Battlefield: Bad Company 2 (PS3)
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
13 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 24 november 2009 - 11:59
Postad 24 november 2009 - 12:02
Man kanske skulle köpa ett headset/mic,har ni nåt o tipsa om som funkar bra?
Jag kör med Sony Wireless Bluetooth
Fungerar mycket bra och håller lång tid, däremot så vet jag inte om det är rätt i längden, jag känner att jag skulle behöva ett riktigt stereo headset så man slipper ha på frontarna när man spelar. Så man får allt ljud via headset, just nu har jag bara tal i headset
Postad 24 november 2009 - 12:10
tydligen kan man inte få ut ljud via headset koplat via usb/bluetooth utan får köra med högtalare/hörlurar kopplade till förstärkarn.
Postad 24 november 2009 - 12:14
Mm misstänkte det ja,blir nog ett sånt.
tydligen kan man inte få ut ljud via headset koplat via usb/bluetooth utan får köra med högtalare/hörlurar kopplade till förstärkarn.
Det är lite av en nackdel, men om jag kör med Sonys i dockan, så fungerar den som en mic och inget annat. Då borde den skicka ut voice via förstärkaren istället. Ska prova det när jag kommer hem, då borde det ju fungera som jag vill ändå. Micen på den där är väldigt bra, och jag tror jag ledigt kan ha den 1-2meter ifrån mig utan att jag hörs sämre när jag svär.
Nu gäller det att hitta ett par riktigt bra hörlurar också då, jag får ju ändå inte ha igång velodynen på nätterna för frun i huset, kan väl förstå henne också. Allt för husfridens skull?
Postad 24 november 2009 - 12:53
Har för mig att man kan ändra i inställningarna så att voicen kommer i högtalarna istället för i headsetet.Det är lite av en nackdel, men om jag kör med Sonys i dockan, så fungerar den som en mic och inget annat. Då borde den skicka ut voice via förstärkaren istället. Ska prova det när jag kommer hem, då borde det ju fungera som jag vill ändå. Micen på den där är väldigt bra, och jag tror jag ledigt kan ha den 1-2meter ifrån mig utan att jag hörs sämre när jag svär.
Nu gäller det att hitta ett par riktigt bra hörlurar också då, jag får ju ändå inte ha igång velodynen på nätterna för frun i huset, kan väl förstå henne också. Allt för husfridens skull?
Är gärna med och lirar ikväll, lägger till några av er till i min listaom det är ok, har mic om ni undrar.
Lägg gärna till psn:MadAbility om ni spelar
Postad 24 november 2009 - 13:02
Blir nog bra om man skriker som man brukar göra

Postad 24 november 2009 - 13:14
Japp,jag läste runt lite om det,det ska fungera utmärkt att göra så,får se om micen är tillräckligt stark dock.
Blir nog bra om man skriker som man brukar göra
Micen är riktigt känslig i den jag har, den är nästan för bra, inte så roligt när alla hör precis allt

Postad 25 november 2009 - 02:39
Spelet verkar i övrigt otroligt lovande kort och gott. Har endast kört några få timmar, men förvånas över, förutom att spelet är såpass bra/"färdigt", att folk i allmänhet samarbetar väldigt mycket, betydligt mer än på en allmän server i de tidigare BF-spel jag kört. (De flesta till dator, samt BF1943). Har det kanske att göra med att betatestare generellt sett faktiskt är s as "genuint intresserade" av produkten i fråga istället för att se det som ett spel i mängden? - who knows.
Däremot hamnar man fortfarande på en del servrar där man lika gärna kunde lagt handkontrollen åt sidan, och sovit sig igenom rundan istället. Även om folk samarbetar men än jag trott, i vanliga fall, så tycker jag sniperklassen påfallande ofta tycks vara överrepresenterad, och när hälften i egna laget är snipers utan att avancera framåt under "attacker", och hälften av motståndarlaget åker runt i tanks....jaa, utgången är ganska given.
Postad 25 november 2009 - 04:27
Gå in och kolla under "Weapons and Gadgets". Där ser du hur långt du kommit och rödpunkt ligger under "Specializations". För assult så verkar det vara 34000. Det skrivs som xxxx/34000 där xxxx är hur långt du kommit för tex. assult och rödpunkt.Är ny på detta med "percs" och f'n vet vad det kallas - när kan man låsa upp det berömda rödpunktssiktet? - kan man använda det på alla vapen i spelet? (dum fråga kanske ja).
Har spelat utan specialprylar men började använda dom idag. Vilken skillnad! "Marksmans bullets" gav ju ett riktig lyft i träffsäkerhet och likaså rödpunkt. Trist för alla nya som ofta måste blåsa av två skurar då en annan nu bara behöver en halv.
Ja, krypskyttarna börjar bli överrepresenterade. Spelade nu i natt med ett lag där alla utom två som krypskyttar, kul

Postad 25 november 2009 - 17:03
Förklara "spot" och dess funktion för migMic är riktigt bra om någon kör med UAV, grymt ###### övertag!
Tycker man borde ändra om layouten på kontrollen lite.. skulle vilja ha "Spot" knappen på d-paden (eller möjligtvis på "ring" O) tycker det är omständigt att sträcka tummen till select när det är något man gör så pass ofta..

PSN: JockeJ_1 om nån som lirar detta har lust att adda mig

Sen vet jag inte vad man ska göra med helikoptern (UAV?) riktigt..
Flyga upp och trycka L1 och R1 som besatt over en stridsvagn eller nåt?
Får bara svar att dom inte är i position eller nåt i den stilen...

Stora stridsvagnar kan ha hemsk overpower ibland om de har någon med sig som reparerar hela tiden

Redigerat av JockeJ, 25 november 2009 - 17:06.
Postad 25 november 2009 - 17:17
Förklara "spot" och dess funktion för mig
![]()
PSN: JockeJ_1 om nån som lirar detta har lust att adda mig
Sen vet jag inte vad man ska göra med helikoptern (UAV?) riktigt..
Flyga upp och trycka L1 och R1 som besatt over en stridsvagn eller nåt?
Får bara svar att dom inte är i position eller nåt i den stilen...![]()
Stora stridsvagnar kan ha hemsk overpower ibland om de har någon med sig som reparerar hela tiden
När du siktar på någon och trycker "Select" så lyses fienden upp med orangegul på minimappen, det gör det lättare att lokalisera fienden för dina medspelare.
Uav är bra för recon alltså kolla upp läget till de du kan kommunicera med voice till, sedan spränger den tanks lätt, sikta skjut med r1 och håll siktet på det du vill att missilen ska träffa.
Postad 25 november 2009 - 17:27
Tanks är lite överlägsa när motståndarlaget inte samarbetar ihop,men ett par stycken engineers med RPG's,nån sniper med C4/UAV så kan man lätt plocka ner dom.Men ett bra team som kör en tank kan röjja på fint.
Blir också bättre sen med choppers,så jag tror inte tanks kommer få nån nerf direkt.
Redigerat av Unregistered11dd1ec2, 25 november 2009 - 17:31.
Postad 25 november 2009 - 21:23

Postad 25 november 2009 - 23:28
Ussscch va ja längtar till o spela..man jobbar,jobbar och jobbar men imorgon eftermiddag blir det rejält med spelande för min del. Ni får gärna haka på
.
Jag hade förväntat mig att se dig nu jag, imorgon eftermiddag kommer nog inte jag in, men däremot vid 22:00 så kan det hända saker!
Beroende framkallande!
Postad 26 november 2009 - 08:34
Sikta med gevär eller UAV?När du siktar på någon och trycker "Select" så lyses fienden upp med orangegul på minimappen, det gör det lättare att lokalisera fienden för dina medspelare.
Uav är bra för recon alltså kolla upp läget till de du kan kommunicera med voice till, sedan spränger den tanks lätt, sikta skjut med r1 och håll siktet på det du vill att missilen ska träffa.
Jag tryckte på select när jag siktade med allt vad jag hade men tror inte det hände något..
Fick aldrig tillfälle att testa med UAV dock.
Hur utrustar man den lilla helikoptern med kulspruta?
Tack för spelet igår Simbo. det var kul att spela med hmc-klanen

Jag lägger mer tid på det här lilla gratisdemot än på nya dyra spel jag nyss köpt (läs MW2).....

Postad 26 november 2009 - 08:44
lyser han som dödade orange en kort stund på minimappen för mina squadmedlemmar?
Ja har varit bortrest nu i veckan på affärsresa så har inte kunnat spela något på några dagar

Men BETA`n har helt klart fått mig att skita i att skaffa MW2.
Postad 26 november 2009 - 08:46
Men ikväll blir det lir igen..
Det räcker att du för siktet över en fiende och trycker in select så lyser fienden upp i några sekunder på minimappen.
Postad 26 november 2009 - 09:49
Men Select för att lysa upp fienden är väl snarare så att man trycker Select när man blicit dödad så
lyser han som dödade orange en kort stund på minimappen för mina squadmedlemmar?
Ja har varit bortrest nu i veckan på affärsresa så har inte kunnat spela något på några dagar
Men BETA`n har helt klart fått mig att skita i att skaffa MW2.
Sikta på fienden och tryck select, då blir han synlig för alla i ditt lag. Det fungerar med alla fordon utom UAV. Har man bra snipers i sitt lag är det helt lysande att göra så, man lyser upp och de ramlar ihop.
Brukar vara noga när jag kör tank att lysa upp om jag har en i guntower, då kan han lätt se allt och fokusera på personer med RPG. Lyckades med 6800 poäng på det sättet med enbart tank igårnatt. Som sniper ska man även vara noga med att markera fiender som håller på att smyga på sitt eget folk

psn:thomasson
Postad 26 november 2009 - 09:56
Igår var en fri dag från spel..första dan sen betan startade jag inte lirat tror ja..kände att jag behövde en liten paus =)
Men ikväll blir det lir igen..
Det räcker att du för siktet över en fiende och trycker in select så lyser fienden upp i några sekunder på minimappen.
Den lyser så länge du håller siktet kvar på honom, tar du bort siktet så är det några sekunder innan han blir "osynlig" igen, det är en utav förändringar från Bad Company, där fienden fortsatte att vara markerad

Postad 26 november 2009 - 10:07
Sikta på fienden och tryck select, då blir han synlig för alla i ditt lag. Det fungerar med alla fordon utom UAV. Har man bra snipers i sitt lag är det helt lysande att göra så, man lyser upp och de ramlar ihop.
Brukar vara noga när jag kör tank att lysa upp om jag har en i guntower, då kan han lätt se allt och fokusera på personer med RPG. Lyckades med 6800 poäng på det sättet med enbart tank igårnatt. Som sniper ska man även vara noga med att markera fiender som håller på att smyga på sitt eget folk
psn:thomasson
Det funkar med UAV också. dock svårare att träffa.
Postad 26 november 2009 - 10:11

Kanske går med vänster tumme iofs..
Postad 26 november 2009 - 10:26
Jag menar allt var skit, känslan var precis som i cod (Helt värdelös) , om det inte blir bättre så är det ju sjukt, när Bad company 1 är enligt mig det bästa FPS spelet som finns för tiilfället, multiplayer förstås.
Någon som vill dela sina tankar om detta.
PSN: JaneBomb
Postad 26 november 2009 - 10:33
Får bli en tur förbi gamestop och plocka in det för 1kr + 2spel.
Postad 26 november 2009 - 10:40
De är ju din åsikt, och alla som är vettiga accepterar väl att du tycker så.
Personligen tycker jag att de är riktigt skön känsla i Betan.
Postad 26 november 2009 - 11:10
Bästa fps jag lirat på år o dar och då hatar jag att lira fps på konsol vanligtvis

Postad 26 november 2009 - 11:15
Jag själv tycker de har fått till känslan fantastiskt bra,känslan i vapnen, ljudet och allt runt omkring ger det en special närvarokänsla av total kaos vilket jag är riktigt impad av.
Bästa fps jag lirat på år o dar och då hatar jag att lira fps på konsol vanligtvis
Jag har bara lirat Battlefield 1943 tidigare på konsol, och där liksom här har jag funnit mig helt fast... Ljudet kan nästan bli övermäktigt ibland vilket är riktigt läckert. När jag sätter mig ned för att spela och det går så ställer jag upp frontarna så de står ca 1.2meter ifrån mig riktad rakt mot huvudet och kör upp velodynen en bit. Då känns det riktigt bra när det smäller.
Har börjat fundera på att limma fast glasen i vitrinskåpen, men jag är rädd för att det kan få ödesdigra konsekvenser
Postad 26 november 2009 - 13:08
snacka med en polare som också har kört betan nu och han tycker exakt samma sak.
jag menar inte att omgivningen är dålig, tvärtom, men det är känslan i styrning osv, kan inte sätta fingret på det men något fruktansvärt skumt, förstår inte varför dom inte tar med samma känsla från ettan och enbart förbättrar utseende, funktioner, landskap mm.
menar inte att era åsikter är fel, alla tycker olika, tänkte så slipper jag en massa dryga kommentarer om att alla får tycka som dom vill.
JaneBomb
Postad 26 november 2009 - 13:12
helt sjukt, jag måste ha fått en helt annan beta isådanafall, enbart buggar.
snacka med en polare som också har kört betan nu och han tycker exakt samma sak.
jag menar inte att omgivningen är dålig, tvärtom, men det är känslan i styrning osv, kan inte sätta fingret på det men något fruktansvärt skumt, förstår inte varför dom inte tar med samma känsla från ettan och enbart förbättrar utseende, funktioner, landskap mm.
menar inte att era åsikter är fel, alla tycker olika, tänkte så slipper jag en massa dryga kommentarer om att alla får tycka som dom vill.
JaneBomb
Du skriver enbart buggar, du får gärna skriva vilka så man kan hålla utkik och kanske tänka lite mer på det.
Ibland har jag upplevt styrningen som oprecis. Jag har tänkt att det är relaterat till lagg då det kan vara helt precist också. En sak till som jag har tänkt mycket på är att när man knivar så kommer ej ljudet direkt utan kan komma en stund efteråt, detta är också något som jag tror relaterar till lagg?
Prova att slå av auto aim under options, det kan ju vara den funktionen som stör ut upplevelsen för dig. Den slog jag av direkt då jag tycker att all form av "hjälp" ej är till någon nytta och borde ej finnas med.
Postad 26 november 2009 - 15:10
Sikta med gevär eller UAV?
Jag tryckte på select när jag siktade med allt vad jag hade men tror inte det hände något..
Fick aldrig tillfälle att testa med UAV dock.
Hur utrustar man den lilla helikoptern med kulspruta?
Tack för spelet igår Simbo. det var kul att spela med hmc-klanen
Jag lägger mer tid på det här lilla gratisdemot än på nya dyra spel jag nyss köpt (läs MW2).....
Tack själv, alltid kul att spela ihop med folk som man känner igen

Postad 26 november 2009 - 16:37
Du skriver enbart buggar, du får gärna skriva vilka så man kan hålla utkik och kanske tänka lite mer på det.
Ibland har jag upplevt styrningen som oprecis. Jag har tänkt att det är relaterat till lagg då det kan vara helt precist också. En sak till som jag har tänkt mycket på är att när man knivar så kommer ej ljudet direkt utan kan komma en stund efteråt, detta är också något som jag tror relaterar till lagg?
Prova att slå av auto aim under options, det kan ju vara den funktionen som stör ut upplevelsen för dig. Den slog jag av direkt då jag tycker att all form av "hjälp" ej är till någon nytta och borde ej finnas med.
precis som du skriver så upplever jag också att styrningen inte alls var precis, ska testa slå av auto aim, brukar inte ha den på men måste ha varit grundinställning...
sen när man springer så blir jag tvungen att släppa knappen helt för att man ska sluta springa.
ska inte säga att det är omöjligt men det som kan vara det som förstör allt är just styrningen, och det skrev jag tidigare också, tycker att styrningen är A och O i ett spel som detta.
Hoppas innerligt att det bara är lagg och om inte så att dom fixar till det, annars fortsätter jag lira ettan tills jag tröttnar och sen säljer jag ps3

Postad 26 november 2009 - 16:52
Du borde prova Killzone 2 om du inte gillar "COD"-styrning, kontrollen i Killzone 2 är riktigt nice.precis som du skriver så upplever jag också att styrningen inte alls var precis, ska testa slå av auto aim, brukar inte ha den på men måste ha varit grundinställning...

För övrigt tycker jag inte kontrollen var något problem i BFBC2, mycket bättre än ettan, men där störde jag mig främst på att perspektivet var så smalt och inzoomningen så överdriven när man la an ett vapen.
En sak som är skumt i BFBC2 är att man åker omkring lite när man stannat, vilket kan bero på lagg såklart men störigt är det...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 26 november 2009 - 16:54.
Postad 26 november 2009 - 23:53
EA DICE annonserade igår via sin blogg att PC-betan för BFBC2 blir uppskjuten till "väldigt tidigt nästa år" istället för december i år. Anledningen till detta sägs vara den stora succé PS3-betan blivit och att de därför vill se till att bättra på kapaciteten för PC-betan innan den startar.
Samtidigt går de ut med vilka saker de har jobbat särskilt med för PC-versionen av BFBC2, däribland att maxgränsen för antalet spelare är utökad till 32, att en kompislista kommer finnas integrerad i spelet och att stöd för Windows XP, Vista och 7 samt stöd för Direct X 9,10 och 11 kommer finnas. Läs mer för den fulla listan!
PC Enhanced Features
* Up to 32 Players on PC (24 on consoles) - Play with up to 32 players online in the biggest multiplayer Maps in Battlefield. Each with a different tactical and gameplay focus set across a variety of environments.
* Full DirectX 9, 10 & 11 Support - Immerse yourself in the Battlefield world as Frostbite engine brings tanks, helicopters and explosions to vivid life on your PC. The game will fully support Windows XP, Vista, and 7 with new tech that further improves things like lighting and shadows.
* Enhanced Gameplay - The PC version also includes wide peripheral support like Joysticks for flying, NVIDIA 3D Vision, Logitech LCD Keyboards and VoIP Support plus a variety of specific features tailored for PC play.
* Friend Support - Find your friends online with the new buddy list to see if and who is online so you can quickly join their game.
* Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
* Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.
* PC Squad Play System - Updated from previous Battlefield PC titles now gives control of your squad before heading into
Postad 27 november 2009 - 05:25
Efter att jag hade spelat bfbc2 och blivit förbannad över styrningen och känslan över det så gick jag tillbaka och lira bfbc1, och det gick skit hela kvällen, just då tänkte jag att det var för att jag var så himla trött så jag slutade spela i hopp om att jag då kanske inte skulle slå sönder något.
Igår fortsatt jag spela och det gick skit, började fundera vad fan som hänt och då kom jag på att jag hade ändrat skärminställningarna på ps3an, hade tagit FULL på RGB inställningarna istället för begränsad som jag tidigare haft, detta gjorde nämligen så att allt vart sjukt mycket snyggare, renare och skarpare bild som utnyttjade projektorns full hd upplösning till max men gjorde också så att att man rörde sig mycket saktare och mer oprecist, bytte som sagt tillbaka till begränsad, och gissa om det blev skillnad, man var tillbaka på bfbc1 servrar som den fruktade JaneBomb och lekte med motståndet

Ska testa tvåan igen idag för att känna hur det verkligen känns.
Postad 27 november 2009 - 07:09
Jag är 100% säker igår att jag högg en kille i ryggen (det kom blod), han vänder sig om och skjuter ihjäl mig, han har 100% hp kvar, jag blir förbannad och går och lägger mig istället, hmpf.
Postad 27 november 2009 - 08:19
en annan sak som jag kan tycka är drygt det är när man kommer i närstrid med någon och man hinner lägga av ett skott med hagelbössan klockrent mitt på men han sköt strax före och då dör en annan men inte han, tycker det också är lite skumt, jag menar hinner man skjuta så gör man.
Men ingenting som buggar osv på ettan kan få mig att tycka annat än att det är världens bästa fps!
Postad 27 november 2009 - 08:25
en liten uppdate om PC betan
EA DICE annonserade igår via sin blogg att PC-betan för BFBC2 blir uppskjuten till "väldigt tidigt nästa år" istället för december i år. Anledningen till detta sägs vara den stora succé PS3-betan blivit och att de därför vill se till att bättra på kapaciteten för PC-betan innan den startar.
Samtidigt går de ut med vilka saker de har jobbat särskilt med för PC-versionen av BFBC2, däribland att maxgränsen för antalet spelare är utökad till 32, att en kompislista kommer finnas integrerad i spelet och att stöd för Windows XP, Vista och 7 samt stöd för Direct X 9,10 och 11 kommer finnas. Läs mer för den fulla listan!
PC Enhanced Features
* Up to 32 Players on PC (24 on consoles) - Play with up to 32 players online in the biggest multiplayer Maps in Battlefield. Each with a different tactical and gameplay focus set across a variety of environments.
* Full DirectX 9, 10 & 11 Support - Immerse yourself in the Battlefield world as Frostbite engine brings tanks, helicopters and explosions to vivid life on your PC. The game will fully support Windows XP, Vista, and 7 with new tech that further improves things like lighting and shadows.
* Enhanced Gameplay - The PC version also includes wide peripheral support like Joysticks for flying, NVIDIA 3D Vision, Logitech LCD Keyboards and VoIP Support plus a variety of specific features tailored for PC play.
* Friend Support - Find your friends online with the new buddy list to see if and who is online so you can quickly join their game.
* Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
* Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.
* PC Squad Play System - Updated from previous Battlefield PC titles now gives control of your squad before heading into
Detta blir bra till ps3... men känns som om det kommer bli riktigt jädra grymt till PC alltså!

Tror jag spenderat 800h på bf2... bästa onlinespelet jag spelat, bara det att hitboxen va ju sådär på det... men detta blir nog bättre!

Postad 28 november 2009 - 02:31
Nästa projekt blir nog att låsa upp sikte nummer ett till assualt istället för att låsa upp huvudvapen nummer fyra som medic.
I övrigt börjar det märkas en del buggar, mindre lagg, knappt märkbart, men det finns där, är tyvärr ganska vanligt förekommande, dessutom vissa tveksamheter gällande uppkopplingen ÖHT, "rutan dialog_failure_blabla" vid försök att gå med i spel.
Postad 28 november 2009 - 09:45

Blir många poäng av att spotta fiender också, raketskjutaren på bron kan verkligen röja samtidigt som man spottar alla man kommer åt.
Postad 28 november 2009 - 09:58
I övrigt börjar det märkas en del buggar, mindre lagg, knappt märkbart, men det finns där, är tyvärr ganska vanligt förekommande, dessutom vissa tveksamheter gällande uppkopplingen ÖHT, "rutan dialog_failure_blabla" vid försök att gå med i spel.
Den där rutan du talar om är pga av att servern man försöker joina är full.. Lite dåligt formulerad bara.. samma sak i BFBC1.
Angående minorna så har jag lite svårt att placera dem bra.. Tycker oftast det är roligare att planta bomben lägga ut några minor vid dörren och sen bränna av ett par skott på minorna istället

Någon som är på att spela lite morgonspel nu btw?
Redigerat av Unregistered7da62804, 28 november 2009 - 09:59.
Postad 28 november 2009 - 10:11
jupp, hoppar nog in om en halvtimme...Någon som är på att spela lite morgonspel nu btw?
lägg gärna till mig o ni spelar
PSN: MadAbility
EDIT: har en US betakod över om någon vill ha
EDIT:koden utgiven
Redigerat av vvv, 28 november 2009 - 12:35.
Postad 28 november 2009 - 12:03
Den där rutan du talar om är pga av att servern man försöker joina är full.. Lite dåligt formulerad bara.. samma sak i BFBC1.
Aha, tack då vet man det också.

Hmm, apropå upplåsningar kanske man borde försöka låsa upp de där minorna istället, men jag är så usel som engineer, (vilket iofs borde innebära att det är dags att lära sig nu). Har ju iaf låst upp "tracer darts", borde ju underlätta en del iaf.
Postad 28 november 2009 - 18:51

Vi var ju rena operation ökenstorm gång på gång

Postad 28 november 2009 - 19:19
Är hyfsat sjukt kass, för mycket COD på senaste tiden. Men man lär sig ^^
Postad 29 november 2009 - 11:57
En sak tycker jag dock är lite irriterande, och det är att det verkar fungera si och så med assistpoängen när man spränger ett fordon, har hänt mer än en gång att ett X antal raketer har skickats iväg, och träffat fordonet i fråga, men inga poäng registreras ÖHT, inte ens assistpoäng när fordonet väl sprängs sekunderna senare.
Postad 01 december 2009 - 20:42
Har aldrig beta-testat något spel tidigare nämligen.

Postad 02 december 2009 - 14:18
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar