Har förresten börjat komma in i spelet efter mycket om och men (jag vet, jag är lite seg) och nu börjar jag äntligen döda fler än vad jag själv bli dödad. Yehey! Mitt stora mål nu är att få tag i atombomben, men jag har inte ens varit i närheten av 25 kills så den får jag väl stäva efter ett tag till...
Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(59)
|
306:- | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Prestige Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Modern Warfare 2 - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(3)
|
Inga priser |
Call Of Duty 7: Black Ops (2799 inlägg)
|
12 år sedan |
MHB's interna MW2-turnering! (1327 inlägg)
|
16 år sedan |
Call Of Duty: Modern Warfare 2 (7 inlägg)
|
16 år sedan |
Modern Warfare 2 Night Vision Googles (11 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 13 December 2009 - 20:10
Har förresten börjat komma in i spelet efter mycket om och men (jag vet, jag är lite seg) och nu börjar jag äntligen döda fler än vad jag själv bli dödad. Yehey! Mitt stora mål nu är att få tag i atombomben, men jag har inte ens varit i närheten av 25 kills så den får jag väl stäva efter ett tag till...
Postad 13 December 2009 - 20:10
Om någon MHB-spelare fuskar sig till 10th prestige så är det frysen direkt!Tar inte udden ur sista prestigen... syns ju på dina stats om du har fuskat eller inte.. sen värdesätter inte jag mig emot random folk utan kampen sker ju internt inom MHB så att säga...
Postad 13 December 2009 - 20:47
Postad 13 December 2009 - 21:09
Postad 13 December 2009 - 22:01
Lagg kan verkligen konsten att FÖRSTÖRA detta spel. Fan vet vad jag själv kan göra åt det. Min connection visar 4 staplar ändå laggar det. Testat att gå från trådlöst till sladd. Spelar ingen roll alls. Stängt ner datorn samtidigt som jag lirar. Same shit. När man gång på gång skjuter vapnet tomt å ändå inget händer då tröttnar jag som f-n. Nått bra på TV idag?
Står det NAT: Open i huvudmenyn? Kanske kan vara nåt med brandväggen?
Postad 13 December 2009 - 22:59
Det e ju fan bättre räckvidd på 1887 och kniven med Commando än vad det är med sniperbössorna!
Det är spelet är inte balanserat nånstans!
Spelade förövrigt för första gången TDM på Rust. Har nästan bara spelat TDM och första gången den banan dyker upp.
Postad 13 December 2009 - 23:01
Postad 13 December 2009 - 23:16
Anledning: Jag noobtubade hela matchen, körde med one man army. Fyllde på hela tiden
Redigerat av threnode81, 17 December 2009 - 22:03.
Postad 14 December 2009 - 00:06
Postad 14 December 2009 - 00:08
YEAH!ikväll har varit den absolut sämsta kvällen,, totalt ospelbart. skitspel
Postad 14 December 2009 - 00:37
Postad 14 December 2009 - 00:49
Postad 14 December 2009 - 01:10
hmmm....står att det är 0 Total Players Online!! är det bara så för mig? Server problem på g?
På G? Är det inte alltid problem i detta spelet?
Jag tycker detta spelet är skittråkigt faktiskt, kvittar om mitt lag vinner eller förlorar, tycker inte det är ett dugg roligt.
Kanske skulle byta in det till nåt spel som faktiskt fungerar online....
Postad 14 December 2009 - 07:17
Faen har inte varit i närheten av Tactical Nuke sen jag gick i prestige fast jag är uppe på lvl +40 nåt. Alla flygande saker blir nerskjutna lite för fort dessa dagar
Postad 14 December 2009 - 08:00
Har vunnit alla matcher som spelats igår å idag.. win streak på 51 and counting..
Grymt fraz!
Men det var ju nära torsk när vi lirade mot dom där tyskarna. Den matchen gick det riktigt bra för mig, men det var l2ickard som avgjorde. 3-3 och dom hade plantat och var 2st kvar, då sätter sig idioterna på exakt samma ställe och l2ickard plockar bägge två nästan direkt och kan sen defusa i lugn och ro. Riktigt skön vinst måste jag säga!
Skrikande tyskar...fy fan. Dessutom blev det ju tyvärr bara en match mot dom, dom lämnade ju direkt sen. hahaha!
Faktiskt riktigt kul när det blir så där jämna matcher.
Men det tycker ju kanske inte du frasse, du får väl svettningar när vi är så där nära en förlust.
Redigerat av BrittBastard, 14 December 2009 - 08:03.
Postad 14 December 2009 - 08:45
Jag som ofta gnällde på lagg i C0D4 har faktiskt inta alls lika stora problem nu....På G? Är det inte alltid problem i detta spelet?
Jag tycker detta spelet är skittråkigt faktiskt, kvittar om mitt lag vinner eller förlorar, tycker inte det är ett dugg roligt.
Kanske skulle byta in det till nåt spel som faktiskt fungerar online....
:-)
Postad 14 December 2009 - 08:49
Jag som ofta gnällde på lagg i C0D4 har faktiskt inta alls lika stora problem nu....
:-)
Känner inte ofta av lagg heller, även om jag dock brukar skylla på det när jag suger, och det gör jag ju allt som oftast
Postad 14 December 2009 - 09:43
då är vi två :-)Känner inte ofta av lagg heller, även om jag dock brukar skylla på det när jag suger, och det gör jag ju allt som oftast
Postad 14 December 2009 - 09:51
Inlägg #3218Får man fråga vad som menas med godispapper?
GODISPAPPER!!!!
Redigerat av Unregistered70c626f4, 14 December 2009 - 09:55.
Postad 14 December 2009 - 09:54
Weapon Stats MW2
Jag är inte förvånad över siffrorna faktiskt. UMP:en är ju faktiskt också lite OP.
Trodde dock att FAMAS:en låg närmare FAL:en än vad den gör.
FAL:en är ju helt överlägsen på långt håll. Om man nu ska stirra sig blind på dom där siffrorna d v s.
Har heller ingen aning om hur officiell den där listan är.
EDIT: den är nog inte officiell då det saknas en del siffror.
Skulle gärna vilja se siffror på alla shotguns.
Redigerat av BrittBastard, 14 December 2009 - 09:56.
Postad 14 December 2009 - 10:39
Postad 14 December 2009 - 11:20
Postad 14 December 2009 - 12:04
Det var riktigt skoj igår....fast för min del gick det väldigt upp och ner.....inga kills i ena matchen och 8-10 kills i nästa......
kul dock att se att l2ickard kan spela annat än mosh shit......en välkommen comeback....
Redigerat av Unregistered32f0b602, 14 December 2009 - 12:06.
Postad 14 December 2009 - 12:32
Postad 14 December 2009 - 12:52
Postad 14 December 2009 - 13:04
Det trista är väl att det tar udden av 10e prestige. Man får väl stanna på prestige 9 nu istället...
Sant.
Tråkigt med nissar vars största mål i livet är att förstöra för andra...
Postad 14 December 2009 - 13:06
Mosh pit är ju helt överlägsen spellista, även S&D finns med där.kul dock att se att l2ickard kan spela annat än mosh shit......en välkommen comeback....
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 14 December 2009 - 13:06.
Postad 14 December 2009 - 13:08
Om någon MHB-spelare fuskar sig till 10th prestige så är det frysen direkt!
Ja, det är inte många regler vi har i MHB men detta är ju definitivt en av dom, INGET prestigefusk.
Postad 14 December 2009 - 13:11
Det är därför du bara ska spela med MHBare :-)Börjar bli trött på alla airdrop-tjyvar
![]()
Att lede fi lägger fingrarna på lådan om dom får chansen kan jag ta, men att nötter i egna laget tycker att "kolla-gratis-grejer-,för-jag-e-så-j@vla-kass-att-jag-inte-kan-kriga-ihop-till-en-egen-låda" börjar bli irriterande.
Fan jag som brukar vara juste å täcka dom så dom hinner ta sin låda.
Postad 14 December 2009 - 13:17
Det måste komma en patch som fixar detta alternativt banna dem som fuskar.Här är förklaringen till varför det finns så många döskallar idag:
http://www.youtube.c...player_embedded
Så nu är det fritt fram att bli döskalle för de som vill...
(Skönt att MS portade 1 miljon kryssboxar pga av chippning. Priset sjönk rätt duktigt på begagnade kryssboxen efter det hörde jag :-) )
Postad 14 December 2009 - 13:20
Japp hade med mig 27 raka sen i lördags... men det tog tvär stop vid match 61... mötte en klan med ärligt uppspelade döskallar å några prestige 9are.. kan ju bara säga att de inte hade fuskat det minsta.. pang smack så var den matchen slut...
De var otroligt grymma. Skulle fan vilja speca dom i några matcher för att se hur de gick till. Det känns som att deras positioner var extremt genomtänkta så där skulle man nog kunna lära sig ett och annat...
Postad 14 December 2009 - 13:33
https://www.minhembi...howtopic=250771
Postad 14 December 2009 - 14:40
Hur gjorde de? Vad hade de för taktik?De var otroligt grymma. Skulle fan vilja speca dom i några matcher för att se hur de gick till. Det känns som att deras positioner var extremt genomtänkta så där skulle man nog kunna lära sig ett och annat...
Postad 14 December 2009 - 14:51
Hur gjorde de? Vad hade de för taktik?
Jag fick känslan av att de tillsammans hade koll på i princip hela banan (Derail på defense). De hade förmodligen valt positionerna med omsorg o sen var de riktigt bra på att panga
Postad 14 December 2009 - 14:54
För mig så är det Famas med RDS som är favoriten, tätt följt av Tar 21 med Holo och ACR med RDS. Jag tycker SMGs är sämre i det här spelet (eller så är ARs bättre?) men P90 med järnsiktet+dämpad är nog favoriten där. Sedan får jag inte riktigt något bra grepp om M16 i detta spel, den verkar lika stark som i 4:an men verkar ha lite sämre ackuratess?
Postad 14 December 2009 - 15:00
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 December 2009 - 15:00.
Postad 14 December 2009 - 15:01
Postad 14 December 2009 - 15:03
jag kör M16 och tycker att det är rätt bra. De andra studsar så mycket vilket driver mig till vansinne....Nu när dom flesta har spelat ett par dagar av det här spelet undrar jag vad ni har för favoritvapen (& gärna vilket siktet ni använder)?
För mig så är det Famas med RDS som är favoriten, tätt följt av Tar 21 med Holo och ACR med RDS. Jag tycker SMGs är sämre i det här spelet (eller så är ARs bättre?) men P90 med järnsiktet+dämpad är nog favoriten där. Sedan får jag inte riktigt något bra grepp om M16 i detta spel, den verkar lika stark som i 4:an men verkar ha lite sämre ackuratess?
Granatkastaren är kul :-) (oavsett vapen)
Fick ett "Noob tube slut" meddelande häromdagen av en sur rackare :-)
Hahaha.... skrev jag tillbaka :-)
Postad 14 December 2009 - 15:11
vilket varv är du på nu??Jag gillar intervention, AK47 och cowboys. De senare får man inte spela med så länge så det är SCAR som spelas mest med. Famas är också rätt trevlig.
Postad 14 December 2009 - 15:19
Postad 14 December 2009 - 15:33
Kör ACR med holographic och dämpare för tillfället. Upplever inte någon direkt rekyl. Tycker den bössan är ganska exakt på målet. Pipan far inte runt som en gräddvisp när man skjuter i alla fall.Oj....svårt det där med vapen....det pendlar lite. Men favoriten är nog Scar med dämpare, scavenger för mina claymores, stopping power och ninja. Annars blir det mycket ACR med dämpare och red dot, bling, stopping power och ninja.
Upplever ingen egentlig skillnad mellan holographic och red dot, så det kan lika gärna vara red dot.
Har ju inte tryckt på prestige än så jag väntar med spänning på vissa vapen, bl a någon cowboy alla snackar om och som ganska många verkar springa omkring med i dubbla uppsättningar.
Postad 14 December 2009 - 15:36
Postad 14 December 2009 - 15:49
Postad 14 December 2009 - 18:39
Scar med ljuddämpare
Cowboysarna (eller bästa tillgängliga shotgun) som andravapen
Claymores
Scavanger
Hardline
Ninja
En allround, smygarklass. Så fort jag kommer in i en byggnad eller går runt hörn drar jag fram shotgun eftersom scaren med sin bedrövliga eldhastighet och lätt kastrerad med dämpare inte skrämmer någon i närstrid (ingen stopping power heller). Cowboysarna eller tex strykern är ju däremot galet effektiva när man har någon in på livet. Däremot är scaren tillräckligt kraftfull att plocka folk på håll. Lägger alltid claymores efter mig och brukar utnyttja killstreakrewards rätt friskt i och med hardline.
Om jag ville vara mer "rambo" bytte jag ut scaren mot m16 med tuben och stopping power.
För små banor och CTF brukar jag köra:
Ump med dämpare
Marathon
Stopping power
Steady aim
Bara springa runt och spraya, good fun
På headquarters och domination så brukar jag lattja lite med skölden. Svårt att få död på folk men jäkligt kul att köra och rätt använt en tillgång för laget.
Snipers och Lmg har jag hittills knappt rört.
*edit*
Vad gäller sikten så håller jag mig till järnsikten. Känns som slöseri att använda istället för dämpare eller tuben. Undantaget är för att klara challanges.
Redigerat av brottarkungen, 14 December 2009 - 18:43.
Postad 14 December 2009 - 18:48
Sådär känner jag när man spelat med er (som tur inte så mycket mot er). Man liksom undrar, hur fan det möjligt? Hur fan gör dom? Syftar främst på det till 99% blir vinst, kallar in nuken flera matcher i rad, går själv levande ur en närstrid mot 3 (el fler) fiender o.s.v.De var otroligt grymma. Skulle fan vilja speca dom i några matcher för att se hur de gick till. Det känns som att deras positioner var extremt genomtänkta så där skulle man nog kunna lära sig ett och annat...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
Call Of Duty 7: Black Ops
46 filmer
13 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?