Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Team Tactical-turnering i COD4

397 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 June 2008 - 21:49

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0
Sådär då var man hemma igen,
men blir nog inget (match) spelande ikväll då jag förmodligen är riktigt ringrostig efter en veckas solsemester :)
men imorgon kväll ska jag nog vara fit for fight hoppas jag!
ser att det har hunnit spelat en del matcher medans jag vaarit borta :(
man missar mycket på en vecka :) :)

Postad 05 June 2008 - 07:47

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Ja, det går hett till här :)

Välkommen tillbaka!

Postad 05 June 2008 - 08:04

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

1. Jag tror inte han är så pass grön att han inte fattar att alla spelformer handlar om att ha ihjäl motståndare i någon form
2. Han sköt mig ett par gånger och stod o matade friskt ner i hålet när vi försökte ta hq där bland annat så......
3. Det var på sabotage på chinatown som anteb kom i ert lag precis i början innan han begick självmord och bytte lag...........att du fick en kula i huvudet på domination berodde väl på att du var långsam eller klantig helt enkelt....

:)

Ursäkta men det var ren bullshit då jag tar för vana att kolla att alla är i rätt lag i början, sa tom. till dom andra att stå still så att det inte blev fusk.. på ambush
Det är helt omöjligt att bli skjuten där jag var såvida inte ni börjat tidigare...

"2. Han sköt mig ett par gånger och stod o matade friskt ner i hålet när vi försökte ta hq där bland annat så......"

Som sagt, tog flera MINUTER innan han fick några kills alls, samt att han inte kan reglerna, givetvis förstod han( :blush: ) att han ska skjuta FI, men han hade rätt få kills med tanke på hur länge han var med..
Som sagt, vi hade vänt den ändå...

Vi stod även stilla på Chinatown när det blev fel, fanns väl en viss risk i det, tex. att stöta på er när ni plantar bomben tre steg senare. :) ;)

"jag sprang mot bombplatsen i ett desperat försök att planta, för att sedan dra... var halvvägs i rummet"Gör vad ni känner är rätt, vi var väl dumma som antog matchen trots att vi visste Evil Rodge inte kunde satsa 100% den kvällen.

Härligt med en riktigt infekterad stämning! :D ;)

Ja, välkommen tillbaka Jens, kul TT-lir du jag och akerren hade igår, vi ÄGDE! B)

Redigerat av Dr. Death, 05 June 2008 - 08:02.

Postad 05 June 2008 - 08:42

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Ja, välkommen tillbaka Jens, kul TT-lir du jag och akerren hade igår, vi ÄGDE! :)

Tack! Ja vi ägde fram till den HQ matchen i slutet.. började ju bra sen tog dom över.. kände då att man är lite ringrostig :) men sabotage matchen på chinatown gick ju på ca 1 minut?

Postad 05 June 2008 - 08:42

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0

Härligt med en riktigt infekterad stämning! :blush: :)

Visst är det... lite hatisk kärlek och lite skitsnack förgyller ju dagen... :)

Edit: Om LORD_moyne dyker upp kanske nån vill köra en match mot lag 2 framåt kvällen....??

Redigerat av Unregistered36883, 05 June 2008 - 08:44.

Postad 05 June 2008 - 09:40

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Just nu känns det inte så intressant att fortsätta spela mot er överhuvudtaget kan jag säga........

edit: läs er som vi har spelat halva matchen mot

Redigerat av Unregistered32f0b602, 05 June 2008 - 10:22.

Postad 05 June 2008 - 09:43

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Vi lag 3 är nog riktigt sugna på en match ikväll, spelar ingen roll vilka vi möter. Jag kan spela från kanske 20:30-21(?). Är själv hemma med min dotter ikväll å imorgon kväll så kan bli som för evil, men hon brukar sova hela nätter utan problem, men ibland kommer hon upp å vill ha lite vatten å så. Men de tar vi om det händer.
Jens, erlander kan ni spela ikväll?

Postad 05 June 2008 - 09:55

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0

Just nu känns det inte så intressant att fortsätta spela mot er överhuvudtaget kan jag säga........

