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Dumheter. Skulle någon av de andra sporterna som listas ta brottningens plats så blir jag riktigt lack. Klättring liksom :blink:
Även jag gammal brottare så det samt de andra kampsporterna är det som jag mest följer under OS.

Postad 12 February 2013 - 17:19

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

• 606 inlägg
  • 0
Gör om reglerna istället....

Postad 12 February 2013 - 18:44

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Istället för vad?

Trist att Eddy Bengtsson gnäller i Expressen: http://www.expressen...ngen-kastas-ut/

Han satsar väl på sin framgångsrika MMA-karriär istället!

Postad bild

Redigerat av Kamui, 12 February 2013 - 18:46.

Postad 28 February 2013 - 13:13

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Var sjuk i helgen så jag låg och tittade en del på boxning och MMA.... Och zappade faktiskt mig igenom lite från senaste TUF. Bubba! Vilken jubelidiot. Samma sak med killen som gnäller över diverse krämpor som jag antar gick sin fight i det senaste avsnittet mot Troeng (har inte sett det). När dom två konfronterade sin lagkamrat och snackade skit om hans förmågor innan fighten ägt rum inför Jones ville jag bara mörda dom. Hur kan man göra så? Jag saknar ord för det beteendet. Jag skrek av lycka när Bubba klappade. Wigger tought guys ska alltid ha spö.

Ronda Rousey... Lugna ner er nu med hypen Zuffa! Hon tävlar i en viktklass som saknar konkurrens och skulle dessutom få sjukligt mycket stryk mot Cyborg. Plus att Dana White dam-mma skulle få vara med i UFC över hans döda kropp. Ovanligt att han vänder kappan efter vinden? ;) Han sa dessutom att hon skulle spöa många manliga fighters... :lol: Någon mer som ser likheten mellan Rousey när hon ska vara "tuff" och minen på en femåring som blivit av med sitt lördagsgodis?

Hendo-Machida. Bittert. Men fruktansvärt rättvist.

Kan för övrigt rekommendera JRE när DW var med, han var faktiskt inte i hype mode utan var riktigt avslappnad och underhållande att lyssna på. Det säger en hel del då jag inte tål honom annars.

GSP ställer upp med sin hyllade föreställning 50-45 snart igen, alltid lika tråkigt att se. Kan inte någon bara stoppa nedtagningarna och tvinga honom till en riktig fight? En WW-Chuck vore kul att se. Jag tror inte Nick Diaz räcker till :(

Fitch borta från UFC, tackar!

Postad 28 February 2013 - 13:47

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Var sjuk i helgen så jag låg och tittade en del på boxning och MMA.... Och zappade faktiskt mig igenom lite från senaste TUF. Bubba! Vilken jubelidiot. Samma sak med killen som gnäller över diverse krämpor som jag antar gick sin fight i det senaste avsnittet mot Troeng (har inte sett det). När dom två konfronterade sin lagkamrat och snackade skit om hans förmågor innan fighten ägt rum inför Jones ville jag bara mörda dom. Hur kan man göra så? Jag saknar ord för det beteendet. Jag skrek av lycka när Bubba klappade. Wigger tought guys ska alltid ha spö.

Jotack samma här. Fast iofs så jublar jag varje gång team Chael vinner :)

Ronda Rousey... Lugna ner er nu med hypen Zuffa! Hon tävlar i en viktklass som saknar konkurrens och skulle dessutom få sjukligt mycket stryk mot Cyborg. Plus att Dana White dam-mma skulle få vara med i UFC över hans döda kropp. Ovanligt att han vänder kappan efter vinden? ;) Han sa dessutom att hon skulle spöa många manliga fighters... :lol: Någon mer som ser likheten mellan Rousey när hon ska vara "tuff" och minen på en femåring som blivit av med sitt lördagsgodis?

Hahaha! Spot on!
Ronda kommer antagligen få stryk så fort hon möter en striker som inte tillåter henne att koppla nacksving alt. en bättre BJJ:are som håller ryggen när hon får den.

Hendo-Machida. Bittert. Men fruktansvärt rättvist.

Kan för övrigt rekommendera JRE när DW var med, han var faktiskt inte i hype mode utan var riktigt avslappnad och underhållande att lyssna på. Det säger en hel del då jag inte tål honom annars.

GSP ställer upp med sin hyllade föreställning 50-45 snart igen, alltid lika tråkigt att se. Kan inte någon bara stoppa nedtagningarna och tvinga honom till en riktig fight? En WW-Chuck vore kul att se. Jag tror inte Nick Diaz räcker till :(

Fitch borta från UFC, tackar!

Hendo - Machida blev ungefär som förväntat. Hendo är för långsam och lite av en one-trick-pony.

Hur underhållande var inte Grice - Bermudez förresten? Det enda som saknades var ett avslut.

Får bli att fixa ner och lyssna igenom.

Hade varit kul om GSP helt plötsligt bestämde sig för att tysta kritiken och lyckas avsluta Diaz ståendes. Önskedrömmar kanske.

Redigerat av Birkanoff, 28 February 2013 - 14:13.

Postad 28 February 2013 - 14:41

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Det värsta är att GSP kan spöa skiten ur i princip vem som helst, kolla innan Serra-fighten vilken enormt underhållande fighter han var! Styrka, snabbhet och teknik i ett paket. Synd bara att han har blivit en jäkla tråkmåns sedan dess.

Team Chael kan nog mycket väl vinna den här säsongen. Tyvärr lär det inte hjälpa Sonnen i buren sedan för Jones lär slå honom sönder och samman. Kan bli riktigt obehagligt.

Ang GSP, någon som har kört Sleeping Dogs eller vad spelet heter? Hörde att han var med i det. Laddade ner det gratis på PS3:an men har inte testat det än.

Postad 28 February 2013 - 16:50

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Det värsta är att GSP kan spöa skiten ur i princip vem som helst, kolla innan Serra-fighten vilken enormt underhållande fighter han var! Styrka, snabbhet och teknik i ett paket. Synd bara att han har blivit en jäkla tråkmåns sedan dess.

Team Chael kan nog mycket väl vinna den här säsongen. Tyvärr lär det inte hjälpa Sonnen i buren sedan för Jones lär slå honom sönder och samman. Kan bli riktigt obehagligt.

Ang GSP, någon som har kört Sleeping Dogs eller vad spelet heter? Hörde att han var med i det. Laddade ner det gratis på PS3:an men har inte testat det än.

Ja innerst inne så känner jag väl lite att en förlust hade varit bra för GSP så att han inte behöver safea längre.

Ja som tränare känns definitivt Chael som den bättre men som sagt i själva fighten så kommer han inte att ha en janne. Dock hade det varit ooootroligt kul om han skulle få in en lucky punch. Chanserna för att det händer är nog nästintill 0. Mycket respekt mellan tränarna dock och nu ser man verkligen kontrasterna mellan hype-Chael och den vanliga.

Var det via PSN+ du fick SD gratis?

Postad 28 February 2013 - 16:59

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag tror aldrig han har en chans på en lucky punch eftersom han inte har det klippet. Jones kan dessutom ta en smäll. Han måste nog ligga på JJ i fem ronder för att vinna. Mardrömsmatchup för Sonnen detta. Men ja, på ett sätt hade det varit kul om han fick till något.

Ja men han var ju inte direkt hype-Sonnen på JRE heller, han var riktigt vettig där också.

Japp, via PS+! Helt otroligt vilken tjänst! Har precis skaffat PS3 efter att ha kört 360+PC innan och jag är kär. Dock är det märkligt att spelen måste installeras i evigheter efter att man laddat ner dom? Darksiders II köpte jag via PSN och det tog (utan att överdriva) flera timmar att installera.

Redigerat av Kamui, 28 February 2013 - 16:59.

Postad 28 February 2013 - 17:11

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Säg aldrig aldrig :lol:

Postad bild

Postad 28 February 2013 - 17:54

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Ha ha :D

Postad 28 February 2013 - 18:13

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Så går det när man som mma-kille tror sig vara boxare! Han verkade ju tro att han var Floyd på boxning bara för att han hyrt in sig på Mayweathers gym. I egenskap av den bästa brottaren i mma så borde han ju använda sig av det kan man ju tycka...

För övrigt, hur gick det senast Sonnen testade en spinning backfist? ;)

Postad 28 February 2013 - 18:14

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

För övrigt, hur gick det senast Sonnen testade en spinning backfist? ;)

Jag vet inte vad du talar om :rolleyes:

Postad 28 February 2013 - 18:23

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag hade roats en del av en Sonnen-seger eftersom JJ är så störande men det ju bara inte ske rent logiskt. Fest här inne om han gör en Serra? :D

Postad 28 February 2013 - 18:36

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jag hade roats en del av en Sonnen-seger eftersom JJ är så störande men det ju bara inte ske rent logiskt. Fest här inne om han gör en Serra? :D

Då finns det en chans att man kommer att få läsa om en extatisk streakande man i Malmö i kvällstidningarna :lol:

Postad 28 February 2013 - 19:39

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Haha, i så fall vill vi se bildbevis i tråden! Kanske vissa delar blurrade dock!

Postad 15 March 2013 - 08:22

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Någon som har några gissningar inför kommande gala?

Själv tippar jag:
Gsp, Condit och Ellenberger som segrare på huvudkortet...

Postad 15 March 2013 - 18:05

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
GSP vinner tyvärr utan problem. Vinner Diaz så är det jag som kommer streaka, vilken underbar händelse det vore. Men St Pierre lär väl köra wall n stall, och sen en feg nedtagning i slutsekunderna för poängens skull. Blir arg bara jag tänker på det!

Hoppas verkligen att fegisen Condit blir knockad, men jag tror som du att han vinner.

Postad 16 March 2013 - 01:00

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Längesedan man var så taggad inför en fight som denna. Telefonkonferensen, presskonferensen samt invägningen är att rekommendera om man inte sett de än.

Diaz martyrgnäll har funkat och GSP har väldigt svårt att hålla masken nu märker man.

Tror på GSP men bjuder han inte på ett avslut så kommer jag börja bli lite uttråkad.

Condit - Hendricks är klurig. Kan Hendricks landa sin vänster i rond 1 eller 2 så kommer han ta det. Får se om Condit har på löparskorna igen.

Marquardt - Ellenberger är även den svår men jag tror på att Ellenberger tar ner Nate på rygg och mular på honom. Det har varit Nates svaghet innan.

Postad 16 March 2013 - 07:02

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Heh, av alla motståndare GSP mött så är nog Diaz den svåraste att avsluta. Haka som BJ Penn men med kondition som flugviktarna. Det blir det vanliga. Han säger ju inför VARJE fight att den här gången ska jag avsluta motståndaren för att sedan fightas lika tråkigt som vanligt. Tror inte snacket påverkar honom i buren, han är alldeles för smart för det.

Hoppas dom ger Rory Mac något år till sedan tror jag faktiskt han kommer slå St Pierre....

Postad 16 March 2013 - 14:47

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Heh, av alla motståndare GSP mött så är nog Diaz den svåraste att avsluta. Haka som BJ Penn men med kondition som flugviktarna. Det blir det vanliga. Han säger ju inför VARJE fight att den här gången ska jag avsluta motståndaren för att sedan fightas lika tråkigt som vanligt. Tror inte snacket påverkar honom i buren, han är alldeles för smart för det.

Hoppas dom ger Rory Mac något år till sedan tror jag faktiskt han kommer slå St Pierre....

Haha säg inte det. Till skillnad från alla andra så slutar ju inte Nick att snacka i buren :lol:

Jo detta bör vara året som Rory skall matchas upp mot toppskiktet och på allvar klättra mot titelfight. Börjar dock få lite svårt för honom så jag blir lika glad om han får däng.

Postad 17 March 2013 - 09:57

nickeskbg
  • nickeskbg
  • Användare

• 200 inlägg
  • 0
Jaha, så var det över för denna gång...

Känner mig rätt likgiltig efter att ha sett galan och det mesta gick som förväntat..

Redigerat av nickeskbg, 17 March 2013 - 10:02.

Postad 17 March 2013 - 19:08

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Hah, han är verkligen helt otroligt tråkig! Varför tittade jag ens? :( Jag visste dock att snacket innan inte skulle spela någon roll, GSP är alldeles för smart för att gå på det där. Dessutom tackade han ju Nick efteråt för marknadsförandet av fighten (vill minnas att han gjorde samma sak med Kos?). Han kör sitt vanliga i fighten race, titta mot klockan ---> nedtagning i slutsekunderna. Sluta ge poäng för nedtagningar tack.

Skönt att Condit förlorade!

Postad 17 March 2013 - 19:26

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ja det gick i gamla invanda spår..

Condit såg mer imponerande ut i förlust än vad Hendricks gjorde i vinst dock.

Mest övertygande på galan: Ellen Burger!

Redigerat av Birkanoff, 17 March 2013 - 19:29.

Postad 17 March 2013 - 22:08

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Highlight-reel från main event:

Postad bild

Kollar på presskonferensen nu. Helsike vilken gnällspik Nick är. Wääääh, wääääh så synd om mig wääääh!
Har även tappat räkning på alla undanflykter som han lägger fram...

Redigerat av Birkanoff, 17 March 2013 - 23:07.

Postad 20 March 2013 - 04:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vist var väl main inte de roligaste att se..
Dock var ju GSP överlägsen.
Tycker han stod upp mer än vad jag trodde.
Sen gjorde han det sjukt bra.

Diaz är helt enkelt flera nivåer sämre än GSP

Postad 21 March 2013 - 19:57

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0
Hur mycket stålar får GSP per match egentligen?

Han är ju ingen direkt bra avslutare, men han är förbannat bra på det "han gör"...

Postad 01 April 2013 - 07:53

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Två stycken MMA-nyhetssidor som skriver att Gustafsson skadad och kommer att missa fighten på lördag. Jag hoppas verkligen att detta är något sjukt aprilskämt. Sånt här skämtar man inte om...

Postad 02 April 2013 - 15:37

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Men ersättaren är ju Wand verkar det som! B) Det borgar ju för en helt otrolig fight. Oavsett vilket så tror jag Mousasi skulle bli svår för Gustavsson. Strikingmässigt är han ju fantastisk. Dock i minsta laget för lhw.

Postad 02 April 2013 - 16:27

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Men ersättaren är ju Wand verkar det som! B) Det borgar ju för en helt otrolig fight. Oavsett vilket så tror jag Mousasi skulle bli svår för Gustavsson. Strikingmässigt är han ju fantastisk. Dock i minsta laget för lhw.

Haha ja han gick ju ut med innan idag att det var hans 1:a Aprilskämt. Gayguard kallade honom för "Jackass!" så fighten kanske blir av ändå.

Postad 02 April 2013 - 17:12

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Haha ja han gick ju ut med innan idag att det var hans 1:a Aprilskämt. Gayguard kallade honom för "Jackass!" så fighten kanske blir av ändå.

man kan ju hoppas, :(

Postad 02 April 2013 - 18:36

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
*Könsord*

http://www.mmamania....-9-canceled-mma

Postad 03 April 2013 - 08:27

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Köpt biljetter eller? :mellow:

Postad 03 April 2013 - 11:49

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Köpt biljetter eller? :mellow:

Jepp. Vi fick iaf en svensk i main. Ilir Latifi.
Snabb gissning är att han kommer bli subbad.

Redigerat av Birkanoff, 03 April 2013 - 11:49.

Postad 03 April 2013 - 11:50

Unregisterede497fc2e
  • Unregisterede497fc2e
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Köpte biljetter redan vid fightclub release, kan inte känna något annat än snopen på upplägget av detta card...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.