![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 12 december 2009 - 15:52

Postad 12 december 2009 - 16:31

Postad 12 december 2009 - 16:33
slog i alla fall mitt killstreak igår . spelade CTF på wasteland och fick 22-0. inte långt kvar till nuken nu
Du tog inte flaggan m a o...

Postad 12 december 2009 - 17:01
Jag, britt, status å primören hade det snarare tvärtom.. tror vi vann nästan alla matcher igår så det var riktigt skoj som vanligt att spela..
Bara 10 lvls kvar till prestige igen..
En match fick jag fler kills med cowboysarna än primören som startade med dem
Sent blev det också...du och jag slutade väl lira vid 3-tiden.
Det är fantastiskt hur många sätt primören kan be folk att dra år h-ete på!

Postad 12 december 2009 - 17:29
Sent blev det också...du och jag slutade väl lira vid 3-tiden.
Det är fantastiskt hur många sätt primören kan be folk att dra år h-ete på!
som att tex dra på sig hörlurarna och bara gå ...

merger...dax att ta bort någon från din friendlist så jag kan adda dig...din är full just nu!!
Postad 12 december 2009 - 17:48

Vad tycker ni numera om allt blinkande på skärmen? Själv gillar jag det som fan när man får lite plus i kanten

Postad 12 december 2009 - 17:50
Du tog inte flaggan m a o...
nej jag råcampade hela matchen. ville se om jag var kapabel till att få nuken

körde m16 och den funkar inte så bra i närstrid

Postad 12 december 2009 - 18:00
Bara för man snipar måste man inte vara längst bak i en buske.. vet inte hur många ggr jag har snipat å sprungit fram å insett att det är jag som leder attacken framåt...Gett mig fan på att lira upp nått snipergevär. Inte riktigt min gren att ligga å fisa i nån buske men det är ganska gôtt att knäppa en stackare på andra sidan banan
Postad 12 december 2009 - 18:17

Tänker f-n inte utmana ödet än på ett tag

Sen råkar jag gilla buskar oxå.
Redigerat av Unregisteredee312c77, 12 december 2009 - 18:19.
Postad 12 december 2009 - 18:23
Sent??!!Sent blev det också...du och jag slutade väl lira vid 3-tiden.

Jag är likadan, kör sniper och skjuter mitt i smeten sas...Bara för man snipar måste man inte vara längst bak i en buske.. vet inte hur många ggr jag har snipat å sprungit fram å insett att det är jag som leder attacken framåt...
Postad 12 december 2009 - 18:38
Postad 12 december 2009 - 19:53
Sent??!!
Jag är likadan, kör sniper och skjuter mitt i smeten sas...
För oss morlock, för oss.

Har inte kört så mkt sniper på mitt 1:a prestigevarv faktiskt. Tänkte ägna varje prestigevarv åt att klara alla challenges med en specifik bössa. Med reservation för 1000 headshots challengen då.

Jag, till skillnad från många andra av er, gillar faktiskt W2000 sniperbössan bäst. Tror att frasse körde den lite igår också.
Postad 12 december 2009 - 20:27
En fråga angående sniperbössorna: Är det bara headshot som krävs för one shot-one kill?För oss morlock, för oss.
Har inte kört så mkt sniper på mitt 1:a prestigevarv faktiskt. Tänkte ägna varje prestigevarv åt att klara alla challenges med en specifik bössa. Med reservation för 1000 headshots challengen då.
Jag, till skillnad från många andra av er, gillar faktiskt W2000 sniperbössan bäst. Tror att frasse körde den lite igår också.
/MeanMach
Postad 12 december 2009 - 20:57
Postad 12 december 2009 - 23:36

ChristianSVERIGE som nick
/Christian
Postad 12 december 2009 - 23:56
Postad 13 december 2009 - 10:04
En fråga angående sniperbössorna: Är det bara headshot som krävs för one shot-one kill?
/MeanMach
Precis som primören skriver så duger det med överkroppen. Men bättre med headshot, då får du ju poäng för både headshot, one shot one kill och kanske long shot också.

Postad 13 december 2009 - 11:09
Har ingen aning om hur bra/dåliga dom är.
6vs6, först till kvarn får mala...motståndare!

- Britt78
Redigerat av BrittBastard, 13 december 2009 - 11:10.
Postad 13 december 2009 - 11:29
Postad 13 december 2009 - 11:38
Jag har mött 5 döskallar på 1.5 timma nu på morgonen. Helt sjuuukt...
Med döskallar menar du sopor?

Jag gissar att du menar dom som är på sista prestige-nivån?
Ja, då är det fan heeeeelt sjukt! MINST!
By the way, för er som inte sett dom förut, så här ser samtliga "prestige badges" ut:

Redigerat av BrittBastard, 13 december 2009 - 11:42.
Postad 13 december 2009 - 11:39
Någon som har lust att lira en träningsmatch mot en annan svensk klan (SSU) ikväll 20.00?
- Britt78
SSU?
Spelar bara mot borgare....
Postad 13 december 2009 - 11:40
Jag gissar att du menar dom som är på sista prestige-nivån?
Ja, då är det fan heeeeelt sjukt! MINST!
Precis..
Postad 13 december 2009 - 11:47
SSU?
Spelar bara mot borgare....
Hahaha, varför är jag inte förvånad över den kommentaren? Kanske för att det var min första tanke också...
"SSU"...wtf?!?
Tror det står för nåt i stil med Swedish Special Unit eller nåt annat ballt!

Postad 13 december 2009 - 12:14
Någon som har lust att lira en träningsmatch mot en annan svensk klan (SSU) ikväll 20.00?
- Britt78
Jag kan hänka på! Hoppas de är S&D.
Postad 13 december 2009 - 12:32

Att lede fi lägger fingrarna på lådan om dom får chansen kan jag ta, men att nötter i egna laget tycker att "kolla-gratis-grejer-,för-jag-e-så-j@vla-kass-att-jag-inte-kan-kriga-ihop-till-en-egen-låda" börjar bli irriterande.
Fan jag som brukar vara juste å täcka dom så dom hinner ta sin låda.
Postad 13 december 2009 - 13:01
ochPrecis som primören skriver så duger det med överkroppen. Men bättre med headshot, då får du ju poäng för både headshot, one shot one kill och kanske long shot också.
- rescue team mate
- stopped enemy short of killstreak
- stopped enemy short of a killstreak higher then 10
- recovered from death streak
:-)
man får lägga sig ner och vänta !
Postad 13 december 2009 - 13:03
Jag kan hänka på! Hoppas de är S&D.
Bra Nasty!
Vi kan säkert lira SD, inget bestämt. Om det nu blir nåt kan vi nog bestämma det där och då.
Postad 13 december 2009 - 13:09
I dag hände det en lustig grej som jag inte hade tänkt på ... en av mina söner på 5 år var inne på en bana i en private match och gick runt och kollade lite....(som jag dessutom hade sagt att det inte fanns några styggingar på¨) helt plötsligt kommer han utspringande i köket och skrek att en stygging hade skjutit honnom i reava" röven" jag går till tv´n och kollar ...hoinner precis att se att han har utkämpat en fight med Ekaa.....
)) jag hade helt glömt att man kan joina i detta spelet ...............skrattar fortfarande.....

jag brukar låta pojkarna gå omkring och skjuta hönor...lagom action
Postad 13 december 2009 - 13:09
Bra Nasty!
Vi kan säkert lira SD, inget bestämt. Om det nu blir nåt kan vi nog bestämma det där och då.
Kan bli segt om alla deras gubbar är 67plus.
Postad 13 december 2009 - 14:44
Nej då, det där fixar vi! Här är min plan;Kan bli segt om alla deras gubbar är 67plus.
- BrittBastard och NastyCrew laddar upp med två stycken Light Machine Gun som de vaktar med halvägs. Du (chromorifhia) och Shaman958 lägger er halvvägs bakom de två föregående med Sniper. Ni ska backa upp frontteamet så att de kan LETS DO THIS SHUMPS!! LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYY JAAAAAAAAANKIIIIIIIIIINS!!!

/Christian
PS Säg till när ni vill lira... och glöm inte att lägga till mig så jag kan vara med ikväll också

Postad 13 december 2009 - 14:44
- Britt78
jag hakar gärna på
Postad 13 december 2009 - 15:13
Börjar bli trött på alla airdrop-tjyvar
![]()
Att lede fi lägger fingrarna på lådan om dom får chansen kan jag ta, men att nötter i egna laget tycker att "kolla-gratis-grejer-,för-jag-e-så-j@vla-kass-att-jag-inte-kan-kriga-ihop-till-en-egen-låda" börjar bli irriterande.
Det är så jäkla dålig stil....igår när jag lira fick jag en låda, direkt kom det 3 killar i mitt lag kutande emot den.
"Hmm, undrar om det var jag som skicka in den? Skitsamma, jag tar den"
Redigerat av Unregistered28641812, 13 december 2009 - 15:14.
Postad 13 december 2009 - 15:17
Ok! Testade lite sniper ibörjan, men lämnade det rätt snabbt, det var för svårt. Känner att det är dags att ge det en chans till.Precis som primören skriver så duger det med överkroppen. Men bättre med headshot, då får du ju poäng för både headshot, one shot one kill och kanske long shot också.
Lycka till på sammandrabbningen ikväll!
/M
Postad 13 december 2009 - 15:21
å kör man airdrop får man räkna med att folk kommer ta lådor då det är till för att delas när det kommer 4 st..
Redigerat av frass3, 13 december 2009 - 15:23.
Postad 13 december 2009 - 15:36
Jag är på lvl33 nu och har bara kört sniper. Som många skriver ska man ju inte sitta och trycka i en buske... då levlar man ju aldrig. Däremot så måste jag nog erkänna att pikadollerna (akido-mode) gjort sitt till i närstrider!Ok! Testade lite sniper ibörjan, men lämnade det rätt snabbt, det var för svårt. Känner att det är dags att ge det en chans till.
Lycka till på sammandrabbningen ikväll!
/M
/Christian
Postad 13 december 2009 - 16:26
Hahaha vilken fail på dem som gör det! Det är ju knappast så att man blir en bättre spelare. Och för dem som tror det är lite ballt med en dödskalle, hur ska det då se ut när ni ligger i botten och kämpar?Här är förklaringen till varför det finns så många döskallar idag:
http://www.youtube.c...player_embedded
Så nu är det fritt fram att bli döskalle för de som vill...

/Christian
Postad 13 december 2009 - 16:26
Att det står folk å försöker ta ens låda är väl inget problem... tar knappt 1sek å cappa en egen låda medans det tar 5sek å sno någons annan låda.. så så länge man inte är ute å springer på villovägar när man väntar på sin låda kommer ingen att kunna ta den..
å kör man airdrop får man räkna med att folk kommer ta lådor då det är till för att delas när det kommer 4 st..
Håller med föregående. Lirar man TD så äre de ju ett gyllene tillfälle att vända matchen med en "Emergency Airdrop" och få mer poäng. Sen räknas ju inte killsen från cratesen i din killstreak iaf!
Postad 13 december 2009 - 16:29
Nej, jag ska iaf göra det på det hederliga viset.
Postad 13 december 2009 - 16:52
Postad 13 december 2009 - 17:05
Börjar bli trött på alla airdrop-tjyvar
![]()
Tvärtom, jag tycker att det är riktigt hyggligt med att folk alltid väntar om man uppenbart inte dör då e de fritt fram... Men å andra sidan så får jag inga lådor eftersom jag kör: Predator, Harrier och Pawlow...
Postad 13 december 2009 - 19:02
Tar inte udden ur sista prestigen... syns ju på dina stats om du har fuskat eller inte.. sen värdesätter inte jag mig emot random folk utan kampen sker ju internt inom MHB så att säga...Det trista är väl att det tar udden av 10e prestige. Man får väl stanna på prestige 9 nu istället...
Postad 13 december 2009 - 19:05

Postad 13 december 2009 - 19:32
Fan snart inne på min 9 onde arbetstimma juh, tror det kommer gå super när man kommer hem

Förväntar mig att jag lirar med vanliga gänget, saknar akerrens svormdommar på skånska och saknar att få hata alla andra i andra laget! =)
Over And Out From Willys!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar