Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell, GTA V Online

371 svar till detta ämne GTA online GTA V online
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 19 October 2013 - 15:57

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Direkt efter uppdrag kan man väl trycka triangel (på PS3) för att snabbt gå in i Passive Mode? Eller har jag drömt det? :P

Postad 20 October 2013 - 16:22

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Skitspel, jag hade sparat över 600k för Adder som kostar en mille dessutom min poäng var 53 och betalade massa pengar för tatueringar, kläder och grejer till mina bilar igår men när jag loggar in idag har jag 300k, poäng 51 och allt jag hade köpt är borta!!

Det är fan andra gången mina köpta saker försvinner, för nån dag sen min pimpade hoj som kostade mig över 100k försvann, hojen köpte jag från hemsidan och då ingår försäkring och allt. Jag ringde vanliga försäkringen men dom hade inga info.

Postad 20 October 2013 - 16:41

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 1
Verkar sjukt instabilt fortfarande. Har inte börjat av den anledningen, inte så roligt att nöta i ett par timmar och sedan försvinner allt.

Postad 20 October 2013 - 21:14

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

• 2525 inlägg
  • 0
Allt är gjort för att det inte ska vara värt all tiden det tar att få ihop till dom dyra grejerna så att folk köper pengar av dom. Så sjukt surt så det finns inte.

Att plötsligt börja från lägre rank igen visar ju att det inte sparats, frågan är då om du faktiskt körde online när du spelade. Råkade ut för något sådant själv i början, trodde jag körde själv men var som sagt inte ens online.

Har själv inte råkat på något strul alls sedan dom senaste två uppdateringarna, ta i trä.

Förutom onda människor som spränger ens oförsäkrade bilar... Skitspel...

Postad 21 October 2013 - 02:42

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag spelade online och när jag avslutade spelet åkte jag till min garage och parkerade bilen sen hissen upp till min lägenhet och loggade ut från live och började på storyn sen stängde av boxen.
Jag googlade på detta och fick läsa att mångas karaktärer tom försvunnit, en annan Xbox polare var på lvl 45 nånting men ikväll var han på lvl 38 och mer än halva hans pengar borta.

Nu är jag på lvl 55 och köpte med mina sista intjänade pengar en Lamborghini för 250k, heller det än pengarna försvinner. ADDER får jag köpa när R* betalar ut halv miljon om dom nu gör det.

Redigerat av Lias08, 21 October 2013 - 02:56.

Postad 21 October 2013 - 13:38

_dawson_
  • _dawson_
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Jag har försökt att skapa ett eget Crew inne på social club några gånger nu. Det går bra och jag sparar, inga proiblem. Men efter att jag har sparat så hittar jag inte mitt nya crew någonstans! Om jag söker på det så hittas inget. Om jag försöker skapa det på nytt så får jag info om att ett crew med det namnet redan finns.

Någon som vet vad som är fel?

Redigerat av _dawson_, 21 October 2013 - 13:38.

Postad 22 October 2013 - 05:21

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Behöver man försäkra bilar som man köpt på nätet?

Postad 22 October 2013 - 15:07

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Behöver man försäkra bilar som man köpt på nätet?

Nej dom är försäkrade.

Postad 01 November 2013 - 19:27

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

Jag spelade online och när jag avslutade spelet åkte jag till min garage och parkerade bilen sen hissen upp till min lägenhet och loggade ut från live och började på storyn sen stängde av boxen.
Jag googlade på detta och fick läsa att mångas karaktärer tom försvunnit, en annan Xbox polare var på lvl 45 nånting men ikväll var han på lvl 38 och mer än halva hans pengar borta.

Nu är jag på lvl 55 och köpte med mina sista intjänade pengar en Lamborghini för 250k, heller det än pengarna försvinner. ADDER får jag köpa när R* betalar ut halv miljon om dom nu gör det.

500k från Rockstar skulel väll komma i oktober.
Så någon som fått pengar?

Postad 01 November 2013 - 19:49

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Update (Nov 1): Currently, we expect the next title update (1.05) addressing player progress loss issues to be available sometime early next week. Following that, we hope to deliver everyone’s GTA$ Stimulus Package before the end of next week. A big thank you to GTA Online players worldwide for your continued patience and understanding and we will continue to keep you all updated.

Så nästa vecka då (kanske). ;)

Postad 02 November 2013 - 10:16

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Jag har fortfarande inte börja med online. Någon fortsatt spela?

Postad 02 November 2013 - 11:42

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

Vänta på patchen som kommer nästa vecka då ska förhoppningsvis alla problem vara fixade. Du skulle dock ha tagit tid och gått online under Oktober då hade du 500k nästa vecka.

Postad 02 November 2013 - 12:27

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Vaknar på morgonen och ser detta meddelande, spelade gta v till sent inatt och någon måste ha live till varje pris haha

Redigerat av Lias08, 02 November 2013 - 12:36.

Postad 02 November 2013 - 12:59

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Det är ett gäng som spelar på PS3 iaf. Och har du tänkte börja spela så behöver du inte vänta på patchen, har inte varit några problem på länge nu för majoriteten av spelarna.

Postad 09 November 2013 - 12:50

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Postad bildPostad bild

Kör lite dancemoves på Futon

Postad bild
Sen får den extra smisk ;)

Postad 09 November 2013 - 19:51

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Var inne och lirade lite idag, var någon FreakyThing eller något som var med också?

När kan man köpa bostad btw?
Är det någon viss rank som krävs eller?

Postad 09 November 2013 - 21:36

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Tror inte det. En som ligger ganska centralt, men inte högst upp i ett hus kostar ca 230 000. Betalar du mer får du en likadan som ligger längre upp, det är enda skillnaden. Jag har en för 230 000, även den har 10-bilarsgarage.

Postad 09 November 2013 - 22:42

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Tror inte det. En som ligger ganska centralt, men inte högst upp i ett hus kostar ca 230 000. Betalar du mer får du en likadan som ligger längre upp, det är enda skillnaden. Jag har en för 230 000, även den har 10-bilarsgarage.

Köper man den via telefonen eller åker man dit och köper den?
Får ju passa på att bränna stimulanspaketet man fick :P

Postad 09 November 2013 - 23:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Köper man den via telefonen eller åker man dit och köper den?
Får ju passa på att bränna stimulanspaketet man fick :P

Det går bra på bägge sätten

Postad 10 November 2013 - 03:12

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag har tröttnat på online, samma missions hela tiden dessutom varje gång man kör samma missions får man mindre pengar, ibland du bränner mer på ammo än du får tillbaks efter missions.

Jag har köpt dyraste huset, köpt varenda super cars, stridsvagn, Buzzards, lyxbåt och flygplan. Igenting att kämpa för längre om inte det kommer en uppdatering snart så man kan råna bank eller andra roligare missions då byter jag spelet till Ghosts eller barnspel till grabben.

Postad 10 November 2013 - 08:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Fan vad du måste ha lirat :D själv har man inte ens en kåk ännu. Å andra sidan så hann jag aldrig spela speciellt mycket innan allt annat kul dök upp. Nu lirar ju klanen massor av ghosts och jag lär väl fortfätta med det jag också.

Postad 10 November 2013 - 13:05

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Fan vad du måste ha lirat :D själv har man inte ens en kåk ännu. Å andra sidan så hann jag aldrig spela speciellt mycket innan allt annat kul dök upp. Nu lirar ju klanen massor av ghosts och jag lär väl fortfätta med det jag också.

Jag var ledig under hela den veckan och sonen var hos hans mamma, träning och spel för hela slanten :D

Postad 11 November 2013 - 06:27

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0
Hmm, om man köper en lägenhet med tillhörande garage, då kan man inte köpa ett extra garage eller?

Postad 11 November 2013 - 07:02

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

Hmm, om man köper en lägenhet med tillhörande garage, då kan man inte köpa ett extra garage eller?

Nej man kan bara ha en lägenhet/garage

Postad 11 November 2013 - 07:57

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Nej man kan bara ha en lägenhet/garage

Misstänkte det...
Läste nu att man var tvungen att köpa lägenheten via internet för att trophyn skulle komma.... Gaaaaaaaaaaaah!

Postad 11 November 2013 - 08:19

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

• 4251 inlägg
  • 0

Jag har tröttnat på online, samma missions hela tiden dessutom varje gång man kör samma missions får man mindre pengar, ibland du bränner mer på ammo än du får tillbaks efter missions.

Jag har köpt dyraste huset, köpt varenda super cars, stridsvagn, Buzzards, lyxbåt och flygplan. Igenting att kämpa för längre om inte det kommer en uppdatering snart så man kan råna bank eller andra roligare missions då byter jag spelet till Ghosts eller barnspel till grabben.

Du måste ju ha suttit nåt extremt mycket, förstår om du är less.

Jag har inte lirat så mycket, har köpt en billigare bil, en MC och ett hus vid stranden. Absolut inte kört varenda mission än kan jag gissa, så där finns lite att hämta.
Men jag hoppas också som du att det blir banker, juvelerare eller någon annan typ av butik man kan stjäla ifrån! Helst med en liten Heisttavla och något annat innan uppdraget börjar.

Postad 11 November 2013 - 12:15

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Du måste ju ha suttit nåt extremt mycket, förstår om du är less.

Jag har inte lirat så mycket, har köpt en billigare bil, en MC och ett hus vid stranden. Absolut inte kört varenda mission än kan jag gissa, så där finns lite att hämta.
Men jag hoppas också som du att det blir banker, juvelerare eller någon annan typ av butik man kan stjäla ifrån! Helst med en liten Heisttavla och något annat innan uppdraget börjar.

Jag har dyraste lägenheten för 400k, ena rummet är arbetsrum med karta och en tavla för att planera osv. Jag tror att det kommer en uppdatering i framtiden men det lär va försent för om 3v släpps ps4 och många lirar andra spel på next gen om inte gtv v släpps till ps4.
Jag är lvl 105 eller nåt men får missions från lvl 30-40, inte så kul att köra samma missions om o om.

Postad 11 November 2013 - 12:36

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Ja det kommer bli så för mig kan jag erkänna, jag har varit in några ggr de senaste dagarna och spelat lite men jag tröttnar ganska fort för det finns inget nytt . Efter jag fått min ps4:a kommer jag nog ha svårt att hoppa tillbaka till PS3 :mellow: Kommer kanske hoppa in och testa nytt DLC ett par ggr bara.

Postad 30 November 2013 - 07:37

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Nån som vill lira idag från 11-16 lägg till Mineur - tänkte försöka få tag i ett gäng så vi kanske kan fylla en server eller liknande :) Kör Xbox

Postad 09 December 2013 - 09:43

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Provar igen . fredagen den 20/12 tänkte jag och några lira - vore kul om flera joinar så vi kanske kan fylla en server t ex.

Postad 09 December 2013 - 15:26

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Provar igen . fredagen den 20/12 tänkte jag och några lira - vore kul om flera joinar så vi kanske kan fylla en server t ex.

Då ska jag nog kunna infinna mig. Någon spikad tid?

Postad 09 December 2013 - 16:43

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Jag kan tänka mig runt 20 tiden - Dottern brukar somna nångång efter kl 19 nämligen :)

Redigerat av stoffe69, 09 December 2013 - 16:44.

Postad 09 December 2013 - 21:19

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2318 inlägg
  • 0

Jag kan tänka mig runt 20 tiden - Dottern brukar somna nångång efter kl 19 nämligen :)

Får tyvärr passa då, ska på glöggkväll då :(
Nästa Fredag kan jag nog dock vid den tiden :D

Postad 09 December 2013 - 22:32

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0
Har dom kört igång heists ännu? Har knappt haft ps3:an igång på någon vecka.

Har man inga från samma crew eller andra polare inne så är det ju inte så roligt. Sen tycker att det kom lite för lite nya uppdrag för att det skulle fortsätta vara roligt.

Postad 09 December 2013 - 22:57

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

• 3103 inlägg
  • 0

Har dom kört igång heists ännu? Har knappt haft ps3:an igång på någon vecka.

Har man inga från samma crew eller andra polare inne så är det ju inte så roligt. Sen tycker att det kom lite för lite nya uppdrag för att det skulle fortsätta vara roligt.

Här har du vad som är på tapetern!
http://www.ign.com/a...-coming-in-2014

Rockstar Games has revealed that Grand Theft Auto V's first story-centric add-on will arrive in 2014, and stars the original cast of Michael, Trevor, and Franklin.

On Rockstar's Newsire, the developer said, "we have big plans for substantial additions in 2014 continuing Michael, Franklin and Trevor's action, mayhem and unexpected adventures in Southern San Andreas."

Additionally, Rockstar detailed the future of its online multiplayer. A bigger update hits this week, with deathmatch and the race creator beta rolling out. Later in the month, we'll see four Capture mode variants -- Raid, Contend, Hold, and GTA -- which Rockstar will detail soon.

Finally, on the subject of online heist missions, the developer wrote, "Heists are currently in development and we are working very hard to get them as polished and as fun as they can be. Stay tuned for much more detail in the New Year."

Redigerat av Zerox_no1, 09 December 2013 - 22:58.

Postad 20 January 2014 - 10:38

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0
Undrar hur bra GTA Online har blivit baserat på vad dom hade tänkt sig på Rockstar..
Känns inte som det blev den succe som många hoppades på, eller var tror ni?

Postad 20 January 2014 - 13:34

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Har inte spelat spelet på flera månader. Känns lite som att det som utlovades och man pratade om innan, framförallt med heist, har gått i stå.

Postad 20 January 2014 - 13:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Känns inte som det blev den succe som många hoppades på, eller var tror ni?

Det är väl lite understatement =P

Postad 20 January 2014 - 15:08

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Har inte spelat spelet på flera månader. Känns lite som att det som utlovades och man pratade om innan, framförallt med heist, har gått i stå.

Lika här, var ju roligt först när vi var flera härifrån som lirade men sen kändes det inte som det kom så många nya uppdrag även fast man fick högre level.
Det plus att heists aldrig kom någon gång gjorde väl att det inte känns värt att lägga tid på längre.

Postad 03 February 2014 - 12:55

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

Det är väl lite understatement =P

Ja något, var in en sväng här om veckan, men det känns som det bara är hopp och lek över det hela. Få människor som kör uppdrag som inte är enkla race för att bunkra pengar.

Postad 11 February 2014 - 21:30

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0
Postad bild

The Valentine’s Day Massacre Special, the latest free update to GTA Online that’s coming this Friday features a variety of fun Valentine's themed extras for Story Mode and GTA Online.

NEW WEAPON: GUSENBERG SWEEPER
Nothing says “I love you” quite like the warm wooden grip and cold steel barrel of a Gusenberg Sweeper machine gun. Get it from any Ammu-Nation location in GTA Online (in Story Mode, the Sweeper is automatically deposited into each character's weapon inventory with two full clips and additional ammo can be purchased at Ammu-Nation).

NEW VEHICLE: ALBANY ROOSEVELT
Paint the town red in the classically-inspired Albany Roosevelt. This armored 1920s limousine is perfect for gangsters and their molls. To properly run amok with the new Roosevelt, get in the driver’s seat and let your friends or Crewmates hang off the side, firing and taking out your rivals as you pass them by. The Roosevelt can be accessed from any garage property in Story Mode and is available in GTA Online from the legendarymotorsport.net in-game website.

NEW ATTIRE
Dress to the nines in a host of new double breasted suits and 1920s flapper dresses, or bare it all in sexy undergarments while going incognito with a selection of new masquerade masks. There are also new novelty t-shirts, hats and more available in stores throughout Los Santos, plus a new Flapper Bob hairstyle exclusively for the ladies.

10 NEW JOBS
The Valentine’s Day Massacre also includes 10 new Jobs scattered like the remnants of a broken heart throughout the world of GTA Online, including Deathmatches, a new Parachute Jump and new land, sea and cycling Races.

Everything in the Valentine’s Day Massacre Special will be available for a limited time starting this Friday, but once acquired you will be able to keep them in your inventory for good. We will also have more information soon for other forthcoming GTA Online content updates including the Dangerous Business Pack, Online Heists, an expansion to the Creator tool and lots more.

Postad 22 February 2014 - 20:12

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Några har kul i GTA V Online

http://www.youtube.c...h?v=TDzBEMOvvFg

Postad 23 February 2014 - 03:09

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0
Är det någon som fortfarande spelar GTA V?

Postad 28 February 2014 - 14:12

Kollba
  • Kollba
  • Forumräv

• 797 inlägg
  • 0

Postad bild

Enjoy the perks of rising through the ranks of your Los Santos and Blaine County business ventures with The Business Update, coming next week on Tuesday March 4th to PSN and Xbox Live. Thrill-seekers and weekend warriors can hop in any of three all-new, blazing fast sports cars: the Albany Alpha, Dinka Jester and Grotti Turismo R... or take to the skies in the new Vestra airplane.

Just like the recent Valentine's Day Massacre Special, the new vehicles and weapons will be available in both Story Mode and Online. In Story Mode, weapons will be deposited into all three characters' inventory with two full ammo-clips and all three cars are accessible from their garage properties. In GTA Online, you'll be able to purchase the new weapons and their attachments at any Ammu-Nation location while the vehicles will be available for purchase from Legendary Motorsport and Elitas.

Postad bild

The Turismo R and Alpha evading LSPD pursuit through downtown Los Santos.

Postad bild
Take to the skies in the luxurious Vestra.

Swing by Ammu-Nation to pick up two new weapons, the Heavy Pistol and Special Carbine, which both offer some serious firepower.

Dress for success with formal and business casual attire options like new suit jackets, slacks, glasses, heels and blouses, or don new all-business hairstyles and currency themed tattoos. There's also a collection of new masks, perfect for disguising yourself during the next hostile takeover.

Postad bild

The Heavy Pistol and Special Carbine, two new weapons available as part of The Business Update.

Don't forget that this weekend is your last chance to grab the Albany Roosevelt limousine, the Gusenberg Sweeper machine gun and all the rest of the exclusive items from the Valentine's Day Massacre Special before they're gone. Once you purchase them in-game, they're yours to keep - but they will no longer be available to purchase after midnight PST this Sunday, March 2nd.

And stay tuned for details about our upcoming Business Update Event Weekend as well as more info to be revealed on future updates including Online Heists, the Capture Creator update, new Assassination and Flight School missions for Story Mode and much more...

Postad 11 September 2014 - 12:28

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0
Något nytt om spelet?
Misstänker att många har slutat spela?

Heist verkar inte ha kommit ännu el har jag fel?

Postad 11 September 2014 - 12:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Misstänker att många har slutat spela?

De börjar väl sen när remastern kommer.

Postad 11 September 2014 - 15:29

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Heist verkar inte ha kommit ännu el har jag fel?

Uppskjutet igen för ett par veckor sedan. Grym hype kring spelet och online men det levde aldrig upp till förväntningarna kring det tyckte jag. Trevlig singleplayer-kampanj men inte så mycket mer.

Postad 11 September 2014 - 15:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Fortfarande bästa havet i ett spel.

Postad bild

Postad 11 September 2014 - 18:04

Loud
  • Loud
  • Beroende

• 1462 inlägg
  • 0

Uppskjutet igen för ett par veckor sedan. Grym hype kring spelet och online men det levde aldrig upp till förväntningarna kring det tyckte jag. Trevlig singleplayer-kampanj men inte så mycket mer.

Håller med, ett bra spel likt alla GTA, men de har en del kvar på att putsa GTA online. Kanske nästa GTA har de lärt sig. :)

Fortfarande bästa havet i ett spel.

Postad bild

Håller med, Farcry ligger väll även det bra till? Grafik och detaljrikedom med stor värld är ju bra, men inte om man glömmer bort det som inte är visuellt.

Postad 11 September 2014 - 18:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ja FC3 har också snyggt hav. Men GTA alltså.. skummet, vågorna och djupkänslan när man dyker. Inget man förväntar sig i ett så stort open world-spel som inte utspelar sig på en paradisö.

Kunde man dyka fritt med tuber på något sätt? Hade gärna velat att man bara kunde byta till det när man ville, men det gick inte när jag lirade iaf.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.