Snipern måste jag öva på. Speciellt om det ska spelas hard core framöver
Resistance: Fall of Man (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(35)
|
189:- | |
Warhawk (inkl. Headset) (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(7)
|
Inga priser | |
Call of Duty 4: Modern Warfare (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(46)
|
149:- | |
SOCOM: Confrontation (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(383)
|
Inga priser | |
Warhawk (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(2)
|
Inga priser | |
Resistance 2 (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
3
|
(17)
|
Inga priser |
Postad 19 May 2008 - 13:18
Snipern måste jag öva på. Speciellt om det ska spelas hard core framöver
Postad 19 May 2008 - 13:27
Postad 19 May 2008 - 13:39
Då försvinner reddot, men det är klart hur mycket siktar man med en hagelbössa?!Tycer det blir en markant skillnad när man får Grip som option till hageln. Då ökar dödandet markant.
Postad 19 May 2008 - 13:42
RDS är helt bortkastat på brakaren, skjuter mest från höften med den. Man tappar däremot Perk 1, dvs möjlighet till bombsquad eller bandolier vilket är synd.Då försvinner reddot, men det är klart hur mycket siktar man med en hagelbössa?!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 May 2008 - 13:42.
Postad 19 May 2008 - 13:47
Nått som stör mig är att jag skulle vilja ha claymores och bombsquad i S&D men de ligger ju båda som Perk1
Postad 19 May 2008 - 14:03
Det går att lösa... någorlundaNått som stör mig är att jag skulle vilja ha claymores och bombsquad i S&D men de ligger ju båda som Perk1
Postad 19 May 2008 - 14:24
Måste passa på att ge lite berömm, tycker att du har blivit väldigt vass på S&D. Kul när du dängde hela MHB-laget själv på Vacant.Det går att lösa... någorlunda
Jag har skapat två profiler för S&D. När jag ska planta bomben använder jag profilen med Bomd Squad och när jag ska defenda använder jag profilen med Claymores
Postad 19 May 2008 - 14:35
Tack så mycket! Smickrande ord som kommer från självaste mästarenMåste passa på att ge lite berömm, tycker att du har blivit väldigt vass på S&D. Kul när du dängde hela MHB-laget själv på Vacant.
Jag var ganska nervös först när jag såg att jag var ensam MHB:are, men det försvann snabbt
Det måste ha varit min livs match
Postad 19 May 2008 - 15:01
Postad 19 May 2008 - 15:07
betyder det Har du te?Vill bli MHB:are. Ere bara att skriva till det på Clan tag? Heter Haruchai30....kanske några som sett mig? :-)
Ja jag hoppas det var det (i alla fall när du är motståndare!), du var fan omutlig på alla banor.Tack så mycket! Smickrande ord som kommer från självaste mästaren
Jag var ganska nervös först när jag såg att jag var ensam MHB:are, men det försvann snabbt
Grymt impad.
Redigerat av Unregistereda1381774, 19 May 2008 - 15:07.
bra tips!Det går att lösa... någorlunda
Jag har skapat två profiler för S&D. När jag ska planta bomben använder jag profilen med Bomd Squad och när jag ska defenda använder jag profilen med Claymores
Postad 19 May 2008 - 15:23
Chai = indiskt Té = Haru té = Har du téSay what?
Annars kanske namnet kommer från The Chronicles of Thomas Covenant, the Unbeliever ?
Haruchai are a hardy race of warriors living in the Westron Mountains
Anyhow, har du spelat och hamnat mot eller med någon med MHB-tag?
Ska vi köra lite hardcore ikväll?...
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 May 2008 - 15:25.
Postad 19 May 2008 - 15:42
Jag ska gejma ikväll, helt klart. Ere H TDM som gäller för er boys? Ground War då? De e ett jädra drag där kan jag säga.... hehehe....
Postad 19 May 2008 - 17:44
Tack så mycket! Smickrande ord som kommer från självaste mästaren
Vad välkommen till klubben, vad jag vet så är det bara du och jag som lyckats med den bedriften, att plocka ut hela motståndarlaget bestående av MHB helt själv!
Hade oxå min livs runda!
Postad 19 May 2008 - 17:46
Din glansmatch var i alla fall på Overgrown. Den glömmer jag inte.Vad välkommen till klubben, vad jag vet så är det bara du och jag som lyckats med den bedriften, att plocka ut hela motståndarlaget bestående av MHB helt själv!
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 19 May 2008 - 17:59.
Postad 19 May 2008 - 18:12
Vad välkommen till klubben, vad jag vet så är det bara du och jag som lyckats med den bedriften, att plocka ut hela motståndarlaget bestående av MHB helt själv!
![]()
Hade oxå min livs runda!
Jag är också med i klubben redan
Postad 19 May 2008 - 19:22
Det var oväntat... paus... not
Redigerat av erlander, 19 May 2008 - 19:22.
Postad 19 May 2008 - 19:43
Okay!
Min: Overgrown
Kajoh:s: Vacant
l2ickard:s: ?
Är det nån mer som är med i denna exklusiva klubb?
Morlock:
Är det en sämre bedrift på overgrown?
Postad 19 May 2008 - 19:45
Nej, absolut inte.Morlock:
Är det en sämre bedrift på overgrown?
Jag tror bestämt jag är med i den klubben också.
Grattis till guldkorset merger! Nu kommer du sätta respekt i motståndarna.
Postad 19 May 2008 - 19:53
Grattis Merger, nu ska du leva upp till förväntningarna också då
Postad 19 May 2008 - 20:15
Grattis till Guldkorset Merger!!!
Postad 19 May 2008 - 23:09
Postad 19 May 2008 - 23:19
Du körde alltså hardcore och gjorde teamkills?Jag lyckades ta ett lag med MHB:are nyss tror jag. Dock var de bara tre stycken och jag kan ha tagit nån två gånger men ändå...
Postad 19 May 2008 - 23:21
Haha. Råkade bli några såna då. FörlåtDu körde alltså hardcore och gjorde teamkills?
Postad 20 May 2008 - 00:17
Postad 20 May 2008 - 00:18
Haha. Jag vetHehe i TDM dödar man juh varandra hela tiden
Kom tillbaks när du tagit ett helt lag i S&D
Postad 20 May 2008 - 06:58
Jag kör med M4 nu vilket inte alltid funkar så bra.
Bra räckvidd men mina tummar och pissiga siktande gör att jag missar för mycket...
Postad 20 May 2008 - 07:22
Te heter även chai på Ryska och Persiska...Chai = indiskt Té = Haru té = Har du té
Postad 20 May 2008 - 07:26
Sorry grabbar(pinheadgbg) för det där med knivviftandet och teamkilling på det, missade helt att vi hade börjat köra H TDM
Postad 20 May 2008 - 07:52
erlander, de där guldkorsen vi mötte på båten va inte att leka med! Iofs var våra lagkamrater ingenting att hänga i granen precis
Kul med TT igår förresten, var väldigt jämt
Postad 20 May 2008 - 08:13
Starkt jobbat mannen!
Du har spelat rätt intensivt va sista tiden?
Nu har vi 5 guld-korsare i klanen?
(Morlock, Jens_lu, Rickard, Kerren, Merger) har jag glömt någon?
Bra jobbat killar!!!
jag har LÅNGT kvar
Postad 20 May 2008 - 08:28
Då måste ni spela någon klanmatch!
Det andra laget kommer göra i brallan innan matchen ens har börjat
Postad 20 May 2008 - 09:20
Kajoh: jag vill med berömma dig, du var duktig tidigare men har spelat upp dig ytterligare ett snäpp!!En till och vi har ett helt lag med Guldkors
Då måste ni spela någon klanmatch!
Det andra laget kommer göra i brallan innan matchen ens har börjat![]()
Postad 20 May 2008 - 09:27
Ha ha... j*vlar vad jag blev överraskad. Kniv i ryggen 2 sek in i spelet.Sorry grabbar(pinheadgbg) för det där med knivviftandet och teamkilling på det, missade helt att vi hade börjat köra H TDM
Kan inte sägas nog hur imponerande ni spelar
Postad 20 May 2008 - 09:40
Hehe, jo jag hörde att du var riktigt nöjd där i en match. Tror det var en Hardcore TDM?Men jag hade i alla en riktigt bra omgång igår. Det kanske hördes
DrDeath, l2ickard: Vi kanske ska hoppa över den där "sista matchen", funkar ändå inget bra att spela 03:00.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 May 2008 - 09:43.
Postad 20 May 2008 - 09:44
Var en helt otrolig lirare med, vi började med att planta. Han tog ut hela laget själv.
Runda 2 hinner jag springa till andra sidan bron medans killen drar igång sin Airstrike och slår ut hela motståndarlaget!
En del är helt sjuka ju!
Postad 20 May 2008 - 09:51
Inte lätt att få hela motståndarlaget, döden fick in en airstrike igår på Wet Work och jag tror han fick 3 st. Vilket oftast brukar vara vad man som mest lyckas med. JensLu plockade 5st på BOG för någon dag sen på en Hardcore -match.Spelade en S&D omgång på overgrown för ett par veckor sen.
Var en helt otrolig lirare med, vi började med att planta. Han tog ut hela laget själv.
Runda 2 hinner jag springa till andra sidan bron medans killen drar igång sin Airstrike och slår ut hela motståndarlaget!
En del är helt sjuka ju!
Jag har som mest lyckats ta ut 4st på overgrown med en airstrike. (vanlig S&D) Jag har dock ett personligt rekord på TDM (Oldcore när det läget fanns) på 9st.
Postad 20 May 2008 - 10:06
på pipeline kan man plocka hela laget rätt så lätt.. när man är på försvarande sidan.. då kommer ju motståndarna i en ganska smal linje (nerför backen) där har jag lyckas plocka alla 6 i motståndarlaget 2 gånger tror jag.. oxå har jag tagit 5st ett antal gångerInte lätt att få hela motståndarlaget, döden fick in en airstrike igår på Wet Work och jag tror han fick 3 st. Vilket oftast brukar vara vad man som mest lyckas med. JensLu plockade 5st på BOG för någon dag sen på en Hardcore -match.
Jag har som mest lyckats ta ut 4st på overgrown med en airstrike. (vanlig S&D) Jag har dock ett personligt rekord på TDM (Oldcore när det läget fanns) på 9st.
EDIT: en rolig grej var när ja spelade shipment en gång, domination tror jag det var, då lyckades jag dö 3 gånger av samma airstrike.. spawnade mitt i airstriken hela tiden.. den kommer ju som i 3 omgångar.. dog av varje
Redigerat av Lobello, 20 May 2008 - 10:09.
Postad 20 May 2008 - 10:17
Gäller ju att planen kommer från rätt håll också. Sen vet jag inte om det är så lätt egentligen, gäller ju att man spelar med killar som inte får ihjäl något för att överhuvudtaget hinna med att döda 84% av motståndarlaget själv.på pipeline kan man plocka hela laget rätt så lätt.. när man är på försvarande sidan.. då kommer ju motståndarna i en ganska smal linje (nerför backen) där har jag lyckas plocka alla 6 i motståndarlaget 2 gånger tror jag.. oxå har jag tagit 5st ett antal gånger
Dock ingen skräll att du lyckats ta ut hela laget med airstrike.
Ja på shipment har man haft ihjäl väldigt många med airstrike, har dock inte haft möjlighet att räkna då.EDIT: en rolig grej var när ja spelade shipment en gång, domination tror jag det var, då lyckades jag dö 3 gånger av samma airstrike.. spawnade mitt i airstriken hela tiden.. den kommer ju som i 3 omgångar.. dog av varje
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 May 2008 - 10:18.
Postad 20 May 2008 - 10:22
Gäller ju att planen kommer från rätt håll också. Sen vet jag inte om det är så lätt egentligen, gäller ju att man spelar med killar som inte får ihjäl något för att överhuvudtaget hinna med att döda 84% av motståndarlaget själv.
Kanske är vanligt om man spelar S&D med randomfolk dock.
Dock ingen skräll att du lyckats ta ut hela laget med airstrike.
Ja, det är ju inte lika lätt om man spelar med MHB'are.. men på dagarna spelar jag rätt mycket själv med randomfolk
Just på pipeline brukar det inte spela så stor roll vilket håll planen kommer ifrån, brukar minst få 3-4 iaf med airstirken.. har hittat en punkt som funkar klockrent
Redigerat av Lobello, 20 May 2008 - 10:24.
Postad 20 May 2008 - 10:43
EDIT: en rolig grej var när ja spelade shipment en gång, domination tror jag det var, då lyckades jag dö 3 gånger av samma airstrike.. spawnade mitt i airstriken hela tiden.. den kommer ju som i 3 omgångar.. dog av varje
LOL, har bara lyckats dö 2 gånger av samma airstrike.
Man borde kunna välja från vilket håll planen kommer ifrån
Postad 20 May 2008 - 10:53
jo det håller jag med om, skulle ju kunna vara lätt att fixa, bara att man ser ett flygplan som man kan vrida på med styrspaken tex..LOL, har bara lyckats dö 2 gånger av samma airstrike.
Man borde kunna välja från vilket håll planen kommer ifrån
Postad 20 May 2008 - 11:13
Grattis merger till guldkorset!!!
Sorry grabbar(pinheadgbg) för det där med knivviftandet och teamkilling på det, missade helt att vi hade börjat köra H TDM
Så gjorde jag oxå en gång på pipeline, blev lite vresig för att nån snubbe snodde bomben mitt framför ögonen på mig i början (alla vet ju att jag ÄGER bomben, och den är BARA min
Såg inget vidare snyggt ut och jag blev rätt överrraskad när han dog, tur att det var en nisse som inte tillhörde MHB (vi var nog bara4-5st från MHB den gången).
Behöver jag säga att jag fick ett skott i nacken rundan efter?
Bad om ursäkt sen var det glömt, och vi var ju kvitt...
Postad 20 May 2008 - 11:22
Ja, det är ju inte lika lätt om man spelar med MHB'are.. men på dagarna spelar jag rätt mycket själv med randomfolk
då blir det mer airstrikes..
Just på pipeline brukar det inte spela så stor roll vilket håll planen kommer ifrån, brukar minst få 3-4 iaf med airstirken.. har hittat en punkt som funkar klockrent
Lär gärna ut den punkten...
Morlock:
Fick bara två igår, satte den lite för nära deras startpunkt, har nog aldrig fått mer än tre tror jag (inte säker).
Men en vacker dag så sitter den där, och hela motståndarlaget ligger förkolnat på marken...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
Call Of Duty 4 Modern Warfare
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?