Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gran Turismo 5: Prologue

1052 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Rösta (134 medlem(mar) har röstat)

Ditt betyg.

1. 1 (4 röster [2.99%])

Procent av omröstning: 2.99%

2. 2 (4 röster [2.99%])

Procent av omröstning: 2.99%

3. 3 (17 röster [12.69%])

Procent av omröstning: 12.69%

4. 4 (43 röster [32.09%])

Procent av omröstning: 32.09%

5. 5 (66 röster [49.25%])

Procent av omröstning: 49.25%

Rösta Gäster kan inte rösta
Gran Turismo 5 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7,55 (46) Inga priser
Gran Turismo 5: Prologue (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,39 (32) Inga priser
3 relaterade trådar

Postad 19 januari 2008 - 04:21

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Är det någon som vill sälja sitt GT5P till mig, kan ju sicka ett PM :)

Postad 19 januari 2008 - 15:29

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Nu kan man nog glömma det där spelet, har inte dykt upp än. Orkar verkligen inte beställa någon annastans för då kan man ge sig på att det dyker upp direkt.

Surt sa räven! Funderade faktiskt igår på om inte du borde fått ditt spel vid det här laget. Förskottsbetalat? Mailat stället du beställde det hos?

Lite trist kändes det allt igår, idag känns det dock bättre! Fick spelet igår men det var stängt på posten när jag kom hem så jag har varit och hämtat det nu!

Games Asia skrev ner vädet till 12 dollar och skrev att det var en gåva. Privatperson som avsändare.

Postad 19 januari 2008 - 16:17

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Nu kan man nog glömma det där spelet, har inte dykt upp än. Orkar verkligen inte beställa någon annastans för då kan man ge sig på att det dyker upp direkt.

Surt sa räven! Funderade faktiskt igår på om inte du borde fått ditt spel vid det här laget. Förskottsbetalat? Mailat stället du beställde det hos?

Lite trist kändes det allt igår, idag känns det dock bättre! Fick spelet igår men det var stängt på posten när jag kom hem så jag har varit och hämtat det nu!

Games Asia skrev ner vädet till 12 dollar och skrev att det var en gåva. Privatperson som avsändare.

Skönt att det inte var försvunnet i alla fall då. Bara ratten som saknas :)

Postad 19 januari 2008 - 16:36

analog
  • analog
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
Nån som vet varför det inte fungerar att använda R2/L2 som gas/broms i demot ?

Redigerat av analog, 19 januari 2008 - 16:36.

Postad 19 januari 2008 - 16:38

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Är det någon som vill sälja sitt GT5P till mig, kan ju sicka ett PM :)

Blev suget för stort? :blush: :P

Postad 19 januari 2008 - 16:46

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Skönt att det inte var försvunnet i alla fall då. Bara ratten som saknas :)

Ja, har förstått att det är ratt som gäller om man vill ha den rätta känslan i GT5P. Får se vad det blir för någon.

Uppdateringen funkar sådär tycker jag, den kommer upp ungefär 10 % sedan avbryter den. Försökt några gånger nu.

Postad 19 januari 2008 - 20:24

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0
Nu har jag kört en del och måste säga att GT5P är mer finslipat än demot mycket mindre tearing och hackigheten är så gott som borta, upplever den bara när man provocerar fram den genom att krocka med 7-8 bilar på en gång.

Onlinedelen känns dock ganska Beta om vi säger så... bilar som flög omkring ungefär som man sett dem göra i tromber (faktiskt!), 14-åringar som kör som idioter och även lite lagg.

Jag har aldrig varit något större fan av att spela online, mest på grund av att man inte kan filtrera bort barn. En funktion som jag verkligen efterlyser är åldersgränser för att kunna låta barn leka med barn och vuxna med vuxna.

Postad 19 januari 2008 - 21:47

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Nu har jag kört en del och måste säga att GT5P är mer finslipat än demot mycket mindre tearing och hackigheten är så gott som borta, upplever den bara när man provocerar fram den genom att krocka med 7-8 bilar på en gång.

Onlinedelen känns dock ganska Beta om vi säger så... bilar som flög omkring ungefär som man sett dem göra i tromber (faktiskt!), 14-åringar som kör som idioter och även lite lagg.

Jag har aldrig varit något större fan av att spela online, mest på grund av att man inte kan filtrera bort barn. En funktion som jag verkligen efterlyser är åldersgränser för att kunna låta barn leka med barn och vuxna med vuxna.

Förstår precis vad du menar med att filtrera bort junket från onlineracen. Frågan är om ens en åldersgräns skulle hjälpa? Finns antagligen folk i "vixen" ålder som kör som idioter också. Men visst, åldersgränser skulle nog hjälpa en del. En nollvision blir nog aldrig annat än en vision.

Om någon kan tycka det är intressant så har jag lagt upp ett litet klipp på hur jag försökte sladda mig runt Fuji idag: http://www.youtube.c...h?v=3ZVuDa5Wf_Q

Redigerat av VincentVegaSWE, 19 januari 2008 - 21:49.

Postad 19 januari 2008 - 23:15

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

I andra spel kan de vara en fördel så länge man slipper lyssna på dem.. T.ex. att bättra på sin K/D-ratio i cod4 :blink:

Postad 20 januari 2008 - 02:07

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Är det någon som vill sälja sitt GT5P till mig, kan ju sicka ett PM B)

Blev suget för stort? ;) B)

tyvärr :blink: nu när man har vunnit över alla kungar i NFS pro street, 8 timmar spelandes totalt....totalt värdelöst :lol: Så måste man ju hitta något nytt roligt spel....Funderar på GT5P, Guitar Hero III eller det där Dirt...eller kanske Wii :D

Postad 20 januari 2008 - 09:07

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Nån som vet varför det inte fungerar att använda R2/L2 som gas/broms i demot ?

Gör det verkligen inte det då? Jag hade för mig att det gick. Har du kikat på inställningarna för kontrollerna?

Här har du kontrollernas meny översatt: http://www.gtplanet....ad.php?t=100674

Postad 20 januari 2008 - 15:32

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2 184 inlägg
  • 0

Om någon kan tycka det är intressant så har jag lagt upp ett litet klipp på hur jag försökte sladda mig runt Fuji idag: http://www.youtube.c...h?v=3ZVuDa5Wf_Q

Gick ju riktigt bra.Är det spelmässigt någon skillnad att sladda mellan gt4 och gt5pl?(om du nu har haft gt4 innan-)

Postad 20 januari 2008 - 16:15

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Gick ju riktigt bra.Är det spelmässigt någon skillnad att sladda mellan gt4 och gt5pl?(om du nu har haft gt4 innan-)

Lika stor skillad som skillnaden i grafik, skulle jag nog vilja påstå.

Postad 20 januari 2008 - 22:07

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Lika stor skillad som skillnaden i grafik, skulle jag nog vilja påstå.

Jag håller med. Det här är lätt det snyggaste bilspelet på konsol just nu. Det finns en del finjusteringar att göra när det gäller prestandan på grafiken men om de får till det så har vi en vinnare här.

Tänk om man kunde få Forza 2 med det här utseendet och körkänslan, det vore något, för jag gissar att GT5 inte kommer ha samma möjligehter runt omkring som F2.

Postad 21 januari 2008 - 06:36

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Kan man se sladd-spår och sånt i marken på GT5P?...det kunde man inte på demot iaf.

Sen borde dom göra något med den dära fjantiga gummiröken, det måste vara samma som Gran Turismo 1

Postad 21 januari 2008 - 09:42

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Kan man se sladd-spår och sånt i marken på GT5P?...det kunde man inte på demot iaf.

Nej, tyvärr :)

Postad 21 januari 2008 - 15:14

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Nej, tyvärr :)

Det där är en av de sakerna som jag menade med egentligen helt onödiga runt-omkring grejer som jag tror kommer saknas i GT5. Sedan är frågan om man kommer kunna måla om och styla bilarna något, i de tidigaste GT-spelen (eller var det bara ettan?) kunde man ju i vart fall göra Racing Modifications :P, frågan är hur det blir nu. Det är även det sådana där egenligen helt onödiga features... körkänslan är helt klart viktigast.

Postad 21 januari 2008 - 15:18

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Det där är en av de sakerna som jag menade med egentligen helt onödiga runt-omkring grejer som jag tror kommer saknas i GT5. Sedan är frågan om man kommer kunna måla om och styla bilarna något, i de tidigaste GT-spelen (eller var det bara ettan?) kunde man ju i vart fall göra Racing Modifications :P, frågan är hur det blir nu. Det är även det sådana där egenligen helt onödiga features... körkänslan är helt klart viktigast.

Absolut! Körkänslan är utan tvekan viktigast och den tycker jag personligen är riktigt bra. Men det är inte bara 16-åringarna som vill kunna styla bilarna, utan det är vi nog många som vill ha möjlighet till. Sen att vi "gubbar" (jag fyller snart hela 23 år) stylar på ett lite annat sätt än 16-åringarna är en helt annan sak :) Det är tur att man tillhör de som anser att det oftast räcker med sänkning och snygga fälgar för att få en bil fulländad.

Redigerat av VincentVegaSWE, 21 januari 2008 - 15:20.

Postad 21 januari 2008 - 15:35

PEF
  • PEF
  • Lärjunge

• 301 inlägg
  • 0
OK, nu blir det snart väldigt svårt att låta bli att köpa en PS3:a...

När GT5 finns på hyllorna här i Sverige så tror jag det också står en PS3 + GT5 hemma på hyllan hos mig!

Postad 21 januari 2008 - 21:05

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
I GT4 kunde man ju "styla" bilarna med feta rims och tuff-tuff vinge...that's about it :)

GT3 var det ju race-kaross och feta rims som va det "tuffaste"...

GT1 & 2 har jag dock inget större minne ifrån...

GT5 kommer nog inte innehålla mer styling än det som redan nämts, ev. något kjol-paket? eller liknande...men som sagt, den som lever får se :ph34r:

Postad 21 januari 2008 - 21:54

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

I GT4 kunde man ju "styla" bilarna med feta rims och tuff-tuff vinge...that's about it :)

GT3 var det ju race-kaross och feta rims som va det "tuffaste"...

GT1 & 2 har jag dock inget större minne ifrån...

GT5 kommer nog inte innehålla mer styling än det som redan nämts, ev. något kjol-paket? eller liknande...men som sagt, den som lever får se :ph34r:

Tror den "racekaross" du syftar på var det som fanns i GT1 och kanske även GT2. Kan verkligen inte minnas att något sådant fanns i GT3? Jag kan ju visserligen ha fel, men det känns inte så.

I GT5 skulle jag bli besviken om man inte kan åtminstone byta fälgar och montera vinge. En vinge är sällan snygg, men ska man jaga hundradelar runt banorna så kan en vinge vara till stor hjälp.

Postad 21 januari 2008 - 22:38

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0
En sak har jag aldrig förstått, ända sedan jag började spel GT3 på min PS2a

GT har ju alltid legat hästlängder före allt annat i grafikväg. Jag tror hemligheten ligger i att de lyckats få till någon form att supereffektiv algoritm för ljussättning som gör att det ser så verkligt ut.

Så varför licensierar de inte grafikmotorn? Om det är nu är Sony som fixat ensamrätt på GT serien så borde de iallafall kunna anävnda grafikmotorn till andra PS3 only titlar.
Sedan hade man ju gärna fått se den i andra spel också :)

För egen del så gillar jag mer arkad känsla.
Mitt drömspel skulle vara burnout med GT grafik...mums :ph34r:

Postad 21 januari 2008 - 22:59

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

GT har ju alltid legat hästlängder före allt annat i grafikväg. Jag tror hemligheten ligger i att de lyckats få till någon form att supereffektiv algoritm för ljussättning som gör att det ser så verkligt ut.

Jag tror nog det har minst lika mycket att göra med hur exakt de lyckas återskapa bilarna. Det är svårt att låta bli att jämföra med Forza Motorsport och då finner man att bilarna är mer lika verkligheten i GT4 än i FM. Samma sak om man jämför GT5P med FM2, men den jämförelsen är kanske inte lika rättvis med tanke på att FM2 funnits ett tag.

Postad 22 januari 2008 - 13:58

sooet
  • sooet
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Vad in på japanska PSN och jag hittar inte demot av GT5 Prolouge någonstans alls. Det enda jag hittar verkar vara "Full" versionen som kostar pengar. Vart någonstans kan man hitta demot?

Postad 22 januari 2008 - 16:19

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Vad in på japanska PSN och jag hittar inte demot av GT5 Prolouge någonstans alls. Det enda jag hittar verkar vara "Full" versionen som kostar pengar. Vart någonstans kan man hitta demot?

Demot finns inte längre att ladda ner tyvärr.

Postad 22 januari 2008 - 16:42

sooet
  • sooet
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Demot finns inte längre att ladda ner tyvärr.

Typiskt.. :/ Kan man betala med ett svenskt VISA kort när man köper därifrån?

Postad 22 januari 2008 - 16:46

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0
Demot skulle bara finns ute någon månad har jag för mig....Du borde kunna köpa med svenska VISA...om du lyckas trycka på rätt knappar ;) ....fast du kanske kan japanska? :) <---Ninja

Postad 22 januari 2008 - 17:02

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0
Nej, det går inte att betala med ditt svenska VISA-kort i japanska Playstation Store. VISA-kortets innehavares adress måste vara den adress man har registrerat på Playstation Store, har jag för mig. Säkert är i alla fall att det inte går att betala med svenskt VISA i japansk PS Store.

Jag har hört att det finns folk som säljer någon sorts ticket på ebay som gör att man kan köpa saker på japanska Playstation Store. Antar att man sätter in pengar på en japans konto så för han in pengar på ens PSN-konto eller något liknande.

Allra enklast är ändå att beställa spelet på Blu-ray från exempelvis yesasia.com

Redigerat av VincentVegaSWE, 22 januari 2008 - 17:07.

Postad 22 januari 2008 - 17:05

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Nej, det går inte att betala med ditt svenska VISA-kort i japanska Playstation Store. VISA-kortets innehavares adress måste vara den adress man har registrerat på Playstation Store, har jag för mig. Säkert är i alla fall att det inte går att betala med svenskt VISA i japansk PS Store.

ah...självklart, va dum jag är ;)

Postad 22 januari 2008 - 17:15

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Det går att köpa saker i den amerikanska psn med ett svenskt VISA men inte i den japanska.. inte helt logiskt men så är det. Vad jag har förstått kan man köpa något poängkort hos t.ex. yesasia som man kan använda i jpn psn sedan.

Postad 22 januari 2008 - 17:18

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Det går att köpa saker i den amerikanska psn med ett svenskt VISA men inte i den japanska.. inte helt logiskt men så är det. Vad jag har förstått kan man köpa något poängkort hos t.ex. yesasia som man kan använda i jpn psn sedan.

Men måste inte adresserna stämma?...eller bryr dom sig inte, så länge dom får in pengar...

Postad 22 januari 2008 - 17:50

sooet
  • sooet
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Eller fåt man bittert vänta tills dess att spelet kommer här i Sverige :/

Postad 22 januari 2008 - 18:36

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Du har säkert rätt, men GT5P finns enbart i den japanska och när den väl finns i amerikanska PS Store har spelet kommit till Sverige också.

Postad 22 januari 2008 - 21:24

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Men måste inte adresserna stämma?...eller bryr dom sig inte, så länge dom får in pengar...

Inte i den amerikanska iallafall, men det funkar inte med MasterCard. En annan sak också, vad jag har förstått kan man inte använda samma kort som man har registrerad i någon annan PSN t.ex. den svenska.

Du har säkert rätt, men GT5P finns enbart i den japanska och när den väl finns i amerikanska PS Store har spelet kommit till Sverige också.

Jo jag vet att den bara finns på den japanska psn, men jag tyckte bara att det var lustigt att det funkar på US psn.

Redigerat av Unregistered50fe2819, 22 januari 2008 - 21:25.

Postad 22 januari 2008 - 21:43

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

• 571 inlägg
  • 0

ah...självklart, va dum jag är :D

Har du någon länk till någonstans man kan köpa poängkort till jap-psn?

Postad 23 januari 2008 - 02:53

Ponari
  • Ponari
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

ah...självklart, va dum jag är :D

www.yesasia.com som han skev...men jag vet inte

Postad 23 januari 2008 - 09:45

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Tyvärr inte, men jag har läst att man ska kunna köpa sådana kort (ungefär som Microsoft Points) och att det sedan ska fungera för oss i väst att plocka hem saker från japanska psn.

Postad 24 januari 2008 - 11:34

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1 014 inlägg
  • 0
Här har vi en f.d racerförare och hans synpunkter på GT Prologue :)
Här

Redigerat av LeTheMan, 24 januari 2008 - 11:35.

Postad 24 januari 2008 - 13:41

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Här har vi en f.d racerförare och hans synpunkter på GT Prologue :)
Här

Trevlig läsning :P Han verkade inte direkt missnöjd med spelet.

Postad 25 januari 2008 - 07:59

joxi
  • joxi
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Trodde inte man kunde ladda ner demot längre. Hittade spelet under full games/racing. Kunde inte slita mig när jag väl kom igång. Ser fram mot fulla versionen. Det är värt att skaffa sig ett PS3 bara för GT.

Postad 25 januari 2008 - 08:02

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1 833 inlägg
  • 0

Trodde inte man kunde ladda ner demot längre. Hittade spelet under full games/racing. Kunde inte slita mig när jag väl kom igång. Ser fram mot fulla versionen. Det är värt att skaffa sig ett PS3 bara för GT.

Från japanska psn?
Om inte, så är det inte det "riktiga" demot.

Postad 25 januari 2008 - 09:01

VincentVegaSWE
  • VincentVegaSWE
  • Forumräv

• 844 inlägg
  • 0

Är det inte GT HD du hittat då?

Postad 26 januari 2008 - 16:24

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Här har vi en f.d racerförare och hans synpunkter på GT Prologue :D
Här

Skarp kontrast mot vad Super PLAY skriver i sin första hands on... men gå gissar jag att personen som skrev den artikeln misslyckats med att ställa in spelet. Han beskriver det nämligen precis som jag upplevde det innan jag ställde om till Simulation Professional. Synd om GT5P som helt oförtjänt blir sågat på grund av att testaren inte förstår sig på produkten men det är å andra sidan inte första gången...

Postad 26 januari 2008 - 20:32

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3 266 inlägg
  • 0

Prologue ska vara borta från alla PSN sedan i november 2007. Du måste hittat GT HD som i grunden bara är ett uppskalat GT4

Postad 27 januari 2008 - 12:39

Lindholm R
  • Lindholm R
  • Beroende

• 1 194 inlägg
  • 0

Prologue ska vara borta från alla PSN sedan i november 2007. Du måste hittat GT HD som i grunden bara är ett uppskalat GT4

Någon som vet vad det är för skillnad på 1.2 som finns på amerikanska storen och 2.0 som jag har för mig det är som ligger på den europeiska sidan?

Postad 27 januari 2008 - 13:25

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2 776 inlägg
  • 0

Någon som vet vad det är för skillnad på 1.2 som finns på amerikanska storen och 2.0 som jag har för mig det är som ligger på den europeiska sidan?

Jag har båda men kan inte hitta någon skilnad förutom att jag gör bättre tider på 1.2

Postad 05 februari 2008 - 20:15

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Någon här som har nån bra rankingplacering i GT HD?
Själv har jag svårt att komma under 100 i någon bil...
Får väl köra baklängesvarvet i en otrimmad bil så kanske...

Postad 07 februari 2008 - 11:01

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1 482 inlägg
  • 0
Gran Turismo 5 Prologue får inget vidare bra betyg här: http://playstation-3...5_Prologue.html

Sammanfattning:
För er som inte är bilfanatiker eller gillar just Sonys kända bilspelsserie så har ni kommit fel. Ett förhållandevis tomt spel, på både bilar, banor och funktioner för ett överpris. Men för er som älskar att köra bilspel och verkligen inte kan vänta på helversionen, köp det!

Betyg: 6 av 10
Källhänvisningar
Carl Lovén

Postad 12 februari 2008 - 18:25

Redfaction
  • Redfaction
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Gran Turismo 5 Prologue får inget vidare bra betyg här: http://playstation-3...5_Prologue.html

Sammanfattning:
För er som inte är bilfanatiker eller gillar just Sonys kända bilspelsserie så har ni kommit fel. Ett förhållandevis tomt spel, på både bilar, banor och funktioner för ett överpris. Men för er som älskar att köra bilspel och verkligen inte kan vänta på helversionen, köp det!

Betyg: 6 av 10
Källhänvisningar
Carl Lovén

Överpris de tska typ kosta 360kr det är ju knappast ett överpris.

Postad 12 februari 2008 - 22:06

jochen666
  • jochen666
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Rykten säger att GT kommer i slutet av mars till europa!

http://www.ps3fanboy...urope-in-march/

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.