Jag provade faktiskt att stänga första dörren jag såg
Det är ju den viktigaste funktionen, solklart köp confirmed.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 29 January 2016 - 17:58
Det är ju den viktigaste funktionen, solklart köp confirmed. Postad 29 January 2016 - 18:06 Stänger man ALLA dörrar, så aktiverar man ett easteregg. Kommer inte ihåg vad som händer, men hörde det i en video. Har för mig att det va Jackfrags som la upp den för ett tag sedan.
Detta spel va något som jag verkligen såg fram emot. Men första intryck är faktiskt "meh"
Har dock inte spelat speciellt mycket. Postad 29 January 2016 - 18:12 Någon som registrerat sin kod i uplay idag och inte fått sin kod för att hämta hem spelet (PS4) men lyckats lösa det? Jag registrerade min kod efter lunch men har fortfarande inte fått någon kod till PS store.
Kan man få dem att skicka koden på nytt ifall det blivit något fel? Redigerat av chrer463, 29 January 2016 - 18:13. Postad 29 January 2016 - 18:40
Hi everyone,
Källa: http://forums.ubi.co...639a44f42f25ec4 Postad 29 January 2016 - 19:00
image.jpeg 25.03K
1 Antal nerladdningar
Postad 29 January 2016 - 20:31 Well... ... ...
Vet inte vad man ska tycka
Det är ju en beta men det känns lite tomt, inget som riktigt driver en? Postad 29 January 2016 - 20:36
Dina farhågor besannades Postad 29 January 2016 - 21:02
Ne men det finns potential och man får väl se det för vad det är, en nerfad beta. Postad 29 January 2016 - 22:08 Känner samma här. Hade sjuka förväntningar på detta spel... The curse of the hyped games... Postad 29 January 2016 - 22:15 Loggade in, spelade en stund och loggade ur med denna känslan...
Vapenkänslan var obefintlig, guit var överplottrigt och "världen" kändes platt, innehållslös och "död".
Sen besvikelsen att dom nerfat grafiken så mycket sen första demon samt att destruction verkar obefintlig är ju en klar besvikelse.
Som tur är har jag Tomb Raider att sätta tänderna i... Redigerat av masse70, 29 January 2016 - 22:19. Postad 30 January 2016 - 02:37 Jag vill minnas att man stänger dörrar med händerna, men måste säga att det är MYCKET fulare än det var 2013... Postad 30 January 2016 - 07:04
Jag undrar egentligen hur mycket de gömt bakom en dlc vägg här? De har ju inte direkt historien på sin sida.
http://arstechnica.c...ade-in-years/1/ Sedan när man läser att saker de visade upp på e3 numera ligger i dlc blir man bara matt. Spelet kändes otroligt platt, vapnen var ju som att skjuta luftgevär, darkzone inbjuder verkligen till den värsta sortens troll och jag undrar egentligen hur mycket det finns att göra där i endgame? Allt utanför blir ju troligen ganska fort ointressant iom att bästa looten finns där inne. Nä jag passar nog tror jag, i alla fall till en start. Postad 30 January 2016 - 09:44 Jag är lite kluven till det hela. Det var kul att springa runt i NY och härja lite, men man hade ju velat ha något uppdrag till för få lite att göra och känna på så att säga. Just Dark Zone kändes ganska platt. Hittade inte mycket att göra mer än att försvara sig mot troll i princip. Sen att det ska ta sån j*vla tid att skjuta ihjäl någon. Vi var en 4-mans grupp på slutet som gick lös i DZ. När man väl gått rouge så är det ju ett **** att komma ur det träsket. Jag vet inte hur många ggr jag stod där med bara pistolen som vapen och hade inte ens skjutit ihjäl någon. Folk revivar och healar ju innan man hunnit ladda om ens. Helt sjukt vad kulor det går åt. Det är väl mitt största problem med spelet hittills, det är för svårt att ha ihjäl folk. Åh nog fan vill jag ha ihjäl folk! Postad 30 January 2016 - 10:03
En sak till. När man möter en annan spelare så kommer det upp en ruta att man kan kolla på dennes profil genom att trycka på en knapp. Ser ut som en to korsning med ett R i. Va f*n är det? Har försökt trycka på allt men NO luck =)
Postad 30 January 2016 - 10:12
R3 tror jag. Postad 30 January 2016 - 10:57
Vad är det som är så uselt med vapnen?
M1A1 var ju ganska kul tycker jag, M4:an och AK47 hoppar runt lagom mycket för att vara spelvänligt och MP5 är ju precis som på riktigt utan rekyl alls. Postad 30 January 2016 - 11:14
Spelade det i kanske fyra timmar igår och var efter det klar med allt, förutom dark zone. Jag vill säga att jag tycker om stridssystemet och coverbased shooting, gillar uppgraderingarna, vapnen känns bra och sånt. Men jag blir orolig att man måste gå in i dark zone för att få bra saker i spelet, och det går ju fan inte att göra som ensam spelare. Folk står i grupp och väntar vid drop. Sen när man går fram smäller dom av stickys. Död. Tack. Kan inte få bättre saker. Blä.
Postad 30 January 2016 - 19:27 I dz måste man vara grupp för att lyckas.
Jag giööade systemet med uppgraderingar och allt. Men fick ingen känsla för spelet. Postad 30 January 2016 - 20:34
Kört mer idag. Lite i dz. Hade massa fina saker som jag skulle skicka upp. Tyvärr så var det en stor grupp personer på min liftoff. Dom knöt fast sina saker, sen sprängde mig och jag fick ingenting. Värdelöst. Det systemet måste göras om.
Körde sen en massa uppdrag, eller gjorde om det uppdraget man fått några gånger. Fick idel blå grejjar (hej destiny) och allt var frid och fröjd. Blir nog ett köp för min del, men vill först veta hur många uppdrag det finns samt om man kan få bästa prylarna utan att gå in i dz. Postad 30 January 2016 - 20:45
Jag skrev luftgevär, menade att det tar för lång tid att döda fi. Postad 30 January 2016 - 21:00 Ser bara inte riktigt hur alternativet skulle se ut på den typen av spel? Ett skott och död? Edit: dessutom var det ju inte bara du som tyckte vapnen kändes dåliga. Redigerat av La Cucaracha, 30 January 2016 - 21:01. Postad 30 January 2016 - 21:45
Man ska kunna få bästa ger/vapen utanför DZ, men det har sagts att det ska vara lättare i DZ (vad som nu menas med lättare). Postad 30 January 2016 - 21:53
Källa på det, för allt man läst och hört hittils har talat om just motsatsen? Postad 30 January 2016 - 21:59
Ärligt så kan jag inte säga en specifik källa. Har sett många stream och video på spelet och jag har hört det nämnas flera gånger. Det jag hört sägas är exakt "de bästa vapen ska finnas i DZ men man ska kunna hitta de även utanför DZ, dock mycket svårare". Mer än så vet jag inte. Jag vet inte heller om DZ har några unika vapen som inte går att hitta utanför DZ.
EDIT: Googlade lite på detta och hittade följande:
Hamish (community manager) said that the DZ drops rare items at a more frequent rate but DOES NOT drop better items. If you get lucky or grind enough in the PVE zone then you can certainly attain the same caliber of items, they just have a higher drop rate in the DZ. I believe he spoke about this yesterday (Friday) during his stream slot. Redigerat av crowbar82, 30 January 2016 - 22:04. Postad 30 January 2016 - 22:47
There are a few missions shown in the Agent's Journey trailer. They were listed in what to do in order to unlock a specific Wing in the Base of Operations. There are at least 15 main campaign missions and 15 side missions. Some more may be added through free or paid downloadable content.
Det här kommer från en wiki-sida. Dock så säger jag såhär; är det 15 uppdrag som det i betan, plus 15 side som den i betan så blir det inget köp. Det skulle man kunna göra klart på två dagar. Inget mer kort destiny tack. Postad 31 January 2016 - 00:42
Ja de enda alternativen är typ tre mag i huvudet eller ett skott. Det är de som satt sig i denna båten, fattar du inte hur otroligt löjligt det blir när en ak5 har olika level av skada eller att fiender är bullet spunges. Andra liknande spel jag precis spelat är destiny och borderlands, där köper jag det för det är fantasy, fienderna är utomjordingar och man vet ju fan inte hur mycket de tål. Vapnen är påhittade grejer och pga någon märklig anledning så har de olika damage. Division försökte sig på samma grej med moderna vapen vilket resulterade i för mig att vapnen känns som luftgevär. Det funkade inte helt enkelt och jag störde mig bara på den totala ologiken. Postad 31 January 2016 - 00:47 Det lät inte som speciellt mycket. Det största oroligheten bland folk verkar vara just innehållet. Speciellt end-game.
Logiken i det hela är att det är ett rpg spel. Postad 31 January 2016 - 01:01
Jo jag vet men det jag menar är att jag har svårt att köpa ett rpg med moderna vapen. Känns bara knas för mig. Övertänker väl det hela förmodar jag men störde mig ju ändå på det när jag spelade. Förvånar mig inte en sekund om jag köper det dag ett heller om polarna gör det, egen vilja, vad fan är det? Är ju gift
Postad 31 January 2016 - 22:28 jag valde just att avboka. det beror nog mycket på att jag börjar bli lite orolig för att spelet kanske inte har så mycket underhållning när man väl spelar det. jag anser att det inte räcker med 15 uppdrag för att köpa det. ser man exempelvis till gta så hade det över 80 uppdrag bara online. offline fanns det väl 200 till.
jag gillar spelmekaniken och såna saker, men det faller på content. eller kan falla på content. att det dessutom är utannonserat TRE DLC innan spelet är släppt är fanimig inte acceptabelt. det känns mer och mer som att extremt många företag numera hugger upp spel och säljer i delar för att kunna ta 1000 spänn per spel. battlefront 3 var väl det värsta exemplet hittills, men det gör inte att det är oroväckande för mig.
därför så kommer jag att vänta, får jag ett helt spel så kommer jag också att köpa det. får jag ett halvt spel och får betala 400 spänn till för andra halvan så får det vara.
ryktet säger att no mans sky inte blir försenat mer än till sommaren =) Postad 01 February 2016 - 00:11 bara vänja sig.
Postad 01 February 2016 - 07:59
Det där med 15 mission låter väldigt lite , med tanke på att det va ett par i betan så skulle det betyda att du har ca 12 mission kvar att göra? Sen har dom ju sagt att du ska kunna få samma gear i mission som darkzone så då måste det va en gäng mission att göra så man har en chans att få det
Sen där det med DLC kan jag bara hålla med dig helt sjukt sätt att mjölka pengar men ALLA göra det tyvärr , tex assassin creed rent singel player spel och dom utannonserade det med innan spelet kommit. Så att inte köpa ett spel för det så kommer du få svårt att hitta spel tyvärr
Sen att folk tål mycket skada spelet är ju rpg/mmo typ wow fast med skjutvapen , såg nån film där dom tog ner nån elit boss. Så gillar men inte mmo/rpg spel så man nog hålla sig till BF / hardline spel Postad 01 February 2016 - 08:32 Och så har vi alla fusk med...
http://www.neogaf.co...d.php?t=1178067
Hoppas bara att de är något dom stängt av tillfälligt så de inte något stor fix.
fast man vet inte ...
http://www.neogaf.co...5#post193891335 Postad 01 February 2016 - 09:20
Var det inte bara ett uppdrag i betan och ett par side missions? Det där uppdraget man kunde köra om igen var väl troligtvis det enda "riktiga" som jag fattar det. Dock låter 15 ändå jävligt lite, är ganska kluven till spelet själv. Gillar till viss del känslan i spelet och att bara dra runt och leta saker. Sen känns det också som att det är stor risk för enformig gameplay som Ubisoft tyvärr brukar ha, typ Assassins Creed. Postad 01 February 2016 - 09:34 Underbart att man kunde testa detta spelet via betan, för jag tror aldrig jag tröttnat på ett spel så fort som detta. och då har jag sett fram emot detta och mina förväntningar var riktigt stora. Denna betan gjorde så att jag sparade 600 riksdaler. Postad 01 February 2016 - 09:35
Tror det var ett sidemission och ett riktigt i betan. Men för mig så räcker det inte med det. Sen så den där skiten i pvp märkte jag av. Tokrageade igår när jag mötte någon fett odödlig person. En av våra moddar lyckades fippla till ps4 att han blev odödlig och osynlig. Kul värre.
Sen dz... Kul. Man väntar på sin helikopter. När man ställer sig under repet så smäller fyra bomber av och det är några idioter som snor lootet. Man måste vara en grupp på minst tre om det ska gå att få ut saker från dz. Känns värdelöst rent utsagt. Men främst är det sp jag är orolig för. För lite av det iaf. Postad 01 February 2016 - 09:43
Jag spelade lite mer med en kompis igår.
Tycker inte det känns så spännande faktiskt. Blir inget köp för mig. Redigerat av genstruktur, 01 February 2016 - 09:44. Postad 01 February 2016 - 09:59
Fixar de inte detta så är det fet bojkott. Flippar man på "head glitches" i CoD kommer man bli galen på osynliga motståndare i detta spel. Postad 01 February 2016 - 09:59 jag är inne på: Meh också. inte direkt spännande, destiny all over
Inte så superskoj att bli söndercampad vid varje extraction zone heller för den delen. Postad 01 February 2016 - 10:07 Haha, är det bara jag som gillade det? Spelade på PS4. Postad 01 February 2016 - 10:41
Det är väl exakt samma coversystem som på de senare Splinter Cell så det var ju knappast något revolutionerande.
Hade själv inga problem med campande nötter inne i DZ men man var gött nervös varje gång man väntade på helikoptern och folk började dyka upp Man riktigt såg hur alla hade full koll på vad alla gjorde haha Postad 01 February 2016 - 11:49 samma coversystem som i gears typ, inge nytt liksom. Grafiken var si och så, bra fulare än vad som visats tidigare. Man kan bara hoppa upp där de vill man ska hoppa upp, osv osv, småsaker som störde
Kanske kan bli bättre med dlc framöver i tiden? Postad 01 February 2016 - 13:37 Hmm är väldigt splittrad faktiskt. Det finns potential helt klart, men det riskerar att bli repetetivt som det ser ut just nu. Det som suger är just att det kanske kommer vara hur grymt som helst med all DLC installerad men innan dess väldigt samma samma... PVE kan vara skoj men jag tror DZ kommer dominera. Det var riktigt skoj i en grupp och väldigt spännande på egen hand.
Blev flertalet gånger osynlig och odödlig vilket är en REJÄL bugg i ett onlinespel...jag fortsatte spela så ett tag och var ensam och Rogue 300 (!!!) så det startades en Manhunt på typ 5 min efter mig... Postad 01 February 2016 - 14:16
Vad coolt med en Manhunt! Postad 01 February 2016 - 16:52
Haha, lite synd bara att jag var osynlig/odödlig så ingen fick ju tag på mig. Men jag tycker det var nog spännande de gånger man körde Rogue och sprang för glatta livet xD Postad 02 February 2016 - 00:47
Nu stängs de ju lite halv-B bara man går förbi. Men det kanske kommer ett dörrstängar-DLC som gör att det funkar som i E3-demot Redigerat av Ageve, 02 February 2016 - 00:59. Postad 02 February 2016 - 11:26 I betan för the Division, som ägde rum i helgen, var de tillgängliga utrymmena ganska begränsade och det var främst på New Yorks gator spelarna kunde dra fram. Stora delar av kartan var också avstängd liksom nedgångarna till de underjordiska tunnlarna som löper under staden. Nu har dock IGN släppt ett klipp från tunnlarna som visar att det finns en hel del mer yta att leka runt på i spelet som släpps den 8 mars.
http://feber.se/spel...t_under_jorden/ Postad 02 February 2016 - 11:55
Hade gärna sett att fysiken på rutorna kom tillbaka också, fungerade inget vidare i demot
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |