Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption

956 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Red Dead Redemption (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8,51 (56) Inga priser
Red Dead Redemption - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7,94 (15) Inga priser
Red Dead Redemption: Undead Nightmare (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,89 (8) Inga priser
4 relaterade trådar

Postad 18 maj 2010 - 07:39

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1 462 inlägg
  • 0

Det finns "auto-aim" men jag tror att om du väljer "expert"-spellägena så är den borta.

det får man verkligen hoppas..

Postad 18 maj 2010 - 07:44

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

9.5 på Gametrailers

Gillar att de fokuserade mer på det som är sämre och blir repetativt än att bara kasta superlativ efter det. Nu sjönk förväntningarna och jag kommer nog gilla det än mer.

Edit: Synd att inte the Escapist får recenserings-ex (det bindestrecket behövdes ;) ) innan spelen kommit ut, det vore den ultimata förväntelse-killern. :)

Redigerat av Widar, 18 maj 2010 - 07:48.

Postad 18 maj 2010 - 07:53

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
Bra! Äntligen någon som vågar berätta något dåligt om spelet, det behövs!

Postad 18 maj 2010 - 08:13

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

• 3 008 inlägg
  • 0
Men o köpa spelet för MultiPlayer delen är ju ffs som o köpa BFBC2 för o spela Singleplayer..

Postad 18 maj 2010 - 09:43

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1 851 inlägg
  • 0

GTA 4 var en solklar 10 för mig och det här verkar snäppet vassare tom. Kommer inte gå utanför dörren denna helgen kan jag säga direkt.

Hehe, ja fan att man ska ut och käka och öla med polarna och kika Champions-final/Hockey-VM på lördagkvällen. Men kanske kan vara bra med en liten spelpaus :)

Redigerat av HenkeEdge, 18 maj 2010 - 09:44.

Postad 18 maj 2010 - 09:44

Gavva
  • Gavva
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0

jag kan sitta och vänta på dig med whiskey till dig, ser det framför mig när du kommer ridande på din åsna ;)

Min åsna är faktiskt den snabbaste åsnan i hela western! :)

Postad 18 maj 2010 - 10:04

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Hehe, ja fan att man ska ut och käka och öla med polarna och kika Champions-final/Hockey-VM på lördagkvällen. Men kanske kan vara bra med en liten spelpaus ;)

Samma här. Jag offrar några timmar för hockeyn och fotbollen, men resten av helgen kommer jag vara allmänt asocial. Hoppas det blir regn och gråmulet till helgen så kan man spela med gott samvete! :)

Postad 18 maj 2010 - 10:23

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
PS3:a beställd. Räknar med å ha den innan fredag. :)

Så lätt slipper ni mig inte.

Man blev ju inte mindre peppad efter att ha läst recensioner. Singleplayer-delen verkar helt grym men att härja runt online med MHB-folk är vad jag ser fram emot mest.

Postad 18 maj 2010 - 11:00

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

PS3:a beställd. Räknar med å ha den innan fredag. ;)

Välkommen tillbaka! :) Har saknat dig under din korta frånvaro. ;)

Man blev ju inte mindre peppad efter att ha läst recensioner. Singleplayer-delen verkar helt grym men att härja runt online med MHB-folk är vad jag ser fram emot mest.

Jo, jag håller med. Singelplayer är bara något vid sidan om. Det är ju multiplayer man kommer tillbringa den mesta av tiden med.

Postad 18 maj 2010 - 11:43

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
har inte alls följt detta spel men efter ha läst hela tråden så ja.. det blir nog ett köp och om man får följa med er på galna co-op turer (:

Postad 18 maj 2010 - 11:47

Unregistered13588716
  • Unregistered13588716
  • Användare

• 218 inlägg
  • 0
Vart har ni bokat spelet? är man garanterad att man får hem spelet på releasedagen om man beställer ifrån webhallen eller discshop?

Postad 18 maj 2010 - 11:58

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0

det får man verkligen hoppas..

Japp, slår man på expert blir det som en "vanlig" third person shooter a'la Uncharted.

Postad 18 maj 2010 - 11:58

blooodshy
  • blooodshy
  • Lärjunge

• 492 inlägg
  • 0
Beställde mitt RDR limited edition på CDon...fick precis bekräftat att jag får det på Fredag!! De sa att dom som beställt innan 12:e maj får spelet på releasedagen. De 5 senaste spel jag beställt på cdon har jag fått på releasedagen! Rekommenderar dom, bra service...snabb leverans och snabb på att svara på mail!!! Dock så har dom inte alltid dom bästa priserna

Postad 18 maj 2010 - 13:53

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1 766 inlägg
  • 0

Vart har ni bokat spelet? är man garanterad att man får hem spelet på releasedagen om man beställer ifrån webhallen eller discshop?

Jag bokade mitt spel på Discshop och jag har bara bra erfarenheter vad gällande utlovade leveransdatum från dem. Jag har i princip alltid haft mina spel till releasedagen (ibland även dagen innan också), så dem kan jag klart rekommendera. Vet dock inte hur pass många spel de får in och om de som bokar nu i veckan får sina spel på fredag. Det bästa är väl om du mailar Discshop eller Webhallen och frågar dem.

Postad 18 maj 2010 - 14:01

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

• 509 inlägg
  • 0
Ska bli askul med coop. Kommer att köra lite HD-capture och youtube:a :)

Postad 18 maj 2010 - 14:16

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
vem kommer sköta "insamlingen" av allas ps3 id så vi kan gruppas ihop?

Postad 18 maj 2010 - 14:36

jarre008
  • jarre008
  • Beroende

• 1 166 inlägg
  • 0

PS3:a beställd. Räknar med å ha den innan fredag. ;)

+1

Har fått hem min nya nu :) YLOD is the shit ;)

Postad 18 maj 2010 - 15:21

Gavva
  • Gavva
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0

+1

Har fått hem min nya nu :) YLOD is the shit :)

Man har inte levt livet fullt ut om man inte fått YLOD!! :)

Postad 18 maj 2010 - 15:35

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1 828 inlägg
  • 0
Ja, YLOD är verkligen skit. :)

Nu får man bara hoppas maskinen dyker upp som lovat innan fredag. Annars blir det f-n dubbel olycka denna veckan.

Ingen som har en MW2-skiva över, liggandes alldeles ensam å övergiven, i behov av att få uppleva en helt ny PS3 slim? :)

RDR står som skickat på discshops sida. Då kan man nog räkna med att ha spelet här på fredag. Gôtt!!

Postad 18 maj 2010 - 15:48

Unregisteredfbffece4
  • Unregisteredfbffece4
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Tja!

Fått höra att Red Dead Redemption släpps den 28:e i Sverige. Det har Sverige leverantören sagt till oss. Jobbar på en av Sveriges största elektronikkedja. Så jag vet inte hur Webhallen har gjort och om de köper från utlandet men alla butiker som har kontrakt med den svenska leverantören av spelet ska fått samma info.
De är också lite oroliga att PS3 versionen kan bli lite försenad med några dagar. De tippar på måndag den 31:a om så skulle hända.

Postad 18 maj 2010 - 15:56

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Tja!

Fått höra att Red Dead Redemption släpps den 28:e i Sverige. Det har Sverige leverantören sagt till oss. Jobbar på en av Sveriges största elektronikkedja. Så jag vet inte hur Webhallen har gjort och om de köper från utlandet men alla butiker som har kontrakt med den svenska leverantören av spelet ska fått samma info.
De är också lite oroliga att PS3 versionen kan bli lite försenad med några dagar. De tippar på måndag den 31:a om så skulle hända.

jag tror att det är bullshit ja.

det står 21 på alla svenska sidor vad jag vet, så jag vet inte var DU har fått den infon ifrån

Redigerat av andreassofus, 18 maj 2010 - 16:00.

Postad 18 maj 2010 - 15:59

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0

Tja!

Ja, eftersom alla större återförsäljaren har bytt tillbaka till 21:a från 28:e så tror jag det är lugnt. Du vill inte berätta vilken elektronikkedja du jobbar för? För Sverigeleverantören spred ju infot om 28:e till alla återförsäljare, kan ju vara så att din arbetsgivare är för trög för att få infot om att datumet är tillbakaflyttat?
Det är alltså inte bara Webhallen som kör på 21:a igen.
Gamestop kör det. Discshop, El-G osv.

Postad 18 maj 2010 - 16:15

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
Red Dead Redemption: 360 & PS3 Identical
http://www.nowgamer....p-ps3-identical

Det var som ********. I stand corrected! Effin lovely!
Är det fredag snart?!?!

Postad 18 maj 2010 - 16:15

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0
Där jag jobbar har vi börjat skicka (oftast en dag tidigare till Norge/Danmark) RDR både PS3 o Xbox. Men de svenska ordrarna borde skickas ut till kund imorrn tror jag. VI fick vår leverans från leverantör i morse och jag kan ju säga att man blir ju sugen av att gå och hålla i spelet hela dagarna utan att få spela :) Snyggt omslag är det också...

Postad 18 maj 2010 - 16:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Där jag jobbar har vi börjat skicka (oftast en dag tidigare till Norge/Danmark) RDR både PS3 o Xbox. Men de svenska ordrarna borde skickas ut till kund imorrn tror jag. VI fick vår leverans från leverantör i morse och jag kan ju säga att man blir ju sugen av att gå och hålla i spelet hela dagarna utan att få spela :) Snyggt omslag är det också...

om ni skickar dom i morgon, kommer dom då fram på torsdag eller?
kan du inte ta med dig ett ex hem och sen låtsas om som ingenting :)

Postad 18 maj 2010 - 16:18

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1 076 inlägg
  • 0
Jag fick ett mail från game idag:

"Din förhandsbokning är nu under behandling hos oss. Om du handlat via faktura görs nu en kreditkoll. Om du handlat via kort genomgår ditt köp nu betalningsprocessen."

Så det där med 28:e verkar lite långsökt nu, game har heller aldrig hunnit byta tilll 28:e på sidan vad jag vet.
De har inte skickat nåt mail nångång om ändrat släppdatum.

Postad 18 maj 2010 - 16:24

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

om ni skickar dom i morgon, kommer dom då fram på torsdag eller?
kan du inte ta med dig ett ex hem och sen låtsas om som ingenting :)

Nja, det är tveksamt ändå om det kommer på torsdag redan, Nu när skate 3 släpptes tror jag också vi skickade två dagar innan men fick inte förrns releasedagen, jag får la se till så att postfolket tar med sig Red Dead imorrn på dagen, då ska det väl vara framme på torsdagen, kan ju ha med att det inte gick från oss innan en viss tid senast.

haha ja man är ju sugen, alternativt ta med PS3:an och koppla upp mot en av datorskärmarna på jobbet :)

edit: om jag inte minns fel så är det väl rätt så stora böter på att sälja spel innan release? Gissar att de flesta internet-butikerna är noga med att inte ge ut spelet i förtid...

Redigerat av Unregistered5bb908bc, 18 maj 2010 - 16:37.

Postad 18 maj 2010 - 16:35

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Nja, det är tveksamt ändå om det kommer på torsdag redan, Nu när skate 3 släpptes tror jag också vi skickade två dagar innan men fick inte förrns releasedagen, jag får la se till så att postfolket tar med sig Red Dead imorrn på dagen, då ska det väl vara framme på torsdagen, kan ju ha med att det inte gick från oss innan en viss tid senast.

haha ja man är ju sugen, alternativt ta med PS3:an och koppla upp mot en av datorskärmarna på jobbet :)

haha , ja kan du inte ta med dig ps3an och sitta o spela när din chef kommer, säkert väldigt populärt :)

Postad 18 maj 2010 - 16:37

Unregisteredfbffece4
  • Unregisteredfbffece4
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Spännande att höra alla rapporter om att det är den 21 som gäller nu. För att jag ringde min arbetskollega som hade fått mail från Nordic softsales eller va de heter som levererar i Sverige och de höll fast på det datumet. Men om det nu skulle vara fel så är jag bara glad. Men det konstiga är att min kollega inte hade fått in något idag och det brukar komma några dagar innan release. Men men, ska till jobbet imorgon och jag hoppas det stämmer att det släpps den 21a! Då kommer jag köpa ett ex i förtid från jobbet :)

Postad 18 maj 2010 - 16:38

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Discshop här. Garanterad är man ju aldrig, saker kan ju hända på vägen, strul med leverans till butik och till kund tex.

Jag bokade mitt spel på Discshop och jag har bara bra erfarenheter vad gällande utlovade leveransdatum från dem. Jag har i princip alltid haft mina spel till releasedagen (ibland även dagen innan också), så dem kan jag klart rekommendera. Vet dock inte hur pass många spel de får in och om de som bokar nu i veckan får sina spel på fredag. Det bästa är väl om du mailar Discshop eller Webhallen och frågar dem.

Discshop har idag skickat mitt exemplar utav RDR ! :) Din borde också vara på gång.

Redigerat av FireSpirit, 18 maj 2010 - 16:41.

Postad 18 maj 2010 - 17:38

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0

jag tror att det är bullshit ja.

det står 21 på alla svenska sidor vad jag vet, så jag vet inte var DU har fått den infon ifrån

Jag tänkte precis fråga om nån visste nåt om lev-datumet.
Då jag var på Gamestop förra veckan och hämtade ut ett bokat spel, såg han att jag även hade en RDR-bokning, och han sa oxå att dom fått info från huvudkontoret som i sin tur fått info från leverantör, att spelet blivit en vecka förskjutet...

Men, som "alla" vet så har ju gamestop generellt noll koll... Men ville bara droppa in att det var ett till ställe som står och säger 28:onde..

Postad 18 maj 2010 - 17:40

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Jag tänkte precis fråga om nån visste nåt om lev-datumet.
Då jag var på Gamestop förra veckan och hämtade ut ett bokat spel, såg han att jag även hade en RDR-bokning, och han sa oxå att dom fått info från huvudkontoret som i sin tur fått info från leverantör, att spelet blivit en vecka förskjutet...

Men, som "alla" vet så har ju gamestop generellt noll koll... Men ville bara droppa in att det var ett till ställe som står och säger 28:onde..

men nu är väl inte gamestop ett svenskt företag heller?

Postad 18 maj 2010 - 17:50

Besterman
  • Besterman
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Jaha, loggar in för att spela lite MW2. Då ser jag att en i min friends list "tallen" spelar just nu red dead redemption.. hur har det gått till?

Postad 18 maj 2010 - 17:55

Gavva
  • Gavva
  • Forumräv

• 598 inlägg
  • 0
Jag bokade spelet på gamestop nyss och dom sa att spelet finns på fredag.

Postad 18 maj 2010 - 17:58

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

• 450 inlägg
  • 0

men nu är väl inte gamestop ett svenskt företag heller?

Vad har det med saken att göra?
Gamestop, som ligger här i sverige, borde väl få sina PAL-utgåvor från samma ställe som alla andra?

Men men, nu kommer Gavva och säger annat... Så har väl hunnit ändra sig igen helt enkelt..

Postad 18 maj 2010 - 18:10

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Det med att Discshop skickat idag stämmer tydligen inte :( Ringde och fick bekräftat att deras orderinfo uppdateras till skickat när varan är packad hos dem. Alltså är de bara packade och ligger i sina paket och väntar på att det ska bli release :).

Om man handlat på faktura kan man också se detta då det står 20 Maj som datum för skapande av faktura!

Men om man har tur så kanske de råkar skicka lite paket redan idag :rolleyes: för de har ju haft fel tidigare iom att jag ringde igår och frågade när de fick in sina ex. av spelet till lagret och efter att hon kollat upp det så skulle det komma till dem på Tors :) Så riktig koll är det nog inte där hehe för mitt är ju packat och klart idag :)

Redigerat av ogge666, 18 maj 2010 - 18:11.

Postad 18 maj 2010 - 18:15

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12 146 inlägg
  • 0

Vad har det med saken att göra?
Gamestop, som ligger här i sverige, borde väl få sina PAL-utgåvor från samma ställe som alla andra?

Men men, nu kommer Gavva och säger annat... Så har väl hunnit ändra sig igen helt enkelt..

i dont know

Postad 18 maj 2010 - 18:16

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Det med att Discshop skickat idag stämmer tydligen inte :( Ringde och fick bekräftat att deras orderinfo uppdateras till skickat när varan är packad hos dem. Alltså är de bara packade och ligger i sina paket och väntar på att det ska bli release :).

Om man handlat på faktura kan man också se detta då det står 20 Maj som datum för skapande av faktura!

Men om man har tur så kanske de råkar skicka lite paket redan idag :rolleyes: för de har ju haft fel tidigare iom att jag ringde igår och frågade när de fick in sina ex. av spelet till lagret och efter att hon kollat upp det så skulle det komma till dem på Tors :) Så riktig koll är det nog inte där hehe för mitt är ju packat och klart idag :)

Jag som trodde dom skickat. Det står ju under skickade beställningar. Aja, man får se.

Postad 18 maj 2010 - 18:19

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Jag som trodde dom skickat. Det står ju under skickade beställningar. Aja, man får se.

Det var det som jag lurade mig på också :S Men du handlade inte på faktura? För då står ju det med datumet som jag sa. Det var såhär hon berättade på Discshop idag iaf :) Men man kan ju alltid hoppas att det kommer tidigare :)

Postad 18 maj 2010 - 18:28

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Det var det som jag lurade mig på också :S Men du handlade inte på faktura? För då står ju det med datumet som jag sa. Det var såhär hon berättade på Discshop idag iaf :) Men man kan ju alltid hoppas att det kommer tidigare :)

Jo på faktura. Såg det jag också, men det ser lurigt ut, ligger ju alltid där när dom skickat det.

Står ju:

1 levererade senaste 48 timmarna

Iof så kanske det funkar på annat sätt i detta fall. Alltså spelrelease.

Postad 18 maj 2010 - 18:33

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Jo på faktura. Såg det jag också, men det ser lurigt ut, ligger ju alltid där när dom skickat det.

Står ju:

Iof så kanske det funkar på annat sätt i detta fall. Alltså spelrelease.

Jo, det gjorde ungefär lika när jag bokade Avatar Ltd, då så stod det också att det skickats ungefär 1.5 vecka för rel. men fick ändå filmen på rätta dagen :S Men den som lever får se :)

Någon som är sugen på att starta en lite PS3-klan här inne för att hålla ihop spelandet lite? Tänkte att det är ju lättare att kunna ordna lite roliga events och så då. Typ så här: Jakt på björn med rostig morakniv på Lör kl.20.00.

Då kan man ju lättare träffas och så för att kunna spela lite samt att spela andra multiplayer matcher. Eller vad tycker ni? Är det onödigt? Tänkte mest att det kan underlätta!

Eller en klan kanske redan existerar som jag missat? :)

Redigerat av ogge666, 18 maj 2010 - 18:40.

Postad 18 maj 2010 - 18:40

FireSpirit
  • FireSpirit
  • Lärjunge

• 270 inlägg
  • 0

Jo, det gjorde ungefär lika när jag bokade Avatar Ltd, då så stod det också att det skickats ungefär 1.5 vecka för rel. men fick ändå filmen på rätta dagen :S Men den som lever får se :)

Någon som är sugen på att starta en lite PS3-klan här inne för att hålla ihop spelandet lite? Tänkte att det är ju lättare att kunna ordna lite roliga events och så då. Typ så här: Jakt på björn med rostig morakniv på Lör kl.20.00.

Då kan man ju lättare träffas och så för att kunna spela lite samt att spela andra multiplayer matcher. Eller vad tycker ni? Är det onödigt? Tänkte mest att det kan underlätta!

Kanske man skulle skapa ytterligare en RDR tråd då? En för events? :)

Postad 18 maj 2010 - 18:44

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Sagt och gjort :) Posta gärna lite roliga varianter på events där så vi kan strukturera det hel lite! Sedan om det blir många som vill spela så får vi väl köra anmälning till olika event och olika grupper osv. Men det tar vi i den tråden!

Postad 18 maj 2010 - 18:48

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Kanske man skulle skapa ytterligare en RDR tråd då? En för events? :)

Räcker det inte att vi bara fortsätter i den här tråden men lägger till "klansnack" som underrubrik som det väl brukar göras, tex mw2 tråden...Vet inte hur klanfunktionen kommer fungera i RDR men om det finns någon slags clantag att lägga till så blir det väl (MHB) hoppas jag. Alla som spelar RDR från MHB kommer väl antagligen hänga här så då är det ju bara fortsätta.

eapea

edit: jaha, för långsam på tangentbordet, hehe, för sent...

Redigerat av Unregistered5bb908bc, 18 maj 2010 - 18:50.

Postad 18 maj 2010 - 18:50

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Räcker det inte att vi bara fortsätter i den här tråden men lägger till "klansnack" som underrubrik som det väl brukar göras, tex mw2 tråden...Vet inte hur klanfunktionen kommer fungera i RDR men om det finns någon slags clantag att lägga till så blir det väl (MHB) hoppas jag. Alla som spelar RDR från MHB kommer väl antagligen hänga här så då är det ju bara fortsätta.

eapea

Men blir det inte väldigt grötigt i denna tråd då tro? För det kan ju bli en del folk om det vill sig bra :)

Men självklart så har vi MHB som clantag om det finns sådana i spelet! Men tänkte bara att vi kunde ha ett lite lagom töntigt namn så :)

Postad 18 maj 2010 - 18:57

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

• 718 inlägg
  • 0

Men blir det inte väldigt grötigt i denna tråd då tro? För det kan ju bli en del folk om det vill sig bra :)

Men självklart så har vi MHB som clantag om det finns sådana i spelet! Men tänkte bara att vi kunde ha ett lite lagom töntigt namn så :)

jag vet inte, hur många är det i "MW2-klanen"? 150? Det enda som är svårt med två trådar är att välja var man ska skriva :) Vad det är som bestämmer vilken tråd man ska skriva i... men kör på! jag följer med vinden och min häst :(

Postad 18 maj 2010 - 18:58

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

• 1 509 inlägg
  • 0
Skapa gärna en separat Klantråd där all vital info finns i första posten.

Postad 18 maj 2010 - 19:08

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Okej, jag gör en ny lite bättre tråd med all info jag kan komma på direkt!

Postad 18 maj 2010 - 19:25

ogge666
  • ogge666
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Okej, jag gör en ny lite bättre tråd med all info jag kan komma på direkt!

Skrev ihop något snabbt i en ny tråd! Hoppas ni gillar den och vi kan använda den bara.
Resterande info har jag ju skrivit i den tråden så välkomna in ni som vill spela lite RDR

Postad 18 maj 2010 - 22:03

Widar
  • Widar
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Jaha, loggar in för att spela lite MW2. Då ser jag att en i min friends list "tallen" spelar just nu red dead redemption.. hur har det gått till?

Tallen bor i USA och de har release idag den 18'e.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.