Skitskoj ju, kan sitta i timmar och meka på. Definitivt ett köp, kanske en handkontroll åt frugan oxå så hon kan vara med
LittleBigPlanet (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(66)
|
739:- |
Spel för 9åring (34 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 04 October 2008 - 22:49
Skitskoj ju, kan sitta i timmar och meka på. Definitivt ett köp, kanske en handkontroll åt frugan oxå så hon kan vara med
Postad 04 October 2008 - 22:59
(Ska bara lägga lite tid på Far Cry 2 först)
Det är imponerande hur mycket user content som redan ligger uppe och en del grejer är även riktigt finurligt gjorda. Det här är ett spel som skulle kunna leva hur länge som helst!
Postad 04 October 2008 - 23:16
Tranzfuse: Som sagt, jag tar gärna emot en nyckel:)
Jag får se. Har några nycklar kvar. Men du kommer troligen hinna få från ign imorgon ändå.
Postad 05 October 2008 - 00:13
Och stort demo..
hur funkar det å spela 2? kan man göra det i hela demot eller blir det senare ?
Postad 05 October 2008 - 00:29
Verkar helt ok :-)
Och stort demo..
hur funkar det å spela 2? kan man göra det i hela demot eller blir det senare ?
Funkar fin fint
Postad 05 October 2008 - 08:56
Dessutom var jag tvungen att koppla ifrån min Blu-ray fjärrkontroll då spelet automatiskt tog den för en sixaxis- handkontroll och således droppade ut två sackboys i spelet början. Någon som känner igen det?...känns inte helt perfekt.
Redigerat av Unregistered65a21b93, 05 October 2008 - 09:01.
Postad 05 October 2008 - 09:21
Postad 05 October 2008 - 09:29
var för sen igår på IGN..
tack på förhand
Postad 05 October 2008 - 09:51
Postad 05 October 2008 - 09:51
Postad 05 October 2008 - 11:03
Funkar fin fint
Finemang. Det finns så få 2-spelar-spel.
Du har inte lust att skänka bort en beta-nyckel?
Postad 05 October 2008 - 11:20
Postad 05 October 2008 - 11:43
Postad 05 October 2008 - 12:13
hur får man tag i en nyckel?
http://www.fileplane...closed_reg.aspx
Om man börjar prenumerera så kanman få en nyckel redan nu, men då kostar det pengar. Jag tror att de kommer ge ut fler nycklar ikväll runt 18:30 - 20:30 nånstans, så var på hugget då. De ger ut 500 st, så det är ganska hårt tryck just då.
Postad 05 October 2008 - 12:31
Om man börjar prenumerera så kanman få en nyckel redan nu, men då kostar det pengar. Jag tror att de kommer ge ut fler nycklar ikväll runt 18:30 - 20:30 nånstans, så var på hugget då. De ger ut 500 st, så det är ganska hårt tryck just då.
Tack! men vad använder jag nyckeln till? eller rättare sagt, jag antar jag att den ska användas i samband med nåt LBP-demo så hur får jag då LBP till ps3?
Postad 05 October 2008 - 12:46
A.N
Tjaa...ja bara skakar kontrolen som på bilden typ...
Precis vad jag gör. Googlade och fick ett par träffar med folk som upplever liknande problem, men hittar inget svar dock. Knepigt...
Postad 05 October 2008 - 12:50
Precis vad jag gör. Googlade och fick ett par träffar med folk som upplever liknande problem, men hittar inget svar dock. Knepigt...
Hade samma problem. Men då la jag fingrarna vid usb uttaget och tummen mellan joystickarna, och skakade ut'a ****. Då gick det
EDIT: Andra utdelningen klar
Redigerat av TranzeFuze, 05 October 2008 - 12:56.
Postad 05 October 2008 - 13:18
A.N
Tjaa...ja bara skakar kontrolen som på bilden typ...
Postad 05 October 2008 - 13:24
Jag skakar ganska kraftigt upp och ner. Verkar inte funka att "vicka".
Postad 05 October 2008 - 13:25
Första banan publicerad! "Terror on garden street"
jag kan inte hitta en bana som heter så.. Vad har du för psn-id?
Postad 05 October 2008 - 14:43
Är så sugen att få prova det, hoppas det lever upp till mina förväntningar!
Postad 05 October 2008 - 16:24
jag skulle gärna vilja ha en nyckel:D har f*n försökt på varenda tävling:(men men inte så långt kvar heller såJag får se. Har några nycklar kvar. Men du kommer troligen hinna få från ign imorgon ändå.
Postad 05 October 2008 - 16:25
jag skulle gärna vilja ha en nyckel:D har f*n försökt på varenda tävling:(men men inte så långt kvar heller så
17 dagar tror jag de blir:P
Runt 19 tiden ikväll så delar IGN ut igen. Har du tur så snappar du åt dig en key
Postad 05 October 2008 - 16:31
Postad 05 October 2008 - 16:40
Postad 05 October 2008 - 16:51
Någon annan som har problem med att "koppla ifrån" Jetpacken". Man ska tydligen skaka på handkontrollen, men det funkar inte för mig?? Karaktären skakar men den lossnar inte. Vad kan vara problemet? Har provat allt jag kan komma på nu.
Lösning: Skaka Sixaxis-kontrollen i halvt vredesutbrott (eller åtminstone bra mycket hårdare än vad som känns nödvändigt).
Redigerat av Unregistered65a21b93, 05 October 2008 - 16:52.
Postad 05 October 2008 - 17:00
A.N skrev:
Lösning: Skaka Sixaxis-kontrollen i halvt vredesutbrott (eller åtminstone bra mycket hårdare än vad som känns nödvändigt).
Borde inte vara så osökt för dig, Anton. Använde du slaktmasken också?
Postad 05 October 2008 - 17:50
Media Molecule är väldigt nöjda med responsen från betan och detta ger bra med buzz runt spelet.
Postad 05 October 2008 - 17:51
Nya beta-koder. Skynda.
Beta-koder.
Jag tackar dig till tuuusen 5% just nu på nerladdningen
Postad 05 October 2008 - 18:16
Postad 05 October 2008 - 18:25
Var tvungen att skapa konto och av förvåning upptäckte jag att jag hade konto på min mail redan, testade en annan mail och där fanns det också ett konto stod det... använde min tredje och sista mail i panik och lyckades skapa ett konto, sedan gick jag in på LBP-grejen och det stod efter att jag fyllt i grejerna att min key är "under process" eller nåt sånt... får hoppas att jag får en
Du är inte ensam.. Fick tag i en kod och när jag skulle börja ladda ned betan visade det sig att det inte fanns plats. Jag raderade lite och sen fungerade inte första koden. Sa jag första? Ja, första. Skaffade nytt konto på IGN och fixa en ny kod. Skulle lägga in den på PS3 och då sa de att man inte fick ladda ned samma grej 2 ggr. Om nån har en kod över kan jag gärna ta en. Har väntat hela dan på denna grej och så sumpar man det. Lite Murphys lag över det hela. Får se det lustiga i det:)
Postad 05 October 2008 - 18:36
Du är inte ensam.. Fick tag i en kod och när jag skulle börja ladda ned betan visade det sig att det inte fanns plats. Jag raderade lite och sen fungerade inte första koden. Sa jag första? Ja, första. Skaffade nytt konto på IGN och fixa en ny kod. Skulle lägga in den på PS3 och då sa de att man inte fick ladda ned samma grej 2 ggr. Om nån har en kod över kan jag gärna ta en. Har väntat hela dan på denna grej och så sumpar man det. Lite Murphys lag över det hela. Får se det lustiga i det:)
Gå in i ps store och tryck på "View downloads"
Postad 05 October 2008 - 18:48
Jaha ok, jag sitter å väntar på ett mail, men det kanske man inte ska då. Får väl testa att dra in på PSN. Tack!Gå in i ps store och tryck på "View downloads"
Postad 05 October 2008 - 18:53
Gå in i ps store och tryck på "View downloads"
Ska vi gifta oss? Vet att jag kanske överdriver lite med mina reaktioner, men har man haft 2 koder i handen och sjabblat bort båda blir man inte glad. Det plus att bilen pajat samt en fågel defikerat på min nya jacka under helgen hade varit toppen på bajsberget. Alla småsegrar räknas. Tack, Tranzfuse!
Postad 05 October 2008 - 18:53
Postad 05 October 2008 - 18:55
Ska vi gifta oss? Vet att jag kanske överdriver lite med mina reaktioner, men har man haft 2 koder i handen och sjabblat bort båda blir man inte glad. Det plus att bilen pajat samt en fågel defikerat på min nya jacka under helgen hade varit toppen på bajsberget. Alla småsegrar räknas. Tack, Tranzfuse!
Heh ..
Postad 05 October 2008 - 19:16
Postad 05 October 2008 - 19:47
Bara stackars jag som aldrig lyckas få tag i någon betanyckel... suck.
Gäller att vara snabb som fan, vilket jag tydligen inte är då alla betanycklar verkar vara slut överallt.
Du har PM
Postad 05 October 2008 - 19:54
Postad 05 October 2008 - 20:26
Postad 05 October 2008 - 20:35
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Spel för 9åring
8 bilder
46 filmer