Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Nokia N95 *

2779 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 17 april 2007 - 10:20

bojen
  • bojen
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan lägga in TomToms programvara i denna telefon?

Imorgon får jag min N95a....

Postad 17 april 2007 - 10:21

Quicken
  • Quicken
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Kan det vara en ren tillfällighet att skatteåterbäringen är exakt samma som priset av en N95 på e2save eller kan det här vara ett tecken? :)

Postad 17 april 2007 - 10:26

Hulphan
  • Hulphan
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
:) Gött mos! Hämtar ut min telefon i eftermiddag direkt efter jobbet (tur att man kan flexa!) :P

Postad 17 april 2007 - 10:38

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kan lägga in TomToms programvara i denna telefon?

Imorgon får jag min N95a....

<{POST_SNAPBACK}>

I dagsläget kan TomTom endast hantera externa GPS, så det går inte. men det är ganska troligt att de kommer uppgradera det. Tomtom hade också lite inofficiellt sagt att de arbetar på det...

Postad 17 april 2007 - 12:09

J-MAN
  • J-MAN
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
då hoppas man på många uttalande om denna telefon senare idag då eftersom att så många hämtar dem idag... glad för er skull men avundsjukan e större! :)

Postad 17 april 2007 - 13:06

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0
Nån som fått kollinummer av Katshing ännu?

Postad 17 april 2007 - 14:40

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Inget kollinummer ännu, det dyker upp på kvällen. Så har det varit då jag beställt där tidigare..

Edit: Efter 19 står det att det kommer fram...

Postad 17 april 2007 - 15:16

Richards
  • Richards
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Fått min !! :)

Äntligen ligger den här på laddning efter att jag bokade den i december!

Första intrycket är att den är oerhört välbyggd. Mindre och lättare än min nuvarande N80.

Stog och valde mellan Sand och Plum. Båda färgerna är fina men bestämde mig till slut för Plum.

Tänkte starta en ny tråd där vi kan samla upp alla användarintryck från folk som fått sina N95:or. Mer av mina intryck kommer där när den har laddat klart!

Postad 17 april 2007 - 16:02

Onebuying
  • Onebuying
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Hej allihopa!

Jag hade en förhandsbokning hos både Katshing (med könummer 533 när jag lade beställningen) och Intropris.se. Eftersom kön till Intropris var kort så trodde jag aldrig att Katshing skulle kunna leverera telefonen innan, med tanke på mitt höga könummer.

Men så fel jag hade, den är skickad idag och förhoppningvis kan jag leka med den imorgon. Jag som vissa andra verkar ivriga att se kolli-id och se var paketet finns. Det ÄR verkligen som barn på julafton... :)

Så, tack till Katshing för er snabba leverans! Plus i kanten!

Ha en bra kväll, N95-vänner!

Postad 17 april 2007 - 17:45

NeoBoll
  • NeoBoll
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Jag åkte och hämtade min idag hos fristadensmobil.se... Fick titta på den innan jag fick den, och allt såg ju bra ut. Åkte sen förbi på jobbet och snackade lite. Dom tjatade tills sig att få klämma på mobilen, så dom startade den och skulle ta kort, då ser en arbetskompis att det är ett blå/grönt streck mitt över skärmen.... :)

Vi provade att starta om flera gånger, men det satt kvar.... Kul, bara att åka tillbaka och hoppas på det bästa att han hade några kvar.
Han hade EN kvar...Som egentligen var bokad, men efter lite snack så fick jag byta den, Annars skulle jag få lämna min där och vänta på en ny, eller få pengarna tillbaka...nej tack sa jag.
Så jag kunde åka hem med en ny N95... All heder åt John på Fristadenmobil.

Så nu ligger den och laddar här, har inte hunnit pilla nåt med den än.

Men den verkar fiiin

Postad 17 april 2007 - 20:03

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
lite snabbt, någon som vet ett bra msn messenger till n95an?!?!

Postad 17 april 2007 - 20:06

Unregisteredb618af10
  • Unregisteredb618af10
  • Användare

• 146 inlägg
  • 0
min funkar klockrent :) även mitt HBH-DS970 handsfree funkar med alla funktioner, va en bonus för mig

Postad 17 april 2007 - 20:06

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

svarar åt mig själv, msn finns att ladda ner här här på nokias egna hemsidan, gratis.

Postad 17 april 2007 - 20:23

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0
Jag köpte ett 2 gig SanDisc Micro idag på siba. Men när jag kom hem så passade det inte, kortet va lite för brett. Finns det olika storlekar på sd micro korten? :S

Postad 17 april 2007 - 20:24

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Verkar inte bli något kollinummer idag... Hoppas det inte påverkar paketets transporttid. Kanske är det bara så att dom inte kört programmet som "processar" kolli-id än, men ändå har skickat iväg paketen.

Eller är det någon annan som sett ett kolli-id ikväll utan att det syntes i eftermiddags?

Postad 17 april 2007 - 20:26

cmlewan
  • cmlewan
  • Användare

• 101 inlägg
  • 0
Är det någon som råkat ut för ett ex med något litet pipande ljud? Det har varit flera rapporter om det.

Hur lång tid tar det innan GPS:en får kontakt? Jag har hört skräckexempel på (som värst) tjugo minuter. Funkar den i bil?

Postad 17 april 2007 - 20:38

Unregistered01d60d6f
  • Unregistered01d60d6f
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Nån som kan lägga upp lite bilder på sina telefoner (och gärna headsettet också.)

Eh.. fanns på den youtube-genomgång jag samtidigt hade igång.. http://www.youtube.c...related&search=ca 4 minuter in i filmen finns headsetet :-)

Redigerat av Unregistered01d60d6f, 17 april 2007 - 20:40.

Postad 17 april 2007 - 20:41

Tompaz
  • Tompaz
  • Användare

• 161 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

svarar åt mig själv, msn finns att ladda ner här här på nokias egna hemsidan, gratis.

<{POST_SNAPBACK}>

Kör själv mig33's program för msn, tycker d funkar bra, finns på www.mig33.com

Postad 17 april 2007 - 20:50

Karro
  • Karro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Verkar inte bli något kollinummer idag... Hoppas det inte påverkar paketets transporttid. Kanske är det bara så att dom inte kört programmet som "processar" kolli-id än, men ändå har skickat iväg paketen.

Eller är det någon annan som sett ett kolli-id ikväll utan att det syntes i eftermiddags?

<{POST_SNAPBACK}>

Nä jag sitter oxå och väntar på att kollinr ska dyka upp! Känns ju som den måste vara på väg eftersom det står att orden är skickad iaf.. åå den måste bara komma imon! Klarar inte av att vänta en dag till :)

Postad 17 april 2007 - 21:01

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Det står att den är skickad men inget kollinummer ännu i varje fall.

Posten kanske inte har scannat kollina ännu.

Postad 17 april 2007 - 21:24

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Kör själv mig33's program för msn, tycker d funkar bra, finns på www.mig33.com

<{POST_SNAPBACK}>

kör du via wlan? Jag kommer upp på internet å allt sådant skit bra via wlanet här hemma men det verkar vara problem när jag försöker connecta msn programet via wlanet :S

Postad 17 april 2007 - 22:12

johgus
  • johgus
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Jag köpte ett 2 gig SanDisc Micro idag på siba. Men när jag kom hem så passade det inte, kortet va lite för brett. Finns det olika storlekar på sd micro korten? :S

<{POST_SNAPBACK}>

kan det stämma....??

Jag beställde precis ett sånt här Micro SD kort:

SanDisk Transflash 2GB Ultra II

kommer det inte att passa !?!? :)

Postad 17 april 2007 - 22:15

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1 997 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

kan det stämma....??

kommer det inte att passa !?!? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Passar perfekt. Troligen har föregående skribent köpt fel kort (mini eller memory stick micro) eller vänt kortet bakofram...

Redigerat av NisseGurra, 17 april 2007 - 22:16.

Postad 17 april 2007 - 22:21

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

kan det stämma....??

kommer det inte att passa !?!? <_<

<{POST_SNAPBACK}>

Passar perfekt. Troligen har föregående skribent köpt fel kort (mini eller memory stick micro) eller vänt kortet bakofram...

<{POST_SNAPBACK}>

jag köpte ett memory stick micro (M2) eftersom att det enligt henne skulle funka. Funkar alltså inte "memory" korten???? :)

Postad 17 april 2007 - 22:29

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Nej det passar inte, det är ett helt annat kort (Det senaste av Sonys memory stick, används i SE mobiler). Okunnig personal på stället du handlat...

Postad 17 april 2007 - 22:40

johgus
  • johgus
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Blir ju inte mindre sugen efter att ha läst GP's recension. http://www.gp.se/gp/...?d=444&a=339026

Så här står det på Katshing: Så snart ordern är levererad kan du skriva ut ett kvitto och söka kollinummer på denna sida.

Kul att veta kollinr när den redan är levererad....

MÅSTE ha den imorgon!!!

Postad 17 april 2007 - 22:42

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

Nej det passar inte, det är ett helt annat kort (Det senaste av Sonys memory stick, används i SE mobiler). Okunnig personal på stället du handlat...

<{POST_SNAPBACK}>

/&"#(/)&"#&"#&%"#. Kan någon ge mig exempel på kort som passar då? För övrigt så köpte jag som sagt kortet på siba och när jag kom tillbaka till butiken när jag märkte att det inte passade så blev jag mött av en MYCKET dålig service! Då dom bara hade detta Micro kortet i 2 gig så fanns det inte ens något att välja mellan. Får väl ge mig tillbaka dit imorgon å försöka få ett tillgodo kvitto el dylikt tills de rätta 2 gigs korten kommer in.

Postad 17 april 2007 - 22:53

johgus
  • johgus
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
http://www.clasohlso...aspx?id=2159343

om du måste ha det snabbt imorgon och bor nära ett Clas Ohlson. Annars beställde jag ett Ultra kort från TBH som ska vara lite snabbare...
http://www.tbh.se/in...h_2GB_Ultra_II_

Postad 17 april 2007 - 23:12

johgus
  • johgus
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Nu finns kollinummer på katshing.. Malmö kl.16.33..... inte f-n hinner det till sundsvall till imorgon....

Postad 18 april 2007 - 06:33

Karro
  • Karro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Nu finns kollinummer på katshing.. Malmö kl.16.33..... inte f-n hinner det till sundsvall till imorgon....

<{POST_SNAPBACK}>

Jooda kanske <_<
Min mobil befann sig i Malmö kl 20.44 och runt 05.39 hamnade den i Sthlm södra :ph34r:
Tror ni den hinner hamna på mitt uthämtningställe idag?? Det måste den, annars blir jag knäpp, haha :)

Aa oj va kul det ska bli och hålla den i handen efter denna långa väntan :)
Tror jag väntat sedan september lr nåt.. inte lite inte :D

Postad 18 april 2007 - 06:45

johgus
  • johgus
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Hoppas det.

2007-04-18 04:17 ORDER HEMELEKTRONIK AB Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren
2007-04-17 16:33 Malmö Försändelsen har sorterats

Vad nu menas med det. ingen ny plats...

Medan ni väntar kan ni läsa manualen här: http://nds1.nokia.co...N95-1_UG_sv.pdf

:-)

Postad 18 april 2007 - 06:47

Unregistered76725b1e
  • Unregistered76725b1e
  • Lärjunge

• 472 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jooda kanske <_<
Min mobil befann sig i Malmö kl 20.44 och runt 05.39 hamnade den i Sthlm södra :ph34r:
Tror ni den hinner hamna på mitt uthämtningställe idag?? Det måste den, annars blir jag knäpp, haha :)

Tror jag väntat sedan september lr nåt.. inte lite inte :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jodå. Om den finns i stockholm redan så får du den ju idag! Kan för övrigt säga att det är en underbar mobil! Jag sitter och skriver från den nu via något wlan på stan!!!

Postad 18 april 2007 - 07:09

Pada-chan
  • Pada-chan
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Så roligt att höra att folk börjat få era mobiler. Jag är väldigt glad för er skull :) !

För min del hade jag gärna hört lite av vad folk säger om batteritiden? Är standby-tiden verkligen så dålig som vissa tester säger och drar gps/musikspelare verkligen så mycket från batteriet? Det gnager mig nämligen fortfarande att M3 sa att batteriet var jättebra och att mätare efter en full dags användning av allt möjligt fortfarande stod på topp.

Postad 18 april 2007 - 08:01

Karro
  • Karro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Jodå. Om den finns i stockholm redan så får du den ju idag! Kan för övrigt säga att det är en underbar mobil! Jag sitter och skriver från den nu via något wlan på stan!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Aaaa va häligt att höra! Hoppas hoppas :)
Va häligt höra att den är underbar, ja är beredd på att bli kääär <_<
Ska läsa manualen nu, haha.. tack för den du där uppe :)

Postad 18 april 2007 - 08:45

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Skulle bli förvånad om den klarar mer än en hel dag på en laddning med flitigt användande...
Bara 3g suger en massa strömm...

Ska bli kul att höra hur länge den klarar sig..

För mig kvittar det..Så länge jag klarar mig 8 timmar iaf...
längre än så är jag aldrig från ett strömmuttag :)

Postad 18 april 2007 - 08:54

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Snälla kan ni lägga upp lite bilder som är tagna med Mobilen sen..Kan va kul att se hur den står sig !

Postad 18 april 2007 - 09:47

Dracule
  • Dracule
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Är det någon som vet om det kommer att finns minneskort större än 2 GB som är kompatibla med N95:an? Tycker det är lite synd annars, eftersom i alla fall jag skulle vilja ha plats till kartor, musik, kort, film, spel och program och då räcker nog inte 2 GB länge. Det verkar i alla fall som man kan hot swappa minneskorten och då skulle man kanske kunna lägga t ex kartorna på ett annat minneskort. Men mer minne hade ju inte skadat i vilket fall som helst.

Postad 18 april 2007 - 09:48

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Jooda kanske <_<

Tror jag väntat sedan september lr nåt.. inte lite inte :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Samma här, jag har väntat 1 år på denna, så glad jag inte gick i fällan köpte en antik gammal P990 för ett halvår sedan :D

Postad 18 april 2007 - 09:51

Pada-chan
  • Pada-chan
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om det kommer att finns minneskort större än 2 GB som är kompatibla med N95:an? Tycker det är lite synd annars, eftersom i alla fall jag skulle vilja ha plats till kartor, musik, kort, film, spel och program och då räcker nog inte 2 GB länge. Det verkar i alla fall som man kan hot swappa minneskorten och då skulle man kanske kunna lägga t ex kartorna på ett annat minneskort. Men mer minne hade ju inte skadat i vilket fall som helst.

<{POST_SNAPBACK}>

Det sägs att det ska komma ett 4GB-kort som stöds av N95:an i slutet av april? Jag är inte säker men om du kolla tillbaka lite i forumet så är det en diskussion om det där.

Postad 18 april 2007 - 09:55

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

4GB SDHC är enligt Sandisk kompatibla. De har vad jag vet inte släppts ännu men verkar vara påväg ut.

SDHC har en teoretisk gräns på 32GB vad jag vet men det kommer nog ta tid innan de kommer upp så långt.

Undra hur många gånger jag har "F5:at" kollisökningen... har inte kommit fram ännu... Hoppas den kommit så jag kan hämta den under lunchen..

Postad 18 april 2007 - 10:14

Unregistered01d60d6f
  • Unregistered01d60d6f
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

4GB SDHC är enligt Sandisk kompatibla. De har vad jag vet inte släppts ännu men verkar vara påväg ut.
SDHC har en teoretisk gräns på 32GB vad jag vet men det kommer nog ta tid innan de kommer upp så långt.

Hm.. Enligt M3-testet på N95 test står det:
"Sdhc: den klarar inte den nya minneskortstekniken som i inledningsskedet ska ge minneskort på fyra och åtta gigabyte, nu klarar den bara två. Till N95:s försvar kanske vi bör nämna att det i skrivande stund inte existerar micro sd-kort med sdhc-teknik i det här landet. Men ändå."

Postad 18 april 2007 - 10:31

m1cke
  • m1cke
  • Lärjunge

• 317 inlägg
  • 0
Enl Nokia klarar den bara upp till 2GB.. Någon trodde att de skrev så för att de själva inte hade mer än 2GB.
"Vanliga" MicroSD 4GB (Icke SDHC) har en på något tyskt forum testat och bekräftat med bild att det funkar.
Att SDHC funkar är ju baserat på att Sandisk har bekräftat det. Nu när det börjar finnas telefoner ute bör väl någon få tag i ett SDHC kort och testa snart...

Fortfarande inte framme på utlämmningsstället...

Postad 18 april 2007 - 10:39

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0
Hur fasen ska man skydda mobilen från repor och allt? ska man ha den hängande runt halsen för när man har den i fickan i jackan händer de mest konstiga saker med tiden.

Postad 18 april 2007 - 10:48

Micleg
  • Micleg
  • Forumräv

• 503 inlägg
  • 0

...
Fortfarande inte framme på utlämmningsstället...

<{POST_SNAPBACK}>

Om det står att den är på väg till servicestället finns den säkert där på eftermiddagen. Det tar ett tag innan informationen om att den kommit fram syns på Postens kollisida. Ungefär som att "förhandsinformationen" från Katshing till Posten kom drygt sju timmar efter att paketet lämnats in och börjat sin resa. Det kallar jag efterhandsinformation.

Postad 18 april 2007 - 10:52

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Postens kollisida är ju totalt värdelös....Har hänt att saker jag beställt varit i min brevlåda och det fortfarnade står att den är nån annanstanns :)

Postad 18 april 2007 - 11:30

Unregistered9e9ab13d
  • Unregistered9e9ab13d
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Pratade med telia i dag (min lokala butik). Hon påstod att dom får leveransbesked på fredagar för leveranser kommande vecka. Obundna N95 var aviserade och dom skulle dyka upp 17:e eller möjligen 18:e. Dom bundna var preliminärt aviserade till 24:e men det kunde fortfarande ändras. Senast 30:e sa hon när jag pressade henne lite med det var en gissning lika kvalificerad som vems som helst här...

Hur som helst så verkar butikerna vara tilldelade ett antal och dom släpps samtidigt som på Telias e-butik så hon skulle lägga undan en (hade redan en lista med två(!) till som hade beställt) och ringa när den fanns i butiken.

Nu när de de icke operatörsbundna telefonerna börjar komma in i lagren så undrar jag förstås om någon vet när de bundna telefonerna kommer in, till tex, telia, Tre, vodafone osv.  Någon som vet? :)

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

okej.... konstigt för jag pratade senare med min lokala (Örebro) butik och dom säger att dom får in den v.18 <_< Telia butikerna borde ju släppa dem samtidigt i alla sina butiker.....!!

<{POST_SNAPBACK}>

Tänk att det kan bli fel åt "rätt" håll också. Teliabutiken lovade mig en operatörslåst sandfärgad N95:a runt den 30:e april. Dom ringde nyss och tack vare en "omfördelning" så ligger det ett ex. och väntar på mig redan i dag! Flexar någr timmar och åker och hämtar den nu :)

Postad 18 april 2007 - 11:40

m_ab
  • m_ab
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
nu är min äntligen skickad!! weeee <_< hur länge är det rekomenderat att ladda den första gången!? vaför kan inte en sån här grymme telefon var fulladdad när man får hem den? :)

Postad 18 april 2007 - 11:55

Unregistered01d60d6f
  • Unregistered01d60d6f
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Hurra! Nu ligger min på laddning! Schysst låda, med någon slags kammo-känsla om man har lite fantasi.... Men åhhh... den laddar så långsamt.... Så.. tråkigt att bara bläddra i manualen...

Postad 18 april 2007 - 12:00

bojen
  • bojen
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

nu är min äntligen skickad!! weeee <_< hur länge är det rekomenderat att ladda den första gången!? vaför kan inte en sån här grymme telefon var fulladdad när man får hem den?  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Räcker nog att ladda tills den lyser grönt/fulladdad.
Hämtar ut min i eftermiddag. Beställde från http://www.e2save.se/ i måndags eftermiddag.

Postad 18 april 2007 - 12:31

Karro
  • Karro
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Hur fasen ska man skydda mobilen från repor och allt? ska man ha den hängande runt halsen för när man har den i fickan i jackan händer de mest konstiga saker med tiden.

<{POST_SNAPBACK}>

Man har en mobil strumpa, den skyddar mot det mesta ;)

Bifogad fil(er)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.