Hur hittar man den? Står det MBH, älläh?Så känner jag mig också. Befinner mig nog fortfarande på kanonmat/yr höna-nivån.
Ska nog försöka ansluta mig till MHB servern ikväll, även om det känns väldigt utmande att spela mot de många väldigt duktiga MHB spelarna. Flera är ju redan generaler. Bra jobbat!
Killzone 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(38)
|
99:- |
KILLZONE 2 (4458 inlägg)
|
8 år sedan |
Postad 27 February 2009 - 10:23
Postad 27 February 2009 - 10:34
Undrar dock om det finns något annat sätt att direkt söka sig fram till servern? Nu kunde jag bara hitta den om någon på min friendslist spelade där. Då många inte ligger på min friendslist, så kan det bli jobbigt att hitta rätt. Nån som vet?
Postad 27 February 2009 - 10:36
Var skönt att låsa upp snipern, den dominerade ju totalt. Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv. Men det funkar riktigt bra iaf.. spelade lite SD innan jag kom in på mhb server igår. Så hade några plantat uppe i ett trångt rum å det var 3 st som satt å vakta enda trappan upp. Men de släppte upp mig utan problem sen så kunde jag skjuta alla 3 bakifrån
Zdaarlight... hur många gånger stod du i vägen för min sniper bössa igår? Kändes som om jag hade ensamrätt att skjuta dig
Erlander hur f.a.n har du lyckats med turret grejjen 8ggr... jag har bara fått 1 ännu.. den är näst intill omöjlig ju.
Sammanfattningsvis så är ju detta spel precis så kul som jag hade hoppats på.
Postad 27 February 2009 - 11:05
Grrr, ett par gånger för mycket tyckte jag. Jag var tvungen att bita i närmaste kudde för att inte säga ett par väl valda ordZdaarlight... hur många gånger stod du i vägen för min sniper bössa igår? Kändes som om jag hade ensamrätt att skjuta dig
fick dig ett par ggr när jag var förklädd med
Jag som har en del erfarenhet av att möta och bli dödad av en förklädd motståndare kanske kan förklaraVar skönt att låsa upp snipern, den dominerade ju totalt. Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv.
I övrigt var det riktigt roligt att spela med alla MBH:are igår men inte det bästa om man ska tänka på statistiken. Man ligger ju lite efter Frasse, morlock, nasty & co men å andra sidan har man ju inte spelat lika mycket som dom heller. Några rundor gick dock väldigt bra, speciellt en match som jag har suttit och spelat om och om igen på killzone.com. Mitt lag förlorade matchen ganska rejält men jag fick till ganska många kills, speciellt i början då jag fick 7 i följd.
Här är den om nån är intresserad: http://www.killzone....z_file_id=71904
Postad 27 February 2009 - 11:06
Kände att jag inte vill vara med i en mhb klan alls när upplägget ändrades mitt i, så jag joinade några polare i en "just for fun" klan istället. Men jag lirar gärna med er på MHB servern ändå
. Var med en liten stund igår och dog.
Undrar dock om det finns något annat sätt att direkt söka sig fram till servern? Nu kunde jag bara hitta den om någon på min friendslist spelade där. Då många inte ligger på min friendslist, så kan det bli jobbigt att hitta rätt. Nån som vet?
Jag vet inte om man kan söka efter servern? Hade också problem att hitta den i listan men det är nog för att "spelet" var fullt. Då kommer den antagligen inte upp i listan. Antar att det är via vännerlistan som gäller om den är full?
Postad 27 February 2009 - 11:09
Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv. Men det funkar riktigt bra iaf.. spelade lite SD innan jag kom in på mhb server igår. Så hade några plantat uppe i ett trångt rum å det var 3 st som satt å vakta enda trappan upp. Men de släppte upp mig utan problem sen så kunde jag skjuta alla 3 bakifrån
Har inte själv spelat som sabotör men har mött några. fick en kompis som sprang mot mig, siktade på honom och helt plötsligt bytte han skepnad till en rödögd. snabbt som fan tryckte jag in R1 och fick ett headshot
Har även fått några i ryggen och då är man inte riktigt lika långlivad...
Snipern är ju helt overpower på pyrrhus banan.. det är ju sjukt svårt att för det första se dom och sedan hinna skjuta dem när de redan siktad in sig på mitt huvud.
Redigerat av Unregistered7da62804, 27 February 2009 - 11:11.
Postad 27 February 2009 - 11:16
Riktigt skoj spel igår gubbar...
Var skönt att låsa upp snipern, den dominerade ju totalt. Gillar också att spela som sabotör.. Men jag undrar lite hur det ser ut för motståndarna.. har aldrig mött någon själv. Men det funkar riktigt bra iaf.. spelade lite SD innan jag kom in på mhb server igår. Så hade några plantat uppe i ett trångt rum å det var 3 st som satt å vakta enda trappan upp. Men de släppte upp mig utan problem sen så kunde jag skjuta alla 3 bakifrån![]()
Zdaarlight... hur många gånger stod du i vägen för min sniper bössa igår? Kändes som om jag hade ensamrätt att skjuta digfick dig ett par ggr när jag var förklädd med
![]()
Erlander hur f.a.n har du lyckats med turret grejjen 8ggr... jag har bara fått 1 ännu.. den är näst intill omöjlig ju.
Sammanfattningsvis så är ju detta spel precis så kul som jag hade hoppats på.
frasse du är grym med snipern blev skjuten av dig ett antal ggr men lyckades aldrig hitta dig l2ickard däremot var lite mer mänsklig
Postad 27 February 2009 - 11:35
Blir tvungen att lira CoD5 hela helgen, faan faan faan.
PSN : FORSHAGA
Postad 27 February 2009 - 12:41
Kände att jag inte vill vara med i en mhb klan alls när upplägget ändrades mitt i, så jag joinade några polare i en "just for fun" klan istället. Men jag lirar gärna med er på MHB servern ändå
. Var med en liten stund igår och dog.
Jag har gjorde det samma. Har lyckats att få några gammal pc gamers att börja spela en del på konsol. Givetvis kommer jag att spela med alla från MBH. Spelet rockar ju helt enkelt
Synes på slagfältet.
Psn: hmcsimba
Postad 27 February 2009 - 13:27
frasse du är grym med snipern blev skjuten av dig ett antal ggr men lyckades aldrig hitta dig l2ickard däremot var lite mer mänsklig
Svårt att se det som ögat inte kan se
Postad 27 February 2009 - 13:55
Jag sätter upp tornen bredvid varandra. Helst tre ihop. Sen funkar de bra på avstånd med eller precis bredvid en stor folksamling. Då koncentrerar sig ju fi att skjuta levande ting för att få poängErlander hur f.a.n har du lyckats med turret grejjen 8ggr... jag har bara fått 1 ännu.. den är näst intill omöjlig ju.
Postad 27 February 2009 - 14:13
Hade en skön duell mot dig på Helghan Industries, du försökte snipra mig från helghast-sidan och jag hann få syn på dig innan du träffade samt lyckades knäppa dig med ISA-bössan. Kan tänka mig att du blev lite irriterad då. Annars lever man farligt med snipers i farten.Svårt att se det som ögat inte kan se
blir ju synlig först efter att kulan sitter i dig..
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 February 2009 - 14:13.
Postad 27 February 2009 - 14:21
Hade en skön duell mot dig på Helghan Industries, du försökte snipra mig från helghast-sidan och jag hann få syn på dig innan du träffade samt lyckades knäppa dig med ISA-bössan. Kan tänka mig att du blev lite irriterad då. Annars lever man farligt med snipers i farten.
Vet exakt vilken gång du menar... kulan jag hann få iväg sköt säkert loss lite hår i nacken på dig men det var ingen träff å du är så äckligt snabb å sikta med isa-bössan.
Men jag höft sköt dig en gång med snipern så tycker det är jämt
Fick dig även några gånger som sabotör.
Postad 27 February 2009 - 14:26
Du ska få igen när jag låst upp de klasserna.Men jag höft sköt dig en gång med snipern så tycker det är jämt
![]()
Fick dig även några gånger som sabotör.
Sabotören med single shot bössan och C4 är riktigt nice klass.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 February 2009 - 15:06.
Postad 27 February 2009 - 15:20
Blir väl hela gänget antar jag!?
Morlock, jag ska komma in och visa dig hur man gör
Postad 27 February 2009 - 15:21
Jag är på. Måste fan få en kill på morlock iallafallVlika är det som ska köra ikväll då?
Blir väl hela gänget antar jag!?
Morlock, jag ska komma in och visa dig hur man gör
Postad 27 February 2009 - 15:25
Postad 27 February 2009 - 15:25
Nån måste ju se till att ni får lite lättare kills me
Edit
Jimel passa på att spela medans du kan
Redigerat av moparman, 27 February 2009 - 15:26.
Postad 27 February 2009 - 15:37
Jag kommer spela i kväll från ca 22:00
PSN ID: salakingen
Postad 27 February 2009 - 16:49
Redigerat av smellymarq, 27 February 2009 - 16:50.
Postad 27 February 2009 - 17:01
roligt att så många är i samma sits som jag. Allt hänger på när bruttan somnar i soffanJag hoppar också in efter 22:00 skulle jag tro. Beror lite på vilken tid kvinnan min somnar i soffan
Postad 27 February 2009 - 17:40
Samma här. Vi syns ikväll på slagfältet!Roligt i går kväll ....Gick hyfsat med tanke på hur bra motståndare det finns i MHB klanen.
Jag kommer spela i kväll från ca 22:00
PSN ID: salakingen
Postad 27 February 2009 - 20:33
Då jag är ganska ny på ps3:an samt med onlinespel till konsoll i allmänhet så har jag inte lirat ihop med er.
Skulle dock vara väldigt kul om ni skulle vilja adda mig oxå till denna elit
PSN id Tiny Ox
xbox-360 id Tinyox76
Lirar killzone 2 på Ps3.an samt Left 4 dead o GTA IV på 360
Båda konsollerna har sin tjusning iaf i mina ögon
MVH
Tiny Ox
Postad 27 February 2009 - 20:40
Tror han har Killzone 2 radar...
Jaja..Kommer in sen..
Postad 27 February 2009 - 20:44
Postad 27 February 2009 - 20:51
Postad 27 February 2009 - 20:53
Postad 27 February 2009 - 20:54
Börjar komma in i kontrollerna riktigt bra nu....Men är långt ifrån rickard han är en mkt sjuk man med sniper
Redigerat av Unregisteredca15b0a9, 27 February 2009 - 20:56.
Postad 27 February 2009 - 21:24
Han är en sjuk man oavsett vapen....Men är långt ifrån rickard han är en mkt sjuk man med sniper
Postad 27 February 2009 - 21:37
1. finns det nått ställe i spelet (förutom in action, så att säga) utan där man kan sitta lugnt i en lobby och snacka (Headsetchatta) med sina klanmedlemar ?, startade precis mig en klan, men kan inte kommunicera med min klanmedlem..
2. hur kommer man in till MHB Nordic ? måste man adda folk på psn, eller kan man söka på serverns namn nånstans..
Tacksam för svar!!
MVH
Redigerat av Haller, 27 February 2009 - 21:39.
Postad 27 February 2009 - 22:15
Nån som vet hur klanmatcher funkar egentligen, om det nu finns någon standardmodell. Jag menar hur många man är i varje lag, om man kör nåt särskilt spelläge eller Warfare etc. Jag kan tänka mig att klanmatcher är jävligt kul iaf!
Postad 28 February 2009 - 01:27
Lite bättre på vissa banor iaf heh..
Kul me medic..Lättare att få lite poöng heh..
Postad 28 February 2009 - 02:58
nån som ska lira inatt vid 00.00... sambon bjöd hem nå polare som ska se film så om ett par timmar är ja fitt for fight... Skönt att man har takterna kvar mot Tamland
.
Börjar komma in i kontrollerna riktigt bra nu....Men är långt ifrån rickard han är en mkt sjuk man med sniper
tss... tror detär ganska lika på den fronten.. faste det blir ett litet vendetta så fort manser ditt namn flimmra förbi... jag ska göra allt för att ta ut dig!!! haha..
vi få se till att hamna i samma lag nångång också
Postad 28 February 2009 - 09:16
ID: Whalstream
Postad 28 February 2009 - 10:21
PSN-id: Jockeff_90
Postad 28 February 2009 - 11:52
Postad 28 February 2009 - 11:58
Himla kul det här. Var inne för första gången på MHB-servern en kort stund igår (bara en hel match). Gick väl ungefär som förväntat på en karta som jag inte har lärt mig än, dvs kanonmat...
Prickskjöt framgångsrikt mot slutet, så jag fick med mig några poäng i alla fall. Lite jobbigt att Scout är den sista badge:n. Ser fram emot den (någon gång långt i framtiden...) Ska väl kunna fixa Medic snart i alla fall. Måste lära mig kartorna lite bättre, sen ansluter jag mig nog igen.
var det första gången du spelade? hur har du fått prickskyttegeväret då`? har inte riktigt förstått hur eller när man får alla vapen och tillbehör,, själv fick jag sniper när jag nådde högsta rank
Postad 28 February 2009 - 12:00
var det första gången du spelade? hur har du fått prickskyttegeväret då`? har inte riktigt förstått hur eller när man får alla vapen och tillbehör,, själv fick jag sniper när jag nådde högsta rank
Han plocka nog bara upp den från någon av alla döda snipers
Postad 28 February 2009 - 12:03
PSN-id: Ohlen
Postad 28 February 2009 - 12:09
sant att det går att prickskjuta med alla vapen, ska testa med hagelbrakaren nästa gång
Postad 28 February 2009 - 12:11
Isåfall vill jag vara med, om den inte är full
PSN: Jimmiq
Postad 28 February 2009 - 12:22
Hur seriös är klanen. Kan man få vara med bara för att få taggen, så man inte bara är en i mängden.
Isåfall vill jag vara med, om den inte är full
PSN: Jimmiq
fortsätt bara spela med oss så ska du se att där dyker upp en inbjudan när du minst anar det
Postad 28 February 2009 - 12:24
Ja om det vore så lätt, jäkla errorfortsätt bara spela med oss så ska du se att där dyker upp en inbjudan när du minst anar det
Postad 28 February 2009 - 12:29
Ja om det vore så lätt, jäkla error
ingen av oss andra som kan spela heller så ingen större förlust
Postad 28 February 2009 - 12:53
ingen av oss andra som kan spela heller så ingen större förlust
Rätt bra att de blir lite error, så man hinner med de man lätt glömmer bort annars.
Typ att städa, tvätta , laga mat
Bullen_se
Postad 28 February 2009 - 15:10
Var in en snabbsväng och fasen va jag hatar snipers hehe....
Postad 28 February 2009 - 16:10
Såg att klaner börjat klättra/dalat i listorna, Har vi fått nån förfrågan om match från nån klan?
Mvh SWE-666
Postad 28 February 2009 - 18:09
hehe det är fusk att plocka upp andra vapen på banan
sant att det går att prickskjuta med alla vapen, ska testa med hagelbrakaren nästa gång
Går ju fan inte, Tänder ju bara en sketen lampa när man försöker sikta
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
KILLZONE 2
7 bilder
58 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?