Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Just Cause + Just Cause 2

366 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om Just Cause? 5 är bäst (48 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om Just Cause? 5 är bäst

1. 1 (8 röster [16.67%])

Procent av omröstning: 16.67%

2. 2 (2 röster [4.17%])

Procent av omröstning: 4.17%

3. 3 (12 röster [25.00%])

Procent av omröstning: 25.00%

4. 4 (19 röster [39.58%])

Procent av omröstning: 39.58%

5. 5 (7 röster [14.58%])

Procent av omröstning: 14.58%

Rösta Gäster kan inte rösta
Just Cause (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7.8 (4) Inga priser
Just Cause 2 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 7 7.8 (4) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 06 April 2010 - 22:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

De gick ju att göra precis som jag ville :D http://www.youtube.c...h?v=w0GH9Hl3l6A man får använda fantasin lite bara :D

Solklart. I JC2 använder man inte larviga spakar när man kan skjuta :D

Postad 08 April 2010 - 12:01

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
så, klarat spelet. bestämde mig för att försöka dra igenom snabbt istället så att jag kan fixa dom tre achievementsen som gäller svårighetsgrad (hardcore kommer inte bli rolig nu ;_:(, och köra en jättelätt sen för att leka runt med så att man inte dör lika lätt.

Postad 08 April 2010 - 18:00

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Finns det ingen bra Just Cause 2 Fansite där ute på nätet? Har kollat runt lite men de är ju bara crap

Postad 09 April 2010 - 05:45

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Idag får jag min kopia! Spela järnet!!!

SilverDogg vad menar du? Finns det achievements för att klara det på olika svårighetsgrader? Låser man upp hardcore när man klarat spelet första gången?

Postad 09 April 2010 - 07:11

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
finns tre achievements för svårighetsgrad. normal, experienced och hardcore. nu minns jag faktiskt inte, men det är möjligt att hardcore var upplåst från början. annars kan du börja på experienced och sen köra hardcore, så behöver du bara dra igenom två ggr (den låser upp den achievementen under med).

jag ska precis börja femte uppdraget på hardcore nu. jobbigaste är dock att man behöver samla ihop typ 450k kaos för sista uppdraget >.<

Postad 09 April 2010 - 07:37

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Det är ju kul att ha en svårighetsgrad där man kan larva runt och ha kul utan att behöva sitta på helspänn hela tiden för att överleva. Normal känns mest aktuell egentligen, men det beror lite på hur mycket svårare experienced är. Ska nog testa en halvtimme på experienced innan jag bestämmer mig.

Vad spelar ni på för svårighetsgrad första genomspelningen?

Postad 09 April 2010 - 09:26

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
första körde jag experienced. nu när jag kör hardcore är saker och ting faktiskt lättare. det beror nog helt enkelt på att jag inte tvingat upp den militära aktiviteten så mycket ;D.

när jag kört igenom hardcore (vilket jag hoppas göra idag) så blir det till att börja om igen och köra på casual.

edit: den mest irriterande buggen jag har fått är att karl blain varje gång jag dör/startar om ska berätta för mig om dom olika faktionerna, och att stjärnorna till deras hk alltid är kvar. jag vet inte hur många ggr jag hört skiten nu, men jag lär kunna det ordagrannt inom kort om jag inte blir klar med spelet snart. graaah!

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 09 April 2010 - 12:31.

Postad 09 April 2010 - 14:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Körde/kör på normal, tycker det är lagom. Och svårare blir för jobbigt när man bara ska lattja.

Postad 09 April 2010 - 15:34

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Just Cause 2 Gets New DLC for Free - Ice Cream Van

As a ‘thank you’ from the Just Cause 2 team for all the grapple carnage of the last two weeks, players can now ram, smash and crash their way across Panau in a smooth, pimped-out ice cream van - the Chevalier Ice Breaker - available now for Xbox 360, PS3 and PC absolutely FREE.
Pimped-out by Panau’s finest body shop, the Chevalier Ice Breaker’s lowered suspension, slick aluminum alloys and body-styled side skirts are perfectly complemented by its rigid front bull bars, more than capable of tearing apart anything that stands in its way. Mind that child!

The Chevalier Ice Breaker is the perfect addition to your arsenal of vehicles for ramping up the chaos on Panau. Take it for a spin and add to the over 25 million kilometres driven by players worldwide, just one of the stats tracked online at JustCause.com. Register your PC, PS3 or Xbox 360 profile on the site and see how your tallest BASE jump, total kills and more shape up against the world’s top ten players.

As Rico Rodriguez, the Agency's most powerful weapon, players must take on the island of Panau and its military regime in order to track down Rico's former boss and mentor, Tom Sheldon, who has gone rogue with millions in Agency cash and intel. Using a unique grapple and parachute combination, there is no vertical limit as the air becomes your playground: grapple a passing plane in flight, hijack helicopters, BASE jump from the tallest buildings or mountains and leave a trail of chaos and destruction in your wake. Just Cause 2 offers players the freedom to tackle missions any way they choose and, with over 100 vehicles and countless upgrades and collectibles, the choices for relentless adrenaline-fuelled action are limitless.

Postad 09 April 2010 - 15:56

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
sådärja. då var hardcore fixat :)

nu blir det till att starta ÄNNU en ny gubbe, men denna gången på casual som enbart är till lek typ. lek och 100% :)

fan va skoj spelet är alltså. trots att jag redan klarat det 2ggr vill jag bara fortsätta spela mer och mer. och slutbossen är faktiskt riktigt rolig. gillar verkligen den sista fajten.

Postad 09 April 2010 - 17:00

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Har spelat drygt 4 timmar nu på experienced. Tycker inte att det är så svårt, men jag hoppas att det inte blir svårare heller för då kanske jag ångrar mig lite.

Kul spel som fan. Har bara gjort 2 uppdrag än... på fyra timmar. :) Håller på och spränger saker och flyger runt med diverse farkoster hela tiden. Härlig känsla när man är uppe i luften.

Nej, nu ska jag nog göra ett par uppdrag istället.

Postad 09 April 2010 - 17:25

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
det blir svårare om den miltära säkerheten höjs. och det är inte lite svårare heller. hade jäkla problem i slutet igår när jag klarade på experienced. mycket enklare idag med hardcore :)

Postad 10 April 2010 - 09:11

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Åtta timmar in nu och jag tycker nog att jag valde rätt trots allt. Har inte dött mer än ett par gånger, och det var mest pga klantighet.

Men jag tycker det är lite jobbigt när man råkat bli skadad så pass att hälsan är i botten. Är det enda sättet att få upp hälsan igen att hitta ett medicinskåp? För det är väldigt ofta som man inte har tillgång till ett sådant. Tycker jag springer runt väldigt länge med låg hälsa.

Postad 10 April 2010 - 11:54

Fajjer
  • Fajjer
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0

Men jag tycker det är lite jobbigt när man råkat bli skadad så pass att hälsan är i botten. Är det enda sättet att få upp hälsan igen att hitta ett medicinskåp? För det är väldigt ofta som man inte har tillgång till ett sådant. Tycker jag springer runt väldigt länge med låg hälsa.

Man ska få tillbaka en del av hälsan efter ett tag om man håller sig borta från skott osv. Men enda sättet att få tillbaka full hälsa är att hitta ett medicinskåp.

Postad 10 April 2010 - 12:29

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
en annan grej som är jobbig är att många av dom övertagna baserna saknar vapen/ammo =/. om jag gör ett stronghold-uppdrag åt någon, så ligger där lådor utspridda här och där med ammo till 2 vapen och granater, men när dom sen är övertagna försvinner dessa. mycket tråkigt faktiskt. sen så försvinner många fordon på olika ställen, och ibland alla. om jag sticker till en flygbas borde där finnas nåt flygplan kvar, även om där inte längre startar några därifrån.

sen hoppas jag verkligen dom fixar den infernaliska buggen där man får höra om dom olika faktionerna hela tiden. fruktansvärt irriterande >.<.

Postad 10 April 2010 - 14:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

sen hoppas jag verkligen dom fixar den infernaliska buggen där man får höra om dom olika faktionerna hela tiden. fruktansvärt irriterande >.<.

Aldrig varit med om. Lustigt att det verkar vara så olika vad man får för buggar.

Postad 10 April 2010 - 16:56

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Mjo jag tycker också det är drygt när fordon försvinner. Jag köpte in en helikopter som jag ställde en kort stund medan jag snodde en båt och körde en sväng, inte alls så långt bort. Och när jag kom tillbaka till stället där jag parkerat helikoptern så var den borta. Iofs har man ju ganska gott om pengar men ändå.

Tycker också att det är lite drygt att man inte kan beställa flera vapen på samma gång via Black Market.

Fick spelet igår och har redan över 12 timmar speltid (13% completion).
Sjukt egentligen, men man får ju passa på när tjejen jobbar. :D

Postad 10 April 2010 - 17:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Aldrig varit med om. Lustigt att det verkar vara så olika vad man får för buggar.

hur många ggr har du startat ett nytt spel? kan vara det som orsakar.

Mjo jag tycker också det är drygt när fordon försvinner. Jag köpte in en helikopter som jag ställde en kort stund medan jag snodde en båt och körde en sväng, inte alls så långt bort. Och när jag kom tillbaka till stället där jag parkerat helikoptern så var den borta. Iofs har man ju ganska gott om pengar men ändå.

fast det tycker jag inte är så konstigt. det är ju däremot värre att det inte finns statiska flygplan på just flygplatser eller båtar i hamnar.

Tycker också att det är lite drygt att man inte kan beställa flera vapen på samma gång via Black Market.

småjobbigt, men där är ju ingen laddningstid om du direkt beställer ett till vapen så inget större problem egentligen.

Postad 10 April 2010 - 19:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
På flygplatserna finns alltid ett flygplan när jag behöver. De går med jämna, korta intervall.

Postad 10 April 2010 - 23:48

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
möjligt att det finns på vissa, men jag vet vid vissa militära flygbaser finns där inga flygplan efter att man rensat dom, och det är tråkigt.

Postad 11 April 2010 - 00:18

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0
Började på hardcore och klarade det nyss. 28,59% på 26h 50min :D

Nu blir det att ta fram kartan man fick med i limited edition och utforska minutiöst.

Postad 11 April 2010 - 18:44

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

småjobbigt, men där är ju ingen laddningstid om du direkt beställer ett till vapen så inget större problem egentligen.

Är det ingen laddningstid? Visste jag ej. Men jag kanske inte beställt två vapen efter varandra någon gång när jag tänker efter.

Postad 12 April 2010 - 07:57

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Riktigt kul spel :P Tog 7 timmar innan jag insåg detta... men har å andra sidan inte spelat ettan innan.

Postad 22 April 2010 - 12:01

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Hade varit bättre om de dragit ner på behovet av ständig ammo management...

Postad 22 April 2010 - 12:20

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Va? Jag har aldrig dött eller misslyckats på något av dem, de är enkla. Varför så anti?

Då är du helt enkelt bättre än mig...

Fastnar i varenda eskortuppdrag. Första uppdraget
Spoiler

Spelet i sig är skoj. Mycket positiv för övrigt. Finns ett par saker jag inte tycker om med det (ammo, AI:n på friendlies, förflyttningen mellan olika punkter, bilfysiken och röstskådespelarna som verkar vara folk de hittat på gatan och bett dem härma nån brytning) men så fort man får grepp om styrningen så händer det saker...

Postad 22 April 2010 - 12:37

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Jag tycker det börjar bli lite svårt. Är 24% in i spelet och har klarat 5 main story uppdrag. Spelar på experienced. Tycker inte direkt att det har varit svårt någon gång förrän nu.

Så fort jag spränger ett vattentorn i nån liten by så har jag fyra polisbilar på plats direkt. Sen skjuter jag dom ganska snabbt och helt plötsligt hovrar det 2 attackhelikoptrar över mig samtidigt som det kontinuerligt väller fram fler militärer. Tidigare har jag lyckats döda de som vill mig illa och sen lugnar det ner sig, men enda sättet att klara mig levande nu är att fly fort som fan in i skogen medans heat-nivån fortfarande är låg. Känns som att fienden har börjat spawna i oändlighet helt plötsligt.

Känns också som att jag har slösat lite för mycket med mina vapenuppgraderingar. Har lagt några här och några där på vapen jag gillar men helt plötsligt får jag slåss mot gubbar som tål jättemycket mer och då räcker det inte med att ha fyra stjärnor på vapnen.

Är det någon som vet vad som bestämmer när fienderna blir svårare? Completion procenten kanske? Finns det någon mening med att döda colonels? Finns det någon mening med att spränga propaganda-vagnar och att spränga president-statyer? Förutom achievements och ren samlar-funktion?

Postad 22 April 2010 - 13:58

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
jag tror det har att göra med kaosen, men är inte helt hundra på det.
nån mening finns det nog inte precis, mer än samlar-funktion.

Postad 22 April 2010 - 14:15

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0

nån mening finns det nog inte precis, mer än samlar-funktion.

Nej jag tycker inte heller det känns som det. Men det kommer ju upp nåt meddelande varje gång man har sönder en sån så det är därför jag undrar.

Postad 22 April 2010 - 16:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Då är du helt enkelt bättre än mig...

Ja men det vet du ju redan från FFXIII :P

Du pratar om takeovers bland annat..? Det är lite konstigt, vissa har fått buggar andra inte. Jag hade en väldigt buggfri upplevelse, hade väl tur (igen).

Vad gäller ammon, vänta tills du uppgraderat vapnen så får du se ;) . Kör en fullt upgraderad machinegun.. pow pow. Trasar sönder allt i sin väg.

Känns som att fienden har börjat spawna i oändlighet helt plötsligt.

Det gör de också, det blir svårare ju mer av spelet du klarar av. Till en viss punkt. Vet inte vad det är men antar att det är procenten alt. hur många mainstoryuppdrag man klarat. Inget du kan komma ifrån i vilket fall.

Finns det någon mening med att döda colonels? Finns det någon mening med att spränga propaganda-vagnar och att spränga president-statyer? Förutom achievements och ren samlar-funktion?

Du får pengar. Annars är det bara för att du ska ha något att göra ;)

Postad 22 April 2010 - 16:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Nej jag tycker inte heller det känns som det. Men det kommer ju upp nåt meddelande varje gång man har sönder en sån så det är därför jag undrar.

meddelanden är typ bara för att sätta atmosfären. man ska inbilla sig att folket börjar revolutionera mot deras ondskefulla president =P

Postad 28 April 2010 - 07:59

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

• 1495 inlägg
  • 0
Är ni nå sugna på DLCt som kommer imorgon? Jag kommer köpa det direkt! Perfekt i den fortsatta achievementsjakten. Är uppe i 38% completion nu. Klarade huvudstoryn i helgen.

Får se sen i framtiden om man orkar ta achievementen för hardcore. För övrigt tycker jag att experienced är väldigt lagom. Har maxat smg och kör dubbla sådana just nu. Machine gun är ju grym också. Fortfarande riktigt kul spel efter 30 timmar.

Postad 29 April 2010 - 20:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
DLC:t verkar ju rätt kul :(

http://www.gametrail...t-cause-2/65084

Önskar fan de hade sånt här från början som upplåsbart =/.

Postad 30 April 2010 - 07:17

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Den verkar ju hur bra som helst! Kul, den laddar jag så snart jag kan.

Postad 30 April 2010 - 07:54

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
får man allt det i den packen?

Postad 30 April 2010 - 09:28

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Det får man hoppas, jag har lagt den i download-kön via xbox.com så att den laddas ned så fort jag kommer hem :(

Postad 30 April 2010 - 12:57

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0
Var sweet, dock en fråga vilken knapp använder man thrusterna till fallskärmen?

Postad 30 April 2010 - 14:13

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Vilka fordon uppgraderar ni? Har aldrig sett meningen med att kunna göra det. Har iofs aldrig beställt ett fordon via black market heller. Det är ju inte som det aldrig finns ett flygplan en extraction bort. B)

Dessutom, vilka en-handsvapen kör ni med förutom SMGn? Kör med pistolen, men den börjar kännas lite klen.

Redigerat av Unregistered6810b893, 30 April 2010 - 14:13.

Postad 30 April 2010 - 15:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Hrm, snart 50% avklarat. Jag har bara fullt uppgraderat helkoptern, blir ganska bad ass då. Flyger lätt ifrån alla, man kan göra hit and runs utan problem.

Eller just ja, båten också. Kung på havet och nödvändigt med en snabb båt om man ska hämta svarta boxar.

Enhandsvapen, är ju bara uzin =P. Tycker inte det finns några andra vettiga. Kör ändå mest med 2-handsvapen, fullt uppgraderad shotgun is the fucking shit.

Edit: Har du förresten klarat slutbossen än Humming B) ?

Redigerat av Zoiler, 30 April 2010 - 15:13.

Postad 30 April 2010 - 16:30

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
shottyn kanske man skulle satsa på att uppgradera. håller på med magnumen just nu. den sägs vara riktigt ###### fet när den är maxad B)
kanske drar haglabössan sen då, kan vara bra att variera lite granna.

Postad 30 April 2010 - 17:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Jag är inte alls långt in. Kör tredje omgången strongholds.

Kan nån annars förklara hur wanted fungerar? Jag gick lugnt runt i en by och plockade lite crates. Helt plötsligt hör jag lite skottlossning, utgår från att det är nån terrorist som fastnat i en vägspärr.
Helt plötsligt åker Heat upp till 1, sen 2, 3 och till sist 4. Utan att jag gjort något annat än att stått stilla på ett tak. Hi-jackade givetvis helikoptern som kom men blev nerskjuten efter den tredje helikoptern och fick min egen helikopter i huvudet efter 'landningen'. B)
Heat 4 når jag liksom inte ens när jag bombar sönder ett helt stronghold.

Postad 03 May 2010 - 11:48

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Jag kan inte förklara hur det fungerar men skumt verkar det. Enda sättet att undvika förhöjd heat är att gömma sig i något skjul, bakom ett hus eller liknande för att heat-termometern skall hinna svalna ett steg. Detta är ju befängt egentligen...

"Oj, vi har en fiende som just sprängde vår mast och generator samt dödade 10 av våra soldater. Eftersom vi nu inte ser honom med blotta ögat längre är nog hotet över"

Sedan en komisk bugg som jag drabbades av igår. Lyckades dodga en missil från en SAM och pepprades sedan sönder av en helikopter. Väl på marken med hotet undanröjt så ser jag buggen- missilen är fortfarande i luften och jagar sig själv i en perfekt liten cirkel. Den skulle nog fortsatt i oändlighet... ;)

Redigerat av Unregisteredff20a4e9, 03 May 2010 - 11:50.

Postad 03 May 2010 - 15:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

"Oj, vi har en fiende som just sprängde vår mast och generator samt dödade 10 av våra soldater. Eftersom vi nu inte ser honom med blotta ögat längre är nog hotet över"

Ja men spelet är ju så verkligt när det gäller allt annat ;)

Postad 03 May 2010 - 15:42

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0

Sedan en komisk bugg som jag drabbades av igår. Lyckades dodga en missil från en SAM och pepprades sedan sönder av en helikopter. Väl på marken med hotet undanröjt så ser jag buggen- missilen är fortfarande i luften och jagar sig själv i en perfekt liten cirkel. Den skulle nog fortsatt i oändlighet... ;)

dom brukar ju faktiskt sprängas efter en stund. men dom kanske å andra sidan har satt det som längd från skjutarn istället för tid? :P

Postad 03 May 2010 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
En "bugg" jag stötte på.. jag slängde ut en kvinna från mile high-klubben och hoppade ner efter henne. Hon föll 1000 ggr snabbare än mig och försvann -_-

Postad 03 May 2010 - 18:47

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

En "bugg" jag stötte på.. jag slängde ut en kvinna från mile high-klubben och hoppade ner efter henne. Hon föll 1000 ggr snabbare än mig och försvann -_-

Hon kanske vägde 200 och var aerodynamisk?

Postad 03 May 2010 - 20:11

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0
Har precis börjat spela det här mastodont-spelet, men en sak som gjort mig fundersam - vet inte om det är en bugg eller inte. Men, ibland när jag får slut på kulor till, låt oss säga kulsprutan, och jag hittar en till pistol då jag är utrustad med en pistol och en kulspruta och bestämmer mig att byta ut kulsprutan och istället ha två pistoler. Så jag byter ut den kul-lösa kulsprutan mot pistolen, men när jag väl bytt och jag fortfarande står kvar där kulsprutan ligger, så visar det att det är kulor i kulsprutan :P Men när jag byter tillbaka så är den tom igen :) Ingen annan som varit med om det? Eller har jag missuppfattat OSD-informationen?

Postad 03 May 2010 - 20:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Har precis börjat spela det här mastodont-spelet, men en sak som gjort mig fundersam - vet inte om det är en bugg eller inte. Men, ibland när jag får slut på kulor till, låt oss säga kulsprutan, och jag hittar en till pistol då jag är utrustad med en pistol och en kulspruta och bestämmer mig att byta ut kulsprutan och istället ha två pistoler. Så jag byter ut den kul-lösa kulsprutan mot pistolen, men när jag väl bytt och jag fortfarande står kvar där kulsprutan ligger, så visar det att det är kulor i kulsprutan :P Men när jag byter tillbaka så är den tom igen :) Ingen annan som varit med om det? Eller har jag missuppfattat OSD-informationen?

Deu ser antagligen bara fel och ser den kulspruta du har ammo i. Vapenbytasystemet är rätt confusing ibland.

Hon kanske vägde 200 och var aerodynamisk?

Nja, så länge hon inte kunde ändra sin egen densitet så såg hon inte ut atta vara en 200kgs strippa. Men det kanske kan vara värt att betala pengar för att se sånt också.

Postad 03 May 2010 - 20:47

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

• 2199 inlägg
  • 0

Nja, så länge hon inte kunde ändra sin egen densitet så såg hon inte ut atta vara en 200kgs strippa. Men det kanske kan vara värt att betala pengar för att se sånt också.

Kraftig benstomme?

Postad 04 May 2010 - 09:44

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

• 1517 inlägg
  • 0

Deu ser antagligen bara fel och ser den kulspruta du har ammo i. Vapenbytasystemet är rätt confusing ibland.

Nope - ser 20/20 och är heeelt 100% säker på min sak. Händer även med avsågat hagelgevär - man lägger ifrån sig ett tomt vapen och hux flux har det ex. åtta skott i magasinet. Förbryllande minst sagt.

Postad 04 May 2010 - 13:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ja men jag menar är du säker på att det inte är den andra kulsprutan du redan har som du ser? Annars är det väl en bugg, finns en del :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.