.-*- Min Hembio Clan -*-.
8045 svar till detta ämne
Postad 15 May 2008 - 11:22
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Låter som att ni hade det trevligt igår!
"En doktorand, en it-nerd, en civing osv. Konstig sammansättning på COD-lirare."
Vem är vad, nyfiken i en strut!
Postad 15 May 2008 - 11:22
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Varför inte en killerball-variant.
-> 6v6
-> Ingen respawn
-> Döda en motståndare och en i ditt lag får respawna. (i ordning)
-> Första lag helt utan spelare förlorar.
Postad 15 May 2008 - 11:25
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Vi verkar vara klanens nattugglor. 
Jo, vi är väl det! Han som vi spelade mot de sista rundorna, Kapten Douglas tror jag han hette, han var riktigt vass, fick han några gånger men knappast lika många som han fick mig, otroligt snabb!
Postad 15 May 2008 - 11:28
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
-> 6v6 -> Ingen respawn -> Döda en motståndare och en i ditt lag får respawna. (i ordning) -> Första lag helt utan spelare förlorar.

Skitbra id'e ju, den får du ju maila till dom!
Postad 15 May 2008 - 11:29
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Han som vi spelade mot de sista rundorna, Kapten Douglas tror jag han hette, han var riktigt vass, fick han några gånger men knappast lika många som han fick mig, otroligt snabb! 
Han var lite rolig, den enda som stannade kvar mot oss trots att de förlorade gång på gång och sen skällde han på sina "medspelare" "For f*ck sake, give me som teamplayer that can shoot!"
Postad 15 May 2008 - 11:32
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Han var lite rolig, den enda som stannade kvar mot oss trots att de förlorade gång på gång och sen skällde han på sina "medspelare"
"For f*ck sake, give me som teamplayer that can shoot!"
Ja, han var lite förbannad imellanåt på sina lagkamrater, kan man ju iofs. känna igen, iaf. när det gäller ignorering av målet och fokus på höga kills...
Postad 15 May 2008 - 11:58
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
"En doktorand, en it-nerd, en civing osv. Konstig sammansättning på COD-lirare."
Jag är IT-nerden
Postad 15 May 2008 - 12:03
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
-> 6v6 -> Ingen respawn -> Döda en motståndare och en i ditt lag får respawna. (i ordning) -> Första lag helt utan spelare förlorar.

Ja, det var en bra idé. SÄLJ idén så kanske du blir rik på kuppen
Postad 15 May 2008 - 12:04
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Jag doktorerar i kemiteknik på KTH.
Postad 15 May 2008 - 12:18
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
Tack för spelet innan idag andreas, gick väl inget vidare men kul var det! 
Har hela tiden undrat varför du inte velat tagga dig som MHB, men det berodde alltså inte på att du inte ville! 
iof. så taggade jag om mig istället till "sof", så vi fick gemensam tag ändå! 
Jag kan tycka att det är lite tråkigt när folk tar bort sin tag eller ändrar den (jag vet att ni gör det för att folk inte ska hoppa ur), men jag tycker det är hela poängen med en tag, att folk ska veta att vi är en klan vilket inger (oförtjänt? ) respekt, extra kul är det ju när vi råkar möta en annan klan. Lite löjligt, men sån är jag!
Men jag måste fråga, brukar du spela S&D? Tyckte det var ett par rundor där både du med flera inte gjorde några större försök att defusa bomben fast det bara var ni kvar, tom. en gång när ni var två mot en och relativt gott om tid? 
Stackars merger har varit sugen på öl länge nu, hoppas bara det inte slår runt ikväll pga. den långa väntan, han kanske sätter den i fel strupe? 
Hoppas dom får det kul! 
jodå ja vill va med i eran klan men ja visste inte m ja fick,, ska ändra det sen  deva kul o spela men som sagt,, spelade inte så bra ja heller,, är väldigt ojämn i mitt spel tyvärr... hehe ja vet va du tänker på när ja inte försökte defusa bomben,, mitt misstag,, satt o pratade i telefon då o va väldigt okoncentrerad,, försökte mest hålla med vid liv och hoppades på attden andra killen skulle göra jobbet  annars så spelar jag nästan bara S&D och ibland TT och TDM blir väl spel ikväll som vanligt om jag känner mig rätt.. en fråga bara dr death,, hur f-n klarar du levla så fruktansvärt fort.. du har ju levlat ca 1 prestige på knappt 2 dagar o jag inte minns fel..
Postad 15 May 2008 - 12:26
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
jodå ja vill va med i eran klan men ja visste inte m ja fick,, ska ändra det sen deva kul o spela men som sagt,, spelade inte så bra ja heller,, är väldigt ojämn i mitt spel tyvärr...
hehe ja vet va du tänker på när ja inte försökte defusa bomben,, mitt misstag,, satt o pratade i telefon då o va väldigt okoncentrerad,, försökte mest hålla med vid liv och hoppades på attden andra killen skulle göra jobbet 
annars så spelar jag nästan bara S&D och ibland TT och TDM
blir väl spel ikväll som vanligt om jag känner mig rätt..
en fråga bara dr death,, hur f-n klarar du levla så fruktansvärt fort.. du har ju levlat ca 1 prestige på knappt 2 dagar o jag inte minns fel..
Att gå ett varv i level på 2 dygn är inga problem, de senaste gångerna jag har levlat ett varv har det tagit ca 1,5 dygns speltid. När det var dubbel XP klarade jag ett varv på under 1 dygn
Postad 15 May 2008 - 12:31
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
jodå ja vill va med i eran klan men ja visste inte m ja fick,, ska ändra det sen deva kul o spela men som sagt,, spelade inte så bra ja heller,, är väldigt ojämn i mitt spel tyvärr...
hehe ja vet va du tänker på när ja inte försökte defusa bomben,, mitt misstag,, satt o pratade i telefon då o va väldigt okoncentrerad,, försökte mest hålla med vid liv och hoppades på attden andra killen skulle göra jobbet 
en fråga bara dr death,, hur f-n klarar du levla så fruktansvärt fort.. du har ju levlat ca 1 prestige på knappt 2 dagar o jag inte minns fel..
enkelt, han spelar ju dag och natt
Redigerat av Numero1, 15 May 2008 - 12:31.
Postad 15 May 2008 - 12:36
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
enkelt, han spelar ju dag och natt 
Och han avrättar mängder av motståndare i varje match.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 15 May 2008 - 12:39.
Postad 15 May 2008 - 12:37
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Och avrättar mängder av motståndare i varje match. 
precis
Postad 15 May 2008 - 12:54
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Jag tyckte din (Morlock) idé som du nämde igår va bra. HQ med friendly fire.
Kanske kan bli lite mer spel än röj då.
Idén med döda en, få en tillbaka gillar jag också.
Att bara kunna spela mot andra klaner i TT hade varit skoj också, nu byts ju spelarna ut flera gånger under varje match... undrar varför...
Postad 15 May 2008 - 13:02
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Spelat nu två kvällar i rad efter ca 2 veckors uppehåll och jedrar va skoj detta spelet är. Helt sjukt.
Men va man tappar. Blir ju dödad precis hela tiden nästan.
Märks att nästa alla mhbare kör s&d, jag kommer ju sist i laget hela tiden.
Döden du har ändrat din spelstil ganska rejält om man jämför med hur du var i början. En liten mus som smög omkring med en fet LMG och småpuffa alla som sprang förbi. Nu är du nog en av de mer offensiva mhbarna. Verkligen pang på rödbetan
Postad 15 May 2008 - 13:10
Unregistered8c00bd99
-
Unregistered8c00bd99
-
Veteran
-
-
2296 inlägg
Jag är civilingenjören men du kan kalla mig "ingenjörn" om du vill, det räcker så.
Redigerat av Unregistered8c00bd99, 15 May 2008 - 13:11.
Postad 15 May 2008 - 13:12
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
jo så fort ja sätter på cod så är dr death online och spelar  fast ja spelar mycke jag med,, har spelat runt 15 dygn tror ja.. sjukt mycke om man tänker efter
Postad 15 May 2008 - 13:46
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
aah, killerball låter kul. Jag gillade även War i COD 3.
Postad 15 May 2008 - 13:47
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Spelat nu två kvällar i rad efter ca 2 veckors uppehåll och jedrar va skoj detta spelet är. Helt sjukt. Men va man tappar. Blir ju dödad precis hela tiden nästan. Märks att nästa alla mhbare kör s&d, jag kommer ju sist i laget hela tiden.
Döden du har ändrat din spelstil ganska rejält om man jämför med hur du var i början. En liten mus som smög omkring med en fet LMG och småpuffa alla som sprang förbi. Nu är du nog en av de mer offensiva mhbarna. Verkligen pang på rödbetan
Oja, jag tycker att du skötte dig bra i går eller om det var i förrgår!!!
Postad 15 May 2008 - 13:57
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
aah, killerball låter kul. Jag gillade även War i COD 3.
Vad gick det ut på?
Postad 15 May 2008 - 17:49
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Vad gick det ut på?
Det var ganska likt Domination fast man kämpade om ett ställe(flagga) i taget, och när man tagit över alla flaggor så hade man vunnit. Och alla flaggor låg i typ linje på alla banor från motståndarbasen till den egna basen, så sista flaggan var alltid svårast att ta över.
Postad 15 May 2008 - 17:53
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Du blandar nog ihop mig med nån annan, visst jag spelar mycket men inte tillräckligt bra för att levla en hel prestige på två dagar, jag levlar ju långsamt mot de flesta andra, kolla in tex. Akerren...  Sen finns det ju en del "trix"/fusk för att levla fortare, men det är jag som bekant motståndare till... Prova med att köra lite CageMatch så fattar du vad jag menar..
Redigerat av Dr. Death, 15 May 2008 - 17:57.
Postad 15 May 2008 - 18:02
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Spelat nu två kvällar i rad efter ca 2 veckors uppehåll och jedrar va skoj detta spelet är. Helt sjukt. Men va man tappar. Blir ju dödad precis hela tiden nästan. Märks att nästa alla mhbare kör s&d, jag kommer ju sist i laget hela tiden.
Jo, jag har nog ändrat mig en hel del från förr, tror att de flesta genomgår LMG-stadiet med tillhörande camping i början? Nu är jag som sagt mer "pang på rödbetan" (lite väl mycket ibland), man blir ju bättre och bättre ju mer man kör en stil, och jag tror att pang på rödbetan är en av de stilarna som är svårast att behärska med framgång samt den stil som ger mest om man är bra på den, så det är bara att köra vidare, nån dag så...hehehe
Postad 15 May 2008 - 18:02
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Oja, jag tycker att du skötte dig bra i går eller om det var i förrgår!!!
Jo hyfsat går det ju men jag vill ju vara minst lika bra som er andra. Målet är väl alltid, förutom lagvinst, att komma högst upp på listan och samtidigt ha skoj? Hjälper en polare nu med helrenovering av hans nya lya och sen så skall vi börja på min nyköpta gård i juli så så mkt cod lär det ju inte bli framöver heller. Är det någon som spelar runt 14-16 så adda mig för det e oftast då jag har tid
Postad 15 May 2008 - 18:08
erlander
-
erlander
-
Forumräv
-
-
551 inlägg
Jo, jag har nog ändrat mig en hel del från förr, tror att de flesta genomgår LMG-stadiet med tillhörande camping i början?
Nu är jag som sagt mer "pang på rödbetan" (lite väl mycket ibland), man blir ju bättre och bättre ju mer man kör en stil, och jag tror att pang på rödbetan är en av de stilarna som är svårast att behärska med framgång samt den stil som ger mest om man är bra på den, så det är bara att köra vidare, nån dag så...hehehe
Tycker att du behärskar den stilen alldeles utmärkt
Postad 15 May 2008 - 18:11
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Tycker att du behärskar den stilen alldeles utmärkt
håller verkligen med där
Postad 15 May 2008 - 23:40
Rilly89
-
Rilly89
-
Forumräv
-
-
785 inlägg
Tack för ikväll killar. Nu kallar sängen  Jag tror jag börjar komma in lite mer i S&D-svängen för idag gick det klart bättre än sist, dock inte helt bra^^
Postad 15 May 2008 - 23:42
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Du blandar nog ihop mig med nån annan, visst jag spelar mycket men inte tillräckligt bra för att levla en hel prestige på två dagar, jag levlar ju långsamt mot de flesta andra, kolla in tex. Akerren... 
Sen finns det ju en del "trix"/fusk för att levla fortare, men det är jag som bekant motståndare till... Prova med att köra lite CageMatch så fattar du vad jag menar.. 
Hur levlar man snabbare i cagematcher? Jag tycker det ør PRECIS tvørtom, i cage så får man ju ihop vøldigt mkt mindre poøng, och det tar evigheter att levla. (ør inte irreterad om det nu låter så, bara undrar hur du menar-ok!  )
Postad 16 May 2008 - 00:11
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
PRIMARE2:
Om du vill vinna det dør bronset, så kan vi spela matchen i helgen?, jag e på lvl 54 nu, och du ville ju levla upp dig lite(eller har du redan gått runt igen?)
Vi måste ju få det æverstækat eller hur!  (ångest  )
Dr. Death:
Du verkar ha avancerat grymt mkt senaste tiden och blivit vøldigt duktig, grattis!, har du fått ditt nya headset øn eller? funkar det bra?
Ngn som spelat mot "Jaz-mek"? och hans PISTOL!, han spelar nøstan uteslutande med pistol och ør hur grym som helst.(han sa till mig att han hade några svenska "clan killar" i sin friendlist, som var mkt duktiga.)
Jag har øven mætt en kille i en cagematch som la mørke till min MHB tag, som sa att jag var med i den mest "patetiska dåliga svenska rumpklan som finns, och att "moonlock/moodlock"(tror han menar morlock  )var en spelare med BARA tur och ett vøldigt FEGT spelsøtt".(jag vann stort æver honom i 3 och en halv (halv  ) match)
Antagligen har han øven mætt er i ngn runda, och fått vøldigt mkt pisk på rumpan!
(Såg øven att ni har haft "ålders snack".....by the way så e jag en 27 årig helsvenne)
Nu spelar jag ju inte så mkt med er, pga att jag spelar mkt cage!, men det hade vøl varit kul att fixa en liknande "trøffa andra cod spelare å dricka æl å kolla på EM fotboll kvøll" ngn gång framæver, fast i GBG då.
bor ett par mil utanfær, men det e ju inga problem, vilka av er bor, eller i nørheten av sveriges framsida!?
Redigerat av dallan1981, 16 May 2008 - 01:04.
Postad 16 May 2008 - 01:08
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Tack för ikväll killar. Nu kallar sängen Jag tror jag börjar komma in lite mer i S&D-svängen för idag gick det klart bättre än sist, dock inte helt bra^^
Du gjorde skitbra ifrån dig, särskilt på STRIKE, bara nöta på!  Visst är det en väldigt skön känsla när man ser de där 50p kommer upp och man vet att det är en mindre, helt annan känsla än i TDM?  Hur levlar man snabbare i cagematcher?
Jag tycker det ør PRECIS tvørtom, i cage så får man ju ihop vøldigt mkt mindre poøng, och det tar evigheter att levla.
(ør inte irreterad om det nu låter så, bara undrar hur du menar-ok! )
90% av alla man möter vill göra headshots och challenges, det var det jag menade, inget ont om cagematch, tvärtom, synd bara att det är så många fuskare där bara... Har mött flera guldkors som jag bokstavligen spöat skiten ur, då kan man ju gissa hur dom kom dit....
Redigerat av Dr. Death, 16 May 2008 - 01:05.
Postad 16 May 2008 - 02:13
dallan1981
-
dallan1981
-
Veteran
-
-
2249 inlägg
Jo det e ju sant, en hel del tjatar om sina J*vla headshots!, då svarar jag ALLTID, yes, i want to do it to, och sen nør man mæts så får dom en kniv i ansiktet  , och då ør matchen igång/eller så hoppar dom ur(då ør det lite tråkigt) .... jag personligen "spelar" aldrig headshots.
Men några points får man ju inte direkt, om man tex jømfær mot en grym runda S&D eller HQ.
Postad 16 May 2008 - 07:36
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Du gjorde skitbra ifrån dig, särskilt på STRIKE, bara nöta på! 
Visst är det en väldigt skön känsla när man ser de där 50p kommer upp och man vet att det är en mindre, helt annan känsla än i TDM? 
90% av alla man möter vill göra headshots och challenges, det var det jag menade, inget ont om cagematch, tvärtom, synd bara att det är så många fuskare där bara...
Har mött flera guldkors som jag bokstavligen spöat skiten ur, då kan man ju gissa hur dom kom dit....
Tyskarna i går var väl ett exempel....tre av fyra hade 55 och guldkors men vi spöade dem rejält endå... Rille: jag kan fortfarande inte smälta att du dödade mig genom att skjuta mig i hälen, trots att jag låg inne i containern och platade i Bog... Foten stack ut GENOM kontainern och du kunde skjuta på den från sidan  Sjuk bug...eller BOG  Lerdsen om jag lackade ut på Amerikanarna, men jag gillar inte deras attityd, det är alltid samma visa!!! Först askaxiga och sedan får de sjukt med spö och lämnar mitt i S&D matchen eller direkt efter.... Det var kul att spela 8 (som mest) MHBare tillsammans i alla fall
Postad 16 May 2008 - 07:51
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Jag har märkt att vissa verkar försvinna från min lista ibland och det verkar som om de kommer tillbaka ibland med...
Beror det på att jag blir bortplockad som vän eller är det bara tekniskt strul eller kan det ha med rankingen att göra?
Kerren t. ex försvann från min lista under några dagar men i går var han där som vanligt...
Igår såg jag inte dig döden t. ex...trots att du var online?!
Ha ni samma problem med att jag inte finns på era listor (ni som har mig) ibland trots att jag är online och dyker upp i ett spel med er?
Kerren du har väl fortfarande US versionen? SÅ det borde inte ha med det att göra (jag har med US version)
Redigerat av Numero1, 16 May 2008 - 07:54.
Postad 16 May 2008 - 07:52
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
F*n har inte spelat COD nu på flera dagar! Skäms! Och efter MHB-träffen har man bara blivit ännu mer sugen på att spela, men har inte haft tid  Jag ska försöka komma in ikväll och spela halva natten!
Postad 16 May 2008 - 07:55
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
F*n har inte spelat COD nu på flera dagar! Skäms! Och efter MHB-träffen har man bara blivit ännu mer sugen på att spela, men har inte haft tid Jag ska försöka komma in ikväll och spela halva natten! 
Jag är på brorsan!!! Ser fram emot det! Det var extra kul att spela med fraztheman i går, nu när jag vet vilken skön lirare han är i verkligheten.
Postad 16 May 2008 - 07:59
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Jag är på brorsan!!! Ser fram emot det! Det var extra kul att spela med fraztheman i går, nu när jag vet vilken skön lirare han är i verkligheten.
Ja, visst! Men det kommer vara minst lika kul att sätta kniven i halspulsådern på honom
Postad 16 May 2008 - 08:23
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Ja, visst! Men det kommer vara minst lika kul att sätta kniven i halspulsådern på honom 
hahah...ja
Postad 16 May 2008 - 08:30
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Jag har märkt att vissa verkar försvinna från min lista ibland och det verkar som om de kommer tillbaka ibland med...
Beror det på att jag blir bortplockad som vän eller är det bara tekniskt strul eller kan det ha med rankingen att göra?
Kerren t. ex försvann från min lista under några dagar men i går var han där som vanligt... Igår såg jag inte dig döden t. ex...trots att du var online?!
Ha ni samma problem med att jag inte finns på era listor (ni som har mig) ibland trots att jag är online och dyker upp i ett spel med er? Kerren du har väl fortfarande US versionen? SÅ det borde inte ha med det att göra (jag har med US version)
Låter ju konstigt, jag spelade igår! Hände en annan konstig grej igår på S&D, "bomb defused" BOOOM!, hur kan både och hända? Killarna runt bomben dog inte... Måste blivit oavgjort eller nåt? Tyckte det var lite konstigt, för jag vill även minnas att det stod 3-1 efter det när vi bytte sida, borde väl stå 3-0/ 2-1/1-2/0-3? u_wish: Brukar oxå säga ja, och sen gå rakt fram till snubben och sätta kniven i han!  En gång när jag gjorde det så stack guldkorset inte, han sa nåt kaxigt om hur mycket spö jag skulle få för det, han stack dock istället efter att jag kallat in helikoptern....  Var på shipment.
Redigerat av Dr. Death, 16 May 2008 - 08:34.
Postad 16 May 2008 - 08:44
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Visst visst, du kommer få känna på min mp5 långt innan du ser mig, alt min dragonov då jag av någon anledning har börjat snipra. Var riktigt skoj och spela igår som alltid och vi spelar som alltid bra och alla bara skricker "bla bla bla we are the best, s**k my k*** osv" sen slår vi dom lite på rumpan och så lämnar dom, ofta mitt i en match också. Borde vara så att om man lämnar som host mitt i en match kan man inte joina en ny på minst en timme eller nått. Sen önskar jag verkligen att man kunde muta i lobbyn, för ju ont i öronen av alla idioter som skriker. Rilly tyckte du spelade riktigt bra, du har ju inte spelat så mycket med oss så det kommer bara bli bättre. Håller med döden om att du spelade extra bra på strike. Utom den gången ni alla gick och dog och lämnade mig ensam med 5 fiender där bland evil rodge å hogberg, men det var ju ingen omöjlighet iaf  Låter ju konstigt, jag spelade igår!
Hände en annan konstig grej igår på S&D, "bomb defused" BOOOM!, hur kan både och hända? Killarna runt bomben dog inte...
Måste blivit oavgjort eller nåt?
Tyckte det var lite konstigt, för jag vill även minnas att det stod 3-1 efter det när vi bytte sida, borde väl stå 3-0/ 2-1/1-2/0-3?
Den matchen var hel konstig. Dom fick den poängen fastän vi defusade bomben, å sen bytte vi sida först vid 3-1 vilket inte heller är normalt. Hände bara en match, servern måste fått något fnatt eller nått.
Postad 16 May 2008 - 08:53
Lobello
-
Lobello
-
Lärjunge
-
-
486 inlägg
Låter ju konstigt, jag spelade igår!
Hände en annan konstig grej igår på S&D, "bomb defused" BOOOM!, hur kan både och hända? Killarna runt bomben dog inte...
Måste blivit oavgjort eller nåt?
Tyckte det var lite konstigt, för jag vill även minnas att det stod 3-1 efter det när vi bytte sida, borde väl stå 3-0/ 2-1/1-2/0-3?
Har hänt mig en gång med, bomben exploderade presis när jag hade defusat klart.. bägge lagen vann var sin runda  då blev det även då 3-1 när det böt sida  jag minns inte om jag dog eller inte..
Postad 16 May 2008 - 09:15
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
Jag har øven mætt en kille i en cagematch som la mørke till min MHB tag, som sa att jag var med i den mest "patetiska dåliga svenska rumpklan som finns, och att "moonlock/moodlock"(tror han menar morlock )var en spelare med BARA tur och ett vøldigt FEGT spelsøtt".(jag vann stort æver honom i 3 och en halv (halv ) match)
Kul att han mindes mig då? Om det inte vore för all min otur hade jag inte haft någon tur alls.  Nä men det är väl möjligt att jag har tur när jag knivar dem i ryggen eller kastar en granat i pallet. Dessutom, spelar man inte FEGT så överlever man inte...
Postad 16 May 2008 - 09:26
Dr. Death
-
Dr. Death
-
Guru
-
-
5782 inlägg
Tycker väl iofs. inte att du spelar fegt morlock!
Du är ju väldigt aggro i ditt spel oxå!
Nånting gör du ju uppenbarligen rätt med tanke på dina framgångar samt att folk kommer ihåg dig!
Postad 16 May 2008 - 09:30
Unregisteredda254153
-
Unregisteredda254153
-
Veteran
-
-
2268 inlägg
Dessvärre är det hockey ikväll. Semi mellan Sverige och Kanada. Det borde man egentligen se. Får spela med bild-i-bild funktionen
Redigerat av Unregisteredda254153, 16 May 2008 - 09:34.
Postad 16 May 2008 - 09:32
Unregistereda1381774
-
Unregistereda1381774
-
Forumräv
-
-
759 inlägg
Tror jag ska prova det där med att vara feg.
Problemet är ju bara att det tar slut på fi så fort.
Postad 16 May 2008 - 09:59
Numero1
-
Numero1
-
Veteran
-
-
1920 inlägg
Borde vara så att om man lämnar som host mitt i en match kan man inte joina en ny på minst en timme eller nått.
I Resicdence FOM kan du inte joina på 4 minuter. Det tycker jag är rätt bra, då drar sig folk från att lämna hur som helst. Extra irriterande är ju det med en host som lämnar... Det problemet finns inte i RFOM, undrar varför? Host konceptet används inte, eller någon annan blir automatiskt host? Bra gjort i alla fall! ja, muta i lobbyn måste komma snart!!! "där bland evil rodge å hogberg, men det var ju ingen omöjlighet iaf " var det inte så att jag och evil_rodge vann våra matcher när vi lirade mot MHB laget?! Dessvärre är det hockey ikväll. Semi mellan Sverige och Kanada. Det borde man egentligen se. Får spela med bild-i-bild funktionen 
Hockey VM i Maj samtidigt som Stanley Cup känns alltid som ett riktigt antiklimax!!! Hockey är en vintersport för 17.
Postad 16 May 2008 - 10:06
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
I Resicdence FOM kan du inte joina på 4 minuter. Det tycker jag är rätt bra, då drar sig folk från att lämna hur som helst. Extra irriterande är ju det med en host som lämnar... Det problemet finns inte i RFOM, undrar varför? Host konceptet används inte, eller någon annan blir automatiskt host? Bra gjort i alla fall!
Ja visst ja, det hade jag glömt. Någon borde skicka ett mail till IW om att inkludera en liknande penalty i COD4. I Resistance körs alla matcher på dedikerade servrar så det fungerar bättre laggmässigt där.
Postad 16 May 2008 - 10:11
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 16 May 2008 - 11:19.
Postad 16 May 2008 - 10:30
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
PRIMARE2:
Om du vill vinna det dør bronset, så kan vi spela matchen i helgen?, jag e på lvl 54 nu, och du ville ju levla upp dig lite(eller har du redan gått runt igen?)
Vi måste ju få det æverstækat eller hur! (ångest )
Dr. Death:
Du verkar ha avancerat grymt mkt senaste tiden och blivit vøldigt duktig, grattis!, har du fått ditt nya headset øn eller? funkar det bra?
Ngn som spelat mot "Jaz-mek"? och hans PISTOL!, han spelar nøstan uteslutande med pistol och ør hur grym som helst.(han sa till mig att han hade några svenska "clan killar" i sin friendlist, som var mkt duktiga.)
Jag har øven mætt en kille i en cagematch som la mørke till min MHB tag, som sa att jag var med i den mest "patetiska dåliga svenska rumpklan som finns, och att "moonlock/moodlock"(tror han menar morlock )var en spelare med BARA tur och ett vøldigt FEGT spelsøtt".(jag vann stort æver honom i 3 och en halv (halv ) match)
Antagligen har han øven mætt er i ngn runda, och fått vøldigt mkt pisk på rumpan! 
(Såg øven att ni har haft "ålders snack".....by the way så e jag en 27 årig helsvenne)
Nu spelar jag ju inte så mkt med er, pga att jag spelar mkt cage!, men det hade vøl varit kul att fixa en liknande "trøffa andra cod spelare å dricka æl å kolla på EM fotboll kvøll" ngn gång framæver, fast i GBG då. bor ett par mil utanfær, men det e ju inga problem, vilka av er bor, eller i nørheten av sveriges framsida!?
Du låter inte så svensk
Postad 16 May 2008 - 10:35
jarre008
-
jarre008
-
Beroende
-
-
1166 inlägg
Nice, tillagd på listan på första sidan
Redigerat av jarre008, 16 May 2008 - 10:36.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|