Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption 2

588 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Red Dead Redemption 2 (Xbox One) (Xbox One-spel) 9 8.272726 (10) 181:-
Red Dead Redemption 2 (PS4) (PlayStation 4-spel) 9 8.936506 (62) 199:-
Red Dead Redemption 2 - Special Edition (Xbox One) (Xbox One-spel) 5 (0) Inga priser
Red Dead Redemption 2 - Ultimate Edition (Xbox One) (Xbox One-spel) 6 6.5 (1) Inga priser
Red Dead Redemption 2 - Special Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 (0) Inga priser
Red Dead Redemption 2 - Collector's Box (exkl. Spel) (PS4) (PlayStation 4-spel) 1 (0) Inga priser
Red Dead Redemption 2 - Ultimate Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 8 6.5 (1) Inga priser
Sony PlayStation 4 (PS4) Pro 1TB (inkl. Red Dead Redemption 2) 2018 (Spelkonsoler) 9 8.75 (3) Inga priser
Sony PlayStation 4 (PS4) Slim 1TB (inkl. Red Dead Redemption 2) 2018 (Spelkonsoler) 7 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 26 October 2018 - 23:47

Unregistered4bb67943
  • Unregistered4bb67943
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

Bra att man kan plocka upp pilarna man skjuter också, till skillnad från senaste Tomb Raider...

Det kan man i senaste TR om du köper i skills.

En fråga. Hur sparar man i RDR 2 manuellt? Ser bara en låssymbol för save?

Postad 27 October 2018 - 00:23

STiFLR
  • STiFLR
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0

Hästarna verkar vara de farligaste djuren i spelet :D

Har sett flera klipp innan jag köpte det där hästar sparkar en om man råkar göra nån aktivitet precis bakom en, och det hände mig också nu när jag spelade...

Till häst och på väg till en destination möter jag en annan ryttare som jag råkar krocka med så vi båda flyger av våra hästar... jag klarar mig men den andra dog. Tänkte va fan, jag lootar honom när han ändå ligger där. bara det att hans häst står precis med baken mot mig och sparkar bakut och DÅ dör jag :D

Redigerat av STiFLR, 27 October 2018 - 00:23.

Postad 27 October 2018 - 00:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det kan man i senaste TR om du köper i skills.

I know, men man ska kunna det från början såklart. Speciellt som det är hennes titelvapen.

Spara manuellt: Story - Save Game.

Hästarna verkar vara de farligaste djuren i spelet

De är farliga, men de tål iaf inte flera skott i huvet som vissa andra...

Redigerat av Zoiler, 27 October 2018 - 00:29.

Postad 27 October 2018 - 01:41

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Jag har förhandsbokat från Webhallen, brukar alltid få senast på releasedagen. Men jag fick inte spelet idag! Så hela helgen är förstörd!

Köp digitalt?

Styrningen är verkligen inte att leka med alltså. Man är otroligt klumpig känns det som. Van också vid att trycka ner ena styrspaken för att springa i andra spel (PUBG) och då hukar han sig...riktigt irriterande. Känns som man får fundera varje gång man ska göra något.
Det ska craftas, slå läger, ta ner läger, donera pengar, donera mat och annat. Man blir lätt snurrig i bollen av allt.
Ang äta, behöver man verkligen det? Jag åt lite i typ första uppdraget för att man blev promptad men sen har jag inte käkat något. Verkar ju ändå som man kan lägga på sig lite massa osv enligt menyerna om man börjar vräka i sig, min Arthur borde ju rimligtvis vara ett skelett nu men ser helt normal ut vad jag kan se

Redigerat av La Cucaracha, 27 October 2018 - 01:50.

Postad 27 October 2018 - 03:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Styrningen är verkligen inte att leka med alltså. Man är otroligt klumpig känns det som

Ett tips är att köra i förstaperson. Han verkar röra sig snabbare och smidigare då. Jag byter perspektiv hela tiden.

Käka verkar inte jätteviktigt, ens "core" försvinner så det tar längre tid att regenerera hälsa av vad jag förstått. Har inte badat en enda gång, men folk har iofs klagat.

Postad 27 October 2018 - 05:42

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 722 inlägg
  • 0

Jag har OLED men drog på max, vilket var 500, då 300 var för klent. Riktigt bra HDR på detta spelet, då det ser naturligt ut.

Ok tack. Får prova igen. Tyckte det blev för mycke så man blev bländad typ. Ska prova igen och se om man hittar ett bra läge

Postad 27 October 2018 - 07:18

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0
Spelat ca 5 h.

Spelet växer lite hela tiden, men inget wow hittills för min del. Det jag stör mig mest på är faktiskt grafiken i filmsekvenserna. Känns som PS3 grafik eller? Kör PS4 PRO.

Eller så är man så kräsen för man spelar en hel del Gods of War!

Edit: fattar inte varför dom inte kör 1440p checkboard. Grafiken är nästan urusel på PRO.

Redigerat av FettAnka, 27 October 2018 - 08:23.

Postad 27 October 2018 - 07:45

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Jag har förhandsbokat från Webhallen, brukar alltid få senast på releasedagen. Men jag fick inte spelet idag! Så hela helgen är förstörd!

Man kan ju köpa ett ex fysiskt och lämna igen det som kommer på måndag till där du köpte det i butik. Så har gjort ett par gånger då det inte kommit i tid.

Postad 27 October 2018 - 08:29

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

• 5338 inlägg
  • 0
Mappa om knapparna via appen?, om inte spelet har någon vettig funktion inbyggt.

Kan ju kanske fucka annat. Men ett tips.

Postad 27 October 2018 - 09:00

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10546 inlägg
  • 4

Man kan ju köpa ett ex fysiskt och lämna igen det som kommer på måndag till där du köpte det i butik. Så har gjort ett par gånger då det inte kommit i tid.

Det är helt sjukt vad missbruket av öppet köp spritt sig hos konsumenterna.

Postad 27 October 2018 - 09:50

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Har man väntat på nåt länge vill man ha det i tid. Återköp på obruten förpackning anser jag inte vara så farligt. Butiken förlorar inte en krona på det.

Postad 27 October 2018 - 10:21

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10546 inlägg
  • 0

Har man väntat på nåt länge vill man ha det i tid. Återköp på obruten förpackning anser jag inte vara så farligt. Butiken förlorar inte en krona på det.

Missförstod lite. Tänkte du lämna tillbaks det du köpte dyrare på releasedagen :)

Postad 27 October 2018 - 11:00

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Spelade ett par timmar igår (efter att ha väntat i över 2 timmar på den förbaskat sega installationen från skiva).

Hittills är det lite småtråkigt, men det blir väl bättre. Kontrollerna är sämre än i GTA, med märkliga kombinationer av knappar. Han går långsamt, och när han "springer" i snön ser det nästan komiskt ut.

Grafiken är ingen höjdare heller hittills. Spelar på PS4 Pro, fast i 1080p så jag slipper se den dåliga skalningen iaf.

Postad 27 October 2018 - 11:35

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0

Nån skillnad på ljudvolymen på Pro mellan 4K och 1080p? Borde ju vara mkt behagligare på 1080p läget.

Postad 27 October 2018 - 11:56

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Spelade ett par timmar igår (efter att ha väntat i över 2 timmar på den förbaskat sega installationen från skiva).

Hittills är det lite småtråkigt, men det blir väl bättre. Kontrollerna är sämre än i GTA, med märkliga kombinationer av knappar. Han går långsamt, och när han "springer" i snön ser det nästan komiskt ut.

Grafiken är ingen höjdare heller hittills. Spelar på PS4 Pro, fast i 1080p så jag slipper se den dåliga skalningen iaf.

Makalöst dålig implementation av 4K. Grafiken känns ju som från 2016. Men ibland i solljus ser det magiskt ut.

Men inget god of War precis. Det är den snyggaste grafik jag sett på en konsol!

Postad 27 October 2018 - 12:06

New Player
  • New Player
  • Veteran

• 1586 inlägg
  • 0
Ska bli kul att se när DF syr ihop spelåret och utser de 10 mest tekniska spelen för året. Förra året vann ju HZD välförtjänt.

Redigerat av New Player, 27 October 2018 - 12:07.

Postad 27 October 2018 - 12:13

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0

Hittills är det lite småtråkigt, men det blir väl bättre.

Ja det blir roligare efter några timmar, när man blir mer fri att utforska världen.

Ja jag kör också i 1080p, ser fan bedrövligt ut på stor bild i ”4K”, fattar inte att Digital Foundry va mer kritiska över detta, då dom annars brukar va redigt hårda mot liknande brister. Men dom kanske fått en slant av Rockstar ;)

Postad 27 October 2018 - 13:08

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0
Fick nästan lite Witcher 3-vibbar av all crafting, där var ju jättemycket helt menlöst om man inte spelade på högsta svårighetsgraden. Här kan man väl inte ens ändra svårigheten så man kan ju redan nu fundera på hur mycket mat osv man kommer laga, använda 100 olika recept osv. Ibland känns det som dom trycker in för mycket saker för att göra det realistiskt och sen faller det platt eftersom man kan gå och snaska på en kotte emellanåt istället.

Har som sagt inte spelat speciellt långt, 5-6 timmar kanske men är inte direkt överväldigad än.

Postad 27 October 2018 - 13:17

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Vore bra om det skrevs ut vilken plattform folk lirar på när de klagar på grafiken då det varierar grovt mellan de olika...

Postad 27 October 2018 - 13:49

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Vore bra om det skrevs ut vilken plattform folk lirar på när de klagar på grafiken då det varierar grovt mellan de olika...

PS4 PRO handlar det sista om!

Postad 27 October 2018 - 14:27

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0

Köp digitalt?

Styrningen är verkligen inte att leka med alltså. Man är otroligt klumpig känns det som. Van också vid att trycka ner ena styrspaken för att springa i andra spel (PUBG) och då hukar han sig...riktigt irriterande. Känns som man får fundera varje gång man ska göra något.
Det ska craftas, slå läger, ta ner läger, donera pengar, donera mat och annat. Man blir lätt snurrig i bollen av allt.
Ang äta, behöver man verkligen det? Jag åt lite i typ första uppdraget för att man blev promptad men sen har jag inte käkat något. Verkar ju ändå som man kan lägga på sig lite massa osv enligt menyerna om man börjar vräka i sig, min Arthur borde ju rimligtvis vara ett skelett nu men ser helt normal ut vad jag kan se

Det är iaf inte lika dumt som i riktiga rpg:er där man får mer hälsa av ett par handskar och varje ny pryl man plockar upp ger plus på vissa grejer och minus på andra så man inte kan bestämma sig för vilka grejer man ska använda

Postad 27 October 2018 - 14:42

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0

Tycker det ser helt underbart ut på ps4 pro i 4k läget med LG Oled 65c7.  Visst. det kan kanske vara lite skarpare, men att säga att det ser bedrövligt ut eller helt ospelbart, är ju att överdriva rätt rejält (typ i snitt med en del folk på reddit som säger att det ser ut som ett ps3 spel :) ).  Är detaljerat till tusen, särskilt när man börjar chapter 2 och tittar ut över landskapet så ser det bedårande vackert ut. 

Postad 27 October 2018 - 14:52

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

• 2830 inlägg
  • 0

Det är iaf inte lika dumt som i riktiga rpg:er där man får mer hälsa av ett par handskar och varje ny pryl man plockar upp ger plus på vissa grejer och minus på andra så man inte kan bestämma sig för vilka grejer man ska använda

Att man får mer HP eller då hit points av bättre handskar är väl inte orimligt i sig eller? Allt beror väl på hur systemet är utformat om det är enkelt att förstå. Systemet i RDR2 är iaf i ett tidigt skede brutalt krångligt att förstå.

Postad 27 October 2018 - 15:00

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Tycker det ser helt underbart ut på ps4 pro i 4k läget med LG Oled 65c7. Visst. det kan kanske vara lite skarpare, men att säga att det ser bedrövligt ut eller helt ospelbart, är ju att överdriva rätt rejält (typ i snitt med en del folk på reddit som säger att det ser ut som ett ps3 spel :) ). Är detaljerat till tusen, särskilt när man börjar chapter 2 och tittar ut över landskapet så ser det bedårande vackert ut.

HDR räddar upp det mesta. Men vissa ansikten och detaljer är det verkligen PS3 grafik på. Lite underligt.
Detta hade kunnat åtgärdas med att rendera det i 1440p och sen checkboard. Men i regn och kvällstid är det faktiskt grafikporr :)

Postad 27 October 2018 - 15:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Haha, ja jag kliar mig i huvudet över de som klagar på grafiken med tanke på hur det ser ut hos mig, men jag förstår ju att det beror på plattformen. Det är ursnyggt. God of War ligger knappt före i nån omröstning på ERA sist jag kollade, men God of War är inte en äkta öppen värld och är så mycket stelare. Varje gång man klättrar för något så döljer det inladdningar av världen, det finns inget sånt i RDR2. Om man tänker på helheten med all fysik, animationer, AI, variation etc så är det för mig ingen tvekan om vilket spel som har den snyggaste öppna världen hittills.

Som sagt, om man tycker han rör sig långsamt så testa FPS-läget ibland. FPS-läget är även mycket bättre för att se ansikten och saker som är nära. Där låg en halväten hare säger han, okej? Växlar till FPS-läget, aha! Borde vara standard i spelen framöver, mycket smidigt.

Postad 27 October 2018 - 15:23

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0
Grafiken blir bättre efter ett tag. Det känns som att spelets intro gjordes på PS3-tiden ;)

Nu ser det helt ok ut i 1080p på PS4 Pro. Tyvärr resulterar det istället i bitvis dålig framerate och hög ljudnivå.

Det börjar bli roligare med, men kontrollerna får en att bli förbannad och skratta om vartannat.

Postad 27 October 2018 - 18:12

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
Alltså grafiken är brutalt snygg, men det är just uppskalnings artefakterna på PS4 Pro i ”4K” läget som ställer till det, då det blir dubbellinjer i kanterna. Närbilder ser bra ut, men detaljer längre bort blir grötiga pga detta. Vanliga PS4 kör i native 1080p och så där slipper man artefakterna, samt att dom inte syns i 1080p läget på Pro.
Men har man sett spelet i native 4K på X, vilket jag tyvärr gjorde tidigare idag, så vill man bara gråta åt Pro versionen :(
Allt skulle lösa sig om dom körde i 1440p och gav fan i uppskalningen, eller körde med samma checkerboarding som Sony spelen.

Men, men, i-lands problem. Spelet är ju som sagt annars snyggt. ;)
Och det börjar äntligen ta fart nu :)

Postad 27 October 2018 - 18:24

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0

Vet inte om det nämnts i tråden, men vissa påpekar att det ser skarpare ut på Pro om man stänger av HDR (verkar som HDR överlag inte nyttjas lika bra som i andra spel ändå, så kanske ingen större förlust).

Det är klart, att lira på oneX för den mest kompromisslösa versionen hade ju varit trevligt, men som spelet ser ut på PS4 Pro hade det bara varit bortkastade pengar för ett fåtal pixlar mer. Särskilt då vi är i slutet på en generation (med annalkande oneX2 och PS5 inom 1-2år), där nästa generation helt klart kommer bjuda på en "remaster" av RDR2 (med 4k/60fps och extra ögongodis) i samma andra som Rockstar gjorde mellan förra och nuvarande generation av GTAV.

Postad 27 October 2018 - 19:15

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0
Det blir nog fint på PC när (om) det kommer dit. Då kan man nog få både bra grafik och hög frame rate med en bra rigg.

Postad 27 October 2018 - 19:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

Det blir nog fint på PC när (om) det kommer dit. Då kan man nog få både bra grafik och hög frame rate med en bra rigg.

Ja på nästa konsoler också, men det spelar ju mindre roll i nuläget.

Postad 27 October 2018 - 19:42

BOLLING3R
  • BOLLING3R
  • Användare

• 196 inlägg
  • 0
Har kört 2 procent men av det man sett så är man imponerad.

Postad 27 October 2018 - 20:42

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Ja på nästa konsoler också, men det spelar ju mindre roll i nuläget.

Inte om man väljer att vänta på grund av det.;)

Postad 28 October 2018 - 07:09

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

Detta hade kunnat åtgärdas med att rendera det i 1440p och sen checkboard

...och sen skalning, menar du. ;)
Sen cb makes no sense.

Men ja, Pro i 4K verkar trasigt. Vem godkände det här? Synd på ett iövrigt fantastiskt snyggt spel.

Redigerat av pacman, 28 October 2018 - 09:14.

Postad 28 October 2018 - 11:04

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Men ja, Pro i 4K verkar trasigt. Vem godkände det här? Synd på ett iövrigt fantastiskt snyggt spel.

Trots den dåliga skalningen hackar det ändå rejält i byarna. På ett ställe (tror det var Strawberry) såg det ut som runt 20 fps.

Redigerat av Ageve, 28 October 2018 - 11:07.

Postad 28 October 2018 - 11:20

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
Läser man kommentarerna på Digital Foundry videon på youtube, så får Rockstar en redig känga för den usla skalningen.

Digital Foundry har varit rejält kritiska tidigare mot liknande problem med upplösning/scaling på diverse spel, så fattar inte hur dom tyckte detta va okej?

Hoppas dom gör uppföljning på detta.

Postad 28 October 2018 - 11:32

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Är HDR läget kasst på detta spel? Många som klagar på grådaskig bild, som att en grå hinna ligger över bilden både på PS4 och Xbox One. Hur upplever ni som har spelet detta?

Länk: https://www.youtube....h?v=D-U5rtkCXqc

Postad 28 October 2018 - 11:37

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

• 803 inlägg
  • 0

Är HDR läget kasst på detta spel? Många som klagar på grådaskig bild, som att en grå hinna ligger över bilden både på PS4 och Xbox One. Hur upplever ni som har spelet detta?

Länk: https://www.youtube....h?v=D-U5rtkCXqc

HDR gör i alla fall ingen större nytta på. Ser ingen skillnad. Något är fel där med. Mappningen är inte 100

Postad 28 October 2018 - 12:27

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Tycker spelet är helt ok, lirar på PS4. Ok att det kan lagga till lite när man är i en stor stad men tycker scräckpropagandan här inne är lite väl, det är ju inte ospelbart om man säger. Har inte segat så att det påverkat i någon eldstrid för mig iaf. (Men det kanske mest var något konstigt med HDR eller skalning på PS4pro som det klagades över) ;)

Har kanske inte fastnat riktigt i storyn som man gjorde i första RDR men har inte kommit jättelångt heller ändå. Men är ju hur soft som helst att bara parkera hästen när man hittar någon sjyst viewpoint och bara njuta av utsikten. 

Men på något sätt känns det mindre "Western-aktigt" än första, men kanske är för att det känns modernare fastän storyn utspelar sig före. 

En fråga. Hur sparar man i RDR 2 manuellt? Ser bara en låssymbol för save?

Se till att du har "Auto Save" avstängt i settings, sen går det inte att spara om man är i ett uppdrag heller.

Redigerat av HenkeEdge, 28 October 2018 - 13:30.

Postad 28 October 2018 - 12:51

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0

HDR gör i alla fall ingen större nytta på. Ser ingen skillnad. Något är fel där med. Mappningen är inte 100

Kör med LGs 65C7, med en icke-kalibrerad HDR (valde technicolor eller vad läget heter) och testade att skifta fram och tillbaka med HDR på/av igår:

- Med HDR avstängt
  Grådaskig bild

- Med HDR påslaget (ca 230-250 i inställningarna)
  Färggrann bild, med tillhörande underbara kontraster.

Kan hända att HDR påverkar bilden negativt på andra TV apparater som inte är OLED, alternativt de inställningar som gjorts manuellt i de olika HDR lägena.

Postad 28 October 2018 - 13:22

MattEng76
  • MattEng76
  • Användare

• 225 inlägg
  • 0

Läser man kommentarerna på Digital Foundry videon på youtube, så får Rockstar en redig känga för den usla skalningen.

Digital Foundry har varit rejält kritiska tidigare mot liknande problem med upplösning/scaling på diverse spel, så fattar inte hur dom tyckte detta va okej?

Hoppas dom gör uppföljning på detta.

Tittar man lite noggrannare på de kommentarer som gjorts i den artikeln, så ser man ganska tydligt att det är en majoritet av "Xbox-anhängare" som sågat PS4 Pro versionen, med negativa lagda röster på alla kommentarer där någon sagt något positivt om PS4 versionen :) . Att titta i kommentarsfält efter konstruktiva kommentarer över skillnader mellan PS4 och XboX är det mest meningslösa man kan göra, särskilt i sådana artiklar där versionerna ställs mot varandra. 

Postad 28 October 2018 - 13:27

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
HDR ser riktigt bra ut på min Oled iaf.
Många spel har rätt så överdriven HDR, men här har dom fått bra balans på det hela :)

Postad 28 October 2018 - 14:26

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Hur upplever ni som kör på ps4pro fläktljudet?

Postad 28 October 2018 - 14:41

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Hur upplever ni som kör på ps4pro fläktljudet?

Ganska tyst för det mesta, men fläkten varvar upp rejält på sådant som inte borde vara krävande, t ex när man står och läser en lapp osv.

edit: Depth of field är väldigt fult på PS4 Pro med, och frameraten påminner dessvärre om Just Cause 3 ibland.

Laddade upp ett kort klipp:

edit: Det är såklart inte lika illa hela tiden, men så fort man kommer in i en by droppar fpsen.

https://www.youtube.com/watch?v=XoGWmarPQgs

Redigerat av Ageve, 28 October 2018 - 15:32.

Postad 28 October 2018 - 15:45

ZooN_86
  • ZooN_86
  • Användare

• 157 inlägg
  • 10
Glider förbi tråden o kollar läget bara..

Bifogad fil(er)

Redigerat av ZooN_86, 28 October 2018 - 15:46.

Postad 28 October 2018 - 17:38

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

• 1740 inlägg
  • 0
Haha, jag måste också skaffa ett gaming seat för cowboy-spel :D

Postad 28 October 2018 - 17:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
Haha 😀

Postad 28 October 2018 - 17:48

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

:P

Postad 28 October 2018 - 18:45

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Frugan kanske ska få spela ikväll 😀

Postad 28 October 2018 - 19:32

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

• 670 inlägg
  • 0

Någon gjorde en jämförelse med "HDR på" och "HDR av", vet inte om det var PS4 eller Xbox One:

https://i.imgur.com/nmYJN9N.jpg

I denna jämförelse så ser ju "HDR av" läget helt klart mycket bättre ut. HDR läget är ju grådaskigt som faen. Jag får väl prova själv när PostNord väl levererar mitt exemplar av spelet. Hoppas att Rockstar fixar detta så fort som möjligt, om det är så där grådaskigt.

Redigerat av Agaton, 28 October 2018 - 22:29.

Postad 28 October 2018 - 19:41

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6891 inlägg
  • 0
Skumt. Jag kör med HDR, men det ser inte grådaskigt ut. Får testa utan HDR sen och jämföra.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.