Call Of Duty 4 Modern Warfare
3456 svar till detta ämne
Postad 20 November 2007 - 00:10
Yesum
-
Yesum
-
Användare
-
-
220 inlägg
Nej chris..om att ps3 så småningom går om xboxen i försäljning.
de e ett starkare varumärke. att 360 n tutar på bra idag betyder inte att den går så bra om ett år. ps3 är trögstartad; bättre pris o spel så kommer de bli ett jäkla liv.
Redigerat av Yesum, 20 November 2007 - 00:12.
Postad 20 November 2007 - 00:14
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Okej
Postad 20 November 2007 - 00:18
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
men ni menar alltså att ni inte känner till skillnaderna mellan xbox live och playstation network? microsoft står ju för alla kostnader..på playstation sköter spelutvecklarna/företagen onlineläget på egen hand. Visste ni inte det ??? Jo det visste jag, men det verkar inte vara nåt större problem för PS3. Det enda jag känner till är att Virtua Fighter 5 och Virtua Tennis (hette det så?) saknade online till PS3 vilket var dåligt. Har för mig att VF5 fick online-tillägg sen dock, nån som vet? Hur som helst, det går inte att jämföra PS2 internet med nya Playstation Network som det helt klart har satsats hundra gånger mer på. Vi kan ju till exempel precis som 360-folket connecta till en butik där man kan tanka en massa videoklipp/gratis demos/hela spel. Xbox Live ses generellt sett som bättre än PSN men det är ingen jätteskillnad och PSN är som du förstås vet gratis. Det är inte precis som att alla spel laggar när man kör online eller vad det nu kan vara som du misstänker .
jo xbox live är ju mer utvecklat o funnits i många år..så de klart. men de känns skönt att sony satsat mer på onlineläget denna gång. på PS2 så lagga nog alla spel man försökte spela online. flyter de på perfekt med playstation network så vore de riktigt najs. ja har inte fått uppleva det ännu, men den dan kommer väl.
numera verkar de krav på att multiplatt form spel till xbox360 och ps3 ska båda ha onlineläge. för xbox är de självklart i o med live, men de börjar mer eller mindre bli ett krav för ps3 versionen också, eller va säger ni ?
att ni gubbar ikväll inte kom in på call of duty 4 servern beror förstås på trycket, att folk över hela europa vill in o skjuta ner varann..detta problem löses ju inom några veckor. men ja hade den uppfattningen om att många ps3 spel hackade online och att alla xbox 360 spel på LIVE flöt på perfekt i alla tider.
jag har säkert väldigt fel.
Jag förstår inte riktigt poängen........jag har kommit in i stort sett hela kvällen.....så visst flyter det på.....ibland så kopplar det ner men om man försöker spela exempelvis gears på xbox live så kan jag lova att det inte heller funkar smärtfritt hela tiden........
Redigerat av Unregistered32f0b602, 20 November 2007 - 07:06.
Postad 20 November 2007 - 00:23
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Merger, din post ser lite konstig ut, din text hamnade inuti ett citat på nåt sätt  . Hur som helst, jag vet inte vad det beror på då men för mig var det riktigt konstigt, jag kom typ aldrig in i nåt game nästan och när jag gjorde det så blev det ofta nåt fel. Det kan inte vara min router som spökar? Kan ju testa att lira med internet direkt från moden till PS3 nån gång och se om det blir bättre då.
Ibland funkar det dock att lira riktigt bra, kommer in snabbt då jag söker och spelen funkar men ibland är det katastrof då jag försöker komma in i ett game i en halvtimma utan resultat.
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 20 November 2007 - 00:23.
Postad 20 November 2007 - 00:26
Zebra
-
Zebra
-
Lärjunge
-
-
434 inlägg
Ett riktigt bra spel. Har inte spelat igenom singelplayerläget ännu. Ger den där, one-more-go-känslan.
Addictive!
Och i morgon lär väl Uncharted dyka upp från Kanada.
Postad 20 November 2007 - 00:27
Grumpy_SWE
-
Grumpy_SWE
-
Amatör
-
-
87 inlägg
whoah! chris: helt fel uppfattning om mig. ja föraktar i princip allt som har me xbox o göra. ps3 kör över boxen på multimöjligheter o kommer säkerligen göra samma sak i spel framöver. kontrollen e avskyvärd, designen ska vi inte tala om, höga fläkten dammsugare, dåliga dvd spelaren som knarrar, ingen hd spelare, repade skivor. plusen e väl najs grafik i vissa spel, o LIVE. i övrigt suger maskinen stenhårt.
ja tycker inte ens de e samma klass på maskinerna nånstans. Ps3 har klass o bredare kundkrets. när priset går ner ännu mer så går den om xboxen i försäljning. över 100 miljioner sålda ps2 jämfört med 20 (??) miljoner Xbox säger en del. spelar ingen roll om xbox360 för alltid kommer ha snyggare grafik än ps3 (vilket e högst tvivelaktigt). när ps3 säljer mer o kör över 360: n så får ps3 fler titlar o de slutar som förra generationen.
ja förstår varför microsoft har så bråttom att spotta ut en ny xbox modell inom 3 år.
Brukar aldrig svara på sådana här meddelande men, men. Står själv neutral till både MS och Sony. Båda företagen har sina för och nackdelar. Du jämför lite lustigt Xbox med PS2 i försäljningssiffror, har du tänkt på att då hade Sony redan ett starkt ryckte på marknaden efter Playstation. (När Microsoft klev in på marknaden var Xboxen någonting helt nytt.) Att också påstå att Sony har bredare kundkrets är som att skjuta sig i foten. Tidigare kan jag erkänna att dom varit riktigt duktiga men idag är det i stort sett bara exclusiva efterföljare som dom drar med. Å andra sidan har MS jobbat hårt med att få med sig så många bolag som möjligt. (Och på senare tid har arbetet med dom Japanska utvecklarna ökat) Någonting som ofta inte nämds är att MS i många fall stöder spelutvecklarna med både hjälpmedel och pengar. Sony må också ge hjälp, men inga pengar ges till utvecklingen av spel till deras maskin. Och till dem som fortfarande inte tror att jag är neutral... Microsft: + Stort utbud av speltitlar. + Xbox Live. + Lyssnar och ger användarna vad dom vill ha. (Även om det kan ta lite tid) - Priserna på Xbox Live. - Trasiga konsoller. - Högt ljud. - För liten hårddisk. (Större HDD till överpris) Sony: + Blue-Ray inbyggt. + Rent och snyggt i menyer. + Gratis att spela online. - Dåligt utbud av speltitlar. - Att gå ihop och spela med kompisar på Playstation Network är rena skämtet. - Knapert spelutbud. - Lovar mer än dom kan leverera. I grund och botten handlar det inte om vilken konsol som är bäst, utan vem som har dom bästa spelutvecklarna.Personligen anser jag att Microsoft ligger steget före med Xbox 360´n, men ENDAST tiden kan avgöra om Sony med sin Playstation 3 kan komma igen och gå ifatt försprången MS fått.
Postad 20 November 2007 - 00:30
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Någonting som ofta inte nämds är att MS i många fall stöder spelutvecklarna med både hjälpmedel och pengar. Sony må också ge hjälp, men inga pengar ges till utvecklingen av spel till deras maskin.
Vad är det Sony World Wide Studios gör då? De finansierar inga spelprojekt?
Postad 20 November 2007 - 00:46
Zebra
-
Zebra
-
Lärjunge
-
-
434 inlägg
Jag blir lite less att jag måste skriva om namnen på mina custom-vapen nästan varje gång jag startar om spelet. Alla inställningar är kvar på perks mm. men namnet försvinner ofta vid omstart. Dessutom försvinner min clan-tag ofta. Är det så för er andra?
Såg detta på Infinity wards forum. Ett tillfälligt sätt att lösa det i väntan på patchen. "Hey Everyone -- For those of you who are having your 'Create a Class' names reset I have some info for you. We have been able to reproduce the bug, and your Class names aren't being reset at all. If you are auto-logged in set, and load up the game. Wait about 5 seconds before going into Multiplayer and Play Online. If you sit at the menu for just 5 - 10 seconds, your class names will appear. It's apparently taking some time to read the save data for the custom names, which is the issue. Just wait at the multiplayer menu for a few seconds before hitting Play Online and they should appear. Of course, we are addressing this issue so that this won't be a problem in the future, but just heads up in the meantime. _________________ Infinity Ward: Community Relations Manager "
Redigerat av Zebra, 20 November 2007 - 00:47.
Postad 20 November 2007 - 01:09
primoo
-
primoo
-
Lärjunge
-
-
494 inlägg
Ahhh var ju "tvungen" att köpa spelet idag.
Ser riktigt bra ut!
Hoppas de slänger ut en fix på onlinedelen snart, då kommer det nog bli riktigt skoj!
Postad 20 November 2007 - 07:08
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Ahhh var ju "tvungen" att köpa spelet idag. Ser riktigt bra ut!
Hoppas de slänger ut en fix på onlinedelen snart, då kommer det nog bli riktigt skoj!
Välkommen in i COD 4-familjen........
Postad 20 November 2007 - 07:17
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Riktigt kul igår kväll, vi var ju fyra fem stycken på samma server. Lite trist att jag inte fick vara med i mhb´s lag, jag var ju ensam i motståndarlaget och de var dessutom inget vidare, vi torskade mest hela tiden tycker jag. På det individuella planet gick det ju betydligt bättre och det är altid kul att vara bland de bättre i laget
Lasseman
Redigerat av Unregistered3ece8f6f, 20 November 2007 - 07:22.
Postad 20 November 2007 - 07:24
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Riktigt kul igår kväll, vi var ju fyra fem stycken på samma server. Lite trist att jag inte fick vara med i mhb´s lag, jag var ju ensam i motståndarlaget och de var dessutom inget vidare, vi torskade mest hela tiden tycker jag. På det individuella planet gick det ju betydligt bättre och det är altid kul att vara bland de bättre i laget 
Lasseman
Jag postade ett liknande inlägg i clantråden....tror att Ballybompa vill att vi använder den tråden för spelsnack runt clanen. Och det stämmer nu när du säger det...du var ju i motståndarlaget ett bra tag tidigt på kvällen....tänkte bara på att doro var det.
Postad 20 November 2007 - 07:44
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1069 inlägg
Merger: Helt rätt, skyller på att jag inte vaknat riktigt ännu
Postad 20 November 2007 - 15:25
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Nä nu har nog nått brakat ihop någonstans.
Kan inte spela en enda match, Waiting for 5 more players.
Verkar alltså som att jag har kontakt med servrarna.
Har FW 2.01 och spelade tidigare idag utan problem.
Trist.
Edit: Kom in nu efter ca en timmes väntan...
Redigerat av Unregistereda1381774, 20 November 2007 - 17:12.
Postad 20 November 2007 - 15:32
Grumpy_SWE
-
Grumpy_SWE
-
Amatör
-
-
87 inlägg
Sony World Wide Studios är samma sak som Microsoft Game Studios. Dom utvecklar egna spel samt hjälper andra spelbolag. (Teknisk hjälp)
Postad 20 November 2007 - 17:14
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
Nä nu har nog nått brakat ihop någonstans. Kan inte spela en enda match, Waiting for 5 more players. Verkar alltså som att jag har kontakt med servrarna. Har FW 2.01 och spelade tidigare idag utan problem. Trist.
Edit: Kom in nu efter ca en timmes väntan...
Lång väntan får man räkna med, om man ska lira online. (iaf för mig)
Postad 20 November 2007 - 18:35
Yesum
-
Yesum
-
Användare
-
-
220 inlägg
dubbelpost.
Redigerat av Yesum, 20 November 2007 - 18:46.
Postad 20 November 2007 - 18:45
Yesum
-
Yesum
-
Användare
-
-
220 inlägg
whoah! chris: helt fel uppfattning om mig. ja föraktar i princip allt som har me xbox o göra. ps3 kör över boxen på multimöjligheter o kommer säkerligen göra samma sak i spel framöver. kontrollen e avskyvärd, designen ska vi inte tala om, höga fläkten dammsugare, dåliga dvd spelaren som knarrar, ingen hd spelare, repade skivor. plusen e väl najs grafik i vissa spel, o LIVE. i övrigt suger maskinen stenhårt.
ja tycker inte ens de e samma klass på maskinerna nånstans. Ps3 har klass o bredare kundkrets. när priset går ner ännu mer så går den om xboxen i försäljning. över 100 miljioner sålda ps2 jämfört med 20 (??) miljoner Xbox säger en del. spelar ingen roll om xbox360 för alltid kommer ha snyggare grafik än ps3 (vilket e högst tvivelaktigt). när ps3 säljer mer o kör över 360: n så får ps3 fler titlar o de slutar som förra generationen.
ja förstår varför microsoft har så bråttom att spotta ut en ny xbox modell inom 3 år. Brukar aldrig svara på sådana här meddelande men, men. Står själv neutral till både MS och Sony. Båda företagen har sina för och nackdelar.
Du jämför lite lustigt Xbox med PS2 i försäljningssiffror, har du tänkt på att då hade Sony redan ett starkt ryckte på marknaden efter Playstation. (När Microsoft klev in på marknaden var Xboxen någonting helt nytt.) Att också påstå att Sony har bredare kundkrets är som att skjuta sig i foten. Tidigare kan jag erkänna att dom varit riktigt duktiga men idag är det i stort sett bara exclusiva efterföljare som dom drar med. Å andra sidan har MS jobbat hårt med att få med sig så många bolag som möjligt. (Och på senare tid har arbetet med dom Japanska utvecklarna ökat)
Någonting som ofta inte nämds är att MS i många fall stöder spelutvecklarna med både hjälpmedel och pengar. Sony må också ge hjälp, men inga pengar ges till utvecklingen av spel till deras maskin.
Och till dem som fortfarande inte tror att jag är neutral...
Microsft: + Stort utbud av speltitlar. + Xbox Live. + Lyssnar och ger användarna vad dom vill ha. (Även om det kan ta lite tid) - Priserna på Xbox Live. - Trasiga konsoller. - Högt ljud. - För liten hårddisk. (Större HDD till överpris)
Sony: + Blue-Ray inbyggt. + Rent och snyggt i menyer. + Gratis att spela online. - Dåligt utbud av speltitlar. - Att gå ihop och spela med kompisar på Playstation Network är rena skämtet. - Knapert spelutbud. - Lovar mer än dom kan leverera.
I grund och botten handlar det inte om vilken konsol som är bäst, utan vem som har dom bästa spelutvecklarna.
Personligen anser jag att Microsoft ligger steget före med Xbox 360´n, men ENDAST tiden kan avgöra om Sony med sin Playstation 3 kan komma igen och gå ifatt försprången MS fått.
de här blir inte första gången ja förklarar läget för nån som inte vet. 360: kass kvalité (red ring of death), högljudd dvd spelare, repar skivor, fläktfel som e mkt värre än med PS3. personlig åsikt: ful design o skitäcklig kontroll. ps2 sålde över 80 miljoner mer än xbox. varumärket playstation e betydligt starkare än xbox. att xbox360 idag leder med 6 miljoner konsoller har inge me saken o göra. ps3 e trögstartad men majoriteten vill ha playstation o inte xbox. de enda som står i vägen e de dyra priset o bristen på bra spel. båda dessa faktorer kommer ändras till det bättre inom kort. ps3 säljer utav **** nu me tanke på prissänkningen, o värre blir de när sony skär ner på kostnaderna ännu mer o trycker ner prislappen. självklart har ps3 större potentiell kundkrets än xbox. dels dessa 100 miljoner som sitter med en PS2 hemma o trivs med märket o så småningom vill byta upp sig till storebror ps3, o dels att den e mer estetiskt tilltalade o satsar mkt mer på all-round underhållning än va 360 gör, som i mina ögon e mer en renodlad ful spelmaskin. ja kan garantera att ps3 kommer gå om 360 ganska rejält, men om de händer under 2008 eller 2009 återstår o se. xboxen kan leverera idag men har inte så mkt mer än så. ps3 har mycke mer som kommer. att microsoft köper upp massa speltitlar tyder på ren desperation. dom vet att dom annars aldrig skulle ha en chans. men 2008 ser dystert ut för boxen i o med ps3:ans starka titlar som kommer. hade boxen o playstation 3:an kostat lika mkt så hade "tre-sexti" vart omkörd för hundra år sen.
Postad 20 November 2007 - 19:23
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
ja förstår varför microsoft har så bråttom att spotta ut en ny xbox modell inom 3 år. Brukar aldrig svara på sådana här meddelande men, men. Står själv neutral till både MS och Sony. Båda företagen har sina för och nackdelar.
Du jämför lite lustigt Xbox med PS2 i försäljningssiffror, har du tänkt på att då hade Sony redan ett starkt ryckte på marknaden efter Playstation. (När Microsoft klev in på marknaden var Xboxen någonting helt nytt.) Att också påstå att Sony har bredare kundkrets är som att skjuta sig i foten. Tidigare kan jag erkänna att dom varit riktigt duktiga men idag är det i stort sett bara exclusiva efterföljare som dom drar med. Å andra sidan har MS jobbat hårt med att få med sig så många bolag som möjligt. (Och på senare tid har arbetet med dom Japanska utvecklarna ökat)
Och till dem som fortfarande inte tror att jag är neutral...
Microsft: + Stort utbud av speltitlar. + Xbox Live. + Lyssnar och ger användarna vad dom vill ha. (Även om det kan ta lite tid) - Priserna på Xbox Live. - Trasiga konsoller. - Högt ljud. - För liten hårddisk. (Större HDD till överpris)
Sony: + Blue-Ray inbyggt. + Rent och snyggt i menyer. + Gratis att spela online. - Dåligt utbud av speltitlar. - Att gå ihop och spela med kompisar på Playstation Network är rena skämtet. - Knapert spelutbud. - Lovar mer än dom kan leverera.
I grund och botten handlar det inte om vilken konsol som är bäst, utan vem som har dom bästa spelutvecklarna.
Personligen anser jag att Microsoft ligger steget före med Xbox 360´n, men ENDAST tiden kan avgöra om Sony med sin Playstation 3 kan komma igen och gå ifatt försprången MS fått.
de här blir inte första gången ja förklarar läget för nån som inte vet.
360: kass kvalité (red ring of death), högljudd dvd spelare, repar skivor, fläktfel som e mkt värre än med PS3. personlig åsikt: ful design o skitäcklig kontroll.
ps2 sålde över 80 miljoner mer än xbox. varumärket playstation e betydligt starkare än xbox. att xbox360 idag leder med 6 miljoner konsoller har inge me saken o göra. ps3 e trögstartad men majoriteten vill ha playstation o inte xbox. de enda som står i vägen e de dyra priset o bristen på bra spel. båda dessa faktorer kommer ändras till det bättre inom kort. ps3 säljer utav **** nu me tanke på prissänkningen, o värre blir de när sony skär ner på kostnaderna ännu mer o trycker ner prislappen.
självklart har ps3 större potentiell kundkrets än xbox. dels dessa 100 miljoner som sitter med en PS2 hemma o trivs med märket o så småningom vill byta upp sig till storebror ps3, o dels att den e mer estetiskt tilltalade o satsar mkt mer på all-round underhållning än va 360 gör, som i mina ögon e mer en renodlad ful spelmaskin.
ja kan garantera att ps3 kommer gå om 360 ganska rejält, men om de händer under 2008 eller 2009 återstår o se. xboxen kan leverera idag men har inte så mkt mer än så. ps3 har mycke mer som kommer.
att microsoft köper upp massa speltitlar tyder på ren desperation. dom vet att dom annars aldrig skulle ha en chans. men 2008 ser dystert ut för boxen i o med ps3:ans starka titlar som kommer.
hade boxen o playstation 3:an kostat lika mkt så hade "tre-sexti" vart omkörd för hundra år sen.
får ursäkta men va har allt detta med Call of Duty 4 att göra... kan vi inte hålla oss till det i forumet om spelet... vilka onlinelägen är det som ni har svårt att komma ut på.... jag kommer alltid in på free for all.. kan ta 3 min men sen är de bara att panga... spelar oxå mycket search and destroy.. kommer in där oxå... kanske har tur då eler vilka lägen kör ni??? nån som provat oldschool.... kommer inte in där iaf!
Postad 20 November 2007 - 19:25
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
vilka onlinelägen är det som ni har svårt att komma ut på.... jag kommer alltid in på free for all.. kan ta 3 min men sen är de bara att panga... spelar oxå mycket search and destroy.. kommer in där oxå... kanske har tur då eler vilka lägen kör ni??? nån som provat oldschool.... kommer inte in där iaf!
Free for all kan ta 20-30 min innan jag kommer in på, men prova search and destroy idag och där kom jag in på ca.5 min.
Postad 20 November 2007 - 19:36
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
vilka onlinelägen är det som ni har svårt att komma ut på.... jag kommer alltid in på free for all.. kan ta 3 min men sen är de bara att panga... spelar oxå mycket search and destroy.. kommer in där oxå... kanske har tur då eler vilka lägen kör ni??? nån som provat oldschool.... kommer inte in där iaf!
Free for all kan ta 20-30 min innan jag kommer in på, men prova search and destroy idag och där kom jag in på ca.5 min.
vilket läge tycker du är roligast då?? av alla du kört?
