Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.

5639 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken kommer sälja flest enheter åttånde konsolgenerationen? (312 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 09 January 2014 - 21:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Woohoo, vi har en dålig sak att säga om vår konsol. Vi verkar inte alls partisk *asg*
Nej, mer måste det finnas.

Den är billigare, vilket innebär att man kan köpa knark för resten av summan!

Postad 10 January 2014 - 00:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nej, mer måste det finnas.

Speltorkan möjligtvis, kollade schemat och finns inget exklusivt förrän i slutet av mars.

Jag kommer att spela Lightning Returns, Thief och Lords of Shadow 2 i februari och Dark Souls II + South Park i mars på currentgen.

Sen kommer då infamous på PS4 i mars, verkar som att det börjar bli lättare att få tag i konsoler redan nu så vid det laget borde det inte vara några problem att plocka en. Om det nu är värt det iofs. Nästa spel kommer nämligen i nuläget i september (Destiny) och så kanske Watch Dogs (och The Crew) kläms in där någonstans om det inte blir ytterligare försenat. Men de ser inte så intressanta ut för mig personligen.

Det ser faktiskt väldigt torrt ut fram till hösten på båda konsolerna. Får hoppas på lite utannonseringar även om det känns tveksamt att det skulle komma särskilt mycket förrän hösten i så fall.

Sen släpper de 100 spel till hösten och vintern. Jämn fördelning FTW!

Edit: Glömde ju! Earth Defence Force 2025 i februari som bara jag och kanske någon till på forumet kommer att spela :D

Redigerat av Zoiler, 10 January 2014 - 00:10.

Postad 10 January 2014 - 00:16

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Edit: Glömde ju! Earth Defence Force 2025 i februari som bara jag och kanske någon till på forumet kommer att spela :D

Viktigt!

Postad 10 January 2014 - 09:24

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Titanfall?

Postad 10 January 2014 - 12:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
PS4-spel var det jag listade :)

Och även inräknat Titanfall så är det torka, de har inte infamous så det är lika få spel där fast man får vänta ännu längre innan något kommer. Undrar även hur 360-versionen håller upp.

Postad 10 January 2014 - 13:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Japp, torka både på One och PS4. Antog dock att du listade båda plattformarna som har det problemet.

Tur man har en rejäl backlog när man väl tröttnar på BF4. ;)

Postad 10 January 2014 - 13:21

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Speltorkan möjligtvis, kollade schemat och finns inget exklusivt förrän i slutet av mars.

Jag kommer att spela Lightning Returns, Thief och Lords of Shadow 2 i februari och Dark Souls II + South Park i mars på currentgen.

Sen kommer då infamous på PS4 i mars, verkar som att det börjar bli lättare att få tag i konsoler redan nu så vid det laget borde det inte vara några problem att plocka en. Om det nu är värt det iofs. Nästa spel kommer nämligen i nuläget i september (Destiny) och så kanske Watch Dogs (och The Crew) kläms in där någonstans om det inte blir ytterligare försenat. Men de ser inte så intressanta ut för mig personligen.

Det ser faktiskt väldigt torrt ut fram till hösten på båda konsolerna. Får hoppas på lite utannonseringar även om det känns tveksamt att det skulle komma särskilt mycket förrän hösten i så fall.

Sen släpper de 100 spel till hösten och vintern. Jämn fördelning FTW!

Tomb Raider och Driveclub missade du. ;)

Postad 10 January 2014 - 13:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Och Lego Movie Game, Rayman Legends, Metal Gear Solid Ground Zeroes och Elder Scrolls Online. Fast jag missade dem inte, anser dem bara inte särskilt intressanta/redan spelat dem. Ground Zeroes kan vara kul iofs men det verkar bara vara någon slags prolog.

Men Driveclub såg jag inte ens på Webbhallens lista :huh:

Postad 10 January 2014 - 13:44

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 1
Jag spelade aldrig Tomb Raider så det lär införskaffas. ser ju ruskgit kul ut och har frått bra omdömmen från gamers (kanske inte från recensenter men dem litar jag nedå inte på)

Postad 10 January 2014 - 13:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

kanske inte från recensenter men dem litar jag nedå inte på)

Jo från dem också, det var t o m med i diverse GOTY-omröstningar ;)

Postad 10 January 2014 - 14:43

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Jo från dem också, det var t o m med i diverse GOTY-omröstningar ;)

aaah okej. så lite koll har jag ;)

Postad 10 January 2014 - 22:05

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 2
Postad bild

Postad 11 January 2014 - 00:45

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Hahaha, det där var ju inte lite missvisande inte!

Postad 11 January 2014 - 05:55

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 1

Hahaha, det där var ju inte lite missvisande inte!

Tror den är ganska ironisk.

Postad 11 January 2014 - 18:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Sett över hela året dock blir det error overload :)

Neogafs Most Anticipated 2014

Även om flera lär bli försenade. Men man kommer att ha en hel del att göra.

Postad 11 January 2014 - 19:30

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Titanfall som 9a. Alla känner inte samma pepp som mig tydligen. Battlefront var det 2015?

Postad 11 January 2014 - 19:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0
Ja eller senare om de nu satte något.

Postad 11 January 2014 - 21:08

Palter
  • Palter
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0
Jag är ganska glad över att det verkar vara rätt så lite intressanta spel som kommer ut just nu. Det lutar åt att jag köper ps4 som första konsol men får se hur det ser ut mot hösten.

Annars sitter jag med en enorm backlog. Såg att alla andra har röstat på GOTY 2013. Jag tror att jag snart är redo att rösta på GOTY 2009...

Postad 11 January 2014 - 21:27

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

Annars sitter jag med en enorm backlog. Såg att alla andra har röstat på GOTY 2013. Jag tror att jag snart är redo att rösta på GOTY 2009...

Vet hur du känner det. Av alla spel som diskuterades under GOTY 2013 hade jag spelat typ 3 och mitt GOTY var inte ens bland de som diskuterades. :)

Om spelåret 2012 kan sammanfattas med 'Bara Mass Effect 3 multiplayer' så kan spelåret 2013 sammanfattas med 'Bara e-sports på twitch'. Inget av det hjälper att beta av den ständigt växande backlogen. Därav är det skönt nu med next-gen där det kommer typ 3 intressanta spel de närmaste 6 månaderna. ;)

Edit: Persona 5 ser jag faktiskt fram emot. Lär komma till Xbox360 i samband med översättningen (den rena japanska versionen ser jag inget idé av att de försöker porta) men om den inte gör det så har jag äntligen ett skäl till att köpa en PS3. :)

Redigerat av Unregistered6810b893, 11 January 2014 - 21:33.

Postad 12 January 2014 - 11:56

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

Titanfall som 9a. Alla känner inte samma pepp som mig tydligen. Battlefront var det 2015?

Än mer lattjo när man såg en del av de spel som låg framför... Witcher 3 etta och Dragon Age Inquisition grejade inte ens topp 15 men de hade ju ett poängsystem så då måste det ju stämma.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Redigerat av letmefly, 12 January 2014 - 11:58.

Postad 12 January 2014 - 12:31

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 2
Tror nog de flesta känner mer pepp inför Witcher än Dragon Age.

Postad 12 January 2014 - 15:54

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Witcher 2 var inget dåligt spel och trean verkar riktigt bra av förhandsrapporterna att döma.

The Witcher 3: Wild Hunt - Gameplay Trailer

http://www.youtube.c...h?v=rT3Vr4bP9Jc

Ser riktigt, riktigt bra ut.

Postad 13 January 2014 - 09:40

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0
Jo det var ett par snygga timmar jag lade ned på tvåan före jag avbröt för att spela om Dragon Age: Origins... Nu tänkte jag iofs inte på deras inbördes placering sinsemellan utan snarare att 15 kändes bra lågt för DA och att The Witcher knappast borde hamna före Dark Souls 2, Titanfall och Destiny...
Med det sagt så spelade jag aldrig Witcher 1 och tvåan tyckte jag kändes som något Michael Bay snickrat ihop och tröttnade efter några timmar - blir det bättre sen? Kanske värt att plocka upp igen?

Postad 13 January 2014 - 10:30

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

• 353 inlägg
  • 0

Jag spelar och har spelat mycket RPGs men The Witcher 2 blev aldrig intressant. Jag spelade självklart klart spelet men mest för sakens skull.

Alldeles för linjärt och tråkig huvudkaraktär.

Redigerat av Unregistered35582, 13 January 2014 - 10:30.

Postad 13 January 2014 - 11:58

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Sett över hela året dock blir det error overload :)

Neogafs Most Anticipated 2014

Även om flera lär bli försenade. Men man kommer att ha en hel del att göra.

Inget av dessa lär väl sälja lika mycket som de storsäljare som kommer med nya spel varje höst? Tänker på FIFA, CoD mfl.

Postad 13 January 2014 - 13:08

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

Inget av dessa lär väl sälja lika mycket som de storsäljare som kommer med nya spel varje höst? Tänker på FIFA, CoD mfl.

Jag hoppas på att titanfall slår cod på xbox one och pc sidan i alla fall....

Postad 13 January 2014 - 13:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Nja, det är det ju få spel som gör men vart vill du komma med det så att säga?

Destiny är väl det spel som har bäst chans att sälja imo. Titanfall är en bubblare men har sin exklusivitet som begränsar.

Postad 13 January 2014 - 13:30

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0

Jo det var ett par snygga timmar jag lade ned på tvåan före jag avbröt för att spela om Dragon Age: Origins... Nu tänkte jag iofs inte på deras inbördes placering sinsemellan utan snarare att 15 kändes bra lågt för DA och att The Witcher knappast borde hamna före Dark Souls 2, Titanfall och Destiny...
Med det sagt så spelade jag aldrig Witcher 1 och tvåan tyckte jag kändes som något Michael Bay snickrat ihop och tröttnade efter några timmar - blir det bättre sen? Kanske värt att plocka upp igen?

Svårt att säga, jag gillade the Witcher 2 och tyckte att det var ett bra spel. Inte bättre än Dragon Age men betydligt bättre än Dragon Age 2. Kanske därför jag är mer pepp på Witcher 3 än nya Dragon Age trots löftena om förbättringar och att man har lyssnat på fansen.

Men ja, kanske inte första platsen, det var nog lite att ta i, men för mig är i varje fall spelet helt klart på måste spela-listan.

Postad 13 January 2014 - 13:38

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Nja, det är det ju få spel som gör men vart vill du komma med det så att säga?

Destiny är väl det spel som har bäst chans att sälja imo. Titanfall är en bubblare men har sin exklusivitet som begränsar.

Jag menar att listan inte representerar vilka spel som är mest emotsedda totalt sett. I början av hösten är det många fler som ser fram emot nästa FIFA, CoD och Battlefield än de där rollspelen som toppar listan.

Postad 13 January 2014 - 13:40

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Kommer väl inget battlefield nästa år. Battlefront 2015 är nästa....

Edit, eller ja, i år alltså kommer det ej utan nästa år...

Redigerat av Johan_i_burken, 13 January 2014 - 13:42.

Postad 13 January 2014 - 14:09

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Kommer väl inget battlefield nästa år. Battlefront 2015 är nästa....

Edit, eller ja, i år alltså kommer det ej utan nästa år...

Kanske det. Battlefront verkar spännande appropå det.

Postad 13 January 2014 - 14:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Jag menar att listan inte representerar vilka spel som är mest emotsedda totalt sett. I början av hösten är det många fler som ser fram emot nästa FIFA, CoD och Battlefield än de där rollspelen som toppar listan.

Det är dock skillnad på att köpa ett spel och se fram emot det mest, det är ju inte den förväntade försäljningen de ska ta fram här. FIFA/CoD köper man kanske för att det är något man alltid gör, men det är få som ger det Game of The Year. Det var några som röstade på CoD men inte tillräckligt många tydligen.

Sen är detta ingen exakt vetenskap, bara ett forum som röstat.

Postad 13 January 2014 - 20:57

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

• 4329 inlägg
  • 0
Jag håller med Zoiler, COD och FIFA är ju knappast spel som är Most Anticipated 2014. COD kanske hade varit för fem år sedan men inte nu. FIFA eventuellt om de gör något ordentligt med bollfysik etc till de nya maskinerna. Men annars lär folk köpa dem ändå oavsett hur bra eller dåliga de är.

Postad 16 January 2014 - 00:32

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Jag har både xbox one och ps4. Och xbox har ju marknadsförts sig som en mediacentral och därmed lite underligt att de lyckats sämre med videon än ps4:an netflix appen och amazon prime hackar när man spelar upp video ser ut som processorn peakar. Med ps4 flyter det på bara det vanliga juddret som blir av 24hz material i 60hz. Xbox one klarar inte ens att mata ut dvd filmer och blu ray filmer i 50 hz när dom är i detta format men det som är plus är ju att man kan använda xbox one som dlna renderer men spelar ju mindre roll eftersom videon hackar.

Postad 16 January 2014 - 00:51

Illyren
  • Illyren
  • Forumräv

• 641 inlägg
  • 1

Tror nog de flesta känner mer pepp inför Witcher än Dragon Age.

Nej verkligen inte. Har man spelat Dragon Age origin så tror jag absolut att majoriteten känner mer prepp än Witcher.

Postad 16 January 2014 - 07:03

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Jag har både xbox one och ps4. Och xbox har ju marknadsförts sig som en mediacentral och därmed lite underligt att de lyckats sämre med videon än ps4:an netflix appen och amazon prime hackar när man spelar upp video ser ut som processorn peakar. Med ps4 flyter det på bara det vanliga juddret som blir av 24hz material i 60hz. Xbox one klarar inte ens att mata ut dvd filmer och blu ray filmer i 50 hz när dom är i detta format men det som är plus är ju att man kan använda xbox one som dlna renderer men spelar ju mindre roll eftersom videon hackar.

det där lät ju inte bra alls. MS hade verkligen bara amerikanska marknaden i åtanke när dem gjorde sin konsol. tråkigt för alla i andra länder som vill nyttja konsolens fulla potential. spelar man bara spel är det ju inget problem

Postad 16 January 2014 - 07:10

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0

Har även Xbox One och märker inte av detta du beskriver med Netflix. Har jämfört "flytet" med Apple TV (3:an) som jag normalt använder och det är ingen skillnad där.

När det gäller 50Hz så ska det komma ut en patch för detta.

Postad 16 January 2014 - 07:51

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Snyggt skott!

Är det inte bättre kvalitet från inspelningarna än detta? Eller har du komprimerat klippet ytterligare?

Jämför man med X1 så är det en del skillnad på inspelade klipp.

Det är komprimerad 720p. tycker det är okej kvalité för att kunna spara ner 15 minuter. ser bra ut i ett litet youtube/facebook fönster. vill man smälla upp det på en större skärm kan man ju önska lite bättre kvalité.

fast ska man vara ärlig så kommer ju dem flesta enbart använda "Share" för att ladda upp enstaka korta klipp och då kanske det är bättre som xone har det. kortare klipp men bättre kvalité? har du något exempel så jag kan få jämföra?

Postad 16 January 2014 - 08:20

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Nu var jag tvungen att kolla via datorn, kollade via mobilen tidigare och då var det stor skillnad jämfört med X1:ans filmer streamat från Skydrive. Kan vara Youtube som är boven här då klippet inte blir HD förrän det är klarspelat. Kollar man på det ytterligare en gång när det buffrat till sig lite ser det mycket bättre ut.

Kolla i BF4 tråden för X1 så har du massor av sparade klipp så ser du skillnaden (de ser i princip lika ut)

Postad 16 January 2014 - 08:24

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

• 3846 inlägg
  • 0

Nu var jag tvungen att kolla via datorn, kollade via mobilen tidigare och då var det stor skillnad jämfört med X1:ans filmer streamat från Skydrive. Kan vara Youtube som är boven här då klippet inte blir HD förrän det är klarspelat. Kollar man på det ytterligare en gång när det buffrat till sig lite ser det mycket bättre ut.

Kolla i BF4 tråden för X1 så har du massor av sparade klipp så ser du skillnaden (de ser i princip lika ut)

aah okej. ja i mobilen ser det förjävligt ut ;)

ska leta reda på klippen. tackar.

Postad 16 January 2014 - 13:31

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0

Har även Xbox One och märker inte av detta du beskriver med Netflix. Har jämfört "flytet" med Apple TV (3:an) som jag normalt använder och det är ingen skillnad där.

Det kanske jag som är känslig men det kommer hack med jämna mellanrum i netflix och amazon appen testa att sök på Example Short 23.976 i netflix och se om den flyter. Verkar inte vara ensam med detta problem http://forums.xbox.c...spx?PageIndex=1

Postad 16 January 2014 - 15:00

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0

Men appletvn har väl problem med just 23,976hz?? Inget jag lider av men ändå...

Postad 16 January 2014 - 15:15

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Jo du får judder pga av 60hz ut men det är min projektor bra på att fixa men när det gäller xboxen är det riktiga hack i bilden precis som processorn slår i taket.

Postad 16 January 2014 - 16:35

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

• 2231 inlägg
  • 0
Skumt, händer det direkt eller efter en stunds tittande?

Postad 16 January 2014 - 17:32

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

• 3660 inlägg
  • 0
Direkt samma med all video även från Amazon prime även i vissa spel med prerendered video själva spelen flyter på...

Upptäckt att dom riktigt stora hacken kommer när xboxen byter stream i netflix alltså tex när den går upp från 720 till 1080 detta märks inte på ps4..

Redigerat av jimjans, 16 January 2014 - 18:48.

Postad 17 January 2014 - 11:29

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 2
IGN asked if your preferred the PS4 or Xbone across multiple categories.
Over 1 Mio. views and over 600.000 votes.

Here are the results and the winner of IGN's People's Choice Award: *CLICK*

SPOILER:
Spoiler

Categories:
Best controller:
Spoiler

Hardware:
Spoiler

Games libary:
Spoiler

System Software:
Spoiler

Online:
Spoiler

Overall - Peope Choice Awards:
Spoiler

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 17 January 2014 - 11:31.

Postad 17 January 2014 - 11:50

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

• 2258 inlägg
  • 0

IGN asked if your preferred the PS4 or Xbone across multiple categories.
Over 1 Mio. views and over 600.000 votes.

Here are the results and the winner of IGN's People's Choice Award: *CLICK*

SPOILER:

Spoiler

Categories:
Best controller:
Spoiler

Hardware:
Spoiler

Games libary:
Spoiler

System Software:
Spoiler

Online:
Spoiler

Overall - Peope Choice Awards:
Spoiler

Du glömde:
Antal som upplevt båda konsollerna och kan ge vettigt input:
Spoiler

Postad 17 January 2014 - 12:01

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0
Det som jag blev mest förvånad över var väl online. Men det är klart, fler personer föredrar ps4an och då kryssar man ju i den som bäst i allt. Hardware borde väl Sony vinna större men det är väl samma sak där fast tvärt om.

Postad 17 January 2014 - 12:04

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 1
Xbone borde, imo, vunnit games library med titlar som halo och fable, så undersökningen var troligtvis dömd från början. nog för att ps4 absolut skulle ha vunnit både hård och mjukvara, men inte alla kategorier.

Postad 17 January 2014 - 12:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

Xbone borde, imo, vunnit games library med titlar som halo och fable, så undersökningen var troligtvis dömd från början. nog för att ps4 absolut skulle ha vunnit både hård och mjukvara, men inte alla kategorier.

Där har du fel. Hade PS4 lanserats med Wipeout PS4 hade den fått 100% av rösterna!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.