Gjorde det. Sen såg jag priset. Det var ju nästan ordinarie. Så nu såg jag att de höjt priset, säkert för att kunna rabattera och få ordinarie. Ger mig fan på att rabatt på PS+ kommer dyka upp mycket mer frekvent framöver.25% rea på PSN+ i helgen för oss som behöver förlänga.
PSN+ (Playstation Plus)
Postad 19 December 2017 - 10:14
Postad 19 December 2017 - 12:17
Gjorde det. Sen såg jag priset. Det var ju nästan ordinarie. Så nu såg jag att de höjt priset, säkert för att kunna rabattera och få ordinarie. Ger mig fan på att rabatt på PS+ kommer dyka upp mycket mer frekvent framöver.
De höjde priset i Augusti så 575:- är det ordinarie priset och inget annat.
Om man kan vänta skulle jag vänta till E3 i Juni. Sist hade de 30% rabatt på PS+.
Postad 20 December 2017 - 14:05
Postad 20 December 2017 - 14:45
Lite synd att det inte var rea på dlc också eller complete edition eller vad fullständiga versionen heter. Blir nog att plocka upp det i alla fall.
Postad 20 December 2017 - 16:43
Är det inte en dag för tidigt? Är det inte udda datum det det ör ett erbjudande? Det har det varit hittills i alla fallHorizon för 239 i lucköppningen nu, det kan vara värt att ställa mig in i skaran som hyllar det spelet
Postad 27 December 2017 - 13:54
Januarispelen till PS4 verkar vara Telltale Batman och Deus Ex:Mankind Divided.
Inte dom nyaste spelen men jag har inte spelat nåt av dom så jag är nöjd :-)
PS. Inte officiellt vad jag kan se men källan är:
https://www.dailysta...-Deus-Ex-Batman
Redigerat av PackSwede, 27 December 2017 - 14:03.
Postad 27 December 2017 - 22:54
Tycker det ser ut att bli en av de bättre månaderna på väldigt länge.
Postad 28 December 2017 - 00:47
Telltalespelen trötttnade jag på snabbt redan efter första WD när jag insåg att ens val inte spelar någon roll så Batman kommer jag inte testa ens, och Deus Ex har jag redan spelat. Sen är det nån japansk visuell novell och ett spel som ligger på 52 % eller nåt till PS4.
Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Batman: The Telltale Series (PS4)
StarBlood Arena (PS Plus bonus – PSVR)
That’s You! (PS Plus bonus – PlayLink)
Sacred 3 (PS3)
Book of Unwritten Tales 2 (PS3)
Psycho-Pass: Mandatory Happiness (PS Vita, PS4)
Uncanny Valley (PS Vita & PS4)
Men men, det kommer vara gott om spel nästa år ändå så inte som att jag bryr mig.
Postad 28 December 2017 - 01:03
Postad 28 December 2017 - 09:39
Deus ex har jag varit på väg att köpa vid flera tillfällen.
Och telltale-spelen uppskattar jag väldigt mycket.
Synd bara att man har 39 spel som man egentligen måste spela innan dess...
Postad 31 January 2018 - 15:17
Inga rykten om nästa månads spel ännu? förväntar mig som alltid en riktigt bra månad
Postad 31 January 2018 - 15:27
Inga rykten om nästa månads spel ännu? förväntar mig som alltid en riktigt bra månad
Har hört rykten men de är förmodligen falska så de spelen tänker jag inte nämna här ![]()
Postad 31 January 2018 - 15:39
Det ryktas om Rime och Knack. Vilket hade gjort det till den bästa månaden ever nästan för mig personligen eftersom jag vill spela båda ![]()
Eller ja, ryktas och ryktas.
https://www.resetera...and-rime.20122/
Redigerat av Zoiler, 31 January 2018 - 15:43.
Postad 31 January 2018 - 18:41
Till PS4 är det Knack och Rime.
Till PSVR är det fortfarande Starblood Arena.
Till PS3 är det Spelunker HD och Mugen Souls Z.
Till PS Vita är det Exiles End och Grand Kingdom (cross-buy med PS4).
Postad 01 February 2018 - 00:38
Så som alla har hypat det så är det antingen asbra eller så faller det lika platt hos mig som Driveclub gjorde när det släpptes...Knack har jag velat spela sen ps4 kom 😊
Hippas det är kul nu bara 😊
Postad 01 February 2018 - 00:45
Hajpen är bara ett meme, tror det är rätt medelmåttigt
. Men det har coop så det duger säkert.
Postad 09 February 2018 - 07:34
Ser ganska mysigt ut. Är det något att ha?
Postad 09 February 2018 - 12:17
Någon som spelat valkyria chronicles som finns att köpa på psn ?
Ja. Ett fantastiskt bra spel. Mycket strategi och en engagerande historia.
Postad 09 February 2018 - 13:12
Ja. Ett fantastiskt bra spel. Mycket strategi och en engagerande historia.
Är det svårt och krångligt eller tar man sig igenom det snabbt om man vill?
Kollade lite snabbt på youtube men tyckte det såg lite krångligt ut . Massa klickande med olika grejer när man inte sprang omkring allatså. Men man kanske sätter sig in i det fort ?
Postad 09 February 2018 - 14:24
Vet du om vi fått det via PS+?Någon som spelat valkyria chronicles som finns att köpa på psn ?
Postad 09 February 2018 - 15:39
Är det svårt och krångligt eller tar man sig igenom det snabbt om man vill?
Kollade lite snabbt på youtube men tyckte det såg lite krångligt ut . Massa klickande med olika grejer när man inte sprang omkring allatså. Men man kanske sätter sig in i det fort ?
Det är väldigt individuellt jag tycker inte det var svårt. Men det är väldigt taktiskt. Gör du ett misstag kommer du att bli bestraffad för det. Det gäller att tänka taktiskt hela tiden och inte utsätta dina trupper för onödiga risker.
Postad 09 February 2018 - 16:56
Vet du om vi fått det via PS+?
nej. eller kanske någon gång, men skulle inte tro det.
om frågan bara var om det var denna månadens gratisspel så är svaret nej ![]()
Det är väldigt individuellt jag tycker inte det var svårt. Men det är väldigt taktiskt. Gör du ett misstag kommer du att bli bestraffad för det. Det gäller att tänka taktiskt hela tiden och inte utsätta dina trupper för onödiga risker.
okej. det där med taktik alltså, vet inte om det är min grej ![]()
får se om jag köer det eller inte. Tyckte mest om stämningen och grafiken. Kände för ett spel i den stilen, men inte just den taktiska delen kanske.
Postad 09 February 2018 - 17:58
jag rekommenderar det varmt. jag köpte det till ps3 och sen igen till ps4, ett fantastiskt spel. sålde spelet och köpte det digitalt så att man alltid har det med sig =)
även tvåan till vita (eller är det till psp?) är fett bra. har det på min vita.
Postad 11 February 2018 - 12:22
Är Knack bra? Orkar nästan inte testa den ens efter att ha sett reklamen där man "lägger i varukorgen" det ser ganska b ut imho, men jag kan ju ha fel, så vad säger ni som testat? Passar det att spela med en 9-åring annars?
Postad 11 February 2018 - 13:14
Generell rea och inte bara för PS+, hade nog passat bättre i ”rätt” trådjäkligt bra pris på Fifa 18 och NHL 18 nu. 449kr för ett paket med dessa två spel. Billigast på prisjakt är 987kr
Postad 11 February 2018 - 14:17
Generell rea och inte bara för PS+, hade nog passat bättre i ”rätt” tråd
ser detta som en playstation store tråd.
Varsågod för tipset förresten.
Redigerat av andreassofus, 11 February 2018 - 19:44.
Postad 11 February 2018 - 16:26
Trodde jag skrev tack, måste missat 😆ser detta som en playstation store tråd.
Varsågod för tipset förresten.
Men detta är dock en tråd för PS+, finns det ingen för PSN store så är du välkommen att skapa en för om man letar erbjudanden så letar man nog inte i denna tråden...
Postad 11 February 2018 - 19:44
Trodde jag skrev tack, måste missat
Men detta är dock en tråd för PS+, finns det ingen för PSN store så är du välkommen att skapa en för om man letar erbjudanden så letar man nog inte i denna tråden...
okej. plockar bort. Sorry.
Postad 27 February 2018 - 00:14
Är Knack bra? Orkar nästan inte testa den ens efter att ha sett reklamen där man "lägger i varukorgen" det ser ganska b ut imho, men jag kan ju ha fel, så vad säger ni som testat? Passar det att spela med en 9-åring annars?
Tycker det är helt okej tidsfördriv, storyn passar en nioåring.
Postad 28 February 2018 - 18:23
Där kan man snacka om bra spel. Tyvärr så har jag såklart redan spelat nästan alla bra retailspel =/
Postad 28 February 2018 - 18:38
Postad 28 February 2018 - 18:40
Efter den 8 mars 2019 kommer de sluta med spel till PS3 och PS Vita. Så bara PS4-spel efter det. Borde gjorts tre år tidigare men.
Postad 28 February 2018 - 18:50
Postad 28 February 2018 - 20:48
Kul men denna typ av titlar äger man oftast. Men jag förstår varför Sony släpper dem på plus.
Postad 28 February 2018 - 22:12
Oj, vad är detta! 2 spel som jag tänkt köpa och med nyheter om att ps3 skrotas. Vågar man hoppas på en uppryckning på riktigt nu?
Update: Asked for clarification, Sony told Polygon that the PlayStation Plus lineup will consist of two PS4 titles — and no other free games — starting next March.
Fulla listan:
- Bloodborne (PS4)
- Ratchet and Clank (PS4)
- Legend of Kay Anniversary (PS3)
- Mighty No. 9 (PS3 and PS4)
- Claire: Extended Cut (PS Vita and PS4)
- Bombing Busters (PS Vita and PS4)
Redigerat av Zoiler, 28 February 2018 - 22:22.
Postad 01 March 2018 - 11:43
Update: Asked for clarification, Sony told Polygon that the PlayStation Plus lineup will consist of two PS4 titles — and no other free games — starting next March.
- Mighty No. 9 (PS3 and PS4)
Men mighty number 9 också, riktit trevlig månad ändå!
edit
oj vad totalsågat detta spel var då! helt missat det. Varit sugen på det länge då mega man var en av de absoluta favoriterna som grabb.
http://www.metacriti...=MCD-06-10aaa1f
Redigerat av Johan_i_burken, 01 March 2018 - 11:51.
Postad 02 March 2018 - 11:42
oj va hände där..första gången dom ger ut 2 PS4 spel som är intressanta. Äntligen
Postad 02 March 2018 - 11:53
Lägligt att MM har bra pris på ett års PS+ nu ![]()
429:-
https://www.prisjakt...t.php?p=1845368
Edit: Eller så köper man det för 3kr mer direkt i storen ![]()
https://store.playst...SPLUSSUBS12MDIS
Redigerat av Segge, 02 March 2018 - 12:07.
Postad 02 March 2018 - 12:57
varför är det billigare att köpa ps+ månadsvis istället för 3 månader? bode det inte bli billigare om man tecknar ett längre avtal med dom? ![]()
Postad 03 March 2018 - 11:43
Hjälper ett kusinbarn att få igång sin ps4a... mailen dom använder är samma som dom hade till ps3... men dom vill ändra onlineID, det namnet som syns online, går det inte att göra det på nåt sätt?
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2 bilder
121 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?