Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 8.11111 (26) 199:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 8.076922 (12) Inga priser
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 05 March 2012 - 14:16

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
jag har inte nått lvl 45 men kommer säkert testa USAS, har inte hittat mitt vapen riktigt ännu dock /: I27 gillar jag dock mer o mer

Postad 05 March 2012 - 19:40

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

jag har inte nått lvl 45 men kommer säkert testa USAS, har inte hittat mitt vapen riktigt ännu dock /: I27 gillar jag dock mer o mer

Fortsätt med I27an, Prova med kobra rds, foregrip och laser :)

Postad 06 March 2012 - 09:34

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

L85A2 :wub:

Postad bild

Postad 07 March 2012 - 14:53

OWC
  • OWC
  • Beroende

• 1059 inlägg
  • 0
Snart kommer vi på konsoll också kunna hyra och ställa in servrar som vi vill ha dem. Äntligen!

http://www.joystiq.c...ng-to-consoles/

Postad 07 March 2012 - 15:03

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Snart kommer vi på konsoll också kunna hyra och ställa in servrar som vi vill ha dem. Äntligen!

http://www.joystiq.c...ng-to-consoles/

Det fulla pressmedelandet som inkluderar DLC planerna
http://ea.gamespress...ease.asp?i=1741

Postad 07 March 2012 - 15:19

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0
Ser lovande ut!

Postad 07 March 2012 - 16:23

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0
2-16 deltagare, hmm blandning mellan SDM och Conquest månne?
Eller så blir det bara Op. Metro fast på flera banor...

http://www.battlefie.../close-quarters

Postad 07 March 2012 - 17:47

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Search & Destroy kanske? :)

Nej, precis som nedman är jag inne på att det blir en blandning av SDM och conquest. Kan bli riktigt underhållande, bara Dice patchar till vissa vapen så allt inte slutar i en enda USAS-soppa.

Närstrider i alla ära, men det som verkligen fick baguetten att börja rycka är vad som kommer efter Close Quarters, DLC-paket nummer två:

Battlefield 3: Armored KillFollowing the tight infantry gameplay of Battlefield 3: Close Quarters, DICE will release Battlefield 3:Armored Kill that ups the ante for vehicular mayhem as only Battlefieldcan do. Featuring new driveable tanks, ATVs, mobile artillery and more,Battlefield 3: Armored Kill also delivers huge battlefields for an all-out vehicle assault, including the biggest map in Battlefield history.

Thats Battlefield-style!

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 07 March 2012 - 17:48.

Postad 07 March 2012 - 18:17

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

2-16 deltagare, hmm blandning mellan SDM och Conquest månne?
Eller så blir det bara Op. Metro fast på flera banor...

Det hoppas jag verkligen! OP Metro och Bazaar är ju så sjukt roliga i CQ möjligtvis passar seine i min lista över favoriter också.

Postad 07 March 2012 - 19:08

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0
Armored kill låter helt klart bäst! Close Quarters kan nog bli kul det också :)

Tycker dom kunde släppa armored kill först. Sen är jag tveksam till att "including the biggest map in Battlefield history" även gäller konsoller med tanke på spelar antalet. Men vi får väl se!

Postad 07 March 2012 - 19:51

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Armored kill låter helt klart bäst! Close Quarters kan nog bli kul det också :)

Tycker dom kunde släppa armored kill först. Sen är jag tveksam till att "including the biggest map in Battlefield history" även gäller konsoller med tanke på spelar antalet. Men vi får väl se!

Vilken är den tidigare största? El Alamein?

Postad 07 March 2012 - 20:35

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Vilken är den tidigare största? El Alamein?

Vet faktiskt inte, den eller Gazala var nog det. Förövrigt två av mina absoluta favoritkartor nånsin! Speciellt när man spelade CTF.

Postad 07 March 2012 - 20:59

novaland
  • novaland
  • Veteran

• 2004 inlägg
  • 0

Vet faktiskt inte, den eller Gazala var nog det. Förövrigt två av mina absoluta favoritkartor nånsin! Speciellt när man spelade CTF.

Gazala var stor och utnyttjade ju mest utrymme. El Alamein var nog kanske lite större, men efter som båda huvudbaserna låg lite i mitten så att säga så utnyttjade man sällan hela banan. Ta bara öknen till vänster om britternas bas.. totalt oanvänd :P En del åkte rakt upp mot bergen där det fanns en flagga, men arnars så.. och ned åt andra hörnet så fanns det massa döutrymme som inte används.

Men skillnaden är nog marginell isåfall..

Edit: Dem är nog lika stora...:

http://battlefield2....o/BF1942_Maps_8
http://battlefield2....o/BF1942_Maps_9

Redigerat av novaland, 07 March 2012 - 21:03.

Postad 07 March 2012 - 21:03

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
Ååh, those memories.....

Postad 08 March 2012 - 07:50

sandö
  • sandö
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0
Är det fler än jag som hade stora problem med servrarna igår? Spelade mellan 20-22 ungefär och blev utkickad 5 eller 6 gånger under denna tiden, samt att hela konsollen frös en gång...trist som fan.

Postad 08 March 2012 - 08:48

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Gazala var stor och utnyttjade ju mest utrymme. El Alamein var nog kanske lite större, men efter som båda huvudbaserna låg lite i mitten så att säga så utnyttjade man sällan hela banan. Ta bara öknen till vänster om britternas bas.. totalt oanvänd :P En del åkte rakt upp mot bergen där det fanns en flagga, men arnars så.. och ned åt andra hörnet så fanns det massa döutrymme som inte används.

Men skillnaden är nog marginell isåfall..

Edit: Dem är nog lika stora...:

http://battlefield2....o/BF1942_Maps_8
http://battlefield2....o/BF1942_Maps_9

Vilken nostalgi! Är så man längtar tillbaks till det spelet ju!
Kan dom inte göra en komplett bf1942 mod av samma motor som i bf3?! Hade varit riktigt nice!! :D

Postad 08 March 2012 - 10:40

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Vilken nostalgi! Är så man längtar tillbaks till det spelet ju!
Kan dom inte göra en komplett bf1942 mod av samma motor som i bf3?! Hade varit riktigt nice!! :D

Var du tvungen att säga så! Nu kommer jag bli besviken på allt de släpper framöver :( Åhhhhh bf1942!

Postad 08 March 2012 - 19:40

Evelon
  • Evelon
  • Forumräv

• 515 inlägg
  • 0
Min favorit är Pecheneg, fantastiskt ljud i den bössan.

Postad bild

Postad 12 March 2012 - 19:08

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Från och med i morgon kan man slippa springa med B2K vapnen över huvudet om man vill :)

Starting tomorrow (March 13th), you can re-download a new, patched version of Battlefield 3™: Back to Karkand on PS3. This will fix the weapon animation bug that some of you have experienced. This download is free of charge if you have already bought Back to Karkand. Note that changes made on our back end will make this re-download mandatory in the near future. If you buy Back to Karkand for the first time after tomorrow, no additional action is necessary.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654779878764191/

Postad 12 March 2012 - 20:10

Unregisteredc40700c9
  • Unregisteredc40700c9
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Spelade just ett par rundor och alla mina upplåsta vapen var borta. Man började från noll varje bana och inga stats sparades. Nån som vet om detta är nån bugg eller finns det servers som funkar så?

Postad 13 March 2012 - 09:34

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0
Finns inga servrar som är avsedda att funka så, troligen har det väll blivit något strul med anslutningen till stats servern. Har aldrig varit med om detta själv i BF3 men var ju ganska vanligt förekommande i BFBC2.

Postad 13 March 2012 - 10:07

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Finns inga servrar som är avsedda att funka så, troligen har det väll blivit något strul med anslutningen till stats servern. Har aldrig varit med om detta själv i BF3 men var ju ganska vanligt förekommande i BFBC2.

Jag hade denna bugg igår, precis efter server uppdatering på FM. Dock så återställdes allt när man gick ur spelet och startade ett nytt.
Dock så var det en liten skön "BC2" känsla över det hela.... Nu väntar man med spänning på You won/lost buggen....

Postad 13 March 2012 - 10:20

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0
nedan: Hur satt kniven i ryggen igår tyckte du? Förnedrande? :P

Sen undrar jag; MHB-tag och USAS12 + frag. Nästan hela laget igår körde denna kombon. Nedan, Marcuzzi, Celtanic kommer jag på så här på rak arm.

Är det bara jag som tycker det är ett jävla noob vapen? Jag har inga problem med hagelbössor, har själv på sista tiden kört rätt mycket 870MCS / M1014. Men då givetvis med buckshot.
Måste säga att det är lite av en skam att MHB kör med USAS12 + frag, trodde inte det var så många. Det visar bara hur viktig "stats" är...

Sen gjorde högberg en episk sak igår, fy fan vad jag skrattade!
Vi satt i en chopper på Noshar Canals, jag, cel, dragon och högis.
Högis har försökt nån minut att få ner Fi-chopper utan att lyckas, tillslut får Fi en träff, choppern överlever dock för Cel tror jag sitter o reparerar. Då hör man högberg över Voice: " Ah va fan jag skiter i detta nu ", så ser man hur högberg går offline i samma sekund och hur choppern dalar ner mot vattnet. Men jag tror Cel hinner rädda upp den. :D

Postad 13 March 2012 - 11:11

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

omnomnom!! (: ser riktigt kul ut men kommer nog bli usas+frag h-vete

Redigerat av Unregistered276d62c1, 13 March 2012 - 11:14.

Postad 13 March 2012 - 11:38

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

omnomnom!! (: ser riktigt kul ut men kommer nog bli usas+frag h-vete

Både RPG och Fragskotten ska bli "sämre", vad jag har läst. Vilket är en jefla tur.

Postad 13 March 2012 - 11:39

blad93
  • blad93
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Tjena allesammans!
Hittade hit av en slump och wow, det är verkligen en lång tid sen jag var här senast :D
I alla fall, tänkte höra i fall någon som har lust att spela. Idag, imorgon, i framtiden? Såg att det fanns en pluton på BL, men då den har typ 99 medlemmar och högst oaktiv tänkte jag att det är lika bra att posta här.

Här är länk till min Battlelog-profil:
http://battlelog.bat...user/SwedenXDB/

Men döm mig inte för snabbt bara, har precis "börjat om" ;)

Postad 13 March 2012 - 12:09

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Cel din meny-ryttare. Kändes som jag invitade dig 100 gånger. :(

Postad 13 March 2012 - 13:09

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Jag kan inte se charmen i att sitta och spela CoD banor i BF3 när man vet att vissa personer kommer kampa i gångar med bipod och LMG, fullauto hagel som man är totalt chanslös mot vid närstrid (även utan frag, som INTE är det största problemet) och nötter som tror att en människa är en tank och använder RPG.

Det vore roligt om de istället gav oss större banor med fler spelare och möjligheten att skapa en egen server där man bannar usas användare som bara vill förstöra. Tror OWC pratade om att man kommer få möjligheten att hyra en egen server som man kan vara värd för. Jag hoppas det stämmer för då skapar jag min egen och bannar de som inte sköter sig!

Spelet i helhet är det bästa jag spelat på länge. Det är folket som är mindre bra. :/

IOM att celtanic är en smart gåsapöjk som inte skulle sätta i BC2 skivan när BF3 finns så drar jag slutsattsen att DU, trotts alla klagomål på spelet, har anslutit dig till "oss". Välkommen!

Postad 13 March 2012 - 13:40

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Tjena allesammans!
Hittade hit av en slump och wow, det är verkligen en lång tid sen jag var här senast :D
I alla fall, tänkte höra i fall någon som har lust att spela. Idag, imorgon, i framtiden? Såg att det fanns en pluton på BL, men då den har typ 99 medlemmar och högst oaktiv tänkte jag att det är lika bra att posta här.

Här är länk till min Battlelog-profil:
http://battlelog.bat...user/SwedenXDB/

Men döm mig inte för snabbt bara, har precis "börjat om" ;)

Varför börja om?

Postad 13 March 2012 - 13:51

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Högberg du får skjuta på motståndaren innan han skjuter dig med RPG så slipper du dö.

Vad jag såg på trailern så skulle banorna kunna gå att förstöra i den mån att kampande inte kommer vara något problem och skulle det vara det så har det inte fixat det där med ban-design.

Får tacka för välkomnandet men jag är endast med för Voicechatten med de gamla rävarna, själva spelet kunde jag inte bry mig mindre om :)

Postad 13 March 2012 - 14:13

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Måste säga att det är lite av en skam att MHB kör med USAS12 + frag, trodde inte det var så många. Det visar bara hur viktig "stats" är...

Större delen av oss MHB:are avskyr USAS:sen och vill inte besudlas med det vapnet, men det finns tyvärr några i gruppen som är av annan åsikt. Personligen bryr jag mig egentligen inte vilka vapen som mina medspelare använder, men att en hel grupp MHB:are springer runt med USAS + frag... Det är, som du sa: skamligt.

Vi satt i en chopper på Noshar Canals, jag, cel, dragon och högis...

Haha, kvällens WTF-moment! :D BTW, det var jag och inte dragon som spelade. :)

Jag hoppas det stämmer för då skapar jag min egen och bannar de som inte sköter sig!

USAS-användare, RPG-nissar och campare förtjänar att bli utkickade all världens väg, men de som flyger helikopter för att, helt plötsligt, hoppa ur spelet mitt i allt och lämna sina stackars medpassagerare till en ond bråd död mitt ute i havet... De förtjänar att få en claymore uppkörd på tvären någonstans där solen aldrig skiner. Eller hur? ;)

Postad 13 March 2012 - 14:19

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

• 1076 inlägg
  • 0

Haha, kvällens WTF-moment! :D BTW, det var jag och inte dragon som spelade. :)

Satt precis och funderade på om jag fått minnesluckor från igår, minns inte det där :)

Postad 13 March 2012 - 14:19

nedman
  • nedman
  • Forumräv

• 774 inlägg
  • 0

Sen undrar jag; MHB-tag och USAS12 + frag. Nästan hela laget igår körde denna kombon. Nedan, Marcuzzi, Celtanic kommer jag på så här på rak arm.

Är det bara jag som tycker det är ett jävla noob vapen? Jag har inga problem med hagelbössor, har själv på sista tiden kört rätt mycket 870MCS / M1014. Men då givetvis med buckshot.

Förstår inte gnället, vapnet finns med i spelet av någon anledning.
Då borde man väl även gnälla på dem som spelar med FAMAS/F2000, för det är också NOOB vapen...

Postad 13 March 2012 - 14:27

Knackamackadam
  • Knackamackadam
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
När slutar man vara n00b ?
Jag funderar nämligen på att köra några varv med den där ushush....
:D

Postad 13 March 2012 - 14:45

Pip
  • Pip
  • Veteran

• 1792 inlägg
  • 0
Hagel med frag och RPG är min melodi gärna campandes på ett hustak i den mån det går. :wub:

Håller med Nedan, det är inte fel på spelarna som utnyttjar att Dice är okapabla att patcha vapnena.

Postad 13 March 2012 - 15:45

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Förstår inte gnället, vapnet finns med i spelet av någon anledning.
Då borde man väl även gnälla på dem som spelar med FAMAS/F2000, för det är också NOOB vapen...

F2000 är ju kärlek, men jag håller på att växla över till m16a3 nu :)

Postad 13 March 2012 - 15:55

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

nedan: Hur satt kniven i ryggen igår tyckte du? Förnedrande? :P

Högis har försökt nån minut att få ner Fi-chopper utan att lyckas, tillslut får Fi en träff, choppern överlever dock för Cel tror jag sitter o reparerar. Då hör man högberg över Voice: " Ah va fan jag skiter i detta nu ", så ser man hur högberg går offline i samma sekund och hur choppern dalar ner mot vattnet. Men jag tror Cel hinner rädda upp den. :D

Jag kan inte se charmen i att sitta och spela CoD banor i BF3 när man vet att vissa personer kommer kampa i gångar med bipod och LMG, fullauto hagel som man är totalt chanslös mot vid närstrid (även utan frag, som INTE är det största problemet) och nötter som tror att en människa är en tank och använder RPG.

Det vore roligt om de istället gav oss större banor med fler spelare och möjligheten att skapa en egen server där man bannar usas användare som bara vill förstöra. Tror OWC pratade om att man kommer få möjligheten att hyra en egen server som man kan vara värd för. Jag hoppas det stämmer för då skapar jag min egen och bannar de som inte sköter sig!

Spelet i helhet är det bästa jag spelat på länge. Det är folket som är mindre bra. :/

IOM att celtanic är en smart gåsapöjk som inte skulle sätta i BC2 skivan när BF3 finns så drar jag slutsattsen att DU, trotts alla klagomål på spelet, har anslutit dig till "oss". Välkommen!

Jag har minskat spelandet med USAS-12 men när motståndarna inte dör pga lagg och nästan hela måståndarelaget kör med USAS-12 på Metro så har man väl inget större val... du var då i det andra laget och om du såg min 6-18 så kankse du har lite medlidande ;) som sagt kommer inte sluta köra helt med den. ska iaf up till 1000k kills sen får vi avvakta och se. Är DICE som man egentligen ska gnälla på.

det var du jag, kaninen och högis ja, ja s*tan vad jag garvade :) jag och högis höll på i över 4 minuter med att få ner den jävla choppern :)

PIP var mitt inne i jetfighting när du skickade, joinade efter med då drog du offline. next time brother!

Redigerat av Unregistered70c626f4, 13 March 2012 - 15:56.

Postad 13 March 2012 - 16:46

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Kul att mitt ragequit glädjer någon annan. Jag har ALDRIG varit med om en segare heli. Jag fick dissable 4-5 gånger på den men de reparerade den hela tiden. Och sen mitt i allt blev JAG skjuten till döds. Jag lyckas nästan aldrig få död på föraren men de alltid mig. :@

men att en hel grupp MHB:are springer runt med USAS + frag... Det är, som du sa: skamligt.

men de som flyger helikopter för att, helt plötsligt, hoppa ur spelet mitt i allt och lämna sina stackars medpassagerare till en ond bråd död mitt ute i havet... De förtjänar att få en claymore uppkörd på tvären någonstans där solen aldrig skiner. Eller hur? ;)

1, Det är därför vi inte spelar under MHB-tagen längre. Det svävar ett svart moln över MHB och ett starkt hat från oss och de utanför det här forumet. När man ser en MHBare i motståndarlaget så hör man ofta någon i voipen säga "nu kommer en av era fitt usas användare". KUL...Skit kul att man ska förknippas med de få som enbart ska förstöra för alla andra.

2, Det var inte så att jag gav upp och gick ut mitt i striden för att jag inte kunde få hjäl fienden. Jag dog och förlorade helin mitt i allt. Efter en 5 min strid och 4-5 dissable på helin så tolererar jag fan inte att det slutade som det gjorde. Blev riktigt förbannad! Det är som att få "Bad Luck" för ett grässtrå man la sig på penetrerade något blodkärl och förblödde..

Jag har minskat spelandet med USAS-12 men när motståndarna inte dör pga lagg och nästan hela måståndarelaget kör med USAS-12 på Metro så har man väl inget större val... du var då i det andra laget och om du såg min 6-18 så kankse du har lite medlidande ;) som sagt kommer inte sluta köra helt med den. ska iaf up till 1000k kills sen får vi avvakta och se. Är DICE som man egentligen ska gnälla på.

När motståndarna inte dör pga lagg så byter vi server. Men så var ju inte läget igår ;) Utan det är din bortförklaring till de dåliga stats du fick haha
6-18 fick du for att nu måste du lära dig att sikta efter att ha använt mastodont spray-n-pray-n00b-small-penis vapnet USAS-12 :D:D

Skämt och sido, det var en bedrövlig server vi var inne på..
Kör dina 1000k men se den som ditt sista alternativ vapen innan du kastar ut konsolen genom fönstret.
Man klagar inte på att de tillverkar vapen, utan de som dödar folk med dom.

Postad 13 March 2012 - 16:48

Unregisteredc40700c9
  • Unregisteredc40700c9
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Tack för svaret. det funkade senare, så det var garanterat nån bugg.

Postad 13 March 2012 - 17:06

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Skämt och sido, det var en bedrövlig server vi var inne på..
Kör dina 1000k men se den som ditt sista alternativ vapen innan du kastar ut konsolen genom fönstret.
Man klagar inte på att de tillverkar vapen, utan de som dödar folk med dom.

1000k = 1000000 kör han så många kills med den bössan då ska han ha beröm.

Postad 13 March 2012 - 17:10

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

När slutar man vara n00b ?
Jag funderar nämligen på att köra några varv med den där ushush....
:D

För det första: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :wub:
Att inte hjälpa sitt lag, skita i fordon i spelet, sitta och oroa sig över stats, springa runt med USAS, RPG/SMAW, lägga sig i basen med MAW och roadkilla andra osv osv osv gör dig till en vidrig med/motspelare som under finare termet kallas för n00b. Du gör inget av de så du behöver inte oroa dig för att bli stämplad. Bara att köra på med vapnet och när du insett hur katastrofal den är så lägger man den på hyllan.

Postad 13 March 2012 - 17:15

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Då måste jag påpeka att jag menade 1000 kills. Inte 100 000.

Hör du det Cel, 1000!!! Annars ryker du från listan ASAP!!!

Postad 13 March 2012 - 17:22

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

• 974 inlägg
  • 0

Jorå jag förstod det, men visst vore det läckert med 1 miljon kills med bössan alla hatar mest? ;) Jag slutade vid 4000kills, men varje gång man plockar upp ett vapen på metro så kan man ge sig fan på att det är usasen som ligger där.... Så siffran stiger sakta, skit händer alltså även på soliga dagar.

Postad 13 March 2012 - 17:48

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Vad sysslar du med egentligen vill du vara med i plutonen eller inte?

Postad 13 March 2012 - 18:31

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Nej. Vi har en egen där man inte spelar med USAS och hjälper sitt lag. Tack ändå. :-)

Redigerat av Numero2, 13 March 2012 - 18:33.

Postad 13 March 2012 - 18:54

vvv
  • vvv
  • Forumräv

• 859 inlägg
  • 0

Nej. Vi har en egen där man inte spelar med USAS och hjälper sitt lag. Tack ändå. :-)

Ok, tänkte mest eftersom du ansöker ena dagen och sen lämnar nästa.
Men men... här är ju alla välkomna i alla fall det viktigaste är ju att ha roligt vilket vapen man än använder.

Finns gott om plats om någon annan vill joina föresten --> http://battlelog.bat...55391314384221/

Postad 13 March 2012 - 19:21

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

• 1117 inlägg
  • 0

haha fel där av mig. menade såklart 1000 kills :)

Postad 13 March 2012 - 19:25

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Ok, tänkte mest eftersom du ansöker ena dagen och sen lämnar nästa.
Men men... här är ju alla välkomna i alla fall det viktigaste är ju att ha roligt vilket vapen man än använder.

Finns gott om plats om någon annan vill joina föresten --> http://battlelog.bat...55391314384221/

Det är ett mysterium att jag blev medlem då jag inte ansökt om medlemskap och inte ens spelar med er. Och anledningen till det är som du skriver "det viktiga är att man har roligt". Istället är många arga och besvikna. Men det står ju tydligt ovan så inget jag ska gå in på.

Jag och några andra MHBare har istället bestämt oss för att starta upp två nya plutoner. En svensk och en internationell. Vi har dock krav på våra medspelare och det är att vi inte ska förstöra det roliga i spelet med dåligt spelsätt. Så jag gör ingen reklam här om plutonerna.

Men alla är välkomna om ni kan leva upp till de simpla kraven. :-)

Nu ska jag jaga min kära bror med kniven. Ciao

Ps. Till de som var med igår, re-match på canals ikväll!!!.ds

haha fel där av mig. menade såklart 1000 kills :)

Kärlek!

Postad 13 March 2012 - 19:41

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Det är ett mysterium att jag blev medlem då jag inte ansökt om medlemskap och inte ens spelar med er. Och anledningen till det är som du skriver "det viktiga är att man har roligt". Istället är många arga och besvikna. Men det står ju tydligt ovan så inget jag ska gå in på.

Jag och några andra MHBare har istället bestämt oss för att starta upp två nya plutoner. En svensk och en internationell. Vi har dock krav på våra medspelare och det är att vi inte ska förstöra det roliga i spelet med dåligt spelsätt. Så jag gör ingen reklam här om plutonerna.

Men alla är välkomna om ni kan leva upp till de simpla kraven. :-)

Nu ska jag jaga min kära bror med kniven. Ciao

Kärlek!

lät intressant (: kan ju skicka nå pm eller så om det är något man kan få vara med o köra (:

Postad 13 March 2012 - 20:01

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Absolut! Loggar in efter hockeyn (strax efter 21:00).

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.