Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KILLZONE 2

4458 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Ditt betyg på... (172 medlem(mar) har röstat)

Single Player

1. 5 (73 röster [42.44%])

Procent av omröstning: 42.44%

2. 4 (66 röster [38.37%])

Procent av omröstning: 38.37%

3. 3 (22 röster [12.79%])

Procent av omröstning: 12.79%

4. 2 (7 röster [4.07%])

Procent av omröstning: 4.07%

5. 1 (4 röster [2.33%])

Procent av omröstning: 2.33%

Multiplayer

1. 5 (87 röster [50.58%])

Procent av omröstning: 50.58%

2. 4 (40 röster [23.26%])

Procent av omröstning: 23.26%

3. 3 (30 röster [17.44%])

Procent av omröstning: 17.44%

4. 2 (9 röster [5.23%])

Procent av omröstning: 5.23%

5. 1 (6 röster [3.49%])

Procent av omröstning: 3.49%

Rösta Gäster kan inte rösta
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8.897434 (38) 99:-
1 relaterade trådar

Postad 13 March 2009 - 08:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

jag vet jag var hgh

Vi får se det så här, vi hade nåt att skylla på och så tycker jag ju att det är kul att höra någon annan än mig själv svära lite...det finns väl fler än jag som svär men jag är nog topp 5 i MHB iallafall. Kul att man är bra på nåt! Hahaha!
Jag är grymt imponerad av l2ickard som nästan aldrig skriker och svär.
Det kan bero på att det oftast går väldigt bra för honom också...

EDIT: Hahahaha, kerren; kolla in mitt inläggsnummer.....läskigt va?

Redigerat av BrittBastard, 13 March 2009 - 08:27.

Postad 13 March 2009 - 08:49

Unregistered4eba3a31
  • Unregistered4eba3a31
  • Lärjunge

• 359 inlägg
  • 0

Kan säga att idag jämnade det inte ut sej, speciellt på Blood Gracht banan och mitt lag var Helghast...Vi var 4 mindre och det var omöjligt att komma ut från basen eftersom spawncampingen från ISA var på topp.

Då är det inte lika kul längre, som kanske hördes i micarna :)

Just där och då var det både kul och skönt att se dig falla ett par gånger istället för att bli fälld... :)

Kul att komma in i mhb spel igår igen, tycker det börjar lugna sig lite även om de flesta av er er är sjuuukt snabba...

Postad 13 March 2009 - 09:47

Octawio
  • Octawio
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
En fråga om Grand valor Cross. Är det 1% av det totala antalet spelare som någonsin har loggat in eller är det 1% av antalet spelare som loggat in just den veckan?

Postad 13 March 2009 - 09:54

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

En fråga om Grand valor Cross. Är det 1% av det totala antalet spelare som någonsin har loggat in eller är det 1% av antalet spelare som loggat in just den veckan?

1% av de som spelat denna veckan. Resultatet är det som kommer stå under Last week nästa vecka.
Gå in under "Rankings". Tryck på R2 2 gånger så kommer du till "Week".

Kolla vilken plats du ligger på, samt hur många sidor. Det är 10 personer per sida. Den sista sidan kan dock vara 1-10 spelare på.

Så här ser det ut för mig:
Ligger på plats 991/306710= 0,323 %. Då har jag 30671 sidor med 10 personer på.

Postad 13 March 2009 - 10:00

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har bara spelat nåra minuter från SP..
Men satte mig ner nu och fy faaaaasen va snyggt det är..Helt sjukt :)

Postad 13 March 2009 - 10:02

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Har bara spelat nåra minuter från SP..
Men satte mig ner nu och fy faaaaasen va snyggt det är..Helt sjukt :)

Hoppas du har 7.1-system. Det hjälper en att lokalisera fienderna. Det ser inte bara bra ut, utan det låter grymt bra!
Hmm... Morlock har gått om mig med 3% på troféerna. Gruff.

Redigerat av klarinettmeister, 13 March 2009 - 10:03.

Postad 13 March 2009 - 10:05

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

• 703 inlägg
  • 0
Ja va kan man sammanfatta gårdagens spelande med....

Ett rent **** :).

Gick ju inge vidare men väldigt kul att lira med folk från forumet trots ja blev så ###### förbannad på en bana som ja tror ja var isa på och helgast campa så enda sättet att komma ur spawn var att använda speedgubben och avfyra granatkastaren för att ha någon som helst chans att försvara sej...

Nu har ja snart spelat i 24 timmar online och tycker spelet är hyffsat roligt men inte helt överlägset....Finns inge fordon och stör mej på en del moment men de kanske försvinner med tiden.Och stör mej på sabotör gubben så förskräckligt :),tror ja dog av den nästan hälften av gångerna trots ja är en van radartittare :)

Postad 13 March 2009 - 10:15

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0

Ja va kan man sammanfatta gårdagens spelande med....

Ett rent **** :).

Gick ju inge vidare men väldigt kul att lira med folk från forumet trots ja blev så ###### förbannad på en bana som ja tror ja var isa på och helgast campa så enda sättet att komma ur spawn var att använda speedgubben och avfyra granatkastaren för att ha någon som helst chans att försvara sej...

Nu har ja snart spelat i 24 timmar online och tycker spelet är hyffsat roligt men inte helt överlägset....Finns inge fordon och stör mej på en del moment men de kanske försvinner med tiden.Och stör mej på sabotör gubben så förskräckligt :),tror ja dog av den nästan hälften av gångerna trots ja är en van radartittare :rolleyes:

Jag dog också en del gånger pga. sabotören. de är svåra att undvika. Trots att jag visste att du hade dött precis. Men det var någon som såg ut som du vid ISA-lägret. :) Ändå så missar jag och dör. Skjuter bättre i verkligheten. Även om jag inte är någon jättehöjdare.

Postad 13 March 2009 - 10:18

brainrup
  • brainrup
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
Ingen som har några skit bra tips att ge mig angående placering utav sentry turrets? Har försökt fler dagar nu (är arbetslös så har verkligen försökt) utan att få en enda ribbon. Börjar bli smått irriterande :)

Postad 13 March 2009 - 10:22

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

• 2805 inlägg
  • 0

Ingen som har några skit bra tips att ge mig angående placering utav sentry turrets? Har försökt fler dagar nu (är arbetslös så har verkligen försökt) utan att få en enda ribbon. Börjar bli smått irriterande :)

Ja kan vara svårt innan man får in klämmen, men prova att sätta dom tillsammans med några meter mellan... gärna på en öppen plats där det är mycket action. Dom är ganska bra på långa avstånd så du behöver inte sätta dom för nära FI.

Redigerat av l2ickard, 13 March 2009 - 10:22.

Postad 13 March 2009 - 10:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Ja kan vara svårt innan man får in klämmen, men prova att sätta dom tillsammans med några meter mellan... gärna på en öppen plats där det är mycket action. Dom är ganska bra på långa avstånd så du behöver inte sätta dom för nära FI.

Precis och försök att inte sätta dom där folk normalt kastar granater för då blir dom inte långlivade.
På Corrinth Crossing tycker jag att det är väldigt bra att köra med turrets, prova!

Sen är det precis som du skriver Rickard, det kan vara lite trickigt i början men när man fattat hur man ska placera dom på bästa sätt så är dom faktiskt riktigt bra!

Postad 13 March 2009 - 10:36

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Sådär nu har jag låst upp 5x zoooom och spot and mark. Nu börjar detta spel bli riktigt kul, tycker dock att spot and mark är lite för bra, men jag klagar inte. Så jäkla fint att sätta Headshot på cloakade snipers :rolleyes: :) Det är ju även grymt bra att den markerar sabotörer också, blir så nojjig annars vet inte om jag ska skjuta eller inte:P

Lirade mer er lite igår, det va ganska kul, dock så var den en bana som jag inte gillar, vet inte va den heter men, men. Säkert någon som vet när jag säger att ISA campade vid våran bas och hade jätte kul med granatkastaren... :)
Ganska irriterande var det iaf när jag flera gånger har siktat in mig på mitt mål, sen skjuter jag och då kommer någon i mitt team och springer framför så man får teamkill istället :)

Favorit banorna är nog iaf Corrinth Crossing (tror jag den heter, den med typ en hög platå i mitten som båda lagen har lika långt till) sen öken banan.

Redigerat av Unregistered24235, 13 March 2009 - 10:37.

Postad 13 March 2009 - 10:44

Andreaz
  • Andreaz
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
Undrar om det kommer bli enklare att få Grand Valor Cross om någon månad, då alla medalj-jägare redan fått sin medalj och kanske inte längre spelar 24/7 för maximal XP?
Hoppas det i alla fall, så kanske man kan ge det en ärlig chans.
just nu har jag inte den tiden det skulle ta för mig att uppnå 5000+ poäng, med mitt usla snitt skulle det kräva en väldig massa matcher.

mvh
AndreazSWE

Postad 13 March 2009 - 10:46

Octawio
  • Octawio
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

1% av de som spelat denna veckan. Resultatet är det som kommer stå under Last week nästa vecka.
Gå in under "Rankings". Tryck på R2 2 gånger så kommer du till "Week".

Kolla vilken plats du ligger på, samt hur många sidor. Det är 10 personer per sida. Den sista sidan kan dock vara 1-10 spelare på.

Så här ser det ut för mig:
Ligger på plats 991/306710= 0,323 %. Då har jag 30671 sidor med 10 personer på.

Tack för det mycket utförliga svaret!

Postad 13 March 2009 - 10:52

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Sådär nu har jag låst upp 5x zoooom och spot and mark. Nu börjar detta spel bli riktigt kul, tycker dock att spot and mark är lite för bra, men jag klagar inte. Så jäkla fint att sätta Headshot på cloakade snipers :rolleyes: :) Det är ju även grymt bra att den markerar sabotörer också, blir så nojjig annars vet inte om jag ska skjuta eller inte:P

Lirade mer er lite igår, det va ganska kul, dock så var den en bana som jag inte gillar, vet inte va den heter men, men. Säkert någon som vet när jag säger att ISA campade vid våran bas och hade jätte kul med granatkastaren... :)
Ganska irriterande var det iaf när jag flera gånger har siktat in mig på mitt mål, sen skjuter jag och då kommer någon i mitt team och springer framför så man får teamkill istället :)

Favorit banorna är nog iaf Corrinth Crossing (tror jag den heter, den med typ en hög platå i mitten som båda lagen har lika långt till) sen öken banan.

Fast det är ju helt omöjligt att INTE springa framför när alla i laget står som ett flock gula kycklingar på samma ställe och stampar. No offense men jag förtstår att dom campade utanför våran spawnpunkt, easy target. Jag skulle också gjort så vilket vi också gjorde matchen efter på Tharsis Depot.

Den man/någon måste göra när det blir så där är ju att tokrusa och försöka få ut en ny spawnpunkt en bra bit bort. INTE stå och trycka ihop sig. Tycker jag iallafall, vad tycker ni?

Postad 13 March 2009 - 10:53

stabbe
  • stabbe
  • Veteran

• 1569 inlägg
  • 0

Fast det är ju helt omöjligt att INTE springa framför när alla i laget står som ett flock gula kycklingar på samma ställe och stampar. No offense men jag förtstår att dom campade utanför våran spawnpunkt, easy target. Jag skulle också gjort så vilket vi också gjorde matchen efter på Tharsis Depot.

Den man/någon måste göra när det blir så där är ju att tokrusa och försöka få ut en ny spawnpunkt en bra bit bort. INTE stå och trycka ihop sig. Tycker jag iallafall, vad tycker ni?

När det blir så brukar jag spawna som tactitian med boost, då brukar de lösa sig rätt snabbt :)

Postad 13 March 2009 - 10:57

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Kom och tänka på en sak, nu körde ni ju med ff på. Blev det bättre spelande då, dvs att folk är lite lugnare med sprängämnen :). Var ju bara med en runda så han ju inte notera det riktigt. Men vissa hade mkt minus tyckte jag ändå :)

Postad 13 March 2009 - 10:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0

När det blir så brukar jag spawna som tactitian med boost, då brukar de lösa sig rätt snabbt :)

Jepp, bara att hoppa ner i rännan på Blood Gracht och springa iväg med en rökgranat på andra sidan banan.

Postad 13 March 2009 - 11:34

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

• 1040 inlägg
  • 0
Jag hade oturen att hamna i laget som blev spawncampad på både Blood Gratch och Tharsis Depot. Då svor jag också ganska friskt Britt :)
Autoselect är bra men det är också jobbigt att byta lag mellan varje runda som det ibland blir. Det är inte lätt för en gammal hjärna att komma ihåg vilka man ska skjuta. De som lyser blått eller rött :)

Postad 13 March 2009 - 11:52

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag hade oturen att hamna i laget som blev spawncampad på både Blood Gratch och Tharsis Depot. Då svor jag också ganska friskt Britt :)
Autoselect är bra men det är också jobbigt att byta lag mellan varje runda som det ibland blir. Det är inte lätt för en gammal hjärna att komma ihåg vilka man ska skjuta. De som lyser blått eller rött :)

Hahaha, härligt!

Nej, att alla inte alltid väljer autoselect förstår jag också ( jag väljer inte heller alltid autoselect), man kanske har 1-2 som man brukar/vill spela med men när ett lag blir 3 pers mindre kan ju iallafall 1 spelare vara storsint och byta lag.

Jepp, bara att hoppa ner i rännan på Blood Gracht och springa iväg med en rökgranat på andra sidan banan.

Apropå rök, det skulle vara coolt om GG i en kommande patch släpper rökgranater,och då snackar vi mycket rök och inte någon liten fjantig röd eller grön spawnrök.

Postad 13 March 2009 - 12:25

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Vi får se det så här, vi hade nåt att skylla på och så tycker jag ju att det är kul att höra någon annan än mig själv svära lite...det finns väl fler än jag som svär men jag är nog topp 5 i MHB iallafall. Kul att man är bra på nåt! Hahaha!
Jag är grymt imponerad av l2ickard som nästan aldrig skriker och svär.
Det kan bero på att det oftast går väldigt bra för honom också...

EDIT: Hahahaha, kerren; kolla in mitt inläggsnummer.....läskigt va?

var det ditt inlägg nr 333?

Postad 13 March 2009 - 12:28

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Hoppas du har 7.1-system. Det hjälper en att lokalisera fienderna. Det ser inte bara bra ut, utan det låter grymt bra!
Hmm... Morlock har gått om mig med 3% på troféerna. Gruff.

fråga honom hur lång tid det tog för honom att lite igenom det på elite! jag gissar på 6timmar å 30 min :)
de får börja med doping test inom tvspelandet för det är inte normalt!

Postad 13 March 2009 - 12:29

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

var det ditt inlägg nr 333?

Yepp, och jag reserverar härmed inlägg nr 999. Hahaha!

Postad 13 March 2009 - 12:35

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Yepp, och jag reserverar härmed inlägg nr 999. Hahaha!

haha

Postad 13 March 2009 - 12:52

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Efter att ha gått T/K-beserk några gånger p.g.a. det i Battlefield på den tiden har jag nu lärt mig den hårda vägen att kolla det i början av varje omgång i varje spel. :)

Postad 13 March 2009 - 12:55

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Info om DLC till Killzone 2:

# All DLC kommer inte vara gratis, det kommer finnas både och.
# DLC kommer vara i form av extra kartor, game modes o s v...helt oväntat :)
# Guerrilla arbetar just nu med att konstruera en "in-game shop" liknande den i MGS4. Här ska du kunna, för dina poäng, köpa kläder och "upgrades" till din karaktär.
# "Retrokartor" kommer att komma till Killzone 2 ( t ex kartor från Killzone 1 )

Källa: http://translate.goo...=...te0=&swap=1

britt detta är lite kul inlägg 1666 i denna tråden är ditt :) jag har dock 1333

Postad 13 March 2009 - 12:55

latsius
  • latsius
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Jag tycker det är smått fascinerande hurpass väl accepterat spawncamping, (men även alla andra former av camping med för den delen), är i detta spel. :)

De spel jag jämför med, BF-serien t ex, var då rakt inga campinglir på det sättet. Visst går det inte att jämföra rakt av, men då sågs spawncamping som något mycket fult, och inte många höll på med det. Här däremot verkar majoriteten just spela för att försöka stänga in det andra laget vid spawnpointen, och sedan campa utanför. Gränsen verkar gå vid att gå in i själva pointen, det är det faktiskt inte många som gör i detta spel heller, möjligtvis på slutet.

Säger inte att detta är fel i sig, jag är den förste att försöka lägga upp tillfälliga spawnpoints i närheten av motståndarlagets spawnpoint, jag tycker som sagt bara det är lite märkligt hur "spelmoralen" kan förändras. Även vanlig camping verkar mycket mer accepterat i Killzone 2, vilket iofs säkerligen har sin förklaring i att Rambostilen sällan fungerar i detta spel helt enkelt. Jag ser faktiskt inget större fel i något av det längre, iallafall inte i just detta spel.

Samlar förövrigt ihop ca 6000 poäng denna vecka, hoppas verkligen det räcker till 1%-trophyn, då jag knappast orkar fösöka igen.

Postad 13 March 2009 - 13:05

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Jag tycker det är smått fascinerande hurpass väl accepterat spawncamping, (men även alla andra former av camping med för den delen), är i detta spel. :)

De spel jag jämför med, BF-serien t ex, var då rakt inga campinglir på det sättet. Visst går det inte att jämföra rakt av, men då sågs spawncamping som något mycket fult, och inte många höll på med det. Här däremot verkar majoriteten just spela för att försöka stänga in det andra laget vid spawnpointen, och sedan campa utanför. Gränsen verkar gå vid att gå in i själva pointen, det är det faktiskt inte många som gör i detta spel heller, möjligtvis på slutet.

Säger inte att detta är fel i sig, jag är den förste att försöka lägga upp tillfälliga spawnpoints i närheten av motståndarlagets spawnpoint, jag tycker som sagt bara det är lite märkligt hur "spelmoralen" kan förändras. Även vanlig camping verkar mycket mer accepterat i Killzone 2, vilket iofs säkerligen har sin förklaring i att Rambostilen sällan fungerar i detta spel helt enkelt. Jag ser faktiskt inget större fel i något av det längre, iallafall inte i just detta spel.

Samlar förövrigt ihop ca 6000 poäng denna vecka, hoppas verkligen det räcker till 1%-trophyn, då jag knappast orkar fösöka igen.

Rätta mig om jag har fel, men i BF:BC kunde man väl inte lägga ut egna spawnpoints? Det kan man här och det kan hjälpa MYCKET om man blir inträngda, det räcker att 1 Tactician tar sig ut och lägger en spawnpoint en bra bit bort.
Att lägga en spawnpoint i/nära motståndarens ursprungliga spawnpoint är ju inte alltid bra. Ligger den för nära när man lirar Bodycount så är det inte heller bra. Tycker jag iallafall.

Däremot har man ju grymt nytta av spawnpoints i många andra spelsätt, mest i Capture&Hold då men även Assassination och Search&Destroy. Tycker jag iallafall.

Redigerat av BrittBastard, 13 March 2009 - 13:06.

Postad 13 March 2009 - 13:17

latsius
  • latsius
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Rätta mig om jag har fel, men i BF:BC kunde man väl inte lägga ut egna spawnpoints? Det kan man här och det kan hjälpa MYCKET om man blir inträngda, det räcker att 1 Tactician tar sig ut och lägger en spawnpoint en bra bit bort.
Att lägga en spawnpoint i/nära motståndarens ursprungliga spawnpoint är ju inte alltid bra. Ligger den för nära när man lirar Bodycount så är det inte heller bra. Tycker jag iallafall.

Däremot har man ju grymt nytta av spawnpoints i många andra spelsätt, mest i Capture&Hold då men även Assassination och Search&Destroy. Tycker jag iallafall.

Det hade jag faktiskt inte ens tänkt på, var ju några år sedan man spelade, men det är helt sant, gick ej att lägga ut egna spawnpoints. Iofs kunde man ofta utnyttja terrängen åt de flesta håll, då kartorna ofta var väldigt stora, men just den aspekten är ju helt sann. Kan nog göra en hel del för den allmänna acceptansen ja.

Nej, tillfälliga spawnpoints utanför motståndarlagets bas är inte alltid helt lyckade, framförallt tycker jag spelsättet blir tråkigt, men det är, tyvärr, ofta ett ganska enkelt sätt att samla poäng. :/

Postad 13 March 2009 - 13:30

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Det hade jag faktiskt inte ens tänkt på, var ju några år sedan man spelade, men det är helt sant, gick ej att lägga ut egna spawnpoints. Iofs kunde man ofta utnyttja terrängen åt de flesta håll, då kartorna ofta var väldigt stora, men just den aspekten är ju helt sann. Kan nog göra en hel del för den allmänna acceptansen ja.

Nej, tillfälliga spawnpoints utanför motståndarlagets bas är inte alltid helt lyckade, framförallt tycker jag spelsättet blir tråkigt, men det är, tyvärr, ofta ett ganska enkelt sätt att samla poäng. :/

Fast bägge lagen har ju samma möjligheter så jag stör mig inte speciellt mycket på det.
Men dåligt utlagda spawnpoints är ju mer till skada än nytta.

Postad 13 March 2009 - 13:40

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Jag var med i båda lagen som spawncampade, sprang runt med min assult å boosta å spred granater så mycket jag kunde. Samt pangade hyffsat många med pickadollen. Den är ju nästan bättre än snipergeväret på halvavstånd, har tagit ut ett par snipers med bara pistolen vilket är en skön känsla varje gång :)

Postad 13 March 2009 - 13:55

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Jag var med i båda lagen som spawncampade, sprang runt med min assult å boosta å spred granater så mycket jag kunde. Samt pangade hyffsat många med pickadollen. Den är ju nästan bättre än snipergeväret på halvavstånd, har tagit ut ett par snipers med bara pistolen vilket är en skön känsla varje gång :)

Hoppas du menar revolvern för pistolen är ju värdelös

Postad 13 March 2009 - 13:59

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Hoppas du menar revolvern för pistolen är ju värdelös

Självklart, pistolen krävs det ju minst ett mag innan någon dör medans revolvern krävs det ju bara 2 snabba skott, alt 1 om man träffar skallen. Gillar dock inte att så fort man byter badge eller nått å byter tillbaka så är det pistolen som default. Tycker den borde komma ihåg den senaste uppsättningen å vill man ändra tillbaka får man göra det själv.

Postad 13 March 2009 - 14:03

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Självklart, pistolen krävs det ju minst ett mag innan någon dör medans revolvern krävs det ju bara 2 snabba skott, alt 1 om man träffar skallen. Gillar dock inte att så fort man byter badge eller nått å byter tillbaka så är det pistolen som default. Tycker den borde komma ihåg den senaste uppsättningen å vill man ändra tillbaka får man göra det själv.

Hahaha håller med där, har hänt flera gånger att man får slut på skott, alternativt är sniper eller något. Då tänker man att man ska avsluta med ett välplacerat skott med revolvern. Då kommer den sketna pistolen upp, vilket oftast leder till att man dör, då man inte är beredd på att man inte ska döda fienden på en gång.:)

Postad 13 March 2009 - 15:03

klarinettmeister
  • klarinettmeister
  • Beroende

• 1058 inlägg
  • 0
Jag har tagit 5000 poäng. Hoppas verkligen det räcker...
Orkar inte mer nu. Ligger på 0,3% nu...

Postad 13 March 2009 - 15:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
vart ser man hur många poäng man har tagit den sista veckan? jag ser bara hure många poäng jag har totalt efter varje match

Postad 13 March 2009 - 15:47

primoo
  • primoo
  • Lärjunge

• 494 inlägg
  • 0

Vad krävs för att man skall få tillgång till revolvern?

/Evil_Rodge

Postad 13 March 2009 - 15:50

frass3
  • frass3
  • Veteran

• 1521 inlägg
  • 0

Vad krävs för att man skall få tillgång till revolvern?

/Evil_Rodge

Du skall ha 10 kills med pistolen i en match för att få en ribbon, efter 8 ribbons får du tillgång till revolvern.

Postad 13 March 2009 - 15:52

primoo
  • primoo
  • Lärjunge

• 494 inlägg
  • 0

Du skall ha 10 kills med pistolen i en match för att få en ribbon, efter 8 ribbons får du tillgång till revolvern.

ok, har antagit att det varit något sånt, men man blir ju så frustrerad med standardpickan

Postad 13 March 2009 - 15:53

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

vart ser man hur många poäng man har tagit den sista veckan? jag ser bara hure många poäng jag har totalt efter varje match

om du kollar på statistiken i spelet så kan du trycka 2 ggr på R1 så kommer du till veckans statestik 2559p har du just nu

Postad 13 March 2009 - 15:55

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Tror jag har typ 70 pinnar denna vecka... har knappt haft igång MP alls denna vecka. :)

Postad 13 March 2009 - 15:58

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Tror jag har typ 70 pinnar denna vecka... har knappt haft igång MP alls denna vecka. :)

lite bättre än så faktiskt 160 pinnar har du fått hela 40 min har du spelat online denna veckan tror du får skära ner lite på dit spelande :)

Redigerat av kerren, 13 March 2009 - 15:58.

Postad 13 March 2009 - 16:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
Haha! :)

Postad 13 March 2009 - 16:05

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

Ja det var fasiken vilket köttande det vart. Så fort ja spawna och sprang fram så dog jag kändes det som. Ngt frustrerande,jag skrek inombords!

Postad 13 March 2009 - 16:35

Unregistered44389
  • Unregistered44389
  • Användare

• 173 inlägg
  • 0
Vilken knapp är det för att hela en gubbe till liv igen?

Postad 13 March 2009 - 16:43

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Vilken knapp är det för att hela en gubbe till liv igen?

vänster på Dpaden sen är det bara att sikta å skjuta

Postad 13 March 2009 - 17:37

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

• 1828 inlägg
  • 0
... och sen vänta en kvart på att få "skjuta" igen... :)

Postad 13 March 2009 - 18:14

Unregistered64ab0350
  • Unregistered64ab0350
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
...eller använda upp den utan utdelning. Skjuter man precis i dödsögonblicket så går den av men utan att återuppliva någon, likadant om 2 medics skjuter samtidigt...

PSN: jstahl

Postad 13 March 2009 - 18:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14825 inlägg
  • 0
De borde lägga till en till medalj för medice, reviva 10st under en match 8 gånger och du får en bättre revivegun som laddar upp på halva tiden eller liknande.

Postad 13 March 2009 - 18:38

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

De borde lägga till en till medalj för medice, reviva 10st under en match 8 gånger och du får en bättre revivegun som laddar upp på halva tiden eller liknande.

ja som det är nu så är det värdelöst kommer man till 2 som ligger nere så får man först värdera vem som gör mest nytta om jag får upp honom

2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.