Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 November 2011 - 09:17

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

bara några timmar (läs dagar!) kvar nu guys,
ser fram emot detta något kopiöst (fastnade aldrig riktigt för bf3, mest pga "seg" styrning)

blir väl som vanligt att nöta igenom SP innan multin, hoppas nu bara den kör på MW2-linjen och inte B.O.

Ska bli skoj som fan :) Själv hoppas ja på att de e en blandning mellan Mw2 o BO!! :rolleyes:

By the way va e single player :blink:

Redigerat av FederalMano, 04 November 2011 - 10:11.

Postad 04 November 2011 - 13:43

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
YAY!
PS3CODMW3 490:- Skickad

Måndag då smäller det! :D

Redigerat av Johnsson1975, 04 November 2011 - 13:44.

Postad 04 November 2011 - 14:05

Vilo
  • Vilo
  • Lärjunge

• 421 inlägg
  • 0

YAY!
PS3CODMW3 490:- Skickad

Måndag då smäller det! :D

Min är också skickad :D

Postad 04 November 2011 - 14:26

Gaara
  • Gaara
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0
Mitt är också skickat nu, hoppas bara det kommer på måndag.

http://twitter.com/#!/Stepto/status/132314235559624704 Vågar nog inte hoppa in i MP på måndag, utan klarar ut kampanjen istället.

Postad 04 November 2011 - 14:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
beställde ju på electroworld här om dagen.
såg nu att jag fortfarande inte har fått något bekräftelsemail eller nånting
går då in på deras sida och tänkte logga in där för att se om det stod något där

men när jag ska logga in står det bara att det inte finns någon registrerad med den emailadressen.
jag vet att jag registrerade mig.

pengarna är dragna från mitt konto.

ska detta krångla blir jag galen

Postad 04 November 2011 - 14:57

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

Mitt är också skickat nu, hoppas bara det kommer på måndag.

http://twitter.com/#...314235559624704 Vågar nog inte hoppa in i MP på måndag, utan klarar ut kampanjen istället.

Kampanj? Finns det? ;)

beställde ju på electroworld här om dagen.
såg nu att jag fortfarande inte har fått något bekräftelsemail eller nånting
går då in på deras sida och tänkte logga in där för att se om det stod något där

men när jag ska logga in står det bara att det inte finns någon registrerad med den emailadressen.
jag vet att jag registrerade mig.

pengarna är dragna från mitt konto.

ska detta krångla blir jag galen

Hoppas verkligen inte det! Särskilt inte när jag rekomenderade dem :s Ring kanske?

Postad 04 November 2011 - 15:42

Gaara
  • Gaara
  • Användare

• 174 inlägg
  • 0

Kampanj? Finns det? ;)

Har man följt storyn sen ettan så vill man gärna se hur det avslutas. Även om kampanjen är det minst intressanta så verkar den fruktansvärd episk alá Michael Bay. :)

Postad 04 November 2011 - 16:38

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Kampanj? Finns det? ;)

Hoppas verkligen inte det! Särskilt inte när jag rekomenderade dem :s Ring kanske?

det går inte att ringa dom. bara mailkontakt

Postad 04 November 2011 - 16:52

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Ska bli skoj som fan :) Själv hoppas ja på att de e en blandning mellan Mw2 o BO!! :rolleyes:

By the way va e single player :blink:

tar det som ironi - att du bara lirar multiplayer? :)

det är avigsidan med att beställa "a la brev", man vet aldrig vars försändelsen är för tillfället..

får lita till vädergudarna och posten (så mitt ex av mw3 inte fastnar i lervälling någonstans),
så spelet verkligen kommer redan på måndag.. jobb hela helgen ändå så abstinensen håller sig borta :)

Postad 04 November 2011 - 17:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nu har jag fått svar från electroworld.

en mycket trevlig kille jag hade kontakt med , dessutom svarade han väldigt fort.

det hela var ett misstag från min sida,, när jag fyllde i min mailadress när jag regga mig så skrev jag ".com" en gång för mycket i min adress, så det var därför jag inte hade fått något mail eller kunde logga in.
han ordnade adressen åt mig så nu kan jag logga in :)

han sa även att mitt spel redan var skickat och att det borde komma på måndag :D

Postad 04 November 2011 - 17:39

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0

nu har jag fått svar från electroworld.

en mycket trevlig kille jag hade kontakt med , dessutom svarade han väldigt fort.

det hela var ett misstag från min sida,, när jag fyllde i min mailadress när jag regga mig så skrev jag ".com" en gång för mycket i min adress, så det var därför jag inte hade fått något mail eller kunde logga in.
han ordnade adressen åt mig så nu kan jag logga in :)

han sa även att mitt spel redan var skickat och att det borde komma på måndag :D

Kul att höra att du fick sådant bemötande :) Ännu bättre att det är på väg! Så länge de sköter sig så bra som de har gjort till nu så kommer jag vara en trogen kund där...

Nu ska man bara överleva helgen med. Får bli ett gäng öl idag så man slipper längta ett par dagar, siktar på att vara bakis till på måndag :P

Postad 04 November 2011 - 18:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Kul att höra att du fick sådant bemötande :) Ännu bättre att det är på väg! Så länge de sköter sig så bra som de har gjort till nu så kommer jag vara en trogen kund där...

Nu ska man bara överleva helgen med. Får bli ett gäng öl idag så man slipper längta ett par dagar, siktar på att vara bakis till på måndag :P

kundservice är viktigt tycker jag, kommer handla där fler gånger.
jo det är en lång väntan nu över hela helgen,, dricka sig full för att glömma låter som en bra ide tycker jag :)

Postad 04 November 2011 - 19:01

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Å där fick jag kvitto från EG att det var skickat... Väntat hela dagen på det å hade börjat ge upp hoppet... Men nu borde jag få det på måndag..

Postad 04 November 2011 - 19:07

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
när dom skickar på en fredag,, vart ligger spelen under helgen då? på nåt centrallager eller i en lastbil eller hur funkar det?

Postad 04 November 2011 - 19:12

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0
Är väl bara brevbärare å såna som kör ut post till personer som inte jobbar helg på posten.. Ditt spel borde fraktas från vart de skickar till ditt postkontor under helgen å sen på måndag tar brevbäraren med det hem till dig...

Postad 04 November 2011 - 20:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Ok, lite jobbigt och veta att spelet ligger ca 2 mil ifrån mig då :)

Postad 04 November 2011 - 20:20

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

när dom skickar på en fredag,, vart ligger spelen under helgen då? på nåt centrallager eller i en lastbil eller hur funkar det?

ja oftast då det är "brev" så tar det ju 1 dygn (dvs vardagar räknat)

beroende på varifrån det skickas, så hamnar det på olika distributionsterminaler,
som sedan antingen går vidare till ditt brevbärardistrikt, eller till ditt "utlämningsställe" för skrymmande brev/paket

troligast är med andra ord att ditt ex tuffar framåt i en lastbil eller liknande "as we speak",
förmodligen eftersom det inte blir skrymmande försändelse (och om du nu inte valt att få den som postförskottsbrev eller spårbar försändelse) - dvs istället 1a-klass-brev, så bör den ligga på ditt centrala distrikt redan i helgen för leverans på måndag!

förutsatt att det funkar så, att spelet kan nå dig dagen innan release i butikerna? har dålig koll på det..

det går ju däremot att köra med express (svårt om företag går med på det)
och då skall du ha försändelsen hemma redan på morgonen (09-10) dagen efter (dvs utdelning även lördag),
detta förutsatt att brevet postas innan stopptiden på fredagen!

nu är det väldigt osannolikt att ett spel får en sådan pre-release för en privatperson men ;)

Redigerat av Unregisterededb978dd, 04 November 2011 - 20:32.

Postad 04 November 2011 - 23:18

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Mitt skickades idag från Electroworld så jag siktar in mig med ett maraton pass på måndag. Sämsta scenariot är tisdag men jag tog express frakt.

Känns fint att årets shooter är på ingång :)

Postad 06 November 2011 - 19:23

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0
Nu börjar man bli taggad när det inte är så långt kvar. Det ska bli kul att spela lite tv-spel igen.

Postad 06 November 2011 - 20:22

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Nu börjar man bli taggad när det inte är så långt kvar. Det ska bli kul att spela lite tv-spel igen.

Lever du ännu? Känner mig sjukt taggad... skulle bli sååå besviken om det inte ligger i brevlådan imorgon...

Postad 06 November 2011 - 20:26

Unregistered2f447144
  • Unregistered2f447144
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
http://www.gamespot....arfare320111104

En rulle på 1timmes gameplay.
Allt ser ju kalas ut, bara hoppas dom inte knullat till spelkänslan som i blackbloopers....

Postad 06 November 2011 - 21:12

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

• 415 inlägg
  • 0

Lever du ännu? Känner mig sjukt taggad... skulle bli sååå besviken om det inte ligger i brevlådan imorgon...

Haha, klart jag lever. Det är väl snarare så att på tisdag och framåt kommer jag inte ha så mycket till liv längre ;)

Det ska bli härligt att snacka skit med alla igen. Hoppas vi blir många igen som lirar, har saknat den uppslutningen som fanns runt mw2.

Postad 06 November 2011 - 21:27

Rilly89
  • Rilly89
  • Forumräv

• 785 inlägg
  • 0
Vadå "fanns"? Finns heter det ;)

Postad 06 November 2011 - 21:35

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
väldigt opassande att jag jobbar kväll :( men jag ska testa några timmar på förmiddagen i morgon, samt efter 23.00.
då hoppas jag att inte alla har loggat ut :)

Postad 06 November 2011 - 23:16

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

WTF!?!? Welcome back!

Postad 06 November 2011 - 23:42

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0
Jobbar kväll måndag och tisdag. Fast ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. Undra vad man skall göra? :rolleyes:

Postad 06 November 2011 - 23:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Jag brukar alltid spela igeom SP på alla spel jag spelar innan jag ger mig på MP. Men de senaste 2 COD-spelen har haft så fruktansvärt tråkiga/dåliga SP så blir MP direkt på detta. Kanske iofs att jag kör Spec Ops först om jag hittar något som vill köra med mig.

Fixade 69 stjärnor på MW2 spec ops med härjarn, men han har ju lackat ur totalt och fegat till PC.. ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 06 November 2011 - 23:59.

Postad 07 November 2011 - 00:18

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Jobbar kväll måndag och tisdag. Fast ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag. Undra vad man skall göra? :rolleyes:

Vad jobbar folk med så man kan vara ledig så där... alt spela 80h på en vecka som vissa i bf3 tråden gjort...

Postad 07 November 2011 - 00:44

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Jag brukar alltid spela igeom SP på alla spel jag spelar innan jag ger mig på MP. Men de senaste 2 COD-spelen har haft så fruktansvärt tråkiga/dåliga SP så blir MP direkt på detta. Kanske iofs att jag kör Spec Ops först om jag hittar något som vill köra med mig.

Fixade 69 stjärnor på MW2 spec ops med härjarn, men han har ju lackat ur totalt och fegat till PC.. ;)

Bara säga till så kör vi :)

Postad 07 November 2011 - 06:55

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Vad jobbar folk med så man kan vara ledig så där... alt spela 80h på en vecka som vissa i bf3 tråden gjort...

troligast är väl ändå att de som tangerar 80 timmar i veckan kanske inte har jobb :)

själv har jag ledigt idag, kväll imorgon, kväll onsdag, ledig torsdag, dag fredag, ledig lördag, dag söndag

med andra ord bör man kunna nå lite xp under veckan

Postad 07 November 2011 - 07:01

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Jag brukar alltid spela igeom SP på alla spel jag spelar innan jag ger mig på MP. Men de senaste 2 COD-spelen har haft så fruktansvärt tråkiga/

Haha, snacka om tvärtom - jag tycker SP i de senaste COD (MW2 & BO) är de bästa jag spelat, medans MP suger. Det är ju bara COD4 på steroider fortfarande...

Postad 07 November 2011 - 07:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Har haft första COD och det hade bra SP men jag gillade inte SP i COD4 så mycket (för hysteriskt och rörigt) och SP i Black Ops vär ju helt ospelbart (ännu mer hysteriskt och rörigt).

Jag och grabben sticker till Media Markt imorgon och köper oss var sitt ex så vi kan spela MP utan split screen. Det skall bli kul men det lär inte bli många minuter COD innan jag sugit färdigt på Unchartedkaramellen.

Postad 07 November 2011 - 08:07

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Håller tummarna för att spelet ligger innanför dörren när ja kommer hem!! Konstigt att man kan va nervös över om ett spel kommer en dag tidigare :huh:

Redigerat av FederalMano, 07 November 2011 - 08:08.

Postad 07 November 2011 - 08:17

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Haha, snacka om tvärtom - jag tycker SP i de senaste COD (MW2 & BO) är de bästa jag spelat, medans MP suger. Det är ju bara COD4 på steroider fortfarande...

gillade "world at war" då, men förmodligen för att det bara fanns cod4 att jämföra med..

däremot är ju SP i black ops kul, fastnade inte för mp där. mw2 är fortf. högst på tronen gällande mp för min del

Håller tummarna för att spelet ligger innanför dörren när ja kommer hem!! Konstigt att man kan va nervös över om ett spel kommer en dag tidigare :huh:

jo men va fan, det är väl inte så konstigt om man hänger här och uppdaterar tråden? :)

hoppas den landar i lådan kring lunch idag, vill ju hinna plöja igenom singleplayer en gång innan multin

Postad 07 November 2011 - 08:56

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

I saw that! ;-)

Postad 07 November 2011 - 09:47

Johnsson1975
  • Johnsson1975
  • Forumräv

• 922 inlägg
  • 0
Bara det inte blir som i Frankrike!
http://www.joystiq.c...es-of-modern-w/

:s

Själv kommer jag inte hinna spela så mycket idag, men ett par timmar efter träningen ikväll ska jag nog fixa :D

Postad 07 November 2011 - 09:59

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0
Vad ni verkar vara säkra på att ni har ett trevligt paket i brevlådan :rolleyes:
För er skull hoppas jag ni har rätt, men för min skull hoppas jag ni har fel :P (ni hinner ju träna i flera timmar innan jag kan starta mw3).

Discshop listade mitt exemplar som "levererat" i fredags, men det var först idag som de angav ett kolli-id på hemsidan (=brevet har legat i en utkorg på DS hela helgen) och posten har ännu inte mottagit brevet så jag kan inte räkna med att få det förrän tidigast imorgon :mellow:

Postad 07 November 2011 - 10:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nej det är ju inte alls säkert att spelet kommer idag,, men jag springer ner och kollar brevlådan var 5:e minut :)
och även om spelet kommer idag så är det väl inte säkert att servrarna är öppna förrän i morgon,
SP är jag inte så intresserad av, men jag kommer naturligtvis spela igenom det

Postad 07 November 2011 - 10:06

Unregistered0b87209e
  • Unregistered0b87209e
  • Beroende

• 1141 inlägg
  • 0

E konstit LR? <_<

Jag är sugen på specops, faktiskt, kanske skulle byta in kz3, blops och bfbc2....

Redigerat av Unregistered0b87209e, 07 November 2011 - 10:10.

Postad 07 November 2011 - 10:13

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

I saw that! ;-)

hahaha Highberg känd dig jävligt träffad! ^^

Postad 07 November 2011 - 10:28

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Vad ni verkar vara säkra på att ni har ett trevligt paket i brevlådan :rolleyes:
För er skull hoppas jag ni har rätt, men för min skull hoppas jag ni har fel :P (ni hinner ju träna i flera timmar innan jag kan starta mw3).

Discshop listade mitt exemplar som "levererat" i fredags, men det var först idag som de angav ett kolli-id på hemsidan (=brevet har legat i en utkorg på DS hela helgen) och posten har ännu inte mottagit brevet så jag kan inte räkna med att få det förrän tidigast imorgon :mellow:

Tror tyvärr ja oxå får vänta tills imåra :( va inne på cdon o kolla i fredags morse då stod det att det packades så trodde nog de skulle få iväg det men inte fått nåt kollinr än så ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk....

Men om ja minns rätt hade ja inte fått nåt leveransbesked när de skicka BO dagen innan releasen heller :) Hoppet e de sista som överger den enbente grodan :P

Redigerat av FederalMano, 07 November 2011 - 10:30.

Postad 07 November 2011 - 10:47

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

kör discshop med kolli på sina brev?! (eller menar du order-nr från DS kanske)

hade för mig att de alltid körde 1a-klassbrev, eller ev. skrymmande sådant.. (AV/AH etc)

det är inte brevpostförskott du beställt? (så du betalar när du hämtar ut det)

a-post tar ju oftast ett dygn, söndag-måndag, tisdag-onsdag osv (inlämnat före stopptid)

vore ju trist om du måste vänta på spelet pga att de skickar med kolli-id o spårbart

Redigerat av Unregisterededb978dd, 07 November 2011 - 10:50.

Postad 07 November 2011 - 10:51

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

• 2097 inlägg
  • 0
Mediamarkt i Barkaby hypar iallafall allt de kan :)

Bifogad fil  IMAG0045.jpg   1.06MB   8 Antal nerladdningar

Postad 07 November 2011 - 10:56

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

Mediamarkt i Barkaby hypar iallafall allt de kan :)

Bifogad fil  IMAG0045.jpg   1.06MB   8 Antal nerladdningar

Skoj!

minns att jag såg range-rovers med tonade rutor (lite hummer-stuk) köra omkring här i stan med CoD4-emblem på!

Postad 07 November 2011 - 10:59

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

• 1255 inlägg
  • 0

kör discshop med kolli på sina brev?! (eller menar du order-nr från DS kanske)

hade för mig att de alltid körde 1a-klassbrev, eller ev. skrymmande sådant.. (AV/AH etc)

det är inte brevpostförskott du beställt? (så du betalar när du hämtar ut det)

a-post tar ju oftast ett dygn, söndag-måndag, tisdag-onsdag osv (inlämnat före stopptid)

vore ju trist om du måste vänta på spelet pga att de skickar med kolli-id o spårbart

De kör med kolli-id från posten och det går att spåra på postens hemsida.
Tyvärr säger det inte så mycket om det "bara" är ett brev som kan levereras direkt till brevlådan.
Det är mottaget och sorterat av posten i tomteboda eller liknande och sedan uppdateras det inte mer.
Är det ett större paket så kan man se att det har kommit till utlämningsstället, men man kan inte hämta det innan man har fått avi:n (sms-avisering är guld).

Om det skickas idag har jag det troligen imorgon. Det kommer aldrig fram samma dag som posten fått brevet/paketet.

Redigerat av Unregisteredbcdf29f3, 07 November 2011 - 11:00.

Postad 07 November 2011 - 11:08

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

• 1379 inlägg
  • 0

Jobbar inom handel.

Men brukar inte vara så. Men har bytt tider med vissa som behövde vara ledig. Så då blev det så här, och de tackar jag inte nej till :)

Postad 07 November 2011 - 11:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
:D

Bifogad fil(er)

Postad 07 November 2011 - 11:17

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0

De kör med kolli-id från posten och det går att spåra på postens hemsida.
Tyvärr säger det inte så mycket om det "bara" är ett brev som kan levereras direkt till brevlådan.
Det är mottaget och sorterat av posten i tomteboda eller liknande och sedan uppdateras det inte mer.
Är det ett större paket så kan man se att det har kommit till utlämningsstället, men man kan inte hämta det innan man har fått avi:n (sms-avisering är guld).

Om det skickas idag har jag det troligen imorgon. Det kommer aldrig fram samma dag som posten fått brevet/paketet.

men bor du i lägenhet med minimalt brevinkast? :)

om det skickas som brev, förutsatt det inte är skrymmande - att du beställt hardened edition eller liknande,
så ska det ju alltid hamna i brevlådan (om inte bärarn är lat dvs) annars får du hämta ut det hos ditt ombud.

har du spårbar försändelse så är det ju inte 1a-klassbrev vi pratar om, utan då är det en annan form!
detta kan ju antagligen också resultera i fördröjd leveranstid..

självklart kommer det inte fram samma dag, men skickas det i helgen (fredag - söndag 13.00) så är det framme måndag! detta givetvis om posten sköter sitt, yttre faktorer kan ju också spela in till viss del.

först ut tydligen, s*tan att brevbärarn är så seg här :)

Postad 07 November 2011 - 11:18

FederalMano
  • FederalMano
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
/&(#¤=&/(&/("%¤%&"()

De va sista gången ja handla på cdon :( Ditt paket kommer skickas om en dag eller två!!! :angry:

Då har vi en lycklig sate här då :)

Postad 07 November 2011 - 11:27

Unregisterededb978dd
  • Unregisterededb978dd
  • Mästare

• 3073 inlägg
  • 0
sitter här med en rejäl mängd opassande ord i munnen.. sånt som borde passa bättre i TDM-match

SISTA GÅNGEN jag beställer från cdon jag med, så riktigt, riktigt tröttsamt!

Edit:.. sorry cdon, det är spelbutiken.se jag beställt från!

Dock står det "skickat 2011-11-04) på min oderstatus, dvs i fredags!

När jag sedan chattar med dem så säger de att "vi gör så i förväg eftersom vi har så mycket att göra"

Då kan man fråga sig om vi kunder ska få vilseledande info och lögner, för att de har "ont om tid" ?

Jag söker mig i fortsättningen till annan nätbutik!

saxat ur chatten:

Chatten med kundeservice

11:29:57 hugo åkerstedt: Waiting for one of agents in group [Spelbutiken] to accept invitation to chat ...
11:30:01 hugo åkerstedt: Hej
11:30:12 Spelbutiken: Invitation to chat with Spelbutiken has been accepted by Tomas

11:30:11 Tomas: Hej och välkommen till spelbutiken.se. Vad kan jag hjälpa dig med idag?
11:30:17 hugo åkerstedt: Hej. MW3 står som "postat" den 4e (dvs i fredags)
11:30:25 hugo åkerstedt: men det kom inte idag.. vilket är mycket märkligt
11:30:37 hugo åkerstedt: uncharted 3 kom i tid

11:30:37 Tomas: Det är packat i fredags, Det sickas idag

11:30:41 Tomas: du har det imorgon
11:30:58 hugo åkerstedt: okej. för det står SKICKAD i order-infon (2011-11-04)

11:31:10 Tomas: precis
11:31:18 hugo åkerstedt: ja?

11:31:21 Tomas: Vi har valt att skriva ut och packa dem i förtid

11:31:30 Tomas: Det är för att vi har extremt mycket att göra
11:31:38 hugo åkerstedt: så när det står "skickat" så är det vilseledande för kunderna

11:32:01 Tomas: I detta exeptionella fallet, ja

11:32:03 Tomas: Tyvärr.
11:32:53 hugo åkerstedt: vilket gör att ni antagligen tappar kunder, eftersom man vill ha rak och saklig information som kund, hellre ärligt, än vilseledande.

11:33:08 Tomas: Vi hade inget val i detta fallet

11:33:16 Tomas: Tusentals ordrar skulle skrivas ut

11:33:20 Tomas: Det är därför det blivit så

11:33:27 Tomas: System fungerar på det sättet
11:35:23 hugo åkerstedt: istället för att skriva som information i orderstatusen att spelen skickas först dygnet efter de har packeterats och färdigställts?
11:36:14 hugo åkerstedt: inget att göra, i slutänden blir det mest tröttsamt för oss kunder, jag får väl vänta.. men i fortsättningen söker jag mig till annan nätbutik!

11:36:17 Tomas: Är det något jag faktiskt kan hjälpa dig med? Din order skall vara hos dig imorgon
11:37:49 hugo åkerstedt: jag fick ju ett bra svar, att ni gör såhär för att det är enklare för er, att tiden inte finns till annars. däremot behöver jag ju inte vara individuellt nöjd med svaret. det kanske vore enklare om ni valde att inte skriva ut datum alls när försändelsen skickas, på så sätt lovar ni inget som inte hålls..

Redigerat av Unregisterededb978dd, 07 November 2011 - 11:38.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.