Proson har ju 2x75w i stereo och H/K nedan 2x80w.
Blir det ngn skillnad med denna stereoreciver tror ni som jag tänkte köpa från början innan jag fattade galloppen med den analoga kopplingen?
Tack
Redigerat av samuels3, 10 January 2008 - 21:24.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Creative X-Fi - Nästa Ljudgeneration
Startad av
Unregisteredef3dcc08
, Aug 19 2005 12:29
303 svar till detta ämne
14 relaterade trådar
Postad 10 January 2008 - 21:23
Hej jag sitter och klurar på om jag köper Elite Pro hur mycket behöver jag då lägga ut på recivern om jag ska köra två B&W685 i stereo? Jag menar det är ju DACen på elite pro kortet jag vill åt och då undrar jag vad stärkaren gör för skillnad förutom att kunna driva högtalarna. Vad tror ni om denna kombination:
Proson har ju 2x75w i stereo och H/K nedan 2x80w. Blir det ngn skillnad med denna stereoreciver tror ni som jag tänkte köpa från början innan jag fattade galloppen med den analoga kopplingen? Tack Redigerat av samuels3, 10 January 2008 - 21:24. Postad 04 April 2008 - 12:44
Hejsan alla! hoppas jag kan få svar på min fråga ang Creative X Fi extreme gamer!
Såhär är det vid uppstart av datorn (som för vrigt kör vista homepremium på ett Asus P5E moderkort) så får jag ett skrikigt ljud från hörlurarna även vrån högtalarna om de är på, svårt o beskriva ljudet men ett störande ljud ivf! Det jag gör då är att i gamemode byta från headphones till högtalare då försvinner det till nästa gång jag startar upp datorn! någon? mvh Postad 04 April 2008 - 18:27
Creatives "roliga" drivrutiner för Vista. Jag antar att det enda sättet att fixa alla buggar för Audigy/X-FI ljudkort är att gå tillbaks till XP. Känner en drös av personer med diverse problem med Creative kort under Vista. Men .. Du kan ju testa att uppgradera drivrutinerna alternativt installera om men förvänta dig inte några under. Postad 04 April 2008 - 22:39
Kan bara hålla med, ska du ha full funktionalitet så ska du köra XP.
Har inga problem med ljudkvaliten under vista, däremot har jag fått köra ett hack för att avkoda DD/DTS. Avkodning av digitala insignaler till DD/DTS lyser än så länge med sin frånvaro under vista. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |