"Videoklippet har tagits bort på grund av brott mot användarvillkoren"Här är förklaringen till varför det finns så många döskallar idag:
http://www.youtube.c...player_embedded
Så nu är det fritt fram att bli döskalle för de som vill...
![]() |
![]() |
![]() |
373:- | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
11 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
![]() |
15 år sedan |
Postad 15 december 2009 - 13:16
Postad 15 december 2009 - 13:29
Trådlösa med surround brukar ha det.
Det var som F*N, aldrig sett förr. Men whats the bloody point, liksom ?
Vad härnäst, hörlurar med HDMI rakt upp i mumindalen?
Redigerat av what17ever, 15 december 2009 - 13:32.
Postad 15 december 2009 - 13:31
Tänker inte ställa upp i någon turre om vi skall möte ett gäng losers som fuskar..
Hahaha! Nej, det är grymt tråkigt att "random" springer omkring med döskallebadgen redan nu men dom blir ju inte bättre för det.
OM dom nu får behålla dom (vilket jag tyvärr tror) så är det ju grymt tråkigt för dom/oss som ska förtjäna dom på hederligt vis. Vore kul om IW ersatte döskallen med en dumstrut istället, eller liknande, för dom som har fuskat.
Hahahah!
Redigerat av BrittBastard, 15 december 2009 - 13:32.
Postad 15 december 2009 - 13:38
Jag tänker ta Prestige, men för min egen skull, har svårt att tro att någon skulle bli impad över att jag flashar med att jag inte har något liv utan tillbringar den mesta fritiden framför PS3'an

Postad 15 december 2009 - 13:38
Vore kul om IW ersatte döskallen med en dumstrut istället, eller liknande, för dom som har fuskat.
Hahahah!
Haha! Vore klockrent om dom ersatte döskallen med en clown el likn. Den symbolen kan dom få ha tills dom får döskallen på riktigt!
Redigerat av ROCA, 15 december 2009 - 13:45.
Postad 15 december 2009 - 13:40
Har 2 fuskare på min lista.. de försvinner alldeles strax
Låt mig gissa? Patrik och Dallan?
Om du har Njodosweden (eller vad han heter) så kan du ju passa på att plocka bort honom också.
Jag, l2ickard, nasty och någon till (?) mötte honom och han hade också döskallen...döskalle!
Jag tänker ta Prestige, men för min egen skull, har svårt att tro att någon skulle bli impad över att jag flashar med att jag inte har något liv utan tillbringar den mesta fritiden framför PS3'an
Speciellt inte frugan/tjejen...

Redigerat av BrittBastard, 15 december 2009 - 13:39.
Postad 15 december 2009 - 13:52
Redigerat av erlander, 15 december 2009 - 18:25.
Postad 15 december 2009 - 13:55
Det var som F*N, aldrig sett förr. Men whats the bloody point, liksom ?
Vad härnäst, hörlurar med HDMI rakt upp i mumindalen?
Poängen är ju att kunna få surroundljud direkt i ett par lurar istället för att gå via en förstärkare.....det kräver en processor och att ljudet skickas digitalt.......sen har varken krysslådan eller ps3 stöd för att skicka ut ljudet via usb som datorer så därav krävs en optisk ingång på lurarna.
Postad 15 december 2009 - 13:59
Ne, placket å någon random snubbe...
"Packet" med andra ord!

Hur är det idag då fraz, piggare?
Postad 15 december 2009 - 14:02
Joh bättre idag.. var inte så skoj å ta sig från sthlm igår då det bröt ut på jobbet.. fick stanna till å 2 buskar på vägen ner till stationen..

Redigerat av frass3, 15 december 2009 - 14:04.
Postad 15 december 2009 - 14:06
viktigast frågan.. blir micen å funka med ps3an?
Joh bättre idag.. var inte så skoj å ta sig från sthlm igår då det bröt ut på jobbet.. fick stanna till å 2 buskar på vägen ner till stationen..
Fy fan, inte kul. Tro mig, jag vet. Blev magsjuk på planet hem från Thailand. Vi behöver inte gå in mer i detalj på det.
Redigerat av BrittBastard, 15 december 2009 - 14:10.
Postad 15 december 2009 - 14:08

Postad 15 december 2009 - 14:10
Bra att någon fattar vad jag menar..Micen funkar med ps3 så det blir både spelljud och prat i lurarna......
Postad 15 december 2009 - 14:14
Kommer att göra samma sak. Fuskare kan lira själva!!!Har 2 fuskare på min lista.. de försvinner alldeles strax
Postad 15 december 2009 - 14:18
Bra att någon fattar vad jag menar..
Är du riktigt frisk frasse? Du verkar lite smågrinig....eller börjar du bli surgubbe precis som jag?

OT men för oss som bor i Uppsala kommer Webhallen öppna butik nere på stan den här veckan.
Hoppas dom kommer med några schyssta erbjudanden också.
Kommer att göra samma sak. Fuskare kan lira själva!!!
Skulle ju annars vara en bra grej att man lämnar lobbyn så fort det kommer en "döskalle".
Just nu är det enkelt, finns nog inte speciellt många som har en ärlig förtjänt döskalle.
Men å andra sidan så blir det ju inte så mkt lira då "döskallarna" bara blir fler och fler...
Redigerat av BrittBastard, 15 december 2009 - 14:22.
Postad 15 december 2009 - 14:41
http://www.youtube.c...h?v=d5lY0AYdl68
Bra jobbat IW.
Sitter på jobbet, kan inte kolla på youtube.
Vad är det för nåt?
Postad 15 december 2009 - 14:59
Obegränsad ammo till noobtuben....
Jaha, det är en glitch alltså?
Eller är det "bara" det att nån kör med tuben och Scavenger Pro?
Hmm, känns som att det bara blir fler och fler glicthar.
Men jag vill minnas att det var en hel del i COD4 också i början.
Postad 15 december 2009 - 15:00
Jag tror det är tredje gången det länkas till det klippet i den här tråden.Denna fastnade jag för.. liiite snyggt knivkast ^^
http://www.youtube.c...h?v=cudCajMNRM0

Postad 15 december 2009 - 15:02
Jag tror det är tredje gången det länkas till det klippet i den här tråden.
Snyggt är det, men jag läste någonstans att det är 100 % tur och att han som kastade kniven egentligen hade för avsikt att kasta en granat.
Hahaha, ungefär som ekaa när han tror att han ska kasta en granat och vips så springer han omkring med en claymore i handen! hahaha!
Men har faktiskt hänt mig att jag glömt ändra klass mellan t ex Demolition och SD, helt plötsligt plockar jag fram en insertion istället för en granat eller semtex. Hahaha!
Postad 15 december 2009 - 15:07
Hahaha, ungefär som ekaa när han tror att han ska kasta en granat och vips så springer han omkring med en claymore i handen! hahaha!
Men har faktiskt hänt mig att jag glömt ändra klass mellan t ex Demolition och SD, helt plötsligt plockar jag fram en insertion istället för en granat eller semtex. Hahaha!
Hahaha.. den gör jag också ofta, kasta granat så står man där med en claymore och ser allmänt smart ut

En annan skön tabbe jag lyckas med ganska ofta är att lyckas träffa nån lycktstolpe så att granaten studsar och träffar mig i pannan

Postad 15 december 2009 - 15:12
Tänk automateld på tuben med obegränsad ammo.Jaha, det är en glitch alltså?
Eller är det "bara" det att nån kör med tuben och Scavenger Pro?
Hmm, känns som att det bara blir fler och fler glicthar.
Men jag vill minnas att det var en hel del i COD4 också i början.
Postad 15 december 2009 - 15:12
Obegränsad ammo till noobtuben....
Instämmer! N00bTUBE!
Trött på folk som inte kan spela riktigt och bara skjuter granater. -.-
Postad 15 december 2009 - 15:14
Tänk automateld på tuben med obegränsad ammo.
Fy fan.
Jag läste nånstans att folk tyckte den var "kraftigare" nu än i COD4 och jag är nog beredd att hålla med,
tycker det är betydligt lättare att få kills med den här.
Framförallt är det lättare att få multikills.
Vad tycker ni?
Postad 15 december 2009 - 15:19
Instämmer! N00bTUBE!
Vad menar du? Så kan man ju säga om alla vapen då. "normal" noobtube är ju ingen glitch å därmed helt ok. Eller tröttar alla som inte spelar med enbart kniv ut dig?
Postad 15 december 2009 - 15:26
Det är inte så att det endast gäller 360:n?
Postad 15 december 2009 - 15:28
nu ja, dröjer nog bara ett tag sen finns den till PS3an oxå....Angående videon med unlimited ammo till tuben:
Det är inte så att det endast gäller 360:n?
Postad 15 december 2009 - 15:41
Postad 15 december 2009 - 16:20
Okej att det var nått med ändrade färger på namnen där i början av COD4 men det är ju rätt harmlöst mot detta spektakel.
Avstängning, banning eller whatever tror jag kvittar. Det är väl bara att göra ett nytt konto?
Nä fjärrsprängning av PS3:an är det enda som hjälper.
Postad 15 december 2009 - 17:35
Men dum som jag var hade jag inte nuken ifylld, men det får bli en annan gång.
Postad 15 december 2009 - 17:58
Postad 15 december 2009 - 18:22
Postad 15 december 2009 - 19:48

Postad 15 december 2009 - 20:39
Någon som vill hjälpa mig med Terminal på Spec Ops istället?
/matrixen
Redigerat av klarinettmeister, 15 december 2009 - 20:40.
Postad 15 december 2009 - 21:25
Bara 8% kvar på Laptop-batteriet and counting (tacka vet jag laptop med inbyggt 3G modem).
Hoppas bara PS3'an överlevde att strömmen gick mitt i en Domination match, som jag dessutom ledde (f*n enda gången !).
Edit: kraften tebaks, och PS3 överlevde.....
Redigerat av what17ever, 15 december 2009 - 23:31.
Postad 15 december 2009 - 23:16
Hittade för övrigt en rätt cool video

http://www.youtube.c...feature=popular
EDIT: Svammel ...
Redigerat av SamuelA, 15 december 2009 - 23:33.
Postad 15 december 2009 - 23:42
Lyckdes inte hitta det, däremot så såg jag att dom skulle fixa "1887 glitch" i kommande patch. Med det måste dom ju mena att det är grym range på den.
Postad 16 december 2009 - 06:42
Instämmer! N00bTUBE!
Håller med, kör bara med den för att klara challenges...
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar