Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.
Postad 20 December 2013 - 23:37
Postad 21 December 2013 - 00:55
Jättekonstigt inlägg, det viktigaste parameten med en konsol borde ju vara spelen eller? Så skulle jag tycka i alla fall, efter det kommer nog kontrollen och sist prestandan. Detta är min personliga åsikt men vilka som har bäst spel av nintendo, ms eller Sony skulle inte jag kalla ren fakta utan högst subjektivt, likaså bäst kontroll. Sedan att ps4an vinner på bäst prestanda är något annat. Men att hävda att ps4an per automatik är bäst på alla plan pga dess prestanda är köper jag ej, eller missuppfattade jag dig helt och hållet nu?
Du missuppfattade mig helt, jag svarade på länken där det listas 10 anledningar att köpa Xbone istället för ps4 och där tillhör merparten av anledningar till varför man ska köpa en surfplatta. Jag skrev ganska tydligt att jag ville ha en spel-konsol och inte en surfplatta.
Postad 21 December 2013 - 11:28
Du missuppfattade mig helt, jag svarade på länken där det listas 10 anledningar att köpa Xbone istället för ps4 och där tillhör merparten av anledningar till varför man ska köpa en surfplatta. Jag skrev ganska tydligt att jag ville ha en spel-konsol och inte en surfplatta.
Ok, men jag skulle verkligen inte kalla det ganska tydligt när man skriver att den vinner på alla fronter och kallar det för ren fakta så innefattar det faktiskt även sakerna som är oviktiga för dig och inte enbart sakerna du anser vara viktiga. Hänger du med på vad jag menar?
Postad 21 December 2013 - 15:19
Ok, men jag skulle verkligen inte kalla det ganska tydligt när man skriver att den vinner på alla fronter och kallar det för ren fakta så innefattar det faktiskt även sakerna som är oviktiga för dig och inte enbart sakerna du anser vara viktiga. Hänger du med på vad jag menar?
Ja det gör jag. Alla är vi olika, jag och de jag känner föredrar som sagt prestanda framför multimedia och det är där PS4 vinner medan du kanske hellre föredrar att kunna prata på Skype och redigera videos och liknande och där är Xbone kanske att föredra.
Redigerat av Illyren, 21 December 2013 - 15:20.
Postad 21 December 2013 - 19:15
Själv föredrar jag den symmetriska placeringen av analogspakarna. Främst för att jag är uppvuxen med PS-kontrollerna och sedan länge vant mig vid spakarnas placering, men jag uppskattar också att det är lätt och smidigt att komma åt knapparna på höger sida liksom styrkorset på den vänstra, vilket jag har lite mer bekymmer med på Xbox-kontrollerna. Det känns helt enkelt inte lika naturligt när jag förflyttar den vänstra tummen från analogspaken till styrkorset på Microsofts variant.Jag tycker helt enkelt att den vänstra analogspaken sitter fel. Jag vet att den högra sitter likadant, och där fungerade det fint. Men på högersidan använder man även knapparna vilket leder till att hela handen har ett ledigare (rörligare?) grepp på den sidan. På vänstersidan vill jag få till ett fastare grepp där tummen ligger fixerat på den vänstra analogspaken.
I det stora hela tycker jag dock att båda handkontrollerna är fantastiskt bra och sköna att hålla i och det är ingen av dem som jag känner mig mer handikappad att spela med.
Postad 21 December 2013 - 19:24
Själv föredrar jag den symmetriska placeringen av analogspakarna. Främst för att jag är uppvuxen med PS-kontrollerna och sedan länge vant mig vid spakarnas placering, men jag uppskattar också att det är lätt och smidigt att komma åt knapparna på höger sida liksom styrkorset på den vänstra, vilket jag har lite mer bekymmer med på Xbox-kontrollerna. Det känns helt enkelt inte lika naturligt när jag förflyttar den vänstra tummen från analogspaken till styrkorset på Microsofts variant.
I det stora hela tycker jag dock att båda handkontrollerna är fantastiskt bra och sköna att hålla i och det är ingen av dem som jag känner mig mer handikappad att spela med.
Jag önskar att jag kunde ha samma uppfattning som dig och många andra. Nu sitter jag här med min gamla hdmi-lösa bullerburk från 2005 :-) Har knappt använt den de senaste tre åren.. Vill ha något nytt. Gör ett försök med xbox one när titanfall kommer!
Postad 21 December 2013 - 21:39
Den här killen summerar "ryktet" angåendes X-box one och microsofts dedikerade servrar....tydligen inte så att ALLA spel får egna servrar som många tror.
Postad 21 December 2013 - 22:46
Postad 21 December 2013 - 23:40
Är det många som tror det? Alla får gratis tillgång till dedikerade servrar, men det finns inget krav på att använda dem. Se Battlefield som använder EA:s egna fantastiska servrar.
Innan jag börja följa dessa konsoltrådar så visste jag inte ens vad dedikerade servrar var, så skriver upp mig som en av de som trodde alla Microsofts spel skulle ha dedikerade servrar.
// Sat
Postad 21 December 2013 - 23:49
Postad 22 December 2013 - 00:18
Videon säger bara att media och övriga missuppfattat situationen och att MS har inte ljugit. Visste inte ens att det här var en grej, har inte hört något om detta.Nu har jag inte orkat kolla på videon för man fattar ju bara på att läsa fahlas text hur fel den är men det är ändå lite komiskt att ms får skit för att de erbjuder någon något gratis
Plus då konspirationsteori i videon om att ingenting i världen är gratis och de har fått skriva ett kontrakt med djävulen om att sälja sin själ i utbyte.
Utöver Forza så är det första spelet som drar nytta av de servrarna Titanfall.
Postad 23 December 2013 - 19:40
Gillar du datorspel, bra prestanda, grafik osv, billigare konsol= PS4
ur pick
Postad 23 December 2013 - 21:14
Återigen, är det grafiken man är ute efter så är det inte en next-gen konsoll man ska ha.
Postad 23 December 2013 - 21:49
Postad 23 December 2013 - 23:12
Håller iofs inte med alls. Årets mest visuellt intressanta spel finns bara på konsol, imo.Återigen, är det grafiken man är ute efter så är det inte en next-gen konsoll man ska ha.
Postad 23 December 2013 - 23:25
Håller iofs inte med alls. Årets mest visuellt intressanta spel finns bara på konsol, imo.
Tja, nu är ju min post flyttad så den är lite tagen ur sitt sammanhang men jag tror att det var i multiplattformsspel som jämförelsen mellan XOne och PS4 gjordes.
Konsollexklusiva titlar kan man ju inte spela på PC, så där vinner de. Dock så vinner inte PS4 i konsollexklusiva titlar så det är svårt att hävda ett övertag där än. Kommer säkert att ändras i framtiden när launch-hysterin har lagts sig lite och vi får se hur Sony respektive Microsoft lyckas trycka ut sina konsollexklusiva spel.
Men det är väl inte förrän i typ Mars/April nästa batch spel kommer...
Postad 23 December 2013 - 23:28
Nu har jag inte hört vilken ljudvolym Xbox One håller, men PS4 är riktigt tyst, min är det i alla fall, och man måste vara bra känslig om man stör sig på dess fläktsurr.Kanske lika viktigt för han med en tyst konsol vilket valet då faller på Xbox 1 skulle jag tro:)
Postad 23 December 2013 - 23:34
Låter inte jättemycket, men när boxen står i standby i en övrigt tyst lägenhet hör man brrbrrbrrbrrbrrbrrbrrbrr från den...
Edit:
Note If the PSU is making excessive noise, you might have a power strip or surge protector that is overloaded. Plug your PSU directly into a wall outlet and see if the problem persists.
Den ÄR ju inkopplad bland en massa annat skit. Får se om det försvinner om man kopplar in den i väggen direkt istället.
Redigerat av Unregistered6810b893, 23 December 2013 - 23:38.
Postad 24 December 2013 - 10:05
Tråkigt om det vore samma på Xbox One.
Postad 24 December 2013 - 19:58
Jag hör vare sig adaptern eller min One.
Dito, inte ett ljud här med.
Postad 24 December 2013 - 23:17
De flesta spelen släpps ju dock i multiformat och där ser vi ju redan hur PS4 dominerar i prestanda med högre upplösning och bättre framerate. I princip alla har väl en 1080p tv i dagsläget och då är det ju ett skämt om next-gen inte innebär spel i 1080p. Jag tänker då på att nästan alla spelen till XBONE är i 720p eller 900p medan nästan alla spel till PS4 är i 1080p (är det inte bara Battlefield 4 som är i lägre upplösning; 900p jämfört med 720p på XBONE). Om man inte är helsåld på Microsoft exklusiva spel ser jag ingen mening att prioritera XBONE. Sen ser jag inte alls det som en omöjlighet att jag köper XBONE någon gång i framtiden (har just nu både PS3 och XBOX360).
Postad 25 December 2013 - 01:01
Postad 25 December 2013 - 01:11
Blir spännande att se hur Titanfall mottas när det släpps. Själv längtar jag efter en ny fps serie att spela online. Om spelet blir populärt, vad har Ps4 att erbjuda som alternativ förutom killzone?
Inget.
Postad 25 December 2013 - 01:58
Inget.
Det lär ju hinna komma några spel på... ett år...
Diskussionen om Xbox One är ju lite halvt meningslös eftersom den inte går att köpa (gråimport borträknad, såklart).
Man har alltså valet att köpa PS4, som är kraftfullare, mindre och billigare, eller så kan man sitta i ett hörn och vänta på en långsammare, större och fulare konsoll som kanske kommer om ett år.
Titanfall kommer till PC, så det är ju inget argument för Xbox One direkt, om man inte vill betala mer för spelet och få sämre grafik och framerate på köpet...
Postad 25 December 2013 - 02:14
Titanfall kommer till PC, så det är ju inget argument för Xbox One direkt, om man inte vill betala mer för spelet och få sämre grafik och framerate på köpet...
Jo för alla spelar ju på pc och köper enbart en konsol som komplement till den. Varför blev det då en så stor grej om cod eller bfs grafiska skillnader om ingen spelar dem på konsol ändå?
Postad 25 December 2013 - 02:15
Postad 25 December 2013 - 03:46
Så diskussionen är lite halvt meningslös eftersom Xbox One inte går att köpa, bortsett då såklart från att den går att köpa? Det är enklare att få tag i en Xbox än en PS4 i dagsläget och man förlorar inget på att importera så det finns ju noll logik i det argumentet.Diskussionen om Xbox One är ju lite halvt meningslös eftersom den inte går att köpa (gråimport borträknad, såklart).
Titanfall släpps i mars.Det lär ju hinna komma några spel på... ett år...
Nej, idag har man valet att effemma den här tråden och be till gud att PS4 blir tillgänglig att importera någonstans och att den sedan inte är DOA, alternativt köpa på blocket till överpris, eller importera en Xbox One och få den ganska omgående.Man har alltså valet att köpa PS4, som är kraftfullare, mindre och billigare, eller så kan man sitta i ett hörn och vänta på en långsammare, större och fulare konsoll som kanske kommer om ett år.
Tack, bättre nivå.Min röst faller tveklöst på Playstation 4. Jag tycker Sony gjorde rätt i att lägga allt krut på att göra en så kraftfull och lättarbetad spelmaskin som möjligt. Men spelen är väl ändå viktigast och där har ju Sony också en mängd exklusiva spelserier som t ex Uncharted, God of War, Ratchet & Clank och säkerligen en fortsättning på mästerverket The Last of Us.
De flesta spelen släpps ju dock i multiformat och där ser vi ju redan hur PS4 dominerar i prestanda med högre upplösning och bättre framerate. I princip alla har väl en 1080p tv i dagsläget och då är det ju ett skämt om next-gen inte innebär spel i 1080p. Jag tänker då på att nästan alla spelen till XBONE är i 720p eller 900p medan nästan alla spel till PS4 är i 1080p (är det inte bara Battlefield 4 som är i lägre upplösning; 900p jämfört med 720p på XBONE). Om man inte är helsåld på Microsoft exklusiva spel ser jag ingen mening att prioritera XBONE. Sen ser jag inte alls det som en omöjlighet att jag köper XBONE någon gång i framtiden (har just nu både PS3 och XBOX360).
Postad 25 December 2013 - 10:13
Jag spelade (skitspelet) Knack häromdan. Var kan jag prova Xbox One? Har inte sett den i någon butik och det finns som sagt en anledning till det. Den släpps om ett år...
PS4 levereras väl i Januari för de som förbokade men inte fick någon.
Redigerat av Ageve, 25 December 2013 - 10:14.
Postad 25 December 2013 - 14:19
Att köpa av MS (som vi gjort som importerat One) känns för mig bättre än att köpa PS4 i Sverige, med den uppenbart oseriösa generalagenten (ta betalt för supportsamtal är inte OK).
Sedan verkar du, som ende person, veta vilket datum One släpps i Sverige. Imponerande!
Postad 25 December 2013 - 14:46
Ja det finns PS4 i Sverige som inte är importerade, den släpptes ju i november. Är det de som redan har en PS4:a som du vände dig till med ditt köptips?Det finns, om du inte har märkt det, redan en del PS4or i Sverige, som inte är gråimporterade eller privatimporterade med allt vad det kan innebära med garanti, långa väntetider vid reparation osv.
Jag spelade (skitspelet) Knack häromdan. Var kan jag prova Xbox One? Har inte sett den i någon butik och det finns som sagt en anledning till det. Den släpps om ett år...
Kan du länka till infon om att One släpps i Sverige om ett år?
Okej, tyckte du sa att man kunde köpa en PS4 direkt igår utan att behöva vänta, men så om jag förbokar en nu så får jag garanterat en i januari?PS4 levereras väl i Januari för de som förbokade men inte fick någon.
Postad 25 December 2013 - 21:57
Diskussionen om Xbox One är ju lite halvt meningslös eftersom den inte går att köpa (gråimport borträknad, såklart).
Man har alltså valet att köpa PS4, som är kraftfullare, mindre och billigare, eller så kan man sitta i ett hörn och vänta på en långsammare, större och fulare konsoll som kanske kommer om ett år.
Ja men i mars när titanfall släpps så har PS4 ingenting att kontra med. Infamous 3 iofs men det är inget onlinespel.
Postad 25 December 2013 - 23:30
Mer än hårdvaran och många fler sålda enheter i många fler länderJa men i mars när titanfall släpps så har PS4 ingenting att kontra med. Infamous 3 iofs men det är inget onlinespel.
Skämt åsido, ska vi inte lägga ner det här fanboikriget och låta siffrorna tala istället? SnArt dyker väl nya siffror på handeln upp?
Postad 25 December 2013 - 23:56
Nu var det ju en person som undrade om PS4 skulle få något onlinespelsalternativ till Titanfall och då handlar det bara om att, tja som alltid faktiskt, rätta till felinformation så att forumet upprätthåller någon form av standard.Skämt åsido, ska vi inte lägga ner det här fanboikriget och låta siffrorna tala istället? SnArt dyker väl nya siffror på handeln upp?
Tror inte han skulle vara så intresserad av decembers NPD tbh.
Postad 25 December 2013 - 23:56
Känner att jag vill ge xbox one en chans. Hoppas på ett lanseringsdatum om inte alltför lång tid, i annat fall blir det import. Det är ett faktum att ps4 är kraftfullare men frågan är hur stor roll det spelar i praktiken. Jag tror inte att microsoft tillåter dåliga multiformatversioner av spel till xbox one. Kanske kommer ps4 som regel köra spelen i högre upplösning. Men jag har svårt att tro att xbox one versionerna kommer lida av kraftiga problem med framerate (vilket är den viktigaste aspekten enligt mig), men det får väl framtiden utvisa.
Utseendet på konsolen spelar inte direkt någon roll för mig i alla fall, kanske det gör för vissa? Ps4 är billigare, men allvarligt hur stor är prisskillnaden egentligen? Har själv haft en ps4 hemma i ett par veckor men jag kom inte överens med kontrollen, synd då jag verkligen gillade konsolen i övrigt. Spelade mest killzone shadow fall och visst var det snyggt men det fick mig även att reflektera över hur viktig just grafiken i ett spel är. Visst är det kul när det ser bra ut men viktigare för mig är själva spelet och kontrollen. Vilken sida som erbjuder bäst spel och kontroll är ju upp till var och en att bestämma.
Själv tycker jag att det är intressant att ett "förmodat" toppspel som Titanfall inte verkar ha någon direkt motsvarighet på ps4 när det släpps. Att det sen råkar vara ett "fast paced fps" som bevisligen är populärt med tanke på hur COD sålt de senaste åren gör det ännu mer intressant. Blir kul att se hur det går.
Postad 26 December 2013 - 00:10
Det är inte osannolikt att det blir som förra generationen, MS bäst på multiplayer, Sony bäst på singleplayer. Om MS nu behåller exklusiviteten för Gears dvs, då har de även Halo + en bättre onlineinfrastruktur.Själv tycker jag att det är intressant att ett "förmodat" toppspel som Titanfall inte verkar ha någon direkt motsvarighet på ps4 när det släpps.
Dock, om Titanfall blir framgångsrikt nog för en uppföljare som det ser ut i nuläget så skulle den potentiellt kunna släppas på PS4 som de sagt. Beroende på hur viktig titeln blir kanske MS betalar mycket för att behålla den iofs, återstår att se. Många "om". Men det är EA så det lutar väl åt multiplattform efter detta.
Angående att det inte finns något alternativ på PS4 så är det inte jättekonstigt iom att MS köpte exklusiviteten. Att ta fram ett launchspel är svårt i sig, att ta fram ett som ska tävla mot Respawn Entertainment och vara exklusivt är mer eller mindre omöjligt. MS drog det längsta strået i den affären sen får vi se hur spelet tas emot.
Postad 26 December 2013 - 00:21
Postad 26 December 2013 - 01:11
Sedan verkar du, som ende person, veta vilket datum One släpps i Sverige. Imponerande!
Ja, du får ju gärna länka till inlägget där jag har skrivit ett datum... Om du hittar det vinner du färgfemman.
Hösten 2014 enligt rykten...
http://www.gamereact...+h%F6sten+2014/
Okej, tyckte du sa att man kunde köpa en PS4 direkt igår utan att behöva vänta
Nej.
men så om jag förbokar en nu så får jag garanterat en i januari?
Nej, jag menade de som förbokade och inte fick en vid releasen, givetvis...
PS4 fick ju en lite "Knack-ig" start
Skål!
Postad 26 December 2013 - 01:39
Som sagt, jag pröjsa 4500:- med Fifa på release. Vad kosta ett Ps4 med Killzone el Knack i Sverige? O detta pris utan en kamera
och jag fullkomligt struntar i när den släpps i Sverige. Och det tror jag fler o fler gör. Därför handen på hjärtat , vem fan vill säga "Xbox, Spela in det där"?
Har lagt ner ganska exakt 6000:- för konsol m fifa, 1 extra hk , Ghosts, BF4, laddställ, div. frakter.
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 26 December 2013 - 01:39.
Postad 26 December 2013 - 02:04
Rykte om hösten 2014 från Gamereactor är inte lika med vintern 2014 officiellt confirmed.Hösten 2014 enligt rykten...
Så varför pratar du om att "man har valet att köpa en PS4 eller vänta på en Xbox One"? Vad spelar det för roll för de som redan förbokat, de har redan gjort sitt val.Nej, jag menade de som förbokade och inte fick en vid releasen, givetvis...
Fakta:
1) Det är lättare att få tag i en Xbox One än en PS4 idag. Vill jag köpa en nextgenkonsol nu så kan jag bara importera Xbox. PS4 är inte lika tillgängligt. Som norton säger faller väl t o m nästan prisargumentet bort när man importerar.
2) PS4 har inget onlinespel att kontra Titanfall med när det släpps i mars.
3) Vi har inget releasedatum på Xbox One i Sverige.
@norton: Hur är det med garantin när man importerar?
Redigerat av Zoiler, 26 December 2013 - 02:05.
Postad 26 December 2013 - 06:37
Postad 26 December 2013 - 06:47
Såvitt jag har hört så står man där med skägget i brevlådan om man skulle få något strul med konsolen. Och får vänta på hjälp tills konsolen släppts i det aktuella landet. Iaf att utläsa från vissa svar som MS själva lämnat till köpare som haft någon form av defekt på sin enhet/tillbehör.
Dock tror jag att man kan åberopa reklamationsrätten.
Är dock som sagt inte helt hundra.
Detta om man handlat direkt från MS. Skulle man köpa från Amazon el dyl. Så vet jag inte hur policyn ser ut.
Men kan inte tro att dom bara skulle lämna en vid perrongen och åka. På någon vänster löser det sig säkert vid uppkomna problem. Dock får man garanterat stå för fraktkostnader etc. själv.
Men inrapporterade fel verkar faktiskt vara ganska så få. Så byggkvalitén verkar vara god. PEPPAR PEPPAR!
Inte hört om så många DOA faktiskt. Bara lite strul med BRläsaren, men detta ett problem som i dom flesta fall kan lösa själv med en kärleksfull klapp
Redigerat av Unregistered9a1f280a, 26 December 2013 - 07:03.
Postad 26 December 2013 - 07:07
Minnkostade 3300 utan spel, så 3900 maxSom sagt, jag pröjsa 4500:- med Fifa på release. Vad kosta ett Ps4 med Killzone el Knack i Sverige? O detta pris utan en kamera
.
Har lagt ner ganska exakt 6000:- för konsol m fifa, 1 extra hk , Ghosts, BF4, laddställ, div. frakter.
Redigerat av Zartok, 26 December 2013 - 07:07.
Postad 26 December 2013 - 08:20
I vilket fall som helst, påpeka inte min dolda information på morgon!
Postad 26 December 2013 - 09:49
Jag pyntade 3890:- + 649:- för KZSF på releasen. (ej bundle webhallen)Som sagt, jag pröjsa 4500:- med Fifa på release. Vad kosta ett Ps4 med Killzone el Knack i Sverige? O detta pris utan en kamera
.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 December 2013 - 09:50.
Postad 26 December 2013 - 14:39
Inte datum, men du skrev att den skulle komma om ett år, dvs julen 2014.Ja, du får ju gärna länka till inlägget där jag har skrivit ett datum... Om du hittar det vinner du färgfemman.
Hösten 2014 enligt rykten...
http://www.gamereact...+h%F6sten+2014/
Det är INTE samma sak som hösten 2014 (som ju dessutom är ett löst rykte, inget annat), annat än möjligen för dig.
Redigerat av SC-Zap, 26 December 2013 - 14:44.
Postad 26 December 2013 - 14:42
Svaret på din fråga till Ageve ovan (varför han pratar om valet) är väl helt enkelt att det är onödigt att blanda in fakta i sammanhanget. Fakta verkar störa Ageve.Rykte om hösten 2014 från Gamereactor är inte lika med vintern 2014 officiellt confirmed.
Så varför pratar du om att "man har valet att köpa en PS4 eller vänta på en Xbox One"? Vad spelar det för roll för de som redan förbokat, de har redan gjort sitt val.
Fakta:
1) Det är lättare att få tag i en Xbox One än en PS4 idag. Vill jag köpa en nextgenkonsol nu så kan jag bara importera Xbox. PS4 är inte lika tillgängligt. Som norton säger faller väl t o m nästan prisargumentet bort när man importerar.
2) PS4 har inget onlinespel att kontra Titanfall med när det släpps i mars.
3) Vi har inget releasedatum på Xbox One i Sverige.
Tror inte att garanti är några problem, vi köper ju direkt från Microsoft och ska man gå på hur de hanterade garantiärenden på 360 så är jag inte det minsta orolig (helt bortsett från att det verkar vara mycket mer problem med PS3 än med One).
Postad 26 December 2013 - 18:36
Det är inte osannolikt att det blir som förra generationen, MS bäst på multiplayer, Sony bäst på singleplayer. Om MS nu behåller exklusiviteten för Gears dvs, då har de även Halo + en bättre onlineinfrastruktur.
Dock, om Titanfall blir framgångsrikt nog för en uppföljare som det ser ut i nuläget så skulle den potentiellt kunna släppas på PS4 som de sagt. Beroende på hur viktig titeln blir kanske MS betalar mycket för att behålla den iofs, återstår att se. Många "om". Men det är EA så det lutar väl åt multiplattform efter detta.
Angående att det inte finns något alternativ på PS4 så är det inte jättekonstigt iom att MS köpte exklusiviteten. Att ta fram ett launchspel är svårt i sig, att ta fram ett som ska tävla mot Respawn Entertainment och vara exklusivt är mer eller mindre omöjligt. MS drog det längsta strået i den affären sen får vi se hur spelet tas emot.
Alla vill inte ha alternativ till Titanfall, dessutom finns redan BF, COD och KZ till PS4.
Sedan är jag väldigt intresserad över vad som är bättre med MS onlinestruktur?
Postad 26 December 2013 - 20:12
Nej men nu var det en som frågade och vi svarade?Alla vill inte ha alternativ till Titanfall
Fakta biter inte på Ageve?Fakta verkar störa Ageve.
Redigerat av Zoiler, 26 December 2013 - 20:13.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
64 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?