Ingen som lärt sej efter alla dessa år att bästa uppladdningen för ett nytt COD spel är minst en månads vila innan releasen?
jag gjorde ifs 9 månaders uppehåll inför MW3. så förstår vad du menar men aint gonna happen!
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 17 October 2012 - 21:08
jag gjorde ifs 9 månaders uppehåll inför MW3. så förstår vad du menar men aint gonna happen! Postad 17 October 2012 - 21:27
Den första tiden lär vara totalt ospelbar... men jag ska ändå jobba på bra med min c-uppsats i förväg så att jag har det mesta klart fram tills det att the blops släpps
Postad 18 October 2012 - 10:14
Trent Reznor har gjort soundtracket till spelet, och inte ett enda ljud av det i trailern! FAIL!!!!
Postad 26 October 2012 - 15:51
hmmm, "Dödsmaskinen" får man behålla tills man gjort slut på skotten oavsett om man dör eller inte...
Bra eller Anus återstår väl att se.... Postad 26 October 2012 - 16:05
Idag har jag beställt mitt exemplar iaf. Hoppas inte det känns som Blops1 iaf. kändes lite stelt, typ som att animationerna inte var riktigt i sin ordning. Tycker det verkar så på alla filmer man sett på tuben. Återstår att se. Tycker de har ansträngt sig iaf att nyskapa, om än lite, är ju trotts allt CoD
Postad 26 October 2012 - 16:15
Matchmakingen kommer baseras på latens och ping istället för regioner som det varit i föregående spel. Borde kunna bli bättre
Postad 26 October 2012 - 18:36
hoppas det funkar i verkligheten bara, ser ju en del problem med kraftig varierande ping i ett fullt party.... har jag drömt eller har det sagts att det dock kommer vara mer så att ju bättre lina man har ju mer "fördel" ska man ha.....o inte som det är nu där det e precis tvärtom.... jävligt sugen på ett nytt spel nu iaf... Postad 27 October 2012 - 12:08
Sugen... men osäker om jag istället ska hänga på låset. tänk on spelet inte kommer i tid?
Postad 27 October 2012 - 14:03
jag bokade på media markt och kommer att hänga på låset för att hämta ut de...
Postad 27 October 2012 - 14:07
Jepp och det går att göra online bara välja vilken butik man vill hämta upp spelet i.... Postad 28 October 2012 - 10:01
Denna gång får det bli elit, så är det bara!
Måste ju representera MHB med all min kunskap och skicklighet Postad 28 October 2012 - 12:59
Behöver inte betala för det. Alla får Elite. Betalar du något i förväg så är det för att banorna till en bättre peng än om du köper paketen separat. Alla får banorna samtidigt dessutom. Kommer alltså inte vara betala för att få fördel.
Postad 28 October 2012 - 17:59
Ska bli riktigt kul med något nytt! Dock lite rädd för att det kommer bli på tok för mycket arkadspel över det hela.. Om man får poäng varje gång nån dör & ens UAV är uppe så lär ju den bli omåttligt populär. Om Ghost dessutom inte funkar mot en UAV så länge du inte rör på dig så lär det ju vara rushing med en UAV i luften som blir taktiken.. Tror jag kommer bli besviken men likväl kommer man sitta där på kvällen den 13e och klaga på att det laggar för mycket för att man ska kunna spela ordentligt
Postad 29 October 2012 - 12:15
Det är ett COD-spel, d v s arkadspel. Så inget du behöver vara rädd för, det är fakta.
Postad 29 October 2012 - 15:19
Tycker "point streak" systemet verkar vara en av de bästa förändringarna i spelserien på länge. Belönar de som spelar objektet. Visserligen plantar/defusar jag personligen inte så mycket, men det beror mer på oförmåga att överleva stunden det tar att utföra handlingen... UAV har länge varit underskattat, nu hjälper den inte bara laget utan även genererar lite mer points, vilket kommer att göra att fler använder den. Kan man dessutom inte sitta still och fortfarande vara osynlig med rätt perk, genererar det förhoppningsvis mindre kampande... Me like!
Enda jag är lite osäker på är pick ten systemet, det får tiden avgöra om det går att missbruka det. ATT det går tvivlar jag inte på, men hur illa det blir är en annan sak. Känns som att det kan vara ganska balanserat iaf. Postad 29 October 2012 - 15:21
Det känns som att man kommer stå mycket tid med en launcher och spana mot himlen.
Postad 29 October 2012 - 15:44
Håller med, men det lär ju ge points att skjuta ner dem med ^^ Hoppas bara att UAV syns lite bättre än de gör i MW3 där de på vissa banor är nästan omöjligt att hitta dem... Postad 29 October 2012 - 17:44
Precis. Du bygger din klass med tio poäng. Allt från vapen till perks kostar poäng. Alla grejer kostar ett poäng men tex att skaffa en fjärde perk kostar två poäng, ett för att ha möjligheten att skaffa den fjärde och ett för själva perken. Om jag fattat det rätt.
Postad 29 October 2012 - 17:47
Hmmmmm...
Funderar på om man ska vara så dum att man köper detta spel också trots att det är Treyarch som ligger bakom det? Man borde ju ha lärt sig vid det här laget att de är ganska värdelösa... Fast det skulle ju onekligen vara kul att börja spela lite igen med alla goa MHB-gubbar, det var ju ett tag sedan! Postad 29 October 2012 - 17:49 Gör det, din tremeters-kurd Postad 29 October 2012 - 17:53
För **** döden! Zombies står ju på schemat. Jag jobbar just nu på att få adude att köpa ett nytt PS3 också. Postad 29 October 2012 - 17:58
Dudden verkar vara en sån som säljer sina saker så fort han inte använt dom på en vecka, sen köper nytt igen när han vill spela veckan efter!
Ja, bara att hoppas att han kommer tillbaka (gäller även akerren) så vi kan lira lite zombie igen som den gamla goda tiden. Redigerat av Dr. Death, 29 October 2012 - 17:59. Postad 29 October 2012 - 18:01
Ja kerren har inget val! Postad 30 October 2012 - 11:08
Man börjar bli lite spelsugen faktiskt.... kanske ska plocka upp detta på releasen ändå.
Postad 30 October 2012 - 11:12
Har sms:at lite med Benny och t o m han ska köpa det så du verkar inte ha nåt val morlock.
Postad 30 October 2012 - 14:55
Bästa i videon var i slutet! <3
Kändisar, jag kände bara igen EN?! Morlock, det är klart du måste köpa, det borde vi ju veta allihopa vid det här laget att det inte finns något alternativ, även om vi gärna själva vill tro det ibland. Redigerat av Dr. Death, 30 October 2012 - 14:59. Postad 30 October 2012 - 14:56
Benny har ju loggat in lite de senaste dagarna, vet inte vad han spelat dock... /eapea Postad 30 October 2012 - 15:07
Han har väl spelat Netflix tror jag. Han har lovat mig att komma tillbaka till BOII också
Postad 30 October 2012 - 15:21
Ja, mycket netflix har det blivit på sistone, har bara kört på min iPad än så länge, funkar det bra via PS3:an också?
Postad 30 October 2012 - 15:43
Ruggigt bra på PS3 enligt mig, har kikat 3 säsonger Sons of Anarchy, 1 säsong 24 och ett gäng säsonger Top Gear. Mycket nöjd med allt. Klart godkänd kvalité enligt mig
edit. smidigt också att plocka upp iPaden och fortsätta kolla när det behövs toabesök Redigerat av Unregistered5bb908bc, 30 October 2012 - 15:44. Postad 30 October 2012 - 15:56
Kraftigt OT men jag håller på att plöja igenom prisonbreak, börjar dock tröttna på denna serie nu efter 2 säsonger (runt 50 avsnitt), kan knappt fatta att det finns två säsonger till! Snacka om att mjölka...
Postad 30 October 2012 - 16:00
Tror nog britt kan ha lite överseende med OT i dessa trådar
Postad 30 October 2012 - 18:19
Är det ett bra spel? Laggar det mindre än COD? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |