Microsoft Xbox One 500GB (inkl. Kinect) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(38)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB - Day One Edition (inkl. Kinect + FIFA 14) 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(0)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB 2014
(Spelkonsoler)
|
8
|
(114)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 15 + Forza 5) - Nordic Day One Edition
(Spelkonsoler)
|
7
|
(10)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One 500GB (inkl. FIFA 16) 2015
(Spelkonsoler)
|
7
|
(8)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB 2016
(Spelkonsoler)
|
6
|
(26)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 2TB 2016
(Spelkonsoler)
|
6
|
(6)
|
Inga priser | |
Microsoft Xbox One S 500GB (inkl. FIFA 17) 2016
(Spelkonsoler)
|
7
|
(12)
|
Inga priser |
Xbox One S (450 inlägg)
|
6 år sedan |
Demonstrationer av Hemmabio Projektorer & Filmdukar mm. (27 inlägg)
|
7 år sedan |
Xbox One S, UHD Blu-ray spelare från $299 (87 inlägg)
|
8 år sedan |
KODI Xbox One (2 inlägg)
|
8 år sedan |
Spelkonsollstips (6 inlägg)
|
10 år sedan |
Snuvad på xbox one + kinect på teknikproffset (14 inlägg)
|
11 år sedan |
Postad 30 June 2013 - 16:29
Postad 30 June 2013 - 16:44
Jo.. det fattade vi ju.Självklart viftar han bort techspecen då xbone ligger kraftigt i underläge
Jag såg också för övrigt den här intervjun för ett par dagar sedan men valde att inte posta pga det skulle bli mer gnäll på oväsentligheter. Men Humming har tydligen inte tröttnat
Däremot postade jag Zerox post om att Xboxen verkar kraftfullare än de först trodde, men det var ingen som kommenterade det. Det var dock en positiv nyhet så inte helt konstigt.
Postad 30 June 2013 - 16:46
Dock har en poäng. Det kändes inte som att skillnaden mellan PS3 och Xbox 360 var så avgörande att man köpte den ena för att den gav mer avancerade spel. I slutändan kommer folk köpa konsolen som ger bäst spel, inte den som har mest minne.Har MS gett upp helt?
"Jämförelser mellan PS4 och Xone är meninglöst. Vi lever inte när 16- v/s 32-bitar var viktigt."
http://www.360crunch...ons-meaningless
Postad 30 June 2013 - 17:18
Jag skulle vilja höra lite KONKRET om molnet. Det pratas om att molnet är oänligt fantastiskt, ett magiskt mirakel som kan få en nes att slå en superdator (ja, ni förstår vad jag menar) men ända sägs det inget konkret. Sen ska man inte ens tala om att molnet kräver onlineuppkoppling, och således blir värdelöst i alla sp-modes då man inte ka räkna med att alla spelar med 1.5mbps-lina och därmed inte kan implementera molnet.
Ps4 har molnet inbyggt. Kallas gddr5 och är ett stort svampformat moln som konkret kan ses i en fmri av huvudet hos så gott som alla på ms xboxdivision.
Redigerat av Zartok, 30 June 2013 - 17:19.
Postad 30 June 2013 - 17:24
http://www.respawn.com/news/lets-talk-about-the-xbox-live-cloud/Jag skulle vilja höra lite KONKRET om molnet.
Postad 30 June 2013 - 17:27
Intressant trashtalk från ms-killen riktat mot sony. Självklart viftar han bort techspecen då xbone ligger kraftigt i underläge
vem tror att wii u säljer dåligt pga dåliga specar och därmed har en limit för vilka spel som kan släppas till enheten (ex nya frostbite-motorn)?
Att WiiU skulle sälja dåligt på grund av specs är lite svårt att påstå. Wii var utan tvekan betydligt svagare än 360 och PS3 men det märktes inte på försäljningen.
Sen är skillnaden mellan WiiU och PS4 enormt mycket större än Xbone och PS4.
Där kommer vara skillnader men inte i närheten så uppenbar som den är mot WiiU.
Postad 30 June 2013 - 17:31
Det var snarare så att 360 var kraftfullare än ps3 när det kom till kritan (skyrim). Dock var det rätt lite som skiljde konsolerna åt. När det kommer till nextgen så är sonys konsol vida överlägsen med tanke på arbets/grafikminnena som skiljer dom båda konsollerna åt. Att officiellt racka på motståndaren på det sättet är bara ett tecken på svaghet och desperation.
Jag skulle vilja höra lite KONKRET om molnet. Det pratas om att molnet är oänligt fantastiskt, ett magiskt mirakel som kan få en nes att slå en superdator (ja, ni förstår vad jag menar) men ända sägs det inget konkret. Sen ska man inte ens tala om att molnet kräver onlineuppkoppling, och således blir värdelöst i alla sp-modes då man inte ka räkna med att alla spelar med 1.5mbps-lina och därmed inte kan implementera molnet.
Ps4 har molnet inbyggt. Kallas gddr5 och är ett stort svampformat moln som konkret kan ses i en fmri av huvudet hos så gott som alla på ms xboxdivision.
Med tanke på att du säger att PS4 har ett moln inbyggt och det heter GDDR5 så visar det ganska mycket att du inte vet riktigt vad du pratar om.
Du har rätt många gånger frågat en hel del om hårdvara så varför ge dig in i diskussion och med påståenden som du inte har kunskap om?
Postad 30 June 2013 - 17:39
Ej, du missförstår mig nu. Det jag menar med det jag skriver är att sony har en mycket kraftigare konsol när det kommer till grafikminnet. Som jag typ förstptt det så kan molnet hjälpa till med det till xbone och därmed så skrev jag ironiskt att ps4 redan har molnet inbyggt. Jag skriver även att det konkret ka ses via en funktionsmri-röntgen i huvudet på många i xboxfilialen hos ms, något som naturligtvis inte heller stämmer då molnet enligt imig i föregpende mening var imbyggt. Så det hela var väldigt mycket ironi.Med tanke på att du säger att PS4 har ett moln inbyggt och det heter GDDR5 så visar det ganska mycket att du inte vet riktigt vad du pratar om.
Du har rätt många gånger frågat en hel del om hårdvara så varför ge dig in i diskussion och med påståenden som du inte har kunskap om?
Det jag skrev innan var dock något som jag menade, det talas mycket om molnet och dess uträkningskapacitet, men det har inte förklarats mycket om hur det arbetar, hur det fungerar, hur det ska implementeras i spel som kan spelas online och offline ect. Det var seriöst skrivet. Av det jag förstptt av molnet så är det en slags utomliggande processing som kan hjälpa xbonen med uträkningar och att den informationen utbyts via en internetuppkoppling på rekommendert 1.5 mbps.
Postad 30 June 2013 - 17:49
Ej, du missförstår mig nu. Det jag menar med det jag skriver är att sony har en mycket kraftigare konsol när det kommer till grafikminnet. Som jag typ förstptt det så kan molnet hjälpa till med det till xbone och därmed så skrev jag ironiskt att ps4 redan har molnet inbyggt. Jag skriver även att det konkret ka ses via en funktionsmri-röntgen i huvudet på många i xboxfilialen hos ms, något som naturligtvis inte heller stämmer då molnet enligt imig i föregpende mening var imbyggt. Så det hela var väldigt mycket ironi.
Det jag skrev innan var dock något som jag menade, det talas mycket om molnet och dess uträkningskapacitet, men det har inte förklarats mycket om hur det arbetar, hur det fungerar, hur det ska implementeras i spel som kan spelas online och offline ect. Det var seriöst skrivet. Av det jag förstptt av molnet så är det en slags utomliggande processing som kan hjälpa xbonen med uträkningar och att den informationen utbyts via en internetuppkoppling på rekommendert 1.5 mbps.
Fortfarande RAM har ingen uträkningskapacitet alls att göra, så därför förstår jag inte ironin med GDDR5.
Som saker och ting är förklarat just nu handlar det mesta om molnet att du flyttar en hel del beräkningar från maskinerna till molnet i miljöer där flera boxar spelar mot varandra.
Som du säger blir SP delarna sällan berörda men på spel som kommer vara fokuserade på online-spel kan du flytta en hel del till molnet. Detta har redan Titanfall killarna snackat om. Helt enkelt kommer molnet agera central punkt för matcherna i spelet och ta hand om en hel del där. Som en lite mer avancerad dedikerad server.
Detta är såklart något som inte är unikt rent tekniskt men det är ett ambitiöst projekt att bygga upp en struktur kring detta.
Låt oss ta ett spel som GTA som skulle väljas att sätta sig i en öppen online värld. Då skulle molnet kunna ta hand om mycket av den övergripande AI:n osv vilket skulle kunna addera en mycket mer "livfull" värld än om detta skulle beräknas lokalt sen samköras mellan varje box osv.
Postad 30 June 2013 - 17:52
Varför läser du inte länken där jag gav dig där Respawn förklarar det då?Det jag skrev innan var dock något som jag menade, det talas mycket om molnet och dess uträkningskapacitet, men det har inte förklarats mycket om hur det arbetar, hur det fungerar, hur det ska implementeras i spel som kan spelas online och offline ect. Det var seriöst skrivet.
Det har förklarats mycket om detta, du har väl valt att läsa fel saker då.
Postad 30 June 2013 - 17:53
Det var snarare så att 360 var kraftfullare än ps3 när det kom till kritan (skyrim). Dock var det rätt lite som skiljde konsolerna åt. När det kommer till nextgen så är sonys konsol vida överlägsen med tanke på arbets/grafikminnena som skiljer dom båda konsollerna åt. Att officiellt racka på motståndaren på det sättet är bara ett tecken på svaghet och desperation.
Jag tror inte MS serverpark kommer göra mycket för grafikutvecklingen på konsollen men motbevisas gärna. Grafiken de två konsollerna kommer prestera lär vara snarlik i alla fall, egentligen vet vi för lite om dem för att säga något definitivt. Däremot har de möjlighet att använda servrarna för att pumpa ut bra AI i öppna världar vilket verkar vara lite av ett tema för den kommande generationen.
Här snackas det t.ex inget om att pumpa ut bättre grafik med hjälp av molnet utan för att förbättra upplevelsen i onlinespel. Jag börjar förstå Microsofts tankar kring XBone och tycker det är spännande att de satsar på denna utveckling. Jag gillar dock bra SP-upplevelser väldigt mycket och hamnar därmed i PS4 lägret tills Xbone har blivit billig.
Postad 30 June 2013 - 19:34
Och att det dessutom ska gå att pausa spel och "alt-tabba" mellan appar osv tycker jag kommer bli asgrymt. Tycker det skrivs alldeles för lite om dessa små bonus-grejer som jag ändå tror kommer göra mycket för hela Xbox-konceptet. Men jag kanske inte är en äkta gamer som ser fram emot den här typen av funktioner.
Postad 30 June 2013 - 19:55
Nej, du är en social mainstreamer-nisseMen jag kanske inte är en äkta gamer som ser fram emot den här typen av funktioner.
Snabbare UI tackar jag inte nej till, rejält störande hur lång tid det tar att navigera i Xbox-menyn i dagsläget.
Postad 30 June 2013 - 20:49
Fan, är det bara jag som längtar efter en rapp konsoll där man utan minsta fördröjning kan dra upp guiden och kolla achievements, skicka iväg meddelanden eller kolla vad ens vänner gör. 360in har ju blivit rätt snabb ändå men guiden är ändå störande seg när man bara vill kolla nått lite snabbt, tex mellan rundor i en multiplayermatch.
Och att det dessutom ska gå att pausa spel och "alt-tabba" mellan appar osv tycker jag kommer bli asgrymt. Tycker det skrivs alldeles för lite om dessa små bonus-grejer som jag ändå tror kommer göra mycket för hela Xbox-konceptet. Men jag kanske inte är en äkta gamer som ser fram emot den här typen av funktioner.
Detta du vill ha kommer ju båda maskinerna troligen ge dig.
Såg man på första Xbox pressen så var konsolen extremt responsiv.
Men ger man upp 3GB RAM och 2 Kärnor så är det inte konstigt att ett OS kan multitaska.
Postad 30 June 2013 - 20:49
Postad 30 June 2013 - 21:05
Det var väl inspelat om du menar röstkommandona/TV-grejerna och det.Såg man på första Xbox pressen så var konsolen extremt responsiv.
Men förstås, det är väl det man kan förvänta sig i slutändan.
Redigerat av Zoiler, 30 June 2013 - 21:06.
Postad 30 June 2013 - 21:07
Tycker dagens guide är på tok för långsam. Kan ta evigheter innan man kan navigera genom bladesen.
Ska bli spännande om Sony satsar på samma sak eller om de kommer att nöja sig med att komma ikapp 360 funktionaliteten och istället satsar på det de tycker är viktigare (grafik och spel-prestanda).
Postad 30 June 2013 - 21:11
Läste det, såg lite sent. Det verkar vara en sorts dynamisk serverpark. Det står att dom inte behöver räkna på hur många som kommer behöva molnet den första dagen bland annat, och detta tack vare molnets uppbyggnad eller någpt sånt. Förstår inte hur det tekniskt går till att få en dynamik i det hela, men kör i vind. Det verkar som jag förstått det mestadels kunnas använda för att få en större mängd ai-karaktärer eller andra kringliggande aspekter kring mp-spelande, men jag förstår inte hur det här kan bli billigare än dedikerade servrar som länken förklarar kan vara jättedyrt.Varför läser du inte länken där jag gav dig där Respawn förklarar det då?
Det har förklarats mycket om detta, du har väl valt att läsa fel saker då.
Min fundering är dock om det här med avlastning av ai mm ska behövas. Jag har aldrig spelat ett spel current gen där man på något sätt märkt av att ai varit ett problem. Möjligen om man ska bygga mer levande städer ect, men jag vill ju tro att det är fullt möjligt utan molnet. Utöver det så tänker jag mig att spel som ska kunna använda sig av detta fullt ut måste vara exklusiva till bone eller möjligen bone och pc. Jag ser tyvärr nästan bara nackdelar. För mig är det här inte en boost, jag ser det som en krycka. Konsolen klarar det inte, så här får den ett hjälpmedel.
Nej. Jag tror att titanfall skulle klara sig mycket väl utan molnet. Jag misstänker att destiny kommer klara sig bra utan molnet det med. Samma med the division. Om molnet kan användas som dedikerade servrar i cod-lir så kan jag gott säga att det är bra nog, det behövs till konsolspel!
Postad 30 June 2013 - 21:41
Läste det, såg lite sent. Det verkar vara en sorts dynamisk serverpark. Det står att dom inte behöver räkna på hur många som kommer behöva molnet den första dagen bland annat, och detta tack vare molnets uppbyggnad eller någpt sånt. Förstår inte hur det tekniskt går till att få en dynamik i det hela, men kör i vind. Det verkar som jag förstått det mestadels kunnas använda för att få en större mängd ai-karaktärer eller andra kringliggande aspekter kring mp-spelande, men jag förstår inte hur det här kan bli billigare än dedikerade servrar som länken förklarar kan vara jättedyrt.
"Molnet" är inte en ny teknik eller något magiskt som gör saker bättre, men det kan spara pengar eftersom du bara "betalar" för de resurser du behöver vid tillfället. När väldigt få spelar Titanfall styr MS om resurserna till onlinetjänster kopplade till ett annat spel eller rent av andra icke spelrelaterade tjänster.
Min fundering är dock om det här med avlastning av ai mm ska behövas. Jag har aldrig spelat ett spel current gen där man på något sätt märkt av att ai varit ett problem. Möjligen om man ska bygga mer levande städer ect, men jag vill ju tro att det är fullt möjligt utan molnet. Utöver det så tänker jag mig att spel som ska kunna använda sig av detta fullt ut måste vara exklusiva till bone eller möjligen bone och pc. Jag ser tyvärr nästan bara nackdelar. För mig är det här inte en boost, jag ser det som en krycka. Konsolen klarar det inte, så här får den ett hjälpmedel.
Det är just för stora levande världar som servrar är nödvändiga(MMO's fungerar på detta sätt), du behöver inte "molnet" för det men det hjälper dig att implementera dessa saker billigare. Spelen behöver inte vara exklusiva för XBone men det blir enklare för utvecklarna att ta fram bra onlinetjänster för den konsollen då MS erbjuder denna lösning/tjänst.
Nej. Jag tror att titanfall skulle klara sig mycket väl utan molnet. Jag misstänker att destiny kommer klara sig bra utan molnet det med. Samma med the division. Om molnet kan användas som dedikerade servrar i cod-lir så kan jag gott säga att det är bra nog, det behövs till konsolspel!
Du har helt rätt i allt det där, men molnet gör allt detta billigare och enklare att ta fram. Det är en tjänst MS erbjuder för att hjälpa utvecklarna till bättre onlinefunktionalitet i spelen. Det är inte bara en serverpark utan även API'er de kan programmera mot för att inte behöva bygga allt från grunden själva.
Postad 30 June 2013 - 22:16
Det hade ju varit hysteriskt om de lagt in så mycket datorförare / AI-personligheter i något current-gen så processorerna inte kunde hantera det så jag förstår att du inte märkt av detJag har aldrig spelat ett spel current gen där man på något sätt märkt av att ai varit ett problem. Möjligen om man ska bygga mer levande städer ect, men jag vill ju tro att det är fullt möjligt utan molnet.
Håller med om att det är många frågetecken kring molnet däremot. Däremot gillar jag MS tänk rörande att ta ONE från att vara en ren spelmaskin till något större. Antar det gör mig till non-hardcore gamer
Förhandsbokade förresten ONE häromdagen men skaffade även en PSN-profil just in case...
Postad 30 June 2013 - 23:31
Postad 01 July 2013 - 07:05
Postad 01 July 2013 - 07:43
Läste just att xboxdivisionen har tecknat ett avtal för att kunna visa 300 kanaler via 360. Abonnemang krävs såklart, men fy fan vilket utbud! Tror folk här att dessa kanaler kommer kunna visas till one också? Jag ska erkänna att det var rätt intressant. Normaltvis när man köper ett abonnemang så får man typ viasat eller netflix. Nu får man 300 jäkla kanaler! Finns comedy central?
Skulle kunna sätta ganska många kronor på att detta är USA-exklusivt.
Som på de flesta utav dessa TV-kanaler så krävs det ett abonnemang först hos den aktuella operatören för att kunna ta del av det i Xboxen.
Postad 01 July 2013 - 08:14
Postad 01 July 2013 - 09:39
Postad 01 July 2013 - 10:03
Det var ett och samma företag (warner-något), tror ni inte att alla kanaler ingår i samma paket? Synd som fasen att man ska ha xbox live till det iaf :/ blir ju som dubbla kostnader. Vi får se om det kommer till sverige. Vi har ju fått ex netflix och viasat stream. Comedy central är min våta dröm att ha hemma.
Time Warner Cable är en av USAs största kabeloperatörer med över 10% marknad.
Således kommer detta inte alls beröra Sverige i någon form då TV marknaden är om möjligt mer F* up är film vad gäller regionala rättigheter.
Tyvärr har de stora TV bolaget gått mot utvecklingen och ser fortfarande varje land som en ny möjlighet att kräma ut pengar.
"Fördelen" i Sverige är väl att vi inte har så många aktörer som USA. Com Hem har nästan monopol med Kabel-TV och Boxer har det med Marksänd-TV.
Nackdelen är att båda dessa bolagen är helt utvecklingsstörda vad gäller att ligga i framkant. Ingen av dem har en heltäckande Play-tjänst så som ViaPlay och Telia Play+ utan förlitar sig helt på att enskilda kanalutgivare ska stå för jobbet vilket resulterar i ett väldigt dåligt utbud.
Nu ska Com Hem komma med sin TiVo lösning och vi får då den första heltäckande lösningen att dela hela sitt kanalutbud med valfria enheter.
Postad 01 July 2013 - 16:29
Postad 01 July 2013 - 18:11
Postad 01 July 2013 - 18:12
Ska vi spekulera i om det var det totala xbone-misslyckandet som gett honom sparken, valt att själv avsluta pga motgångar eller om det helt enkelt var dags att lämna företaget?Don Mattrick lämnar Microsoft:
http://allthingsd.co...mepage_carousel
Postad 01 July 2013 - 18:50
Zynga är perfekt för honom. De har väl bara onlinespel...
Postad 01 July 2013 - 19:17
Bra, kanske de kan skaffa nån mer karismatisk.
Ballmer tar över och styr upp det hela
Postad 01 July 2013 - 19:34
Ballmer tar över och styr upp det hela
Balmer? Han har ju också varit en katastrof för MS.
Postad 01 July 2013 - 19:43
Ja, Forbes har ju han som etta bland alla CEOs som borde få kicken. Och det borde han ha fått för länge sen. Han garvade till exempel åt iPhone innan det hade släppts. Har man inte kapaciteten att se när något är bra eller har potential - då ska man inte leda någonting.Balmer? Han har ju också varit en katastrof för MS.
Postad 01 July 2013 - 20:10
Postad 01 July 2013 - 20:19
Den killen var fan kung i sina Xbox dagar!
Postad 01 July 2013 - 20:24
Det jag spontant vill säga är att det nu är ett guldläge att göra om hela grenen i företaget. Först anställer man någon som är bra på pr. Humoristisk och glad. Den långa mörkhyade tjejen på e3 skulle vara ett perfekt ansikte utåt. Sno henne, och betala bra! Sen så skulle man kunna lära av sina konkurrenter. Sony har en japan som kan ok engelska och ser ut som han just vunnit på lotto, hela tiden! Sen har sony sin... lite kraftigare... ja, vad är han? Engelsman utan accent? Ja, i vilket fall som helst, han ger ett riktigt sympatiskt intryck han också.
Ms xboxavdelning behöver verkligen bra mediatränade ansikten utåt som inte gör alla misstag igen. Inget internet? Äh, köp vår 8 år gamla produkt. Jobbar du på utvecklingsavdelningen? Inte? Säg inte vad som går att programmera! Ja, major nelson bör få kicken. Hårt! Karln vet inte hur man tar eller svarar på kritik.
Tycker det är märkligt. Ms är ju ett jätteföretag, och grundaren verkar ju själv faktiskt ha mer karisma än alla xboxansikten tillsammans. Ms borde känna till vikten av karismatiskt ledarskap och mediaträning. Underavdelningen borde kunna ta hjälp av moderskeppet.
Postad 01 July 2013 - 20:49
Dags för ett Upprop att få tillbaka Peter Moore!
Den killen var fan kung i sina Xbox dagar!
J Allard!
Innan han gav sig in i loser projekt som Zune.
Postad 01 July 2013 - 20:52
Spontant så känns det som att xboxavdelningen kan stå inför en ledarkris. Ballmer verkar ingen gilla och en högt uppsatt man har redan slutat. Xbox-divisionen har verkligen inget bra pr-ansikte, medans sony har en drös.
Det jag spontant vill säga är att det nu är ett guldläge att göra om hela grenen i företaget. Först anställer man någon som är bra på pr. Humoristisk och glad. Den långa mörkhyade tjejen på e3 skulle vara ett perfekt ansikte utåt. Sno henne, och betala bra! Sen så skulle man kunna lära av sina konkurrenter. Sony har en japan som kan ok engelska och ser ut som han just vunnit på lotto, hela tiden! Sen har sony sin... lite kraftigare... ja, vad är han? Engelsman utan accent? Ja, i vilket fall som helst, han ger ett riktigt sympatiskt intryck han också.
Ms xboxavdelning behöver verkligen bra mediatränade ansikten utåt som inte gör alla misstag igen. Inget internet? Äh, köp vår 8 år gamla produkt. Jobbar du på utvecklingsavdelningen? Inte? Säg inte vad som går att programmera! Ja, major nelson bör få kicken. Hårt! Karln vet inte hur man tar eller svarar på kritik.
Tycker det är märkligt. Ms är ju ett jätteföretag, och grundaren verkar ju själv faktiskt ha mer karisma än alla xboxansikten tillsammans. Ms borde känna till vikten av karismatiskt ledarskap och mediaträning. Underavdelningen borde kunna ta hjälp av moderskeppet.
En ung energisk kvinna hade varit en smart manöver så därför tror jag MS kommer anlita ännu en gammal icke karismatisk gammal gubbe.
Postad 01 July 2013 - 21:12
Inte ens en skeptiker som mig tror att ms kommer göra samma misstag... 10 gånger om. Eller hur många gånger det blivit fel nu. Dom tre stora gubbarna behöver iaf åka, och den första verkar ju vara borta nu. Det är tveksamt till om dom anställer en karismatisk kvinna full av energi och välvilja, men en sur gubbe i 40-årsåldern lär det inte bli av.En ung energisk kvinna hade varit en smart manöver så därför tror jag MS kommer anlita ännu en gammal icke karismatisk gammal gubbe.
Postad 01 July 2013 - 21:13
Redigerat av Unregistered32bcdf95, 01 July 2013 - 21:13.
Postad 01 July 2013 - 22:04
http://www.youtube.c...h?v=a7UzdvCeXKA
Postad 01 July 2013 - 23:13
Postad 02 July 2013 - 01:01
@notwen: To my reddit friends -- yup -- this works! http://t.co/QHnOPZqib1
Bifogad fil(er)
Redigerat av Topper Harley 77, 02 July 2013 - 06:35.
Postad 02 July 2013 - 01:40
Nej fyfan, inte den där självgoda "know-it-all"en!cliff bleszinski som CEO, han verkar ändå inte ha så mycket bättre för sig nu för tiden
Postad 02 July 2013 - 02:08
En P12:a är en barnslig person, I don't see the connection
En P12 är en könsordskrikande individ och skulle fröken Nigri anslutas till MS så läre dom flockas ännu mer =)
Postad 02 July 2013 - 05:47
En P12 är en könsordskrikande individ och skulle fröken Nigri anslutas till MS så läre dom flockas ännu mer =)
Ironin över att inlägget kommer från en person som själv postat ganska omogna saker...eller hur "ronken"?
Redigerat av La Cucaracha, 02 July 2013 - 08:03.
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Xbox One S
3 bilder
4 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?