Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 27 February 2009 - 10:23

HaDo
  • HaDo
  • Forumräv

• 674 inlägg
  • 0

Så känner jag mig också. Befinner mig nog fortfarande på kanonmat/yr höna-nivån. :) Ska nog försöka ansluta mig till MHB servern ikväll, även om det känns väldigt utmande att spela mot de många väldigt duktiga MHB spelarna. Flera är ju redan generaler. Bra jobbat!

Hur hittar man den? Står det MBH, älläh?

Postad 27 February 2009 - 10:34

Snudge
  • Snudge
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Kände att jag inte vill vara med i en mhb klan alls när upplägget ändrades mitt i, så jag joinade några polare i en "just for fun" klan istället. Men jag lirar gärna med er på MHB servern ändå :) . Var med en liten stund igår och dog.

Undrar dock om det finns något annat sätt att direkt söka sig fram till servern? Nu kunde jag bara hitta den om någon på min friendslist spelade där. Då många inte ligger på min friendslist, så kan det bli jobbigt att hitta rätt. Nån som vet?

Postad 27 February 2009 - 10:36

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Riktigt skoj spel igår gubbar...
Var skönt att låsa upp snipern, den dominerade ju totalt. Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv. Men det funkar riktigt bra iaf.. spelade lite SD innan jag kom in på mhb server igår. Så hade några plantat uppe i ett trångt rum å det var 3 st som satt å vakta enda trappan upp. Men de släppte upp mig utan problem sen så kunde jag skjuta alla 3 bakifrån <_<
Zdaarlight... hur många gånger stod du i vägen för min sniper bössa igår? Kändes som om jag hade ensamrätt att skjuta dig :) fick dig ett par ggr när jag var förklädd med :)
Erlander hur f.a.n har du lyckats med turret grejjen 8ggr... jag har bara fått 1 ännu.. den är näst intill omöjlig ju.

Sammanfattningsvis så är ju detta spel precis så kul som jag hade hoppats på.

Postad 27 February 2009 - 11:05

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Zdaarlight... hur många gånger stod du i vägen för min sniper bössa igår? Kändes som om jag hade ensamrätt att skjuta dig :D fick dig ett par ggr när jag var förklädd med :)

Grrr, ett par gånger för mycket tyckte jag. Jag var tvungen att bita i närmaste kudde för att inte säga ett par väl valda ord <_<

Var skönt att låsa upp snipern, den dominerade ju totalt. Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv.

Jag som har en del erfarenhet av att möta och bli dödad av en förklädd motståndare kanske kan förklara :). Du tar ju formen och även namnet av en i motståndarlaget och kan således gå omkring utan att bli upptäckt. Det enda sättet jag har märkt om någon är förklädd är ju siktet blir rött om man drar den över spelaren och att man tappar sin förklädnad om man blir beskjuten.

I övrigt var det riktigt roligt att spela med alla MBH:are igår men inte det bästa om man ska tänka på statistiken. Man ligger ju lite efter Frasse, morlock, nasty & co men å andra sidan har man ju inte spelat lika mycket som dom heller. Några rundor gick dock väldigt bra, speciellt en match som jag har suttit och spelat om och om igen på killzone.com. Mitt lag förlorade matchen ganska rejält men jag fick till ganska många kills, speciellt i början då jag fick 7 i följd.

Här är den om nån är intresserad: http://www.killzone....z_file_id=71904

Postad 27 February 2009 - 11:06

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0

Kände att jag inte vill vara med i en mhb klan alls när upplägget ändrades mitt i, så jag joinade några polare i en "just for fun" klan istället. Men jag lirar gärna med er på MHB servern ändå :) . Var med en liten stund igår och dog.

Undrar dock om det finns något annat sätt att direkt söka sig fram till servern? Nu kunde jag bara hitta den om någon på min friendslist spelade där. Då många inte ligger på min friendslist, så kan det bli jobbigt att hitta rätt. Nån som vet?

Jag vet inte om man kan söka efter servern? Hade också problem att hitta den i listan men det är nog för att "spelet" var fullt. Då kommer den antagligen inte upp i listan. Antar att det är via vännerlistan som gäller om den är full?

Postad 27 February 2009 - 11:09

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv. Men det funkar riktigt bra iaf.. spelade lite SD innan jag kom in på mhb server igår. Så hade några plantat uppe i ett trångt rum å det var 3 st som satt å vakta enda trappan upp. Men de släppte upp mig utan problem sen så kunde jag skjuta alla 3 bakifrån :)

Har inte själv spelat som sabotör men har mött några. fick en kompis som sprang mot mig, siktade på honom och helt plötsligt bytte han skepnad till en rödögd. snabbt som fan tryckte jag in R1 och fick ett headshot <_< iofs ren tur.. men ändå!
Har även fått några i ryggen och då är man inte riktigt lika långlivad...

Snipern är ju helt overpower på pyrrhus banan.. det är ju sjukt svårt att för det första se dom och sedan hinna skjuta dem när de redan siktad in sig på mitt huvud.

Redigerat av Unregistered7da62804, 27 February 2009 - 11:11.

Postad 27 February 2009 - 11:16

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Riktigt skoj spel igår gubbar...
Var skönt att låsa upp snipern, den dominerade ju totalt. Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv. Men det funkar riktigt bra iaf.. spelade lite SD innan jag kom in på mhb server igår. Så hade några plantat uppe i ett trångt rum å det var 3 st som satt å vakta enda trappan upp. Men de släppte upp mig utan problem sen så kunde jag skjuta alla 3 bakifrån <_<
Zdaarlight... hur många gånger stod du i vägen för min sniper bössa igår? Kändes som om jag hade ensamrätt att skjuta dig :) fick dig ett par ggr när jag var förklädd med :)
Erlander hur f.a.n har du lyckats med turret grejjen 8ggr... jag har bara fått 1 ännu.. den är näst intill omöjlig ju.

Sammanfattningsvis så är ju detta spel precis så kul som jag hade hoppats på.

frasse du är grym med snipern blev skjuten av dig ett antal ggr men lyckades aldrig hitta dig l2ickard däremot var lite mer mänsklig

Postad 27 February 2009 - 11:35

Forshaga
  • Forshaga
  • Användare

• 206 inlägg
  • 0
Skit också, inget spel i brevlådan idag heller... Nån mer än jag som beställt från Spelbutiken.se?
Blir tvungen att lira CoD5 hela helgen, faan faan faan.

PSN : FORSHAGA

Postad 27 February 2009 - 12:41

Simbo
  • Simbo
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0

Jag har gjorde det samma. Har lyckats att få några gammal pc gamers att börja spela en del på konsol. Givetvis kommer jag att spela med alla från MBH. Spelet rockar ju helt enkelt <_<

Synes på slagfältet.

Psn: hmcsimba

Postad 27 February 2009 - 13:27

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

frasse du är grym med snipern blev skjuten av dig ett antal ggr men lyckades aldrig hitta dig l2ickard däremot var lite mer mänsklig

Svårt att se det som ögat inte kan se :) blir ju synlig först efter att kulan sitter i dig..

Postad 27 February 2009 - 13:55

erlander
  • erlander
  • Forumräv

• 551 inlägg
  • 0

Jag sätter upp tornen bredvid varandra. Helst tre ihop. Sen funkar de bra på avstånd med eller precis bredvid en stor folksamling. Då koncentrerar sig ju fi att skjuta levande ting för att få poäng

Postad 27 February 2009 - 14:13

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Svårt att se det som ögat inte kan se <_< blir ju synlig först efter att kulan sitter i dig..

Hade en skön duell mot dig på Helghan Industries, du försökte snipra mig från helghast-sidan och jag hann få syn på dig innan du träffade samt lyckades knäppa dig med ISA-bössan. Kan tänka mig att du blev lite irriterad då. Annars lever man farligt med snipers i farten. :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 February 2009 - 14:13.

Postad 27 February 2009 - 14:21

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Hade en skön duell mot dig på Helghan Industries, du försökte snipra mig från helghast-sidan och jag hann få syn på dig innan du träffade samt lyckades knäppa dig med ISA-bössan. Kan tänka mig att du blev lite irriterad då. Annars lever man farligt med snipers i farten. :)

Vet exakt vilken gång du menar... kulan jag hann få iväg sköt säkert loss lite hår i nacken på dig men det var ingen träff å du är så äckligt snabb å sikta med isa-bössan.
Men jag höft sköt dig en gång med snipern så tycker det är jämt :)
Fick dig även några gånger som sabotör. <_<

Postad 27 February 2009 - 14:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Men jag höft sköt dig en gång med snipern så tycker det är jämt <_<
Fick dig även några gånger som sabotör. :)

Du ska få igen när jag låst upp de klasserna. :)

Sabotören med single shot bössan och C4 är riktigt nice klass.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 February 2009 - 15:06.

Postad 27 February 2009 - 15:20

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0
Vlika är det som ska köra ikväll då?

Blir väl hela gänget antar jag!?

Morlock, jag ska komma in och visa dig hur man gör :)

Postad 27 February 2009 - 15:21

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Vlika är det som ska köra ikväll då?

Blir väl hela gänget antar jag!?

Morlock, jag ska komma in och visa dig hur man gör :)

Jag är på. Måste fan få en kill på morlock iallafall <_<

Postad 27 February 2009 - 15:25

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Jag kommer att köra, får se när frugan somnar bara, 8-9 skulle jag tro, skönt när hon är på smällen :)

Postad 27 February 2009 - 15:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag kommer nog försöka spåra upp er ikväll fast ja int är me i clanen :)

Nån måste ju se till att ni får lite lättare kills me <_<

Edit
Jimel passa på att spela medans du kan :)

Redigerat av moparman, 27 February 2009 - 15:26.

Postad 27 February 2009 - 15:37

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Roligt i går kväll ....Gick hyfsat med tanke på hur bra motståndare det finns i MHB klanen.
Jag kommer spela i kväll från ca 22:00

PSN ID: salakingen

Postad 27 February 2009 - 16:49

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Jag hoppar också in efter 22:00 skulle jag tro. Beror lite på vilken tid kvinnan min somnar i soffan :)

Redigerat av smellymarq, 27 February 2009 - 16:50.

Postad 27 February 2009 - 17:01

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

Jag hoppar också in efter 22:00 skulle jag tro. Beror lite på vilken tid kvinnan min somnar i soffan :)

roligt att så många är i samma sits som jag. Allt hänger på när bruttan somnar i soffan <_<

Postad 27 February 2009 - 17:40

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

• 1716 inlägg
  • 0

Roligt i går kväll ....Gick hyfsat med tanke på hur bra motståndare det finns i MHB klanen.
Jag kommer spela i kväll från ca 22:00

PSN ID: salakingen

Samma här. Vi syns ikväll på slagfältet!

Postad 27 February 2009 - 20:33

Tinyox76
  • Tinyox76
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Hallå alla MHB.are

Då jag är ganska ny på ps3:an samt med onlinespel till konsoll i allmänhet så har jag inte lirat ihop med er.

Skulle dock vara väldigt kul om ni skulle vilja adda mig oxå till denna elit :)

PSN id Tiny Ox
xbox-360 id Tinyox76

Lirar killzone 2 på Ps3.an samt Left 4 dead o GTA IV på 360

Båda konsollerna har sin tjusning iaf i mina ögon

MVH

Tiny Ox

Postad 27 February 2009 - 20:40

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Var in en stund men tror ni inte ungen vaknar precis..
Tror han har Killzone 2 radar... :)

Jaja..Kommer in sen..

Postad 27 February 2009 - 20:44

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Kommer in lite senare, kan bli kul att spela lite mer. Var ju sjukt kul igår. :)

Postad 27 February 2009 - 20:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fifasen va ja längtar tills ungen sover hela natten eller åtminstånde bara vaknar en gång så man kan spela ordentligt

Postad 27 February 2009 - 20:53

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0
Jag kommer nog också in senare ikväll/natt efter filmkväll me andra halvan :) Fast då blire nog tyst i micen för min del hehe.

Postad 27 February 2009 - 20:54

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
nån som ska lira inatt vid 00.00... sambon bjöd hem nå polare som ska se film så om ett par timmar är ja fitt for fight... Skönt att man har takterna kvar mot Tamland :).

Börjar komma in i kontrollerna riktigt bra nu....Men är långt ifrån rickard han är en mkt sjuk man med sniper :rolleyes:

Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 27 February 2009 - 20:56.

Postad 27 February 2009 - 21:24

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

...Men är långt ifrån rickard han är en mkt sjuk man med sniper :)

Han är en sjuk man oavsett vapen. :rolleyes:

Postad 27 February 2009 - 21:37

Haller
  • Haller
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
tjenare grabbar ! har lite frågor att ställa här, hoppas nån av er kan hjälpa mig !
1. finns det nått ställe i spelet (förutom in action, så att säga) utan där man kan sitta lugnt i en lobby och snacka (Headsetchatta) med sina klanmedlemar ?, startade precis mig en klan, men kan inte kommunicera med min klanmedlem..
2. hur kommer man in till MHB Nordic ? måste man adda folk på psn, eller kan man söka på serverns namn nånstans..

Tacksam för svar!!
MVH

Redigerat av Haller, 27 February 2009 - 21:39.

Postad 27 February 2009 - 22:15

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Det börjar faktiskt gå mkt bättre nu, ibland går det riktigt bra till och med. På MHB-servern ligger man ju i lä, men körde på en annan server tidigare och där låg jag 1a flera omgångar! Jag dödade folk höger och vänster! Man börjar komma till det stadie nu då man kan få väldigt bra stats om man kör mot nybörjare, och man börjar ju även lära sig banorna vilket är väldigt positivt!
Nån som vet hur klanmatcher funkar egentligen, om det nu finns någon standardmodell. Jag menar hur många man är i varje lag, om man kör nåt särskilt spelläge eller Warfare etc. Jag kan tänka mig att klanmatcher är jävligt kul iaf!

Postad 28 February 2009 - 01:27

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Fullt ös ikväll :-)

Lite bättre på vissa banor iaf heh..
Kul me medic..Lättare att få lite poöng heh..

Postad 28 February 2009 - 01:33

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
J*vligt mycket röj och grymt kul game :)
SWE-666

Postad 28 February 2009 - 02:58

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

nån som ska lira inatt vid 00.00... sambon bjöd hem nå polare som ska se film så om ett par timmar är ja fitt for fight... Skönt att man har takterna kvar mot Tamland :rolleyes:.

Börjar komma in i kontrollerna riktigt bra nu....Men är långt ifrån rickard han är en mkt sjuk man med sniper :P

tss... tror detär ganska lika på den fronten.. faste det blir ett litet vendetta så fort manser ditt namn flimmra förbi... jag ska göra allt för att ta ut dig!!! haha..

vi få se till att hamna i samma lag nångång också :)

Postad 28 February 2009 - 09:16

wahlstrom
  • wahlstrom
  • Användare

• 186 inlägg
  • 0
Lirade lite för första gången igår, hade faktiskt inga förhoppningar....Men jäklar va kul det var :rolleyes: Någon får gärna adda mig på PSN, så att jag slipper spela med alla sk´rikande fransmän :)
ID: Whalstream

Postad 28 February 2009 - 10:21

folke_folkesson
  • folke_folkesson
  • Lärjunge

• 266 inlägg
  • 0
är väldigt gärna med i denna klanen :rolleyes: skulle vara skoj att skaffa samma skills i Killzone som i Warhawk ifall vissa kommer ihåg :)

PSN-id: Jockeff_90

Postad 28 February 2009 - 11:52

random111
  • random111
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Himla kul det här. Var inne för första gången på MHB-servern en kort stund igår (bara en hel match). Gick väl ungefär som förväntat på en karta som jag inte har lärt mig än, dvs kanonmat... :) Prickskjöt framgångsrikt mot slutet, så jag fick med mig några poäng i alla fall. Lite jobbigt att Scout är den sista badge:n. Ser fram emot den (någon gång långt i framtiden...) Ska väl kunna fixa Medic snart i alla fall. Måste lära mig kartorna lite bättre, sen ansluter jag mig nog igen.

Postad 28 February 2009 - 11:58

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Himla kul det här. Var inne för första gången på MHB-servern en kort stund igår (bara en hel match). Gick väl ungefär som förväntat på en karta som jag inte har lärt mig än, dvs kanonmat... :) Prickskjöt framgångsrikt mot slutet, så jag fick med mig några poäng i alla fall. Lite jobbigt att Scout är den sista badge:n. Ser fram emot den (någon gång långt i framtiden...) Ska väl kunna fixa Medic snart i alla fall. Måste lära mig kartorna lite bättre, sen ansluter jag mig nog igen.

var det första gången du spelade? hur har du fått prickskyttegeväret då`? har inte riktigt förstått hur eller när man får alla vapen och tillbehör,, själv fick jag sniper när jag nådde högsta rank

Postad 28 February 2009 - 11:59

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0
Man kan juh "Prickskjuta" med alla vapen :)

Postad 28 February 2009 - 12:00

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

var det första gången du spelade? hur har du fått prickskyttegeväret då`? har inte riktigt förstått hur eller när man får alla vapen och tillbehör,, själv fick jag sniper när jag nådde högsta rank

Han plocka nog bara upp den från någon av alla döda snipers :)

Postad 28 February 2009 - 12:03

Eufemism
  • Eufemism
  • Forumräv

• 861 inlägg
  • 0
Verkar fortfarande inte ha fått någon invite till klanen, så den som tog på sig att skapa den kanske kan slänga iväg en till mig också.
PSN-id: Ohlen

Postad 28 February 2009 - 12:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
hehe det är fusk att plocka upp andra vapen på banan :rolleyes:
sant att det går att prickskjuta med alla vapen, ska testa med hagelbrakaren nästa gång :)

Postad 28 February 2009 - 12:11

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Hur seriös är klanen. Kan man få vara med bara för att få taggen, så man inte bara är en i mängden.

Isåfall vill jag vara med, om den inte är full

PSN: Jimmiq

Postad 28 February 2009 - 12:22

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Hur seriös är klanen. Kan man få vara med bara för att få taggen, så man inte bara är en i mängden.

Isåfall vill jag vara med, om den inte är full

PSN: Jimmiq

fortsätt bara spela med oss så ska du se att där dyker upp en inbjudan när du minst anar det :P

Postad 28 February 2009 - 12:24

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

fortsätt bara spela med oss så ska du se att där dyker upp en inbjudan när du minst anar det :P

Ja om det vore så lätt, jäkla error :P

Postad 28 February 2009 - 12:29

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Ja om det vore så lätt, jäkla error :P

ingen av oss andra som kan spela heller så ingen större förlust :P

Postad 28 February 2009 - 12:53

Bulltarn
  • Bulltarn
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0

ingen av oss andra som kan spela heller så ingen större förlust :P

Rätt bra att de blir lite error, så man hinner med de man lätt glömmer bort annars.
Typ att städa, tvätta , laga mat :P

Bullen_se

Postad 28 February 2009 - 15:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Tack för invite tll klanen :P

Var in en snabbsväng och fasen va jag hatar snipers hehe....

Postad 28 February 2009 - 16:10

D-J
  • D-J
  • Forumräv

• 656 inlägg
  • 0
Tackar som f*n för klaninbjudan jag med! :P
Såg att klaner börjat klättra/dalat i listorna, Har vi fått nån förfrågan om match från nån klan?
Mvh SWE-666

Postad 28 February 2009 - 18:09

Unregistered7cde3c8f
  • Unregistered7cde3c8f
  • Lärjunge

• 251 inlägg
  • 0

hehe det är fusk att plocka upp andra vapen på banan :D
sant att det går att prickskjuta med alla vapen, ska testa med hagelbrakaren nästa gång :P

Går ju fan inte, Tänder ju bara en sketen lampa när man försöker sikta :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.