![]() |
![]() |
![]() |
409:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
519:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
4 år sedan |
![]() |
5 år sedan |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
17 år sedan |
Postad 13 november 2007 - 05:12

Postad 13 november 2007 - 08:18
Det är så sjukt kul att spela med er boys!
Jag kan ju vara den som officiellt erkänner att dethär spelet har konsumerat mitt liv
Jag säger bara detsamma!
Mer lir ikväll?

Postad 13 november 2007 - 10:05
Det var sjukt kul att lira med er igår kväll/natt grabbar, visste väl att det var trevligt folk på MHBforum och vi ägde faktiskt en del matcher

Vad gäller filtreringa av banor så finns det 2 sätt som jag ser det. 1) att man använder "Vote" funktionen och väljer bort bano, krävs x antal röster för att gå igenom dock 2) att man i partyt enas om vilken bana man ska köra.
Klannamn tycker jag att antingen [SWE] eller [MHB] fungerar alldeles utmärkt. Vi kanske ses därute ikväll, invita mig om ni ser mig online
Postad 13 november 2007 - 10:38

-lk
Postad 13 november 2007 - 10:53
Postad 13 november 2007 - 10:54
Postad 13 november 2007 - 11:11
kan man köra campaign coop online och få achievementsen eller måste man göra det själv på sp?
Det finns inte coop i CoD 4, om jag inte är bakis nu igen.
Postad 13 november 2007 - 11:39
Vi måste varit två gäng från MHB som spelade igår? Ikväll tycker jag vi försöker lira tillsammans eller? Och gärna rankade så jag kan gå upp lite i rank så jag kan köra klantag
-lk
Jag och Lifter bombade dig med Invites då vi behövde 1 till svensk som kunde hjälpa oss att spöa lite folk!

Postad 13 november 2007 - 11:50
Spelade i Fredags & Lördags & spelet är grymt bra .
Skulle vilja ha reda på vilka vapen som finns & när man låser upp dom så om någon bra sida (länka) samt div tips & trix för att öka på sina experience poäng snabbast möjligt .
Lyfter min fråga lite . Någon som vet vad som krävs för att låsa upp div vapen .
Mötte några i går med 50 cal sniperbössa & den vill jag oxå ha .
Postad 13 november 2007 - 11:58
Spelade i Fredags & Lördags & spelet är grymt bra .
Skulle vilja ha reda på vilka vapen som finns & när man låser upp dom så om någon bra sida (länka) samt div tips & trix för att öka på sina experience poäng snabbast möjligt .
Lyfter min fråga lite . Någon som vet vad som krävs för att låsa upp div vapen .
Mötte några i går med 50 cal sniperbössa & den vill jag oxå ha .
Man får lite olika vapen / perks på olika lvls, känner inte till någon sida där man kan se vilket vapen på vilken lvl men det kanske någon annan kan hjälpa till med? Annars kan du gå in och göra en "custom class", där ser du på vilken lvl du låser upp respektive vapen.
Postad 13 november 2007 - 11:59

Redigerat av Nyluh, 13 november 2007 - 11:59.
Postad 13 november 2007 - 12:28
Jepp, såg detJag och Lifter bombade dig med Invites då vi behövde 1 till svensk som kunde hjälpa oss att spöa lite folk!

Men vi kanske kan ha 2 MHB grupper i public match och hoppas på att vi får möta varandra ? Om vi har en snubbe som host:ar som står i direktkontakt (via headsetchat) med den andre som host:ar och att de både har ett party på 6 pers med MHB snubbar. Och sen sätter de både parti:en igång och letar match samtidigt så både vi få möta varandra i public match?
Eller blir det för komplext och ogenomförbart? För det kändes som vi var minst 12 pers igår, från MHB, som ville lira.
-lk
Postad 13 november 2007 - 12:45
Edit: Är det då man inte stiger i ranking mm?
Redigerat av Bergan, 13 november 2007 - 12:45.
Postad 13 november 2007 - 14:07
Man stiger inte i ranking då :/ Men det kanske inte är så viktigt ? Jag har dock inga roliga vapen och tillbehör att välja på än :/ Och kan inte skapa klantag.Varför inte bara gå ihop 12 gubbar i ett gemensamt party och lira lite, blir inte det enklare?
Edit: Är det då man inte stiger i ranking mm?
-lk
Postad 13 november 2007 - 17:10
Jag har ett problem när jag ska köra online... När jag söker en match (team eller alla mot alla) så hittar boxen ingen match alls att joina. Och när en polare skickade en invite till hans match så accepterade jag men just innan jag skulle komma in i matchen så avbröts det och fick upp nån error-ruta att jag inte kunde connecta till host´en... Men om jag startar en egen match o bjuder in folk så kan jag spela...
Har bl.a. fått upp nåt meddelande om att min playlist är äldre en host´ens och kan därför inte joina, hur ska man fixa det?
Har fått samma meddelande ett par gånger men sedan helt plötsligt fungerar det. Som sagt, onlinedelen verkar inte helt buggfri. Själv kör jag med Router, vet inte om det är något med den som spökar. Hänt exakt samma grej i alla fall, jag kan inte ansluta till en av mina polare men jag kan invita honom, fast andra gånger kan jag komma in när han invitar.....skumt.
Polarn hade oxå någe liknande/samma problem , han hittade någon lösning på Activision man är tvungen att göra vissa inst i routern (vet ej vad) & det varkar vara dom som har Netgear routar som är drabbade .
Har just en Netgearrouter så nu börjar det brännas. Kanske det som är felet med att jag inte kan ställa in clantag också.
Har ingen Netgear-router, har ett gammhärk som kallas för TRENDnet

Men hursomhelst har jag inte fått nån ordning på detta med online spelandet ännu, någon som fått ordning på sitt? Isf skulle det vara väldigt snällt om nån kunde dela med sig lösningen då jag får psykbryt snart då jag inte kan spela online på CoD 4 eller PES... Kan ta det via pm också om nån känner för det.... Kan tillägga att jag kan göra online på NHL08...
Redigerat av Baruba, 13 november 2007 - 17:11.
Postad 13 november 2007 - 20:26
Postad 13 november 2007 - 20:30
Jag får samma meddelende som dig om att jag inte har active network. Har alla det felet?
Postad 13 november 2007 - 20:34
Japp.Jag får samma meddelende som dig om att jag inte har active network. Har alla det felet?
Tråkigt!
Postad 13 november 2007 - 20:40
yepp, samma här. Vill spela online nu, men nejdå.
Jag får samma meddelende som dig om att jag inte har active network. Har alla det felet?
Jag har också det plus många andra "fel" som gör att man inte kommer ut...
Mvh
Postad 13 november 2007 - 20:41

Postad 13 november 2007 - 20:58
Samma här. Funkade fint fram till typ kl 19.
Postad 13 november 2007 - 21:08
Det finns så mycket annat vackert i livet än CoD4, krig, lemlästning, Team Deathmatch, MHB klan, Kalashnikovs med rödpunktssikten, stun greandes och ... suck .... flås . flämt flämt !!!! SLÄPP IN MIG PÅ LIVE NUUUUU!!!!!!
-lk
Postad 13 november 2007 - 21:11
Har både Halo 3 och TF 2 här hemma, men känns inte som att jag fick ut så mycket av dom i multiplayer så CoD 4 verkar lockande

Postad 13 november 2007 - 21:15
Just nu funkar det inte alls, men skall det funka som det är tänkt liknar det systemet i Halo3.Hur funkar matchmaking? Är det ungefär som Halo 3 där man slumpas ihop? (om man inte startar ett game med sina kompisar).
Har både Halo 3 och TF 2 här hemma, men känns inte som att jag fick ut så mycket av dom i multiplayer så CoD 4 verkar lockande.
-lk
Postad 13 november 2007 - 21:27
både i sp och mp.
Sp tar ju slut ganska snabbt men mp är som duracellkaninen it keeps going and going and going.
lite synd att det inte finns några poäng att sammla i mp.
är ju nästan som gjort för achievements med alla challenges.
hade vait kul med den lilla extra moroten i mp.
klar femma
Postad 13 november 2007 - 22:15
Postad 13 november 2007 - 22:21
Postad 13 november 2007 - 22:45
Jag försökte, men jag kunde inte ha sagt det bättre själv.varför funkar det inte att joina med party på public??????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!+1+?!?=!=?!=?1+01+01+01+0 0+!?= aåösdkp osd poasdkpsak psdkdl sfljdslk jfdslk jajsdhas kjhdsahgdghsaf dhgsafdhgsa fhgdsf hgdsfhsdf ghfahgashgsadfsa jkgflkglj klfhlk hj hjkj sk fhkj hsjkahdsakj hdakj dhsad ha dna doa ndaon dao domaomd amodmo aoa sjdhs ahkkj
-lk
Postad 14 november 2007 - 00:06
Postad 14 november 2007 - 00:20
Postad 14 november 2007 - 00:36

Postad 14 november 2007 - 05:51
Nån mer som inte kan ange MHB som clantag? När jag provade stod det att tagen innehöll nåt otillåtet typ
Står i nån tidigare post här i tråden att det är folk som inte kan skriva nånting i klantaggen, allting blir otillåtet, verkar vara ett känt fel.
Postad 14 november 2007 - 09:24
Vi var iaf några som fick till några private och någon public igår. Sorry för "invitebombardemanget" men det var enda sättet att få till någonting igår:
Vad gäller klantag så har några fått [SWE] att fungera, prova med det, har funkat för några som sagt.
Postad 14 november 2007 - 12:07
Någon som hört något?
Postad 14 november 2007 - 12:51
Postad 14 november 2007 - 13:40

Postad 14 november 2007 - 14:22
Ses ikväll boys

Postad 14 november 2007 - 17:15
Postad 14 november 2007 - 20:40
Om det finns tid över såär jag med några matcher efter kl 22.
hoppas hoppas
Postad 14 november 2007 - 21:28
Jag kom på att jag har ska på labb imorgon och har ett litet prov innan som man måste klara för att få deltaga så jag måste nog ägna en del timmar till att läsa nu.
Om det finns tid över såär jag med några matcher efter kl 22.
hoppas hoppas
Haha, jag med. Xp-programmering ftw.
Postad 15 november 2007 - 08:12
*** vad kul det är!
Var riktigt kul att lira igår, men f-n vad vi åkte på pisk stundvis...

Postad 15 november 2007 - 08:59
*** vad kul det är!
Var riktigt kul att lira igår, men f-n vad vi åkte på pisk stundvis...
Hahaha, någon av de sista rundorna vi lirade var det verkligen storpisk, var en kille som hette Joe 360 någonting som röjde rejält. Kändes som han sköt mig 4000000 ggr.
Tyckte annars vi skötte oss ganska bra i vissa matcher. Mycket skoj att lira i grupp.
(gamertag: thewallin)
Postad 15 november 2007 - 09:15
Kände dock att jag var tvungen att testa MP-delen innan inbyte och måste erkännaa att det var rätt underhållande. Har dock fortfarande inget vapen som jag trivs med riktigt i MP. Vad heter det med den röda pricken? Det verkar poppis.
För övrigt önskar jag bara att man kunde ändra kontrollerna så att de är precis som de i Halo. Blir så rörigt att byta mellan dem två nu.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar