Det här spelet får mig vilja köpa xbox. Men jag kan nog spela det hos polare hoppas jag. Köpa konsoll för ett enda spel verkar magstarkt
Jag köpte första xbox (första xboxen alltså) bara för Halos skull!
Men här har du ju GOW1 och 2 åxo ju!!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 19 September 2011 - 09:50
Jag köpte första xbox (första xboxen alltså) bara för Halos skull! Men här har du ju GOW1 och 2 åxo ju!! Postad 19 September 2011 - 10:45 Då går det ihop ändå för min del. Bensinkostnad till närmsta elgiganten är typ 100 spänn. =) Postad 19 September 2011 - 11:10 De har ju gratis frakt från sin sajt? http://www.elgigante...s-of-war-3-x360 Postad 19 September 2011 - 14:51
Fan, hittar inte att de har skickat mitt paket än. Då är det nog kört för mig att få Gears imorgon.
Postad 19 September 2011 - 16:51
Är det någon som beställde från pccity som fått bekräftat att spelet har skickats?
EDIT: Såg att jag fått bekräftelse innan jag skrev inlägget Redigerat av pancreas, 19 September 2011 - 16:55. Postad 19 September 2011 - 18:31
Kan fortfarande inte bestämma mig för vilken jag ska ha, vanliga, Epic eller Locust Edition
Postad 19 September 2011 - 19:51
Gott Elgiganten! Då kan man inhandla detta imorgon utan att bli ruinerad..
Postad 19 September 2011 - 20:42 jahaa. ibland har dom ju andra butikspriser, trodde detta var ett sånt tillfälle. nåväl, mitt är skickat idag från elgiganten men för 499 kr. skitesamma. Postad 19 September 2011 - 23:11
Hade det varit den här så hade man kanske funderat på att slå till. Fick räcka med Epic för min del. Postad 20 September 2011 - 06:46
2 timmar och 15 min tills man kan hämta sin nya "xbox GOW edition" på game. Detta spel kommer bli så episkt!
Postad 20 September 2011 - 11:18
Det har börjat publicerats lite recensioner.
Nowgamer skriver: Simply the best Gears of War game in existence: 9.6/10 Gears of War 3 thunders into UK - pics, details from launch events Gears of War 3 - the fastest pre-selling Xbox 360 exclusive in history - finally released in the UK last night, with a London launch event held at GAME Oxford Street. According to GAME, fans queued for over 30 hours outside stores across the UK, and at one minute past midnight thousands of gore-hungry punters got their hands on the Epic shooter as more than 400 UK stores opened their doors early. First in line at the London event was 23-year-old John Aston from Harrow, who'd queued since 2.30pm on Sunday afternoon. The reward for his efforts? A bag full of Gears swag, handed over by the voice of Dom himself, Carlos Ferro. Microsoft said there were 20,000 Gears 3 launch locations globally, stretching from New Zealand to Times Square. "There's a guy who's been in line for nearly a week in New York City," said Chris Wynn, lead producer for Gears of War at Microsoft Studios. "We, too, couldn't be more excited about this launch. The story is epic, and the game is stunning. The visuals are better than any game you're going to find on Xbox or any other console." Welch also said he expects over four million people to be playing Gears 3 by the end of the week. This morning Epic Games designer Cliff Bleszinski confirmed campaign DLC for the shooter, which he says will be "unique and cool". http://www.computera...CVG-General-RSS Förresten gav CVG poängen: 9/10 Postad 20 September 2011 - 13:40
Elgiganten har ju prisgaranti i 30 dagar så skicka ett mail till dom så lär du få mellanskillnaden tillbaka Postad 20 September 2011 - 15:11
Multiplayer verkar snuskigt bra!
Har bara testat en Team-Deathmatch match men har redan haft mer kul än vad jag hade på de tidigare spelen. Lagget verkar vara helt borta Postad 20 September 2011 - 16:12
Nu försökte min kompis köpa det på elgiganten för 399, men de sa att det var internetpris och att det kostar 499 i butik. Trots att de har stora annonser där priset är 399 och där det inte står ett skit om internetpris. Är det någon som i butik någonsin lyckas få tag i saker som de annonserar ut? Puckon.
Postad 20 September 2011 - 16:18
Bundlen går loss för 2690 kr @ elgiganten -där dom faktiskt tar 399kr för spelet i butiken.
Postad 20 September 2011 - 16:19
Köpte det idag i Uppsala för 399 (på Elgiganten). Postad 20 September 2011 - 16:28
Köpte också mitt på elgiganten för 399.. plus att jag hade det förbokat på webhallen.. så jag fick det multiplayer skinet dom hade som förbokningserbjudande!! + att jag fick multiplayer betat.. sweet som bara den
Postad 20 September 2011 - 16:44
De har inte ens postat mitt än. "Förhandsinformation mottagen".
Bah! Postad 20 September 2011 - 17:11 Mer eller mindre. Bra att alla verkar få det nu så kanske vi kan dra ihop ett MHB-lag och köra TDM Postad 20 September 2011 - 17:31 Ja, man får tacka för ditt tips i köptipstråden! Hade inga planer på att inhandla detta redan nu, men hade lite trist på jobbet i morse och läste lite här på forumet istället. Så det fick bli en runda om EG på lunchen. Har lirat lite sp och jag tycker att prologen börjar lovande iaf. Verkar kul. Blir givetvis mp senare, när mina polare skaffat också. Postad 20 September 2011 - 19:19
Så lite så.. hoppas du får många timmars glädje! Postad 20 September 2011 - 20:17 Grymt. Ska undersöka detta vidare. Tack för tipset! Postad 20 September 2011 - 21:33
Media Markt räddade dagen genom att ta 379:- kan jag tillägga. Det var elgiganten på mobilia i malmö som inte sålde för 399:-.
Postad 20 September 2011 - 22:27
Första rankade matchen 11-3 dedikerade servrar
Och fick in en sån här också http://www.youtube.c...nel_video_title Postad 20 September 2011 - 22:49
Någon som köpt Gears of War 3 - Webhallen Locust Edition (om så har någon fotat den )
funderar på om den är värt det eller om man ska ta Epic edition ? Postad 21 September 2011 - 00:55
Den dyker upp i följande klipp. http://gearsofwar.xb...-chopper-promo1 Postad 21 September 2011 - 01:04
Fan alltså, jag önskar att matchmakingen inte var broken
Försökte bjuda in Ollie och Linus men de skulle "lägga sig" båda två Postad 21 September 2011 - 06:18
Spelet är som väntat väldigt likt de andra två. Både single och multi. Men allt känns så mycket mer genomtänkt och polerat. Allt från menyer till laggfria dedikerade servrar.
Körde 10 matcher team deathmatch igår. Sjukt kul. Jag hoppar gärna med i ett lag och litar lite. Nu var det ett tag sen jag lirade men hade typ 90-70 k/d efter 10 matcher igår. Spela ikväll kanske? Postad 21 September 2011 - 07:23
Hade hoppats att denna forum tråden skulle explodera över alla kommentarer om spelet och xbox live vännförfrågningar...
jaja det kommer väll. Spelade private Horde några timmar igår med en polare, då jag ej har internet för tillfället, det gick ju sjukt bra och lvlade upp till lvl 5. Längtar som f*n tills man kopplar upp sig till xbox live igen och lirar med andra. Några som är sugna att dra ihop ett gäng och spela någon kväll? Postad 21 September 2011 - 07:51
Som jag längtat och igår fick börja spela
Postad 21 September 2011 - 08:02
Går du in i SP så kan du välja vilken akt du vill spela om du ej väljer fortsätta din sparfil. Kan själv ej kolla då jag är på jobb och jobbar jätte mycket... Postad 21 September 2011 - 08:36 Kör Rankat Zoiler, ingen snik variant Postad 21 September 2011 - 09:04
Köpte mig ett exemplar igår eftersom felgiganten hade ett rätt bra pris på det. Har aldrig kört gears tidigare så ska bli spännande att se vad man tycker om det. Hann bara med lite horde och tdm igår, men än så länge ser det ju bra ut
Postad 21 September 2011 - 09:54
Ah ok, ja jag är också på jobbet och jobbar jätte mycket just nu Postad 21 September 2011 - 10:13 Jag är på jobbet jag med och jobbar jätte jätte mycket Postad 21 September 2011 - 11:40
Jag hann lira lite sp igår.
Tyckte det var lika bra som jag förväntat mig! Ska hoppa på mp snart men vill bara vänja mig lite vid kontrollerna först. Ska försöka lira ikväll och bli vän med dom. Men saknar ni lirare till nåt lag så kan ni alltid hojta till. Postad 21 September 2011 - 11:49
Körde igår och det var riktigt skoj! Hade glömt hur roligt Gears 1 var. Riktigt schyst när man får till en tjurrusning med gammel-lancerns bajonett.
Om någon vill lira så är min gamertag: Father McGuire Postad 21 September 2011 - 13:27 Det gör jag också. Jag kör båda, lagen blir lika ojämna oavsett. Men jag förstår inte rankat, där kan man spela en match och sedan måste man söka igen? Så har det varit för mig iaf. Jimel: 5 akter. Jag vill ha ett lag att spela med, när går alla in egentligen -_- Postad 21 September 2011 - 13:48
Jag spelar inte nu alltså, men igår gick jag in runt 23. Får väl försöka gå in 22 idag då
Postad 21 September 2011 - 13:58 Haha @Zoiler Jag lär nog va inne och lira lite ikväll antar jag. Skicka en invite när ni kör så får ja se om jag kan vara med Postad 21 September 2011 - 14:35 Jag spelade ettan, det var kul. Men annars har jag har PS3 och massa spel till den. Om jag inte hade haft det så hade jag köpt ett xbox för detta utan tvekan. Men det känns mycket med två maskiner liksom. Och så skulle de som klagar på att man spelar för mycket få vatten på sin kvarn. Vi får se vad som händer. Om det är grymt så kanske man måste överväga ha två konsoller ändå. Och då kan jag ju spela Bayonetta också som man undvikit för att det såg bedrövligt ut på PS3. Fast å andra sidan är ju egentligen det största problemet att man har för många spel redan. :s Postad 21 September 2011 - 15:01 Ja nä jag föredrar nog att köra vanligt social. Rankat är väl mer seriöst spel kanske. Spelare kan inte hoppa in och ut ur en pågående match. Du får nån slags straff om du quittar mitt i en rankad match osv. Det är väl lite mer hardcore helt enkelt. Men det tar ju längre tid att behöva söka ny match hela tiden och böka. Redigerat av SejLax, 21 September 2011 - 15:03. Postad 21 September 2011 - 15:38 Dock riktigt jobbigt om nån droppar i social och man är själv med 3 botar och möter fullt lag, då får man skiten intryckt Postad 21 September 2011 - 17:05
Xbox Live Guld inlöst.
Spelet installerat på HDD. Hörlurarna inkopplade. Nu behövs det bara lite oavbruten 'me-time' så jäklar ska det slaktas. Lägg till 'DonPidgeon' om ni vill vara med på dessa pwn-sessions. Postad 21 September 2011 - 17:17
Har än så länge bara testat SP och hittills lever det upp till mina förväntningar - snyggt, kul och allmänt trevligt! Det var länge sedan jag spelade ettan och tvåan men jag måste nog spela dem igen då spel läsken är på topp rörande GoW just nu :-)
Postad 21 September 2011 - 17:52
Okej okej, var ändå rätt många som hittade hit...
Gamertags: Jedihunter226 (Jag) II MrJingles II Father McGuire DonPidgeon Glömde jag någon? Isåfall bara skriv till er, kommer in imorgon när jag fått igång internet ordentligt. Körde Beast hos en polare innan idag! Gud så skoj det var, vi hittade inga andra att köra med via xbox live så vi körde private men det var skit skoj. jag la nog mest spel tid som Maulern och tickern Redigerat av MackeMack, 21 September 2011 - 17:54. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |