Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Extern HD DVD spelare till 360

2052 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Hur bra/dÄlig Àr den? (219 medlem(mar) har röstat)

Hur bra/dÄlig Àr den?

1. UnderkÀnd :-( (18 röster [8.22%])

Procent av omröstning: 8.22%

2. GodkÀnd... inte mer (17 röster [7.76%])

Procent av omröstning: 7.76%

3. Bra =) (22 röster [10.05%])

Procent av omröstning: 10.05%

4. Mycket Bra köp! (95 röster [43.38%])

Procent av omröstning: 43.38%

5. Högsta betyg! (67 röster [30.59%])

Procent av omröstning: 30.59%

Rösta GÀster kan inte rösta

Postad 04 November 2006 - 17:52

trickyhed
  • trickyhed
  • ForumrĂ€v

• 940 inlĂ€gg
  • 0
GÄr att bestÀlla pÄ amazon.com nu igen.

Postad 04 November 2006 - 19:11

kimpa888
  • kimpa888
  • LĂ€rjunge

• 446 inlĂ€gg
  • 0
NÀr kommer dom att slÀppa HD-DVD i SWE?

Postad 05 November 2006 - 02:10

Unregistered06999456
  • Unregistered06999456
  • AnvĂ€ndare

• 109 inlĂ€gg
  • 0

NÀr kommer dom att slÀppa HD-DVD i SWE?

<{POST_SNAPBACK}>

"2007".

/Per

Postad 05 November 2006 - 02:15

kimpa888
  • kimpa888
  • LĂ€rjunge

• 446 inlĂ€gg
  • 0
Det fins inget datum man kan rÀkna me?

Postad 06 November 2006 - 07:33

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • LĂ€rjunge

• 490 inlĂ€gg
  • 0
inte Ànnu

/Daniel

Postad 06 November 2006 - 15:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0
"360 HD-DVD: 4.7 million lines of code, only gears of war pushes the 360 harder #1 "

"The Xbox 360 HD DVD Player, for the most part, is an entirely software based implementation. Other players on the market have specialized chips (called DSPs) that decode things like H.264, MPEG, VC1, DTS, Dolby Digital, and other codecs. Much like how backwards compatibility for Xbox 1 works on Xbox 360, the heavy parts of HD DVD are all done on Xbox 360's triple-core CPU."

"All 6 of Xbox 360's hardware threads are hard at work while playing back an HD DVD. At the moment, the player software pushes Xbox 360 harder than any other (save, perhaps, Gears of War during some particularly busy parts of the game)."

http://blogs.msdn.co...rgence-day.aspx

:)

Postad 06 November 2006 - 15:30

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlĂ€gg
  • 0
"Audio Codecs: Dolby Digital+, DTS, TrueHD, LPCM, MPEG"

Sweet. Nu fattas bara svaret pÄ hur man fÄr ut det till sin nÀsta reciver.

Postad 06 November 2006 - 15:35

Schrimpf
  • Schrimpf
  • AnvĂ€ndare

• 155 inlĂ€gg
  • 0
finns det bild pÄ baksidan av spelaren nÄnstans sÄ man kan se eventuella anslutningsalternativ?

Postad 06 November 2006 - 15:41

Beagle five
  • Beagle five
  • MĂ€stare

• 2525 inlĂ€gg
  • 0

"Audio Codecs: Dolby Digital+, DTS, TrueHD, LPCM, MPEG"

Sweet. Nu fattas bara svaret pÄ hur man fÄr ut det till sin nÀsta reciver.

<{POST_SNAPBACK}>

alltsÄ den kan lÀsa det frÄn skiva sÄ att sÀga men gör sedan om det till DD 640kb/s
sÄ bÀttre kvalitét Àn sÄ blir det inte.

dock lÀste jag nÄgot trevligt precis att allt som behövs för att anvÀnda en add on ifrÄn usa Àr bara en adapter för sjÀlva kontakten dÄ strömmen i HD-DVD spelaren stÀller om sig sjÀlv!
man kanske skulle bestÀlla ifrÄn amazon eller nÄt ÀndÄ? :-)

Postad 06 November 2006 - 16:10

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlĂ€gg
  • 0

finns det bild pÄ baksidan av spelaren nÄnstans sÄ man kan se eventuella anslutningsalternativ?

<{POST_SNAPBACK}>

Vet inte, men det finns en video... Dock inget spÀnnande, tvÄ USB-portar och en strömkontakt, that's it...

Postad 06 November 2006 - 18:15

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlĂ€gg
  • 0

Vet inte, men det finns en video... Dock inget spÀnnande, tvÄ USB-portar och en strömkontakt, that's it...

Jajust det. Blir inte TrueHD ljud pÄ ett tag dÄ, men för 1900 kr inkl. frakt kan man inte vÀnta sig riktigt allt. Om bilden Àr sÄ bra som de fÄ som sagt nÄgot om det sÄ Àr det otroligt prisvÀrt ÀndÄ.
Dessutom kÀnner jag inte till en enda reciver som köper TrueHD via HDMI Ànnu. MÄste forska lite i det.

Bara nÄgra veckor kvar. Tur man har CoD3 och Gears of war snart att fördriva tiden med :)

Postad 06 November 2006 - 19:56

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlĂ€gg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Baksidan

Postad 06 November 2006 - 20:01

Grepen
  • Grepen
  • Amatör

• 96 inlĂ€gg
  • 0
VÄgar man köpa hÀr? Verkar vara rÀtt bra pris...

http://mediapoint.e-...200877&t=-1&m=s

Fast hittar inget om internationella leveranser.

Postad 06 November 2006 - 20:20

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1310 inlĂ€gg
  • 0

"All 6 of Xbox 360's hardware threads are hard at work while playing back an HD DVD. At the moment, the player software pushes Xbox 360 harder than any other (save, perhaps, Gears of War during some particularly busy parts of the game)."

<{POST_SNAPBACK}>

Vad kommer det innebÀra ljudmÀssigt frÄn 360n? Jag vet inte hur kylsystemet fungerar i den för att vara Àrlig. Varvar flÀktarna upp nÀr den gÄr för högtryck?

Lite synd Àr det att man inte kan fÄ ut de nya ljudformaten.
Trots det, ett vÀldigt prisvÀrt alternativ om man vill se HD!
Skall ocksÄ bli spÀnnande att se hur denna presterar jÀmfört med stand-alone spelare.

Postad 06 November 2006 - 20:23

trickyhed
  • trickyhed
  • ForumrĂ€v

• 940 inlĂ€gg
  • 0
Är det nĂ„gon som vet vilka filmbolag som kommer slĂ€ppa filmer i hd-dvd formatet?
Har lĂ€st att flest kommer stödja blu-ray. Är ju bara Microsoft och Toshiba som stĂ„r bakom HD-DVD tyvĂ€r :/

Postad 06 November 2006 - 20:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0

Vad kommer det innebÀra ljudmÀssigt frÄn 360n? Jag vet inte hur kylsystemet fungerar i den för att vara Àrlig. Varvar flÀktarna upp nÀr den gÄr för högtryck?

<{POST_SNAPBACK}>

HD DVD:n skulle ju vara en tyst upplevelse tydligen sÄ det kan vÀl inte vara sÄ farligt.

Postad 06 November 2006 - 20:32

GĂ€st_Fredrik_*
  • GĂ€st_Fredrik_*
  • 0

Är det nĂ„gon som vet vilka filmbolag som kommer slĂ€ppa filmer i hd-dvd formatet?
Har lĂ€st att flest kommer stödja blu-ray. Är ju bara Microsoft och Toshiba som stĂ„r bakom HD-DVD tyvĂ€r :/

<{POST_SNAPBACK}>

HÀr har du en lista pÄ vilka filmbolag som stöder de olika HD-formaten.

Postad 06 November 2006 - 20:50

trickyhed
  • trickyhed
  • ForumrĂ€v

• 940 inlĂ€gg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

HÀr har du en lista pÄ vilka filmbolag som stöder de olika HD-formaten.

<{POST_SNAPBACK}>

Tackar! ;)

Postad 06 November 2006 - 21:00

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlĂ€gg
  • 0
Shit, glömde bort att HD DVD'n till denna underbara spelmaskin slÀpps imorgon i amerika!!

TÀnkte att skulle skaffa en trafo för att kunna anvÀnda den men besvÀret Àr alltför högt. Kom sedan pÄ att man redan har en trafo sedan lÀnge, hade bara glömt bort det ;)
M.a.o kunde ha lagt in en bestÀllning för flera veckor sedan!
SÄg att amazon har fÄtt ytterligare exemplar för dom hade tydligen redan "sÄlt slut pÄ sina utdelade ex" fast dom inte har slÀppts Àn.
Skulle tro att det ett ganska stort intresse pÄ denna spelare bland Xbox 360 anvÀndarna.

SjÀlv fÄr man tÀnka över ifall man tar en europa version med en ytterligare adapter att koppla in eller ett amerika ex, det Àr bara risken av momsen och tullen som spökar med amerika.

Alternativet Àr att vÀnta in originalet av svensk version till vÄren 2007?

Postad 06 November 2006 - 21:09

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlĂ€gg
  • 0

Eller sÄ bestÀller du frÄn tyskland utan risk för tull och extra moms och utan att pÄ nÄgot sÀtt behöva modda spelarens strömförsörjning. Samma lika som hÀr :

ca 2000 kr inkl. frakt

edit: skeppas den 24 november frÄn tyskland

Redigerat av Donmeta, 06 November 2006 - 21:10.

Postad 06 November 2006 - 21:19

Beagle five
  • Beagle five
  • MĂ€stare

• 2525 inlĂ€gg
  • 0

Shit, glömde bort att HD DVD'n till denna underbara spelmaskin slÀpps imorgon i amerika!!

TÀnkte att skulle skaffa en trafo för att kunna anvÀnda den men besvÀret Àr alltför högt. Kom sedan pÄ att man redan har en trafo sedan lÀnge, hade bara glömt bort det ;)
M.a.o kunde ha lagt in en bestÀllning för flera veckor sedan!
SÄg att amazon har fÄtt ytterligare exemplar för dom hade tydligen redan "sÄlt slut pÄ sina utdelade ex" fast dom inte har slÀppts Àn.
Skulle tro att det ett ganska stort intresse pÄ denna spelare bland Xbox 360 anvÀndarna.

SjÀlv fÄr man tÀnka över ifall man tar en europa version med en ytterligare adapter att koppla in eller ett amerika ex, det Àr bara risken av momsen och tullen som spökar med amerika.

<{POST_SNAPBACK}>

alltsÄ det behövs ingen transformator för denna, det Àr bara en adapter sÄ att den passar i svenska eljack, resten klarar maskinen av sjÀlv.

Postad 06 November 2006 - 21:35

Unregistered7c5139ba
  • Unregistered7c5139ba
  • Beroende

• 1310 inlĂ€gg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

HD DVD:n skulle ju vara en tyst upplevelse tydligen sÄ det kan vÀl inte vara sÄ farligt.

<{POST_SNAPBACK}>

OK!
Tackar för infon.

Postad 06 November 2006 - 22:30

Pete
  • Pete
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0

"360 HD-DVD: 4.7 million lines of code, only gears of war pushes the 360 harder #1 "

"The Xbox 360 HD DVD Player, for the most part, is an entirely software based implementation. Other players on the market have specialized chips (called DSPs) that decode things like H.264, MPEG, VC1, DTS, Dolby Digital, and other codecs. Much like how backwards compatibility for Xbox 1 works on Xbox 360, the heavy parts of HD DVD are all done on Xbox 360's triple-core CPU."

http://blogs.msdn.co...rgence-day.aspx

:P

<{POST_SNAPBACK}>

Din lÀnk pÄminner mycket om min frÄn i lördags ;)

En blogg om HD-DVD addon. BLOGG

alltsÄ den kan lÀsa det frÄn skiva sÄ att sÀga men gör sedan om det till DD 640kb/s
sÄ bÀttre kvalitét Àn sÄ blir det inte.

Dom sÀger att om man tycker ljudet Àr sÄ pass viktigt sÄ köper man en "vanlig" spelare istÀllet. Men att möjligheten finns dÀr att plocka ut signalen nÄn gÄng om det skulle behövas.

LĂ€nken till avsforum

<{POST_SNAPBACK}>

Redigerat av Pete, 06 November 2006 - 22:36.

Postad 06 November 2006 - 23:42

Jennys Canton Biograf
  • Jennys Canton Biograf
  • Amatör

• 62 inlĂ€gg
  • 0
Tjabba!

Tror ni att Microsofts extrena HD-DVD spelare kan leverera en lika fin bild som till exempel
Toshibas HD-EX1? :D
Borde det inte bli avkall pÄ bilden/sÀmre bild, dÄ Microsofts spelare skickar bildsignalen via komponent och inte HDMI som Toshibas spelare?

Jag vet inte varför men jag har fÄtt intrycket att Microsofts HD-DVD spelare Àr budgetvÀgen in i
HD-paradiset. :P
NÄgon som vet om bilden Àr nÄgot att hurra över eller man kanske bör vÀnta tills bÀttre prylar dyker upp pÄ marknaden?

Ha det!
Jenny ;)

Postad 07 November 2006 - 00:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0

Din lĂ€nk pĂ„minner mycket om min frĂ„n i lördags  :P

Uppenbarligen. Det gÀller att plocka ut lite intressant info frÄn sin lÀnk sÄ att det blir lite intresse. Jag Àr inte intresserad av HD DVD:n, postade nyheten eftersom jag inte sÄg nÄgon diskussion om den, nÄgon diskussion var det inte för att de flesta missade din lÀnk. Lesson learned ;)

Jenny: Jag hade en lÀnk tidigare angÄende en som testat den mot Toshibas spelare. Om du söker pÄ Toshiba i den hÀr trÄden sÄ fÄr du fram lite intressant lÀsning.

Postad 07 November 2006 - 07:57

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlĂ€gg
  • 0

Dom sÀger att om man tycker ljudet Àr sÄ pass viktigt sÄ köper man en "vanlig" spelare istÀllet. Men att möjligheten finns dÀr att plocka ut signalen nÄn gÄng om det skulle behövas.

Jag tillhör i och för sig dem som tycker ljudet Àr vÀldigt viktigt, men jag kommer inte uppgradera resten av min hembio pÄ nÄtt Är sÄ jag kan vÀnta pÄ TrueHD ljud tills dess. Som bonus har förmodligen betydligt bÀttre och mer prisvÀrda standalone spelare kommit.

Intressant att de pÄstÄr att möjligheten att plocka ut TrueHD finns. Kanske en deal med Toshiba att erbjuda lika bra bild men ge avkall pÄ nÄgot sÄ att inte försÀljningen av Toshibas "egna" spelare inte dör ut. Toshiba gör ju i och för sig driven till HDDVD addonen sÄ helt lottlösa gÄr de ju inte.

Postad 07 November 2006 - 12:40

AriaGiovanni
  • AriaGiovanni
  • LĂ€rjunge

• 378 inlĂ€gg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Glöm inte Intel, HP, Canon, etc

Intel stödjer HD DVD mycket av samma skÀl som MS nÀmligen för att undvika BD+. BD+ Àr ett tecken pÄ att blu-ray Àr gjort för att knyta BD-filmerna till dyra BD-spelare samtidigt som den högre bitraten pÄ BD gör det svÄrare för streaming :lol:

VC-1, som HD DVD nÀstan uteslutande anvÀnder, Àr optimerat för lÄg bitrate, dÀrför kan Batman Begins göras med bitrate likvÀrdig vanlig DVD och fortfarande vara referensmaterial ;) och kommande HD DVD titlar har sub-DVD bitrate :P

Amir har talat en del (men inte mycket) om att "rippa" HD DVD till datorn som CD sÄ att man slipper bry sig om repor och damm pÄ skivorna
I nulÀget anvÀnder BD inte Durabis som coating, som man annars skrutit om, trots att det kan anvÀndas pÄ DVD och HD DVD men undviks för att det Àr för dyrt och anses inte nödvÀndigt vilket Amir pÄpekar nÀr han nÀmner "rippandet" av HD DVD. Förmodligen kommer "rippande" av HD DVD till Windows Vista nÄgon gÄng senare :D
Citat (Amir): For me personally, I can't wait until we have managed copy so that I can rip them once, and then not worry about them being scratched. Such is my life with CDs right now.

Postad 07 November 2006 - 13:34

AriaGiovanni
  • AriaGiovanni
  • LĂ€rjunge

• 378 inlĂ€gg
  • 0

Tjabba!

Tror ni att Microsofts extrena HD-DVD spelare kan leverera en lika fin bild som till exempel
Toshibas HD-EX1?  :lol: 
Borde det inte bli avkall pÄ bilden/sÀmre bild, dÄ Microsofts spelare skickar bildsignalen via komponent och inte HDMI som Toshibas spelare?

Jag vet inte varför men jag har fÄtt intrycket att Microsofts HD-DVD spelare Àr budgetvÀgen in i
HD-paradiset.  :D
NÄgon som vet om bilden Àr nÄgot att hurra över eller man kanske bör vÀnta tills bÀttre prylar dyker upp pÄ marknaden?

Ha det!
Jenny :P

<{POST_SNAPBACK}>

Tjong i medaljongen!

Jag kan inte bekrÀfta att det som följande person sÀger Àr sant, men det avviker inte frÄn andra intryck frÄn nÀtet om dessa 360 add-on demonstrationer

Slutsats: VGA ger lika bra bildkvalité som HDMI om man fÄr tro dessa personer ;)

Personligen tycker jag heller inte att 360 HD DVD spelaren Ă€r nĂ„gon dĂ„lig "deal" eftersom om du inte har för avsikt att köpa en HDMI-förstĂ€rkare (för flera tusen) sĂ„ finns ju inte mycket anledning till att betala mer för HDMI Ă€n de 2000 kr som 360 HD DVD spelaren kostar. PĂ„ blu-ray sidan saknas helt detta budget-alternativ. Å andra sidan om du har HDMI-förstĂ€rkare sĂ„ Ă€r det vĂ€l bara XE1 som gĂ€ller

Postad 07 November 2006 - 18:35

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • LĂ€rjunge

• 490 inlĂ€gg
  • 0

Dear Daniel,

Thank you for your recent order of: Xbox 360 HD-DVD Drive (X360)

Unfortunately we have been unable to fulfil your order for which we
apologise. This is because we cannot currently send electrical goods
to European destinations.

Due to a system anomaly your card was charged. We have arranged for a
full refund to be issued to the credit/debit card currently on your
Play account. This will show on your card statement within 3 working
days.

Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused to
yourself in this matter, and thank you for your patience and
understanding.

Kind Regards

Play

jag har fan varken förstÄelse eller tÄlamod... hopp fÄr ta hit tysktolken (syster) och bestÀlla frÄn tyskland

/Daniel

Postad 07 November 2006 - 18:47

Pete
  • Pete
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0

Din lÀnk pÄminner mycket om min frÄn i lördags  :lol:

Uppenbarligen. Det gÀller att plocka ut lite intressant info frÄn sin lÀnk sÄ att det blir lite intresse. Jag Àr inte intresserad av HD DVD:n, postade nyheten eftersom jag inte sÄg nÄgon diskussion om den, nÄgon diskussion var det inte för att de flesta missade din lÀnk. Lesson learned :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du har sÄ rÀtt sÄ Zoiler. Min lÀnk sa inget om innehÄllet. Kommer ihÄg det till nÀsta gÄng. Man Àr ju ingen stor postare :P

Postad 07 November 2006 - 18:49

didrik
  • didrik
  • Veteran

• 1740 inlĂ€gg
  • 0
surt sa rÀven :blink: O_o

Postad 07 November 2006 - 18:57

Beagle five
  • Beagle five
  • MĂ€stare

• 2525 inlĂ€gg
  • 0

Dear Daniel,

days.

understanding.

Kind Regards

Play

jag har fan varken förstÄelse eller tÄlamod... hopp fÄr ta hit tysktolken (syster) och bestÀlla frÄn tyskland

/Daniel

<{POST_SNAPBACK}>

det var det jag var rÀdd för, men nej, det finns ett annat riktigt bra stÀlle att bestÀlla ifrÄn
www.game.co.uk
och dom skickar dessutom till sverige!
tror jag kommer bestÀlla min ifrÄn dom.
men vÀnta nu, det blir nog sjutton tull o sÄnt om man bestÀller ifrÄn denna i och för sig...faan

Postad 07 November 2006 - 18:59

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

• 1374 inlĂ€gg
  • 0
UK = EU ingen tull

Dear Daniel,

days.

understanding.

Kind Regards

Play

/Daniel

<{POST_SNAPBACK}>

det var det jag var rÀdd för, men nej, det finns ett annat riktigt bra stÀlle att bestÀlla ifrÄn
www.game.co.uk
men vÀnta nu, det blir nog sjutton tull o sÄnt om man bestÀller ifrÄn denna i och för sig...faan

<{POST_SNAPBACK}>

Postad 07 November 2006 - 19:57

Pete
  • Pete
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0

UK = EU ingen tull

<{POST_SNAPBACK}>

Behövs bara en ny elsladd dÄ? Eller adapter?

En svensk ÄterförsÀljare hade gjort köpet lÀttare men det Àr vÀl ingen som slÀpper detta Äret.

Gruppköp? :blink:

Postad 07 November 2006 - 20:04

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlĂ€gg
  • 0

Behövs bara en ny elsladd dÄ?

japp. Eller rÀttare sagt ny kontakt dÄ engelsmÀnnen har en kontakt som ser ut att ha hÀngt med sedan ett tag. Eller den Àr annorlunda iallafall.

Postad 07 November 2006 - 20:09

dunde
  • dunde
  • MĂ€stare

• 3094 inlĂ€gg
  • 0

japp. Eller rÀttare sagt ny kontakt dÄ engelsmÀnnen har en kontakt som ser ut att ha hÀngt med sedan ett tag. Eller den Àr annorlunda iallafall.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, den Àr ju lite klumpig deras sladdÀnde. Men den har en brutal fördel och det Àr att man kan sÀtta en fixerad fas och nolla. Deras kontakt gÄr inte att vÀnda "fel" som vÄra svenska gör. Det förutsÀtter dÄ förstÄs att elektrikern har varit duktig och inte slarvat i uttaget...

Redigerat av dunde, 07 November 2006 - 20:09.

Postad 07 November 2006 - 20:34

Pete
  • Pete
  • LĂ€rjunge

• 266 inlĂ€gg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jo men som det ser ut pĂ„ Baksidan sĂ„ ser det ut som om man skulle kunna byta hela sladden. Är ju 110/230volt internt sĂ„ de ska ju inte stĂ€lla till det.

Redigerat av Pete, 07 November 2006 - 20:36.

Postad 07 November 2006 - 20:51

Perra1
  • Perra1
  • Veteran

• 2077 inlĂ€gg
  • 0
TÀnkte bara dela den goda nyheten att FrÄn och med Ärsdagen av XBOX 360 börjar MS erbjuda nerladdning av HD filmer om man har en XBOX360 - http://www.component...wtopic=5855&hl=

mvh

/PĂ€r

Postad 07 November 2006 - 20:53

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlĂ€gg
  • 0
VĂ€lkommen tillbaka Perra1 :blink:

NedladdningstjÀnsten kommer vÀl till pass ,förutsatt att europa inte glöms bort, nÀr hddvd addon inte kommer hit förrÀn nÀsta Är. Tur vi Àr med i EU sÄ man kunde bestÀlla den frÄn tyskland men ÀndÄ!

Postad 07 November 2006 - 20:59

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlĂ€gg
  • 0

TÀnkte bara dela den goda nyheten att FrÄn och med Ärsdagen av XBOX 360 börjar MS erbjuda nerladdning av HD filmer om man har en XBOX360 - http://www.component...wtopic=5855&hl=

mvh

/PĂ€r

<{POST_SNAPBACK}>

Long time no see PĂ€r :blink:

Xbox live blir jÀtte kul att ha, hÀrliga nyheter :P

Postad 07 November 2006 - 21:51

Unregistereda5aecc89
  • Unregistereda5aecc89
  • Wannabe

• 24 inlĂ€gg
  • 0
NÄgon som vet en bra sida som man kan förhandsboka hdspelaren, skulle boka pÄ Amazon.de men det gÄr inte lÀngre?

Mvh Jesper

Postad 07 November 2006 - 21:54

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • LĂ€rjunge

• 490 inlĂ€gg
  • 0

www.game.co.uk

<{POST_SNAPBACK}>

Please note:
* We are unable to ship orders outside of the UK over 1000g which would include all hardware orders.

sÄ det sket sig dÀrifrÄn ocksÄ

/Daniel

Postad 07 November 2006 - 22:11

Grepen
  • Grepen
  • Amatör

• 96 inlĂ€gg
  • 0

Tjabba!

Toshibas HD-EX1?  :P 

HD-paradiset.  :lol:

Ha det!
Jenny :P

<{POST_SNAPBACK}>

Bild via komponent har vÀl potential att vara riktigt riktigt bra, men visst hade jag hellre kört HDMI om det funnits - kanske bara för att det Àr nytt och digitalt vilket alltid klingar bra (sedan vill man ju gÀrna utnyttja HDMI ingÄngarna pÄ TV'n :blink:). Det har funnits lÀnkar, troligen tidigare i denna trÄd, dÀr personer menar sig ha testat denna spelare och imponerats av bildkvalitén. Hur trovÀrdiga dessa Àr vet jag inte, men Àr sjÀlv försiktigt positiv. Visst verkar denna add-on vara "bÀsta budgetval", men ibland Àr detta det samma sÄsom "bÀsta köp" ocksÄ...

Postad 08 November 2006 - 03:34

Unregistered06999456
  • Unregistered06999456
  • AnvĂ€ndare

• 109 inlĂ€gg
  • 0

UK = EU ingen tull

Skickar de frÄn Jersey sÄ Àr det tull.

Mvh,
/Per

Postad 08 November 2006 - 04:19

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • LĂ€rjunge

• 490 inlĂ€gg
  • 0

UK = EU ingen tull

Mvh,
/Per

<{POST_SNAPBACK}>

Jersey Àr inte UK

/Daniel

Postad 08 November 2006 - 11:04

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlĂ€gg
  • 0

mvh

/PĂ€r

<{POST_SNAPBACK}>

Det finns en hel trÄd om denna trevliga funktion https://www.minhembi...howtopic=138272 :blink:

Postad 09 November 2006 - 01:40

Unregistered06999456
  • Unregistered06999456
  • AnvĂ€ndare

• 109 inlĂ€gg
  • 0

UK = EU ingen tull

Mvh,
/Per

<{POST_SNAPBACK}>

Jersey Àr inte UK

/Daniel

<{POST_SNAPBACK}>

Dock har mÄnga UK-nÀthandlare skickat frÄn Jersey iaf tidigare.

/Per

Postad 09 November 2006 - 13:11

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • LĂ€rjunge

• 490 inlĂ€gg
  • 0

Dock har mÄnga UK-nÀthandlare skickat frÄn Jersey iaf tidigare.

/Per

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det beror pÄ att jersey Àr ett skatteparadis

/Daniel

Postad 09 November 2006 - 14:17

InSane
  • InSane
  • Veteran

• 1838 inlĂ€gg
  • 0
Fel trĂ„d att disskutera Jersey och diverse andra skatteparadis. Ön Ă€r inte med i EU's skatteunion, ungefĂ€r som Åland.
Nog om detta, Äter till Àmnet.

Redigerat av InSane, 09 November 2006 - 14:24.

Postad 09 November 2006 - 15:23

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

• 1705 inlĂ€gg
  • 0
Fick den första av 3 bestÀllda HD-DVD filmer idag, apollo13. Kul att se fodral o.s.v. men inte lÀngtar jag mindre nu efter HD-DVD spelaren. Dagens i-landsproblem

2 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 2 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• VM på nya AppleTV
    Tobbeswim
    2026-07-05 23:35:21
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.