Köpte GT5 i veckan och spelat en del nu. dock inga jättepass, måste juh hinna med annat också!
Men lite tankar/funderingar/reflektiner/frågor som dykt upp!
(Fått en del svar här i tråden men vissa grejer kvarstår!)
B-Specen...i mina ögon SJUKT trist, även om man kan låta dem rulla när man gör annat måste man juh engagera sig genom att starta, ta ledning osv, och eftersom menysystemet i mina ögon är segt blir det "jobbigt" (se nedan om menysystemet)
"Måste" man köra B-Spec för att låsa upp vissa bilar osv för att komma nånstans i spelet? Kan man öka hastigheten i racen?
Måste man ta guld osv i alla events för att komma nånstans? Själv nöjer jag mig oftast med Brons om jag klarar det på första försöket, orkar inte nöta samma bana om o om igen...
(Är inte intresserad av att plocka alla trophys eller så bara ta mig framåt i spelet...)
Kommer man någonstans utan att lägga massor med tid på att göra inställningar osv på bilarna? Har dålig koll på det hela + tycker det är roligare att köra än att meka! (Köper dock gärna trim osv
Fanns det möjlighet att ta backup på ens save/profil på nått sätt?
Någon annan som stör sig på uppbyggnaden av menysystemet osv? Förutom att det e ganska slött i mina ögon, är det juh också så att man får gå "omvägar" för en del grejer...
T.ex. om man skall starta ett race, eller precis kört ett, och konstaterar "Jag behöver trim för att klara detta..." så måste man ut i huvudmenyn, för att sedan in i trimmet, för att gå hela vägen tillbaka sen...eller har jag missat nått?
Likadant om man inte har en bil för just det racet så måste man gå ut hela vägen osv...
Ligger för närvarande på Level 14, ca 520.000 pengar...
/Jocce
Redigerat av Jocce81, 09 January 2011 - 17:34.
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Nästa generations Logitech G27 ?
1 bild
24 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?