Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 December 2013 - 20:46

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ja det var "bra" att det ändå var Weidman som ledde fighten fram till incidenten. Hade varit surare om Silva vunnit fram till dess. Kommer ju ta minst 2 år för Silva att vara redo igen så jag tror att detta är det sista vi ser med honom.

Ja Brown-Barnett fick min haka att droppa rätt snabbt. Fan vilket krut i dom armbågarna.

Postad 29 December 2013 - 20:58

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Tyckte Rousey ägde i sin match, Miescha hade inget att hämta. Sen får väl var människa tycka vad dem vill om henne som person, men grym fighter ÄR hon. Mådde lite illa angående Silvas skada, otäckt! Millers armbar var grymt snygg, fattar inte riktigt hur den satt då hans kropp fortfarande var böjd. Leben verkar slut som fighter men vad ska han göra om UFC släpper han? Hoppas att han får en sista chans och får välkomna nån nykomling annars kan det nog snabbt gå åt **** där och han verkar vara en skön snubbe. Browne imponerade med på gränsen till olagliga armbågar men ville att han skulle vinna så det gör mig inte så mycket ;) Plus att man kan diskutera från båda håll angående dem. Var riktigt nöjd med denna gala... :D

Postad 30 December 2013 - 04:02

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0
Fyfan vilken gala säger jag bara!
Gick helt min väg i alla matcher förutom bitch fighten.
Men hon är fan grym Rousey det måste man ge henne trots sitt fjanteri.
Misha skulle gett fan i att försöka sig på Rousey´s område och försökt få slå mer då tror jag fan det hade sett jävlig annorlunda ut.
Tråkigt med en sån skada på AS vilket nog satte punkt för han karriär.

Postad 30 December 2013 - 18:01

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Visst är RR grym på armbars, men konkurrensen i damklassen är ju otroligt dålig. Jämför damklassen med vilken av herrarnas viktklasser så är ju klasskillnaden helt enorm. Anledningen till Whites sanslösa hype av RR fattar jag inte? Enda förklaringen vore ju att dom dejtar. :lol:

Postad 30 December 2013 - 19:17

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 19 February 2014 - 19:49

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Då var man tillbaka i Sverige igen på heltid, vilket känns lite både och. Har intresset dött i tråden? Moparman har lagt ner och Birkanoff lyfter med bälte den räkan ;)

Hur som helst Melendez till Bellator verkar det som. Dana White snackar skit om både Overeem och Gil. Han verkar bli allt mer oberäknelig, hur länge till kan han vara kvar? Han verkar bara bry sig om Rousey. Börjar folk gå över till Bellator kanske det kan börja röra på sig, UFC känns sårbara. Finns några sköna matchups i Bellator för Gil.

Redigerat av Kamui, 19 February 2014 - 19:50.

Postad 19 February 2014 - 20:01

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Gött att ha dig tillbaka.

Intresset ligger kvar. Bara mest snack med sig själv på senaste :)

Jo det var ett jäkla tapp med Gil där men som sagt rätt bra så att UFC:s monopol blir lite svagare.

Postad 20 February 2014 - 05:13

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Vill inte ha Melendez i Bellator då det egentligen bara finns två intressanta matchups där. Om han får vara kvar i UFC så finns det betydligt fler, sen finns det en promoter som jag tror är riktigt äcklig och det är Bjorn. Jag menar inte att Dana inte är äcklig men han är det så öppet så man räknar med det från honom medans mr Rebney låtsas medans han slingrar sig runt dig, nä här får Dana svälja sin stolthet trots att Melendez är 1-1 med vinst mot bara #15.

Postad 20 February 2014 - 09:30

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Dana White är ju själva definitionen av dubbelmoral. "Nej vi kommer aldrig ha kvinnor i MMA -----> Haussar skiten ur Rousey som tävlar i den överlägset sämsta divisionen i hela UFC" "Jag ska krossa EA som har mage att göra mma-spel som inte UFC ----> Kul att samarbeta med genierna på EA"

Han behandlar många av sina fighters som skit, lönerna är för jävliga i förhållande till vad organisationen drar in. Kolla bara hur han behandlade GSP när han slutade. Eller Randy när han ville vidare i coachingkarriären/möta Fedor. Eller Overeem när kontraktet ska förhandlas om. Eller Frank Shamrock. Eller när han hindrar folk från att få använda sina sponsorer. Listan kan göras lång.

Vad har Rebney gjort som är värre än all skit White sysslar med? Han ville inte ha kvar Askren som inte säljer något. Inget konstigt i det. Han tackade nej till Fitch av samma skäl. Han utnyttjade en klausul i Alvarez kontrakt som gjorde att han kunde ha kvar sin posterboy vilket jag förstår gjorde Alvarez ledsen men såna klausuler finns i nästan alla kontrakt. Rebney är med största sannolikhet en stor idiot, men jämfört med White så är han ju klockren. White är ju som Don King med skillnaden att han betalar pisslöner tack vare sitt monopol på marknaden.

Man måste börja någonstans vad gäller Gil, det kanske bara finns två heta matchups nu - men nu har dom tre bra killar vilket gör att dom verkligen kan börja bygga. För övrigt såg ju vem som helst att Melendez vann mot Bendo... Jag fattar inte hur Bendo kan ha sånt sjukt flyt med domsluten?

Postad 20 February 2014 - 10:21

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Kul att det händer nått i tråden igen!

Jag kan bara instämma i kritiken mot Dana, vill han inte ha alla toppfighters under UFC:s flagga eller vad är det frågan om? Vad gäller Melendez så förstår jag att han ser sig om efter alternativ om han och UFC inte kommer överens, sett till hans prestationer i oktagonen så finns ju inget att skämmas över precis (två riktigt bra fighter). Att sen hacka på Reem att han fejkar skada etc blir ju nästan lite patetiskt, sånt skulle det ju aldrig fungera i en vanlig arbetsorganisation.

Vore vettigt om det kom ett eller två alternativ till UFC, just för att villkoren ska blir lite mer jämlika mellan fighters och UFC. Trist bara att inte få se alla de bästa slåss mot varandra (då de rimligen skulle spridas ut i olika organisationer).

Att Bendo alltid vinner tror jag främst beror på att han ser mer dominant än vad han egentligen är.

Postad 20 February 2014 - 17:23

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Jag kan ha fel ang Bjorn men vissa saker tycker jag tyder på att jag har rätt. Som att dem matchade UFC kontrakt med Alvarez inklusive ppv $ men dem vet med 100% säkerhet att dem inte säljer lika många som UFC(kommer dem ens ha ppv eller?) men påstar ändå att dem matchat kontraktet(här kommer deras fighter emellan och blir drabbad) sen vet dem att dem inte kan matcha han så ofta som UFC kan då talangen inte riktigt finns än i Bellator så det slutar med att Alvarez får gå match max 2 ggr om året (sedan 2009 då han gick 3), det förlorar han på också då en fightingkarriär inte varar lika länge som vissa andra karriärer(har för mig att Alvarez har sagt att han vill gå 4 matcher om året men kan inte backa upp det påståendet då jag inte hittar källan)

Som sagt Alvarez blir både ekonomiskt drabbad och hans karriär blir drabbad pga
Hur många ppv som säljs
Hur många matcher han kan gå per år

Detta är bara ett exempel på hur Bellator/Bjorn beter sig likadant som UFC/Dana.

Jag tror att Bjorn är exakt som Dana men tyst och låtsas vara bättre, men jag hoppas också på att någon annan organisation ska komma upp lite mer i nivå med UFC och där ligger Bellator riktigt bra till med Viacom bakom sig! Detta betyder att dom inte kommer bli uppköpta av UFC lika lätt som andra inte lika rika organisationer så det blir en spännande framtid, hoppas att det är både vi och fighters som tjänar på att det förhoppningsvis finns två stora ligor framöver.

Postad 20 February 2014 - 17:53

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Alltså jag tycker ju också att Rebney verkar speciell, MEN du har bara ett exempel (vilka har du mer?) på tvivelaktiga handlingar han gjort. Vi har situationen med Askren också men honom ville ju inte UFC heller ha. Jämfört med ex Coker hade jag sagt att Rebney var värre, men jämfört med "Dana Fuckin White"? Inte en chans i helsike. Sättet han bemöter sina fighters och hur han kölhalar dom offentligt får mig att må illa. Behandlingen av sin störste guldkalv GSP efter Hendricks-fighten förstår jag verkligen inte. Dubbelmoralen är ju enorm dessutom, gillar han någon kommer dom undan med vad som helst - men retar han sig lite på dig av olika skäl kan ett oskyldigt skämt på Twitter ge dig sparken.

Postad 20 February 2014 - 22:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nädå..jag är inte borta :-)

Läser mest här.
Slutat se ufc "live" så tyvärr har intresset dykt en aning.
Men de är väl bara ta nya tag :-)

Postad 21 February 2014 - 01:31

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Tror du missförstår mig en aning, jag försöker inte skydda Dana(!) men jag tror båda två är ordentliga kålsupare, fast på olika sätt.

Postad 24 February 2014 - 16:20

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
http://www.mmamania....is-tuf-20-coach

Där ja..

Postad 25 February 2014 - 07:36

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

http://www.mmamania.com/2014/2/24/5441466/gilbert-melendez-re-signs-ufc-fight-lightweight-champion-anthony-pettis-tuf-20-coach

Där ja..

Kul att det löste sig, men TUF? Snyft... Lägg ner skiten.

Postad 25 February 2014 - 14:14

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Kul att det löste sig, men TUF? Snyft... Lägg ner skiten.

Ja fan vad de mjölkar det till sista droppen. Nu är det väl 2-3 olika TUF samtidigt till råga på allt?

Postad 26 February 2014 - 01:42

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har funderat ett längre tag nu och för mig känns det fortfarande som att kvalitén på UFC galor har dykt hårt sen UFC köpte Strikeforce.

Galor för ofta.. Som att de inte räcker att fylla upp bra kort lika ofta numera.

Varför inte behålla Strikeforce å låta de vara en "skola" för ufc fighters... Kan även ha tjejerna där några år till.
Så de får en vettig klass.

Sen ha UFC galor lite mer sällan men proppade med bra fighters

Postad 26 February 2014 - 04:02

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

• 1399 inlägg
  • 0
Håller med moparman! :)

Vad har UFC fighters för lön egentligen om dom bara ska fightas 2-3 ggr per år?

Postad 26 February 2014 - 08:29

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Japp kvaliteten är lägre, titta på antal sålda PPV:er som bekräftar detta. Lönerna är fruktansvärda, att de har tagit in damer och mindre viktklasser har ju gjort att man har kunnat hålla nere lönerna rejält. Man önskar ju att någon stenrik oljeshejk ska starta en egen organisation och knäcka dom men det händer väl inte då dom väl redan är vänner med Abu Dhabi?

Postad 28 February 2014 - 02:12

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Oj oj. Nate Diaz har visst gått ut på Twitter och bett Dana White att släppa honom från sitt UFC-kontrakt.

Måste faktiskt säga att jag står bakom dessa små "utbryt". Vi behöver en federation som kan utmana UFC om tittarsiffrorna.

Och nu är det snart dags för Gustafsson igen. En allt att förlora match. Hade varit surt om Manuwa fick in en lyckoträff och tagit bort Alex ur titelstriden.

2 svenskar till på det cardet. Ilir Latifi får sin efterlängtade andra match och Mats Nilsson från Helsingborg går upp med.

Kul!

Redigerat av Birkanoff, 28 February 2014 - 02:17.

Postad 28 February 2014 - 10:15

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
TRT blir förbjudet verkar det som... Vitors reaktion är att tacka nej till titelfighten. Prepptorsken kan väl lösa det, det gäller ju bara att ha koll på cyklerna. Iofs är det ju bekvämare att kunna ligga med extra T hela tiden...

Postad 28 February 2014 - 12:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Synd om stackarna som har onormalt låga testonivåer ju.......

Sen att det typ alltid beror på att de tidigare i karriären tryckt i sig en massa godis är ju en annan sak ;-)

Postad 28 February 2014 - 12:49

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Ja min första tanke när jag ser Belfort eller Overeem är ju inte att de skulle lida av för låga halter T. Men nu går dom väl över till andra grejer bara. Rent principiellt tycker jag ändå att det är bra, nu kan inte vissa preppa sanktionerat... Nu måste dom använda andra metoder och preparat med mer gynnsamma spårtider. Kanske kommer många köra mer och mer gel etc. Dom som inte redan gör det alltså.

Postad 28 February 2014 - 13:31

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
På något sätt känns det bra att TRT förbjuds. Det är ju alltid synd om de som hamnar i kläm, men om så är fallet då kanske man helt enkelt inte är byggd för att vara elit-mma-utövare om man behöver "tillskott". (Känns som jag rabblar massor med självklarheter).

Synd på Vitor vs Weidman, hade sett fram emot den fighten. Nu får vi hoppas att Machida gör en rolig match :P

Postad 28 February 2014 - 14:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
En möjlig nackdel är ju att mma utövare slutar flera år tidigare

Postad 28 February 2014 - 17:53

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Gött, inga andra seriösa sporter tillåter detta (vad jag vet) så varför ska det tillåtas i mma. Ett steg i rätt riktning för att få sporten ännu mer rumsren. +1 på det här

Postad 28 February 2014 - 22:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Testo behandling i sig borde vara ok om man har för låga nivåer..
Sjukligt låga nivåer.

Problemet är väl att veta om fighters håller rätt nivå hela tiden.

Skulle nivåerna hela tiden ligga på ok nivå ser jag inget problem.
Då finns ju inga fördelar som jag fattat det mot de med normal nivå.

Men vist. Enklast är väl att förbjuda de helt.

Postad 07 March 2014 - 18:25

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Efter mycket krångel så är invägningarna klara och jag har kollat med kompisar och är hemma igen. Är RIKTIGT laddad nu! Spännande med 3 st som representerar Sverige, gillar Picket,Johnson och Melvin också. Nä frågan är om man ska lägga sig tidigt så det blir imorgon fort ;-)

Postad 08 March 2014 - 07:02

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Vart visas galan? (Tv-kanal,stream?)

Postad 08 March 2014 - 07:23

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Tv4 sport :)

Postad 08 March 2014 - 07:26

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Som info:

TV4 Play Premium sänder alla UFC-galor live
ARTIKEL ONSDAG 5/3 KL 09:58
Nu kan alla fightingfans följa MMA-ligan UFC med svenske stjärnan Alexander "The Mauler" Gustafsson live i TV4 Play Premium. TV4-Gruppen har säkrat ett nytt avtal med världens största MMA-organisation UFC.
Avtalet sträcker sig till januari 2016 och innebär att alla UFC-galor under året visas live på TV4 Play Premium.
- Nu kan vi med glädje meddela att vi säkrat alla livesändningarna av kommande UFC-galor i TV4 Play Premium. Vi har lyssnat på våra användare som länge efterfrågat detta och genom dessa rättigheter ger vi vår Premiumkunder alla galor och vi når en spännande målgrupp för våra annonsörer, säger Annika Järund Larsson, kanalchef på TV4Play.
Det nya avtalet innebär bland annat att samtliga UFC-galor sänds live på TV4 Play Premium och eftersänds en vecka senare i TV12. Fem europeiska UFC-galor sänds live i TV12. MMA-magasinen UFC Countdown och The Ultimate Fighter flyttar in i TV12 på vardagarna. Utöver det kommer magasin såsom Ultimate Insider och UFC Now ligga fritt i TV4 Play.
Redan på lördag klockan 21.00 sänder TV4 Play Premium och TV4 Sport stormötet mellan svensken Alexander "The Mauler" Gustafsson och hemmasonen, britten Jimi "Posterboy" Manuwa, från O2 Arena i London.
- Det känns väldigt kul att vi nu kan erbjuda våra tittare en så efterlängtad rättighet som UFC i både TV4 Play och i TV12. Jag är övertygad om att de europeiska UFC-galorna kommer att passa utmärkt in i vår redan starka sporttablå i TV12, säger Anton Glanzelius, biträdande kanaldirektör TV4-Gruppen.
TV12 har premiär 29 mars.

Postad 08 March 2014 - 07:45

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Gött :) såg att man kunde aktivera en gratis provmånad på tv4play premium nu också.

Postad 08 March 2014 - 08:45

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Är det fortfarande svenska kommentatorer på TV4 Sport?

Postad 08 March 2014 - 08:54

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Tror man kunde välja sändning antingen med svenska eller eller engelska.

Postad 08 March 2014 - 08:57

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Tror man kunde välja sändning antingen med svenska eller eller engelska.

Tänkte mer på den som sänds på tv och inte play.

Postad 08 March 2014 - 10:10

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Jag skaffade mig en provvecka på fightpass idag, oxå gratis. Det är härligt att vara mmafan i år!

Postad 09 March 2014 - 12:38

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Såg precis galan från igår. Bra av Gustavsson, blir intressant att se rematchen mot JJ... Tror dock det blir tuffare den här gången.

Vilka FRUKTANSVÄRT dåliga kommentatorer, releasen jag fick ner hade ju engelsmän (Dan Harry bla) som kommenterade. Hemskt. Nog för att Rogan och Goldie är lite sådär men det här var ju i en annan liga.

Guillard för övrigt, han fightas alltid som om han hade IQ som en gris.

Postad 09 March 2014 - 12:57

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Guillard sabbade mitt åttling bet. Man kan inte betta på han, han är riktigt ojämn och som du skriver Kamui, han har inget fight IQ! Gött att Ilir och Gus vann!

Postad 09 March 2014 - 13:10

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0
Ja vad fan höll Guillard på med?

På tal om dåliga kommentatorer så kan de inte ha varit värre än de svenska. "Här svingar han stekpannor!"

Gustafsson är kung som vanligt och kul att Ilir fick vinst med. Har inte kollat på prelims än så har inte koll på hur det gick för den tredje svensken.

JJ försöker redan ducka rematch med Gus. Ville att han först skulle möta vinnaren mellan DC och Phil Davis innan han skulle få fighten.

Fega fanskap. Hoppas att titelmatchen går i Globen i Oktober.

Postad 09 March 2014 - 13:17

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Fast så är det ju på alla språk egentligen, att någon kastar bomber (throwing bombs) låter ju ganska töntigt också. Tror inte att JJ duckar honom, däremot tror jag fan att han är lite skraj för DC som har sett helt makalös ut. Har svårt att tro att JJ vill ha fighten i Sverige med tanke på att hans inkomster pga ppv blir lägre då. Men det vore ju intressant. Han ska iofs ta sig förbi Glover först....

Postad 09 March 2014 - 13:23

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Fast så är det ju på alla språk egentligen, att någon kastar bomber (throwing bombs) låter ju ganska töntigt också. Tror inte att JJ duckar honom, däremot tror jag fan att han är lite skraj för DC som har sett helt makalös ut. Har svårt att tro att JJ vill ha fighten i Sverige med tanke på att hans inkomster pga ppv blir lägre då. Men det vore ju intressant. Han ska iofs ta sig förbi Glover först....

Haha jo men man har vant sig vid amerikanarna och svenska kommentatorer klingar bara fel i MMA-sammanhang för mig :P

Jag tror att han duckar båda två men vet om att han kan komma undan med att bara möta en genom att matcha dom mot varandra.

Både vill och vill inte att Glover tar honom nu. Hade varit gött men det hade också inneburit att Alex inte fått sin förtjänade revansch (icke titelmatch hade inte varit lika tillfredsställande).

Postad 09 March 2014 - 13:32

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Jag är ju fortfarande av åsikten att Jones vann förra matchen så jag har inga problem med om den inte skulle bli av. Hade dock trott på fullständig massaker och så blev ju absolut inte fallet. Tror DC blir svår för allihop, ruskigt stark brottning kombinerat med att han är snabb som en vessla och grymt bra händer...

Vem kommenterade på svenska? Paolo och Ian? Dom tyckte jag var underhållande!

Postad 09 March 2014 - 13:41

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Kollade på galan via fightpass och störde mig inte på kommentatorerna. Jag såg dock ett 10 sekunders klipp som en kompis lade ut från tv4 sport och störde mig direkt. Kvaliten på fightpass var överförväntan och det flöt bra, var i föreningslokalen där vi har 150" och bilden var bra trots storleken.

Postad 09 March 2014 - 14:02

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

• 2532 inlägg
  • 0

Jag är ju fortfarande av åsikten att Jones vann förra matchen så jag har inga problem med om den inte skulle bli av. Hade dock trott på fullständig massaker och så blev ju absolut inte fallet. Tror DC blir svår för allihop, ruskigt stark brottning kombinerat med att han är snabb som en vessla och grymt bra händer...

Vem kommenterade på svenska? Paolo och Ian? Dom tyckte jag var underhållande!

Nej det är klart att han vann. Men inte övertygande och jag tycker att Alex ska få titelchans härnäst. DC har kört en fight i 205 mot en no-name. Trots facit från 265 så behöver han en vinst mot en top 3 innan han ska få fighten.

DC har jag varit orolig för länge och tror att han kommer vara med i titelfighten mycket snart. Det enda jag bryr mig om just nu är att Alex tar bältet och bankar JJ.

Postad 15 March 2014 - 20:21

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har ni sett invägningen?
Hendricks såg sjukt skakis ut.
Frågan är om han på topp inatt?

Postad 16 March 2014 - 08:01

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Det är ju bara att gratulera grinolle till bältet, ja jag är lite bitter ville verkligen inte att han skulle ha bältet den gnällspiken.

Postad 13 April 2014 - 08:07

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0
Någon som såg senaste galan? Hemskt att se Nog... :(

Postad 13 April 2014 - 09:11

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Ja han borde nog skaffa sig en ny hobby tyvärr.

Postad 13 April 2014 - 10:16

RearNakedChoke
  • RearNakedChoke
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0
Ja, han har gett oss fans tillräckligt mycket. Dags att lägga av (hoppas jag)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.