Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker.
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 320GB 2010
(Spelkonsoler)
|
9
|
(140)
|
Inga priser | |
Sony PlayStation 4 (PS4) 500GB 2013
(Spelkonsoler)
|
9
|
(303)
|
Inga priser |
Postad 07 December 2010 - 13:09
Postad 07 December 2010 - 21:41
Postad 07 December 2010 - 23:45
Inte för att klaga, men detta spel har legat på 199:- i 2 veckor nu. Webhallen tar förresten 189:-BF Bad Company 2 för 199 kr på cdon.com eller i kampanj 2 för 349 kr.
Postad 09 December 2010 - 16:27
Mediamarkt
PS3 320GB + GT5 2990kr
Kan vi alla komma överens om att man skriver vilket område/ort erbjudandet har setts? Det är ofta det är lokala priser.
Postad 09 December 2010 - 16:31
Mediamarkt
PS3 320GB + GT5 2990kr
Kan vi alla komma överens om att man skriver vilket område/ort erbjudandet har setts? Det är ofta det är lokala priser.
Postad 09 December 2010 - 18:08
Postad 17 December 2010 - 00:25
Postad 17 December 2010 - 15:52
http://www.game.se/a...ystation_3.html
Postad 17 December 2010 - 18:22
LOL, Game brukar ju inte direkt vara kända för att vara billiga eller ens lite billiga. Hade jag inte köpt Collector's Edition hade jag köpt denna Signature Edition.GT5 Signature Edition på Game av alla ställen, 1490:- Fri frakt dessutom.
http://www.game.se/a...ystation_3.html
I övrigt så förstår jag inte hur Game INTE kan gå i konkurs när de har så höga priset på sina spel - vem köper därifrån egentligen?
Postad 17 December 2010 - 20:01
Frågan är vilken handkontroll är bäst/bekvämast till PS3?
Mvh Mr Steel
Postad 17 December 2010 - 20:03
Original DS3.Godkväll, har lite bråttom när det gäler julklapp, hinner inte läsa igenom hela tråden, är därmed rädd att min fråga kan ha besvarats tidigare, ursäkta mig i så fall.
Frågan är vilken handkontroll är bäst/bekvämast till PS3?
Mvh Mr Steel
Postad 17 December 2010 - 22:31
Bäst inlägget i veckanSorry, jag har för bråttom för att svara.
Lycka till!
Postad 18 December 2010 - 19:28
Vem i hela friden kan tycka att detta är kul!!! hahahahahahaBäst inlägget i veckan
Följer denna tråd, och tycker faktiskt man ska vara saklig och hålla sig till ämnet när någon vill ha hjälp, annars finns det ingen mening med ett forum, det finns forum enkom för sarkastiska förolämpningar.
SKÄRPNING!!! HÅLLER TILL ÄMNET!!!
Postad 18 December 2010 - 20:40
1. Ditt inlägg postades i fel tråd - du frågar om olika handkontroller i en pristipstråd (med butikssnack som bonus).Vem i hela friden kan tycka att detta är kul!!! hahahahahaha
Följer denna tråd, och tycker faktiskt man ska vara saklig och hålla sig till ämnet när någon vill ha hjälp, annars finns det ingen mening med ett forum, det finns forum enkom för sarkastiska förolämpningar.
2. Du använde inte sökfunktionen
Med andra ord bröt du mot minst två paragrafer i reglerna: https://www.minhembi...showtopic=41188
Med tanke på att det var ditt första inlägg någonsin så kan man ju ha visst överseende, men när du t.o.m. erkänner i inlägget att du inte orkar söka så blir det mest komiskt och det där svaret va det mest klockrena jag sett
Men om man ska vara lite allvarlig: Tänk efter lite innan du skriver. Att skriva att man "inte orkar" och förväntar sig att någon annan ska ta sig tid bara för att man själv "inte orkar" är en sak - men att dessutom bli irriterad över att någon annan inte orkar är ju minst sagt sjukt. Det är ingen rättighet att begära svar från folk som lägger ner egen tid här.
Tack
Redigerat av e3henri, 19 December 2010 - 20:16.
Postad 19 December 2010 - 18:31
Vilket lysande exempel på brist i självinsikten.
Ta reda på vad trådens ämne är innan du uttalar dig!
Postad 19 December 2010 - 21:34
Tänkte kompletera min PS3:a med 2 st Move-kontroller (med silicon-bubblan på) och det där sportspelet till Move. Vart hittar man det billigast just nu? Julklappsbudgeten är spräckt sedan länge...
Prisjakt är väl bara standardpriserna va? Inte kampanj/adventskalender-priser...
Någon som har något tips?
Tack!
/Johan
Postad 19 December 2010 - 21:37
Assassin's creed brotherhood återigen 299kr den här gången hos webhallen. Gäller endast den 17 december.
Tack för detta tips, ett ex till brorsan har inhandlats.
