Hej igen!
Hoppas någon fortfarande intresserar sig för mig nu när det gått så länge sen sist...
Tyvärr så har jag haft så mycket att göra med jobb, skola och en massa annat så högtalarbygget har fått ligga lite lågt ett tag. Nu har det dock äntligen börjat dra igång igen!
Jag har flyttat alla grejer till pappas garage (eftersom jag bor i lägenhet) där jag ska bygga. Så nu handlar det bara om dagar tills själva bygget drar igång.
Jag kommer då lägga upp en massa bilder här där ni ser hur jag gjort, och det skulle vara jättebra med kommentarer på bygget, t.ex. vad jag kunnat gjort annorlunda.
Men nu skulle jag vilja ha lite respons på en annan sak. Tyvärr kommer jag nog beställa redan idag eller imorgon, så ni kanske inte hinner svara...
Jag har nämligen kollat på förstärkare till högtalarna. Jag har fastnat för ett erbjudande som HiFi-Klubben har nu i mellandagarna.
Cambridge 640C och
Cambridge 640Ajag tror att de kommer bli riktigt bra. Tillsammans kostar de 5000kr (annars 7000kr). Tror ljudet blir bra i vilket fall, men jag måste beställa dem eftersom de inte finns i stan., och det bara finns ett begränsat antal kvar...
Så om någon har kommentarer på det kitet så skulle jag bli glad åt dem! =)
/Jonas