Finns det några MMA-fans här?
4348 svar till detta ämne
Postad 12 September 2013 - 13:53
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Alltså Rhouseys jag-är-tuff-min är nog den absolut töntigaste som finns. Jag skrattar samtidigt som jag brinner av ilska. F-n vilken tönt hon är! Det finns någon gif när hon tränar med gummiband (ser skrattretande ut) som verkligen triggar mitt humör! Varför haussa denna nolla? Till och med Bisping vore mer värd ett bälte! Klippet där hon kör lite grappling med en sovande Mousasi är härligt förresten. Hon är arg som ett bi och han bara skrattar.
Haha ja jag skrattade gott åt Mousasi-klippet  Hon gör mest bara bort sig hela tiden. Blev fan nästan så jag fick ta till begreppet "skämskudde" efter hon kläckte ur sig "She's gonna pay for every smile she smirks!" med tårarna forsande nerför kinderna. HAHA!! Var tvungen att kolla upp gummibands-GIF:en som du nämnde. I was not dissapoint  
Postad 20 September 2013 - 07:42
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Dags att börja tagga nu grabbar. Jag kommer vara så jävla nervös när Alex går upp i buren imorgon.
Postad 20 September 2013 - 07:46
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Dags att börja tagga nu grabbar. Jag kommer vara så j*vla nervös när Alex går upp i buren imorgon.
Tror inte du har fog för att bli nervös, jag tvivlar på att det blir spännande för fem öre. Tror tyvärr JJ kommer slakta honom. Fast Gustafsson kan ju ta en smäll så det kan kanske bli utdraget. Hade givetvis varit kul om han vann, men Jones är ju på en annan planet än alla andra. Haha, ja den gifen du hittade där var det jag menade. Fruktansvärt pinsam!
Postad 21 September 2013 - 09:52
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Hoppet är det sista som dör
Fan Rogan måste varit hög nu igen på weigh-ins. Hade fan svårt att uttala samtliga namn kändes det som.
Joe Hogan why you smoka da heefa!?
Postad 22 September 2013 - 00:59
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Dum fråga men vilken kanal visar det i natt?
Postad 22 September 2013 - 03:08
Unregisterede497fc2e
-
Unregisterede497fc2e
-
Användare
-
-
232 inlägg
Postad 22 September 2013 - 06:40
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Wow, hatten av för Gustafsson! Han gör fan sitt livs insats!
Postad 22 September 2013 - 07:31
Unregistereda9666aa5
-
Unregistereda9666aa5
-
Forumräv
-
-
606 inlägg
Ni som sett matchen, var domslutet rätt?
Alla kommentarer till alla artiklar handlar om att någon blev rånad på segern... Stämmer det, även om man kikar nyanserat på matchen i efterhand?
Redigerat av Unregistereda9666aa5, 22 September 2013 - 07:32.
Postad 22 September 2013 - 07:39
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
De flesta rapporter talar om en jämn match. Inget rån alltså.
Missade matchen själv (sagt upp CMORE).
Postad 22 September 2013 - 08:01
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Alla kommentarer till alla artiklar handlar om att någon blev rånad på segern... Stämmer det, även om man kikar nyanserat på matchen i efterhand?
Ja, helt rätt enligt mig. Finns på trackern nu så du kan se själv.
Postad 22 September 2013 - 17:33
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Nej. Helt fel. Gustavsson hade överlägset flest träffar. Ganska uppenbart att UFC handlar lika mycket om populäritet som om hur duktig man är i ringen. Skandal anser jag. Jones är UFC's cashcow så självklart gör de allt för att ha kvar honom som mästare.
Postad 22 September 2013 - 17:35
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Det är inte amatörboxning där antalet träffar avgör.
Postad 22 September 2013 - 17:56
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Var längesedan jag var så här nervös under en fight. Och lackade ur totalt när de meddelade resultatet.
Men nu när jag lugnat ner mig så kan jag hålla med om att det är ett acceptabelt domslut.
Och jag är så jäkla imponerad utav Gustafsson så det är inte klokt. Trodde inte att han skulle klara sig igenom 2 ronder ens.
Fan vad grym han är. Nu är det bara att täppa till de där sista hålen så kommer bältet.
Men 49-46? Come the fuck on...
Redigerat av Birkanoff, 22 September 2013 - 18:00.
Postad 22 September 2013 - 18:03
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Nej. Helt fel. Gustavsson hade överlägset flest träffar. Ganska uppenbart att UFC handlar lika mycket om populäritet som om hur duktig man är i ringen. Skandal anser jag. Jones är UFC's cashcow så självklart gör de allt för att ha kvar honom som mästare.
http://blog.fightmet...ficial-ufc.html
Postad 22 September 2013 - 18:18
Unregisterede497fc2e
-
Unregisterede497fc2e
-
Användare
-
-
232 inlägg
Min bedömning som många andra:
1 & 3 = Gustafsson
2, 4 & 5 = Jones
Jävligt marginellt i runda 2
Jones fick till en extrem bra avslutning i runda 4
Tror faktiskt avgörandet för runda 5 var nertagningen av Jones trots att det inte gav något annat resultat
Postad 23 September 2013 - 07:45
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Ja vilken fantastisk match ändå, tror definitivt att oddsmakarna satt och var lite nervösa... Nästa möte lär ju ha betydligt jämnare siffror.
Tycker också resultatet känns rätvist (om än trist) om Jones inte hade avslutat så starkt i rond 4 är det möjligt att det skulle slutat annorlunda...
Är dock sjukt impad av Alex!
Sen siffrorna på fightmetric etc vet jag inte vad jag ska tro om. Under matchen visde de ju lite statistik och de headstrikes som Gustafsson träffat med var fler då än det totala på fightmetric. Så siffrorna känns ganska subjektiva (i min mening som inte alls är påläst på hur de räknas hos olika leverantörer).
Postad 23 September 2013 - 22:25
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Tyckte att det var en sjukt jämn match.
Jones har väl några fler brutala träffar men garanterat inte lika många totalt.
Skulle man fått poäng för stoppade nertagningar så hade det varit en svensk champ nu.
Sen så verkade ju Gustafsson helt slut i runda 5.
Men det var på det berömda håret som Jones tog hem det.
Postad 24 September 2013 - 06:42
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Ja vilken fantastisk match ändå, tror definitivt att oddsmakarna satt och var lite nervösa... Nästa möte lär ju ha betydligt jämnare siffror.
Tycker också resultatet känns rätvist (om än trist) om Jones inte hade avslutat så starkt i rond 4 är det möjligt att det skulle slutat annorlunda...
Är dock sjukt impad av Alex!
Sen siffrorna på fightmetric etc vet jag inte vad jag ska tro om. Under matchen visde de ju lite statistik och de headstrikes som Gustafsson träffat med var fler då än det totala på fightmetric. Så siffrorna känns ganska subjektiva (i min mening som inte alls är påläst på hur de räknas hos olika leverantörer).
Hur vet du att siffrorna som presenterades under matchens gång inte var subjektiva? Det behöver ju inte vara fight metric (som räknat i lugn och ro) som hade fel... Är egentligen emot ten point must när man har så få ronder som man har i MMA men jag kände att jag ville posta länken med tanke på en del poster som lade fram att AG träffat mer än JJ som fakta. Hur det än är, ska du bli mästare ska du slå mästaren. Det gjorde inte Gustavsson. Han gjorde en fantastiskt fin insats, men domslutet var inte en skandal i stil med Penn-Edgar I eller Shogun-Machida I.
Postad 24 September 2013 - 14:39
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Hur vet du att siffrorna som presenterades under matchens gång inte var subjektiva? Det behöver ju inte vara fight metric (som räknat i lugn och ro) som hade fel...
Det du säger är det jag menade (men uppenbarligen misslyckades med att förmedla), jag har ingen aning om vilka siffror jag tycker är mest korrekta eftersom jag inte räknat själv och jämfört. Alla siffror blir ju mer eller mindre subjektiva beroende på vem som bedömer.
Postad 24 September 2013 - 14:48
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Det du säger är det jag menade (men uppenbarligen misslyckades med att förmedla), jag har ingen aning om vilka siffror jag tycker är mest korrekta eftersom jag inte räknat själv och jämfört. Alla siffror blir ju mer eller mindre subjektiva beroende på vem som bedömer.
Ah, då är jag med! Hur som helst så får han ju med all säkerhet en chans till i vinter. Blir intressant att se, särskilt om han har ännu lite bättre flås!
Postad 26 September 2013 - 09:24
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Det verkar inte som att Gustafsson får en omedelbar retur... Teixeira är näste man till rakning. Trist för Gustafsson men han behöver nog bara en seger till för en ny chans. Tror dock det blir svårt att göra en lika bra insats igen...
Postad 26 September 2013 - 11:44
clubt
-
clubt
-
Lärjunge
-
-
307 inlägg
Jag tycker ändå (även om det såklart är trist) att det kan vara bra för Gustafsson att ta en annan match innan eventuell retur och då framförallt jobba på konditionen som du nämnde i inlägget ovan. Undrar vem han ska matchas mot bara?
Hur nästa match kommer se ut kan vi bara spekulera i, men han överaskade många nu senast (inklusive mig) så jag tror faktiskt att han kan växa som fighter till nästa vända mot Jones. Hoppas det iaf!  (Lite klyschigt så har ju många tidigare sagt att en förlust var det bästa som hänt dem)
Postad 26 September 2013 - 18:45
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Hoppades faktiskt på att han skulle få en annan fight emellan. Inte minst för att få än mer rutin utan även för att få komma in i re-matchen med en vinst i ryggen.
Postad 26 September 2013 - 20:24
Mickeroos
-
Mickeroos
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Vi får väl förhoppningsvis en utsåld gala i Sverige med Gustafsson som main-event i vinter?
Postad 26 September 2013 - 20:34
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Hoppades faktiskt på att han skulle få en annan fight emellan. Inte minst för att få än mer rutin utan även för att få komma in i re-matchen med en vinst i ryggen.
Är ju egentligen lite emot instant rematches, så jag är nöjd. Vill inte ens att Anderson ska få en omedelbart, men det är ju bara att gilla läget. Kollar för övrigt på TUF igen av någon anledning... Hemskt usla fighters och Rousey är mer störig än självaste Bisping. Jag måste gilla att plåga mig själv! Rouseys assisterande var inte dålig heller. En riktig liten förorts-tupp! Synd att han slapp undan fighten där...  Tate framstår som en jävligt sympatisk brud dock.
Postad 26 September 2013 - 20:38
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Är ju egentligen lite emot instant rematches, så jag är nöjd. Vill inte ens att Anderson ska få en omedelbart, men det är ju bara att gilla läget.
Kollar för övrigt på TUF igen av någon anledning... Hemskt usla fighters och Rousey är mer störig än självaste Bisping. Jag måste gilla att plåga mig själv! Rouseys assisterande var inte dålig heller. En riktig liten förorts-tupp! Synd att han slapp undan fighten där... 
Tate framstår som en jävligt sympatisk brud dock.
Ja jag med. Tycker att det känns lite väl mycket "du skulle egentligen inte vunnit" över det hela. Lite av en förolämpning mot vinnaren. Haha jaså du kunde inte hålla dig undan. Jag våndas rätt bra denna säsongen med men som sagt man kollar ändå. Ja det är något speciellt med att TUF får de som man varit mindre glad för att framstå så mycket bättre.
Redigerat av Birkanoff, 26 September 2013 - 20:39.
Postad 27 September 2013 - 04:42
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Är ju egentligen lite emot instant rematches, så jag är nöjd. Vill inte ens att Anderson ska få en omedelbart, men det är ju bara att gilla läget.
Kollar för övrigt på TUF igen av någon anledning... Hemskt usla fighters och Rousey är mer störig än självaste Bisping. Jag måste gilla att plåga mig själv! Rouseys assisterande var inte dålig heller. En riktig liten förorts-tupp! Synd att han slapp undan fighten där... 
Tate framstår som en jävligt sympatisk brud dock.
TUF har ju blivit som värsta gnäll såpan fyfan va less jag är på Rousey som har varit min favorit innan! Hoppas fan Tate moser skiten ur den lilla .....! Orkar knappt se på skiten utan spolar fram till matchen direkt istället, och det redan efter 4 avsnitt. Sämsta säsongen hitills!
Postad 29 September 2013 - 14:25
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Jones vann klart anser jag. Alex är otroligt stryktålig måste jag säga...
Postad 11 October 2013 - 10:32
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Palhares sparkad pga den (något onödigt) långa tiden det tog innan han släppte sin submission efter att domaren försökt bryta. Synd tycker jag, älskar Palhares spektakulära stil och hade gärna sett honom mer. Lite förhastat beslut enligt mig.
Postad 11 October 2013 - 11:30
Unregistered9d110ebc
-
Unregistered9d110ebc
-
Rookie
-
2 inlägg
Palhares sparkad pga den (något onödigt) långa tiden det tog innan han släppte sin submission efter att domaren försökt bryta. Synd tycker jag, älskar Palhares spektakulära stil och hade gärna sett honom mer. Lite förhastat beslut enligt mig.
Mycket bra att dom sparkade honom, han är fullständigt instabil. Detta var minst 4:e gången han höll en submission för länge i en match, 2:a gången i UFC han har hållit den väldigt länge. Det är inte bara det att han håller dom länge, när motståndaren klappar ut och försöker slappna av så drar han åt ännu mer. När sedan domaren försöker bryta drar han på så mycket han kan ett tag, så att han ska vara säker på att han förstör motståndarens knä. Han förstör fighters karriärer, dom kan bli borta i över ett år efter en sådan skada. Han blev varnad och avstängd efter matchen mot Drwal (var det väl), men det hjälpte bevisligen inte. Han fuskar ju dessutom med doping, så varför skulle man behålla honom?
Postad 11 October 2013 - 11:40
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Mycket bra att dom sparkade honom, han är fullständigt instabil. Detta var minst 4:e gången han höll en submission för länge i en match, 2:a gången i UFC han har hållit den väldigt länge. Det är inte bara det att han håller dom länge, när motståndaren klappar ut och försöker slappna av så drar han åt ännu mer. När sedan domaren försöker bryta drar han på så mycket han kan ett tag, så att han ska vara säker på att han förstör motståndarens knä. Han förstör fighters karriärer, dom kan bli borta i över ett år efter en sådan skada. Han blev varnad och avstängd efter matchen mot Drwal (var det väl), men det hjälpte bevisligen inte. Han fuskar ju dessutom med doping, så varför skulle man behålla honom?
Drwal var det ja. Dopingen i sig gör mig egentligen inget med tanke på att varenda jäkel går på TRT. Jag tycker gott man kunde gett honom en chans till, just för att han är en underhållande fighter. Däremot skulle jag aldrig möta honom själv, men å andra sidan är det ju upp till varje fighter att välja om man vill möta honom. Vill ingen möta honom får han inget jobb per automatik. Samma med Fallon Fox kan jag tycka, vill folk möta henne så får dom väl göra det. Vill dom inte så slipper dom. Däremot är jag lite motståndare till att sparka henne/förbjuda henne från att delta.
Postad 13 October 2013 - 09:00
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Nog för att han har underhållningsvärde men gör man detta om och om igen och med vetskapen om att man har teknik och styrka till att potentiellt paja en annan fighters karriär så är det ett berättigat straff.  Bäst på cardet: Stun guns tok-knock!
Postad 15 November 2013 - 08:56
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Vad tror vi om helgens gala? GSP 50-45 lär man väl inte ens få pengarna tillbaka om man tippar. Om bara någon kunde knocka honom... Kommer nog göra som vanligt med hans fighter, zappa mig igenom stora delar av den.
Postad 15 November 2013 - 18:25
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Juniorerna hårdtränar i hemmaoctagonen.
Postad 17 November 2013 - 08:20
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Hendricks, herrej*vlar vilken kille! Tyckte han vann 3 ronder utan tvekan. Fan också. Gsps poängjabbande verkar dock fallit domarna i smaken...
Hassesolo: Har du tvillingar? Har en son som hade/har kolik, hade jag haft tvillingar då hade jag hängt mig
Postad 17 November 2013 - 14:44
hassesolo
-
hassesolo
-
Über-Guru
-
-
10392 inlägg
Ja, fyra kids där sladdisen blev två. Det är tufft....
Postad 19 November 2013 - 11:21
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Ja vad ska man säga om main event... Hendricks vann för mig iaf.
Bästa fighten? Jämnt skägg mellan Woodley vs Koscheck och Lawler vs MacDonald.
Mest tillfredsställande: MacDonald förlorade. Synd att Lawler inte fick avslut på honom dock.
Postad 19 November 2013 - 17:33
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Hendriks dominerade men GSP hade mer träffar och att han är reagerande mästare avgör matchen.
Ganska tråkigt men sant men poäng är poäng.
Postad 19 November 2013 - 19:01
RearNakedChoke
-
RearNakedChoke
-
Användare
-
-
202 inlägg
Tyvärr efter regelsystemet som finns idag så är det här inte helt åt skogen. Det handlar tyvärr inte om att döma en fight som hel utan rond för rond. Jag personligen tycker att om man dömer efter reglerna som domarna använder så är detta en jämn fight.
http://www.ufc.com/d...and-regulations
Punkt 14
Postad 19 November 2013 - 19:12
RearNakedChoke
-
RearNakedChoke
-
Användare
-
-
202 inlägg
Det är inte amatörboxning där antalet träffar avgör. 
http://www.ufc.com/d...and-regulationsPunkt 14 J 2 Klart inte amatörboxning men du förstår nog vad jag menar
Postad 19 November 2013 - 19:15
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Som sagt. Inför Pride-regler igen.
Postad 19 November 2013 - 19:16
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Tyvärr efter regelsystemet som finns idag så är det här inte helt åt skogen. Det handlar tyvärr inte om att döma en fight som hel utan rond för rond. Jag personligen tycker att om man dömer efter reglerna som domarna använder så är detta en jämn fight. http://www.ufc.com/d...and-regulations Punkt 14
Vilka ronder ger du GSP om du nu hävdar att det var särskilt jämnt? Jag har 1,2 och 5 till JH.
Postad 19 November 2013 - 19:19
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Postad 19 November 2013 - 19:24
RearNakedChoke
-
RearNakedChoke
-
Användare
-
-
202 inlägg
Vilka ronder ger du GSP om du nu hävdar att det var särskilt jämnt? Jag har 1,2 och 5 till JH.
Vet inte riktigt om jag har gett GSP fighten, men om du läser kriterierna för hur en match ska dömas och sedan kollar matchen (utan ljud) och sen kollar länken Birkanoff la ut så ser man att det inte är helt uppåt väggarna att GSP vann denna (enligt hur man dömer) jämna match. Sorry denna länk http://hosteddb.figh...ghts/index/4441Rond 1 19-18 i träffade slag (påminer nu om punkt 14 2) +1 nedtagning GSP Rond 3 31-15 i träffade slag till GSP Rond 5 9-4 i träffade slag till GSP Jag har för övrigt inte yttrat vem jag tycker vann eller vem jag ville skulle vinna bara hur reglerna fungerar.
Redigerat av RearNakedChoke, 19 November 2013 - 19:29.
Postad 19 November 2013 - 19:28
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Vet inte riktigt om jag har gett GSP fighten, men om du läser kriterierna för hur en match ska dömas och sedan kollar matchen (utan ljud) och sen kollar länken Birkanoff la ut så ser man att det inte är helt uppåt väggarna att GSP vann denna (enligt hur man dömer) jämna match.
Kollar nästan alltid utan ljud, så det är inte problemet. Problemet i det här fallet är ju att Hendricks vann tre ronder. Annars hade inte protesterna varit så högljudda.
Postad 19 November 2013 - 19:50
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Vet inte riktigt om jag har gett GSP fighten, men om du läser kriterierna för hur en match ska dömas och sedan kollar matchen (utan ljud) och sen kollar länken Birkanoff la ut så ser man att det inte är helt uppåt väggarna att GSP vann denna (enligt hur man dömer) jämna match.
Sorry denna länk http://hosteddb.figh...ghts/index/4441 Rond 1 19-18 i träffade slag (påminer nu om punkt 14 2) +1 nedtagning GSP Rond 3 31-15 i träffade slag till GSP Rond 5 9-4 i träffade slag till GSP
Jag har för övrigt inte yttrat vem jag tycker vann eller vem jag ville skulle vinna bara hur reglerna fungerar.
Jo men exempelvis i rond 1 får du ju titta på vad för slag som träffar. Hendricks träffade med betydligt fler tunga slag. Kolla exempelvis armbågarna. Som sagt, det finns en anledning till att en i princip samlad mma-värld stört sig på detta domslut. För övrigt var det nog rond 4 och inte femman som jag hade Hendricks... Har inte kvar filen på datorn så jag kan inte kolla.
Postad 19 November 2013 - 20:35
RearNakedChoke
-
RearNakedChoke
-
Användare
-
-
202 inlägg
Jo men exempelvis i rond 1 får du ju titta på vad för slag som träffar. Hendricks träffade med betydligt fler tunga slag. Kolla exempelvis armbågarna. Som sagt, det finns en anledning till att en i princip samlad mma-värld stört sig på detta domslut.
För övrigt var det nog rond 4 och inte femman som jag hade Hendricks... Har inte kvar filen på datorn så jag kan inte kolla.
Vad jag har fått fram från sherdog forum är att folk bråkar mest om första ronden och de flesta (inte alla) har rond 2 och 4 Hendricks och 3 och 5 GSP. Första ronden är avgörande, hur som helst så trodde jag inte att jag skulle få se GSP i så här mycket trubbel, trodde att han skulle 50-45:a hela sin karriär. Vi får se vad som händer i rematchen, den blir nog bra.
Postad 19 November 2013 - 20:50
Turtle
-
Turtle
-
Beroende
-
-
1399 inlägg
Gillar iofs GSP men tycker nog att han var mer illa ute än va Hendricks nånsin var i matchen.
Och trodde faktiskt att han hade tagit GSP´s bälte när matchen var slut.
Men hade i bakhuvudet att GSP nog hade fler träffar med sina effiktivare jabbar.
Postad 09 December 2013 - 02:54
Birkanoff
-
Birkanoff
-
Mästare
-
-
2532 inlägg
Hunt vs Silva!
Fan vilka krigare. Aldrig har jag varit nöjd med en draw men här kändes det faktiskt helt och hållet perfekt. Villken jäkla fight!
Postad 29 December 2013 - 09:46
Kamui
-
Kamui
-
Beroende
-
-
1316 inlägg
Weidman gör det igen, grymt starkt av honom! Har lite svårt för hans morsgrisiga stil, men att stoppa AS två gånger är fruktansvärt bra gjort. Slutar Anderson nu? Hoppas det... Tror aldrig han kan komma tillbaka efter det här.
Så jäkla synd att Barnett förlorade också. Det trodde jag inte ändå.
Rousey... Vilken fjant.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|