Postad 20 November 2007 - 20:21
Unregistered28641812
-
Unregistered28641812
-
Veteran
-
-
2286 inlägg
vilket läge tycker du är roligast då?? av alla du kört?
Hmm, det står mellan Free For All eller Team Deathmatch. Säger nog det sistnämnda, det är grym känsla att springa och röja med MHB lirarna!
Postad 20 November 2007 - 21:43
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Kom igen, in och lira lite COD nu!
Vi är fyra tappra MHB:are som väntar i lobbyn!
Postad 20 November 2007 - 22:35
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
jag är inne o lirar nu,,,, har varit sen 6,,,, lirr dock free for all men jag invitar er
Postad 20 November 2007 - 22:38
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Sony World Wide Studios är samma sak som Microsoft Game Studios. Dom utvecklar egna spel samt hjälper andra spelbolag. (Teknisk hjälp)
De finansierar även icke första part, Insomniacs Resistance och Factor 5s LAIR till exempel. Eller varför inte Evolution Studios Motorstorm som de senare även köpte själva spelhuset.
Postad 20 November 2007 - 22:45
MarQz
-
MarQz
-
Användare
-
-
146 inlägg
Hackar det för någon mer än mig när man spelar domination på den där banan där man springer på däck, på ett lastfartyg?
Hackade med både 2.0 och 2.01 firmware..
Kör trådlöst på min 40gb PS3
Det är nog enda banan det hackar på vad jag har märkt..
Ni får gärna adda mig och invitea, spelar lite cod4 då och då..
MarkusGun heter jag iaf..
Postad 20 November 2007 - 22:59
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
Hackar det för någon mer än mig när man spelar domination på den där banan där man springer på däck, på ett lastfartyg?
Hackade med både 2.0 och 2.01 firmware.. Kör trådlöst på min 40gb PS3 Det är nog enda banan det hackar på vad jag har märkt..
Ni får gärna adda mig och invitea, spelar lite cod4 då och då.. MarkusGun heter jag iaf..
samma här... hackar på den banan men ingen annan... o framför allt med googlesen på...
Postad 20 November 2007 - 23:10
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
nu när säkert alla kommit lite långt på spelet vill jag veta vilket erat favvo vapen är??
inkl alla perks??
kul o jämföra
Postad 20 November 2007 - 23:27
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
faen.. kan ju inte svara på era invites,,, blir utloggad hela tiden då...
Postad 21 November 2007 - 00:43
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Snart börjar man få häng på det här känns det som. Är mest kanonmat just nu men det tar sig.
Riktigt kul.
Postad 21 November 2007 - 00:49
primoo
-
primoo
-
Lärjunge
-
-
494 inlägg
Snart börjar man få häng på det här känns det som. Är mest kanonmat just nu men det tar sig. 
Riktigt kul.
Det gick bra för dig när bara du och jag möttes tidigare... fast det var min första gång Hade ingen susning då, knappt kört nåt på singelplayer heller. När vi blev lite fler gick det bättre. psn id: Evil_Rodge
Postad 21 November 2007 - 01:00
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Riktigt kul att vi lyckades bli ett gäng, det får bli fler ggr  . Ser fram emot lite sabotage, domination och search & destroy också
Postad 21 November 2007 - 01:00
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Ja det funkade ju kanonbra!
Gillade dina sprängladdningar bakom muren Morlock, fiffigt!
Postad 21 November 2007 - 01:03
tomas_we
-
tomas_we
-
Lärjunge
-
-
446 inlägg
när jag kom in var de askul o lira mot er men seriöst.... skaffa headset!! är ju inge kul o lira tillsammans om man inte kan snacka!! de e ju ett måste... tänk va kul om alla i lagen kunde prata ihop sig... o sen vore de ju ul o köra annat än deam deathmatch.... kör headqaurters (stavning) eller search and destroy så ska v nog kunna bli en bra klan på tisdagar....
MVH
Postad 21 November 2007 - 01:28
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Hade Sony inte varit så snåla så hade alla haft headset. Stort misstag att inte skicka med ett headset med varje konsoll.
Postad 21 November 2007 - 04:20
MarQz
-
MarQz
-
Användare
-
-
146 inlägg
samma här... hackar på den banan men ingen annan... o framför allt med googlesen på...
Skönt att veta att det är fler som har problem, då borde det ju lösa sig... Är det någon som kan tipsa mig om hur man stänger av voicechatten? eller så man kan göra vissa ljudlösa iaf, ganska störande när man inte förstår folk eller om dom bara håller på att gapa...
Postad 21 November 2007 - 07:21
SonySamppa79
-
SonySamppa79
-
Veteran
-
-
1832 inlägg
Hade Sony inte varit så snåla så hade alla haft headset. Stort misstag att inte skicka med ett headset med varje konsoll.
Ähh, kostar 2 hundringar att köpa, både BT och USB-set. Dom var snälla nog att bjuda på wi-fi och bluray, så headsetet är en liten förlust.
Postad 21 November 2007 - 08:09
Unregistered50fe2819
-
Unregistered50fe2819
-
Veteran
-
-
1833 inlägg
Fördelen är att det inte är så hög andel gapiga fjortisar.
Postad 21 November 2007 - 08:18
Ballybompa
-
Ballybompa
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
21. MarkusGun (MarQz)
22. Evil_Rodge (primoo)
är med i klantråden.
Jag personligen bryr mig inte om var vi för klansnacket, men borde vi inte snacka om tider, planer, strategier och headsets i just klantråden?
Postad 21 November 2007 - 10:49
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
[quote name=nte om var vi för klansnacket, men borde vi inte snacka om tider, planer, strategier och headsets i just klantråden? [/quote] Håller med, men det är upplagt för förvirring. Kanske göra två trådar med allt som har med Warhawk att göra i en och en som bara handlar om COD 4, med clanuppställningen i första inlägg?
Postad 21 November 2007 - 11:00
Ballybompa
-
Ballybompa
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
ja, det än nog lika bra... moderatorn här på forumet kanske kan styra upp någon bra plan..
jag är trots allt amatör. haha.
Postad 21 November 2007 - 13:14
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Jag drar förmodligen förbi och köper ett headset idag....är bara rädd att det kan bli ett Assasins också om jag går in i butiken......
Jag tycker personligen att det borde vara en speciell prövning för att man ska få köpa headset  ....själv får jag frispel totalt när jag hör alla snorungar från England och USA som sitter och muppar.....fuckin a....I`ll do this and I´ll do that........eller när personer sitter och visslar samtidigt som de spelar....hur f*n tänker man då???
Postad 21 November 2007 - 13:43
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Hehe värsta var igår när det var nån som spelade nån jäkla smörpop låt i bakgrunden hur högt som helst på repeat och satt och sjöng med precis hela tiden...man blir aningen irritered och iom det mer lättdödad...idioter
Redigerat av l2ickard, 21 November 2007 - 13:43.
Postad 21 November 2007 - 14:31
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Hehe värsta var igår när det var nån som spelade nån jäkla smörpop låt i bakgrunden hur högt som helst på repeat och satt och sjöng med precis hela tiden...man blir aningen irritered och iom det mer lättdödad...idioter 
Han hade alltså kommit på en bra taktik där! Smart!
Postad 21 November 2007 - 14:51
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Han hade alltså kommit på en bra taktik där! Smart! 
Hehe absolut, fast inget o rekommendera till någon här på forumet för då letar jag reda på er och kommer och slår sönder stereon
Postad 21 November 2007 - 18:54
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Nu är det något som är seriöst fel va......det bara står och tjuter och knastrar och laddar utan att det händer något.....är jag ensam om det??
Postad 21 November 2007 - 18:55
l2ickard
-
l2ickard
-
Mästare
-
-
2805 inlägg
Nu är det något som är seriöst fel va......det bara står och tjuter och knastrar och laddar utan att det händer något.....är jag ensam om det??
Skönt o höra att det inte bara är för mej, blir knäpp på dom här problemen snart...
Postad 21 November 2007 - 18:57
h_z
-
h_z
-
Beroende
-
-
1112 inlägg
Samma här... "DL game Settings" lite soft lobbymusik blandat med lite andtra konstiga tjut emmellan åt. Typiskt när man hade 15 minuter över...
Postad 21 November 2007 - 19:16
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Iofs så är det här första gången jag har haft problem men visst är det störande. Har förresten köpt ett headset som ligger på laddning nu så om det blir lite game efter fotbollen så kör jag med det!
Postad 21 November 2007 - 19:29
Chris Ya
-
Chris Ya
-
Forumräv
-
-
665 inlägg
Har samma problem och dessutom står det att jag är på Rank 1 nu
Vad händer? KOmmer ni in?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|