Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pioneer VSX-922

462 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 06 January 2013 - 23:24

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Mina båda har funkat men nu i kväll la iPhonen av så nu funkar bara paddan. Jag blir så trött på det -:)

Man får gå in i settings select product och trycka på "update" (på iPhonen)

Postad 07 January 2013 - 09:56

bjornengqvist
  • bjornengqvist
  • Användare

• 245 inlägg
  • 0

Man får gå in i settings select product och trycka på "update" (på iPhonen)

Kan det ha att göra med att förstärkaren byter IP-nummer, eller har du ett fast tilldelat IP-nummer till förstärkaren?

Postad 10 January 2013 - 15:29

ExBiz
  • ExBiz
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Är det någon som använder förstärkaren till endast 2.0? Jag använder förstärkaren till två stycken Canton GLE 490 och är besviken på ljudet. Jag tycker att ljudet låter platt och inte alls så fylligt som jag tycker att det borde låta.

Jag har försökt att ändra i inställningarna och justerat olika inställningar i appen, dock utan någon framgång.
Är det kanske så att VSX-922 inte passar med mina högtalare eller att köra 2.0? Vore intressant att få höra vad någon annan som kör 2.0 tycker om förstärkaren.

Postad 10 January 2013 - 15:55

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Kör med MCACC's originalinställning (kalibrering utan finjusteringar...)
Låter bra i 5.1 - låter fortfarande bra i 2-kanaligt. Har kört både starka rörförstärkare och XTZ egna stärkare till mina XTZ 99.26....
Så jag vet inte jag...som lekman gav det inte mig det minsta lilla att köra med en värre stärkare, och som jag förstått det så är 99.26orna känsliga på den biten..
Kanske pröva att mickla med inställningarna? Håller med om att ljudet blir mer platt efter kalibreringen, skillnad från originalinställningarna!

Postad 10 January 2013 - 17:03

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0
Jag använde 2.1 innan mina nya högtalare anlände. Tyckte det blev bra även med 2.1. Ljudet blir "tamt" utan baslådan. Hände att jag glömde sätta på den och då lät det mindre. Så jag kan tänka mig att det behövs en baslåda till för att det ska låta bra.

Postad 10 January 2013 - 23:37

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Inga problem att köra bara två stativare och kräma på så att ev fönsterrutor skakar med denna stärkare...felet sitter inte i stärkarn för er..

Postad 11 January 2013 - 05:23

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0

Jag har försökt att ändra i inställningarna och justerat olika inställningar i appen,

vad har du ändrat?
du måste gå in och ändra EQ kurvan manuellt.
det är väl bara att dra upp basen om nu kurvan är relativt flack.

sen kan du ändra basen och diskanten på fjärren om du ändrar "TONE" från bypass till ON.
det tror jag inte påverkar EQ kurvan?

jag tippar även på avsaknaden av bi amp på dina frontar gör sitt till.

Redigerat av Unregistered1008, 11 January 2013 - 05:30.

Postad 12 January 2013 - 16:13

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Nu har jag kört kalibreringen efter patrik g i omdömet.
men jag tycker inte jag får det där riktiga trycket,
Jag har yamahas högtalare, ns serien.
min sub har ju några år på nacken, kan det vara där
felet ligger?
är det bättre med ingen sub alls än en lite äldre "sämre"?

Postad 12 January 2013 - 19:09

bjornengqvist
  • bjornengqvist
  • Användare

• 245 inlägg
  • 0

Det borde väl bero på hur pass stora frontar du har och hur duktiga på bas de är? Jag har rätt stora frontar med bra bas tycker jag och kör utan subwoofer. Hade tänkt köpa subwoofer senare, men efter att nu kört med ett 5.0-system ett tag och med bra bas så låter jag nog bli.

Postad 12 January 2013 - 19:12

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0

kör du 5.1 med bi-amp ?

Som sagt den där kalibreringsguiden är gjord för att flytta mer bas från frontarna till suben så sköter inte suben jobbet då får man inte ut max.
har du en kass sub så bör du inte köra den där guiden utan kör då standard kalibreringen med "LARGE" på alla högtalare..
blir det ändå för lite tryck så får du gå in och ändra EQ kurvan manuellt.

jag märker att man får dra på basen lite i iControlAV2012 appen.
på min sub efter kalibreringen så har jag bara 25% ljudnivå och ändå tjatade kalibreringen om att suben var för högt stalld
lite snålt standard men det är ju skit enkelt att justera efteråt i appen.

vad kör du med för sub föresten?
du har ingen med på galleri bilderna

Redigerat av Unregistered1008, 12 January 2013 - 19:23.

Postad 12 January 2013 - 19:14

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Jag har yamahas högtalare, ns serien.
min sub har ju några år på nacken, kan det vara där
felet ligger?

Har du aktiverat s.retreiver,, drev mina Yamaha utan problem med 921:an bas fanns så det räckte...

Postad 13 January 2013 - 12:13

bjornengqvist
  • bjornengqvist
  • Användare

• 245 inlägg
  • 0
Jag kan inte påstå att jag tindrade av lycka när jag upptäckte att min förstärkare hade tappat alla inställningar under natten. Otroligt tröttsamt.

Kan det ha att göra med att jag bryter strömmen till stärkaren på nätterna? Det verkar ju ändå skumt då jag alltid har gjort så och tidigare så har den ju inte tappat inställningarna.

Nåväl, bara att gräva fram mikrofonen och köra en ny kalibrering.

Postad 13 January 2013 - 16:00

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
Nu har jag kollat ett par filmer och ja får erkänna att det är ganska bra tryck ändå.
Jag kör med yamaha ns-555 frontar, subben är med på bilderna, är till höger på bilderna.
Den är av märket Energy.
Jag kör inte med bi-amp, kör med 7.1.
Jag får ställa in mer med appen sen,

Redigerat av tot, 13 January 2013 - 20:16.

Postad 13 January 2013 - 18:10

raddeman
  • raddeman
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Någon annan som har problem med AirPlay? Min funkar kanon första gången, stänger man sedan av ex Spotify på iPad och börjar spela något annat lite senare så får man ingen anslutning och efter en liten stund försvinner AirPlay-ikonen. Går jag in i Network Setup och trycker OK osv så hoppar det igång igen men inte annars...

Har läst om Telia Thomson-routrar men har ingen sådan, har dock en Netgear-router från Tele2. Skall testa att koppla VSXen trådlöst också istället för trådbundet, men det verkar så skumt att det funkar i början. Hade det varit routerns fel hade det väl inte funkat alls?

Redigerat av raddeman, 13 January 2013 - 18:10.

Postad 13 January 2013 - 20:34

ExBiz
  • ExBiz
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

vad har du ändrat?
du måste gå in och ändra EQ kurvan manuellt.
det är väl bara att dra upp basen om nu kurvan är relativt flack.

sen kan du ändra basen och diskanten på fjärren om du ändrar "TONE" från bypass till ON.
det tror jag inte påverkar EQ kurvan?

jag tippar även på avsaknaden av bi amp på dina frontar gör sitt till.

Jag har provat att ändra inställningarna i förstärkaren, provat att sätta på och stänga av olika funktioner. Jag har även ändrat i EQ-kurvan.
Jag har även testat att ändra alla möjliga inställningar i appen för att testa om det skulle ge bättre ljud.

Efter att ha aktiverat "S.RTRV" och stängt av EQ fick jag ett lyft i ljudet. Jag har även ökat bass under Tone i appen. Ljudet upplevs nu fylligare och med mer tryck i än innan. Jag ska fortsätta att experimentera lite med olika inställningar och se om jag kan bli helt nöjd.

Postad 13 January 2013 - 20:53

patricfriberg
  • patricfriberg
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0

Någon annan som har problem med AirPlay? Min funkar kanon första gången, stänger man sedan av ex Spotify på iPad och börjar spela något annat lite senare så får man ingen anslutning och efter en liten stund försvinner AirPlay-ikonen. Går jag in i Network Setup och trycker OK osv så hoppar det igång igen men inte annars...

Har läst om Telia Thomson-routrar men har ingen sådan, har dock en Netgear-router från Tele2. Skall testa att koppla VSXen trådlöst också istället för trådbundet, men det verkar så skumt att det funkar i början. Hade det varit routerns fel hade det väl inte funkat alls?

Jag hade routern från Tele 2, den fungerade ca 10 minuter sen försvann AirPlay. Sen var jag tvungen att starta om allt, dra ut kontakterna, sen funkade det igen i 10 minuter. Sa upp hemtelefonen från Tele2 och köpte ny Netgear-router och nu funkar det kanon. Det är alltså med andra ord något som inte funkar med Tele2-routern och AirPlay.

Postad 13 January 2013 - 21:06

tot
  • tot
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0
sak man ha EQ på eller av?

Postad 13 January 2013 - 21:29

Unregisteredbab78877
  • Unregisteredbab78877
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Jag hade routern från Tele 2, den fungerade ca 10 minuter sen försvann AirPlay. Sen var jag tvungen att starta om allt, dra ut kontakterna, sen funkade det igen i 10 minuter. Sa upp hemtelefonen från Tele2 och köpte ny Netgear-router och nu funkar det kanon. Det är alltså med andra ord något som inte funkar med Tele2-routern och AirPlay.

Jag undrar om detta kan vara relaterat till mitt problem, har också en Tele2 router. Jag kan logga in på wifi dongel via browsern på min Macbook, iPhone och PC. Det gör att jag tror att wifi dongeln är korrekt inställd. Däremot så funkar inte Airplay eller iControl överhuvudtaget. Har testat med min iPhone, Macbook och Airfoil på PCn. Förstärkaren syns helt enkelt inte. Kan detta bero på Tele2 routern eller kan det vara något annat? Jag kanske missat någon inställning. I vilket har ni förstärkaren när ni kör Airplay?

Postad 13 January 2013 - 21:33

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Med tanke på att audiofiler inte märker skillnad på om det är bi-ampat eller inte, så lär nog inte vi lekmän märka skillnad om man bi-ampar med en budgetstärk som 922an...Felet sitter knappast där, utan i de skumma kalibreringar som MCACCen gör!

Och när jag kör Airplay kör jag bara igång enheten (Ipod/Iphone osv) så ställer 922an in rätt källa...
Felet lär ju sitta i routern, är väl som sagt fler som haft problem med dessa...har dock ingen lösning :P

Redigerat av Unregistereda59fed6d, 13 January 2013 - 21:56.

Postad 13 January 2013 - 21:55

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0
Och när jag kör Airplay kör jag bara igång enheten (Ipod/Iphone osv) så ställer 922an in rätt källa...
Felet lär ju sitta i routern, är väl som sagt fler som haft problem med dessa...har dock ingen lösning :P

SORRY FÖR DUBBLA INLÄGG....

Redigerat av Unregistereda59fed6d, 13 January 2013 - 21:57.

Postad 13 January 2013 - 23:45

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0

Med tanke på att audiofiler inte märker skillnad på om det är bi-ampat eller inte, så lär nog inte vi lekmän märka skillnad om man bi-ampar med en

skumma kalibreringar?
det finns bara ett rätt sätt att kalibrera 922an på det borde du ha lärt dig vid det här laget ;)

Redigerat av Unregistered1008, 13 January 2013 - 23:46.

Postad 13 January 2013 - 23:50

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

• 1703 inlägg
  • 0

och stängt av EQ fick jag ett lyft i ljudet

klart skumt!
jag har aldrig varit med om att man får mer tryck om man stänger av en EQ kurva än om man ändrar den manuellt.
du kan ju inte få mer bas än den du kan ställa in manuellt i EQ kurvan eller hur?

Postad 14 January 2013 - 10:34

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

klart skumt!
jag har aldrig varit med om att man får mer tryck om man stänger av en EQ kurva än om man ändrar den manuellt.
du kan ju inte få mer bas än den du kan ställa in manuellt i EQ kurvan eller hur?

Jag testade att stänga av EQ och tyckte väl att det blev "annorlunda" bas. Om det blev "bättre" är nog en smaksak. Jag håller till på "din" kalibreringen.

Sen testade jag att slå på Neo:6 cinema och fick mer bredd i ljudet. Mina tre högtalare sitter under tv´n, blir som ett soundbar så jag ska prova så nu.

Postad 14 January 2013 - 16:26

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

• 485 inlägg
  • 0

skumma kalibreringar?
det finns bara ett rätt sätt att kalibrera 922an på det borde du ha lärt dig vid det här laget ;)

Jojo, men låter man MCACC själv kalibrera utan finjusteringar blir det skumt alltså :D

Postad 14 January 2013 - 21:31

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Jag har xtz 70.12 och 10" xtz baslåda. Jag kan det finns bas så det blir över-:)jag har inte gjort kalebreringen än pga att jag inte har satt upp dom bakre högtalarna.
Är det någon annan som har erfarenhet av xtz 70.12?

Mvh Mathias

Postad 22 January 2013 - 20:34

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Hej, kan börja med att jag är nybörjare så hoppas ni har lite överseende :)

Jag har införskaffat mig en VSX-922 och precis lyckats få ljudet att låta som det ska, vad jag inte förstår är hur jag gör för att koppla upp min Iphone 4 till förstärkaren? Behöver jag någon app?
Hur gör jag, steg för steg, tack?

MVH Christoffer

Postad 22 January 2013 - 20:37

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Hej, kan börja med att jag är nybörjare så hoppas ni har lite överseende :)

Jag har införskaffat mig en VSX-922 och precis lyckats få ljudet att låta som det ska, vad jag inte förstår är hur jag gör för att koppla upp min Iphone 4 till förstärkaren? Behöver jag någon app?
Hur gör jag, steg för steg, tack?

MVH Christoffer

Hämta hem iControlAV2 i app store. Börja där så ordnar det sig..

Postad 22 January 2013 - 20:54

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Hämta hem iControlAV2 i app store. Börja där så ordnar det sig..

Måste jag koppla upp försärkaren till min router först eller behöver jag bara connecta telefonen till förstärkaren?

Postad 22 January 2013 - 20:55

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Måste jag koppla upp försärkaren till min router först eller behöver jag bara connecta telefonen till förstärkaren?

Sorry ja det måste du..

Postad 23 January 2013 - 11:22

Unregisteredf29bec15
  • Unregisteredf29bec15
  • Wannabe

• 36 inlägg
  • 0
Är det bara jag - eller har den här maskinen otroligt svagt 'stereo-läge' ?
Jag har ju kalibrerat och även omkalibrerat efter Patrik_G's guide på prisjakt (tack).
Och till film, (5.1), så är det otroligt kraftfullt och mäktigt ljud.
Men ska jag lyssna på en CD, eller Spotify så får jag köra i 'Extended Stereo'(dvs alla kanaler) för att få lite ljudvolym. Och det känns 'fel', eftersom mina frontar är på 200W, och surrounden är på kanske max 100w.(minns inte).
Dvs, frontarna kan ju leverera betydligt mer 'tryck' än surrounden.
Dock gör dem inte det när jag klickar på 'Stereo', läge.
Det låter otroligt tunt och tamt. (SW står på PLUS).

Någon som har hittat något "knep", för att få lite liv i frontarna i bara 'stereo'-läge ?

/Micke

Postad 23 January 2013 - 12:23

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

• 61 inlägg
  • 0

Är det bara jag - eller har den här maskinen otroligt svagt 'stereo-läge' ?
Jag har ju kalibrerat och även omkalibrerat efter Patrik_G's guide på prisjakt (tack).
Och till film, (5.1), så är det otroligt kraftfullt och mäktigt ljud.
Men ska jag lyssna på en CD, eller Spotify så får jag köra i 'Extended Stereo'(dvs alla kanaler) för att få lite ljudvolym. Och det känns 'fel', eftersom mina frontar är på 200W, och surrounden är på kanske max 100w.(minns inte).
Dvs, frontarna kan ju leverera betydligt mer 'tryck' än surrounden.
Dock gör dem inte det när jag klickar på 'Stereo', läge.
Det låter otroligt tunt och tamt. (SW står på PLUS).

Någon som har hittat något "knep", för att få lite liv i frontarna i bara 'stereo'-läge ?

/Micke

Provat att köra på Dolby Pro läget?

Postad 26 January 2013 - 23:38

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 1
En liten fråga om det står PCM på förstärkaren står det för Pro Logic Movie jag har valt på BD spelaren Dolby Digital 5.1 och det blir samma om man väljer DTS-HD MA 5.1..
Vart ska man välja eller vilket läge ska man ha?

Postad 27 January 2013 - 20:15

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Konstig fråga men.. iControlAV2, är det via den appen man styr airplay? Eller är det bara en app för att styra volym etc?

MVH / Christoffer

Postad 27 January 2013 - 20:18

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Konstig fråga men.. iControlAV2, är det via den appen man styr airplay? Eller är det bara en app för att styra volym etc?

MVH / Christoffer

Du styr volymen bland annat, ej airplay..

Redigerat av mcmike, 27 January 2013 - 20:19.

Postad 27 January 2013 - 21:18

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Okey, är det någon som kan länka till någon guide om hur man gör för att få airplay att fungera? Jag har försökt nu ett tag men givit upp fort igen för jag vet inte vad jag ska göra? Vore supersnällt om någon kunde hjälpa mig med detta..

Tackar

Postad 27 January 2013 - 21:25

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Okey, är det någon som kan länka till någon guide om hur man gör för att få airplay att fungera? Jag har försökt nu ett tag men givit upp fort igen för jag vet inte vad jag ska göra? Vore supersnällt om någon kunde hjälpa mig med detta..

Tackar

Från vad och till?

http://www.idg.se/2....st-utan-trassel

Redigerat av mcmike, 27 January 2013 - 21:29.

Postad 27 January 2013 - 21:36

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag vill skicka ljud från Iphone till Förstärkaren..

Postad 27 January 2013 - 21:39

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Jag vill skicka ljud från Iphone till Förstärkaren..

Öppna spotify vänstra hörnet ett i klicka på den. På nästa sida nere i högra hörnet har du AirPlay symbolen..där kan du välja!

Postad 27 January 2013 - 21:53

Mj4x4
  • Mj4x4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 1

En liten fråga om det står PCM på förstärkaren står det för Pro Logic Movie jag har valt på BD spelaren Dolby Digital 5.1 och det blir samma om man väljer DTS-HD MA 5.1..
Vart ska man välja eller vilket läge ska man ha?

Är det ingen som kan förklara

Postad 27 January 2013 - 22:01

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag hittar då inget i :)

Postad 27 January 2013 - 22:03

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Jag hittar då inget i :)

Tryck på en låt och spela upp då ska du se det..

Postad 27 January 2013 - 22:13

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Tryck på en låt och spela upp då ska du se det..

Inte då heller.. ingen inställning jag missat eller?

Postad 27 January 2013 - 22:15

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Är det ingen som kan förklara

För att få Dolby Digital / DTS så stäng av HDMI-ljud på I spelaren, välj "bitstream" recievern känner av själv om det är ett DD / DTS...tror det var så..

Inte då heller.. ingen inställning jag missat eller?

Har du nätverk till recivern?

Postad 27 January 2013 - 22:20

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

För att få Dolby Digital / DTS så stäng av HDMI-ljud på I spelaren, välj "bitstream" recievern känner av själv om det är ett DD / DTS...tror det var så..

Har du nätverk till recivern?

Jajjemen...

Postad 27 January 2013 - 22:24

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0

Jajjemen...

Starta om telefonen och recivern..

Redigerat av mcmike, 27 January 2013 - 22:25.

Postad 27 January 2013 - 22:28

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Försökte lägga upp bild från paddan..

Redigerat av mcmike, 27 January 2013 - 22:29.

Postad 27 January 2013 - 23:00

Ashm4n
  • Ashm4n
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0

Försökte lägga upp bild från paddan..

Fick inte upp någon bild eller?

Postad 27 January 2013 - 23:10

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10990 inlägg
  • 0
Kolla på videon man kan även göra så här..

http://www.youtube.c...h?v=zw62HAEkQcI

Redigerat av mcmike, 28 January 2013 - 07:01.

Postad 05 February 2013 - 00:47

ExBiz
  • ExBiz
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

klart skumt!

Hej igen!
Det jag menade var att jag fick mer tryck i basen när jag stängde av EQ än vad jag fick när jag körde kalibreringen. Antagligen så minskades basen när jag kalibrerade med mikrofonen. Jag har nu ändrat EQ manuellt och känner att jag har fått mer tryck i ljudet. Jag tycker dock att ljudet lätt "flyter" ihop på låg volym och inte är så rent som jag vill ha det. Jag ska försöka att ändra lite i EQ när jag har mer tid och se om jag kan få ut mer av förstärkaren. Det är skönt att ljudet inte längre är lika platt som det var i början.

När jag tänker efter så har jag vid tidigare tillfällen endast lyssnat på Yamaha RX-V1900 tillsammans med mina högtalare. Prisskillnaden för den förstärkaren är stor så jag bör kanske lyssna på någon annan förstärkare som ligger i samma prisnivå som VSX-922 och jämföra ljudet mellan dem istället.

Postad 05 February 2013 - 16:20

heretique
  • heretique
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Hej allihop!

Är helt färsk på detta forum och även på hemmabiofronten.
Köpte mig en 922a i okt som blev utbytt pga att var seg och hängig, låste
sig i menyer och bläddrade lite som den själv ville när man använde fjärren.
Till slut så fungerade ingenting och jag blev tvungen att göra en fabriksåterställing
för att det skulle fungera. Vilket den gjorde i en vecka tills den blev likadan.

Jag var och hämtade en ny nu förra helgen, och tycker mig se vissa tendenser
till denna seghet igen, även om den inte har låst sig helt ännu.

Min fråga är således: Ska dom vara såhär? Sitter här med beslutsångest deluxe om
jag ska nyttja öppet köp och lämna tillbaka den och byta modell. Är verkligen förtjust i den annars
men det här gör mig bara förbannad...

Tack på förhand.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.