* Officiell Tråd - Sony Ericsson - W995 *
658 svar till detta ämne
Postad 01 July 2009 - 13:02
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Hejsan!!!
Säger bara KATSHING är f_n dom bästa på marknaden, dom har redan skickat en ny på DOA pga NO knappen som trillade bort.... Ett stort tack till Katshing för att det fortfarande känns tryggt att handla via internet... NI är kungar....

Innan du skickat in den trasiga, eller åtminstone innan dom fått den?  <edit> Såg nu att dom skickat din nya innan dom fått den trasiga. Imponerande!!  Får hoppas på samma behandling från NoYes.
Redigerat av mrNoodles, 01 July 2009 - 13:35.
Postad 01 July 2009 - 21:19
Unregistered01fb7e3a
-
Unregistered01fb7e3a
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Är det någon mer än jag som vart lite besviken på själva kameran?
Trycker verkligen inte den håller måttet.
Känns som att min W880i har mycket bättre bildkvatlié, eller kanske det finns inställningar som gör detta bättre?
Tacksam för svar!
Postad 02 July 2009 - 02:09
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Och här kommer en känga ang. byggkvallen.
Hämtade ut min telefon i fredags, och nu under onsdagskvällen börjar skitet glappa.
Suck...
Skickas tillbaka imorgon som DOA.
Har inte tappat den eller något liknande heller.
I övrigt en bra telefon, men jag som hade W902 tidigare hade önskat ytterliggare några nyheter + att de teman som följer med telefonen inte direkt är någon fröjd för ögat :S
Postad 02 July 2009 - 07:51
molenda
-
molenda
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
har fingrat en del på w995 och måste säga att det är ett oerhört fint bygge till utseendet. Men varför så fruktansvärt små o svåråtkomliga volymknappar?
och kameran, iallfall videoinspelningen är lika katastrof som tidigare, inte för att nån annan är bättre, men för priset..?
wqvga my ass, står ju förfaen fel i varenda review. 320x240 gäller fortfarande.
Minst lika imponerande, om inte lite mer tryck i ljudet som en w902. Men spela roll vad testerna säger, hör ingen direkt markant skillnad (med standardlurarna)
I kameramode finns det inga möjligheter till genvägar på keypaden för att ändra blixt, fucus.., måste gå in i menyn och krångla.
eäh har en hel lista med bagatellproblem (mina personliga såklart) men den här blev man ju inte mycket lyckligare utav..=/
bara en dyr övergångstelefon till aino satio os.v
Redigerat av molenda, 02 July 2009 - 07:54.
Postad 02 July 2009 - 09:11
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Minst lika imponerande, om inte lite mer tryck i ljudet som en w902.
W902 har ju skitdåligt ljud Kolla här och scrolla ner till ljudtestet. Jämför sedan värden. ..adding up to one of the industry best quality audio outputs to date.
Postad 02 July 2009 - 11:45
Daniel Assor
-
Daniel Assor
-
Användare
-
-
177 inlägg
är det bara min telefon, eller är ljudet väldigt lågt på eran också när man kör på högsta volym? När jag jämför med min ipod touch så låter w995 väldigt lågt.
Postad 02 July 2009 - 11:50
swebarb
-
swebarb
-
Forumräv
-
-
585 inlägg
Hur tusan kan en mobil för 4500 ha så dålig byggkvalite ? det är ju pinsamt..
Postad 02 July 2009 - 11:56
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Är det någon mer än jag som vart lite besviken på själva kameran? Trycker verkligen inte den håller måttet. Känns som att min W880i har mycket bättre bildkvatlié, eller kanske det finns inställningar som gör detta bättre?
Tacksam för svar!
Den känns väl inte som ½ggn bättre än 5Mpxl kameran i C902 tex.. Dock har jag inte tagit många bilder eller fipplat med inställingarna. är det bara min telefon, eller är ljudet väldigt lågt på eran också när man kör på högsta volym? När jag jämför med min ipod touch så låter w995 väldigt lågt.
Jag blev också lite förvånad över hur pass o-högt ljudet är på högsta volym. Min gamla W810i spelar högre i lurarna, men det kanske är nån 'hälso/hörselskyddsåtgärd'.. men nog tycker ja att ett par hack högre volym till skulle gjort sig bra.  Hur tusan kan en mobil för 4500 ha så dålig byggkvalite ? det är ju pinsamt..
Ja returnerade min telefon pga nåt tok med batteriet/urladdning för fort. Men jag har inget att klaga på gällande byggkvaliteten, dock hade ja den inte i min ägo längre än 4-5dar.
Postad 02 July 2009 - 12:49
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
W902 har ju skitdåligt ljud Kolla här och scrolla ner till ljudtestet. Jämför sedan värden.
..adding up to one of the industry best quality audio outputs to date.
jag hör då ingen skillnad mellan telefonerna med HPM-88. De är ju bara en massa siffror dessutom, huvudsaken är hur de uppfattas  Min är iallfall tillbaka skickad nu...får se om den andra är likadan
Postad 02 July 2009 - 14:02
molenda
-
molenda
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
W902 har ju skitdåligt ljud Kolla här och scrolla ner till ljudtestet. Jämför sedan värden.
..adding up to one of the industry best quality audio outputs to date.
jo det du länkar o citerar har jag sett i ett flertal forum, om det är nån som hakat upp sig och stirrat sig blind på siffror och glömt lyssna med öronen och även se helheten va gäller andra aspekter också, som sagt
Postad 02 July 2009 - 17:26
bpl
-
bpl
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Låg ljudvolym på högsta volym beror på vilka lurar man använder, de som följer med är inte några höjdar lurarar dirket...
Postad 02 July 2009 - 18:47
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Låg ljudvolym på högsta volym beror på vilka lurar man använder, de som följer med är inte några höjdar lurarar dirket...
Frågan är väl om de som vart med tidigare modeller varit nåra höjdare..? Men dom kanske spelar högre, ska testa när nya telen dyker upp imorrn förhoppningsvis.  Ja trodde i min enfald att det hade med 'outputen' från telen att göra..
Postad 02 July 2009 - 20:07
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
minneskortet, hur får man ute det ? brukar man inte bara trycka ner det så poppar det upp ?
Postad 03 July 2009 - 01:20
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
minneskortet, hur får man ute det ? brukar man inte bara trycka ner det så poppar det upp ?
Jodå, men de är svårt att få ut med bara fingret. Använd en spets från skalet som du plockar av så går de lättare...
Postad 03 July 2009 - 16:55
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
Jodå, men de är svårt att få ut med bara fingret. Använd en spets från skalet som du plockar av så går de lättare...
ok, trodde det berodde på klumpiga fingrar  en annan sak jag blev fundersam på idag när jag kollade runt i menyerna. under gsm så kunde man slå på eller av den funktionen. frågan är kostar det pengar på nåt sätt och ha igång den ??
Postad 03 July 2009 - 18:11
Unregistered39773f2d
-
Unregistered39773f2d
-
Beroende
-
-
1210 inlägg
Det är väl om man vill köra utan 3G man kan slå av den och därmed spara in på lite batteritid.
Postad 03 July 2009 - 18:26
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Gaaaaaaaaaah......
Fick min på DOA utbytta tele idag... Dock anade jag lite oråd när jag såg en 3logga på kartongen, plockade fram telen och ser samma 3logga på batteriluckan...
Nej nej tänker ja, i med ett Tele2 simkort.. och mycket riktigt, 'Sätt i SIM' säger telefonen... *suck*
Ringde NoYes (igen) som lät lite lätt deprimerade när jag förklarade mitt problem... Men Daniel lovade att skicka ytterligare en W995 till mig omgående, och efter ~10min så hade jag ett kollinummer i mailen.
De e väl mänsligt fela, så än så länge ska grabbarna (och ev. tjejer) på NoYes ha all cred
Postad 03 July 2009 - 19:30
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
Det är väl om man vill köra utan 3G man kan slå av den och därmed spara in på lite batteritid.
men det är inget som kostar pengar, man är inte uppkopplad mot internet eller nåt
Postad 03 July 2009 - 19:50
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
men det är inget som kostar pengar, man är inte uppkopplad mot internet eller nåt
Nej nej, de e enbart vilket nät du vill använda.
Postad 03 July 2009 - 20:03
Zynx
-
Zynx
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Ett par frågor om telefonen, som är j..igt nice i övrigt.
1) Hur gör man för att streama musik från någon websida direkt?
2) Hur gör man för att publicera bilder direkt i en wordpress blogg? (Det finns inbyggd bloggadget, men den är hårt styrd till en site)
Postad 03 July 2009 - 20:10
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
jo det du länkar o citerar har jag sett i ett flertal forum, om det är nån som hakat upp sig och stirrat sig blind på siffror och glömt lyssna med öronen och även se helheten va gäller andra aspekter också, som sagt
Så jag ska hellre gå efter någon som yttrar sig på ett forum? Än Gsmarena som gör bra ljudtester? Du tror inte dem testar med sina egna öron och är i stor mån objektiva likväl? Testa med ett par bättre lurar om du inte hör skillnad.
Postad 03 July 2009 - 22:36
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Har pillat på min utbyteslur ikväll och kan ge er ett härligt svar.
Den är precis likadan.
Jag börjar bli jäkligt less på SE:s byggkvalle.
Byter denna med, är inte nästa OK så går jag tillbaka till W902 (som också glappar, batteriluckan  )
Sorgligt
Postad 04 July 2009 - 07:02
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Har pillat på min utbyteslur ikväll och kan ge er ett härligt svar. Den är precis likadan. Jag börjar bli jäkligt less på SE:s byggkvalle.
Byter denna med, är inte nästa OK så går jag tillbaka till W902 (som också glappar, batteriluckan ) Sorgligt 
Exakt vad är det som glappar på din(a) lurar?
Postad 04 July 2009 - 09:07
SurferRosa
-
SurferRosa
-
Användare
-
-
128 inlägg
Man kan även spara batteritid med 3G, det beror på var man befinner sig iförhållande till GSM- resp. 3G-basstationer.
Redigerat av SurferRosa, 04 July 2009 - 09:08.
Postad 04 July 2009 - 10:19
Unregistered39773f2d
-
Unregistered39773f2d
-
Beroende
-
-
1210 inlägg
Är det verkligen så , det krävs ju mer kräm att köra 3G som har högre frekvens... Det ska vara om man står direkt bredvid ett 3G mast och har längsta möjliga avståndet till en vanlig GSM mast isåfall då.
Men rent generellt sett så spar man batteri på att slå av 3G.
Postad 04 July 2009 - 12:32
anarkisträven
-
anarkisträven
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Man kan även spara batteritid med 3G, det beror på var man befinner sig iförhållande till GSM- resp. 3G-basstationer.
I teorin ja. I praktiken tror jag det är ytterst få platser i Sverige där du har så pass mycket längre till en GSM-mast än en UMTS-mast att du kan spara batteritid genom att använda 3G. Det räcker inte att du bara är närmare UMTS-masten utan du måste vara avsevärt närmare eftersom UMTS jobbar på en högre frekvens.
Redigerat av anarkisträven, 04 July 2009 - 12:34.
Postad 04 July 2009 - 13:38
Unregisteredd148c2eb
-
Unregisteredd148c2eb
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Jag är nybliven ägare till en W995 och jag måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med luren så här långt...
En liten fråga bara...:
Är Wayfinder Navigator gratis att använda eller måste man betala ett separat abbonemang för den tjänsten?
Just nu fungerar den att använda men jag vet inte om det är en "trail" period jag nyttjar eller om jag kommer att debiteras för tjänsten...
(Jag har ett Telenor abonemang med fri surf)
Postad 04 July 2009 - 19:03
U-Nas
-
U-Nas
-
Användare
-
-
241 inlägg
Jag är nybliven ägare till en W995 och jag måste säga att jag är fruktansvärt nöjd med luren så här långt...
En liten fråga bara...: Är Wayfinder Navigator gratis att använda eller måste man betala ett separat abbonemang för den tjänsten? Just nu fungerar den att använda men jag vet inte om det är en "trail" period jag nyttjar eller om jag kommer att debiteras för tjänsten...
(Jag har ett Telenor abonemang med fri surf)
Det är en 3 månaders testperiod som medföljer W995:an. Testade den igår faktiskt, och den fungerar sjukt bra. Inget att ha om man inte har fri data kanske, men i övrigt är den guld värd om man tappar bort sig
Postad 04 July 2009 - 19:04
Unregistered39773f2d
-
Unregistered39773f2d
-
Beroende
-
-
1210 inlägg
Vad jag vet är det en tremånaders trial-version man har av Wayfinder.
Postad 04 July 2009 - 22:05
deadwood
-
deadwood
-
Användare
-
-
235 inlägg
har fipplat runt i menyerna utan att hitta informationen om hur mycket man har surfat. ska det inte finnas info om hur många kb man ladda ner finns ?
Postad 05 July 2009 - 09:48
gockelinus
-
gockelinus
-
Lärjunge
-
-
322 inlägg
Hejsan!!!
Ha ha ha, vilken jäkla dålig kvalitet det är på "YES" och "NO" knapparna!!! den första telefonen jag fick trillade NO knappen väck, fick den utbytt och nu har YES knappen trillat bort på denna,,, va f_n är detta för kavalitet SE.
Jag gillar telefonen som fan annars men nu får det nog bli någon annan modell. Är trött på tillverkanas kvalitet det blir bara värre och värre. Det handlar om kvantitet inte om kvalitet längre.....
Postad 05 July 2009 - 12:20
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Hejsan!!!
Ha ha ha, vilken jäkla dålig kvalitet det är på "YES" och "NO" knapparna!!! den första telefonen jag fick trillade NO knappen väck, fick den utbytt och nu har YES knappen trillat bort på denna,,, va f_n är detta för kavalitet SE. Jag gillar telefonen som fan annars men nu får det nog bli någon annan modell. Är trött på tillverkanas kvalitet det blir bara värre och värre. Det handlar om kvantitet inte om kvalitet längre.....  man blir rädd. Imorgon kommer förhoppningsvis mitt tredje exemplar av W995. Denna gång i silver (hade 2 svarta, samma fel, så hoppas på att de silvriga är 100%  ) Någon undrade va de va för fel på de telefoner jag använt. Det har varit glapp i själva skjutluckan. Både i stängt och öppet läge
Postad 05 July 2009 - 12:36
anarkisträven
-
anarkisträven
-
Lärjunge
-
-
337 inlägg
Någon annan som har problem med batteritiden?
Min håller i max ett dygn innan det är dags att ladda om.
Postad 05 July 2009 - 15:00
Fe4sen
-
Fe4sen
-
Rookie
-
7 inlägg
man blir rädd. Imorgon kommer förhoppningsvis mitt tredje exemplar av W995. Denna gång i silver (hade 2 svarta, samma fel, så hoppas på att de silvriga är 100% ) Någon undrade va de va för fel på de telefoner jag använt. Det har varit glapp i själva skjutluckan. Både i stängt och öppet läge 
Hur då? Typ vertikalt eller lodrätt? Min glappar och lite grann vertikalt..alltså i sidled.
Postad 05 July 2009 - 16:10
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Någon annan som har problem med batteritiden? Min håller i max ett dygn innan det är dags att ladda om.
Jag DOAde min pga batteritiden, den tappade 13% på 2½h en morgon här när bara telefonen låg på köksbänken utan några applikationer igång. Fick en ny (som tyvärr råkade vara 3låst och jag har Tele2..) men imorrn får jag nog en 'olåst' ny som ja kan testa. Min sambo fick sig en röd W995 även hon, den verkar inte sluka batteri i samma utsträckning. Har du testat GPSfunktionerna? Läste att någon (tror det var bpl) trodde det kunde bero på att GPSen låg igång dolt i bakgrunden fast man avslutat programmet (inget syns under aktiva program alltså) och att ta ur batteriet en stund gjorde så den inte åt batteri i samma fart längre. Har du tid och lust kan du ju alltid prova slå av telen och låta den vara av en stund, eller om de krävs en batteriurplockning och se om förbrukningen går mindre fort.
Postad 05 July 2009 - 16:52
rustylefty
-
rustylefty
-
Användare
-
-
200 inlägg
Hmm har funderat lite över det där med batteritiden jag med. Laddar i stort sett lite varje dag. Men jag pillar ganska mycket på den, spelar musik från högtalarna etc + alla animationer och grejer som är igång på den 2,6"-skärmen. Med tanke på att batteriet är på 930mAh (om jag minns rätt) och min gamla W850i hade ett batteri på 950mAh så kan jag lätt tänka mig att den behövs laddas lite då & då.
Men klart, om man torskar 13% på 2½h när den ligger oanvänd så är det helt klart något som är mysko.
Postad 05 July 2009 - 17:37
Unregistered8f1e83fc
-
Unregistered8f1e83fc
-
Wannabe
-
-
30 inlägg
Finns det något pdf program man kan installera i W995 för att läsa pdf filer?
Postad 05 July 2009 - 19:47
Zynx
-
Zynx
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Jag blev också förvånad angående battertiden men har testat lite och kommit fram till följande:
GPS måste man aktivt stänga av, räcker inte att stänga applikationen, den drar batteri då.
Wifi drar en hel del batteri, är ni inte inom ngn zon så stäng av.
Att ha en applikation som kommunicerar via nätet ex: jmIRC, dock i liten mängd drar en hel del om den ligger igång hela tiden.
Idag har jag bara lyssnat på musik i princip hela tiden sedan 09:00 imorse och haft push-mailen igång, surfat ngn kort stund men spelat en hel del spel. Batteritid kvar nu: 60%.
Postad 05 July 2009 - 19:52
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Hur då? Typ vertikalt eller lodrätt? Min glappar och lite grann vertikalt..alltså i sidled.
förklarar de bäst me en bild  på båda telefonerna har de varit likadant. Högra sidan är helt solid medans vänstra sidan har varit slapp/glappig. Man märker bara glappet när man använder Yes, Aktivitetsknappen, vänster Valknapp samt vänster navigeringsknapp. För vissa är de kanske ingen big deal, men lägger man 4500kr ska man inte få något halvdant skit.
Redigerat av FocusST, 05 July 2009 - 20:06.
Postad 06 July 2009 - 18:09
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Fick min nya lur idag, NoYes.se är snabba som blixten, dom skickade även med en kul grej som kompensation, en MAS-100 Silver (högtalare) som plåster på såren för den 3 låsta luran jag råkade få...
Dock glappar den här.. på samma ställe, eller ja på båda sidorna, som FocusST beskriver ovan..
Kollade på 3 luren som ska returneras, inge glapp..
Kollade på sambons röda, inge glapp..
Hmm, det känns drygt och 'klaga mer' men som sagt.. ~4500:- så ska grejen vara bra, speciellt med tanke på att det finns enheter som inte glappar.
Redigerat av mrNoodles, 06 July 2009 - 18:09.
Postad 06 July 2009 - 19:50
U-Nas
-
U-Nas
-
Användare
-
-
241 inlägg
Jag har nog haft tur, inser jag nu. Min glappar inte det minsta, har grym batteritid och håller i övrigt efter sina specs.
Jag hade inte heller accepterat att en mojäng i denna prisklass glappar. Inte det minsta.
Postad 06 July 2009 - 19:52
Zynx
-
Zynx
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Jag har nog haft tur, inser jag nu. Min glappar inte det minsta, har grym batteritid och håller i övrigt efter sina specs. Jag hade inte heller accepterat att en mojäng i denna prisklass glappar. Inte det minsta.
Angående din batteritid, vad har du påslaget och hur länge räcker batteriet?
Postad 06 July 2009 - 20:27
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
Fick min nya lur idag, NoYes.se är snabba som blixten, dom skickade även med en kul grej som kompensation, en MAS-100 Silver (högtalare) som plåster på såren för den 3 låsta luran jag råkade få...
Dock glappar den här.. på samma ställe, eller ja på båda sidorna, som FocusST beskriver ovan.. Kollade på 3 luren som ska returneras, inge glapp.. Kollade på sambons röda, inge glapp..
Hmm, det känns drygt och 'klaga mer' men som sagt.. ~4500:- så ska grejen vara bra, speciellt med tanke på att det finns enheter som inte glappar.
tråkigt att höra, men jag tror ändå att ÅF förstår konsumenten även om de kan vara "jobbigt" för dem. I slutändan är de ändå SE som får räkningen  Har tyvärr inte hunnit hämta mitt tredje ex av w995 idag, så jag inväntar morgondagen med spänning
Postad 06 July 2009 - 22:24
U-Nas
-
U-Nas
-
Användare
-
-
241 inlägg
Angående din batteritid, vad har du påslaget och hur länge räcker batteriet?
Jag har push på slaget, använder WiFi kanske 30min dagligen, hämtar 5st RSS-feeds med 4h mellanrum, surfar 30 min per dag samt ringer omkring 1-2h dagligen och skickar 10-talet SMS. Kameran har jag tagit nästan 200 bilder med på två veckor, så det får ju bli 15 bilder om dagen. Jag laddar den varannan natt. Nu har jag haft den ganska exakt 24h sedan senaste laddning, och jag har 70% batteri kvar as we speak.
Postad 07 July 2009 - 10:16
Izze
-
Izze
-
Användare
-
-
103 inlägg
Howdy,
Nån som känner till nått visitkort/business-card scanner till min lilla tjusiga W995?
Eller är det för 'tung' uppgift för Java?
Fanns väl en sådan applikation till den gamla P1an?
Redigerat av Izze, 07 July 2009 - 10:16.
Postad 07 July 2009 - 14:30
rustylefty
-
rustylefty
-
Användare
-
-
200 inlägg
U-Nas, ditt batteri låter killing!
Väldigt tragiskt att så många av er har fått mobiler med så trashig byggkvalité :/ W995 är ju inte gratis direkt.
Postad 07 July 2009 - 18:50
FocusST
-
FocusST
-
Lärjunge
-
-
311 inlägg
har hämtat telefonen idag (varför valde jag inte silver först? så mycke snyggare  )
Byggkvaliteten är 100%:ig, ligger på laddning nu och de återstår alltså att se hur batteriet beter sig 
Änsålänge tip top iaf
Postad 07 July 2009 - 19:39
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1693 inlägg
Ringde NoYes för att DOA min 2a W995 pga glapp, inga problem ända tills det går upp för dom att det är en silver jag har, och vill ha... dom har slut.. nya väntas in den 20e eller 27e.
Jag frågar om den kan DOAs utan att de får in den, så jag har en telefon fram tills att SE får fram telefoner..
Verkar svårt men den hjälpsamme killen ringer upp SE och frågar hur dom ska lösa detta, för att jag ska slippa vara utan telefon.
SE kan inte göra nåt (och verkar inte vilja?), utan den lär in, och det verkar bara vara att acceptera...
Ringer själv upp SE supporten för att få en lösning på detta, men killen jag talar med saknar så klart befogenheter för att kompensera eller på annat sätt lösa nåt.
Ber att få prata med någon som har dessa befogenheter och han kollar om sin chef är tillgänglig, som sitter i möte och ska ringa upp mig, vilket han inte hann med idag..
Så imorgon fm ringer jag dom igen och ser hur vi ska lösa detta - jag vill vill påstå att det är orimligt att vara utan telefon i upp till 3v utan nån form av kompensation - telefonen som jag betalat 4500:- för har redan gått ner i pris, och jag har använt den minst 4dygn efter att ha fått hem den 26e juni..
Ja, tilläggas ska att sambons röda DOAdes på OnOff idag, den var glappig, men 'bara' på en sida.. min silver är glappig på båda...
*suck*
Redigerat av mrNoodles, 07 July 2009 - 19:41.
Postad 07 July 2009 - 20:40
swebarb
-
swebarb
-
Forumräv
-
-
585 inlägg
men orka.. seriöst dom har ju totalt misslyckats vad det gäller denna telefon, köp en w715 istället, den har i princip nästan allt vad denna har och inte har den såna problem trots den är så mycket billigare.
Postad 07 July 2009 - 21:46
destijl
-
destijl
-
Wannabe
-
-
19 inlägg
Jag köpte ett spel från Tres mobilportal nyss. Det dyker upp en jordglob i displayen när man sen börjar spela. Men det betyder väl inte att man är ute på nätet, utan bara att man har täckning ? Det är en Sony Ericsson W995 (har inte haft SE på flera år så jag är osäker på det där med jordglobens betydelse). Det kan ju inte krävas att man är ansluten till Internet och skenande kostnader när man köpt spelet för 30 kr?
Redigerat av destijl, 07 July 2009 - 22:33.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|