Finns det några MMA-fans här?
4348 svar till detta ämne
Postad 19 April 2009 - 16:00
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Börjar nog va dags för Lidell att kasta in handduken
Börjar tycka så jag med, men Chuck är Chuck o frågan är om Dana White törs låta Chuck kasta in handuken då han fortfarande är en rätt skaplig kassako..och The Iceman verkar fram till nu fortfarande kunna hitta motivation till träning osv o troligen vill han nog avsluta sin karriär på ett trevligare sätt än så som fallet skulle bli om han slänger handskarna på hyllan i nuläget..
Postad 19 April 2009 - 16:06
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Lyoto Machida mot Rashad Evans... Har nog en del förväntningar där..
Inte helt övertygad om att Machida bara kommer att köra över Rashad, det har man trott så många gånger att han ska råka ut för..Rashad verkar ha duktiga strateger runt ikring då hanst sätt att "fightas" rent taktiskt håller väldigt hög klass..
Bäge är obesegrade o väldigt olika i sina stilar, Machida tycker jag kör sin stil o sin grej helt suveränt bra medan jag tycker att Rashad har en förmåga att anpassa sig efter motståndet på ett lurigt sätt..
Värsta scenariot är väl att Rashad håller sig undan o undviker Machidas attacker o matchen blir dötrist..
Postad 20 April 2009 - 00:08
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Lär bli en grym fight :-)
Sen hoppas jag verkligen Matt Hughes åker på pisk..Drygare snubbe får man ju leta efter...Ser just Ultimate fighter år 2 där han är tränare
Postad 08 May 2009 - 16:36
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Ikväll kl 22.00 sänder TV4 sport The Zone FC 4-galan som gick häromveckan i lisebergshallen i Göteborg. Har inte spanat in resultaten så det skall bli kul att se, Eddy Bengtsson m.fl. är med. UFC 98 tror jag går så här: Rashad Evans Vs. Lyoto Machida - Tror som jag tidigare sagt att Machida blir mästare och kommer vara det ganska länge. Matt Hughes Vs. Matt Serra - Hughes är för stor och stark för den naturlige 155 fightern Serra. Hughes vinner på poäng Drew McFedries Vs. Xavier Foupa-Pokam - Väldigt intressant och jämn match. 2 dåliga groundfighters som är extremt duktiga stående, publikfriarmatch. Skall bli kul att se. Dan Miller Vs. Chael Sonnen - Mycket jämn match, men tror att Chael har ett litet övertag. Men Miller verkar vara en framtidsman. Sean Sherk Vs. Frank Edgar - Tror att Sherk kontrollerar från topp, om han får problem stående. Men Sherk kanske försöker vinns denna stående. Brock Larson Vs. Chris Wilson Yoshiyuki Yoshida Vs. Brandon Wolff
Postad 09 May 2009 - 18:17
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
Ikväll kl 22.00 sänder TV4 sport The Zone FC 4-galan som gick häromveckan i lisebergshallen i Göteborg. Har inte spanat in resultaten så det skall bli kul att se, Eddy Bengtsson m.fl. är med.
UFC 98 tror jag går så här:
Rashad Evans Vs. Lyoto Machida - Tror som jag tidigare sagt att Machida blir mästare och kommer vara det ganska länge. Matt Hughes Vs. Matt Serra - Hughes är för stor och stark för den naturlige 155 fightern Serra. Hughes vinner på poäng Drew McFedries Vs. Xavier Foupa-Pokam - Väldigt intressant och jämn match. 2 dåliga groundfighters som är extremt duktiga stående, publikfriarmatch. Skall bli kul att se. Dan Miller Vs. Chael Sonnen - Mycket jämn match, men tror att Chael har ett litet övertag. Men Miller verkar vara en framtidsman. Sean Sherk Vs. Frank Edgar - Tror att Sherk kontrollerar från topp, om han får problem stående. Men Sherk kanske försöker vinns denna stående. Brock Larson Vs. Chris Wilson Yoshiyuki Yoshida Vs. Brandon Wolff
Jo, jag var och såg The Zone när det gick här i GBG. Min gamla instruktör Åke Bergvall gick match, så man var ju tvungen att gå dit å "hejapå" han! --- Håller med dig till stort om UFC 98, men tror att Dan Miller kommer att knipa vinsten där, sen tror jag Yoshida piskar Wolff. sen har vi ju ytterligare fyra matcher; Krzysztof Soszynski Vs. Andre Gusmao Dave Kaplan Vs. George Roop Phillipe Nover Vs. Kyle Bradley Pat Barry Vs. Tim Hague ..Rashad verkar ha duktiga strateger runt ikring då hanst sätt att "fightas" rent taktiskt håller väldigt hög klass..
kan ju ha å göra med att han tränar hos Jackson's
Redigerat av Hybe, 09 May 2009 - 18:19.
Postad 09 May 2009 - 21:22
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Funderar på att slänga in en 100 på att Rashad och Serra vinner...
Borde väl ändå inte vara omöjligt...
Rashad känns då rätt säker för mig..Han är riktigt bra...tycker de är konstigt att han har så pass höga odds.
Postad 22 May 2009 - 20:01
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Satsat en hunka på att Rashad och Serra vinner...
Tror tyvärr den spricker på Serra....Men går den in så får ja 900 spänn ..
Vad tror ni? finns det en chans att den går in ?
Postad 22 May 2009 - 20:57
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Satsat en hunka på att Rashad och Serra vinner...
Tror tyvärr den spricker på Serra....Men går den in så får ja 900 spänn ..
Vad tror ni? finns det en chans att den går in ?
Nej, det tror jag inte. Lyoto kommer inte förlora, kanske 10% chans för Rashad. Machida vinner och kommer behålla bältet de närmaste åren. I den andra matchen ser jag Hughes som knapp favorit, men Serra har väl cirka 40% chans.
Postad 22 May 2009 - 21:13
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Nej, det tror jag inte. Lyoto kommer inte förlora, kanske 10% chans för Rashad. Machida vinner och kommer behålla bältet de närmaste åren. I den andra matchen ser jag Hughes som knapp favorit, men Serra har väl cirka 40% chans.
Rashad är helt klart "underdoggen" i denna fajt...som vanligt!! Det har varit några fajter man absolut inte trott han skulle segra i men men...På något sätt är han svårbesegrad och på något sätt hoppas jag nästan han ska "slå till" igen..men även jag tror han får svårt med att gå segrande ur denna kamp mot Machida.. Fast jag håller nog tummarna ändå
Postad 22 May 2009 - 21:37
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
På nått sätt har jag svårare att se att Rashad förlorar än Hughes...
Vist är Machida grym men jag tycker att man räknar bort Rashad lite för lätt..
Han har utvecklats grymt mycket sen sin första fight i TUF och även mött riktigt bra fighters.
Jaja..Vi får väl snart se :-)
Edit
Börjar 0400 inatt...Fixade TV4 sport paketet istort sett bara för UFC
Nån mer som ställer väckaren ?
Redigerat av moparman, 23 May 2009 - 12:12.
Postad 23 May 2009 - 16:41
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
På nått sätt har jag svårare att se att Rashad förlorar än Hughes...
Vist är Machida grym men jag tycker att man räknar bort Rashad lite för lätt..
Han har utvecklats grymt mycket sen sin första fight i TUF och även mött riktigt bra fighters. Jaja..Vi får väl snart se :-)
Edit
Börjar 0400 inatt...Fixade TV4 sport paketet istort sett bara för UFC Nån mer som ställer väckaren ? 
Nej, skall upp tidigt på söndag, så jag väntar till söndag kväll med att se UFC98. Skall bli spännande att se om Pat Barry gör sin Techno Viking entré, hehe. Tyvärr lär man aldrig få se entrén, eftersom han inte är på maincardet. Troligtvis kommer dom visa matchen, eftersom den säkert slutar med en KO, men knappast entrén till buren. Annars ser jag mest fram emot att Machida äntligen skall få sin chans till bältet. Roligaste matchen för mig blir hatmatchen mellan Serra och Hughes, hoppas Serra vinner eftersom Hughes verkligen är en dryg översittartyp. Tyvärr tror jag på att Hughes använder hjärnan och tar ner Serra till marken och använder GSPs taktik och tröttar ut Serra med toppkontroll. Hughes är solklar BJJ-svartbältesnivå och jag tror aldrig att Serra kan submitta honom. Tror på att Hughes kontroller och vinner domslutet, möjligtvis TKO i rond 3. Hughes är större och starkare och Serra har sin enda chans stående.
Postad 23 May 2009 - 17:07
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Dream 9 är ju snart också, på tisdag tror jag. Några riktigt bra matcher där, som helhet bättre än UFC98 om man bortser från freakshowerna. Men jag ser även fram emot dessa matcher.
Norifumi Yamamoto vs. Joe Warren - Tuff match för Joe Warren i sin andra MMA-match. Joe Warren verkar vara ett superlöfte och jag tror han kan bli riktigt bra, men denna gång vinner Kid på KO.
Hideo Tokoro vs. Abel Cullum - Tokoro borde vinna detta.
Yoshiro Maeda vs. Hiroyuki Takaya - Maeda tror jag vinner
Masakazu Imanari vs. Bibiano Fernandes - Tuff match för Imanari, han har leglockat flera brasilianska BJJ-svartbältare tidigare. Inte bara vunnit mot dom, utan även allvarligt skadat dom flesta. Men nu möter han en BJJ-världsmästare som jag inte tror han kan submitta. Imanaris standup är ju rätt så skrämmande dåligt, så jag tror på vinst för Bibiano.
Ronaldo Souza vs. Jason Miller - Tror faktiskt att Miller kan hålla fighten stående och vinner detta. Kul match och Mayhem kommer vara smartare nu.
Tatsuya Kawajiri vs. Gesias Cavalcante - Supermatch, som jag tror att JZ vinner (Cavalcante alltså).
Bob Sapp vs. Ikuhisa Minowa - Hehe, Tror faktiskt på Bob Sapp och tycker synd om Minowaman. Han kan ju få till ett leglock, men det skall nog Sapp kunna undvika.
Jan Nortje vs. Rameau Thierry Sokoudjou - Hmm, Soku vinner hur lätt som helst.
Gegard Mousasi vs. Mark Hunt - Mousasi har en tuff uppgift, men jag tror han vinner på submission.
Hong Man Choi vs. José Canseco - Haha, baseboll-spelaren Canseco åker på en rejäl omgång stryk i denna match.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 23 May 2009 - 17:16.
Postad 23 May 2009 - 22:59
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Nu är det bara 4 timmar kvar!
Var precis inne och satsade på 3 matcher.
Kryzysztof Soszynski vs Andre Gusmao (Matchvinnare) Kryzysztof Soszynski 2.10
Rashad Evans vs Lyoto Machida (Matchvinnare) Rashad Evans 2.87
Matt Hughes vs Matt Serra (Matchvinnare) Matt Hughes 1.40
Är mest orolig för Rashads match men kunde inte motstå det fina oddset.
Redigerat av Gavva, 23 May 2009 - 23:03.
Postad 24 May 2009 - 02:58
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiits tiiiiiiiime
Postad 24 May 2009 - 03:01
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Yes blir nog fint det här!
Postad 24 May 2009 - 03:04
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Sp länge Rashad å Serra vinner å ja får 900 spänn :-)
Postad 24 May 2009 - 04:29
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Nä Serra får ju inte vinna då är jag ju körd!
Postad 24 May 2009 - 04:32
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Rätt trist gala än så länge...Hoppas nu att Serra knockar Hughes ut ur octagon
Postad 24 May 2009 - 05:02
Unregistered74d4d0b1
-
Unregistered74d4d0b1
-
Veteran
-
-
2219 inlägg
Ja trist... men så har det varit de flesta UFC-galor jag kollat. Pride och K1 var roligare. Alldeles för mkt kramande på marken för min smak i UFC.
Postad 24 May 2009 - 05:05
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Tycker dommaren borde va mycket snabbare med att ställa upp dom
Edit
Nu blir det intressant....Vem ska vinna ? Rashad eller Machida ?
Redigerat av moparman, 24 May 2009 - 05:16.
Postad 24 May 2009 - 05:28
Unregistered74d4d0b1
-
Unregistered74d4d0b1
-
Veteran
-
-
2219 inlägg
Wow, det lönade sig att klaga
Häftig titelfajt
Redigerat av Unregistered74d4d0b1, 24 May 2009 - 05:28.
Postad 24 May 2009 - 05:38
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Postad 24 May 2009 - 05:41
Unregistered74d4d0b1
-
Unregistered74d4d0b1
-
Veteran
-
-
2219 inlägg
ja, det håller jag med om
Postad 24 May 2009 - 05:42
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Postad 24 May 2009 - 06:59
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Postad 24 May 2009 - 13:19
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Postad 24 May 2009 - 16:45
Unregistered35020
-
Unregistered35020
-
Forumräv
-
-
635 inlägg
Redigerat av Unregistered35020, 24 May 2009 - 16:46.
Postad 24 May 2009 - 18:40
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Nu kan man nog skriva utan dold text. Som Joe Rogan sa så har Machida-eran nu startat och det kommer dröja länge innan någon har en chans att slå Machida. Evans fick inte in en enda träff på hela första ronden och i rond 2 hade han 2 halvträffar med hookar från halvclinch. Det är helt otroligt vad överlägsen Machida har varit i sina UFC-matcher, han har inte varit i närheten av att förlora en rond och han har knappt blivit träffad. Tito Ortiz var närmast med sitt triangelförsök, men förutom det har det varit utklassning. Den enda typen av fighter jag tror har en chans mot Machida är en stark brottartyp, tex Tito Ortiz, Randy eller Dan, jag ser ingen i UFC's 205 division som har dessa kvaliteer. Skulle tro att Dana White kanske lyckas övertala Randy att gå ner till 205 igen, eftersom Dana inte riktigt är nöjd med att ha Machida som bälteshållare i 205.
Serra-Hughes var jämn och sista ronden var extremt jämn, men det var nog rätt med Hughes som vinnare.
Hade satt pengar på Machida, Edgar och Serra, så det blev ju en del vinst i alla fall. Sean Sherk måste vara efterbliven som inte tar ner Edgar till marken och tröttar ut honom, fattar inte vad det är för fel på honom. Är han så rädd för att bli sedd som en tråkig fighter?
Chael Sonnen är en tuff kille i samma stil som Randy, Dan och Matt Lindland. Inte så kul match, men han mötte en extremt farlig motståndare.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 24 May 2009 - 18:43.
Postad 24 May 2009 - 19:54
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Hur fasen kom du på tanken att satsa på Edgar?
Dock ett smart drag så här i efterhand :-)
Fattar inte hur f*n Sean lyckades förlora.
Han gjorde ju ingenting..Ville han ens slåss ? Tveksamt..
Skulle tro att många system sprack där...En riktig skräll ...Sett till odds iaf ...
Tror ni ändå inte att det var en hel del svammel att serra å hughes skulle hata varandra så mycket...Dom var då värre trevliga efter matchen..
Kan inte smälta att Rashad gjorde en så fruktansvärt dålig insats..
Men så här i efterhand måste han ju ha haft så grymt mycket respekt för Machida eller så var han helt enkelt rädd..
Varför försökte han inte plocka ner Machida? det är för mig en gåta...
Ska det komma nå positivt ur Machidas vinst är det kanske att karate får ett litet uppsving
Postad 24 May 2009 - 20:43
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Edgar var en chansning och jag satte inte så mycket på det. Det jag satte mest på var Machida och Machida i kombination med Serra (pga odds), så jag gick väl knappt plus.
Ja Rashads enda chans hade varit att ta ner Machida till marken, lite dålig gameplan av Greg Jackson.
Yoshida hade en bra match och en snygg submission.
Redigerat av Unregistered9d110ebc, 24 May 2009 - 20:44.
Postad 25 May 2009 - 10:32
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Ja Rashads enda chans hade varit att ta ner Machida till marken, lite dålig gameplan av Greg Jackson.
Ja Rashads gameplan verkade inte fungera så bra denna dag..Machida var helt överlägsen, det verkade tycker jag som om Rashad hade alldeles för mkt respekt för Machida (med viss rätt  ) Undrar om Anderson "the spider" Silva kan tänka sig att lägga på sig några kilon framöver, kanske skulle kunna bli en trevlig utmaning för bägge dessa herrar...dock så tror jag dom skulle "tröka" ut varandra, för att inte tala om publiken  Machida är briljant i det han gör men jag tycker ändå han är lite tråkig titta på...hmm, kanske mig det är fel på bara
Postad 25 May 2009 - 12:18
sepidar666
-
sepidar666
-
Rookie
-
5 inlägg
Rashad kommer komma tillbaka mycket bättre nu när han fått känna av Machida. Tror hans gameplan var att vänta på att Machida skulle svinga först och sedan kontra, vilket skulle vara en smart plan om det inte vore för Machidas kvickhet. Det enda sättet jag kan se Machida förlora är antingen via Ground and Pound eller av en otroligt bättre striker såsom Quinton Rampage jackson (När han är i grym form och är hungrig haha  ) eller om GSP skulle vilja fightas i den viktklassen.
Postad 25 May 2009 - 13:37
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Anderson Silva kommer inte att fightas mot Machida, eftersom dom är nära vänner. Han sa väl före sin match mot Irwin att han kunde tänka sig att fightas mer i 205 för enskilda utmaningar, men han ville inte fightas för bältet så länge som Machida stod på tur för bältet.
GSP är alldeles för liten för att möta en 225 pound fighter, men en fighter med samma brottarbas som GSP skulle ha en bra chans. GSPs stil går ju mycket ut på att han är större, starkare och bättre tränad än sina motståndare och att han kan trötta ut motståndaren med sin brottning och styrka. Men den typen av fighter skulle vara pefekt för att slå Machida, problemet är att det mest är strikers i UFC 205. Quinton skulle kunna lyckas om han använder mycket clinch och nedtagningar.
Postad 25 May 2009 - 13:57
sepidar666
-
sepidar666
-
Rookie
-
5 inlägg
Anderson Silva kommer inte att fightas mot Machida, eftersom dom är nära vänner. Han sa väl före sin match mot Irwin att han kunde tänka sig att fightas mer i 205 för enskilda utmaningar, men han ville inte fightas för bältet så länge som Machida stod på tur för bältet.
GSP är alldeles för liten för att möta en 225 pound fighter, men en fighter med samma brottarbas som GSP skulle ha en bra chans. GSPs stil går ju mycket ut på att han är större, starkare och bättre tränad än sina motståndare och att han kan trötta ut motståndaren med sin brottning och styrka. Men den typen av fighter skulle vara pefekt för att slå Machida, problemet är att det mest är strikers i UFC 205. Quinton skulle kunna lyckas om han använder mycket clinch och nedtagningar.
Håller med dig, men kan du tänka dig GSP @ 225?  Tror inte det är omöjligt för honom att bulka upp till den nivån. Men han känner sig nog bra mkt stabilare på den vikten han är på nu. Dock så håller jag stenhårt på Crocop nu när han är tillbaka i UFC. Tror det är hans tid att vara supreme nu.
Redigerat av sepidar666, 25 May 2009 - 13:57.
Postad 25 May 2009 - 18:50
Hybe
-
Hybe
-
Beroende
-
-
1429 inlägg
Håller med dig, men kan du tänka dig GSP @ 225? Tror inte det är omöjligt för honom att bulka upp till den nivån. Men han känner sig nog bra mkt stabilare på den vikten han är på nu. Dock så håller jag stenhårt på Crocop nu när han är tillbaka i UFC. Tror det är hans tid att vara supreme nu.
ja, Machida blir svårslagen. Krävs en riktigt bra gameplan för att kunna utmana! Sen håller jag inte riktigt med om när folk säger att "han e omöjlig att besegra stående, och enda sättet är att ta ner han på backen". Dock ser jag Machida som den enda fightern i UFCs 205lbs division, som den som kan hålla bältet ett tag. Cro Cop kan man ju alltid hoppas på!  Tyvär tror jag att han är för ensidig och liten för att lyckas mot de bra och stora brottarna som det finns några stycken av i UFC. Han kommer bli nertagen helt enkelt, tror jag.
Postad 28 May 2009 - 22:01
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
har äntligen sett galan då jag suttit på ett fjäll och jagat fisk en vecka och måste bara säga MACHIDAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Äntligen fick han sin titelmatch efter att Dana "hata alla brassar" White och Matchmaker Joe Silva har sidesteppat honom typ 7 gånger!
The Dragon is here to stay!
Postad 29 May 2009 - 17:47
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Är det nån här som ska åka till Tyskland och kolla på UFC 99? Själv ska jag och några polare bestämma oss nu i helgen om hur vi ska göra.
Postad 29 May 2009 - 18:39
Unregistered29693
-
Unregistered29693
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Frågan är om Crocop verkligen har någonting att ge i Octagonen. Har ju inte gått så bra för honom hittils. Jag hoppas verkligen han kan leverera, då han är riktigt skoj att se på när han är som bäst. Men han känns alldeles för stel och enformig för att ha en chans. Men fedor? när ska nån plocka fedor? Helt otrolig är han ju.. måste vara den som har varit mest överlägsen i en gren någonsin. Man kan ju inte annat än bli grymt imponerad över den mannen.... http://www.youtube.c...h?v=FtFvR7QRmowJag vet inte hur många ggr jag och mina kompisar sett just det där landapånackenontsomfanmenändåinte-klippet... helt otroligt.
Postad 29 May 2009 - 19:12
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Skulle va helt grymt att åka till Tyskland å se UFC 99....Synd ja bor så långt bort..
Hade jag bott i skåne så hade de ju knappast varit nåra problem...Fylla en bil å åka
Hittat biljetter på Ebay för 1668 spänn...
Ingen aning om der är en ok plats men
Postad 30 May 2009 - 13:27
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Sätter väl spoilervarning på mina kommentarer om Dream 9, även om det inte är så mycket spoilers.
Postad 31 May 2009 - 19:14
Gavva
-
Gavva
-
Forumräv
-
-
598 inlägg
Skulle va helt grymt att åka till Tyskland å se UFC 99....Synd ja bor så långt bort.. Hade jag bott i skåne så hade de ju knappast varit nåra problem...Fylla en bil å åka
Hittat biljetter på Ebay för 1668 spänn... Ingen aning om der är en ok plats men
Har bokat flyg och hotell + Biljett till UFC 99 idag!  Åker torsdag till söndag och kalaset går på strax under 5000 med hotell, flyg och biljett till galan.
Postad 31 May 2009 - 20:32
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Fifaaasen...Finns inte ens ord att beskriva hur avundsjuk jag är
Nu hoppas jag att du uppdaterar live från UFC 99 ..Det minsta du kan göra
Edit
hoppas på många rapporter live :-)
Vad tror ni om mitt tips ?
Vinst för
Cain Velasquez
Paul Kelly
Paul Taylor
Mike Swick
Mirko Filipovic
Rich Franklin
Redigerat av moparman, 12 June 2009 - 19:38.
Postad 13 June 2009 - 20:26
Unregistered74d4d0b1
-
Unregistered74d4d0b1
-
Veteran
-
-
2219 inlägg
Är det livegala som pågår nu på TV 4 sport? Vilka fighter är mest intressanta?
Postad 13 June 2009 - 22:27
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Kongo vs cain var brutalt bra..Nu ser ja Franklin VS silva
Redigerat av moparman, 13 June 2009 - 23:01.
Postad 14 June 2009 - 09:17
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
seriöst...är dommarna mutade?jag börjar då på allvar tro det efter ha sett Franklin vs Silva..var en riktigt riktigt bra fight
Postad 14 June 2009 - 17:22
Unregistered74d4d0b1
-
Unregistered74d4d0b1
-
Veteran
-
-
2219 inlägg
ja det var en mkt märklig utgång av den fighten...
Postad 14 June 2009 - 21:17
Unregistered29693
-
Unregistered29693
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Ja det var skumt, just att det blev unanimous också. När jag hörde det så trodde jag direkt att Silva vunnit.. men icket. Skumt skumt.
Däremot så imponerade Cain mkt, han kan nog gå riktigt långt.
Redigerat av Unregistered29693, 14 June 2009 - 21:18.
Postad 14 June 2009 - 21:23
Unregistered74d4d0b1
-
Unregistered74d4d0b1
-
Veteran
-
-
2219 inlägg
JA det var häftigt att se att han kastade King Kong som en vante ner i mattan gång efter gång. Det dånade i hela hallen när hans 110 kilo slog i golvet... hehe
Postad 26 June 2009 - 18:47
nickeskbg
-
nickeskbg
-
Användare
-
-
200 inlägg
Det börjar dra ihop sig för jubileumsgalan UFC 100 
En hel del stora namn som skall göra upp i octagonen..
Lessnar vs Mir .....hoppas innerligt att Frank Mir ska besegra Lessnar en andra gång 
GSP vs Alves .....Har möjlighet att bli en riktigt kanonfajt, något inom mig vill att Alves ska vinna BRUTALT...
Henderson vs Bisping .....Rule Britania
De övriga matcherna har jag ännu inte funderat så mkt ikring, ska försöka komma ihåg att återkomma så småningom...
Vad tror o hoppas ni andra om dessa "huvudmatcher" samt övriga kamper??
Postad 26 June 2009 - 22:54
JonnyVT
-
JonnyVT
-
Lärjunge
-
-
293 inlägg
Håller med i 2 av 3 matcher..
Ser nog hellre att GSP vinner.. tycker han är sjukt allsidig.. jädrans bra
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|