Postad 19 December 2010 - 21:41
Postad 19 December 2010 - 23:15
/Johan
Postad 19 December 2010 - 23:58
Tack på förhand!
Postad 20 December 2010 - 13:35
http://www.amazon.co.....IN=B003T9W2UU
Postad 20 December 2010 - 15:10
Fel tråd, här är rätt: Aktuella inbyteskampanjerÄr det någon som har koll på vad för inbyteskampanjer som gäller hos game just nu? Eller någon annan som kör inbyte? Har vägarna förbi nu i veckan och tänkte rensa ut lite om det finns något intressant.
Tack på förhand!
Postad 20 December 2010 - 21:07
Tyvärr verkar Move prylarna ha väldigt begränsad tillgång även på MM. Och de som säljer dem ligger på "ordinare pris". Kontrollerna tror jag knappt att det går att få ta på alls - ingen internetbutik har dem i lager.Media Markt brukar vara bra på att ha prylar i lager, det bör alltså vara slut även där?
/Johan
Spelen ligger på 399:-, men jag har sett MM-kampanjer för 349:-
Postad 20 December 2010 - 21:08
Aha, ber om ursäkt. Får till och med mail när den där tråden uppdateras så vet inte varför jag inte tänkte på det.Fel tråd, här är rätt: Aktuella inbyteskampanjer
Postad 21 December 2010 - 00:03
Postad 21 December 2010 - 00:14
Det du ser är nog de som gäller, i ditt fall tyvärr.Hoppas det är OK med en stilla fråga här: - Brukar zavvi kör någon slags julkampanj? - Noterade till min förvåning att vanligtvis smått geniala "Mega Monday" uteblev idag. Istället(?) finns där något som på papperet ser ut som en större rea, men den är enligt min mening verkligen inget att hänga i granen överhuvudtaget. Har tänkt beställa spel därifrån under en längre period nu, men det har inte blivit av hittills. Antar jag borde smidit medans järnet var varmt, för en vanlig Mega Monday har i eget tycke bättre erbjudanden än vad de har nu. (Jaja, beror på spelsmak såklart).
För övrigt en toppensida att fynda spel ifrån!
Postad 21 December 2010 - 02:26
Det du ser är nog de som gäller, i ditt fall tyvärr.
![]()
För övrigt en toppensida att fynda spel ifrån!
Om man vill vänta ett par månader innan spelet dyker upp så är den sidan ypperlig!
Redigerat av DragonPuffer, 21 December 2010 - 02:26.
Postad 21 December 2010 - 12:30
De tre sista gångerna jag beställt därifrån har det tagit ungefär en vecka tills de ligger i brevlådan!Om man vill vänta ett par månader innan spelet dyker upp så är den sidan ypperlig!
Tar säkert längre tid nu vid jul dock.
Postad 21 December 2010 - 15:20
Nix, beställde The Pacific från Zavvi på eftermiddagen den 13/12.De tre sista gångerna jag beställt därifrån har det tagit ungefär en vecka tills de ligger i brevlådan!
Tar säkert längre tid nu vid jul dock.
Den 20/12 låg den på köksbordet.
Men det finns ju givetvis undantag!
Postad 21 December 2010 - 15:51
ExemplarisktNix, beställde The Pacific från Zavvi på eftermiddagen den 13/12.
Den 20/12 låg den på köksbordet.
Men det finns ju givetvis undantag!
Postad 22 December 2010 - 23:40
1. Ditt inlägg postades i fel tråd - du frågar om olika handkontroller i en pristipstråd (med butikssnack som bonus).
2. Du använde inte sökfunktionen
Med andra ord bröt du mot minst två paragrafer i reglerna: https://www.minhembi...showtopic=41188
Med tanke på att det var ditt första inlägg någonsin så kan man ju ha visst överseende, men när du t.o.m. erkänner i inlägget att du inte orkar söka så blir det mest komiskt och det där svaret va det mest klockrena jag sett
Men om man ska vara lite allvarlig: Tänk efter lite innan du skriver. Att skriva att man "inte orkar" och förväntar sig att någon annan ska ta sig tid bara för att man själv "inte orkar" är en sak - men att dessutom bli irriterad över att någon annan inte orkar är ju minst sagt sjukt. Det är ingen rättighet att begära svar från folk som lägger ner egen tid här.
Tack
1. Mitt inlägg postades i rätt tråd, jag bad om köptips! Tråden som jag postade i heter: "Köptips med allt vad det innebär, tex prat om butiker., Billiga spel, tillbehör och bra sidor att handla från.
2 Jag sökte och fann inget svar som var tillfredställande!
3.Din svenska får IG, när man väljer att citera någon så måste citatet stämma till fulländo! Du skriver följande: " Att skriva att man "inte orkar" och förväntar sig att någon annan ska ta sig tid bara för att man själv "inte orkar" är en sak - men att dessutom bli irriterad över att någon annan inte orkar är ju minst sagt sjukt.
Var har jag i mitt inlägg någonsin skrivit "inte orkar"?
Jag skrev följande "Godkväll, har lite bråttom när det gäler julklapp, hinner inte läsa igenom hela tråden, är därmed rädd att min fråga kan ha besvarats tidigare, ursäkta mig i så fall.
Var e3henri står det "inte orkar"? jag har kanske blivit blind? Eller så är det någon som är ordblind?
Avslutningsvis, jag har inte blivit arg på någon, lite irriterad på enbart dig, e3henri som tror att du är en Besserwisser !!!
Och jag tar absolut inte för givet att folk ska orka att hjälpa, jag är istället tacksam om jag får vägledning med köptips, vilket som var fallet angående detta ämne.
Mvh Mr Steel
Postad 23 December 2010 - 02:07
Enslaved - Odyssey to the West 379kr
Castlevania - Lord of Shadow 349kr
Spider-man - Shattered Dimensions 239kr
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 23 December 2010 - 02:08.
Postad 23 December 2010 - 16:03
Bioshock 2 149 kr
Edit: var för snabb. Flera andra affärer har faktiskt samma pris redan nu.
//Pryzze
Redigerat av pryzze, 23 December 2010 - 16:06.
Postad 23 December 2010 - 16:17
Redigerat av belzebubb, 23 December 2010 - 16:18.
Postad 23 December 2010 - 16:46
http://www.mediamarkt.se
PS3, 160Gb, 2790:- ordinarie pris, nu 2232:-, låter bra...
Postad 23 December 2010 - 18:52
+1Discshop drar på stort och säljer Final Fantasy XIII för endast 469:- som topptitel i deras mellandagsresa för PS3-spel. Skynda fynda!
Ha ha, hoppas ingen förlorar ironin här som är lätt gjort när det kommer till penga-relaterade saker.
Postad 23 December 2010 - 20:53
MediaMarkt:s mellandagsrea, 20% off på rubbet, en vara per hushåll. Start den 25/12, slut den 26/12.
http://www.mediamarkt.se
PS3, 160Gb, 2790:- ordinarie pris, nu 2232:-, låter bra...
tvivlar starkt på om priset kommer att vara detsamma.. tror de kommer höja det till 2990kr på lördag. För 2790kr är en kampanj pris som pågår fram till den 23:e. Vilket fall som helst så får man en bra deal oavsett.
Postad 25 December 2010 - 10:09
Wii kostade idag 2090kr.
Även Xbox 360 slim 4gb har kostat 1490kr tidigare, idag kostar den 1990kr så med (-20%) så kommer man tom över 1490kr.. desutom går det att köpa den på nätet för 1690kr utan någon rea. Kinect som kostat 990kr under jul kostar idag 1490kr.
Spelen vill jag inte ens gå in på, spel som kostat 399 kostar idag 599. Det enda som var någorlunda billigt var nog en macbook som man fick ca 1000-1300 kr rabatt på. Och även en äldre LCD tv modell. Mediamarkt drog en reklam kampanjs som bländade ögonen när man besökte blocket, aftonbladet eller tv.nu igår... det stod -20% på 45000 varor (hela MM sortiment) men det dom valde att inte säga var att de höjde priset med minst 20% strax innan julafton... och vissa varor valde man att dölja bara som t.ex iPhone som inte gick att köpa kontant idag. Tror det var Siba som åkte dit på falsk marknadsföring förra gången... kanske är det dags för MM i år?
Det var inte mycket bättre hos Elgiganten men det fick man iaf en bild av sedan tidigare då de hade en annons på deras hemsida som visade vilka varor som var prisänkta.
Neä... jag tror att 2011 kommer bli dyrt år, konkurrensen verkar ha svalnat.
Redigerat av Unregistered1232, 25 December 2010 - 10:10.
Postad 25 December 2010 - 13:47
Även jag var på MM idag och konstaterade att Dual Shock 3 var slut (men fanns för 399 på Siba vilket är billigare ändå), det flesta spelen kostar 599:-, iPhone fanns bara med abonnemang och iPad hade tagit slut direkt när de öppnade. Macbooken som var med i reklambladet har det tidigare sålt för ungefär samma pris. 320GB PS3 hade kostade idag 3690 kr utan tillbehör, för någon månad sedan köpte jag mitt för 3190 kr med Buzz. Kinect och Move fanns precis som innan jul inte i lager.Det enda som var någorlunda billigt var nog en macbook som man fick ca 1000-1300 kr rabatt på.
Om de ändå skulle märka om alla varor tycker man att de lika gärna kunde tagit med "rabatten" så man sluppit räkna själv. Ursäkta om jag är OT men börjar bli trött på att gå tomhänt från MM.
Postad 26 December 2010 - 13:14
köpte bland annat medal of honor för 298kr och bioshock 2 för 99kr
och prince of percia trilogin för 399kr men det är väl ganska normalt tror jag?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
Playstation 4
5 bilder
1163 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?