Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Playstation Move - motion cont

1038 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony PlayStation Move Motion (PS3/PS4) (Handkontroller) 3 9.166666 (17) Inga priser
Sports Champions (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.846152 (12) 243:-
Start the Party (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 (0) 396:-
Sony PlayStation Move Navigation (PS3/PS4) (Handkontroller) 4 8.333332 (2) Inga priser
Sony PlayStation Move Starter Pack (PS3) (Handkontroller) 2 8.777776 (26) Inga priser
EyePet - Move Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7 (2) 157:-
Sony PlayStation Move Sharp Shooter (PS3) (Övriga spelkontroller) 1 (0) Inga priser
5 relaterade trådar

Postad 31 August 2010 - 13:39

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Virtua Tennis 4 med Move och 3D stöd.
Släpps våren 2011.

Postad 31 August 2010 - 20:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Mer Move

Postad 31 August 2010 - 20:38

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0

Time Crisis-demo http://www.youtube.c...yc0&NR=1#t=9m7s

Men gah! Kan dom inte göra ett gammalt hederligt time crisis som det va förr. Olika scener, utan sikte på skärmen utan man siktar med ett sikte på kontrollen. Detta blir ju bara som MAG KZ3 osv verkar bli med move. Och då lirar man nog hellre dom.

Postad 01 September 2010 - 05:44

fAkkfAcE
  • fAkkfAcE
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
fz har testat http://www.fz.se/art...laystation-move

Postad 01 September 2010 - 15:35

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
IGN:s recension:

http://gear.ign.com/.../1117286p1.html

De har även recensioner på lite launch titlar.

Eurogamer recension om Sports champions:

http://www.eurogamer...pions-recension

Kotaku recensioner på Move inkl spel:

http://kotaku.com/56...laystation-move

Postad 01 September 2010 - 15:56

Loo755
  • Loo755
  • Forumräv

• 673 inlägg
  • 0
Men visst måste det väl komma uppdateringar att ladda ner till spelen som stödjer Move eller måste jag köpa nya versioner av de spelan jag redan har som ska stödja Move?

Postad 01 September 2010 - 17:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
"ryssen" har recenserat fler spel.

Start The Party http://www.youtube.c...h?v=Y9xwZO7sTL0
Flight Control HD http://www.youtube.c...h?v=rTTasGQeD6Q
Sports Champions http://www.youtube.c...h?v=nOIbYuJN6Nw

EDIT: Det är TTP från Neogaf.com som recenserat, tror han är från italien. Iaf en notorisk "grafikhora" annars. Seriös genomgång iaf. :blush:

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 01 September 2010 - 17:47.

Postad 01 September 2010 - 18:02

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Wii har verkligen gjort sitt för motionsensing :blush:

http://www.youtube.c...player_embedded

Haha...

Postad 01 September 2010 - 18:39

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Wii har verkligen gjort sitt för motionsensing :(

Haha...

Haha underbar video. Det verkar som att wii-användare kommer behöva några månaders avvänjning :blush:. Och då har ändå table tennis-spelet fått rätt medioker kritik för sin motion-control väl? Alltså att man inte helt kan styra riktning/styrka osv 1:1. Men det är ju skönt att det inte funkar med *flick flick panic mode* iaf B).

Postad 01 September 2010 - 19:02

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

• 737 inlägg
  • 0
Skönt att man kan ställa in svårighetsgraden på pingisen så man kan styra mer hur man vinklar slagen, och att man inte verkar få samma hjälp att träffa bollen. Det va det jag störde mig på mest i pingisen när jag testade. Nu tror jag det blir riktigt bra

Postad 01 September 2010 - 20:06

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Men visst måste det väl komma uppdateringar att ladda ner till spelen som stödjer Move eller måste jag köpa nya versioner av de spelan jag redan har som ska stödja Move?

Heavy Rain och MAG kommer få move stöd via gratis uppdatering. Resident Evil 5: Gold edition får också gratis uppdatering, men det kommer ingen uppdatering till vanliga RE5. Sen vet jag inte om det är några fler äldre spel som kommer uppdateras.

Postad 01 September 2010 - 20:56

Unregisteredc102d9f9
  • Unregisteredc102d9f9
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0
ÄR jag den ända som tycker Move kontrollen ser bar ut och ser ut att passa som handen i handsken? :)

Postad 01 September 2010 - 21:17

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

ÄR jag den ända som tycker Move kontrollen ser bar ut och ser ut att passa som handen i handsken? :)

Visst kan man dra några skämt om utseendet men ja, jag tycker den ser väldigt gedigen ut :).

Postad 01 September 2010 - 21:35

e3henri
  • e3henri
  • Mästare

• 3266 inlägg
  • 0

Jag tycker inte laggen ser så farlig ut faktiskt om man kollar på siktet. Att gå in i "cover" är dock inte 1:1 utan gest-baserat och det ser ju självklart lite sämre ut.

Men i princip i varenda artikel om move så läser man ordet LAG, LAG, LAG :)
I vissa fall lyckas författaren efter ett tag intala sig själv att det inte är något problem, medan andra stör sig för mycket på det.
Det oroväckande är att så gott som alla reflekterar över det och då antingen som skit-det-laggar-för-mycket, eller jo-det-laggar-men-jag-vänjer-mig. Men ingen reagerar direkt och säger att lag inte är något problem.
Den får va hur exakt som helst, men det får INTE lagga som demofilmerna har visat hittills.
När Wii kom så var LAG inget stort ämne så jag antar att move är sämre än Wii på den här punkten.

Däremot va priset en positiv överraskning. Billigare än en Dual-shock. Kan va värt att testa, men får vänta på ett vettigt spel först....

Postad 01 September 2010 - 21:39

Unregistered47763974
  • Unregistered47763974
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Haha underbar video. Det verkar som att wii-användare kommer behöva några månaders avvänjning :). Och då har ändå table tennis-spelet fått rätt medioker kritik för sin motion-control väl? Alltså att man inte helt kan styra riktning/styrka osv 1:1. Men det är ju skönt att det inte funkar med *flick flick panic mode* iaf :).

Att stå och skaka kontrollen som en dåre kommer inte hjälpa dig särskilt mycket i Wii Sports Resort heller. Move-kontrollen är som en Wiimote med Motion Plus. Fast från vad jag har sett i filmer så verkar Move ha mer lagg än Wiimoten. Framförallt vid snabba gester. Vilket inte bådar gott tyvärr. Lagg vill man verkligen inte ha allt för mycket av i sin kontroll. Jag kommer köpa Move när den släpps, så man får väl se då hur pass bra den egentligen är.

Postad 01 September 2010 - 21:43

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Att stå och skaka kontrollen som en dåre kommer inte hjälpa dig särskilt mycket i Wii Sports Resort heller. Move-kontrollen är som en Wiimote med Motion Plus. Fast från vad jag har sett i filmer så verkar Move ha mer lagg än Wiimoten. Framförallt vid snabba gester. Vilket inte bådar gott tyvärr. Lagg vill man verkligen inte ha allt för mycket av i sin kontroll. Jag kommer köpa Move när den släpps, så man får väl se då hur pass bra den egentligen är.

Nä jag hoppas också att det inte är för mycket lagg. Men det ska tydligen variera från spel till spel också vilket jag tycker låter märkligt. Jag har inte testat Wiimote plus faktiskt men den låter ju ganska nice. Mäter den exakt vart i rummet du befinner dig som Move gör?

Postad 01 September 2010 - 22:04

Unregistered47763974
  • Unregistered47763974
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Nä jag hoppas också att det inte är för mycket lagg. Men det ska tydligen variera från spel till spel också vilket jag tycker låter märkligt. Jag har inte testat Wiimote plus faktiskt men den låter ju ganska nice. Mäter den exakt vart i rummet du befinner dig som Move gör?

Move har den fördelen att kameran är utanför kontrollen, så att säga. Med Wiimoten sitter en IR-kamera i kontrollen som hela tiden letar efter ljuspunkter, medan med Move so håller PSEye hela tiden koll på var Move-kontrollen är. Detta gör förstås att precisa motions inte fungerar med en Wiimote utan Motion Plus.

Utan en Motion Plus är Wiimoten klart efter Move i rörelser, men de har bägge pekfunktioner som fungerar likvärdigt. Wiimoten behöver så klart vara lite mer exakt på sensorn för att kunna utnyttja det. Wiimoten har också den nackdelen att den är känslig för soljjus t.ex. Vet inte hur ljuskänslig Move är, men då kontrollen har en stor självlysande boll på sig, så bör den klara mörker utan några problem. Vet inte hur solljus kan tänkas påverka.

Med Motion Plus kan Wiimoten klara mycket mer precisa rörelser, men det är inte helt perfekt, vilket omkalibreringen, som krävs ganska ofta, hintar om. Det är händer att spelet "tappar" Wiimoten så rörelserna på skärmen inte längre stämmer överens med vad du gör. Du behöver visserligen svinga på ganska ordentligt för att det ska hända, men problemet existerar. Wiimoten klarar dock av att korrigera eventuella fel med hjälp av sensorn, men är som sagt inte lika precist som att ha en kamera som konstant håller reda på var kontrollen befinner sig. Nu har jag iofs läst något om att även Move kräver kalibrering ganska ofta, vilket förvånar mig. Om det är sant får man väl se själv om 2 veckor.

EDIT: Med sensorn menar jag den "sensor bar" som medföljer Wii.

Redigerat av Unregistered47763974, 01 September 2010 - 22:05.

Postad 02 September 2010 - 00:18

Bush
  • Bush
  • Lärjunge

• 469 inlägg
  • 0

Wiimoten har också den nackdelen att den är känslig för soljjus t.ex. Vet inte hur ljuskänslig Move är, men då kontrollen har en stor självlysande boll på sig, så bör den klara mörker utan några problem. Vet inte hur solljus kan tänkas påverka.

http://www.fz.se/art...laystation-move

Nackdelen med det här systemet är att kontrollen är mer beroende av kameran som läser av den än vad Wiimoten är av sin sensor. Dumt nog tål nämligen inte kameran solljus. Så länge man har gardiner eller persienner är det ju inget problem men att det ska finnas överhuvudtaget känns onödigt.

Postad 02 September 2010 - 00:45

Unregistered47763974
  • Unregistered47763974
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

http://www.fz.se/art...laystation-move

Att Move skulle vara så väldigt beroende av kameran tycker jag låter lite överdrivet. Vid själva kalibreringen är den så klart beroende av den, men det gäller ju även Wiimoten när man ska peka mot sensorn innan man kan starta ett spel i Wii Sports Resort t.ex.

Kotaku har gjort ett hyfsat test där de bl.a. testar hur ljuset påverkar och hur viktigt det är att kameran ser kontrollen.

playstation-move-stress-tests-using-lighting-changes-and-human-distraction

Kameran verkar dock ha väldiga problem med solljus.

EDIT: Efter att ha läst lite mer av den där artikeln på fz, kan jag inte annat än skaka på huvudet. De har inte mycket koll på vad en Wiimote kan och inte kan göra verkar det som.

Redigerat av Unregistered47763974, 02 September 2010 - 00:52.

Postad 02 September 2010 - 07:33

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Att Move skulle vara så väldigt beroende av kameran tycker jag låter lite överdrivet. Vid själva kalibreringen är den så klart beroende av den, men det gäller ju även Wiimoten när man ska peka mot sensorn innan man kan starta ett spel i Wii Sports Resort t.ex.
...
EDIT: Efter att ha läst lite mer av den där artikeln på fz, kan jag inte annat än skaka på huvudet. De har inte mycket koll på vad en Wiimote kan och inte kan göra verkar det som.

Kameran är en avgörande skillnad mot Wiimote, även med Motionplus. Kameran mäter konstant kontrollens exakta position i rummet. Wiikontrollen kan inte se sensorbaren annat än när den är riktad rakt mot den. Därför kan inte Wii normalt mäta var kontrollen befinner sig, bara de rörelser som utförs. Om bollen eller kameran blockeras med Move så faller den tillbaka på rörelsekontrollerna och blir då likvärdig med en Wiimote med motionplus. Detta kan dock bara pågå under en kortare period för annars tappar Move kontrollens position.

Förutom detta så finns det fler saker som skiljer dem åt, men som inte har med rörelseigenkänning att göra. Move har riktningskänsliga mikrofoner, så den kan även höra var ljud kommer ifrån. Och den kan också se spelaren, eftersom den har en riktig kamera.

Postad 02 September 2010 - 07:56

Raised Fist
  • Raised Fist
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Verkar som det kan bli svårt att använda för oss som använder projektor om man läser IGN testet.

http://gear.ign.com/.../1117286p1.html

How can this be problematic? Well, if there is a lot of conflicting light coming from behind a player, the Move controller's glowing orb can be washed out and the system won't be able to differentiate it, thus limiting its ability to determine its distance from the screen. Obviously, dimming rear lights or closing the blinds on your windows will eliminate these issues, but it is still a less-than-ideal solution. Projection systems are also difficult to integrate the Move into, as there is typically a lot of light coming from the rear and nowhere else in the room. Subsequently, the only thing we would change about the PlayStation Move would be to make use of a higher resolution, or possibly even high-definition camera instead of the PlayStation Eye to enable it to adapt to more diverse environments.

Får väll hoppas på att så inte är fallet.

Postad 02 September 2010 - 09:33

GAMERZQNE
  • GAMERZQNE
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0
Tror att move är ett bra tillägg till PS3 och jag kommer att köpa det. Wii får samla några lager damm till.
Allt hänger ju på spelen och updates till spel som redan finns så kontrollen blir mer användbar.
Hur är det i menysystemet egentligen, kommer man kunna köra med Move där med eller är det bara i själva spelen?
Skulle ju vara skönt att bara kunna använda en grej så man inte behöver fylla bordet med kontroller hela tiden.

Postad 02 September 2010 - 09:39

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Tror att move är ett bra tillägg till PS3 och jag kommer att köpa det. Wii får samla några lager damm till.
Allt hänger ju på spelen och updates till spel som redan finns så kontrollen blir mer användbar.
Hur är det i menysystemet egentligen, kommer man kunna köra med Move där med eller är det bara i själva spelen?
Skulle ju vara skönt att bara kunna använda en grej så man inte behöver fylla bordet med kontroller hela tiden.

Du ska kunna använda move i menysystemet.

Postad 02 September 2010 - 09:53

JockeJ
  • JockeJ
  • Beroende

• 1482 inlägg
  • 0

Wii har verkligen gjort sitt för motionsensing :)

Haha...

Haha.. tv-spel är inte för ungar!
Sen undrar jag om han någonsin visat grabben hur man spelar pingis på riktigt :)

Postad 02 September 2010 - 13:36

Unregistered47763974
  • Unregistered47763974
  • Amatör

• 51 inlägg
  • 0

Kameran är en avgörande skillnad mot Wiimote, även med Motionplus. Kameran mäter konstant kontrollens exakta position i rummet. Wiikontrollen kan inte se sensorbaren annat än när den är riktad rakt mot den. Därför kan inte Wii normalt mäta var kontrollen befinner sig, bara de rörelser som utförs. Om bollen eller kameran blockeras med Move så faller den tillbaka på rörelsekontrollerna och blir då likvärdig med en Wiimote med motionplus. Detta kan dock bara pågå under en kortare period för annars tappar Move kontrollens position.

Förutom detta så finns det fler saker som skiljer dem åt, men som inte har med rörelseigenkänning att göra. Move har riktningskänsliga mikrofoner, så den kan även höra var ljud kommer ifrån. Och den kan också se spelaren, eftersom den har en riktig kamera.

Helt sant. Om det är ett spel där z-axeln spelar stor roll är kameran oumbärlig. Wii klarar bara av att räkna ut var den befinner sig när du använder pekfunktionen; Move kan göra det det hur man än håller kontrollen. Men från vad jag har sett hittills är det mest pekfunktion eller rörelsekontroll som används flitigt. Där används kameran också, men det blir ingen större skillnad mot Wii i de fallen. Mindre risk att kontrollen "tappas bort" skulle jag kunna tänka mig; även lite mer precision överlag.

Dock är jag lite oroad över lagget som jag har sett i några videor. Verkar som att kameran inte alls hänger med i snabba rörelser; något som skulle kunna vara väldigt irriterande. Lagg är oundvikligt, men just vid snabba rörelser verkar kameran ha det väldigt jobbigt.

Det där med de riktningskänsliga mikrofonerna hade jag faktiskt inte läst om innan.

Postad 02 September 2010 - 14:02

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Det där med de riktningskänsliga mikrofonerna hade jag faktiskt inte läst om innan.

Det är nåt som hängt med Playstation Eye så det är inte nytt, vilket kanske gjort att det hamnat lite i skymundan. Jag tycker dock det är lite konstigt att Sony inte pratat om det mer då Microsoft tryckt en del på att Kinect har den här funktionen.

Postad 02 September 2010 - 15:13

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0
Fick igår mail från Axekmusic om att min order förväntades skickas om två dagar alltså imorgon :)

Postad 02 September 2010 - 19:39

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Kevin Butler's Epic PlayStation Move-tage

Postad 03 September 2010 - 07:02

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Fick igår mail från Axekmusic om att min order förväntades skickas om två dagar alltså imorgon :wub:

Nu är det visst skickat! Dock från Mississauga i Kanada, så det dröjer väl innan det kommit fram till mig :unsure:

Postad 03 September 2010 - 09:08

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Att Movekontrollen är ljuskänslig, FÖR ljuskänslig som det verkar, är en riktig miss enligt mig.
För oss "äldre" hardcore gamers som skaffar Move spelar det nog mindre roll då vi ändå inte oftast spelar i ljusa rum.
MEN den största målgruppen, som jag tror är barnfamiljer, som nog antagligen spelar en hel del i dagsljus och liknande kommer verkligen inte bli nöjda om Sony inte åtgärdar detta.

Det här tillsammans med ljuskänsligheten och misstänkt lagg gör att jag inte kommer köpa Move, inte initialt iallafall.

Requires constant calibration

Fy fan!

Though it provides some of the best motion control we've seen in games, a few issues and a lackluster launch library may have you waiting to buy the PlayStation Move.

- från cnet's review

Postad 03 September 2010 - 09:14

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

• 2416 inlägg
  • 0
Verkar lite tveksammt allt detta, men det blir nog en ändå för dotterns skull.......eller nått.... :wub:

Postad 03 September 2010 - 11:17

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Att Movekontrollen är ljuskänslig, FÖR ljuskänslig som det verkar, är en riktig miss enligt mig.
För oss "äldre" hardcore gamers som skaffar Move spelar det nog mindre roll då vi ändå inte oftast spelar i ljusa rum.
MEN den största målgruppen, som jag tror är barnfamiljer, som nog antagligen spelar en hel del i dagsljus och liknande kommer verkligen inte bli nöjda om Sony inte åtgärdar detta.

Det här tillsammans med ljuskänsligheten och misstänkt lagg gör att jag inte kommer köpa Move, inte initialt iallafall.
Fy fan!

- från cnet's review

"Requires constant calibration" är ju iofs inte så illa som det låter när det tas ur sitt sammanhang. Så här står det i fulltexten: "Before each game you'll have to go through a three-part calibration process that becomes tedious over time." Så när man startar ett spel så får man kalibrera en gång, byter man spel får man kalibrera igen. Det blir ju bara "constant calibration" ifall man håller på och byter spel hela tiden, men det gör man ju oftast inte, eller?

Postad 03 September 2010 - 11:58

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

"Requires constant calibration" är ju iofs inte så illa som det låter när det tas ur sitt sammanhang. Så här står det i fulltexten: "Before each game you'll have to go through a three-part calibration process that becomes tedious over time." Så när man startar ett spel så får man kalibrera en gång, byter man spel får man kalibrera igen. Det blir ju bara "constant calibration" ifall man håller på och byter spel hela tiden, men det gör man ju oftast inte, eller?

Eler så är det som Wii och att du då i t ex Sport Champions måste kalibrerar mellan varje gren. Tror nog att det är detta som de syftar till. Du kör med svärd och sen när du ska spela en annan gren så måste den göras om.

Eler så är det som Wii och att du då i t ex Sport Champions måste kalibrerar mellan varje gren. Tror nog att det är detta som de syftar till. Du kör med svärd och sen när du ska spela en annan gren så måste den göras om.

Postad 03 September 2010 - 12:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
I denna video visar TTP hur man kalibrerar och hur snabbt det går.

http://www.youtube.c...h?v=nOIbYuJN6Nw

Postad 03 September 2010 - 12:24

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Angående rescensionerna så tror jag fortfarande allt kommer koka ner till en sak. Utbudet och kvalitén av spelen. Samma sak gäller kinect. Tekniken möjligör vissa saker och allt har sina starka och svaga sidor MEN det är då det kommer ner till om spelen är roliga eller ej.

Postad 03 September 2010 - 12:29

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Förresten, om man köper starterpack får man en demoskiva. Vet någon om denna kommer finnas på PSN för oss som kommer köpa lösa kontroller?

Postad 03 September 2010 - 12:52

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Kolla in denna video; http://www.youtube.c...u/0/KAu2jhJbr-E

Move vs light.

Postad 03 September 2010 - 13:34

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Move vs light.

Ha ha, skrattade för mig själv när han drog på bygglampan :unsure:

Som vanligt känns det som att vissa överdrivit känsligheten rätt rejält. Då kan vi kanske bordlägga den diskussionen :blink:

Jo men det är väl samma grej där? Jag har inte tänkt mig at jag ska hålla på och hoppa mellan grenar konstant. Förutom i början när man vill testa alla grenar samtidigt helst :wub:

Postad 03 September 2010 - 16:05

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
@Sir Anselm - Vad beställde du som de skickade iväg redan nu, det där Move starter paketet för 700kr eller? Frågar eftersom jag själv beställde ett sådant hos dem igår och har inte hört något om utskick än ..... vore ju trevligt om de redan nu börjar skicka ut det i så fall.

Postad 03 September 2010 - 16:07

GAMERZQNE
  • GAMERZQNE
  • Användare

• 117 inlägg
  • 0

Move vs light.

gillar kommentaren 3,42 in i videon - " as am getting cookt(ed) in the ball of fire" - hahaha

Postad 03 September 2010 - 16:44

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

@Sir Anselm - Vad beställde du som de skickade iväg redan nu, det där Move starter paketet för 700kr eller? Frågar eftersom jag själv beställde ett sådant hos dem igår och har inte hört något om utskick än ..... vore ju trevligt om de redan nu börjar skicka ut det i så fall.

Starter pack, extra move-kontroll samt en navigator. Alla 3 är skickade, dock från Kanada som sagt.

Postad 03 September 2010 - 16:49

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0
ok

och när man talar om trollen så ..... Mejl från Axel - Order allocated, picked and packed at our Downtown Toronto, Canada warehouse and en route to airport

Postad 03 September 2010 - 17:03

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

Förresten, om man köper starterpack får man en demoskiva. Vet någon om denna kommer finnas på PSN för oss som kommer köpa lösa kontroller?

Ja, det har jag läst.

http://www.vg247.com...-coming-to-psn/

Postad 03 September 2010 - 17:05

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0
Intressant att axelmusic.com verkar ha börjat skicka ut move redan till vissa här. Jag undrar vad det beror på, det står ju ändå på sidan att de beräknar få in varan 17e september, står inte att den finns i lager nu.

Postad 03 September 2010 - 17:25

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Intressant att axelmusic.com verkar ha börjat skicka ut move redan till vissa här. Jag undrar vad det beror på, det står ju ändå på sidan att de beräknar få in varan 17e september, står inte att den finns i lager nu.

Ja jag blev också förvånad, vet inte om de räknar med att det tar lång tid för det att komma fram... :wub:

Postad 03 September 2010 - 17:31

Unregistered5f833d6c
  • Unregistered5f833d6c
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Ja jag blev också förvånad, vet inte om de räknar med att det tar lång tid för det att komma fram... :unsure:

Hur mycket betalade du totalt inklusive frakt från axelmusic? Funderar på att dra iväg en beställning jag med :wub:. Du köpte start bundle, en extra move och en navigation?

Postad 03 September 2010 - 20:03

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0
Många recensenter klagar på ping-pongen men den ser fan bäst ut. Är säkert en massa gnällspikar som tycker det är för svårt när man inte bara kan vifta.

Ping pong är inte så ###### lätt alla gånger, bara för dom att vänja sig. "l2p stfu" som gamingkidsen säger. :)

Jag har bestämt mig, jag ska ha move!!!

Postad 03 September 2010 - 20:10

bazookajoe_83
  • bazookajoe_83
  • Beroende

• 1130 inlägg
  • 0

Move vs light.

Fan va ja började skratta när han drar på en spotlight. :)

Postad 04 September 2010 - 17:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Ping pong är inte så ###### lätt alla gånger, bara för dom att vänja sig. "l2p stfu" som gamingkidsen säger. :)

Kan ju också vara det att det helt enkelt är för orealistiskt (som alla andra pingisspel hittills). Inte ens Table Tennis från Rockstar lyckades förstå vad skruv innebär.

Postad 04 September 2010 - 20:06

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

• 2517 inlägg
  • 0

Kan ju också vara det att det helt enkelt är för orealistiskt (som alla andra pingisspel hittills). Inte ens Table Tennis från Rockstar lyckades förstå vad skruv innebär.

Absolut, men jag är tveksam. Ser man på videorna kan man tydligt se att skruv finns i spelet. Kan vara att skruvarna är helt e ute och reser men iaf. Jag har goda förhoppningar, hellre djup och utmaning än förenklat viftande a la Wii! :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.