Ja Brown-Barnett fick min haka att droppa rätt snabbt. Fan vilket krut i dom armbågarna.
Postad 29 December 2013 - 20:46
Ja Brown-Barnett fick min haka att droppa rätt snabbt. Fan vilket krut i dom armbågarna.
Postad 29 December 2013 - 20:58
Postad 30 December 2013 - 04:02
Gick helt min väg i alla matcher förutom bitch fighten.
Men hon är fan grym Rousey det måste man ge henne trots sitt fjanteri.
Misha skulle gett fan i att försöka sig på Rousey´s område och försökt få slå mer då tror jag fan det hade sett jävlig annorlunda ut.
Tråkigt med en sån skada på AS vilket nog satte punkt för han karriär.
Postad 30 December 2013 - 18:01
Postad 19 February 2014 - 19:49
Hur som helst Melendez till Bellator verkar det som. Dana White snackar skit om både Overeem och Gil. Han verkar bli allt mer oberäknelig, hur länge till kan han vara kvar? Han verkar bara bry sig om Rousey. Börjar folk gå över till Bellator kanske det kan börja röra på sig, UFC känns sårbara. Finns några sköna matchups i Bellator för Gil.
Redigerat av Kamui, 19 February 2014 - 19:50.
Postad 19 February 2014 - 20:01
Intresset ligger kvar. Bara mest snack med sig själv på senaste
Jo det var ett jäkla tapp med Gil där men som sagt rätt bra så att UFC:s monopol blir lite svagare.
Postad 20 February 2014 - 05:13
Postad 20 February 2014 - 09:30
Han behandlar många av sina fighters som skit, lönerna är för jävliga i förhållande till vad organisationen drar in. Kolla bara hur han behandlade GSP när han slutade. Eller Randy när han ville vidare i coachingkarriären/möta Fedor. Eller Overeem när kontraktet ska förhandlas om. Eller Frank Shamrock. Eller när han hindrar folk från att få använda sina sponsorer. Listan kan göras lång.
Vad har Rebney gjort som är värre än all skit White sysslar med? Han ville inte ha kvar Askren som inte säljer något. Inget konstigt i det. Han tackade nej till Fitch av samma skäl. Han utnyttjade en klausul i Alvarez kontrakt som gjorde att han kunde ha kvar sin posterboy vilket jag förstår gjorde Alvarez ledsen men såna klausuler finns i nästan alla kontrakt. Rebney är med största sannolikhet en stor idiot, men jämfört med White så är han ju klockren. White är ju som Don King med skillnaden att han betalar pisslöner tack vare sitt monopol på marknaden.
Man måste börja någonstans vad gäller Gil, det kanske bara finns två heta matchups nu - men nu har dom tre bra killar vilket gör att dom verkligen kan börja bygga. För övrigt såg ju vem som helst att Melendez vann mot Bendo... Jag fattar inte hur Bendo kan ha sånt sjukt flyt med domsluten?
Postad 20 February 2014 - 10:21
Jag kan bara instämma i kritiken mot Dana, vill han inte ha alla toppfighters under UFC:s flagga eller vad är det frågan om? Vad gäller Melendez så förstår jag att han ser sig om efter alternativ om han och UFC inte kommer överens, sett till hans prestationer i oktagonen så finns ju inget att skämmas över precis (två riktigt bra fighter). Att sen hacka på Reem att han fejkar skada etc blir ju nästan lite patetiskt, sånt skulle det ju aldrig fungera i en vanlig arbetsorganisation.
Vore vettigt om det kom ett eller två alternativ till UFC, just för att villkoren ska blir lite mer jämlika mellan fighters och UFC. Trist bara att inte få se alla de bästa slåss mot varandra (då de rimligen skulle spridas ut i olika organisationer).
Att Bendo alltid vinner tror jag främst beror på att han ser mer dominant än vad han egentligen är.
Postad 20 February 2014 - 17:23
Som sagt Alvarez blir både ekonomiskt drabbad och hans karriär blir drabbad pga
Hur många ppv som säljs
Hur många matcher han kan gå per år
Detta är bara ett exempel på hur Bellator/Bjorn beter sig likadant som UFC/Dana.
Jag tror att Bjorn är exakt som Dana men tyst och låtsas vara bättre, men jag hoppas också på att någon annan organisation ska komma upp lite mer i nivå med UFC och där ligger Bellator riktigt bra till med Viacom bakom sig! Detta betyder att dom inte kommer bli uppköpta av UFC lika lätt som andra inte lika rika organisationer så det blir en spännande framtid, hoppas att det är både vi och fighters som tjänar på att det förhoppningsvis finns två stora ligor framöver.
Postad 20 February 2014 - 17:53
Postad 20 February 2014 - 22:30
Läser mest här.
Slutat se ufc "live" så tyvärr har intresset dykt en aning.
Men de är väl bara ta nya tag :-)
Postad 21 February 2014 - 01:31
Postad 25 February 2014 - 07:36
http://www.mmamania.com/2014/2/24/5441466/gilbert-melendez-re-signs-ufc-fight-lightweight-champion-anthony-pettis-tuf-20-coach
Där ja..
Kul att det löste sig, men TUF? Snyft... Lägg ner skiten.
Postad 25 February 2014 - 14:14
Kul att det löste sig, men TUF? Snyft... Lägg ner skiten.
Ja fan vad de mjölkar det till sista droppen. Nu är det väl 2-3 olika TUF samtidigt till råga på allt?
Postad 26 February 2014 - 01:42
Galor för ofta.. Som att de inte räcker att fylla upp bra kort lika ofta numera.
Varför inte behålla Strikeforce å låta de vara en "skola" för ufc fighters... Kan även ha tjejerna där några år till.
Så de får en vettig klass.
Sen ha UFC galor lite mer sällan men proppade med bra fighters
Postad 26 February 2014 - 04:02
Vad har UFC fighters för lön egentligen om dom bara ska fightas 2-3 ggr per år?
Postad 26 February 2014 - 08:29
Postad 28 February 2014 - 02:12
Måste faktiskt säga att jag står bakom dessa små "utbryt". Vi behöver en federation som kan utmana UFC om tittarsiffrorna.
Och nu är det snart dags för Gustafsson igen. En allt att förlora match. Hade varit surt om Manuwa fick in en lyckoträff och tagit bort Alex ur titelstriden.
2 svenskar till på det cardet. Ilir Latifi får sin efterlängtade andra match och Mats Nilsson från Helsingborg går upp med.
Kul!
Redigerat av Birkanoff, 28 February 2014 - 02:17.
Postad 28 February 2014 - 10:15
Postad 28 February 2014 - 12:39
Sen att det typ alltid beror på att de tidigare i karriären tryckt i sig en massa godis är ju en annan sak ;-)
Postad 28 February 2014 - 12:49
Postad 28 February 2014 - 13:31
Synd på Vitor vs Weidman, hade sett fram emot den fighten. Nu får vi hoppas att Machida gör en rolig match
Postad 28 February 2014 - 17:53
Postad 28 February 2014 - 22:15
Sjukligt låga nivåer.
Problemet är väl att veta om fighters håller rätt nivå hela tiden.
Skulle nivåerna hela tiden ligga på ok nivå ser jag inget problem.
Då finns ju inga fördelar som jag fattat det mot de med normal nivå.
Men vist. Enklast är väl att förbjuda de helt.
Postad 07 March 2014 - 18:25
Postad 08 March 2014 - 07:26
TV4 Play Premium sänder alla UFC-galor live
ARTIKEL ONSDAG 5/3 KL 09:58
Nu kan alla fightingfans följa MMA-ligan UFC med svenske stjärnan Alexander "The Mauler" Gustafsson live i TV4 Play Premium. TV4-Gruppen har säkrat ett nytt avtal med världens största MMA-organisation UFC.
Avtalet sträcker sig till januari 2016 och innebär att alla UFC-galor under året visas live på TV4 Play Premium.
- Nu kan vi med glädje meddela att vi säkrat alla livesändningarna av kommande UFC-galor i TV4 Play Premium. Vi har lyssnat på våra användare som länge efterfrågat detta och genom dessa rättigheter ger vi vår Premiumkunder alla galor och vi når en spännande målgrupp för våra annonsörer, säger Annika Järund Larsson, kanalchef på TV4Play.
Det nya avtalet innebär bland annat att samtliga UFC-galor sänds live på TV4 Play Premium och eftersänds en vecka senare i TV12. Fem europeiska UFC-galor sänds live i TV12. MMA-magasinen UFC Countdown och The Ultimate Fighter flyttar in i TV12 på vardagarna. Utöver det kommer magasin såsom Ultimate Insider och UFC Now ligga fritt i TV4 Play.
Redan på lördag klockan 21.00 sänder TV4 Play Premium och TV4 Sport stormötet mellan svensken Alexander "The Mauler" Gustafsson och hemmasonen, britten Jimi "Posterboy" Manuwa, från O2 Arena i London.
- Det känns väldigt kul att vi nu kan erbjuda våra tittare en så efterlängtad rättighet som UFC i både TV4 Play och i TV12. Jag är övertygad om att de europeiska UFC-galorna kommer att passa utmärkt in i vår redan starka sporttablå i TV12, säger Anton Glanzelius, biträdande kanaldirektör TV4-Gruppen.
TV12 har premiär 29 mars.
Postad 08 March 2014 - 07:45
Postad 08 March 2014 - 08:54
Postad 08 March 2014 - 08:57
Tror man kunde välja sändning antingen med svenska eller eller engelska.
Tänkte mer på den som sänds på tv och inte play.
Postad 08 March 2014 - 10:10
Postad 09 March 2014 - 12:38
Vilka FRUKTANSVÄRT dåliga kommentatorer, releasen jag fick ner hade ju engelsmän (Dan Harry bla) som kommenterade. Hemskt. Nog för att Rogan och Goldie är lite sådär men det här var ju i en annan liga.
Guillard för övrigt, han fightas alltid som om han hade IQ som en gris.
Postad 09 March 2014 - 12:57
Postad 09 March 2014 - 13:10
På tal om dåliga kommentatorer så kan de inte ha varit värre än de svenska. "Här svingar han stekpannor!"
Gustafsson är kung som vanligt och kul att Ilir fick vinst med. Har inte kollat på prelims än så har inte koll på hur det gick för den tredje svensken.
JJ försöker redan ducka rematch med Gus. Ville att han först skulle möta vinnaren mellan DC och Phil Davis innan han skulle få fighten.
Fega fanskap. Hoppas att titelmatchen går i Globen i Oktober.
Postad 09 March 2014 - 13:17
Postad 09 March 2014 - 13:23
Fast så är det ju på alla språk egentligen, att någon kastar bomber (throwing bombs) låter ju ganska töntigt också. Tror inte att JJ duckar honom, däremot tror jag fan att han är lite skraj för DC som har sett helt makalös ut. Har svårt att tro att JJ vill ha fighten i Sverige med tanke på att hans inkomster pga ppv blir lägre då. Men det vore ju intressant. Han ska iofs ta sig förbi Glover först....
Haha jo men man har vant sig vid amerikanarna och svenska kommentatorer klingar bara fel i MMA-sammanhang för mig
Jag tror att han duckar båda två men vet om att han kan komma undan med att bara möta en genom att matcha dom mot varandra.
Både vill och vill inte att Glover tar honom nu. Hade varit gött men det hade också inneburit att Alex inte fått sin förtjänade revansch (icke titelmatch hade inte varit lika tillfredsställande).
Postad 09 March 2014 - 13:32
Vem kommenterade på svenska? Paolo och Ian? Dom tyckte jag var underhållande!
Postad 09 March 2014 - 13:41
Postad 09 March 2014 - 14:02
Jag är ju fortfarande av åsikten att Jones vann förra matchen så jag har inga problem med om den inte skulle bli av. Hade dock trott på fullständig massaker och så blev ju absolut inte fallet. Tror DC blir svår för allihop, ruskigt stark brottning kombinerat med att han är snabb som en vessla och grymt bra händer...
Vem kommenterade på svenska? Paolo och Ian? Dom tyckte jag var underhållande!
Nej det är klart att han vann. Men inte övertygande och jag tycker att Alex ska få titelchans härnäst. DC har kört en fight i 205 mot en no-name. Trots facit från 265 så behöver han en vinst mot en top 3 innan han ska få fighten.
DC har jag varit orolig för länge och tror att han kommer vara med i titelfighten mycket snart. Det enda jag bryr mig om just nu är att Alex tar bältet och bankar JJ.
Postad 15 March 2014 - 20:21
Hendricks såg sjukt skakis ut.
Frågan är om han på topp inatt?
Postad 16 March 2014 - 08:01
Postad 13 April 2014 - 10:16
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
32 bilder

124 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna