Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

W960i Sony Ericsson

1435 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 November 2007 - 21:41

Unregisteredfad26603
  • Unregisteredfad26603
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Men allvarligt... nu måste ni förklara saker för mig. :D

W960i kommer enligt SE's specar inte att kunna skicka/ta emot SMS eller MMS? :D
Hur är detta möjligt? Kommer jag inte att kunna göra det så blir min FV arger jue. :lol:

Sen... Bluetooth™-stereo (A2DP), är det bakåtkompatibelt med vanlig BT så att alla tillbehör kommer att funka? Som tex GPS med BT? B)

Hmmm.. det var mer...

Kontakter ja... min kära kontaktlista... hur löser det sig? Det var ju en telefon... som man ringer med... man skall väll inte behöva slå numret manuellt? :o

Sen går det inte att synka den med datorn... :D

Jag kommer inte att kunna skaffa en ny telefon... dom har aldrig det jag vill ha i dom... samtidigt. :D

Alltså... Kommer symbian att installeras på den och har dom andra lösningar på mina funderingar?

Nu blir jag säkert dumförklarad.... men men...

Är det någon som vet när man kan köpa den med abonnemang?? Vet ni om den kommer till tre???

Postad 08 November 2007 - 17:58

gregoff
  • gregoff
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Är det någon som vet när man kan köpa den med abonnemang?? Vet ni om den kommer till tre???

Är själv sugen på om den kommer till Tre... Någon som har erfarenhet (ifrån ex P1i) om hur mkt "branding" som Tre gör på smartphones (förutom inställningar till 3g, ikon för planet3, låsning till Tre's nät osv) ? Har nu en W850i och i den gjorde dom i princip egna menyer som jag INTE gillar....

Postad 11 November 2007 - 16:51

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Nått nytt? Kommer den i Nov?

Postad 11 November 2007 - 18:25

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Nått nytt? Kommer den i Nov?

Troligtvis i slutet av november.

Postad 11 November 2007 - 21:11

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1627 inlägg
  • 0
kollar man Dustins hemsida så säger dom 12:e december, deras datum brukar stämma rätt bra

Postad 12 November 2007 - 08:57

phobosman
  • phobosman
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Pressrelease från SE:

http://www.sonyerics...&...3&prid=8919

Postad 12 November 2007 - 14:09

Horace
  • Horace
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Hmmm... ger upp nu, åker in och köper en N81 istället. Hade W960 funnits ute nu hade jag nog tagit den istället dock. Sätt att ge SE en känga med, förlora kunder på usel produktleverans (sant, lovat leverans kvartal 4, kan inte annat än kuva mig för det ;) )

Redigerat av Horace, 12 November 2007 - 14:47.

Postad 12 November 2007 - 14:25

Pelleponken
  • Pelleponken
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0
Trist att det dröjer, visst. Men jag tror Horace just nominerade sig själv till årets fånigaste kommentar. SE har aldrig lovat annat än att släppa W960 under kvartal 4. "Usel produktleverans" LOL! Det kan man hävda efter nyår, för då är det ett nytt kvartal... ;)

Men jag håller med dig, Horace, det kliar i fingrarna på mig med just nu. Dock gjorde jag tabben att köpa tillbehör till telefonen, så nu får jag snällt vänta tills den kommer. Hur smart var DET på en skala? :blink:

Redigerat av Pelleponken, 12 November 2007 - 16:31.

Postad 12 November 2007 - 16:40

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0

Dock gjorde jag tabben att köpa tillbehör till telefonen, så nu får jag snällt vänta tills den kommer. Hur smart var DET på en skala? ;)

Nyfiken i en strut undrar vilket tillbehör?!?!?!?

Postad 12 November 2007 - 23:56

mrNoodles
  • mrNoodles
  • Veteran

• 1693 inlägg
  • 0

Pressrelease från SE:

http://www.sonyerics...&...3&prid=8919

Stockholm, 6 november 2007. Sony Ericsson meddelar idag att företagets nya prestigemodell W960 släpps i butik under november, precis lagom till julhandeln.

:)

Postad 13 November 2007 - 01:19

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Trist att det dröjer, visst. Men jag tror Horace just nominerade sig själv till årets fånigaste kommentar. SE har aldrig lovat annat än att släppa W960 under kvartal 4. "Usel produktleverans" LOL! Det kan man hävda efter nyår, för då är det ett nytt kvartal... :)

Men jag håller med dig, Horace, det kliar i fingrarna på mig med just nu. Dock gjorde jag tabben att köpa tillbehör till telefonen, så nu får jag snällt vänta tills den kommer. Hur smart var DET på en skala? :D

Håller med dig Pelleponken..

Horace, du har nog gjort bort dig en aning med ditt uttalande..
Har ALLTID varit 4:E KVARTALET som release för W960i.. OKTOBER-DECEMBER med andra ord...

:D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Postad 13 November 2007 - 08:55

Pelleponken
  • Pelleponken
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Dock gjorde jag tabben att köpa tillbehör till telefonen, så nu får jag snällt vänta tills den kommer. Hur smart var DET på en skala? :)

Nyfiken i en strut undrar vilket tillbehör?!?!?!?

Jag köpte ett MCR-60 (docka med anslutning till förstärkare). Har en W800 just nu och den funkar inte 100% i den dockan, så tanken var att köra W960 i den. Dockan funkar ju med andra SE-lurar också, men idén är ju så klockren med den luren kopplad till stereon.
I dagsläget ser jag inte någon annan SE-lur än w960 som passar mina behov. Jag har däremot sneglat lite på HTCs enheter, men då funkar ju verkligen inte MCR-60. Så jag får sitta vackert och vänta på att min telefon kommer. Och tills dess får jag slänga längtansfulla blickar på den tomma dockan vid stereon. Ett slags monutment över en otålig klantskalle...

Postad 13 November 2007 - 10:42

Unregistereda021f600
  • Unregistereda021f600
  • Forumräv

• 587 inlägg
  • 0
Aha! Det tillbehöret. Inte så intresant för mig då jag har en Yamaha 2700 förstärkare med nätverk. Streamar MP3 över WiFi från datorn till den om jag vill lyssna på MP3.

Men en W960 måste det bar abli för mig, hade en W950 som jag var grymt nöjd med, W960 är ju bättre på alla punkter! Är på ett snedsteg nu med en N95, men är inet nöjd med batteritiden närman lyssnar på MP3, vilket är den viktigaste funktion för mig, förutom själva telefon då! :)

Postad 13 November 2007 - 11:41

Horace
  • Horace
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

Hmmm... ger upp nu, åker in och köper en N81 istället. Hade W960 funnits ute nu hade jag nog tagit den istället dock. Sätt att ge SE en känga med, förlora kunder på usel produktleverans (sant, lovat leverans kvartal 4, kan inte annat än kuva mig för det :D )

Sådär ja... med facit i handen kan jag konstatera att tålamod är en dygd...:P
N81'ans kvalitétskänsla är inte direkt helgjuten om man jämför med min gamla W800i..
... ska ge den nån dag till dock.
Meeen, som sagt... skulle nog väntat ett tag till:(

Postad 13 November 2007 - 17:20

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Men jag tror Horace just nominerade sig själv till årets fånigaste kommentar. SE har aldrig lovat annat än att släppa W960 under kvartal 4. "Usel produktleverans" LOL! Det kan man hävda efter nyår, för då är det ett nytt kvartal...

Man behöver inte klanka ner på någon.Forumen är till för att diskutera i och alla begår vi väl misstag?

Postad 13 November 2007 - 17:21

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Hmmm... ger upp nu, åker in och köper en N81 istället. Hade W960 funnits ute nu hade jag nog tagit den istället dock. Sätt att ge SE en känga med, förlora kunder på usel produktleverans (sant, lovat leverans kvartal 4, kan inte annat än kuva mig för det :rolleyes: )

Sådär ja... med facit i handen kan jag konstatera att tålamod är en dygd...:D
N81'ans kvalitétskänsla är inte direkt helgjuten om man jämför med min gamla W800i..
... ska ge den nån dag till dock.
Meeen, som sagt... skulle nog väntat ett tag till:(

Tror du gjorde det bättre valet :P Kvalitetskänslan är väl något du får stå ut med..

Mvh Emme

Postad 13 November 2007 - 23:34

lillen81
  • lillen81
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jaha då har man bokat denna skönhet!!!
Preliminär leverans vecka 48.
Hoppas det blir så bara :blink:

Postad 14 November 2007 - 00:08

swipe
  • swipe
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Var beställde du den någonstans?

/swipe

Redigerat av swipe, 14 November 2007 - 00:08.

Postad 14 November 2007 - 07:32

Mr Zäta
  • Mr Zäta
  • Användare

• 172 inlägg
  • 0
Ska ju finnas hemma på Elos

Postad 14 November 2007 - 07:37

phobosman
  • phobosman
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0
Nej, Ellos har den inte i lager... jag frågade dem och de sa 2 veckor...

Postad 14 November 2007 - 07:44

phobosman
  • phobosman
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Det lär det nog bli... kollar man runt nu så pekar det mesta mot v48-49.

Postad 14 November 2007 - 08:21

Pelleponken
  • Pelleponken
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Men jag tror Horace just nominerade sig själv till årets fånigaste kommentar. SE har aldrig lovat annat än att släppa W960 under kvartal 4. "Usel produktleverans" LOL! Det kan man hävda efter nyår, för då är det ett nytt kvartal...

Man behöver inte klanka ner på någon.Forumen är till för att diskutera i och alla begår vi väl misstag?

Jo, du har rätt Emme. Förlåt! Vi slutar tillrättavisa varann med en gång. Det är sååå informativt med forum som är fulla av rykten och felaktigheter.
Och för övrigt ska jag kanske sluta väva in mina kommentarer i ironi...

Postad 14 November 2007 - 21:14

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Jo, du har rätt Emme. Förlåt! Vi slutar tillrättavisa varann med en gång. Det är sååå informativt med forum som är fulla av rykten och felaktigheter.

Väldigt mogen man får vara då.Så du menar att du alltid har rätt? :D Det tror inte jag på..

Postad 14 November 2007 - 21:24

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Är det ingen som vet om den kommer till tre? känns ju onödigt å köpa w910i nu om denna telefon kommer om några veckor till tre me?
MVH Alexander

Postad 14 November 2007 - 22:22

gregoff
  • gregoff
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Är det ingen som vet om den kommer till tre? känns ju onödigt å köpa w910i nu om denna telefon kommer om några veckor till tre me?
MVH Alexander

Var inne i Tre's butik i Växjö och frågade häromdagen, men i princip så visste dom ingenting där. Dom får i princip veta det i samband med att dom släpper telefonen. Sa dom till mig iaf...

Postad 15 November 2007 - 08:34

Pelleponken
  • Pelleponken
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Väldigt mogen man får vara då.Så du menar att du alltid har rätt? :D Det tror inte jag på..

Nä, jag ger upp, Emma. Jag har letat och letat så ögonen blöder, men ingenstans hittar jag att jag skulle påstått att jag har rätt i allt jag säger. Snälla hjälp mig hitta detta!
Det jag menar, men som vissa inte verkar förstå, är att man borde få lov att påpeka fel i andras inlägg. Annars skulle trådarna svämmas över av felaktigheter. Och du, liksom alla andra, är välkommen att påpeka felaktigheter i mina inlägg.
Och på tal om mogenhet så har jag hört att man inte förstår ironi förän man har en mental nivå av en sexåring.

Postad 15 November 2007 - 10:45

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0

MVH Alexander

Var inne i Tre's butik i Växjö och frågade häromdagen, men i princip så visste dom ingenting där. Dom får i princip veta det i samband med att dom släpper telefonen. Sa dom till mig iaf...

Ok tack! men då är det kanske bättre å vänta en stund för ifall dom ska ha w960i så kommer den väl dit om ett par veckor..

Postad 15 November 2007 - 12:25

swipe
  • swipe
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Nä, jag ger upp, Emma. Jag har letat och letat så ögonen blöder, men ingenstans hittar jag att jag skulle påstått att jag har rätt i allt jag säger. Snälla hjälp mig hitta detta!
Det jag menar, men som vissa inte verkar förstå, är att man borde få lov att påpeka fel i andras inlägg. Annars skulle trådarna svämmas över av felaktigheter. Och du, liksom alla andra, är välkommen att påpeka felaktigheter i mina inlägg.
Och på tal om mogenhet så har jag hört att man inte förstår ironi förän man har en mental nivå av en sexåring.

Kan ni båda lägga ner? Så OT som det kan bli!

Postad 15 November 2007 - 15:18

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0
Så kul me me mogna killar alltså :)

Ingen som ska slå till på en Lg ku990 istället för w960i ? :wub:

Mvh Emme

Postad 15 November 2007 - 15:45

Donkii
  • Donkii
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Ingen som ska slå till på en Lg ku990 istället för w960i ? :wub:

Mvh Emme

Jag är i valet och kvalet, har under en längre tid sneglat på w960i.
Men nu har jag fått upp ögonen för lg ku990 och nu är jag inte lika säker på mitt köp av en w960i.

Fördelarna som jag ser med w960i är nog främst det stora minnet och de tillbehör man får med och att det framförallt finns wlan. Exteriören är ok och layoten i menyerna sägs vara hyffsad..

Kamerna i LG ku990 talar sitt tydliga språk med 5mp jämfört med SE 3.2 och designen är hel fräck, gillar iphone lösningen, dvs "no buttons" utan det är bara en skärm, riktigt snyggt men hur funkionabelt?

Disskutera gärna vidare om det här, fördel vs nackdel på de gällande telefonerna så man får någon form av rätsida på vilken man ska lägga sina surt förvärvade slantar på.

Mvh.

Redigerat av Donkii, 15 November 2007 - 15:59.

Postad 15 November 2007 - 16:05

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Ingen som ska slå till på en Lg ku990 istället för w960i ? :lol:

Mvh Emme

Men nu har jag fått upp ögonen för lg ku990 och nu är jag inte lika säker på mitt köp av en w960i.

Fördelarna som jag ser med w960i är nog främst det stora minnet och de tillbehör man får med och att det framförallt finns wlan. Exteriören är ok och layoten i menyerna sägs vara hyffsad..

Kamerna i LG ku990 talar sitt tydliga språk med 5mp jämfört med SE 3.2 och designen är hel fräck, gillar iphone lösningen, dvs "no buttons" utan det är bara en skärm, riktigt snyggt men hur funkionabelt?

Disskutera gärna vidare om det här, fördel vs nackdel på de gällande telefonerna så man får någon form av rätsida på vilken man ska lägga sina surt förvärvade slantar på.

Mvh.

Användargränsnittet på Prada var väldigt bra enligt min mening och i ku990 ska dem ha förbättrat det hela :wub:
Det enda som talar emot ku990 är att du kan max ha 2gb minne och W-lan är inte så behövligt med tanke på att den har 3g :D W960i är också en klump i jämförelse..

Mvh Emme

Postad 15 November 2007 - 16:24

Donkii
  • Donkii
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Ingen som ska slå till på en Lg ku990 istället för w960i ? :lol:

Mvh Emme

Mvh.

Användargränsnittet på Prada var väldigt bra enligt min mening och i ku990 ska dem ha förbättrat det hela :wub:
Det enda som talar emot ku990 är att du kan max ha 2gb minne och W-lan är inte så behövligt med tanke på att den har 3g :D W960i är också en klump i jämförelse..

Mvh Emme

Wlan är rätt behövligt egentligen iomed att jag kan sitta uppkopplad på företagets trådlösa samt mitt eget trådlösa för att sköta diverse grejer när inte datorn är tillgänglig. Men hur som.. Om vi bortser från wlan, vilken telefon borde vara det klara valet? Och tegelsten kan jag inte hålla med om i jämförelse..

SE w960i 109x55x16 mm
LG ku990 103,5x54,4x14,8 mm

Redigerat av Donkii, 15 November 2007 - 16:28.

Postad 15 November 2007 - 16:34

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0

Wlan är rätt behövligt egentligen iomed att jag kan sitta uppkopplad på företagets trådlösa samt mitt eget trådlösa för att sköta diverse grejer när inte datorn är tillgänglig. Men hur som.. Om vi bortser från wlan, vilken telefon borde vara det klara valet? Och tegelsten kan jag inte hålla med om i jämförelse..

SE w960i 109x55x16 mm
LG ku990 103,5x54,4x14,8 mm

Aha.. Om du verkligen måste ha wlan så tycker jag du ska köra på w960i.Du lär jag ändå inte använda 3g så mkt och det du förlorar på det hela är bara bättre kamera å funktionen till att spela upp divx format.Men men , man kanske inte ska see på film under tiden man jobbar och 8gb minne till lagring av allt möjligt är inte heller fel :)

My bad angående måtten , W960i ser verkligen stor ut på bilderna.

Mvh Emme

Postad 15 November 2007 - 16:50

Donkii
  • Donkii
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Aha.. Om du verkligen måste ha wlan så tycker jag du ska köra på w960i.Du lär jag ändå inte använda 3g så mkt och det du förlorar på det hela är bara bättre kamera å funktionen till att spela upp divx format.Men men , man kanske inte ska see på film under tiden man jobbar och 8gb minne till lagring av allt möjligt är inte heller fel :)

My bad angående måtten , W960i ser verkligen stor ut på bilderna.

Mvh Emme

Wlan ser jag som en bekväm lösning för att slippa surfa via 3g som ibland strular osv.. och det kostar dessutom mer än att köra enkom trådlöst. Men det vore hur som helst roligt att få en vinkling utav det ur en annan synvinkel än just buisness.. Buisness är väll egentligen inte det jag kommer att använda telefonen till när jag redan har en P1i.

Så vilken av dessa är att föredra när man jämför funktioner jämte pris.

Redigerat av Donkii, 15 November 2007 - 16:50.

Postad 15 November 2007 - 18:39

farbror_fredrik
  • farbror_fredrik
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
För er som undrar...

Går från distributör under vecka 49. Landar förmodligen i butikerna i början av vecka 50.

Kan göra i stort sett allt som man kan med en P1....Så är man inte i behov av 8Gb, så är den totalt meningslös. Samma känsla när man håller den i handen, undantaget att den är liite mer rundad i hörnen.

Vill man inte köra business varianten(P1) så ska man dock definitivt slå till. Den rockar nämligen stenhårt!

//FF

Postad 15 November 2007 - 18:41

farbror_fredrik
  • farbror_fredrik
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0
För er som undrar...

Går från distributör under vecka 49. Landar förmodligen i butikerna i början av vecka 50.

Kan göra i stort sett allt som man kan med en P1....Så är man inte i behov av 8Gb, så är den totalt meningslös. Samma känsla när man håller den i handen, undantaget att den är liite mer rundad i hörnen.

Vill man inte köra business varianten(P1) så ska man dock definitivt slå till. Den rockar nämligen stenhårt!

//FF

BTW, 3G är ett måste om man ska ta med sig mobilen norr om Gävle. :)

Postad 15 November 2007 - 19:15

Donkii
  • Donkii
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

För er som undrar...

//FF

BTW, 3G är ett måste om man ska ta med sig mobilen norr om Gävle. :)

btw, så bor jag i östersund och 3g täckningen här är under all kritik.. ;P

skönt att höra att den är på g iallafall, varifrån har du fått denna info?

mvh.

Postad 15 November 2007 - 22:03

Pelleponken
  • Pelleponken
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Visst är det, Emma? :wub:

Postad 15 November 2007 - 22:54

svampsoppa
  • svampsoppa
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Hej! jag undrar lite vad det är för skillnad på p1:an å w960i? jag har inte så stor koll är det samma musik spelare? jag vill ha mobilen till musik film m.m.!
MVH Alexander

Postad 16 November 2007 - 01:10

gregoff
  • gregoff
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Hej! jag undrar lite vad det är för skillnad på p1:an å w960i? jag har inte så stor koll är det samma musik spelare? jag vill ha mobilen till musik film m.m.!
MVH Alexander

Så vitt jag vet (efter att ha kollat diverse hemsidor och klipp ifrån youtube), så är det i princip samma videospelare... musikfunktionen skiljer sig dock en del då W960i har en walkmanspelare, vilket P1i inte har... När det gäller musik så kan p1i jämföras med vilken icke-walkman mobil som helst ifrån SE... vad jag vet iaf...

Postad 16 November 2007 - 12:06

farbror_fredrik
  • farbror_fredrik
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

För er som undrar...

//FF

BTW, 3G är ett måste om man ska ta med sig mobilen norr om Gävle. :angry:

mvh.

Vilken operatör kör du med då? ;)

Jag känner en kille som arbetar som salesrep åt återfärsäljare....-Klart, den KAN ju komma att bli försenad, vad vet jag? SE har ju varit kända för att bli försenade med sina modeller...*skratt*

//FF

Postad 16 November 2007 - 12:10

Donkii
  • Donkii
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

För er som undrar...

//FF

BTW, 3G är ett måste om man ska ta med sig mobilen norr om Gävle. :angry:

mvh.

Vilken operatör kör du med då? ;)

Jag känner en kille som arbetar som salesrep åt återfärsäljare....-Klart, den KAN ju komma att bli försenad, vad vet jag? SE har ju varit kända för att bli försenade med sina modeller...*skratt*

//FF

För tillfället så kör jag just nu med halebop men jag har använt tre en kortare stund och har även nyttjat comviq ett tag.. men ingen har haft en utlovad god 3g täckning!

Postad 16 November 2007 - 12:17

farbror_fredrik
  • farbror_fredrik
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

MVH Alexander

Så vitt jag vet (efter att ha kollat diverse hemsidor och klipp ifrån youtube), så är det i princip samma videospelare... musikfunktionen skiljer sig dock en del då W960i har en walkmanspelare, vilket P1i inte har... När det gäller musik så kan p1i jämföras med vilken icke-walkman mobil som helst ifrån SE... vad jag vet iaf...

Det har du rätt i...Det är näst intill samma lur.
Det som skiljer dem åt är, som du säger, musikspelaren. Samt att P1 har bättre funktioner när det gäller att läsa bifogade filer, typ excel och powerpoint....Kort och gott, P1 en business lur.

//FF

Postad 16 November 2007 - 12:20

farbror_fredrik
  • farbror_fredrik
  • Användare

• 130 inlägg
  • 0

För er som undrar...

//FF

BTW, 3G är ett måste om man ska ta med sig mobilen norr om Gävle. ;)

mvh.

Vilken operatör kör du med då? B)

//FF

För tillfället så kör jag just nu med halebop men jag har använt tre en kortare stund och har även nyttjat comviq ett tag.. men ingen har haft en utlovad god 3g täckning!

Om du får tillfälle, testa Telenor. De har faktiskt riktigt bra täckning i krokarna däromkring.... :angry:
//FF

Postad 16 November 2007 - 12:57

lillen81
  • lillen81
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0

Hoppas det blir så bara :angry:

/swipe

Jag beställde den på tbh.se

se länk : http://www.tbh.se/in..._Ericsson_W960i

Inkommer 26/11

Postad 16 November 2007 - 18:37

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Hoppas det blir så bara :angry:

/swipe

Jag beställde den på tbh.se

se länk : http://www.tbh.se/in..._Ericsson_W960i

Inkommer 26/11

Hoppas du får den det datumet... Alla försäljare har ju satt mer eller mindre tveksamma datum, för att just dom ska locka till sig köpare.. Men du kanske har tur..

Postad 16 November 2007 - 19:32

ThePrins
  • ThePrins
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0

MVH Alexander

Det där låter troligt. Frågade nämligen på deras hemsida i deras chat och då påstod killen jag chattade med att de inte ens skulle ta in telefonen i sortimentet. Detta tycker jag låter som vansinne så den är SEs flaggskepp inför julen. Dock så tror jag mer på din teori att folk som inte är högt uppsatta har en aning om vilka telefoner som tre kommer ta in innan de släppts av tillverkarna.

Postad 17 November 2007 - 23:20

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
W960i package info.
Verkar som om Sony Ericsson tagit bort DS220 headsetet från paketet. Det enda positiva med detta är väl att priset kan sjunka en aning. Eller? =/

Redigerat av Coistrel, 19 November 2007 - 07:38.

Postad 17 November 2007 - 23:20

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
EDIT: Sorry för dubbelpost :)

Redigerat av Coistrel, 17 November 2007 - 23:24.

Postad 18 November 2007 - 00:13

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

W960i package info.
Verkar som om Sony Ericsson tagit bort DS220 headsetet från paketet. Det enda positiva med detta är väl att priset kan sjunka en aning. Eller? =/

Enligt engelska testare ska det följa med både ett blåtand och ett vanligt headset.. Tar dom bort DS220 är det dåligt, om det nu inte ersätts med något bättre... :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.