Battlefield 3 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
5
|
(26)
|
199:- | |
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(12)
|
Inga priser | |
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
9
|
(0)
|
Inga priser |
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden (40 inlägg)
|
14 år sedan |
Postad 26 February 2012 - 06:05
Postad 26 February 2012 - 08:55
Nej, jag tror inte det. Man måste vänta tills banan laddat klart, alternativt stänga av spelet helt. Vilket inte är helt optimalt.Har jag missat nagot eller kan man helt enkel inte avsluta mellan banor? Ingen "quit/exit" nagonstanns nar man ar i resultat menyerna mellan banor?
Postad 26 February 2012 - 09:13
Nej, jag tror inte det. Man måste vänta tills banan laddat klart, alternativt stänga av spelet helt. Vilket inte är helt optimalt.
Dessutom till priset av en förlust. Däremot kan man trycka PS-knappen och välja avsluta spel så slipper man förlusten =) Eller så kan man trycka PS-knappen, stövla över till friend-listan och titta efter någon som spelar BF3. Där kan man välja att joina det spelet så avslutar den din nuvarande server och försöker ansluta direkt mot din kompis. Om man har "tur" så är servern full och man får vänta och kan där välja att gå tillbaka till huvudmenyn.. =)
De två sätten är de enda två sätten man kan avsluta sitt BF3 på utan att ta en förlust.
Redigerat av novaland, 26 February 2012 - 09:14.
Postad 26 February 2012 - 09:47
Postad 26 February 2012 - 10:20
Till att börja med så räknas det inte som en förlust när man avslutar mitt i en bana. Avslutar man mitt i en runda får man den på kontot ej slutförda rundor vilket syns i statsen på battlelog bland annat. Men det räknas inte som att man har startat en runda fören man har spawnat in heller. Så finns ingen anledning att krångla till det
Har dom ändrat det? För att det syns som förlust i battle loggen var det sist jag tittade..? Eller så har jag tolkat det fel? *måste kika*
Edit: Joinade en server utan att spawna och sedan quittade.. Har inte dykt upp ännu på battleloggen.. good enough for me =)
Redigerat av novaland, 26 February 2012 - 10:44.
Postad 26 February 2012 - 10:48
Har dom ändrat det? För att det syns som förlust i battle loggen var det sist jag tittade..? Eller så har jag tolkat det fel? *måste kika*
Edit: Joinade en server utan att spawna och sedan quittade.. Har inte dykt upp ännu på battleloggen.. good enough for me =)
Du har nog tolkat det fel, det blir ingen förlust. Däremot så blir det en quit om du spawnar in och sedan avslutar.
Något jag blir sur över är att man oftast alltid får börja sitt spelande med en förlust då man slängs in på en server då folk lämnat pga att de håller på att förlora så det enda man hinner se är "you have lost". Istället borde de fixa så att man i alla fall måste spela minst 5 minuter av ett game för att det ska räknas som en förlust eller hälften antal tickets. Samma med vinst då, inga gratis vinster ska delas ut.
Redigerat av Pansarhund, 26 February 2012 - 10:49.
Postad 26 February 2012 - 16:15
Postad 26 February 2012 - 23:47
Även ärofyllda MHB:are drar sig inte för att använda detta vapen från ****t.
Postad 27 February 2012 - 08:25
Postad 27 February 2012 - 08:26
Var det denna omgång du menade...Metro - USAS12 Mayhem.
Även ärofyllda MHB:are drar sig inte för att använda detta vapen från ****t.![]()
![]()
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/battlereport/show/31563891/4/220024284/
Man måste passa på innan DICE patchar bort den...
Fördelningen på Metro brukar väl annars vara ~70% USAS, ~20 FAMAS och ~10 övrigt...
Redigerat av nedman, 27 February 2012 - 10:10.
Postad 27 February 2012 - 11:02
Var det denna omgång du menade...
http://battlelog.bat...91/4/220024284/
Fördelningen på Metro brukar väl annars vara ~70% USAS, ~20 FAMAS och ~10 övrigt...
De minskar ju bara splash damage, de som kan sikta och inte är värdelös kommer ju fortfarande att kunna använda den med lika bra effekt när frag används. Men den är mer effektiv med buckshot i närstrider men då måste man ju faktiskt kunna sikta också vilket 95% utav de som använder den nu inte kan.
Postad 27 February 2012 - 11:55
Postad 27 February 2012 - 12:31
Var det denna omgång du menade...
http://battlelog.bat...91/4/220024284/
Ja, det var bara en i raden och allt värre blir det med tiden.
Skaplig accuracy förresten.
Postad 27 February 2012 - 13:00
Redigerat av Unregisteredcc23e210, 27 February 2012 - 13:00.
Postad 27 February 2012 - 13:57
Själv så tycker jag att man skall sikta för att döda, inte bara spamma granater över hela banan - som vissa gör med USAS.Skaplig accuracy förresten.
Postad 27 February 2012 - 14:55
Själv så tycker jag att man skall sikta för att döda, inte bara spamma granater över hela banan - som vissa gör med USAS.
Det funkar ju dock inte med MK3A1, det är bara att spamma och hoppas att något träffar. Riktigt kass spridning på den.
Postad 27 February 2012 - 16:44
Själv så tycker jag att man skall sikta för att döda, inte bara spamma granater över hela banan - som vissa gör med USAS.
Det gör du helt rätt i.
Det funkar ju dock inte med MK3A1, det är bara att spamma och hoppas att något träffar. Riktigt kass spridning på den.
Menar du att det inte går att sikta, samtidigt som du skyller på dålig spridning?
Postad 27 February 2012 - 17:33
Hur lågt måste man flyga för att Below Radar ska fungera?
Någonstans vid 30 meter (feet?). Höjdsiffran till höger kommer slå över till rött när det är tillräckligt lågt. Sen tar det 3 sekunder för det att aktiveras eller nått sånt också...
Postad 27 February 2012 - 18:09
Det gör du helt rätt i.
Menar du att det inte går att sikta, samtidigt som du skyller på dålig spridning?
Jag ser smileyn, men bara måste kommentera skillnaden på USAS och MK3A1. Ta Metro t.ex. Lägg dig med MK3A1 vid turnstillsen och försök träffa någon vid rulltrappan bakom B, helt omöjligt... Den har en spridning på 1,5m på det avståndet, typ!
Postad 28 February 2012 - 06:20
Jag ser smileyn, men bara måste kommentera skillnaden på USAS och MK3A1. Ta Metro t.ex. Lägg dig med MK3A1 vid turnstillsen och försök träffa någon vid rulltrappan bakom B, helt omöjligt... Den har en spridning på 1,5m på det avståndet, typ!
Då är det ju bra spridning men dålig träffbild? =)
Postad 28 February 2012 - 08:41
skulle kört igår men Novaland förstör för mig i SSX så jag måste nöta det i sinnes d:
Postad 28 February 2012 - 11:34
Inte testat den med suppressorn än utan körde med heavy barrel. Frågan är om den inte är bättre med det just med tanke på burst mode. Men det kanske någon kan säga som spelat med den mer? Jag kör i princip suppressor på allt annat.
Annars är mitt favoritvapen M27IAR och den här känns ju nästan likadan i och med att man får behandla den likadant med de korta bursten.
Postad 28 February 2012 - 12:53
Jag byter väldigt ofta vapen och klass baserat på banan, därav anledningen till att jag glömmer bort burst-mode.
Postad 28 February 2012 - 18:08
-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.
Postad 28 February 2012 - 18:50
NoooooOOOOOOooOOOOOOOooooooooOOOOooooooooo!!!
-The MAV will now be destroyed when running into a soldier or vehicle at high speed. It is still possible to strategically sacrifice your MAV on a soldier; it will be destroyed in the process.
Haha in youre face!
Postad 28 February 2012 - 19:44
Vapnet hör hemma i Anders Breiviks rektum bland allt annat sk*t. Detsamma gäller ficklampan som är till för att total förblinda sin fiende så han absolut inte har en chans att ens se vart du är. Eller ännu bättre, förblinda dina medspelare så de blir arga över din idioti. :-)
Det viktigaste när man spelar är att man har roligt. Och om vissa anser det är kul att förstöra för andra så kör hårt! Men ha i minne att det då finns en ledig plats bredvid Adolf, Belsebub och alla fenixfåglar. :-D
Postad 28 February 2012 - 19:47
Edit: Även jag blir tokigt förbannad på de som kör med USAS-12... Ficklampan ojar jag mig inte lika mycket över. Provade den själv men tog bort den direkt...
Redigerat av Unregistered41753, 28 February 2012 - 19:50.
Postad 28 February 2012 - 21:09
Bestammde mig for att nota M27:an lite. FAN va bra den ar
Blir till att nota den lite mera
Postad 28 February 2012 - 22:35
Haha, jag har av nagon anledning skippat M27IAR! (utom i borjan nar man inte hade mycket annat att valja pa). Men igar efter att ha natt serivice start 1 i all classer sa borjade jag fundera pa vad jag skulle gora nu.
Bestammde mig for att nota M27:an lite. FAN va bra den arI vanliga fall ligger jag top 5 i mitt lag (nar man inte ar sniper), men de 2 forsta matcherna med M27:an fick jag MVP 1! Och det va matcher mitt lag van med andast ett par tickets!
Blir till att nota den lite meraJag vill ju ocksa ha en dogtag dar det start att man har fatt "en miljard" kills med ett specifikt vapen.
Jag tycker det är synd att man inte kan ha det vapnet på alla klasser. Om det hade gått så hade jag alltid spelat med den. Den har den bästa mixen av allt.
Postad 29 February 2012 - 08:52
47service stars med m27iar monstret
OMG!! (Oj javlar i ****t vad mycket Min Gud).
Postad 29 February 2012 - 10:25
OMG!! (Oj javlar i ****t vad mycket Min Gud).
Så farligt är det inte, är bara rank 81 i världen om man mäter i servicestars/kills på just det vapnet, Numero UNO har 356st
Postad 29 February 2012 - 10:50
Postad 29 February 2012 - 11:06
Postad 29 February 2012 - 12:56
Kollar man leaderboards på PS3 så är det de som kommit upp i över 500 i killstreak. Hur funkar detta? Kan man fuska på PS3 med annat sätt än boosting? För jag tror knappast att någon dödat 500 pers utan att själv dö en endaste gång genom att spela på vanligt vis.
De boostar, kill - revive, kill - revive, killen med en streak på 500 har säkert en herrans massa nemesis medaljer också
Postad 01 March 2012 - 15:34
Jag skall bara samla ihop 1000kills så lovar jag att sluta använda vapnet...Det är intressant att se hur många för föraktar USAS-12 och tycker att spelet blir tråkigt och förstört när vissa mindre begåvade använder sig av det vapnet. Trotts detta hat och medvetande om att så många blir arga och överväger andra spel så fortsätter dessa (väljer ett fint ord för er skull) nötter att använda spray'n'pray vapnet.
Postad 01 March 2012 - 15:51
Jag skall bara samla ihop 1000kills så lovar jag att sluta använda vapnet...
Jag fixade 40st stjärnor med dyngan
Postad 02 March 2012 - 22:45
Min mic fungerar inte i BF3. Den tar upp ljudet jättebra i PS3:ans inställningar, och jag hör mig själv i micen, men de jag spelar med hör mig inte. Det kan säkert vara ett antal grejer som inte är rätt..
Jag har Turtle Beach PX21.
Postad 03 March 2012 - 10:36
Jag skulle behöva hjälp.
Min mic fungerar inte i BF3. Den tar upp ljudet jättebra i PS3:ans inställningar, och jag hör mig själv i micen, men de jag spelar med hör mig inte. Det kan säkert vara ett antal grejer som inte är rätt..
Jag har Turtle Beach PX21.
Ställt in vilken som ska vara din mic vid chat?
Inställningar -> Tillbehörsinställningar -> inställningar för ljudenhet
Kolla fältet "Indataenhet" att det står ditt headset...
Postad 03 March 2012 - 11:30
Jo,headsetet står på både ut- och indata. Det funkar utmärkt när jag provar att ställa nivån ljudet också, men jag kan inte förmedla något på slagfältet...Ställt in vilken som ska vara din mic vid chat?
Inställningar -> Tillbehörsinställningar -> inställningar för ljudenhet
Kolla fältet "Indataenhet" att det står ditt headset...
Postad 03 March 2012 - 16:28
Jo,headsetet står på både ut- och indata. Det funkar utmärkt när jag provar att ställa nivån ljudet också, men jag kan inte förmedla något på slagfältet...
din ljuva stämma kanske censureras helt enkelt? d: för mkt svordomar? ;D
Postad 03 March 2012 - 21:14
din ljuva stämma kanske censureras helt enkelt? d: för mkt svordomar? ;D
Micken kanske inte förstår dalmål?
Postad 04 March 2012 - 12:37
Hoppas du ligger på 999 kills då. För det vore kul om du spelade med oss igen. Men så länge man använder USAS, ficklampa eller raketer mot personer så får man leka med de andra dagisbarnen hehe.Jag skall bara samla ihop 1000kills så lovar jag att sluta använda vapnet...
Postad 05 March 2012 - 10:28
https://www.prisjakt...kt.php?p=785223
Jag blir tokig på vanliga kontrollen ibland... Det är så många missade kills där det känns som om det bara är kontrollens fel (lite input lag också).
Postad 05 March 2012 - 10:42
Jag körde lite med USAS igår, dock är den inte så lämplig på Noshar...Hoppas du ligger på 999 kills då. För det vore kul om du spelade med oss igen. Men så länge man använder USAS, ficklampa eller raketer mot personer så får man leka med de andra dagisbarnen hehe.
Men då vet jag vad som gäller - Engineer med USAS+Ficklampa - CHECK
Postad 05 March 2012 - 13:28
tack jag vet att jag är bäst :-)Så farligt är det inte, är bara rank 81 i världen om man mäter i servicestars/kills på just det vapnet, Numero UNO har 356st
Postad 05 March 2012 - 14:08
Är det någon som har provat Splitfish Frag FX Shark till BF3?
Jag blir tokig på vanliga kontrollen ibland...
Jag har aldrig provat den. Men jag har tidigare varit nära på att köpa en sådan. Sen kom jag på att det är PS3 jag spelar och känslan försvinner när man använder annat än en PS3 kontroll. Mus är PC enligt mig.
Men Frag FX ska vara bra och enklare att använda för de som inte "riktigt klarar av handkontroller" som de sa i Webhallen. :-D
Tycker du ps3 kontrollen är jobbig kör frag FX, tror du kommer gilla den.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5
Battlefield 3 - PSN-ID-tråden
14 bilder
55 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?