ER...?? Vi har ju inte mötts än.... :)

Postad 05 June 2008 - 10:11

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

Jens, erlander kan ni spela ikväll?

Japp jag är på och sugen som få :) , men inte före 22 skulle jag tro..

Postad 05 June 2008 - 10:21

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Japp jag är på och sugen som få :) , men inte före 22 skulle jag tro..

Bra för jag vill lvla lite mer innan, kunde inte hålla mig från att klicka på prestige knappen igår.

Postad 05 June 2008 - 11:03

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Tack! Ja vi ägde fram till den HQ matchen i slutet.. började ju bra sen tog dom över.. kände då att man är lite ringrostig :) men sabotage matchen på chinatown gick ju på ca 1 minut?

Kan ju delvis bero på att akerren hoppade av så vi var två mot tre en längre tid, kan även tillägga att jag inte spelade mitt A-spel direkt där heller, var för trött och brydde mig inte längre knappt? :)

Redigerat av Dr. Death, 05 June 2008 - 11:25.

Postad 05 June 2008 - 11:10

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Hade förövrigt en riktigt bra TDM-kväll igår, fick till runt 30-35 kills i näst intill alla jag spelade, death:en låg på 7-20 per match, med lutning åt rätt håll de flesta gångerna.

Fick dubbla helikoptrar 2-3ggr oxå igår, och på wetwork så fick jag till minst 4 airstrikes, dock ingen helikopter. :)

Hade glömt hur kul det kan vara med TDM UTAN en massa massmördare i laget som tar alla killsen! :) ;)

Den ende massmördaren var i motståndarlaget, har för mig att han hette akerren eller nåt i den stilen, stod i princip mellan honom och mig , dock så lyckades jag samla ihop fler kills, men dom vann ändå. :blush: ;)

Redigerat av Dr. Death, 05 June 2008 - 11:12.

Postad 05 June 2008 - 11:25

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

edit: läs er som vi har spelat halva matchen mot

Nu ska vi inte vara såna! :blush:

Kan inte fatta varför ni/du är så emot att det ska vara rättvist? Skulle det vara tvärtom skulle jag nog vara en av de som pushat för att ogiltigförklara runda 3 med tanke på omständigheterna, annars känns det ju fel när man vinner.. ? :)

Sen det jag skrev om domination står jag för 100% för, men tycker igentligen inte det är nåt att ta upp och tjafsa om, men iom. att jag tycker att ni/du är lite småaktig när det gäller S&D så kunde jag inte låta bli att ge tillbaka med samma mynt... ;) Sån är jag. :)

Postad 05 June 2008 - 11:40

Unregistered32f0b602
  • Unregistered32f0b602
  • Mästare

• 3086 inlägg
  • 0
Ärligt talat........om han inte kunde spela....varför plockade han upp bomben och sprang för att planta....varför inte bara hoppa ur......och visst...det är jag som är småsint och du som är en stor man...eller hur. För min del spelar det ingen roll längre........ta ni en seger för jag är överhuvudtaget inte intresserad av att fortsätta spela mot dig. Nu behöver vi inte fortsätta den här diskussionen mer utan lämna tillbaka tråden......

Postad 05 June 2008 - 11:55

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0
Snacka om överreaktion... :blush:

Anser inte att det finns någon anledning till att misstro vad någon säger oavsett sida..?

Har för övrigt aldrig sagt att jag är någon stor man, skrev bara vad jag tycker, och jag menar inte att du är småaktig som person, enbart lite småaktig i denna frågan. :)

Tycker dock inte detta är något som är värt att bli ovänner över, så vi lägger ner denna diskussion..? :)

Postad 05 June 2008 - 12:29

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Låter som om merger har haft en jobbig dag?
Ett j***a gnällande på er angående den här matchen. Detta är la inte det viktigaste i hela världen. Ni kommer ju inte ha någon chans ändå så länge vi (lag3) är med i turneringen :).

Jag kan nog inte spela ikväll Frasse och Jens. Är bortbjudna ikväll och det är rejält med alkohol inblandat och det slutar aldrig bra för mig men vi får se hur det blir

Postad 05 June 2008 - 12:56

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Verkar inte vara lätt för er att reda ut detta :) Som utomstående part så är jag av uppfattningen att det lag/person som lämnar en omgång/match som startat också förlorar den... Går man in och spelar även fast man vet att man kanske måste avbryta så får man ta det.

Hoppas vi kan avsluta denna trevliga diskussion nu :)

På tal om annat så om inte Moyne dyker upp inom snar framtid så har vi en ledig plats i vårat lag...Vem är intresserad av den?

Postad 05 June 2008 - 13:00

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0
Det kanske tom skulle kunna vara så att vi får plocka in en "vikarie" på obestämd tid, så vi åtminstonde kan komma upp i 2 spelade matcher....?? (om det nu inte är helt emot regelboken...)

Postad 05 June 2008 - 13:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Jag tycker som l2ickard i denna fråga faktiskt, har man startat en match men hoppar ur mitt i en delmatch så har avhopparen svikit sitt lag och det lag med en avhoppare får bestämma sig för WO i den delmatchen eller försöka vinna med färre spelare.

Min röst faller på att LAG 5 vann S&D p.g.a WO med 4-0 vilket renderar i en ställning på 2-2 där en avgörande TDM ska spelas.

Lag7 vs. Lag5
HQ: 250-210
Sab: 1-0
Dom: 114-201
S&D: 0-4
TDM: n/a - n/a

Ok?

(Om en spelare får connection interrupted och laggar ur är det en annan sak IMO)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 05 June 2008 - 14:01.

Postad 05 June 2008 - 14:09

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Jag tycker dr.death och merger får göra som riktiga män.....bit ihop och gör upp i en cage match sinsemellan
och lägg ner diskussionen sen.
Trist med dålig stämning inom klanen. Det är ju trots allt bara ett spel....(nästan iaf :) )

Postad 05 June 2008 - 14:10

Unregistered8c00bd99
  • Unregistered8c00bd99
  • Veteran

• 2296 inlägg
  • 0
Hoppar man "frivilligt" ur så är det WO, borde kanske sätta upp det som regel 7 eller nått.

Postad 05 June 2008 - 14:37

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

• 759 inlägg
  • 0
Herregud, trodde inte jag skulle orka kommentera dessa småbarnsfasoner.
Men nu får ni ge er, båda två. Det är som sagt ett spel som vi lirar för att ha kul.
Tyckte att början av diskussionen var upplyftande, men nu...
Eftersom Morlock håller i poängen så tycker jag gott han kan få ta på sig domarkepsen också.
Detta om detta.

Postad 05 June 2008 - 14:48

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Hoppar man "frivilligt" ur så är det WO, borde kanske sätta upp det som regel 7 eller nått.

Bra idé.

7. En påbörjad delmatch där någon i ett lag frivilligt hoppar ur och delmatchen avbryts anses som WO i delmatchen. Fullt OK att fortsätta delmatchen med färre spelare.

Postad 05 June 2008 - 15:06

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Bra löst gubbar

Postad 05 June 2008 - 15:13

primoo
  • primoo
  • Lärjunge

• 494 inlägg
  • 0

Jag tycker som l2ickard i denna fråga faktiskt, har man startat en match men hoppar ur mitt i en delmatch så har avhopparen svikit sitt lag och det lag med en avhoppare får bestämma sig för WO i den delmatchen eller försöka vinna med färre spelare.

Min röst faller på att LAG 5 vann S&D p.g.a WO med 4-0 vilket renderar i en ställning på 2-2 där en avgörande TDM ska spelas.

Ok?

(Om en spelare får connection interrupted och laggar ur är det en annan sak IMO)

Vi var ALLA överrens om att jag kunde hoppa ur för att jag var ensam hemma med min dotter
Jag sa ett flertal gånger att jag inte ville lira för att det skulle bli såhär... men vi körde och ALLA var med på det.
Jag har även sagt att vi kan köra på 0-3 som de ville....

Postad 05 June 2008 - 15:19

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Vi var ALLA överrens om att jag kunde hoppa ur för att jag var ensam hemma med min dotter
Jag sa ett flertal gånger att jag inte ville lira för att det skulle bli såhär... men vi körde och ALLA var med på det.

Kör på 3-0 då men bestäm det nu allihop för det här börjar bara bli löjligare och löjligare

Postad 05 June 2008 - 15:37

Andreas_Johanss
  • Andreas_Johanss
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
jisander åkte dit..måste ligga lågt ett tag

Postad 05 June 2008 - 16:44

Lobello
  • Lobello
  • Lärjunge

• 486 inlägg
  • 0

jisander åkte dit..måste ligga lågt ett tag

vad menar du? :)

Postad 05 June 2008 - 18:16

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Verkar inte vara lätt för er att reda ut detta :) Som utomstående part så är jag av uppfattningen att det lag/person som lämnar en omgång/match som startat också förlorar den... Går man in och spelar även fast man vet att man kanske måste avbryta så får man ta det.

Hoppas vi kan avsluta denna trevliga diskussion nu :)

På tal om annat så om inte Moyne dyker upp inom snar framtid så har vi en ledig plats i vårat lag...Vem är intresserad av den?

Håller jag med om, men iom. att vi inte ville möta dom från början pga. av detta, och de övertalade oss genom att säga att vi fick bryta om det behövdes så ser det ju annorlunda ut, annars hade vi ju väntat med att spela? :blush:

Säger väl sig självt att vi inte skulle spelat om det skulle bli WO. pga. en relativt väntat tvång att avbryta? ;)

För övrigt så tycker jag att vi skulle kunna singla slant eller spela en Sabotage om frågan, sabotage är ju i princip som lotteri? ;)

Kan hålla med om det hela blivit ganska tramsigt, men vi är två järnviljor i denna fråga, brukar alltid vika mig och låta andra få som dom vill, men det kändes så jäkla fel iom. att vi var överrens från början.. B)

HÄR har vi en stor man. :D

Redigerat av Dr. Death, 05 June 2008 - 18:20.

Postad 05 June 2008 - 20:04

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

• 3680 inlägg
  • 0

Det känns ju nästan som om saken är uppklarad....!! Nu torkar vi oss bakom öronen och ser framåt mot nästa omgång...!!! :)

Postad 05 June 2008 - 21:12

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Det känns ju nästan som om saken är uppklarad....!! Nu torkar vi oss bakom öronen och ser framåt mot nästa omgång...!!! :)

OK., känns inte rättvist, men om Evil är ok med det så får väl jag inte vara sämre... :)

Då lämnar vi detta bakom oss? :blush:

Postad 05 June 2008 - 23:03

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

• 2268 inlägg
  • 0
Primare>>Jag håller med om att vi gick med på att om matchen blev avslutad så skulle vi köra från det resultatet som gällde så dr death har rätt i det......däremot så kommer jag att avstå från allt vad gäller clanaktivitet och övrigt att göra och kul kul alla informativa kommentarer.....jag lämnar gemenskapen nu.......

Postad 05 June 2008 - 23:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Primare>>Jag håller med om att vi gick med på att om matchen blev avslutad så skulle vi köra från det resultatet som gällde så dr death har rätt i det......däremot så kommer jag att avstå från allt vad gäller clanaktivitet och övrigt att göra och kul kul alla informativa kommentarer.....jag lämnar gemenskapen nu.......

Vad säger du människa? :)

Postad 06 June 2008 - 00:23

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Men så behöver det väl inte bli, så allvarligt var det väl inte? :D

Postad 06 June 2008 - 00:32

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0
Oj. vad seriöst vissa tar det. Herregud... Det är ju bara ett TV-spel.

Postad 06 June 2008 - 07:33

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0
Vad är det för fel på dagens tv-spelare...?
Bara för att det blev en liten ordväxling så skall halva klanen splittras?

Nej kom igen nu gubbar så kör vi på och slutar larva oss om småsaker och beter oss som män

Postad 06 June 2008 - 09:58

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Var det någon som trodde att vi skulle spela nästan 30 matcher vad 6 olika viljor i varje match utan att det skulle bli tjaffs någongång? Det är bara att hitta en lösning, acceptera å köra vidare.

Jens å erlander fixa match ikväll?

Redigerat av frass3, 06 June 2008 - 10:01.

Postad 06 June 2008 - 10:28

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

Var det någon som trodde att vi skulle spela nästan 30 matcher vad 6 olika viljor i varje match utan att det skulle bli tjaffs någongång? Det är bara att hitta en lösning, acceptera å köra vidare.

Jens å erlander fixa match ikväll?

Jag håller helt med, oavsett vad som sägs i matchen så måste man ta det för vad det är, sen att det är skilda meningar i saken så måste man försöka enas över en lösning.

Att folk hackar och spelar lite rävspel ska i princip ingå i allt sånt här, IMO, allt är tillåtet i Kärlek och Krig.
Är man känslig... then so be it..

Ger man sig in i leken får man leken tåla ^^

Precis som att jag tycker vissa är Campare, men det är ju självklart att man gör så om man tycker det är bästa taktiken för att vinna, skulle själv välja den taktiken oberoende vad andra tycker, och förvänta mig viss munhugg.

Postad 06 June 2008 - 16:37

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Jag skulle kunna tänka mig ta hans plats/vara vikarie för honom om det skulle behövas. Jag har dock ingen mic och planerar inte heller på att köpa en, men om ni ändock vill ha mig och behovet finns så ställer jag upp.

Postad 06 June 2008 - 18:43

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Jag kan ställa upp som inhoppare. Har mic och är på guldkors steg 30 just nu. :P Mina specialiteter är sniper och dead silence med MP5 :D

Postad 06 June 2008 - 19:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Jag kan ställa upp som inhoppare. Har mic och är på guldkors steg 30 just nu. :) Mina specialiteter är sniper och dead silence med MP5 :D

Märkligt att inte du spelar med oss. Du verkar ju duktig av det du skrivit. :P

Postad 06 June 2008 - 19:15

Volvow
  • Volvow
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Hej!

Någon som vet någon bra server som inte kör "turnering" som ni gör?

Postad 06 June 2008 - 19:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Hej!

Någon som vet någon bra server som inte kör "turnering" som ni gör?

Detta är PS3-versionen, här väljer man inte någon server.

Man skickar invites till polare och spelar tillsammans på privata matcher eller i rankade matcher.

Postad 06 June 2008 - 19:20

Volvow
  • Volvow
  • Användare

• 121 inlägg
  • 0
Hej...såg just det sorry :D

Detta är PS3-versionen, här väljer man inte någon server.

Man skickar invites till polare och spelar tillsammans på privata matcher eller i rankade matcher.

Postad 06 June 2008 - 19:58

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Hehe men det är inte alla dagar jag kan så känns inte sjysst att anmäla sig om man inte kan ställa upp dagligen. Fast jag hoppar gärna in om någon hoppar av. Verkar riktigt skoj detta. Vill ju ge dig en kniv i nacken Morlock :D

Postad 06 June 2008 - 20:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Vill ju ge dig en kniv i nacken Morlock :D

Många som vill det.

Adda mig så kan vi spela;
PSN ID - "morlock"

Postad 06 June 2008 - 20:14

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Många som vill det.

PSN ID - "morlock"

CAGE MATCH, CAGE MATCH!!!!!! :D

Redigerat av frass3, 06 June 2008 - 20:20.

Postad 06 June 2008 - 23:30

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

Många som vill det.

PSN ID - "morlock"

:D :P :)

Det vill jag se!!!

Postad 07 June 2008 - 15:47

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
får väl påminna dr.ligga att det är dubbel xp ihelgen och inget konstigt med poängen :( :(

Postad 07 June 2008 - 16:11

Karlsson_K
  • Karlsson_K
  • Lärjunge

• 250 inlägg
  • 0
Det blir gärna CAGE för mig. Men tror inte Morlock tar mig om jag är ska vara ärlig, han kommer krossa mig...
Hur lägger man till sitt PSN ID i första posten?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.