Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(33)
|
50:- | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(13)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Limited Edition (PC)
(PC-spel)
|
1
|
(6)
|
Inga priser | |
Battlefield: Bad Company 2 - Ultimate Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser |
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU (323 inlägg)
|
14 år sedan |
BF: BC2 - VS - MAG!? (27 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 25 August 2010 - 09:47
Postad 25 August 2010 - 12:10
Herregud, vad blind jag måste va... spelat x antal timmar utan tänka på det!
Skapligt blind
Jag har fasen svårt att tröttna på detta spel, även om man spelat som en total kratta de sista dagarna.
Postad 25 August 2010 - 13:07
har hoppat genom första öppningen, sedan tagit höger.. och rakt fram genom 2 rum..
Postad 25 August 2010 - 13:34
Det var 5 eller 6st bad-pojkar, kan ha varit men jag känner mig osäker var lite fokuserad på annat. En smög upp och hög kniven i mig iaf när jag spawndödade som attacker på isla inocent.
Bad-pojkar är lätta att känna igen. Speedos-skin på gubben. Vissa skin har även Güntermustasch...
Postad 25 August 2010 - 14:26
Har fan fastnat.. hur kommer jag vidare när man är "instängd i skepps-vraket" ?
har hoppat genom första öppningen, sedan tagit höger.. och rakt fram genom 2 rum..
Shit pommesfrites
Spelar du singleplayer?? Stabilt, kolla u-tube.
Ja kommer inte ihåg att de va något konstigt där.
Du ska väl hoppa upp på några rör va ja minns som kunde va lite kinkit med att träffa rätt kanske.
Postad 25 August 2010 - 14:30
Har spelat typ de tre första banorna, men hur kul vad det...
Postad 25 August 2010 - 14:36
Jag har spelat två gånger. En gång direkt när jag fick spelet innan multiplayer, gick sisådär men klarade det på normal eller vad det heter. Sen en gång till efter massor med online-timmar, då gick det bättre trots att jag gick upp till Hard.Spelar folk singel player delen?
Tycker det är skitskoj, tyvärr har jag tagit alla trophies men det kommer nog spelas flera gånger ändå.
Postad 25 August 2010 - 15:36
Jag har spelat två gånger. En gång direkt när jag fick spelet innan multiplayer, gick sisådär men klarade det på normal eller vad det heter. Sen en gång till efter massor med online-timmar, då gick det bättre trots att jag gick upp till Hard.
Tycker det är skitskoj, tyvärr har jag tagit alla trophies men det kommer nog spelas flera gånger ändå.
ända gången jag har testat spela SP är när serverna är nere
tycker det är för enkelt även på hard kan ju springa fram till fienden och kniva dom utan att dom skjuter på en
Postad 25 August 2010 - 16:03
Jag röstar för att online är mer långtråkigt iofs.har spelat på SP 2 gången, lång tråkigt är det
Postad 25 August 2010 - 19:20
Jag röstar för att online är mer långtråkigt iofs.
det som är roligt med online är när jag springer rund och döda alla jag ser och samtidig veta/förmodligen att den personer sitter hemma och är arg och förbannad att spelet inte funkar som det ska hahaha
Postad 26 August 2010 - 22:23
Redigerat av phnoll, 26 August 2010 - 22:24.
Postad 26 August 2010 - 22:29
Håller med!Jag tycker, att jag har spelat alldeles för lite, på sistone.
Har bara kunnat teamkilla rick och kc på sistone.
Redigerat av nedman, 27 August 2010 - 11:11.
Postad 27 August 2010 - 20:40
Postad 29 August 2010 - 12:07
fan va ni MHB springer rund och kniva mig hela tiden då
Vet hur det känns! Så grymt osportsligt o inte alls skillat!
Postad 29 August 2010 - 13:33
Postad 29 August 2010 - 20:05
Postad 29 August 2010 - 20:36
Någon annan som fått alla sina stats resetade? Jag är tillbaks på level 1. Mina dogtags och leaderboarden är korrekt, där står lvl.27 kvar. Känns menlöst att vara en medic som inte kan hjälpa någon.
Japp samma här, Men det såg ut som att det rättade till sig tillslut.
Postad 29 August 2010 - 21:07
Postad 30 August 2010 - 10:54
Postad 30 August 2010 - 22:23
Någon som är inne efter 00.00 ikväll? Sugen på en snabbis...
Postad 30 August 2010 - 23:13
Nu är du nog inloggad på fel sorts forum!!
Postad 30 August 2010 - 23:28
Dom försöker filtrera bort personer med dåligt tålamod och noobs genom att kasta ut dem helt random
Äntligen en förklaring! Har fan alltid undrat varför jag alltid ska ut.
Jag längtar tills Dice plockar bort poäng för cratebashing, så otroligt jobbigt när de startar med 75tic kvar och sätter UAV med C4 till förbannelse... Man kan ju hoppas på att de gör något åt det iaf.
Sedan så tycker jag att det är sjukt spännande när man joinar en match och aldrig kommer förbi loading sekvensen utan man hör när den byter bana och man åker på förlusten... Spännande spännande
Nä godnatt och sov gött
Postad 31 August 2010 - 01:52
Resonerar man så att c4 borde försämras på lådan så borde jue även raketgevär tonas ner. Är man 3st så är lådan bort inom någon sekund. Varför sluta där? Vi kan la be Dice att ta bort alla Mcoms ur husen så det inte går förstöra dom på det sättet, och istället placera dom ute på ett fält där motståndarna måste springa 2km för att komma fram. Försvararna har 8st pansarvagnar 2st helikoptrar och mycket skydd för sina snipers.
Helt underbart va?
Don't blame tha game, blame the player
Postad 31 August 2010 - 07:27
Säger samma sak här som jag sa på playstation forumet:
Resonerar man så att c4 borde försämras på lådan så borde jue även raketgevär tonas ner. Är man 3st så är lådan bort inom någon sekund. Varför sluta där? Vi kan la be Dice att ta bort alla Mcoms ur husen så det inte går förstöra dom på det sättet, och istället placera dom ute på ett fält där motståndarna måste springa 2km för att komma fram. Försvararna har 8st pansarvagnar 2st helikoptrar och mycket skydd för sina snipers.
Helt underbart va?
Jag är inte emot funktionen att spränga lådan, det behövs med få tic kvar om man kommer åt den, jag är emot att det ramlar in så kopiöst med poäng. Poängen är djävulen i detta, hade det inte varit så extremt lönsamt att spränga så försöker folk ta poäng på annat håll. Jag menar spränga en låda och du hamnar någonstans runt 1000 poäng om man satt objective samt råkar sätta någon motståndare med c4an under tiden.
800-1000 Poäng för att förstöra den, 250 poäng om du sätter charge, vad får man för en disarm? 50? Det gör ju inte så att folk sätter charge utan gärna sätter C4 och spränger direkt.
Nu jagar ju jag inte poäng direkt, men jag förstår om många blir sugen på de där godbitarna, men det blir tröttsamt om de sätter 12st C4 på Uav och spränger Mcoms direkt, ofta blir den nedskjuten direkt efter men den dyker ju upp relativt fort igen.
Destruction 2.0 kan belönas med 250 precis som en Charge, även om man spränger den så tycker jag det räcker med 250
Och naturligtvis ska det gälla RPG,minor,c4,tanks,uav,båtar
Sedan så är det ju spelet som ger spelaren möjligheten, så jag får nog lov att hata bägge då. Hatkärlek när den är som bäst.
Tänker ju inte sluta spela bara för att det är så här, men jag hade nog gillat lite längre rundor än vad det är nu.
Postad 31 August 2010 - 08:49
För det gjorde ju inte viJag längtar tills Dice plockar bort poäng för cratebashing, så otroligt jobbigt när de startar med 75tic kvar och sätter UAV med C4 till förbannelse... Man kan ju hoppas på att de gör något åt det iaf.
Dock så kan jag hålla med om att de borde minska ner poängen för det.
(Dock så måste jag få utnyttja det till max - så jag kan nu rank 50 någongång 2011)
Skönt va...Sedan så tycker jag att det är sjukt spännande när man joinar en match och aldrig kommer förbi loading sekvensen utan man hör när den byter bana och man åker på förlusten... Spännande spännande
Du "fick" Sweden's plats, då han plötsligt försvann då motståndarna armade sista lådan.
Postad 31 August 2010 - 08:55
Jag var där, du dök aldrig uppNågon som är inne efter 00.00 ikväll? Sugen på en snabbis...
Postad 31 August 2010 - 09:27
För det gjorde ju inte vi
Jo vi gav tillbaka nedan
Skönt va...
![]()
Du "fick" Sweden's plats, då han plötsligt försvann då motståndarna armade sista lådan.
Han hoppade in när den sista var armad och hoppade ur igen, den slotten ramlade jag in på och fick förlusten registrerad
Postad 31 August 2010 - 10:41
jag har spelat nga timmar och jag får snart ge mig på det igen.. men det är ju fan så ******** tråkigt!Spelar folk singel player delen?
efter flera dagars uppehåll ska det ikväll krigas och skrikas!
ses ikväll boys!
Postad 31 August 2010 - 14:28
Hoppas det är något till intresse
Postad 31 August 2010 - 16:27
Från början tyckte även jag att det kunde räcka med att ta bort poängen för damage, men ju mer jag funderar på det så lutar det mer åt att man skulle ta bort möjligheten att "spränga"(c4, RPG osv). Hur manligt är det tex att stå och rocketsnipa ner en mcom från 2000 meters håll. Iden med att kunna spränga mcom behöver ju inte vara fel i sig men man får ju se till hur det utvecklar sig online...Säger samma sak här som jag sa på playstation forumet:
Helt underbart va?
Det tar ju bort lite av iden med rush, men så länge möjligheten finns så kommer ju folk att utnyttja den så jag skulle nog snarare säga.
Don't blame tha player, blame the game
Postad 31 August 2010 - 16:59
Lär er försvara. Har inte haft detta problem som alla andra upplever på vare sig första bad company eller detta.
Iofs spelar jag endast Hardcore och där krävs det inte att man skjuter 4 magasin , kör över med pansarvagn och spränga personen med C4 för att döda den.
Kan det kanske vara detta som gör att ni inte lyckas döda dem innan Mcomsen?
Postad 31 August 2010 - 17:50
Så sant, hård med rättvis. Ses om ett tag.Då säger jag bara:
Lär er försvara. Har inte haft detta problem som alla andra upplever på vare sig första bad company eller detta.
Iofs spelar jag endast Hardcore och där krävs det inte att man skjuter 4 magasin , kör över med pansarvagn och spränga personen med C4 för att döda den.
Kan det kanske vara detta som gör att ni inte lyckas döda dem innan Mcomsen?
/kc
Postad 31 August 2010 - 18:54
Jag tycker att det är bra att det belönas mycket poäng för att offra sig och springa fram och arma en låda, dock tycker jag att uav-c4 taktiken är ett ###### sätt som DICE borde ta bort helt. Alltså att c4 inte ska kunna kan fästa på uav:n. Tack och lov är det sällan jag möter lag som använder uav c4-taktiken och om de gör det fungerar det ofta ganska bra att spränga deras uav-station.
Postad 31 August 2010 - 19:09
DICE ökade poängen för att arma och förstöra m-coms för att motivera folk att börja spela mer offensivt, inte sitta i en buske 1 mil bort med 12x scope och få en kill var 10e minut.
Jag tycker att det är bra att det belönas mycket poäng för att offra sig och springa fram och arma en låda, dock tycker jag att uav-c4 taktiken är ett ###### sätt som DICE borde ta bort helt. Alltså att c4 inte ska kunna kan fästa på uav:n. Tack och lov är det sällan jag möter lag som använder uav c4-taktiken och om de gör det fungerar det ofta ganska bra att spränga deras uav-station.
uav=c4 funkera utmärkt, har använt det några gången
Postad 31 August 2010 - 19:22
Postad 31 August 2010 - 20:09
No shit att det funkar, men som du säger tråkigt sätt att spela på, jag får inte ut något nöje av att vinna en match på ett sådant vis.uav=c4 funkera utmärkt, har använt det några gången
hehehe, men trågit set att vinna
Postad 31 August 2010 - 21:36
No shit att det funkar, men som du säger tråkigt sätt att spela på, jag får inte ut något nöje av att vinna en match på ett sådant vis.
inte jag helle, fick lära mig för några dag sen, så var tvungen och prova det själv
Postad 31 August 2010 - 22:37
Mekade på nya delar på bilen och det blev seeent!
Håller på att laddar upp både HS och troll nu iaf
Postad 01 September 2010 - 07:48
Hellre då att de återigen ökar på så att om man armerar och spränger en comstation på det sättet så kan de ge t ex 500p.
Detta skulle nog göra att det blir roligare matcher och man kan ta till fegvarianterna om de verkligen behövs för att komma vidare.
Men det betalar sig inte lika mkt i poäng.
Postad 01 September 2010 - 08:02
Pip du sugen på lite HårdCörr ikväll?
Postad 01 September 2010 - 08:40
Jag är troligtvis på ikväll.jag hann inte igår
men ikväll ska det fan ta mig krigas!
Pip du sugen på lite HårdCörr ikväll?
/kc
Postad 01 September 2010 - 12:53
Jo, vi...Finns det inga c4 nissar i hc alltså mycket märkligt. Men det är klart dom vill väll inte riskera att få teamkill o minuspoäng. i så fall fattar jag varför du inte förstår problemet
Notoriska C4:are samt Teamkillare.
Hardcore har här sin nackdel, man smäller av 6st C4 på lådan och får -50poäng
Postad 01 September 2010 - 13:22
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Battlefield Bad Company 2 - PSN-ID-tråden -SPELA NU
53 filmer
3 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna