Sony Ericsson K850i med 5mpix etc
618 svar till detta ämne
Postad 30 October 2007 - 01:07
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Hur stort minneskort klarar K850 av? Såg att det var en snubbe som beställt 8gb MicroSDHC. Stöder den allt från 256mb till 8gb eller? Såg att det i nuläget fanns ett 6gb MicroSDHC får ett rimligt pris men tråkigt att beställa om det inte funkar. Nån som har koll på det här?
Har nog sagt det här 100 gånger nu  .Telefonens mjukvara kan hantera runt 32gig så det är inge problem. Mvh Emme
Postad 30 October 2007 - 08:52
Szwuntex
-
Szwuntex
-
Rookie
-
6 inlägg
Hur stort minneskort klarar K850 av? Såg att det var en snubbe som beställt 8gb MicroSDHC. Stöder den allt från 256mb till 8gb eller? Såg att det i nuläget fanns ett 6gb MicroSDHC får ett rimligt pris men tråkigt att beställa om det inte funkar. Nån som har koll på det här?
Jag kan försäkra dig om att 6GB Micro SDHC fungerar. Kör det själv i min lur
Postad 30 October 2007 - 12:14
Unregistereddab264e4
-
Unregistereddab264e4
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Min strular i alla lägena  varannan bild blir svart... [quote name='Micke prylgalen' date='Oct 29 2007, 20:34 ' post='1619279'] Ja det med blixten stämmer om du kör i läge "auto" och bara trycker av. Låser du ISO till 100 så skall det dock bli bättre eller så byter man till "porträtt natt" läget så får du ett annat resultat. Finns mängder av fototips i esatos forum. Sync-grejen i just AUTO-läget fixar dom nog sen med första uppdateringen
Postad 31 October 2007 - 10:53
antonbatong
-
antonbatong
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Nån som testat dvb-h mottagaren (tv-mottagaren)?
Postad 31 October 2007 - 15:19
aikelo
-
aikelo
-
Lärjunge
-
-
315 inlägg
finns ingen dvb-h i telefonen, det är bara gammal vanlig 3g-tv som funnits sen z1010, men den har en h264 codec som gör att bildkvaliteten blir bättre om operatören stödjer detta i sin tv-tjänst.
Postad 01 November 2007 - 02:06
vanellus
-
vanellus
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
Jag är väldigt nära på att köpa en ny telefon med abonnemang. K850i verkar som en jättebra telefon men jag tycker inte riktigt om knapparna. Vad tycker ni andra om de ? Vänjer man sig om man haft ganska stora knappar förut och tycker ni, i övrigt, att telefonen är skön att jobba med.
MVH
Postad 01 November 2007 - 10:58
Djingis Khan
-
Djingis Khan
-
Användare
-
-
150 inlägg
Jag är väldigt nära på att köpa en ny telefon med abonnemang. K850i verkar som en jättebra telefon men jag tycker inte riktigt om knapparna. Vad tycker ni andra om de ? Vänjer man sig om man haft ganska stora knappar förut och tycker ni, i övrigt, att telefonen är skön att jobba med.
MVH
Det tog mig ungefär 5 sms att bli vän med knapparna... Har inte skickat något sms på fyllan ännu så hur knapparna känns då får jag återkommer med....
Postad 01 November 2007 - 12:23
vanellus
-
vanellus
-
Wannabe
-
-
38 inlägg
MVH
Det tog mig ungefär 5 sms att bli vän med knapparna... Har inte skickat något sms på fyllan ännu så hur knapparna känns då får jag återkommer med.... 
Haha! Det är viktigt också, så var snäll och gör det när det än inträffar  Tack iaf!
Postad 01 November 2007 - 16:42
mabo
-
mabo
-
Rookie
-
7 inlägg
hej. hur får jag msn i min k850i?
Postad 01 November 2007 - 17:00
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Någon(det borde det vara) Som har testat sin som högtalare till mediaspelaren? Är ljudet godlänt?
mvh Emme
Postad 01 November 2007 - 18:14
Unregisteredddc2a251
-
Unregisteredddc2a251
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Någon(det borde det vara) Som har testat sin som högtalare till mediaspelaren? Är ljudet godlänt? mvh Emme
Om du menar om man lyssnat på musik via luren till sina lurar man fick till luren (många lurord där), så är det bra. Finns MegaBas funktionen som gör att ljudet blir godkännt. Och lite till.
Postad 01 November 2007 - 18:35
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Någon(det borde det vara) Som har testat sin som högtalare till mediaspelaren? Är ljudet godlänt? mvh Emme Om du menar om man lyssnat på musik via luren till sina lurar man fick till luren (många lurord där), så är det bra. Finns MegaBas funktionen som gör att ljudet blir godkännt. Och lite till.
Syftade på högtalaren utanpå telefonen  men bra att veta iaf.
Postad 01 November 2007 - 18:36
Szwuntex
-
Szwuntex
-
Rookie
-
6 inlägg
Någon(det borde det vara) Som har testat sin som högtalare till mediaspelaren? Är ljudet godlänt? mvh Emme Om du menar om man lyssnat på musik via luren till sina lurar man fick till luren (många lurord där), så är det bra. Finns MegaBas funktionen som gör att ljudet blir godkännt. Och lite till.
Lurarna som följer med telefonen fungerar endast till telefonsamtal och i nödfall till musik enligt mig. Bytte till HPM-75 lurarna, stor skillnad till det bättre när det gäller musik! Ang. den inbyggda högtalaren så låter den ok, bättre än andra mobiler jag har hört men basen får man leta efter
Postad 01 November 2007 - 23:54
Unregisteredddc2a251
-
Unregisteredddc2a251
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Lurarna som följer med telefonen fungerar endast till telefonsamtal och i nödfall till musik enligt mig. Bytte till HPM-75 lurarna, stor skillnad till det bättre när det gäller musik! Ang. den inbyggda högtalaren så låter den ok, bättre än andra mobiler jag har hört men basen får man leta efter 
Jag kan väl rätta mig lite.. Är man musikfantast och lyssar på musik hemma med bra anläggning så suger hörlurarna till 850:n.. Men det funkar att lyssna på när man cyklar/åker kollektivt.. Det jag ogillar med lurarna är att de är stora för öronen.. Känns som att dom håller på att åka av hela tiden.. För övrigt så håller jag med ovanstående talare ang den inbyggda högtalaren. Basen får man leta efter..
Postad 02 November 2007 - 14:03
palerider1
-
palerider1
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
hej. hur får jag msn i min k850i?
www.getjar.se msn funkar bra i min. m.v.h pal
Postad 02 November 2007 - 16:20
baxer21
-
baxer21
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Jag kan väl rätta mig lite.. Är man musikfantast och lyssar på musik hemma med bra anläggning så suger hörlurarna till 850:n.. Men det funkar att lyssna på när man cyklar/åker kollektivt.. Det jag ogillar med lurarna är att de är stora för öronen.. Känns som att dom håller på att åka av hela tiden.. För övrigt så håller jag med ovanstående talare ang den inbyggda högtalaren. Basen får man leta efter..
Ska man få bas ur en mobilhögtalare så blir det en stor nalle att bära med sig, så det är bara att glömma. Är det bara jag som tycker att det är lite lågt ljud i lurarna, eller är det bara så att orginallurarna är dåliga?
Postad 03 November 2007 - 00:27
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Inte så många som vet det kanske som inte har telefonen men det finns en inbyggd fotoeditor i K850i där man kan trixa lite med bilderna man tagit. Ett enkelt program där man kan välja lite "autolevels" och justera ljus, kontrast m.m Funkar ju kanon för dom som inte redan har ett bildredigeringsprogram på datorn. Är ju mkt enklare i datorn för det går snabbare och man ser ju mer vad man håller på med o.s.v men detta är nog en kul funktion att veta om iaf. Orginalbilderna har jag fått aningen "bleka" men det fixar man ju således enkelt och man lär sig mer och mer hur kameran fungerar. Här har jag en höstbild och visar lite skillnaden efter en runda i fotodj  Auto, ISO100, exp -1 Orginalbilden  Och efter lite trixande i fotodj. Lite mer "drag" i den Och här är lite varianter av min gamla MC bild  Original Auto mode, ISO auto  Sen en runda i fotodj med bara autolevels  Och en runda med lite mer trixande. Man ser rätt bra iaf i displayen vad man håller på med. Detta gillar jag skarpt med K850i. Den låter oss som gillar att mickla med bilder i efterhand ha möjligheten att påverka mkt själva. En del andra lurar har väldigt stark brusreducering och hårda "nivåer" på bilderna direkt ur luren.
Postad 04 November 2007 - 13:59
Djingis Khan
-
Djingis Khan
-
Användare
-
-
150 inlägg
MVH
Haha! Det är viktigt också, så var snäll och gör det när det än inträffar  Tack iaf!
Det gick bra att sms:a så fyllan...tyvärr så får man tydligen en rejäl baksmälla...
Postad 04 November 2007 - 21:25
skaas
-
skaas
-
Användare
-
-
207 inlägg
Vilka GPS program kan man använda i telefonen? VIlket operativ är det? Leter efter GPS program men vet inte om det är kompatibelt eller inte. VIll inte köpa grisen i säcken! Har inte Telia och vill inte ha Telias program....
Postad 05 November 2007 - 00:39
vicster
-
vicster
-
Användare
-
-
108 inlägg
Ang. GPS så funkar alla GPS-program som använder enbast Java (Navigon, Wayfinder mf.), se dock till att programet finns i samma upplösning som i luren, annars kan det se konstigt ut. Förstår att du inte vill ha Telias GPS...
Postad 05 November 2007 - 18:08
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Lite mer bilder. Inte redigerade alls mer än förminskade
Postad 06 November 2007 - 11:10
diaaz
-
diaaz
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Någon mer än mig som har problem med volymknapparna. Ibland händer det att de inte funkar när jag sätter på musik. Däremot funkar de när jag vill få fram info om batteriprocent och så vidare men inte när jag lyssnar på musik. Vilket gör att jag måste starta om datorn.
Postad 06 November 2007 - 13:15
palerider1
-
palerider1
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Någon mer än mig som har problem med volymknapparna. Ibland händer det att de inte funkar när jag sätter på musik. Däremot funkar de när jag vill få fram info om batteriprocent och så vidare men inte när jag lyssnar på musik. Vilket gör att jag måste starta om datorn.
Samma här,funkar inte i bland,måste starta om telefonen.
Postad 06 November 2007 - 16:39
skaree
-
skaree
-
Rookie
-
3 inlägg
Någon mer än mig som stött på problemet att när man trycker på on knappen för kamran så öppnas inte linsen?
Sen upplever jag ett knarrande på baksidan av mobilen längst ner. I övrigt en väldigt bra telefon.
Jag har precis samma problem med min, ibland vägrar linsskyddet att öppna sig. irriterande. Och 2 ggr har det hänt att telefonen låst sig och jag har varit tvungen att ta ur batteriet. Mvh Mattias
Postad 06 November 2007 - 17:09
diaaz
-
diaaz
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
sen har jag också problem när jag ringer någon och när personen svarar så hör jag aldrig första ordet för telefonen hänger inte med...någon mer som har problem med det?
Postad 06 November 2007 - 19:45
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Det med volymknapparna när man spelar musik är en mjukvarubugg som säkert kommer fixa sig med nya programuppdateringen sen. Är den del smågrejer som nog kommer att försvinna då
Linsskyddet är ju trist dock om det hänger sig. En gissning är ju att det kanske blir bättre och bättre ju mer den "sliter in sig" sen.
Aldrig heller upplevt luren seg eller att jag inte skulle höra vad andra personen säger i början av ett samtal. Låter mysko tycker jag. Är väl bara o byta ut den på garantin om det strular för mkt
Postad 08 November 2007 - 21:15
böte
-
böte
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Va inne på phone house idag och frågade när den luminos grenn ska släppas.. inte för de kan så mycket. Men de trodde inte den skulle komma alls?? någon som hört något om de... Sitter och väntar tills den släpps. ser mycket bättre ut
Postad 09 November 2007 - 09:02
Doraso
-
Doraso
-
Forumräv
-
-
657 inlägg
Sen upplever jag ett knarrande på baksidan av mobilen längst ner. I övrigt en väldigt bra telefon.
Hade knarrandet från batteriluckan på min förra k850i men skickade tillbaka den för detta och fick tillbaka en perfekt lur utan knarr  Ibland är det bra o vara petig Va inne på phone house idag och frågade när den luminos grenn ska släppas.. inte för de kan så mycket. Men de trodde inte den skulle komma alls?? någon som hört något om de... Sitter och väntar tills den släpps. ser mycket bättre ut
Märks att smaken är som baken  Den gröna skulle jag inte ta om dom ens kastade den efter mig Mvh D
Postad 09 November 2007 - 12:58
seven01
-
seven01
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Va och köpte en k850i idag på siba.. packade upp den.. och..suck.. touch-knappen i mitten funkar inte  , både höger och vänster funkar hur bra som helst men det är ju den mittersta som e viktigast (går ju inte å leka med den då)!!
Någon som haft samma problem?
Postad 09 November 2007 - 13:59
Unregistered143e4b49
-
Unregistered143e4b49
-
Rookie
-
1 inlägg
Va inne på phone house idag och frågade när den luminos grenn ska släppas.. inte för de kan så mycket. Men de trodde inte den skulle komma alls?? någon som hört något om de...
Luminous Green släpps nästa vecka (v. 46) låst till 3 För "allmänheten" släpps den i början av 2008. Allt enligt Sony Ericsson själva samt 3's affärer i Malmö. Dock kan man ju alltid låsa upp den....  : http://www.gsmteknik...fd37d24104c8babFör att ta ett ställe.
Redigerat av Unregistered143e4b49, 09 November 2007 - 14:01.
Postad 09 November 2007 - 21:34
vicster
-
vicster
-
Användare
-
-
108 inlägg
Mjo, klart man kan låsa upp den men jag stör mig på operatörer som ''kladdar ner'' mobiler så som te.x. 3/telenor/telia gör. Nu har de vart extra snälla på K850i och bara ''kladdat'' på baksidan, men på många telefoner är det på 2-3 ställer som de sätter ut sin logga. Tele2 tycker jag är bäst på att inte just ''kladda ner'' mobiler, plus till dem. Kanske bara är jag inte inte gillar när de förstör både ut och insidan på telefonen...
(Redan köpt den blåa och är nöjd med den, men skulle både den blåa och den gröna släppts operatörsfria från början hade det självklart blitt en grön)
Postad 09 November 2007 - 22:50
Doraso
-
Doraso
-
Forumräv
-
-
657 inlägg
Hej!
Tycker det är störande att när man får sms så står det inte bara vem det är ifrån i displayen utan också början på meddelandet. Finns det nån inställning så det inte blir så?
Är mkt nöjd med denna telefonen annars!
Mvh D
Postad 09 November 2007 - 23:53
vicster
-
vicster
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hej!
Tycker det är störande att när man får sms så står det inte bara vem det är ifrån i displayen utan också början på meddelandet. Finns det nån inställning så det inte blir så?
Är mkt nöjd med denna telefonen annars!
Mvh D
Nej, tyvärr finns inte det i dagsläget. Kanske kommer i nästa uppdatering!
Postad 10 November 2007 - 10:57
Unregistered6d3b25b5
-
Unregistered6d3b25b5
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Hej. se bild. http://files-upload..../1254919386.jpgska den här gå att tända eller inte?? hur gör man isåfall?? MVH Ace
Redigerat av Unregistered6d3b25b5, 10 November 2007 - 10:57.
Postad 10 November 2007 - 11:35
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Nope sidan kan man inte tända så den lyser. Lite synd tycker jag och jag trodde faktiskt att det skulle sitta något slags lyse i den med tanke på de tidiga bilderna man sett av K850i.
Det var suveränt på min senaste Nokia 6300, den hade starka lysdioder som blinkade på sidan när man hade fått ett sms eller missat ett samtal. Det såg man på långt håll. Hade varit en trevlig och snygg funktion om den hade funnits i K850i
Postad 10 November 2007 - 14:00
Unregistered89a9dace
-
Unregistered89a9dace
-
Användare
-
-
140 inlägg
Hur sjutton byter man låt när knapplåset är på?
Postad 10 November 2007 - 17:07
vicster
-
vicster
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hur sjutton byter man låt när knapplåset är på?
Har du inte kontroll på din handsfree sladd så håller du inne nedre volymknappen i ca. 2sek för att byta låt och den över för att höra föregående låt igen, men trycker du snabbt så ändrar du volymen i respektive riktning. På tidigare telefoner av K-serien fanns även en play/pause/stop knapp som tyvärr är borttagen på K850i så ska du stänga av musiken och saknar fjärrkontroll så får du antingen köra volymen i botten eller låsa upp telefonen och gå in i media/nu spelas.
Redigerat av vicster, 10 November 2007 - 17:12.
Postad 12 November 2007 - 21:46
Unregistered4aa6b296
-
Unregistered4aa6b296
-
Användare
-
-
154 inlägg
Sjutton vilka bra bilder  Men jag efterlyser vilka inställningar du hade på respektive bilder. Please ??
Redigerat av Unregistered4aa6b296, 12 November 2007 - 21:48.
Postad 12 November 2007 - 21:52
Magne
-
Magne
-
Lärjunge
-
-
305 inlägg
Ingen mer än jag som stör sig på att man smsar med örat?
Speciellt om man klämmer fast luren mellan axel och öra.
Postad 12 November 2007 - 22:03
Unregistered0f4a8122
-
Unregistered0f4a8122
-
Användare
-
-
124 inlägg
Va och köpte en k850i idag på siba.. packade upp den.. och..suck.. touch-knappen i mitten funkar inte , både höger och vänster funkar hur bra som helst men det är ju den mittersta som e viktigast (går ju inte å leka med den då)!! Någon som haft samma problem?
Jepp! Min mittknapp strular som fasen. Ibland måste jag trycka 30-40 ggr innan telefonen reagerar. Mycket irriterande. Fler fel: •Ibland måste jag skaka om telefonen ordentligt för att få lanscape view. Ska ju räcka att bara vända den 90 grader. • När jag tar bilder mitt på dan (ljust ute) händer det ofta att bilden blir nästan svart. Väljer jag ASA-tal fungerar det ok. Om jag ställer om ett par ggr fram och tillbaka mellan ASA-tal och Auto, fungerar Auto till slut. • Väljer jag best pic blir det ofta inga bilder alls. • Blir det något så händer det att luren bootar om mitt under tiden den sparar alla bilderna. • Jag har standardheadsetet, blåtandlurar och blåtand till bilens navigationssystem med inbyggt hands free) konfigurerat i luren. När inget av ovanstående ens är anslutet (blåtand avstängt också i luren) så, om det ringer till luren, får jag upp svarsalternativ och måste först välja att svara med luren. Jobbigt då om mittknappen strejkar och samtalet går förlorat. Det finns fler fel, men jag kommer inte ihåg dem just nu. Lunnapåg har nära till Ericsson, så jag får väl traska upp till irl-supporten en dag. Helst vill jag bara slänga skiten rakt ned i asfalten. Vilket skräp.
Postad 12 November 2007 - 22:12
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Sjutton vilka bra bilder Men jag efterlyser vilka inställningar du hade på respektive bilder. Please ?? 
Jadu, det är lite olika Nej men jag kör i läge "Auto" och med ISO ställt i Auto när det är ljust ute. En del säger att man skall låsa ISO till "100" i inställningarna men jag har märkt att vid bra ljus och ISO Auto så väljer telefonen själv ISO 64 oftast och det bäddar ju för bättre bilder.. Sen brukar jag dra ner vitbalansen med navigationsknappen till Ev -0,7 eller -1.0 när det är väldigt ljust ute. Då får man lite mer "drag" i bilden. Är det mörkt däremot så kör man i Auto och låser ISO till 100 för då funkar blixten bättre. Man kan också byta till "Porträtt natt" läget och man får då mkt bättre nattbilder.. Hade camen ( förlåt mobilen ) med mig på Halloween och det blev en hel del lyckade partybilder med.. Såna här bilder har ingen mobil jag haft tidigare rett ut. Bifogar en bild på en rolig mopedbil med jag såg utanför jobbet en dag  Trist du har sådana problem med din Lunnapåg, du verkar ha haft otur, min funkar klockers
Postad 13 November 2007 - 15:44
sufferduck
-
sufferduck
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Är det någon mer än jag som irriterar sig på att det lyckas komma in damm under skyddsglaset på kameralinsen.
Det går ju inte att få bort.
Vad är meningen med linsskyddet som slår igen när kameran är avstängd när det ändå är en plastbricka framför som blir repig?
Postad 14 November 2007 - 23:42
stoffsen
-
stoffsen
-
Rookie
-
5 inlägg
Någon som fått den inbyggda bloggen att fungera?
Postad 16 November 2007 - 08:21
böte
-
böte
-
Wannabe
-
-
15 inlägg
Det är ju verkligen dags för ny mobil för mig nu!! men vilken? nokia n95 8 gig eller k850i?? plus och minus från dessa? någon som vet?
Postad 16 November 2007 - 10:48
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Det är ju verkligen dags för ny mobil för mig nu!! men vilken? nokia n95 8 gig eller k850i?? plus och minus från dessa? någon som vet? 
helt fel telefoner och jämföra egentligen =S Ska du ha din telefon som kamera och du bara har dem 2 att välja bland så ta k850i , ska du ha en multimediatelefon så ta n95.
Postad 16 November 2007 - 21:01
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Jag har ett dilemma, jag hade tänkt att köpa W960i enda tills jag såg vilka super bilder denna tog.
Gör jag rätt om jag köper en Sony Ericsson K850?
Sen.. PS. Laggar media menyn om man har över 500mb musik, som någon sa?
Postad 16 November 2007 - 21:14
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jag har ett dilemma, jag hade tänkt att köpa W960i enda tills jag såg vilka super bilder denna tog. Gör jag rätt om jag köper en Sony Ericsson K850?
Sen.. PS. Laggar media menyn om man har över 500mb musik, som någon sa? 
Nej du gör fel  Lg ku990 är det rätta valet i nuläget om du vill ha en duglig mobilkamera/videoinspelare. 3tums touch är inte heller fel ^^
Postad 16 November 2007 - 21:20
Coistrel
-
Coistrel
-
Forumräv
-
-
804 inlägg
Joh, du har en poäng!
Men sen samtidigt vet jag inte hur bekväm jag är med hel touchskärm, om ens halv (W960i) så det får kanske bli en K850.. Eller.. JAG VET INTE! =/
Stört diggar K850, och den är ju inte hur dyr som helst. Sen om man nu kan ha 6GB SDHC kort. Är det ju underbart, men är det risk för laggning / att den hänger sig i media menyn, eller annars?
Redigerat av Coistrel, 16 November 2007 - 21:22.
Postad 16 November 2007 - 21:34
Doraso
-
Doraso
-
Forumräv
-
-
657 inlägg
Hej!
Tycker ljusstyrkan i displayen flummar upp och ner. Ska det vara så?
Mvh D
Postad 16 November 2007 - 23:04
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Joh, du har en poäng! Men sen samtidigt vet jag inte hur bekväm jag är med hel touchskärm, om ens halv (W960i) så det får kanske bli en K850.. Eller.. JAG VET INTE! =/
Stört diggar K850, och den är ju inte hur dyr som helst. Sen om man nu kan ha 6GB SDHC kort. Är det ju underbart, men är det risk för laggning / att den hänger sig i media menyn, eller annars?
Nej det är nog ingen problem med laggning. Kanske bara första gången den ska läsa därifrån tex när den har varit i viloläge länge osv. K850i har en halvtaskigkamera så om du verkligen vill ha en riktig kameramobil så kör på samsung g700 (tror jag den hette) optisk zoom har den också. Men samtidigt gillar jag också k850i för att den just är en SE telefon..Design,kvalite,användargränsnitt och allmänt bra telefoner (Oftast) men hade tänkte satsa på något nytt denna gången  Dels för att dem ligger lite efter. Mvh Emme
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|