Fortfarande samma Prispengar och XP? Får gå in o kolla senare eller imornnya bonus race idag ingen utmaning med dem då där inte var några begränsningar
Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2/PS3)
(Gaming ratt och pedaler)
|
2
|
(44)
|
Inga priser | |
Gran Turismo 5 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(46)
|
99:- | |
Sony PlayStation Eye (PS3)
(Övriga speltillbehör)
|
2
|
(12)
|
Inga priser | |
Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel (PC/PS3)
|
2
|
(0)
|
Inga priser | |
Fanatec Speedster Wireless Gamepad (PC/PS3)
(Handkontroller)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Logitech Driving Force GT (PS3)
|
6
|
(27)
|
Inga priser | |
Fanatec Porsche 911 Carrera Wheel (PS3/PC)
|
1
|
(1)
|
Inga priser | |
Logitech G27 Racing Wheel (PC/PS2/PS3)
|
5
|
(34)
|
Inga priser | |
Gran Turismo 5 - Collector's Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(4)
|
Inga priser | |
Gran Turismo 5 - Signature Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(4)
|
Inga priser | |
Thrustmaster T500 RS (PC/PS3/PS4)
|
5
|
(3)
|
Inga priser |
Nästa generations Logitech G27 ? (28 inlägg)
|
10 år sedan |
Playseat challenge (21 inlägg)
|
11 år sedan |
Ratt till Gran Turismo 5? (154 inlägg)
|
14 år sedan |
Gran Turismo 5: Prologue (1052 inlägg)
|
15 år sedan |
Logitech G27 racing wheel (31 inlägg)
|
15 år sedan |
PS3 3D-kompatibla spel (15 inlägg)
|
15 år sedan |
Playstation eye (13 inlägg)
|
15 år sedan |
Logitech Driving Force Pro Wheel PS3 eller någon annan? (28 inlägg)
|
16 år sedan |
Rattställ Logitech G25 (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Logitech G25 och PS3 (87 inlägg)
|
16 år sedan |
Driving Force GT (11 inlägg)
|
17 år sedan |
G25 pedaler (5 inlägg)
|
17 år sedan |
Ny g25? (0 inlägg)
|
17 år sedan |
Bra Ratt till PS3 (7 inlägg)
|
17 år sedan |
Sony Eye (16 inlägg)
|
17 år sedan |
Sony Playstation Eye Camera (6 inlägg)
|
17 år sedan |
Eye toy till ps3 (1 inlägg)
|
17 år sedan |
Problem med Logitech G25 "Racingwheel" (2 inlägg)
|
17 år sedan |
Frågor om playstation eye (3 inlägg)
|
18 år sedan |
Playstation Eye Spel - nått att ha? (1 inlägg)
|
18 år sedan |
Playstation Eye (8 inlägg)
|
18 år sedan |
Postad 06 January 2011 - 12:25
Postad 06 January 2011 - 12:40
mer till och med totalt 3,5 miljoner och 350 000 xpFortfarande samma Prispengar och XP? Får gå in o kolla senare eller imorn
Postad 06 January 2011 - 14:50
Kör igenom Nascar tävligarna under Special Events, får du guld på alla så vinner du en Nascar
Mvh Jonas
Nåt som var till stor hjälp för att få guld på alla nascar var att slå av alla hjälpmedel i driving options. Sätt även ABS på 0, det gör att activity stability management även stängs av trots att den är låst på on. Det gör att bilen går grymt mycke fortare. Att få guld blir en cakewalk.
Redigerat av Unregistered69f7f285, 06 January 2011 - 14:51.
Postad 06 January 2011 - 15:45
Hur många timmar är du uppe i nu Akerren egentligen? =)
HAHA alldeles för många
Postad 06 January 2011 - 17:32
nya bonus race idag ingen utmaning med dem då där inte var några begränsningar
Skönt med lätta pengar å xp för en fattig stackare som mig
Postad 06 January 2011 - 17:47
Postad 06 January 2011 - 18:37
Postad 06 January 2011 - 18:45
själv är man tvungen att köpa bilar hela tiden för att man ska få sina prispengar då jag ligger och stöter i credits taket hela tiden 20.000.000cr
Äh, du ska då alltid vara värst akerren! Sälv har jag bara 15 millar
Vilken level på B-Spec är du nu?
Postad 06 January 2011 - 19:18
Bara? Skoja bara. kul o se Kerren! Vilket event har varit absolut svårast hittils då?37a 37b
edit: stavfel
Redigerat av doomenicer, 06 January 2011 - 19:18.
Postad 06 January 2011 - 19:20
I A-Spec har jag dock lite att ta igen...
Snart kommer min WSP och då får vi dra ihop ett gött gäng MHBare och gå en rond online!
Postad 06 January 2011 - 19:21
Postad 06 January 2011 - 19:22
Det räcker med 5 miljoner, 1000 go-karts, eftersom det inte behöver vara olika bilar.jo det hade ju varit något behöver dock ganska mycket pengar för att nå 1000 bilar
Postad 06 January 2011 - 19:24
Postad 06 January 2011 - 19:31
Det förstår jag, jag låter den komma med tiden. Köper ändå massa bilar och leker hela tiden mellan guldjakterna.jo det vet jag men har ingen lust att köpa massa gocarts försöker köpa så många olika bilar jag kan
Har du kört något 24-timmars? Hur pallar du med det isåfall? Jag tyckte att första endurance (som inte ens tog 2 timmar) var långtråkigt...
Postad 06 January 2011 - 19:44
Med x1an så har man säkrat vinsten efter 16-18h och ställa sig vid vägkanten och gå och lägga sig.
Postad 06 January 2011 - 20:00
Nåt som var till stor hjälp för att få guld på alla nascar var att slå av alla hjälpmedel i driving options. Sätt även ABS på 0, det gör att activity stability management även stängs av trots att den är låst på on. Det gör att bilen går grymt mycke fortare. Att få guld blir en cakewalk.
Precis, gjorde samma sak. Gutt att man vann en så man slapp att köpa en för nästan miljonen..
Mvh Jonas
Postad 06 January 2011 - 20:20
Postad 06 January 2011 - 21:50
Problemet i det ligger i att om du nu inte har kommit någonstans i spelet så räcker inte EN bil för att du ska tjäna några pengar. Olika race kräver olika bilar i olika årsmodeller från olika delar av världen plus att om du nu skulle få tex. min gamla Mazda så kommer du ändå få köra samma race typ 100 ggr innan du får råd att köpa en ny bil för att kunna piska AI:n i något annat event...ingen som har lusta att bjuda på en bil åt en vilsen herre som har typ en prius G 09 som bästa bil hahaa... Ja är så värdelös o får inte ihop nå pengar alls =(
Träna träna träna, det e det som e lite av tjusningen med GT att kunna slå sig själv hela tiden, lära sig kurvor, bromsa (för bromsarna behövs), sedan skaffa bättre snabbare bil.
PS,tänk på att pulvret under huven är inte allt!DS
Postad 06 January 2011 - 22:47
Mvh Jonas
Postad 07 January 2011 - 08:09
Postad 07 January 2011 - 09:19
Postad 07 January 2011 - 09:24
Postad 07 January 2011 - 09:32
Tack för snabbt svar. Går jag in som vanligt när jag startar konsolen eller går man in via spelet i såfall vart?
In i PSN-shop innan du startat spelet.
Postad 07 January 2011 - 09:32
har några dubletter så hör av dig om du har nga önskemål så kan vi se vad Cellans garage kan erbjudaingen som har lusta att bjuda på en bil åt en vilsen herre som har typ en prius G 09 som bästa bil hahaa... Ja är så värdelös o får inte ihop nå pengar alls =(
Köp för 15 till 20 mille eller vinn dom, finns bara dom alternativen!Hur fa-an får man tag på en bil så man kan köra gammel racet i PS? Hittar ingen alls.. Och om det nu skulle komma ut nån på beg marknaden så kostar den typ 15mille...............
Mvh Jonas
Postad 07 January 2011 - 10:50
Köp för 15 till 20 mille eller vinn dom, finns bara dom alternativen!
Hopp, misstänkte det..
Hur lyckas man med guld IB-3 när man inte ens lyckas med silver?
Mvh Jonas
Postad 07 January 2011 - 12:13
Ib3 är det den stora skurvan på indy?
Njet, konbaneslalom med FR.. Har säkert kört 200ggr har get upp så att säga..
Mvh Jonas
Postad 07 January 2011 - 12:22
Postad 07 January 2011 - 13:10
Jag har fått en "classic muscle car" och en "modern muscle car(dodge viper)" men då har jag inte tagit alla guld. Stämmer det att jag får en nascar när jag tagit alla gulden då med?
Alla brons----> "Classic Muscle Car"
Alla silver----> "Modern Muscle Car"
Alla guld----> Nascar"
Vilka mer event får man bilar på?
Postad 07 January 2011 - 13:16
Får man totalt 3 bilar när man tagit guld på alla events i Nascar på special events?
Jag har fått en "classic muscle car" och en "modern muscle car(dodge viper)" men då har jag inte tagit alla guld. Stämmer det att jag får en nascar när jag tagit alla gulden då med?
Alla guld----> Nascar"
Ja. Jag tog alla guld i går och fick en Nascar.
Postad 07 January 2011 - 16:14
Njet, konbaneslalom med FR.. Har säkert kört 200ggr har get upp så att säga..
Mvh Jonas
gasen i botten hela tiden och 2 bromsningar tror den första ska vara när du passerar den 3e högersvängen och sen efter den 5e högersvängen.
tog ett tag men när man väl fick till det så gick det fint
Postad 07 January 2011 - 20:11
Hur fa-an får man tag på en bil så man kan köra gammel racet i PS? Hittar ingen alls.. Och om det nu skulle komma ut nån på beg marknaden så kostar den typ 15mille...............
Mvh Jonas
Det finns andra sätt än att samla 20M, du kan försöka med en Lamborghini Countach, maxtrimmad och allt sånt, då ska det kunna gå. Det fanns en länk någonstans till ett forum där dom visade med vilka bilar det var möjligt och hur man skulle gå till väga.
Redigerat av Unregisteredae48d9f2, 07 January 2011 - 20:11.
Postad 07 January 2011 - 20:30
EDIT: Vad har man egentligen licenserna till? Gör dom någon nytta eller är det "bara prestige"? =)
Redigerat av Thomassouth, 07 January 2011 - 20:31.
Postad 08 January 2011 - 00:34
gasen i botten hela tiden och 2 bromsningar tror den första ska vara när du passerar den 3e högersvängen och sen efter den 5e högersvängen.
tog ett tag men när man väl fick till det så gick det fint
Taxk för tipset, ska testa detta!
Mvh Jonas
Postad 08 January 2011 - 08:57
Det fixar du med en Toyota 7, vilken du får om du vinner Like the wind i B-spec. Det gör du med lätthet med en Minolta Toyota. Minns jag rätt nu så får du Minoltan genom att vinna Like the wind i A-spec och det fixar du med en racemoddad Corvette ZR-1. Lycka till!Hur fa-an får man tag på en bil så man kan köra gammel racet i PS? Hittar ingen alls.. Och om det nu skulle komma ut nån på beg marknaden så kostar den typ 15mille...............
Mvh Jonas
Postad 08 January 2011 - 17:58
Hur fa-an får man tag på en bil så man kan köra gammel racet i PS? Hittar ingen alls.. Och om det nu skulle komma ut nån på beg marknaden så kostar den typ 15mille...............
Mvh Jonas
Få guld på denna B-Spec Extreme Like The Wind så vinner du Toyota 7 Race Car '70 (S). Den är det ganska enkelt att vinna det eventet med.
EDIT: happ, såg visst att vincent hann lite före
Får man totalt 3 bilar när man tagit guld på alla events i Nascar på special events?
Alla guld----> Nascar"
Denna sida är ganska bra för att kolla rewards för olika events:
http://www.gtplanet....ad.php?t=134047
Redigerat av Unregistered69f7f285, 08 January 2011 - 17:55.
Postad 08 January 2011 - 21:02
Då kan man planera körningen lite nu då i vilken ordning man ska köra. Men med de nya Sesongseventen så får man ju pengar ganska enkelt det e någon speciell bil man vill köpa.Få guld på denna B-Spec Extreme Like The Wind så vinner du Toyota 7 Race Car '70 (S). Den är det ganska enkelt att vinna det eventet med.
EDIT: happ, såg visst att vincent hann lite före
Denna sida är ganska bra för att kolla rewards för olika events:
http://www.gtplanet....ad.php?t=134047
Tycker de är lite för lätta. Körde och lekte med motståndet på nurnburgring med Lotusen Läs: Gjorde stora donuts ute på de öppna bitarna med asfalt nästan 1 minut på första varvet och sedan körde jag i mål 10 sekunder före de tvåan
Postad 09 January 2011 - 08:40
Mvh Jonas
Ser att du fått flera svar på denna men ingen har kommit med följande förslag:
- Köp en Chevrolet Camaro Z28 '69, racing modda och maxtrimma och köp racing soft som däck.

MVH Hasse
Postad 09 January 2011 - 09:25
- Köp en Chevrolet Camaro Z28 '69, racing modda och maxtrimma och köp racing soft som däck.
Postad 09 January 2011 - 11:54
Förresten jag kom ihåg att nån posta nån video för länge sen för att visa damage på bilarna när man blivit lite högre level. Videon visade någon som hade kvaddat en rallybil så sidodörrarna öppnades och slog igen och tror bakluckan öppnade sig också.
Har provat på egen hand att försöka återskapa detta med olika premiumbilar men det enda jag lyckas med är lite deformeringar, inga dörrar som öppnas eller så. Nån av er som har lyckats?
Redigerat av Unregistered69f7f285, 09 January 2011 - 12:01.
Postad 09 January 2011 - 13:29
Lyckades äntligen vinna en X2010 igår, alla brons på special eventet. Saaatans vad go den är att köra. Är rädd att jag kommer ta sönder ratten för man måste va så ******** snabb o snurra ratten i svängarna
. Enda minuset är att det kan va lite svårt att se vägen framför sig i cockpit view för man sitter så långt ner.
Förresten jag kom ihåg att nån posta nån video för länge sen för att visa damage på bilarna när man blivit lite högre level. Videon visade någon som hade kvaddat en rallybil så sidodörrarna öppnades och slog igen och tror bakluckan öppnade sig också.
Har provat på egen hand att försöka återskapa detta med olika premiumbilar men det enda jag lyckas med är lite deformeringar, inga dörrar som öppnas eller så. Nån av er som har lyckats?
I den här videon så ser man hur dörrar öppnas när han crashar bilen
http://www.youtube.c...dds&feature=fvw
Postad 09 January 2011 - 13:46
Ser förklaring också i kommentar till filmen
The Damage modelling always looks like that on the rally cars in arcade mode you don't need to level up to 40 to unlock that
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Nästa generations Logitech G27 ?
24 filmer
45 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?