The Witcher 3
819 svar till detta ämne
Postad 26 May 2015 - 11:19
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
PSN är väl otroligt segt att försöka ladda något ifrån verkar ju strula mest hela tiden och enorma laddningstider. Förstår att dom köper fysiksa kopior.
Oftast går det hyfsat snabbt men något är onekligen vaj på deras logik då det ibland/ofta går brutalt långsamt tills man pausar och startar om. Generellt gick det dock snabbare på 360:n och framförallt fungerade det alltid redan på första försöket.
Postad 26 May 2015 - 15:58
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Helt galet egentligen hur stort detta är, det måste ju vara det största singleplayer-RPG:t. Alla frågetecken på kartan som man låser upp, verkar oändligt och så många områden som finns. Absolut inget spel att stressa igenom. Och tänk då på att det kommer komma två stora DLC på detta, minst.
Grafiken som alla tjatar om är "downgraded" är dessutom assnygg och väloptimerad.
Gwent är för övrigt riktigt roligt ju!
Postad 26 May 2015 - 17:06
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Grafiken som alla tjatar om är "downgraded" är dessutom assnygg och väloptimerad.
Visst är det på ps4 du spelade det? Hur är det med fps dipparna. Stör de mycket?
Edit: såg precis att du spelar det på PC.
Redigerat av Palter, 26 May 2015 - 17:10.
Postad 26 May 2015 - 17:30
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Vet inte hur de som spelar på PS4 här upplever laddningstiderna, men vad jag hört ska de vara rätt jobbiga. I alla fall när man dör och behöver ladda. På PC går det väldigt snabbt om man väljer ladda senaste sparfil. Dock inte om man väljer att ladda ett annat game av någon anledning.
Detta + framedrops och texten på konsolerna , helt klart är W3 ett spel man bör spela på PC om man har möjlighet att välja.
Postad 26 May 2015 - 20:25
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Helt galet egentligen hur stort detta är, det måste ju vara det största singleplayer-RPG:t. Alla frågetecken på kartan som man låser upp, verkar oändligt och så många områden som finns. Absolut inget spel att stressa igenom. Och tänk då på att det kommer komma två stora DLC på detta, minst.
Woo! Jag blir peppad när jag läser sånt här! Fast jag "råkade" installera och dra igång Witcher 1 igår. Av nån jäkla anledning blev jag sugen att testa igen, fem år sen sist. Haha, jag går åt fel håll!! Får se om jag orkar hålla mig eller om jag hoppar över till trean snart. Men skulle gärna vilja ha en trilogi spelad i ett svep. 
Postad 26 May 2015 - 20:34
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Läste på Neogaf, en som hade spelat i 92 timmar och klarat 25%. Så det är ganska stort.
Postad 26 May 2015 - 20:40
jayreso
-
jayreso
-
Beroende
-
-
1115 inlägg
Läste på Neogaf, en som hade spelat i 92 timmar och klarat 25%. Så det är ganska stort.
Hahaha, nooo! Alltså, ärligt, jag tryckte mig igenom de sista timmarna i DA:O i vintras, tror jag landade på ca 95. Hur ska man klara av ett sånt monsterspel. Skalar det? Går det att ta sig igenom det underlevlad?
Postad 26 May 2015 - 21:23
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Du kan sno deras sista ägodelar i deras hem medan du stirrar dem in i ögonen utan att de bryr sig.
Soldater blev rätt jäkla upprörda när man försökte ta ett litet snöre i en tunna iaf. 
Postad 26 May 2015 - 21:26
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Soldater blev rätt jäkla upprörda när man försökte ta ett litet snöre i en tunna iaf. 
Ja, men viss skillnad på soldater och home-owners..
Postad 26 May 2015 - 21:28
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Skalar det? Går det att ta sig igenom det underlevlad?
Nej det går inte, fienderna blir högre och högre lvl. Man kan ta fiender som har högre lvl dock, jag stöter alltid på det känns det som. Fienderna skalar inte med en själv.
Förresten, tänk på att det är skyhögt omspelningsvärde också . Just nu spelar jag som good guy Geralt av outgrundlig anledning. Jag försöker alltid hitta en fredlig lösning, t o m när ett gäng banditer muckar med mig oprovocerat. Jag som alltid brukar vara blodtörstig i såna här spel.
Men när du har varvat det efter 400 timmar så kan du spela om och vara ond istället . Blir massa andra utgångar. Finns ju 26 slut eller vad det nu var.
Ja, ta för guds skull inget utanför hemmen. Bara i deras hem som jag sa, där bryr de sig inte så mycket 
Redigerat av Zoiler, 26 May 2015 - 21:34.
Postad 26 May 2015 - 21:42
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
Ja, men viss skillnad på soldater och home-owners..
Nej det går inte, fienderna blir högre och högre lvl. Man kan ta fiender som har högre lvl dock, jag stöter alltid på det känns det som. Fienderna skalar inte med en själv.
Förresten, tänk på att det är skyhögt omspelningsvärde också . Just nu spelar jag som good guy Geralt av outgrundlig anledning. Jag försöker alltid hitta en fredlig lösning, t o m när ett gäng banditer muckar med mig oprovocerat. Jag som alltid brukar vara blodtörstig i såna här spel.
Men när du har varvat det efter 400 timmar så kan du spela om och vara ond istället . Blir massa andra utgångar. Finns ju 26 slut eller vad det nu var.
Ja, ta för guds skull inget utanför hemmen. Bara i deras hem som jag sa, där bryr de sig inte så mycket 
Man fick ju en varning, men var tvungen att testa. Var bara att stänga av och fortsätta ifrån senaste save så hade man det ogjort. För dom rånade mig på stålar när dom slagit ner en.
Några tips vad man skall välja (prioritera först) när man "bygger karaktären"?
Postad 26 May 2015 - 22:41
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Kan vara bra i början att lägga på vad den nu heter som gör att du kan jedimindtricka i dialogerna lite bättre (Axii?), en blå ability. Om du vill ha lite fler dialogalternativ i vissa sekvenser.
Postad 27 May 2015 - 07:55
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Lite mer tips tack... tycker det är mycket att hålla reda på...
Vapen, kan man lika gärna ta andras vapen än att hålla på att leta efter smed? Är det viktigt att ha ett silversvärd, mot spökliknande väsen..?
Points, vad gör jag med dom... råkade nog hoppa över den förklaringen... har 4 points och är i lvl 4...
Kan man uppgradera dom här krafterna, när man skickar eld, traps etc...
Jisses... skulle behöva gå en kurs i spelet... helst på svenska... 
Redigerat av Garrett, 27 May 2015 - 07:57.
Postad 27 May 2015 - 07:59
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Lite mer tips tack... tycker det är mycket att hålla reda på...
Vapen, kan man lika gärna ta andras vapen än att hålla på att leta efter smed? Är det viktigt att ha ett silversvärd, mot spökliknande väsen..?
Points, vad gör jag med dom... råkade nog hoppa över den förklaringen... har 4 points och är i lvl 4...
Kan man uppgradera dom här krafterna, när man skickar eld, traps etc...
Jisses... skulle behöva gå en kurs i spelet... helst på svenska... 
Alternativt att bara faktiskt läsa alla tipsrutor som guidar dig genom just alla dessa saker steg för steg? 
Postad 27 May 2015 - 08:06
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Tutorials menar du?
Tänkte mer på hur andra, mer RPG erfarna gör här, är inte så van att spela RPG egentligen... lite som man frågar runt på ett nytt jobb, för att göra sitt egna jobb lite mer effektivt direkt... 
Postad 27 May 2015 - 08:20
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Gillar inte alls level/skillssystemet.
Helt värdelöst att man måste equippa skills man valt att lägga points på. Som max kan man ju bara använda 12 skills och 4 mutagens, även om man lagt points på 25 grejer kan man bara använda 12 av dem.
Värdelöst i.m.o. En skill som att blocka pilar är ju värd en point (eftersom fienderna kan skjuta pilar genom träd...), men inte värd en slot.
Så om man uppgraderar fast attack med 5 skill points och tar sig vidare till rad 2 kan man behöva byta bort den. Så man får ju inte användning för alls points man spenderar.
Eller har jag missuppfattat något?
Postad 27 May 2015 - 09:57
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Blir nog ett köp av det här nästa vecka, känns som att jag vill ha något stort singelplayer brevid gta
Postad 27 May 2015 - 10:02
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Blir nog ett köp av det här nästa vecka, känns som att jag vill ha något stort singelplayer brevid gta 
Solklart köp! 
Postad 27 May 2015 - 10:08
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Då kan vi sitta och skvallra upptäcker i sommar
Postad 27 May 2015 - 10:10
jaQoB
-
jaQoB
-
Veteran
-
-
1691 inlägg
Får hålla med alla, mycket imponerad än så länge 
Men, systemet för böcker, lappar och liknande? Är det jag som inte förstått, eller är det halvkatastrofalt..?
Att inte ha en separat sektion för det, med någon form av organisering...
Postad 27 May 2015 - 10:51
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Det är helt klart rätt avancerat spel på många sätt, bl.a alla mutagens och skills osv. Sen är ju inventory en story i sig, tar ett tag att lära sig och även om man lär sig den så är den smått ologisk och sisådär...
Postad 27 May 2015 - 11:37
bkam
-
bkam
-
Forumräv
-
-
701 inlägg
Kan man inte slänga alla böcker och papper efter att man har läst dom finns väl ingen vits att spara dom ?
Jag läste att saker man slänger på marken ligger kvar hela tiden (inte kunnat testa än) så då skulle
man kunna hitta en hus och använda som dump för saker man vill spara men inte bära omkring på ,
nån som har testat? 
är lvl 13 och kan hålla med om att det är sjuk kul spel fast inventory systemet suger rätt bra
Redigerat av bkam, 27 May 2015 - 11:39.
Postad 27 May 2015 - 12:14
Zartok
-
Zartok
-
Älskar Cyberpunk 2077
-
-
18233 inlägg
Finns det en levelcap eller kan man lära sig allt om man ger det nog mycket tid (tänk skyrim)
Postad 27 May 2015 - 12:31
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Finns det en levelcap eller kan man lära sig allt om man ger det nog mycket tid (tänk skyrim)
Maxlevel ska tydligen vara 70 
Postad 27 May 2015 - 12:59
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Eller har jag missuppfattat något?
Ne det är nog så det fungerar, inte optimalt kanske med tanke på hur lång tid det tar att levla. Får ju inget av att döda fiender, bara av att göra huvuduppdrag. Det är nog medvetet för att man inte ska bli för mäktig för snabbt i och med att fienderna inte skalar. Annars hade man bara kunnat expa away, för varje level har ju samma nivå (1 000) för att gå upp.
Samtidigt har man ju fortfarande kvar alla förmågor man skaffar, men man får tänka på hur man ska utnyttja dem och ha 4 per färg åt gången. Det gör att allas Geralt blir lite annorlunda.
Böcker och lappar etc ska man ju göra sig av med efter man läst så man inte blir ett gående bibliotek.
Postad 27 May 2015 - 13:22
crowbar82
-
crowbar82
-
Användare
-
-
196 inlägg
Jag läste att saker man slänger på marken ligger kvar hela tiden (inte kunnat testa än) så då skulle
man kunna hitta en hus och använda som dump för saker man vill spara men inte bära omkring på ,
nån som har testat? 
Detta fungerar inte.
Postad 27 May 2015 - 13:49
bkam
-
bkam
-
Forumräv
-
-
701 inlägg
fan va synd går runt med så mycket saker som kan va bra att ha...
Postad 27 May 2015 - 14:43
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Ne det är nog så det fungerar, inte optimalt kanske med tanke på hur lång tid det tar att levla. Får ju inget av att döda fiender, bara av att göra huvuduppdrag. Det är nog medvetet för att man inte ska bli för mäktig för snabbt i och med att fienderna inte skalar. Annars hade man bara kunnat expa away, för varje level har ju samma nivå (1 000) för att gå upp.
Samtidigt har man ju fortfarande kvar alla förmågor man skaffar, men man får tänka på hur man ska utnyttja dem och ha 4 per färg åt gången. Det gör att allas Geralt blir lite annorlunda.
Böcker och lappar etc ska man ju göra sig av med efter man läst så man inte blir ett gående bibliotek.
Ja, sen får man ju skillpoints när man hämtar kraft från såna där stenar första gången man gör det.
Har inget emot seg levling, mer att om jag spenderat skillpoints för att kunna blocka pilar vill jag kunna göra det trots att jag också vill ha health regen och göra mer skada i fast attack. Typ 
Annars välgjort. Den som säger annat ljuger. Föll inte helt rätt i min smak dock. Kanske ledsnat lite på open world eller nått.
Postad 27 May 2015 - 15:55
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Har inget emot seg levling, mer att om jag spenderat skillpoints för att kunna blocka pilar vill jag kunna göra det trots att jag också vill ha health regen och göra mer skada i fast attack. Typ 
Are you trying to tell me I can't block arrows?
No Shaman. I'm trying to tell you that when you're ready, you won't have to.
Postad 27 May 2015 - 18:01
ShaManIX
-
ShaManIX
-
Veteran
-
-
1930 inlägg
Are you trying to tell me I can't block arrows?
No Shaman. I'm trying to tell you that when you're ready, you won't have to.
Hahaha. Ja, man kanske blir så sen. Jag är bara lvl 7 än ^^
Postad 27 May 2015 - 19:11
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
fan va synd går runt med så mycket saker som kan va bra att ha...
Haha...ja saker är bra att ha! Så tänker jag också, har alltid en tendens att samla på mig lite för mycket saker så man får nästan ångest när man är tvungen att sälja något!
Kan man inte köpa sig en bostad i det här spelet? Skulle behöva det så jag samla lite mer loot:-)
Varför samlar man alltid på sig för mycket i sådana här spel....
Postad 27 May 2015 - 21:16
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Haha...ja saker är bra att ha! Så tänker jag också, har alltid en tendens att samla på mig lite för mycket saker så man får nästan ångest när man är tvungen att sälja något!
Kan man inte köpa sig en bostad i det här spelet? Skulle behöva det så jag samla lite mer loot:-)
Varför samlar man alltid på sig för mycket i sådana här spel....
Know the feeling..
Det jag uppskattar med pc-versionen är just alla moddar som redan börjar komma i mångfald, bla de som gör att man kan bära mer och slippa bli "overencumbered".
Är väl fusk på ett sätt men ändå inte i min värld.
Skökt att slippa såna irriterande problem imo.
Postad 28 May 2015 - 00:47
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Är du säker? Det verkar fungera för vissa åtminstone.
Not a mod but a tip
- "You can store your items in any house and they will never dissapear. For example, I killed the witch and I drop off my items in her house now. It's essentially my house"
http://www.neogaf.co...d.php?t=1051137
För övrigt, bra tips där att ladda ner programmet som gör att man kan spara med xboxknappen istället för att behöva gå till menyn, sparar mycket tid.
Öht är det lite väl många menyer att trycka sig igenom. Särskilt kartan, det måste de ju fixa så man kan få fram den med en knapp.
Redigerat av Zoiler, 28 May 2015 - 00:52.
Postad 28 May 2015 - 07:27
jaQoB
-
jaQoB
-
Veteran
-
-
1691 inlägg
Öht är det lite väl många menyer att trycka sig igenom. Särskilt kartan, det måste de ju fixa så man kan få fram den med en knapp.
På PS4 kan man få fram den genom att stryka uppåt på "plattan". Däremot hade jag väldigt gärna haft ett sätt att snabbspara utan menyn 
Postad 28 May 2015 - 08:13
crowbar82
-
crowbar82
-
Användare
-
-
196 inlägg
Är du säker? Det verkar fungera för vissa åtminstone.
Not a mod but a tip
- "You can store your items in any house and they will never dissapear. For example, I killed the witch and I drop off my items in her house now. It's essentially my house"
http://www.neogaf.co...d.php?t=1051137
För övrigt, bra tips där att ladda ner programmet som gör att man kan spara med xboxknappen istället för att behöva gå till menyn, sparar mycket tid.
Japp. Cohharnage testade det på sin stream. Han droppade massa saker i ett hus som han noggrant valde, kom tillbaka några timmar senare så var allt borta. Dock så kanske det finns några enstaka platser i spelet där saker inte försvinner. Efter hans test så skulle jag personligen inte våga ge mig inte på detta.
Som referens ta en titt efter 06:06:45 http://www.twitch.tv...rnage/v/5276337
Redigerat av crowbar82, 28 May 2015 - 08:19.
Postad 28 May 2015 - 10:01
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Dum fråga... Vad händer med achievements (Steam) om man använder sig av någon mod? Förstör man det då?
Äger inte ens spelet men tanken bara slog mig.
Redigerat av Kamui, 28 May 2015 - 10:02.
Postad 28 May 2015 - 10:14
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5655 inlägg
Nu börjar jag bli sugen på att spela, hoppas det fixar textstorleken på Xbox snart! 
Edit: Verkar vara på gång ändå.
http://www.playstati...ation/#/slide/1
Redigerat av genstruktur, 28 May 2015 - 10:16.
Postad 28 May 2015 - 11:18
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Har märkt att det inte är en fröjd för FPS ögat att slåss mot 5 drowners och använda Igni....kan inte vara mer än 15fps vissa tillfällen.
Tror fortfarande dom har litegrann att fixa i performance till PS4.
Postad 28 May 2015 - 11:42
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Är Geralt samma man ho i trean som han är i tvåan?
Postad 28 May 2015 - 11:51
HenkeEdge
-
HenkeEdge
-
Veteran
-
-
1863 inlägg
På PS4 kan man få fram den genom att stryka uppåt på "plattan". Däremot hade jag väldigt gärna haft ett sätt att snabbspara utan menyn 
Man kommer ju ganska direkt in i Save/Load-menyn om man trycker "Options-knappen" den till höger om touchpaden (om man spelar på PS4).
Postad 28 May 2015 - 13:00
hifimarcus
-
hifimarcus
-
Guru
-
-
4251 inlägg
Typ 55min sexscener i W3, så ja han är en man hoe fo shoe
Postad 28 May 2015 - 13:00
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Visst, reglerna i Witchers universum är lite mer liberala gällande antal partners. Jag tänker själv banga Yen och Triss, samt minst en till. Säkert många fler men spelet är ju stort.
55 min!? Haha, höjdes till 11/10 
Redigerat av Zoiler, 28 May 2015 - 13:01.
Postad 28 May 2015 - 16:53
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Visst, reglerna i Witchers universum är lite mer liberala gällande antal partners. Jag tänker själv banga Yen och Triss, samt minst en till. Säkert många fler men spelet är ju stort.
55 min!? Haha, höjdes till 11/10 
Haha ja. Jag fick sex som "tack för hjälpen" i kapitel 2. Best culture ever!
Postad 28 May 2015 - 16:56
masse70
-
masse70
-
Mega-Guru
-
-
8528 inlägg
Haha ja. Jag fick sex som "tack för hjälpen" i kapitel 2. Best culture ever!
Kåt, glad och tacksam? 
Postad 28 May 2015 - 22:26
Unregisterede32cf070
-
Unregisterede32cf070
-
Guru
-
-
5006 inlägg
Kåt, glad och tacksam? 
Hon var väldigt tacksam.
Postad 29 May 2015 - 18:04
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
MHB:s recension
Här har ni att läsa under helgen 
Använde PS4-omslag eftersom jag inte hittade ett bra till PC, men spelar ju på PC.
Postad 29 May 2015 - 19:26
Palter
-
Palter
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Bra recension!
Sitter och stressar igenom tvåan, som jag för övrigt tycker är jättebra, för att kunna starta med trean.
En fråga, har du funderat något på om man kan bli överlevlad om man gör för många sidouppdrag?
Postad 29 May 2015 - 23:08
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38133 inlägg
Tack, blev lite lång men alla som spelat fattar varför, mycket att berömma 
Ja du, det vet jag ju inte faktiskt. Men, jag har slått ur underläge i stort sett hela tiden, möter nästan alltid fiender som är högre än mig. Nu börjar jag komma till den punkt att jag är i jämnnivå eller starkare och jag har många, många uppdrag kvar. Samtidigt vet jag att det finns fiender som är åtminstone 10 lvls högre där jag är. Det beror lite på var man är på kartan, man kan aldrig riktigt veta vilken klass fienderna håller men det verkar som att ju längre bort från bebyggelse, desto starkare lite generellt.
Tbh är det skönt att ha överhanden. Även om jag ligger fyra nivåer över en fiende kan han ta 3 träffar att dö, så det är fortfarande inte helt ofarligt. Men det är som sagt skönt att lägga så många timmar och sedan känna att man får ut något av det genom att det märks att man gör framgång. Men det är klart, gör man 100 sidouppdrag innan man tar sig framåt så kommer man ha det rätt lätt i nästa område, även om man inte får jättemycket av sidouppdragen. Men det kommer inte göra mig något, känner mig gärna mäktig.
Kan även nämna att jag kör på näst högsta svårighetsgraden, jag kan ju höja om det börjar bli för lätt, en gång åtminstone.
Redigerat av Zoiler, 30 May 2015 - 00:21.
Postad 30 May 2015 - 09:46
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Har kommit till andra kartan (glömt namnet) och där känns det spontant som man är sjukt underlevlad. Gjorde allt vad jag vet på första kartan och blev lvl 4 bara. Tänkte snabbt kuta ut och kolla lite frågetecken på nya kartan och fick väl en smärre chock när jag såg en lvl 15 water hag stå och vakta nån skatt, testade ett par nya frågetecken och såg en fet j*vla drake som flög runt en liten borg och på ett tredje ställe en Griffin som knalla runt.
Känns nu som man måste följa en hel del main quest i början eller är jag bara värdelös? Jag spelar även på näst lättaste och blivit våldtagen flertalet gånger av banditer och drowners.
Postad 30 May 2015 - 09:49
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Jag vet ju av tidigare klipp att det är mycket sex i spelet, men hade ingen aning om att man kunde bli våldtagen :-( ;-) :-P
Redigerat av SKIBBE, 30 May 2015 - 09:50.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|