TVIX Xroid A1, första Sigma 8656 baserade
Startad av
Kanelbulle
, okt 16 2010 11:48
304 svar till detta ämne
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
Postad 22 februari 2012 - 18:20
Postad 16 mars 2012 - 16:57
Då webhallen inte godkänner att jag retunerar min tvix så får jag väll behålla den på hyllan i reserv eller nåt tills den duger till något annat än en extern
Va? Får du inte lämna tillbaka den? Jag gjorde en reklamation 3 månader efter att jag köpte den och då fick jag ett tillgodo kvitto.
Postad 16 mars 2012 - 19:41
Ger den nu 7 i betyg, och min gamla tvix 6600 som är i sovrummet får 9.
Postad 16 mars 2012 - 19:43
Det finns inte för att nästan alla spelare bygger på "kombinationschip", där du har allt på så få kretsar som möjligt. Det är akilleshälen med alla Sigmadesigns o Realtek maskiner... har alltid varit. Även om de får ett fysiskt Gigabit uttag så skulle dom inte klara hastigheten... Det är helt enkelt en kompromissad konstruktion!
Postad 04 april 2012 - 16:19
Not all seems lost....
Just got an official announcement that they will resume business!!
"Hi Tvix partners,
We, Minevox co., ltd., officially announce that we will keep going Tvix business internally as before, also much sorry for unexpected biz stop for last days.
The main reason for this decision was that we heard lots of voice encouraging us from Tvix partners and endusers.
We will re-organize and return to the market soon, and try our best to recover our previous reputation in rapid time. Thanks for your patience waiting for Tvix again."
Lets hope that they can re-establish the brand as in it's glory days!
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar